abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36644029
Techxp ???

Maak ff een eigen topic aan, en stop met vlamen...
je bovenstaande post heb je leuk bedacht, maar slaat weinig op de realiteid.

Tevens staat het los van het topic.

Hoe kan het zijn dat ik zo 10 adressen kan geven waar je 100% gegarandeerd eerlijke en gezonde vogels koopt????????

Je denkt niet realistisch
Hoe meer je van mensen leer kennen,
hoe meer je van dieren gaat houden!
  dinsdag 4 april 2006 @ 17:03:35 #102
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_36645282
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 16:26 schreef MrPaddo het volgende:
je bovenstaande post heb je leuk bedacht, maar slaat weinig op de realiteid.
Ik weet zeker dat jij geen idee hebt wat de realiteit is. Hoe de handel zit enzo. Ik heb nooit gezegd dat alle handelaren direct fout zijn (in de zin van dat wat maatschappelijk akkoord is.. .zelf keur ik ze allemaal niet goed natuurlijk). Maar de foute handel is niet 1% ofzo van het totaal. Dat is nl. wat vele mensen sneller denken. Je moet aan vele hogere percentages denken.
quote:
Hoe kan het zijn dat ik zo 10 adressen kan geven waar je 100% gegarandeerd eerlijke en gezonde vogels koopt????????
Geef de adressen maar. Zal ik het controleren.
pi_36647951
Hoe zal ik geen idee hebben van realiteid als ik in direct contact sta met de pioniers op het gebied van papegaai handel en verkoop in nederland???
Hoe zal ik geen idee hebben van de werkelijkheid als ik dagelijks mij bezig houd met papegaaien en ara's in het bijzonder???
Wat denk jij................

sorry
ik houd op met typpen..
je bent een zielig zeikerig figuur die zinloos leuke topics verneukt en harteloos mensen afkraakt op hun passie..

Je bent het mij niet waard nog langer te typpen..
  dinsdag 4 april 2006 @ 19:56:05 #104
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_36650732
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 18:34 schreef MrPaddo het volgende:
Hoe zal ik geen idee hebben van realiteid als ik in direct contact sta met de pioniers op het gebied van papegaai handel en verkoop in nederland???
Hoe zal ik geen idee hebben van de werkelijkheid als ik dagelijks mij bezig houd met papegaaien en ara's in het bijzonder???
Het ging mij over dat je niet weet hoe erg de dierenhandel actief is. En dat het overal te vinden is.
pi_36650927
NEee.. jij hebt gelijk
jij weet alles beter

zal ik je maar gelijk nomineren voor de nobellprijs??

ga asjeblieft een ander topic vervuilen of ergens met een greenpeace vlag staan vladderen ofzo..

als jij denkt meer te weten over vogel handel etc. dan iemand die ERIN gemoeit is....
Het enigste wat jij weet is wat JIJ gezien hebt op de tros.. over broodfokkers..

Ben jij ooit bij kwekers geweest van hyacinth ara's??
Heb je ooit een roodoorara gezien?
of een maracana?
of een chloropatra??

Kom op

je praat onzin en dat weet je
dus hou je liever stil!
pi_36651496
NOGMAALS Alle activistjes van dierenrechtjes en zeikertjes die nix zinnigs te melden hebben ga een ander vervelen

het begint een beetje vervelend te worden dat jullie dit topic verstoren..

Natuurlijk weten jullie het allemaal beter, en alleen jullie weten hoe het werkelijk moet..
dus laat ons dierenliefhebbers/verzorgers maar met rust, en maak je maar druk om dingen waar jij als super individu heel veel aan kan doen.

verbeter de wereld, pleeg zelfmoord
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:29:49 #107
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_36652057
Ik weet genoeg.

Dat je zo defensief reageert zegt iets over jezelf. Ben je bang dat jou 'handel' soms in gevaar is?
pi_36652089
vrezelijk bang!!!!

Kom asjeblieft een keer langs!!!!!!!!
pi_36652331
Oh techxp was jij maar een zeehondje
pi_36652365
ik kap met dit zinloze gepost.
Ik word hier veroordeeld als een zondenaar

is er dan niemand die deze linkse activist opruimt??
  dinsdag 4 april 2006 @ 20:42:23 #111
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_36652586
Nee, dat doe jezelf. Ik geef alleen aan dat dierenhandel niet een klein procentje is.. maar veel groter.
En dat je amper kan weten welke goed en slecht zijn.

En waarom noem je me een linkse activist. Omdat ik voor dieren opkom ben ik direct links...?
pi_36656392
KAP NOU EENS MET TOPIC VERVUILING!!!

Je doet je voor als alles weter, van een wereld waarvan je nix weet!
Nog loop jij jezelf te verdedigen, nog denk jij het beter te weten..

oh was je maar een zielig klein zeehondje..
dan waren er mensen die ook medelijden met jou hadden!!!!

Mijn mening dat je een linkse activist bent wil ik best onderbouwen, IN JE EIGEN TOPIC!

hou nou eens op met je belachelijke beredeneringen, met je onmogelijke interpraties en waanideeén.
Dat je aan de waterhoen woont wil nog niet zeggen dat je je alles van vogels weet !!!!!!!
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:24:04 #113
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_36656546
Jij kent mij niet. Maar goed.. ik ga al hoor.. meneer die op zijn pik getrapt is...
pi_36656878
Klopt, ik ken je niet.. en jij mij niet.

Toch loop jij al het godgansze topic onzin over mij / mijn "soort" / mijn passie / mijn ideaalen te spuugen..en Nu ik 1 keer persoonlijk word nok JIJ af......

en dan ben IK op mijn pik getrapt????????

Jammer dat je gaat zeg......
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:55:37 #115
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_36657681
He.. ik ben nooit tegen jou aan het roepen geweest.. ik verkondigde het in het algemeen. Ik heb mijn kennis hier neergezet over de dierenhandel. Dat ik het weet komt omdat ik voor de dieren bezig ben 24/7 en dan weet ik zeer goed hoe erg de dierenhandel is. Ik heb mijn mening over jouw 'passie', maar dat jij dat als een aanval ziet ligt toch echt bij jouw hoor. Blijkbaar vind je niet dat ik mijn mening mag verkondigen op een openbaar forum. En al helemaal niet als het gaat over dingen waarmee jij bezig bent.
Misschien dat je zo agressief en op onvolwassen manier reageert doordat jij een 'bekende' bent (van mij). Dan heb je er natuurlijk baat bij dat je hier enorm tegengas geeft.

Ik leg het neer bij de moderators. Die bepalen wel hoe het hier mag verlopen in het topic.
  dinsdag 4 april 2006 @ 22:59:41 #116
37769 erodome
Zweefteef
pi_36657823
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 14:47 schreef MrPaddo het volgende:
@ erodome

Diep respect!!!
Het wegdoen van je geliefde levensgenoot is niet makkelijk, nou is de keuze tussen je echte kind en aangenomen gevleugelde kind voor veel mensen niet makkelijk, kennelijk ben je één van de uitzonderingen zoals ik.

Een groenvleugel ara heeft de opéénna krachtigste snavel van het dierenrijk.
je tuin overdekken is een haast onmogelijke klus!
Dank je, maar zo voelt het maar al tevaak niet...

Het verstand schreeuwt dat dit echt het beste was, dat ik zijn welzijn voor mijn liefde moest laten gaan, maar mijn hart huilt en hij is al maanden en maanden weg, ik heb het lang geprobeerd, maar het ging echt niet, hij moest teveel in zijn kooi zitten, dat deed hem geen goed...

Ik weet dat het beter is zo, zo kan hij een partner vinden, zo kan hij vliegen, zo kan hij zijn wie hij is, maar het gemis is groot, het gevoel van falen nog groter...
Het blijft moeilijk, sta je daar met de tranen in je ogen je vogeltje weg te brengen terwijl iemand je verteld dat het echt het beste is wat je kan doen, dat terwijl het aanvoelt als verraad tegenover jezelf en je maatje.
Want dat was hij, mijn vogelmaatje, soms denk ik eraan een nieuwe, jonge vogel aan te kopen, ik weet dat het mis ging omdat hij al volwassen was, er teveel verpest was, maar ik kan het niet, een nieuwe vogel aankopen, het voelt als ontrouw zijn...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_36658193
Nooit tegen mij aan het roepen geweest???
JE BLIJFT MAAR DOORKIFTEN over je zogenaamde kennis van vogels en vogelhandel..

ik ben niet agressief,
ik ben geirriteerd dat ondanks dat ik al tig keer heb geroeppen om weer ontopic te gaan en te staken met je nodeloze zinloze vlammen en topic vervuiling.

Hoe kun je nou als een struisvogel je kop in 't zand steken?? doen alsof je neus bloed?? alsof je nix gezecht hebt??

Als je me toch denkt te kennen Meneer ***, Vraag ik je dit..
Ken jij jezelf ?

Nog steeds ben jij overtuigt van jouw kennis.....
welke ervaring heb jij met vogels?
welke ervaring heb jij met vogelverkoop?
welke ervaring heb jij met vogelverkopers?
quote:
Misschien dat je zo agressief en op onvolwassen manier reageert doordat jij een 'bekende' bent (van mij). Dan heb je er natuurlijk baat bij dat je hier enorm tegengas geeft.
wederom oordeel je zonder kennis.

Ik geef tegengas omdat ik WEL kennis van zaken heb in de vogelwereld..
Jij mag je mening best verkondigen hoor Meneer ***.. (voor de zooveelste keer) IN JE EIGEN TOPIC PLEASSSSS

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 09-04-2006 02:14:04 ]
pi_36658576
@ erodome

Ik kan me nieteens voorstellen hoe moeilijk het is om je lieverd weg te brengen, en dat iemand me dan zou zeggen dat het het beste zou zijn zou er echt niet ingaan denk ik..
Het N O P is een opvang met een staartje, hun zogenaamde niet kweekbeleid heeft veel mensen tegen het verkeerde been geschopt. Teven zijn conflicten geweest van mensen zoals jij die, hun vogel daar achterlaten en vervolgens gewoon verkocht worden.. geexporteerd worden!!

Ik weet niet hoe oud je kid's nu zijn, maar het nemen van een jonge vogel bij jonge kinderen kan ook problemen geven.

Zoals ik al in veel posts heb geschreven is relativatie erg belangrijk, en verraad vind ik een erg groot woord.. dan ga je je ook schuldig voelen!!!! maar wees eerlijk, had je een andere keuze??
  dinsdag 4 april 2006 @ 23:15:45 #119
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_36658578
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 23:07 schreef MrPaddo het volgende:
Nooit tegen mij aan het roepen geweest???
JE BLIJFT MAAR DOORKIFTEN over je zogenaamde kennis van vogels en vogelhandel..
Hoho.. ik heb nooit gezegd dat ik verstand van vogels heb. Ik heb gezegd dat ik weet wat er zich afspeelt in de dierenhandel. En hoeveel er gesjoemeld wordt etc. Dus ga niet zomaar dingen verdraaien.
  dinsdag 4 april 2006 @ 23:16:57 #120
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_36658636
Waar gaat verder dit topic over.. wat is hier ontopic. OP is gewoon iemand die zijn dieren laat zien.
pi_36658669
Ga dan een ander topic vervuilen!!! ( deel 100 )
Begin je weer..

zout nou eens op man!!
heb ik stroop aan m'n scrotum??
pi_36658723
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 22:55 schreef TechXP het volgende:
He.. ik ben nooit tegen jou aan het roepen geweest.. ik verkondigde het in het algemeen. Ik heb mijn kennis hier neergezet over de dierenhandel. Dat ik het weet komt omdat ik voor de dieren bezig ben 24/7 en dan weet ik zeer goed hoe erg de dierenhandel is.
Paddo neemt het heel persoonlijk op. Logisch omdat ie Tech niet kent
Paddo voelt zich daardoor erg aangevallen, dat hebben we eerder gezien hier.
Ik vraag dan ook aan Tech om uit dit topic te blijven, zijn punt is duidelijk.
quote:
Ik leg het neer bij de moderators. Die bepalen wel hoe het hier mag verlopen in het topic.
Dát dus
Paddo, een stevige discussie ben je aangegaan, daar is Fok ook voor, mensen bewust maken van dieren houderij, en hoe fout het kan lopen, dat hebben we hier helaas al vaker meegemaakt, vandaar de kritische blik, en Tech is hierin erg voortvarend.

Hopelijk zie je dit ene topic niet als de tendens in F&F en kijk je de rest ook nog even door
  dinsdag 4 april 2006 @ 23:22:20 #123
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_36658847
Ok is goed. Kan het topic direct opgeschoond worden
Dat wordt nog wat als Paddo ook te zien gaat zijn in andere topics waar ik ook ben
pi_36658918
Had ik reeds gedaan,
daarbij ook onderzoek in de persoon ***

Niet dat ik zijn gedrevenheid niet bewonder, maar zorg wel dat je kennis van zaken hebt.

Ga niet zinloos een topic verneuken met gezeik over ziellige diertjes terwijl er hier een discussie opwaaide over het houden van een ara als huisdier...
Behalve *** is er niemand die nog enig argument weet te opperen... de vastberadenheid van hem is bewonderingswaardig, absoluut... maar zorg dat je wel de juiste tegenstander treft..

[ Bericht 4% gewijzigd door Blues op 04-04-2006 23:40:12 (persoonsgegevens verwijderd) ]
pi_36659328
wat mij betreft hoef het topic niet opgeschoont te worden hoor... mensen mogen dit van mij best lezen!
quote:
vandaar de kritische blik, en Tech is hierin erg voortvarend
vermoeddelijk bedoel je het woord bedreven of vooruitstrevend...

Dat die dat is vind ik prima, en zoals ik ook in eerdere topics heb gelezen en op zijn eigen website's of andere bronnen slaat meneer weleens de spijker mis of houd er een wel heel idealistische mening erop na wat neigt naar activisme van onjuiste invloed.

Dat ter zijde,

zoals mijn onderschrift schrijft:
Hoe meer je van mensen leert kennen,
't blijkt eensmaar weer waar te zijn.
pi_36659485
Ik ga niets verwijderen
Alleen persoonlijke gegevens.
  woensdag 5 april 2006 @ 00:17:03 #127
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_36660653
Je hele tuin overdekken zou daarnaast je echt een kapitaal kosten, aangezien groenvleugels al ongeveer de sterkste snavels hebben en je hier gaas voor nodig hebt van 2,45mm dik wat al zo weinig word verkocht dat het speciaal op bestelling ongeveer word gemaakt en echt een kapitaal kost zou je denk ik voor een tuin van 10x10 meter al meer dan 10.000 euro kwijt zijn, en daarnaast weet ik nog niet of het wel zo goed voor de ara zou zijn aangezien hij nog steeds niet weet wat een raam is en dan alsnog kan denken in zijn vlucht ik ga naar binnen, en dan is het ineens boem owh wat is dit , is dit geen opening. Dus denk niet dat dat zo verstandig zou zijn
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
pi_36664216
dank je bluezz..

Laat mensen maar lezen
van andermans fouten kan je immers leren

@ x-tremed.
In nederland is het niet toegestaan de gehele tuin te bedekken.. waarom weet ik niet, maar het mag simpelweg niet. Daarnaast is het inderdaad ook niet haalbaar.
pi_36765156
voor de fokkers van de fok leden die genoeg van 't gefuck hebben heb ik ook iets leuks inelkaar gefucked

Mensen die WEL bewondering hebben voor de ara, en NIET lopen te zeiken of zielig zus of zo kunnen tijdelijk even een kijkje nemen

http://213.51.237.67/

login: fok
wachtwoord: fok
pi_36766338
Krijg een kruisje hier, enneh paddo, er was al een week niet gezeikt hoor, dus dat had er echt niet in gehoeven.
pi_36766831
't was eigenlijks ook beeeeetje erg sarcastisch bedoelt
tis maar hoe opgefokt je't leest
pi_36769413
mja..

weinig annimo..

veel dierenfreaks cq. liefhebbers, of dierenrechtenactivisten of weekveel wat voor figuren..
maar geen interesse in het zien van ara's

reden genoeg om 't account te verwijderen!
  zondag 9 april 2006 @ 03:32:25 #133
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_36784497
let's get back ontopic
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
pi_36789518
quote:
Op zondag 9 april 2006 03:32 schreef x-tremed het volgende:
let's get back ontopic
Ja, vertel eens hoe het gaat met je araatjes?

pi_36789685
vrezelijk goed! Ze beginnen al zelfstandig te eten, wat vroeg is gezien de leeftijd van de birdy's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')