lolbroek..quote:Op zondag 11 juni 2006 23:45 schreef NiteSpeed het volgende:
Geef ze maar aan liefhebbers op internet. Misschien dat ze nog een lekker hapje kunnen zijn voor wat slangen.
mjah ben er helemaal niet in thuis.. heb al flink gegoogled maar kan niets anders vinden dan dat ze niet zonder hun moeder kunnen dus..quote:Op zondag 11 juni 2006 23:45 schreef zwelgje81 het volgende:
Ze mogen in ieder geval geen lactose hebben heb ik begrepen
nee ze zijn al 2 weken en hebben oogjes al bijna open..quote:Op maandag 12 juni 2006 00:03 schreef NiteSpeed het volgende:
Zijn ze nog helemaal roze enzo? Volgens mij overleven die het namelijk sowieso niet zonder moedermuis.
Wijn en witte muisjes?quote:Op maandag 12 juni 2006 15:39 schreef The_Langolier het volgende:
Muizen zonder moeder zijn vrij betekenisloos inderdaad.
Mooi zo. Blij dat het goed gaat.quote:Op maandag 12 juni 2006 19:03 schreef S1tH het volgende:
even een update... de muisjes drinken nu zelfstandig uit een bakje melk en zijn mooi de kooi aan het verkennen dus ik denk dat het wel goedkomt (hoop ik)
verder hebben ze allemaal op 1 na de oogjes al open dus het ziet er goed uit..
Heeft u goed gedaan!quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:13 schreef S1tH het volgende:
oke de laatste update.. ze eten nu alle 5 zelfstandig uit het bakje en spelen wat af ook kleine korreltjes droogvoer eten ze al dus alles is goed nu![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 juni 2006 13:53 schreef Uhmmie het volgende:
[quote]Op dinsdag 13 juni 2006 13:13 schreef S1tH het volgende:
oke de laatste update.. ze eten nu alle 5 zelfstandig uit het bakje en spelen wat af ook kleine korreltjes droogvoer eten ze al dus alles is goed nu![]()
![]()
![]()
Heeft u goed gedaan!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |