Ook nog geld ervoor gaan betalenquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:08 schreef S1nn3rz het volgende:
misschien kun je naar een dierenwinkel gaan en vragen of ze hem tegen betaling terug willen nemen. zo ben je er van verzekerd dat hij weer een nieuw baasje kan krijgen. vraag anders in je omgeving of er mensen zijn die nog belangstelling hebben voor een hamster.
ja, jij wilt graag van het diertje af. de door jou gegeven opties lijken me in het belang van het dier geen juiste. verzorging kost ook geld.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:09 schreef -Wonderchild- het volgende:
[..]
Ook nog geld ervoor gaan betalen![]()
Ik woon midden in de stad, hoe kom ik in een bos. Kan hem gewoon voor de deur loslaten, maar dat lijkt me ook niet echt diervriendelijk. Weet iemand of die lijmplankjes? beetje effectief zijn?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:09 schreef remlof het volgende:
Gewoon loslaten in het bos... Heeft ie het laatste stukje van z'n leven tenminste nog een vrij bestaan.
Ik ga echt geen geld betalen, het gaat hier om een HAM-STERquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:10 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
ja, jij wilt graag van het diertje af. de door jou gegeven opties lijken me in het belang van het dier geen juiste. verzorging kost ook geld.
Kaartje in de supermarkt dan: "Gratis af te halen: hamster"quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:10 schreef -Wonderchild- het volgende:
[..]
Ik woon midden in de stad, hoe kom ik in een bos. Kan hem gewoon voor de deur loslaten, maar dat lijkt me ook niet echt diervriendelijk. Weet iemand of die lijmplankjes? beetje effectief zijn?
indien je door gaat met vragen stellen over dierenmishandeling zal ik nogmaals een topicreport voor je plaatsen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:10 schreef -Wonderchild- het volgende:
[..]
Ik woon midden in de stad, hoe kom ik in een bos. Kan hem gewoon voor de deur loslaten, maar dat lijkt me ook niet echt diervriendelijk. Weet iemand of die lijmplankjes? beetje effectief zijn?
Wel als jij er op geplakt gaat worden..quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:10 schreef -Wonderchild- het volgende:
[..]
Huilie, en morgen weer lekker een frikandelletje naar binnen werken zeker?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:12 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
indien je door gaat met vragen stellen over dierenmishandeling zal ik nogmaals een topicreport voor je plaatsen.
nee.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:13 schreef Thieske het volgende:
[..]
Huilie, en morgen weer lekker een frikandelletje naar binnen werken zeker?
Hey dierenmishandeling doen we niet aanquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:10 schreef -Wonderchild- het volgende:
Noem hem maar een huilie als hij dat paard zelf kapot geslagen heeft en die koeien en varkens wat er dan ook in een frikandel zit.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:13 schreef Thieske het volgende:
[..]
Huilie, en morgen weer lekker een frikandelletje naar binnen werken zeker?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:13 schreef -Wonderchild- het volgende:
Ja ik ken die dingen niet, hoorde het van mijn ouders, waren nogal effectief. Ik ken dus niemand die zo'n mormel wil en nu loopt hij in een pitcher in mijn kamer wat te schijten.
breng 'm maar naar mijquote:Op woensdag 15 maart 2006 19:16 schreef -Wonderchild- het volgende:
Maar even concreet, ik ga dus geen geld of extreem veel moeite in dit beest steken en wil er gewoon vanaf. Advertentie plaatsen heeft geen zin, zit ook geen kooi of voedsel bij. Hij zit al bijna een week in een picher stil te zitten en dat is ook zielig.
Opties
- Loslaten in de vrieskou
- Verdrinken (plee)
- Tik met hamer oid geven
- Lijmplakje
- Muizenval
Allemaal geen optie.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:16 schreef -Wonderchild- het volgende:
Maar even concreet, ik ga dus geen geld of extreem veel moeite in dit beest steken en wil er gewoon vanaf. Advertentie plaatsen heeft geen zin, zit ook geen kooi of voedsel bij. Hij zit al bijna een week in een picher stil te zitten en dat is ook zielig.
Opties
- Loslaten in de vrieskou
- Verdrinken (plee)
- Tik met hamer oid geven
- Lijmplakje
- Muizenval
Het doodmaken van een koe e.d is toch hetzelfde als een hamster, ongeacht wie het doet.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Noem hem maar een huilie als hij dat paard zelf kapot geslagen heeft en die koeien en varkens wat er dan ook in een frikandel zit.
daarom, wat stelt iedereen hier zich aan, muggen laten jullie ook leven natuurlijk, is net zo goed ongediertequote:Op woensdag 15 maart 2006 19:17 schreef Thieske het volgende:
[..]
Het doodmaken van een koe e.d is toch hetzelfde als een hamster, ongeacht wie het doet.
Dus als ik jou doodmaak?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:17 schreef Thieske het volgende:
[..]
Het doodmaken van een koe e.d is toch hetzelfde als een hamster, ongeacht wie het doet.
No shit einstein. Breng dat arme beest gewoon terug naar een dierenwinkel of geef m gratis weg.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:16 schreef -Wonderchild- het volgende:
Hij zit al bijna een week in een picher stil te zitten en dat is ook zielig.
Jij hoort niet in F&F thuis.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:18 schreef -Wonderchild- het volgende:
daarom, wat stelt iedereen hier zich aan, muggen laten jullie ook leven natuurlijk, is net zo goed ongedierte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |