lady-wrb - dinsdag 25 april 2006 @ 12:17quote:hèhè.
Ze kan er juist niet aan. Maar ze probeert toch.
Even teentjes kuisen, hier kan ze er juist ook niet aan.
Het is zo'n zielig zicht om ze zo te zien lopen, en ze is er ook niet blij mee. Grollen tot en met.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:17 schreef lady-wrb het volgende:
jump, bij de eerste foto mis ik eigenlijk de schakelaar
het lijkt wel een bureaulamp
Ik geef je alle tijdquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:28 schreef lady-wrb het volgende:
bluezz, ik ben klaar hoor, nu mag je weer
quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:36 schreef lady-wrb het volgende:
tuuuuuurlijk mag je luca wat opsturen nonneke
wat lief
luca houdt erg van post
en gelijk heeftie, hij krijgt toch nog geen rekeningen
Ja hoor, anders huppel ik morgen gewoon ff langs de Directeur, en zal um dan gelijk vertellen dat zn front-office personeel een opfriscursusje nodig heeftquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:38 schreef lady-wrb het volgende:
nou ja, ik dacht, als je die kaartjes al van tevoren kan regelen, kan ik misschien wel iets leuks voor luca regelen.
maar denk je dat je ooit wel een begrijpelijk antwoord gaat krijgen?
Dat achteruitlopen herken ik ja!quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:17 schreef Jump het volgende:
Als een kat men zo'n "lampenkap" rondloopt, is dat normaal dat ze dan veel achteruit lopen?
Zojuist liep zoemie gans de huis achterwaarts doorDenk wel dat het is om er precies van weg te lopen maar niet wil lukken.
De kaartjes zijn (als je ze gekocht hebt) geldig tot eind september, maar je moet er wel optijd bij zijn, ze wisten me te vertellen dat er nu nog ' ongeveer' 1750 waren van de 2000, met 3 IGLO punten krijg je je 2e kaartje gratis, en 5 punten is met de trainermee/rondje achter de schermen. Als ik je nu dingen vertel die je al weet dan spijt het me, en raad ik je aan het Front Office zelf even te bellenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:29 schreef lady-wrb het volgende:
nonneke weet je al wat?
luca heeft vrijdag vrij en ik denk erover om met goed weer richting dolfijnen te gaan (als het met openbaar vervoer een beetje te doen is tenminste)
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:23 schreef Miss_B het volgende:
Nieuwe Loki Spam
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lief he![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |