fucking offtopic, maar ik móet het vragen, wat is de grote versie van jouw avatar?quote:Op zondag 4 december 2005 15:36 schreef Juup© het volgende:
Foto's?
mee eens. Ik ben tegen dieren in circussenquote:Op zondag 4 december 2005 14:57 schreef Spindizzy het volgende:
Kan niet zeggen dat ik overloop van medelijden met deze man. Wel voor de tijgers
Tijgers horen, wat Bluezz zegt, niet in circussen. Geen enkel dier trouwens
Ik hoop 't voor ze. Dan zijn ze beter af dan de rest van hun leven in een circus.quote:Op zondag 4 december 2005 15:05 schreef MrDrako het volgende:
mja goede kans dat die arme beesten nu worden afgemaakt oid door van die huilie's
Nee, dat is een kikker.quote:Op maandag 5 december 2005 18:08 schreef MaceNL het volgende:
misschien was dit wel de tijger
[[url=http://img450.imageshack.us/img450/1395/tiger1na.th.jpg]afbeelding][/URL]
Ik ben bang dat die tijgers nu flinke straffen krijgen daar, vanwege dit stomme gedrag van deze meneer.quote:Op maandag 5 december 2005 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Het was misschien wat populair geschreeuw van me, maar het is zoooo dubbel stom en erg.
Dieren horen NIET in een circus, arm afgerukt omdat je met je dronken kop je arm door de spijlen steekt, natuurlijk is het erg zonder arm door het leven gaan maar dit heb je geheel en al aan je zelf te wijten.
En dan nog die tijgers op hun kop beulen met stokken opdat ze loslaten.
Ook nog.
Moet je hier om lachen of om huilen?
Tis toch soms een vreselijk soort, de mens
En repeat, je vergelijkt appels en peren.
Het waren helemaal de tijgers niet, het waren de traliesquote:Op zondag 4 december 2005 14:55 schreef Bluezz het volgende:
Uitgegeven: 4 december 2005 14:09
MADRID - Twee circustijgers hebben in Spanje de arm van een Roemeense man afgerukt en die gedeeltelijk opgeslokt, meldden Spaanse media zondag. De 30-jarige man, die mogelijk had gedronken, hield zijn arm door de tralies van de tijgerkooi, die onmiddellijk hun kans grepen en de arm tot de elleboog afrukten.
De tijgertemmer van het circus probeerde de man te ontzetten door de tijger met een ijzeren stok op de kop te slaan, maar het was al te laat.
Nu.nl
Of ie nou gedronken had of niet, GO TIGERS
Tijgers horen ook niet in circussen
Doe je dan mee met de aankomende demonstraties tegen circussen?quote:Op zondag 4 december 2005 18:26 schreef Marietje_34 het volgende:
mee eens. Ik ben tegen dieren in circussen![]()
Jep. Maar dit zijn incidenten die wel regelmatiger gebeuren hoor. Als je ziet hoe makkelijk kinderen en dronken mensenquote:was er laatst ook niet een bericht op de FP over een tijger die de arm van een vrouw eraf rukt ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |