elke seagal film is per definitie cultquote:Op zondag 18 september 2005 22:11 schreef kinky_queen het volgende:
Lekker de traditie verbroken door geen horror/cult titel te nemen
![]()
Of horror.quote:Op zondag 18 september 2005 22:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
elke seagal film is per definitie cult
ja precies, KQ verdient een ban om die stomme opmerkingen, geef mij maar een user als I-spyquote:
quote:Op zondag 18 september 2005 22:51 schreef California het volgende:
Eerste goede topictitel in tijden.
das de Koreaansequote:Waarom heb je de Japanse TCM, Timo?
Huuuuuuuu, heb je die gekocht?quote:Op zondag 18 september 2005 22:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik was er nog eentje vergeten.
[afbeelding]
jij geeft jezelf op?quote:Op maandag 19 september 2005 10:25 schreef FremantleDockers het volgende:
Verloot je hem toch aan de user met de grootste wansmaak...
Deze was ook vrijwel voor nietsquote:Op maandag 19 september 2005 09:46 schreef Smots het volgende:
[..]
Huuuuuuuu, heb je die gekocht?
Je had ook mijn exemplaar voor niks kunnen krijgen!
Yup daar had ik er kort geleden zelfs 2 van, en ook een versie die nooit is uitgebracht samen met de winnaar van dat festivalquote:Op maandag 19 september 2005 13:46 schreef REFUSED het volgende:
geldt dit als originele dvd?
KQ, jij hebt de 2cd versie?
je hebt hem al binnen, mazzelaarquote:
Staat er van Braindead eigenlijk nou nog een keer een ècht fatsoenlijke versie gepland?quote:
Ola,quote:Op woensdag 21 september 2005 16:11 schreef Smots het volgende:
[..]
Staat er van Braindead eigenlijk nou nog een keer een ècht fatsoenlijke versie gepland?
(En welke editie heb jij trouwens aangeschaft?)
Ik vermoed ook, omdat ie eigenlijk hoort bij 1 van die collectie's dat ie daarom geen EAN code heeft.quote:-The disc is also part of the "Peter Jackson Collection" & "Blood Edition Box Nr. 1". Note, that the disc released on "Peter Jackson Collection" is ANAMORPHIC, and has additional German DTS-track. It also seems to be 1.78:1.
1 disc versie? wat heeft ie gekost??quote:Op woensdag 21 september 2005 17:53 schreef marcek het volgende:
robots limited booklet edition :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hijs fijn![]()
vooral niet bij vriend antichrist navragen.... braindead NL heeft 5.1 geluid de RCV uitgave that isquote:Op woensdag 21 september 2005 16:21 schreef Ash het volgende:
[..]
Ola,
Ik heb de Duitse versie
http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=1227
En om dan precies te zijn deze
[..]
Ik vermoed ook, omdat ie eigenlijk hoort bij 1 van die collectie's dat ie daarom geen EAN code heeft.
Maar volgens mij is de NL release ook een goede uitgave,
maar dat weet ik niet zeker omdat ik hem nergens meer in de schappen vind.
EDIT: Ik zie net dat de NL versie van Braindead NON-Anamorphic is en Engels mono geluid.
Mooie editiequote:Op donderdag 22 september 2005 13:00 schreef Smots het volgende:
Yaaay!
Gisteren heeft mijngeliefde
de 2-disc editie van Saw voor me meegenomen uit Kopenhagen.
[[url=http://dyn.scanbox.com/Files/Billeder/Film/1403/SAW_SpecialEdition_DK.jpg]afbeelding][/url]
De verpakking is inderdaad redelijk stijlvol. Het is een compleet doorzichtig doosje en alle informatie en tekst staat op de semi-transparante omhoes.quote:
Regio 1 ex-rentals?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:56 schreef Smots het volgende:
Gisteren weer een aantal cheap ex-rentaltjes aangeschaft:
Ja.quote:
Die van mij is vrijdag verstuurd en nog onderweg.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:29 schreef pascalheister het volgende:
Net gebracht door de postbode, zaterdag verzonden door cdwow
nummertje 1554/3000
[afbeelding]
[afbeelding]
Jullie raden nooit wat m'n buurvrouw kwam brengen!quote:Op donderdag 22 september 2005 17:59 schreef Durbin het volgende:
[..]
Die van mij is vrijdag verstuurd en nog onderweg.
Gezien mijn ervaringen met de TPG de laatste tijd, krijg ik bij dit soort berichten al een lichte paniekaanval.
Antichrist heeft ze van www.dvdpacific.com besteld.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:45 schreef Stallion75 het volgende:
Ik zou graag willen weten waar jullie de dvd:
Evil Dead 2: The Book of The Dead 2 - Special DivimaX Edition bestellen want ik dacht dat ie pas 27 september uit komt.
ja alleen bij grote klanten doen ze datquote:Op donderdag 22 september 2005 22:55 schreef kinky_queen het volgende:
Neuh, is niet zo vreemd hoor, online shops versturen wel vaker dvd's voor de officiele releasedatum
![]()
nee ben 23 gewordenquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee ben 23 geworden
jammer geworden dat er geen 23e verjaardagseditie bestaat
en je LE dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:47 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren gekregen voor m`n verjaardag
[afbeelding]
mooie uitgave![]()
Kan je ook echte foto's maken?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:29 schreef pascalheister het volgende:
Net gebracht door de postbode, zaterdag verzonden door cdwow
nummertje 1554/3000
[afbeelding]
[afbeelding]
ej, hoe ist ISPYdentweede......quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Kan je ook echte foto's maken?Ik krijg hem ook binnekort!
Kneus, ik vraag het maar hoor alleen omdat ik het graag wil zien.quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:12 schreef Chielus het volgende:
[..]
ej, hoe ist ISPYdentweede......
kijkt u hier maarquote:Op zaterdag 24 september 2005 09:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Kan je ook echte foto's maken?Ik krijg hem ook binnekort!
Ik het heel netjes vragen aan de gozer van de FRS in Amsterdam. Zegt ie: Nee sorry.. je moet echt de officiele streepjescode inleveren. En dus ook geen kopie. Dus ik leg hem duidelijk uit dat op de website je niet eens de streepjescode hoeft in te leveren, maar alleen de code zelf invoeren. En nog wou ie het niet hebben.. Sukkelquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:15 schreef RuneRose het volgende:
Man, man, man. Wat zuig ik.![]()
Ga ik naar de stad voor een cadeautje voor een vriend. Kom ik toch weer terug met The Gladiator Extended. Gelukkig hoefde ik maar ¤15,-- te betalen omdat ik van het lieve meisje achter de kassa 5 euro korting kreeg, terwijl ik niet de streepjescode had van een of andere DVD.![]()
dank je welquote:
die heb ik gecancelled. Was nog steeds niet verstuurd door cdwow, al 3 of 4 keer vertraagd. En blijkbaar is die LE nogal overpriced. Schijnt dat de inhoud niet opweegt tegen de inhoud. Ben nu toch blij met dezequote:
die ligt van de week nou ook in mijn busquote:Op donderdag 22 september 2005 13:00 schreef Smots het volgende:
Yaaay!
Gisteren heeft mijngeliefde
de 2-disc editie van Saw voor me meegenomen uit Kopenhagen.
[[url=http://dyn.scanbox.com/Files/Billeder/Film/1403/SAW_SpecialEdition_DK.jpg]afbeelding][/url]
Ga je op tong80 lijkenquote:
quote:
geweldig toch, bruce willis nagesynchroniseerd: "Wo ist der verdammte Tür?"quote:Op maandag 26 september 2005 22:20 schreef Timo20 het volgende:ik hoop toch voor je dat je niet die versie hebt aangeschaft
Dat heeftie wel degelijkquote:Op maandag 26 september 2005 22:20 schreef Timo20 het volgende:ik hoop toch voor je dat je niet die versie hebt aangeschaft
Natuurlijk welquote:Op maandag 26 september 2005 22:20 schreef Timo20 het volgende:ik hoop toch voor je dat je niet die versie hebt aangeschaft
wellicht omdat je zo snel geen ander hoesje kon vinden??quote:Op maandag 26 september 2005 22:28 schreef California het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Waarom zou ik anders dat hoesje neerzetten?
(En die smiley?)
Das de 5 euro versie van de Famequote:Op maandag 26 september 2005 22:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wellicht omdat je zo snel geen ander hoesje kon vinden??
moet er niet aan denken om die versie te hebben, maar hey: have fun
Maar die is wél uncut, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de UK-versie.quote:Op maandag 26 september 2005 22:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das de 5 euro versie van de Fame![]()
Ik had hem laatst ook in mijn handen en liep richting de kassa... toen pas zag ik dat het de duitse versie was... gelijk weer teruggelegd![]()
ja wel, ik denk dat ik dan toch een paar seconde cut op de koop toe neem ipv zo`n hoesje te moeten bezittenquote:Op maandag 26 september 2005 22:56 schreef Durbin het volgende:
[..]
Maar die is wél uncut, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de UK-versie.
oh dus je hebt hem nog niet binnen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:21 schreef 7eVeNL het volgende:
[afbeelding]
de 2DVD versie van besteld, 2 November!![]()
Ik wil gewoon een 2dvd slipcover versie hebben die mooi past bij de 2dvd slipcover versies van 1 en 2quote:Op maandag 26 september 2005 22:56 schreef Durbin het volgende:
[..]
Maar die is wél uncut, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de UK-versie.
OK, hier snap ik dus echt geen fuq van.quote:Op maandag 26 september 2005 23:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja wel, ik denk dat ik dan toch een paar seconde cut op de koop toe neem ipv zo`n hoesje te moeten bezitten
12,75 incl mag je hem hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:11 schreef Chielus het volgende:
Wat wil je ervoor hebben Pascal ??
Dat gaat bij mij ook niet op. Een mooie verpakking vind ik wel redelijk belangrijk, maar het moet niet ten koste van de uitvoering van de film gaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:06 schreef Smots het volgende:
[..]
OK, hier snap ik dus echt geen fuq van.
De verpakking is voor jou belangrijker dan de film zelf?
Ik ga er even over denken. Het is toch een R2UK uitvoering zonder ned. subs?quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
12,75 incl mag je hem hebben![]()
nee t hoesje opzich vind ik niet erg, maar die Duitse titels moet ik nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:06 schreef Smots het volgende:
[..]
OK, hier snap ik dus echt geen fuq van.
De verpakking is voor jou belangrijker dan de film zelf?
jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:20 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ik ga er even over denken. Het is toch een R2UK uitvoering zonder ned. subs?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
12,75 incl mag je hem hebben![]()
deze is ook zganquote:Op woensdag 28 september 2005 01:31 schreef California het volgende:
[..]Dan ben ik blij dat ik hem nieuw heb gehaald
(maar dank je
).
Bij mij prima. Vraag had trouwens ook in de dvd-slowchat topic gesteld kunnen worden btw..quote:Op woensdag 28 september 2005 11:21 schreef Scandalous het volgende:
Even tussendoor hoor, maar werkt dvdprofiler bij jullie? Online profile o.i.d. werkt niet...
Oh sorry, ik wist niet dat er een slowchat topic wasquote:Op woensdag 28 september 2005 11:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bij mij prima. Vraag had trouwens ook in de dvd-slowchat topic gesteld kunnen worden btw..
Maakt niet uit. Je blijft liefquote:Op woensdag 28 september 2005 11:46 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat er een slowchat topic was![]()
Nu niet meer toch?quote:
Nee. plaatjes zijn hier gewoon zichtbaarquote:
Zo de studiefinanciering weer opgemaakt?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:02 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een set!![]()
![]()
![]()
84 euro voor een set als deze is totaal geen geldquote:Op donderdag 29 september 2005 14:44 schreef sampoo het volgende:
[..]
Zo de studiefinanciering weer opgemaakt?![]()
De Ontbijtklup gratis bij het nieuwe nummer van Filmvalley gekregen?quote:Op donderdag 29 september 2005 20:42 schreef MikeyMo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en die laatste gewoon de R2 NL uitgave
Godversnotverpopje!quote:Op donderdag 29 september 2005 10:02 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een set!![]()
![]()
![]()
Yupquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:52 schreef Smots het volgende:
[..]
De Ontbijtklup gratis bij het nieuwe nummer van Filmvalley gekregen?
Ik heb er ook mee in mijn handen gestaan, maar heb 'm toch maar laten liggen.quote:
* Durbin voegt toe aan wenslijstje.quote:Op vrijdag 30 september 2005 10:03 schreef pascalheister het volgende:
Gister bij de buren bezorgd![]()
Maar ik heb hem nu dus ook, geweldige set
[afbeelding]
Hij stond al zolang in mijn wenslijstje, en ik heb al die tijd gewacht totdat de R1 versie betaalbaar werd. Nou is de r2 versie identiek aand e r1 maar stukken goedkoper. Geduld is een schone zaakquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:10 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik heb er ook mee in mijn handen gestaan, maar heb 'm toch maar laten liggen.
Dat heb je goed gelezenquote:Op vrijdag 30 september 2005 09:53 schreef Smots het volgende:
[..]
Godversnotverpopje!
Da's niet mis hee!
En daar heb je ¤84 voor betaald?!?
Hoeveel heb jij ervoor betaald?quote:
12,99quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 20:58 schreef Dizer het volgende:
12,99
Freerecordshop prijs >> 19,99
Min 10% FreeID >> 17,99
Min ¤5,00 Streepjescode korting >> 12,99
zonde zeg, zo'n luxe uitgave en dan staat de film zelf er niet op volgens de specsquote:Op vrijdag 30 september 2005 10:08 schreef Smots het volgende:
Gisteren binnengekregen:
[afbeelding]
Disc One:
Introduction by director Ridley Scott
Audio commentary by actor Russell Crowe and director Ridley Scott
Are You Not Entertained? trivia track
aha ze zijn binnengekomen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 16:37 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
denk dat iedereen daar wel last van heeftquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 21:49 schreef Butra het volgende:
[afbeelding]
En nog een briefje van de postbode dat ik morgen een pakketje mag komen ophalen. Er moet alleen nog zoveel komen, dat ik bij god niet weet welk pakket het is.![]()
Dat is zooooo vorige maand.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 09:40 schreef MikeyMo het volgende:
Even de I-spy uithangen:
Infini dinges? Wat is dat dan? Dit is de R3 versie met the bioscoop versie en de director's cut. Mooi digipack.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:30 schreef Undergod het volgende:
Is dat zo'n infini dinges?
Ik heb vandaag ook nog even in de MM gekeken naar van wilder, maar heb het niet kunnen vinden, waar heb jij het allemaal gekocht?
Zou je misschien wat live shots kunnen maken (of als die er al zijn kan iemand me een linkje geven) wil weleens zien hoe het er uitziet.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
* DING *
Introscherm + menu:
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor 5 euro bij Mediamarkt.
HELP! EEN I-SPY24 KLOON!quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
* DING *
Introscherm + menu:
[afbeelding]
[afbeelding]
wat een lelijke hoes zegquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
* DING *
Introscherm + menu:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 14:01 schreef kinky_queen het volgende:
Tsjah, alsof het ons wat kan schelen
![]()
Ik vind wel dat het een vereiste moet wordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:33 schreef kinky_queen het volgende:
Eindelijk eens iemand die menucaps en zelfgemaakte fotos plaatst
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
* DING *
Introscherm + menu:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 01:21 schreef sampoo het volgende:
[..]
Iets zeg mij dat ik iets gemist heb.![]()
Mooie Lebowski-box, maarreh... wat zijn de specs van de dvd zelf?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:26 schreef pascalheister het volgende:
Binnen
Van DVDPacific
Wat een mooie box zeg![]()
voor foto's zie: http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?p=1288252#1288252![]()
[afbeelding]
klikquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:08 schreef Smots het volgende:
[..]
Mooie Lebowski-box, maarreh... wat zijn de specs van de dvd zelf?
Cool, bedankt.quote:
mja zoveel effect zal het bij deze film niet hebben denk ikquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:39 schreef Smots het volgende:
[..]
Cool, bedankt.
Ziet er leuk uit, maar de scandinaviesken editie heeft dan weer DTS audio....
het blijft nederlands hequote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:18 schreef California het volgende:![]()
.
Goed, er staat 'Verjaardageditie' op de voorkant (als dat al een woord zou zijn, zou er dan niet een -s in zitten?), maar fuck it. Hij was betaalbaar en de digipack is jummie.
Nou, nee, ik denk dus dat 'verjaardageditie' geen Nederlands isquote:
Hoeveel heb je over voor de tekst op een slipcase?quote:vd week de R1 nog maar even bestellen![]()
zoveel dat de orginele 2.0 track er ook op zitquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:49 schreef California het volgende:
[..]
Nou, nee, ik denk dus dat 'verjaardageditie' geen Nederlands is.
[..]
Hoeveel heb je over voor de tekst op een slipcase?.
Ja, nou, maar... mijne was goedkoopquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:55 schreef pascalheister het volgende:
zoveel dat de orginele 2.0 track er ook op zit![]()
Ohohhh, waar heb je die vandaan?quote:
www.koreandvds.comquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ohohhh, waar heb je die vandaan?
Kutquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:27 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
www.koreandvds.com
www.dvdfromkorea.com
Held!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh ja, ook nog
[afbeelding]
Daar zit ook een DVD met alle video's bij, dus die mag hier ook gepost worden.
Bij FNAC. Daar was hij ook 35 ¤, maar ik had nog een bon van 20 ¤ die ik ooit had gekregen en nog niet had gebruiktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:31 schreef Durbin het volgende:
Waar heb je overigens die Hammer Box vandaan en voor hoeveel? Ik zag hem vorige week bij de Mediamarkt staan, maar daar kostte hij rond de 40 euro. Dan kan ik net zo goed alle delen los kopen.![]()
Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:29 schreef metalbazzz het volgende:
- Black Hawk Down 2-disc (voor 3 euro)
vroeg me al af hoelang t zou duren voordat die vraag zou komen. Is tweedehands gekocht bij Goods4You in Tilburg, maar in prima staat dus:quote:
Hmz, kwam hem niet tegen gisterquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:59 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren meegenomen bij de Bart Smit:
[afbeelding]
¤ 4,-
later misschienquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:01 schreef kinky_queen het volgende:
Een heerlijke film Timo, nu nog wat van de échte Edward Davis Wood, Jr zien!
![]()
d`r stonden hier, nadat ik 1 voor mij en 1 voor m`n broertje had gekochtquote:
Fuck.. bij mij waren het allemaal kinderfilms voor 4 euro. Dan maar The Kid gekocht. Best een leuke filmquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
d`r stonden hier, nadat ik 1 voor mij en 1 voor m`n broertje had gekocht, nog een stuk of 3/4
Ze hebben echt hele leuke films tussen zittenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:15 schreef tonks het volgende:
Morgen ook eens naar de bart smit
Heb enig spijt dat ik mijn dvd's van BR heb verkocht. Misschien binnenkort maar die box aanschaffenquote:
quote:
Net als Amélie zekerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:35 schreef Dizer het volgende:
[..]helemaal vergeten te zeggen, ik heb hem nog geen 1 keer afgespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |