Mooie Lebowski-box, maarreh... wat zijn de specs van de dvd zelf?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:26 schreef pascalheister het volgende:
Binnen
Van DVDPacific
Wat een mooie box zeg![]()
voor foto's zie: http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?p=1288252#1288252![]()
[afbeelding]
klikquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:08 schreef Smots het volgende:
[..]
Mooie Lebowski-box, maarreh... wat zijn de specs van de dvd zelf?
Cool, bedankt.quote:
mja zoveel effect zal het bij deze film niet hebben denk ikquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:39 schreef Smots het volgende:
[..]
Cool, bedankt.
Ziet er leuk uit, maar de scandinaviesken editie heeft dan weer DTS audio....
het blijft nederlands hequote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:18 schreef California het volgende:![]()
.
Goed, er staat 'Verjaardageditie' op de voorkant (als dat al een woord zou zijn, zou er dan niet een -s in zitten?), maar fuck it. Hij was betaalbaar en de digipack is jummie.
Nou, nee, ik denk dus dat 'verjaardageditie' geen Nederlands isquote:
Hoeveel heb je over voor de tekst op een slipcase?quote:vd week de R1 nog maar even bestellen![]()
zoveel dat de orginele 2.0 track er ook op zitquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:49 schreef California het volgende:
[..]
Nou, nee, ik denk dus dat 'verjaardageditie' geen Nederlands is.
[..]
Hoeveel heb je over voor de tekst op een slipcase?.
Ja, nou, maar... mijne was goedkoopquote:Op donderdag 13 oktober 2005 00:55 schreef pascalheister het volgende:
zoveel dat de orginele 2.0 track er ook op zit![]()
Ohohhh, waar heb je die vandaan?quote:
www.koreandvds.comquote:Op donderdag 13 oktober 2005 11:52 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ohohhh, waar heb je die vandaan?
Kutquote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:27 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
www.koreandvds.com
www.dvdfromkorea.com
Held!quote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
Oh ja, ook nog
[afbeelding]
Daar zit ook een DVD met alle video's bij, dus die mag hier ook gepost worden.
Bij FNAC. Daar was hij ook 35 ¤, maar ik had nog een bon van 20 ¤ die ik ooit had gekregen en nog niet had gebruiktquote:Op donderdag 13 oktober 2005 15:31 schreef Durbin het volgende:
Waar heb je overigens die Hammer Box vandaan en voor hoeveel? Ik zag hem vorige week bij de Mediamarkt staan, maar daar kostte hij rond de 40 euro. Dan kan ik net zo goed alle delen los kopen.![]()
Waar heb je die vandaan?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 16:29 schreef metalbazzz het volgende:
- Black Hawk Down 2-disc (voor 3 euro)
vroeg me al af hoelang t zou duren voordat die vraag zou komen. Is tweedehands gekocht bij Goods4You in Tilburg, maar in prima staat dus:quote:
Hmz, kwam hem niet tegen gisterquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 20:59 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren meegenomen bij de Bart Smit:
[afbeelding]
¤ 4,-
later misschienquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:01 schreef kinky_queen het volgende:
Een heerlijke film Timo, nu nog wat van de échte Edward Davis Wood, Jr zien!
![]()
d`r stonden hier, nadat ik 1 voor mij en 1 voor m`n broertje had gekochtquote:
Fuck.. bij mij waren het allemaal kinderfilms voor 4 euro. Dan maar The Kid gekocht. Best een leuke filmquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:08 schreef Timo20 het volgende:
[..]
d`r stonden hier, nadat ik 1 voor mij en 1 voor m`n broertje had gekocht, nog een stuk of 3/4
Ze hebben echt hele leuke films tussen zittenquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 21:15 schreef tonks het volgende:
Morgen ook eens naar de bart smit
Heb enig spijt dat ik mijn dvd's van BR heb verkocht. Misschien binnenkort maar die box aanschaffenquote:
quote:
Net als Amélie zekerquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 20:35 schreef Dizer het volgende:
[..]helemaal vergeten te zeggen, ik heb hem nog geen 1 keer afgespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |