oh dus je hebt hem nog niet binnen?quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:21 schreef 7eVeNL het volgende:
[afbeelding]
de 2DVD versie van besteld, 2 November!![]()
Ik wil gewoon een 2dvd slipcover versie hebben die mooi past bij de 2dvd slipcover versies van 1 en 2quote:Op maandag 26 september 2005 22:56 schreef Durbin het volgende:
[..]
Maar die is wél uncut, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de UK-versie.
OK, hier snap ik dus echt geen fuq van.quote:Op maandag 26 september 2005 23:07 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja wel, ik denk dat ik dan toch een paar seconde cut op de koop toe neem ipv zo`n hoesje te moeten bezitten
12,75 incl mag je hem hebbenquote:Op dinsdag 27 september 2005 01:11 schreef Chielus het volgende:
Wat wil je ervoor hebben Pascal ??
Dat gaat bij mij ook niet op. Een mooie verpakking vind ik wel redelijk belangrijk, maar het moet niet ten koste van de uitvoering van de film gaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:06 schreef Smots het volgende:
[..]
OK, hier snap ik dus echt geen fuq van.
De verpakking is voor jou belangrijker dan de film zelf?
Ik ga er even over denken. Het is toch een R2UK uitvoering zonder ned. subs?quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
12,75 incl mag je hem hebben![]()
nee t hoesje opzich vind ik niet erg, maar die Duitse titels moet ik nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 10:06 schreef Smots het volgende:
[..]
OK, hier snap ik dus echt geen fuq van.
De verpakking is voor jou belangrijker dan de film zelf?
jaquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:20 schreef Chielus het volgende:
[..]
Ik ga er even over denken. Het is toch een R2UK uitvoering zonder ned. subs?
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:32 schreef pascalheister het volgende:
[..]
12,75 incl mag je hem hebben![]()
deze is ook zganquote:Op woensdag 28 september 2005 01:31 schreef California het volgende:
[..]Dan ben ik blij dat ik hem nieuw heb gehaald
(maar dank je
).
Bij mij prima. Vraag had trouwens ook in de dvd-slowchat topic gesteld kunnen worden btw..quote:Op woensdag 28 september 2005 11:21 schreef Scandalous het volgende:
Even tussendoor hoor, maar werkt dvdprofiler bij jullie? Online profile o.i.d. werkt niet...
Oh sorry, ik wist niet dat er een slowchat topic wasquote:Op woensdag 28 september 2005 11:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bij mij prima. Vraag had trouwens ook in de dvd-slowchat topic gesteld kunnen worden btw..
Maakt niet uit. Je blijft liefquote:Op woensdag 28 september 2005 11:46 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Oh sorry, ik wist niet dat er een slowchat topic was![]()
Nu niet meer toch?quote:
Nee. plaatjes zijn hier gewoon zichtbaarquote:
Zo de studiefinanciering weer opgemaakt?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:02 schreef Hare het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een set!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |