elke seagal film is per definitie cultquote:Op zondag 18 september 2005 22:11 schreef kinky_queen het volgende:
Lekker de traditie verbroken door geen horror/cult titel te nemen
![]()
Of horror.quote:Op zondag 18 september 2005 22:12 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
elke seagal film is per definitie cult
ja precies, KQ verdient een ban om die stomme opmerkingen, geef mij maar een user als I-spyquote:
quote:Op zondag 18 september 2005 22:51 schreef California het volgende:
Eerste goede topictitel in tijden.
das de Koreaansequote:Waarom heb je de Japanse TCM, Timo?
Huuuuuuuu, heb je die gekocht?quote:Op zondag 18 september 2005 22:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik was er nog eentje vergeten.
[afbeelding]
jij geeft jezelf op?quote:Op maandag 19 september 2005 10:25 schreef FremantleDockers het volgende:
Verloot je hem toch aan de user met de grootste wansmaak...
Deze was ook vrijwel voor nietsquote:Op maandag 19 september 2005 09:46 schreef Smots het volgende:
[..]
Huuuuuuuu, heb je die gekocht?
Je had ook mijn exemplaar voor niks kunnen krijgen!
Yup daar had ik er kort geleden zelfs 2 van, en ook een versie die nooit is uitgebracht samen met de winnaar van dat festivalquote:Op maandag 19 september 2005 13:46 schreef REFUSED het volgende:
geldt dit als originele dvd?
KQ, jij hebt de 2cd versie?
je hebt hem al binnen, mazzelaarquote:
Staat er van Braindead eigenlijk nou nog een keer een ècht fatsoenlijke versie gepland?quote:
Ola,quote:Op woensdag 21 september 2005 16:11 schreef Smots het volgende:
[..]
Staat er van Braindead eigenlijk nou nog een keer een ècht fatsoenlijke versie gepland?
(En welke editie heb jij trouwens aangeschaft?)
Ik vermoed ook, omdat ie eigenlijk hoort bij 1 van die collectie's dat ie daarom geen EAN code heeft.quote:-The disc is also part of the "Peter Jackson Collection" & "Blood Edition Box Nr. 1". Note, that the disc released on "Peter Jackson Collection" is ANAMORPHIC, and has additional German DTS-track. It also seems to be 1.78:1.
1 disc versie? wat heeft ie gekost??quote:Op woensdag 21 september 2005 17:53 schreef marcek het volgende:
robots limited booklet edition :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hijs fijn![]()
vooral niet bij vriend antichrist navragen.... braindead NL heeft 5.1 geluid de RCV uitgave that isquote:Op woensdag 21 september 2005 16:21 schreef Ash het volgende:
[..]
Ola,
Ik heb de Duitse versie
http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=1227
En om dan precies te zijn deze
[..]
Ik vermoed ook, omdat ie eigenlijk hoort bij 1 van die collectie's dat ie daarom geen EAN code heeft.
Maar volgens mij is de NL release ook een goede uitgave,
maar dat weet ik niet zeker omdat ik hem nergens meer in de schappen vind.
EDIT: Ik zie net dat de NL versie van Braindead NON-Anamorphic is en Engels mono geluid.
Mooie editiequote:Op donderdag 22 september 2005 13:00 schreef Smots het volgende:
Yaaay!
Gisteren heeft mijngeliefde
de 2-disc editie van Saw voor me meegenomen uit Kopenhagen.
[[url=http://dyn.scanbox.com/Files/Billeder/Film/1403/SAW_SpecialEdition_DK.jpg]afbeelding][/url]
De verpakking is inderdaad redelijk stijlvol. Het is een compleet doorzichtig doosje en alle informatie en tekst staat op de semi-transparante omhoes.quote:
Regio 1 ex-rentals?quote:Op woensdag 21 september 2005 13:56 schreef Smots het volgende:
Gisteren weer een aantal cheap ex-rentaltjes aangeschaft:
Ja.quote:
Die van mij is vrijdag verstuurd en nog onderweg.quote:Op donderdag 22 september 2005 15:29 schreef pascalheister het volgende:
Net gebracht door de postbode, zaterdag verzonden door cdwow
nummertje 1554/3000
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |