Jullie raden nooit wat m'n buurvrouw kwam brengen!quote:Op donderdag 22 september 2005 17:59 schreef Durbin het volgende:
[..]
Die van mij is vrijdag verstuurd en nog onderweg.
Gezien mijn ervaringen met de TPG de laatste tijd, krijg ik bij dit soort berichten al een lichte paniekaanval.
Antichrist heeft ze van www.dvdpacific.com besteld.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:45 schreef Stallion75 het volgende:
Ik zou graag willen weten waar jullie de dvd:
Evil Dead 2: The Book of The Dead 2 - Special DivimaX Edition bestellen want ik dacht dat ie pas 27 september uit komt.
ja alleen bij grote klanten doen ze datquote:Op donderdag 22 september 2005 22:55 schreef kinky_queen het volgende:
Neuh, is niet zo vreemd hoor, online shops versturen wel vaker dvd's voor de officiele releasedatum
![]()
nee ben 23 gewordenquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee ben 23 geworden
jammer geworden dat er geen 23e verjaardagseditie bestaat
en je LE dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:47 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren gekregen voor m`n verjaardag
[afbeelding]
mooie uitgave![]()
Kan je ook echte foto's maken?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:29 schreef pascalheister het volgende:
Net gebracht door de postbode, zaterdag verzonden door cdwow
nummertje 1554/3000
[afbeelding]
[afbeelding]
ej, hoe ist ISPYdentweede......quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Kan je ook echte foto's maken?Ik krijg hem ook binnekort!
Kneus, ik vraag het maar hoor alleen omdat ik het graag wil zien.quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:12 schreef Chielus het volgende:
[..]
ej, hoe ist ISPYdentweede......
kijkt u hier maarquote:Op zaterdag 24 september 2005 09:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Kan je ook echte foto's maken?Ik krijg hem ook binnekort!
Ik het heel netjes vragen aan de gozer van de FRS in Amsterdam. Zegt ie: Nee sorry.. je moet echt de officiele streepjescode inleveren. En dus ook geen kopie. Dus ik leg hem duidelijk uit dat op de website je niet eens de streepjescode hoeft in te leveren, maar alleen de code zelf invoeren. En nog wou ie het niet hebben.. Sukkelquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:15 schreef RuneRose het volgende:
Man, man, man. Wat zuig ik.![]()
Ga ik naar de stad voor een cadeautje voor een vriend. Kom ik toch weer terug met The Gladiator Extended. Gelukkig hoefde ik maar ¤15,-- te betalen omdat ik van het lieve meisje achter de kassa 5 euro korting kreeg, terwijl ik niet de streepjescode had van een of andere DVD.![]()
dank je welquote:
die heb ik gecancelled. Was nog steeds niet verstuurd door cdwow, al 3 of 4 keer vertraagd. En blijkbaar is die LE nogal overpriced. Schijnt dat de inhoud niet opweegt tegen de inhoud. Ben nu toch blij met dezequote:
die ligt van de week nou ook in mijn busquote:Op donderdag 22 september 2005 13:00 schreef Smots het volgende:
Yaaay!
Gisteren heeft mijngeliefde
de 2-disc editie van Saw voor me meegenomen uit Kopenhagen.
[[url=http://dyn.scanbox.com/Files/Billeder/Film/1403/SAW_SpecialEdition_DK.jpg]afbeelding][/url]
Ga je op tong80 lijkenquote:
quote:
geweldig toch, bruce willis nagesynchroniseerd: "Wo ist der verdammte Tür?"quote:Op maandag 26 september 2005 22:20 schreef Timo20 het volgende:ik hoop toch voor je dat je niet die versie hebt aangeschaft
Dat heeftie wel degelijkquote:Op maandag 26 september 2005 22:20 schreef Timo20 het volgende:ik hoop toch voor je dat je niet die versie hebt aangeschaft
Natuurlijk welquote:Op maandag 26 september 2005 22:20 schreef Timo20 het volgende:ik hoop toch voor je dat je niet die versie hebt aangeschaft
wellicht omdat je zo snel geen ander hoesje kon vinden??quote:Op maandag 26 september 2005 22:28 schreef California het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Waarom zou ik anders dat hoesje neerzetten?
(En die smiley?)
Das de 5 euro versie van de Famequote:Op maandag 26 september 2005 22:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wellicht omdat je zo snel geen ander hoesje kon vinden??
moet er niet aan denken om die versie te hebben, maar hey: have fun
Maar die is wél uncut, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de UK-versie.quote:Op maandag 26 september 2005 22:50 schreef Dizer het volgende:
[..]
Das de 5 euro versie van de Fame![]()
Ik had hem laatst ook in mijn handen en liep richting de kassa... toen pas zag ik dat het de duitse versie was... gelijk weer teruggelegd![]()
ja wel, ik denk dat ik dan toch een paar seconde cut op de koop toe neem ipv zo`n hoesje te moeten bezittenquote:Op maandag 26 september 2005 22:56 schreef Durbin het volgende:
[..]
Maar die is wél uncut, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de UK-versie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |