Jullie raden nooit wat m'n buurvrouw kwam brengen!quote:Op donderdag 22 september 2005 17:59 schreef Durbin het volgende:
[..]
Die van mij is vrijdag verstuurd en nog onderweg.
Gezien mijn ervaringen met de TPG de laatste tijd, krijg ik bij dit soort berichten al een lichte paniekaanval.
Antichrist heeft ze van www.dvdpacific.com besteld.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:45 schreef Stallion75 het volgende:
Ik zou graag willen weten waar jullie de dvd:
Evil Dead 2: The Book of The Dead 2 - Special DivimaX Edition bestellen want ik dacht dat ie pas 27 september uit komt.
ja alleen bij grote klanten doen ze datquote:Op donderdag 22 september 2005 22:55 schreef kinky_queen het volgende:
Neuh, is niet zo vreemd hoor, online shops versturen wel vaker dvd's voor de officiele releasedatum
![]()
nee ben 23 gewordenquote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
nee ben 23 geworden
jammer geworden dat er geen 23e verjaardagseditie bestaat
en je LE dan?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:47 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren gekregen voor m`n verjaardag
[afbeelding]
mooie uitgave![]()
Kan je ook echte foto's maken?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:29 schreef pascalheister het volgende:
Net gebracht door de postbode, zaterdag verzonden door cdwow
nummertje 1554/3000
[afbeelding]
[afbeelding]
ej, hoe ist ISPYdentweede......quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Kan je ook echte foto's maken?Ik krijg hem ook binnekort!
Kneus, ik vraag het maar hoor alleen omdat ik het graag wil zien.quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:12 schreef Chielus het volgende:
[..]
ej, hoe ist ISPYdentweede......
kijkt u hier maarquote:Op zaterdag 24 september 2005 09:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Kan je ook echte foto's maken?Ik krijg hem ook binnekort!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |