abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:21:48 #1
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30439487
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_30439551
Mijn OP is completer
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:23:17 #3
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30439553
Hier weer verder
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:24:01 #4
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30439586
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:21 schreef MenMpje het volgende:
Ik ben ook niet meer overtuigd. God, ik lijk wel een puber. Wachtend op een smsje.
Waar ben ik aan begonnen.

Mannen?? Wat is jullie motivatie toch? Eerst een vrouw herhaaldelijk laten weten dat je haar graag nogmaals wilt zien, en dat je het oh zo leuk vond, en vervolgens.. Nada!

En ja, 3 dagen stilte vind ik LANG!
Playing hard to get natuurlijk!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:24:10 #5
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30439592
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:21 schreef Mickeys het volgende:

[..]

En toch ken ik er irl een aantal die wel een succesverhaal hebben qua datingsites....
Dat geloof ik best... maar voor mij heeft het weinig succes gehad tot nog toe.
pi_30439616
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef Mickeys het volgende:
Hier weer verder
Zet trouwens nog even de link naar deel 17 erin.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:25:28 #7
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30439650
3 dagen stilte vind je lang?
Nouja, het ligt eraan wat je gewend bent natuurlijk. Maar een of twee keer per week vind ik zelf prima.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:25:36 #8
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30439656
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:24 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Zet trouwens nog even de link naar deel 17 erin.
die zat er al in alleen had ik die onderaan geplakt ipv bovenaan... dus best wel compleet dacht ik... heb het even aangepast
pi_30439665
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:24 schreef MenMpje het volgende:
Als reactie op de laatste post van deel 17 :

Goed, hij spreekt mij wel aan op msn. Maar ik ben er nooit op de 1 of andere bizarre wijze. Maar man, sms dan, als je ziet dat ik er niet ben.

Mannen. :|
Ach joh, ik heb met vrouwen ook meegemaakt dat ze niet wilden zeggen dat ze het niet leuk vonden met mij. Echt flauw. Zo heeft ieder geslacht wat
pi_30439675
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:24 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Hell, dat doen vrouwen toch altijd!!

Nouja, ik overdrijf. Hij spreekt mij wel aan op msn. Maar ik ben er nooit op de 1 of andere bizarre wijze. Maar man, sms dan, als je ziet dat ik er niet ben.

Mannen. :|
Pittige tijden!
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:26:35 #11
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30439692
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:24 schreef AirwiN het volgende:

[..]

en daar knap ik dus op af
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:27:05 #12
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30439711
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ach joh, ik heb met vrouwen ook meegemaakt dat ze niet wilden zeggen dat ze het niet leuk vonden met mij. Echt flauw. Zo heeft ieder geslacht wat
Dat is flauw ja. Maar dat ligt denk ik meer aan de persoon dan aan het geslacht. Ik vind dat ik zelf meestal wel vrij duidelijk ben wanneer ik iemand wel of niet zie zitten.
pi_30439718
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:26 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Anders ik wel, maar spelfouten doen 't ook nog goed, net als BrEeZaH-taalgebruik.
pi_30439739
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:27 schreef Christine het volgende:

[..]

Dat is flauw ja. Maar dat ligt denk ik meer aan de persoon dan aan het geslacht. Ik vind dat ik zelf meestal wel vrij duidelijk ben wanneer ik iemand wel of niet zie zitten.
Ik was ook duidelijk dat ik het niet zag zitten, en dan nog niks zeggen he
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:27:51 #15
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30439740
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef Mickeys het volgende:
Hier weer verder
Compleet offtopic, maar was jij in het verleden wel es te vinden op #dutch, #netherlands etc op Undernet? Ik volg de link naar je homepage, en ik zie in enen verrassend bekende nicks staan...

* AirwiN zingt: it's a small world...
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:28:20 #16
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30439757
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:26 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Waarom?
Ik knap juist af op mannen die een beetje *erg* gemakkelijk te krijgen zijn... dan verliest het ook wel een beetje zijn charme vind ik.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:28:55 #17
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30439777
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:27 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik was ook duidelijk dat ik het niet zag zitten, en dan nog niks zeggen he
Huh, ik volg je even niet meer
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:29:00 #18
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30439783
nog kleine niet datingsite update:

Het mailen gaat op het werk onverminderd door. Zijn laatste berichtje was dat als ik hem nodig had ik hem wel wist te vinden. Heb als laatste terug gemaild dat dat voor hem ook geld.
Nu wacht ik dus rustig af wat het weekend gaat brengen. Ik weet dat hij vanavond de hele avond een feestje heeft en morgen is hij ook de hele dag onder de pannen... wachten op zondag dus en anders maandag maar eens bekijken
pi_30439804
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ja maar das wat anders. Als hij het ECHT niet leuk vond, dan had hij toch ook gewoon niks kunnen zeggen. Hij was op geen enkel moment verplicht tot evaluatie of wat. Dit kwam allemaal uit hem zelf. En wat voor motivatie kan je hebben om, als je het écht niet leuk vind, zo te gaan reageren alsof je het heeel leuk vond, en dan ook nog eens meerdere keren terug te komen op die nog te maken afspraak..

Ik zal het wel nooit begrijpen.
Pittige tijden!
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:29:34 #20
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30439807
Mickeys heb je hem al irl gezien, en/of een foto gezien?
pi_30439831
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:28 schreef Christine het volgende:

[..]

Huh, ik volg je even niet meer
Ik zag de meid in kwestie ook niet zitten, maar ik gaf het gewoon toe, terwijl zij er maar omheen draaide.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:30:45 #22
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30439850
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:28 schreef Christine het volgende:

[..]

Waarom?
Ik knap juist af op mannen die een beetje *erg* gemakkelijk te krijgen zijn... dan verliest het ook wel een beetje zijn charme vind ik.
Tja, het is wel duidelijk dat we niet op 1 lijn zitten. Geeft ook niks... maar nog even uit de vorige topic in kleine lettertjes.... als je HBO zo belangrijk vind doe dan ook even het woord zowiezo als sowieso spellen. Het nog nooit anders geweest.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:31:15 #23
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30439870
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:29 schreef MenMpje het volgende:

Ik zal het wel nooit begrijpen.
Ik weet nog wel een leuk klooster voor je!
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:31:29 #24
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30439883
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:29 schreef Christine het volgende:
Mickeys heb je hem al irl gezien, en/of een foto gezien?
nee niet irl (gaat binnenkort gebeuren) en ja wel foto. Krijg volgende week nog andere foto's
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:32:18 #25
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30439914
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:30 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Tja, het is wel duidelijk dat we niet op 1 lijn zitten. Geeft ook niks... maar nog even uit de vorige topic in kleine lettertjes.... als je HBO zo belangrijk vind doe dan ook even het woord zowiezo als sowieso spellen. Het nog nooit anders geweest.
Dat heb ik gelezen ja.
En dat vind ik dan weer wat minder belangrijk...

En verschillende mensen, verschillende visies... ik ben alleen nogal overtuigd van mijn eigen zienswijze
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:33:05 #26
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30439945
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:32 schreef Christine het volgende:

[..]

Dat heb ik gelezen ja.
En dat vind ik dan weer wat minder belangrijk...

En verschillende mensen, verschillende visies... ik ben alleen nogal overtuigd van mijn eigen zienswijze
Maar is het dan niet zo dat je eigen zienswijze je op dit moment nog steeds single laat?
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:34:12 #27
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30439975
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:30 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Nog even inhoudelijk op in gaan dan...

Als een man gemakkelijk "te krijgen" is... dan wil je hem toch niet Ik snap dat gewoon niet... je wilt toch iemand die jou bijzonder en speciaal vindt, en niet iemand die met *iedereen die interesse toont* maar een relatie aan gaat???

Ik heb trouwens de neiging om dingen heel zwart-wit te zien..
pi_30440001
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:31 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik weet nog wel een leuk klooster voor je!
Nee, voordat ik mij daar voor inschrijf, ga ik even dit probleemgevalletje ontleden.
Heb zojuist besloten dat dat het wel waard is
Ugh, waarom worden ze door dit soort ellendige achties altijd aantrekkelijker, die mannen!
Pittige tijden!
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:35:15 #29
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440006
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:33 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Maar is het dan niet zo dat je eigen zienswijze je op dit moment nog steeds single laat?
Nee hoor. Bovendien ben ik nog jong... ik heb alleen nog geen leuke kerel ontmoet, ben misschien wel veel te kieskeurig. Maar ik ben liever mijn hele leven single, dan dat ik genoegen neem met "goed genoeg", want "goed genoeg" heb ik gehad...
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:36:22 #30
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30440044
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Nee, voordat ik mij daar voor inschrijf, ga ik even dit probleemgevalletje ontleden.
Ugh, waarom worden ze door dit soort ellendige achties altijd aantrekkelijker, die mannen!
Omdat playing hard to get gewoon hartstikke goed werkt!
pi_30440049
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Anders stel ik me wel beschikbaar, daar sta ik om bekend
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:36:31 #32
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30440051
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef Christine het volgende:

[..]

Nog even inhoudelijk op in gaan dan...

Als een man gemakkelijk "te krijgen" is... dan wil je hem toch niet Ik snap dat gewoon niet... je wilt toch iemand die jou bijzonder en speciaal vindt, en niet iemand die met *iedereen die interesse toont* maar een relatie aan gaat???

Ik heb trouwens de neiging om dingen heel zwart-wit te zien..
Maar een man met een MBO opleiding kan misschien wel een HBO of UNI kwaliteit hebben. Je wilt niet een man hebben die gemakkelijk te krijgen is. Die praat mijn inziens dan alleen maar in jouw straatje.

De grijs nuances bestaan ook nog steeds trouwens.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:38:02 #33
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30440103
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:35 schreef Christine het volgende:

[..]

Nee hoor. Bovendien ben ik nog jong... ik heb alleen nog geen leuke kerel ontmoet, ben misschien wel veel te kieskeurig. Maar ik ben liever mijn hele leven single, dan dat ik genoegen neem met "goed genoeg", want "goed genoeg" heb ik gehad...
Inderdaad is goed genoeg niet goed genoeg. Maar misschien zit die ene perfecte wel tussen de mbo'ers...
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:38:49 #34
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30440138
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:36 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Anders stel ik me wel beschikbaar, daar sta ik om bekend
hahaha.. inmiddels wel gekkie
pi_30440163
Of hij was gewoon niet serieus. De hufter.
Pittige tijden!
pi_30440225
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:38 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Inderdaad is goed genoeg niet goed genoeg. Maar misschien zit die ene perfecte wel tussen de mbo'ers...
Inderdaad, ik ken genoeg mutsen op HBO- en WO-niveau, terwijl het meisje waar ik mee mail MBO doet en echt superserieus is. Fantastische meid, heeft meer inhoud dan zo'n huppelkutje die denkt dat ze heel wat is met haar WO-opleiding.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:41:56 #37
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30440236
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:39 schreef MenMpje het volgende:
Klinkt als een echte man!

Ik plaag je maar een beetje...
pi_30440244
quote:
Rustig nou maar voordat je overhaaste conclusies trekt.
pi_30440273
quote:
Die mogelijkheid houd je helaas altijd. Maar ja, dat is het risico van het vak, is verder niets persoonlijks. Het overkomt iedereen, en via internet gaat dit allemaal nog een stuk gemakkelijker.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:43:40 #40
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440287
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:36 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Maar een man met een MBO opleiding kan misschien wel een HBO of UNI kwaliteit hebben. Je wilt niet een man hebben die gemakkelijk te krijgen is. Die praat mijn inziens dan alleen maar in jouw straatje.

De grijs nuances bestaan ook nog steeds trouwens.
Of een man die niet gemakkelijk te krijgen is in mijn straatje praat... Ik denk niet dat ik je helemaal volg op dat gebied... maar misschien als ik uitleg wat ik bedoel: ik ben gewoon van mening dat het leven niet gaat om relaties. Je moet allereerst een leuk leven hebben met de enige persoon met wie je altijd samen zult zijn: jezelf. Je eigen doelen nastreven, je eigen geluk bepalen, je eigen toekomst zeker stellen. Daarbij kan je veel hebben aan vrienden en familie, om lol te maken en alles eruit te halen wat erin zit. En een relatie komt daarna pas... als eventuele aanvulling die soms nét een extra dimensie aan bepaalde aspecten van het leven kan geven. Als een relatie dus geen noodzaak is, maar iets moois wat je eventueel zou kunnen overkomen... dan kijk je automatisch ook anders tegen het hele datinggebeuren aan. Natuurlijk is het wel dubbel en tegenstrijdig wellicht om dit soort dingen te roepen terwijl ik wel op een datingsite sta ingeschreven, en er ook nog wel redelijk actief mee bezig ben... maar het is niet mijn doel an sich om een relatie te vinden. En ik wil ook geen man die dat wél als doel heeft. Mijn "perfecte man" heeft daar eenzelfde kijk op. En die heeft het zodanig druk met zijn eigen leven dat hij niet eens tijd heeft om mij vaker dan een of twee keer per week te spreken of te zien. Mocht het dan ooit wat serieuzer gaan worden, dan kan je altijd je levens wat meer op elkaar gaan afstemmen... maar dat is niet meteen mijn insteek. Zoiets moet ook langzaam groeien en een beetje vanzelf gaan. Niet geforceerd en gedwongen. Niet van: "ojee, nu hebben we een relatie en moeten we elkaar elke dag zien". Gewoon maar net hoe het leuk is en hoe het uitkomt... ik denk dat daar niks ongezonds aan is.
pi_30440289
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:42 schreef Mooch het volgende:

[..]

Rustig nou maar voordat je overhaaste conclusies trekt.
Laten we dit inderdaad voorop stellen.
pi_30440344
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:43 schreef Christine het volgende:

[..]

Goed geformuleerde mening.
Ik kan me niet vinden in je mening, maar ik begrijp hem wel. Ik zou overigens mekaar wel liever wat vaker zien, maar inderdaad als je niet samenwoont, niet iedere dag.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:45:47 #43
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30440345
quote:

[..]

Of een man die niet gemakkelijk te krijgen is in mijn straatje praat... Ik denk niet dat ik je helemaal volg op dat gebied...
Lees nu mijn stukje post nog is... misschien volg je die dan wel ineens
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:46:08 #44
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440360
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:41 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ken genoeg mutsen op HBO- en WO-niveau, terwijl het meisje waar ik mee mail MBO doet en echt superserieus is. Fantastische meid, heeft meer inhoud dan zo'n huppelkutje die denkt dat ze heel wat is met haar WO-opleiding.
Ik val ook niet op huppelkutjes. Opleiding is ook niet het enige waar ik op "selecteer"... iemand kan nog zo'n leuke opleiding hebben, als er geen zinnig woord uitkomt, of als hij helemaal op een ander niveau zit dan ik, dan knap ik daar ook op af.

Maar het is net wat ik al eerder zei, op internet worden de vooroordelen die je hebt over bepaalde groepen mensen niet ontkracht, omdat ze gewoonweg geen kans krijgen om ontkracht te worden. Zo heb ik ooit iemand van internet ontmoet op een meeting, en van te voren dacht ik: gatver, wat een lelijkerd... terwijl hij IRL echt zo'n gigantisch leuke uitstraling en manier van doen had, dat ik er als een blok voor viel.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:46:52 #45
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440389
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:45 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Lees nu mijn stukje post nog is... misschien volg je die dan wel ineens
Oh, volgens mij snap ik 'm. Maar ik heb daar niet echt een mening over
pi_30440456
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:46 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik val ook niet op huppelkutjes. Opleiding is ook niet het enige waar ik op "selecteer"... iemand kan nog zo'n leuke opleiding hebben, als er geen zinnig woord uitkomt, of als hij helemaal op een ander niveau zit dan ik, dan knap ik daar ook op af.

Maar het is net wat ik al eerder zei, op internet worden de vooroordelen die je hebt over bepaalde groepen mensen niet ontkracht, omdat ze gewoonweg geen kans krijgen om ontkracht te worden. Zo heb ik ooit iemand van internet ontmoet op een meeting, en van te voren dacht ik: gatver, wat een lelijkerd... terwijl hij IRL echt zo'n gigantisch leuke uitstraling en manier van doen had, dat ik er als een blok voor viel.
Ik begin hierom steeds meer terug te komen van een van m'n argumenten om aan internetdating te doen. Je kunt selecteren wat je wilt door middel van zoekopdrachten, helaas is dit erg ruisgevoelig...
pi_30440476
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:43 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Laten we dit inderdaad voorop stellen.
Nee nee, ik zal geen overhaaste conclusies trekken. Hij is gewoon een beetje langzaam
Pittige tijden!
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:50:38 #48
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30440489
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:46 schreef Christine het volgende:

[..]
Zo heb ik ooit iemand van internet ontmoet op een meeting, en van te voren dacht ik: gatver, wat een lelijkerd... terwijl hij IRL echt zo'n gigantisch leuke uitstraling en manier van doen had, dat ik er als een blok voor viel.
En niets geworden?
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:52:08 #49
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440531
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:50 schreef Mickeys het volgende:

[..]

En niets geworden?
Nee, want dat was ook niet de insteek... het was gewoon op een meeting, maar ik dacht achteraf: wat een charmante, leuke kerel. En dat had ik van te voren niet verwacht.
pi_30440597
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:50 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Nee nee, ik zal geen overhaaste conclusies trekken. Hij is gewoon een beetje langzaam
Je hebt trouwens een mooie voornaam, daar kan het niet aan liggen. Toch moet ik erkennen dat het geen goed teken is, absoluut niet. Hetzelfde geldt voor een bericht terugschrijven over het algemeen; duurt het een tijdje voordat je wat ontvangt, is de interesse van een ander niveau dan dat je hoopt

Disclaimer: is mijn eigen ervaring.
pi_30440615
Toch wel leuk weer hoor. Iets meer dan 1 week geleden was ik nog een single die sterk in haar schoenen stond . Nu check ik mn mobieltje elk uur.

Leve internet dating
Pittige tijden!
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:56:56 #52
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30440710
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef Christine het volgende:

[..]

Nee, want dat was ook niet de insteek... het was gewoon op een meeting, maar ik dacht achteraf: wat een charmante, leuke kerel. En dat had ik van te voren niet verwacht.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen... trouwens.. je vroeg of ik mijn mailer nog nooit had onmoet... nee, maar ik heb hem verschrikkelijk vaak aan de telefoon... tis een collega... maakt het wel ietsje lastiger (en niet gezien omdat ik op het hoofdkantoor werk en hij in een vestiging). Maar misschien doordat je ook al aan de telefoon praat en doet etc dat het al heel anders is dan alleen mailen of een sms sturen
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:57:44 #53
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440745
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef UncleFunk het volgende:
Hetzelfde geldt voor een bericht terugschrijven over het algemeen; duurt het een tijdje voordat je wat ontvangt, is de interesse van een ander niveau dan dat je hoopt
Daar ben ik het niet mee eens.

Ook als ik een man wel interessant vind, dan nog laat ik wel eens op me wachten met een berichtje terug hoor. Eventjes de ander in het ongewisse laten of je nog wel interesse hebt, of je nog wel gaat antwoorden... even de ander laten schrikken: "shit, ze heeft het wel al gelezen, maar ze heeft nog steeds niet geantwoord". Hard to get spelen noemen ze dat... doe ik niet altijd trouwens, maar het kan onderdeel zijn van een tactiek. Als iemand te dichtbij komt, bijvoorbeeld.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:59:08 #54
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30440791
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:56 schreef Mickeys het volgende:

Maar misschien doordat je ook al aan de telefoon praat en doet etc dat het al heel anders is dan alleen mailen of een sms sturen
Het scheelt wel iets, je weet of iemand mondeling ook een conversatie gaande kan houden, maar dan krijg je nog steeds het hele uiterlijk, houding, uitstraling verhaal...
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:01:54 #55
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440865
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:59 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Het scheelt wel iets, je weet of iemand mondeling ook een conversatie gaande kan houden, maar dan krijg je nog steeds het hele uiterlijk, houding, uitstraling verhaal...
Absoluut, dat is het enige eigenlijk dat je niet kan peilen of weten via internet.
pi_30440867
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef Christine het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens.
Je hebt m'n disclaimer gelezen?
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:03:28 #57
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30440909
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:59 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Maar daar gaat wel verandering in komen (elkaar irl niet hebben gezien doel ik op)
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:04:44 #58
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440945
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:02 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Je hebt m'n disclaimer gelezen?
Ja.
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:05:02 #59
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30440954
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:01 schreef Christine het volgende:

[..]

Absoluut, dat is het enige eigenlijk dat je niet kan peilen of weten via internet.
En ironisch genoeg is dit dan juist een doorslaggevende factor...
pi_30440975
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:04 schreef Christine het volgende:

[..]

Ja.
Het bleek in de twee gevallen die ik heb meegemaakt, te gaan om "het net niet zijn" voor die persoon. Maar, jouw uitleg is plausibel, daar niet van.
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:07:02 #61
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440999
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:05 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Het bleek in de twee gevallen die ik heb meegemaakt, te gaan om "het net niet zijn" voor die persoon. Maar, jouw uitleg is plausibel, daar niet van.
Ik heb dus gewoon andere ervaringen.
Heeft ook weer te maken met het feit dat internet gewoon een kutmedium is, want je gaat jezelf soms wel opvreten als je een paar dagen niet van iemand gehoord hebt...
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:07:09 #62
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30441004
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:05 schreef AirwiN het volgende:

[..]

En ironisch genoeg is dit dan juist een doorslaggevende factor...
Misschien verplichte filmpjes bij de profielen laten plaatsen? haha

ik ga slapen.. lange week geweest... suc6 nog.. lees morgen de rest van de posts nog wel door
pi_30441056
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:07 schreef Mickeys het volgende:

[..]

ik ga slapen.. lange week geweest... suc6 nog.. lees morgen de rest van de posts nog wel door
Trusten, meid.
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:09:14 #64
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30441058
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:07 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Zelfs filmpjes doen 'm niet hoor... ik heb met mijn laatste echte vlam regelmatig met de webcam aan gechat en uiteindelijk bleef de klik IRL uit.
pi_30441159
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Je hebt trouwens een mooie voornaam, daar kan het niet aan liggen. Toch moet ik erkennen dat het geen goed teken is, absoluut niet. Hetzelfde geldt voor een bericht terugschrijven over het algemeen; duurt het een tijdje voordat je wat ontvangt, is de interesse van een ander niveau dan dat je hoopt

Disclaimer: is mijn eigen ervaring.
Thanks voor 't complimentje

En voor de rest..
Ja, daar heb je gelijk in.. Zeer apart dan wel weer, want op de dag zelf leek het wel alsof hij degene was die viste naar bevestiging bij mij, met zn herhaaldelijke "nog een keer?" requests.

Heb nog niet alles gezegd hier trouwens. Zit nu zo, dan zijn julllie exact op de hoogte, misschien heeft iemand er nog wat aan, hehe. Lees het, en zie wat voor een muts ik eigenlijk ben. Sorry kom er nu ook net pas achter.

*Na aan het einde van de date:
Hij vraagt mij nog eens wat te doen, ik laat weten dat dat me leuk lijkt, maar minder enthausiast dan hij..Ik vond zijn openheid en enthausiasme wat 'wennen', maar stiekem wel prettig

*Volgende dag:
Beiden aangegeven dat we het leuk vonden, en we willen nog een keertje wat doen

*2 dagen later:
Ik sms hem, niks over afspraak, gewoon pure interesse, bla bla.
Hij reageert zelfde dag nog, nogmaals een kleine toespeling over de nieuwe date.
Ondergetekende was al beetje gewend aan het idee, en toch een beetje blij .

an 2 dagen totaal niks van beide kanten, geen msn geen sms, geen telefoon.

*Vervolgens vond ik het wel weer tijd wat te laten horen, aangezien hij laatste keer wat had laten horen (oh, foei weegschaal idee ja... heb er zelf zon hekel aan, maar tis moeilijk om er niet naar te leven in het begin van zo'n datingfase ). Goed, ik sms 'm, nutteloze info met een kleine toespeling natuurlijk weer...

En daar heb ik dus nog niks op gehoord. Nu ik dit lees, denk ik toch dat ik best wel aan het zeuren ben... Date zelf was pas een week geleden. En heb dan wel geen reply op mijn sms, maar toen ik gisteravond even met mijn broer aan het poolen was, heeft ie wel geprobeerd me aan te spreken op msn...

Misschien erger ik me wel aan het feit dat dit gewoon een "heeeey" was, en verder niks, en had ik natuurlijk liever dat hij een bericht achterliet over de nieuwe date, of dat hij mij smste/belde omdat ik kennelijk niet bereikbaar ben via msn.

Oh domme muts ben ik ook. Eigenlijk valt ie wel mee toch Heeft gister nog contact proberen op te nemen..

Waar fok allemaal niet goed voor is. Hele zelf analyse. MenMpje is een aanstelster

'T lucht wel op..
Pittige tijden!
pi_30441189
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:09 schreef Christine het volgende:

[..]

Zelfs filmpjes doen 'm niet hoor... ik heb met mijn laatste echte vlam regelmatig met de webcam aan gechat en uiteindelijk bleef de klik IRL uit.
Laten we gewoon tot de conclusie komen dat datingsites kut zijn en hier een slotje op knallen.

En UncleFunk, ik ben een hunk
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:14:51 #67
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30441201
Iedereen met een beetje hoop wordt toch weer vakkundig de hoek in geknuppeld door de vele ervaringsdeskundigen hier!
pi_30441222
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:14 schreef AirwiN het volgende:
Iedereen met een beetje hoop wordt toch weer vakkundig de hoek in geknuppeld door de vele ervaringsdeskundigen hier!
Als hier een slotje op zit, dan is dat ook weer over.
pi_30441283
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:13 schreef MenMpje het volgende:

[..]

'T lucht wel op..
Je moet het in perspectief zien, maar het is op zich het gemakkelijkst terug te sms'en als jij hem een sms verstuurt. Lijkt mij althans
pi_30441344
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:18 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Je moet het in perspectief zien, maar het is op zich het gemakkelijkst terug te sms'en als jij hem een sms verstuurt. Lijkt mij althans
I did. En daar heeft hij nog niet op gereageerd. Alleen die msn poging dus. Wel lezen he Oki, ik ben wat onsamenhangend bezig. Sorry
Pittige tijden!
pi_30441359
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:20 schreef MenMpje het volgende:

[..]

I did. En daar heeft [i[hij[/i] nog niet op gereageerd. Alleen die msn poging dus. Wel lezen he
Ik zei alleen dat terugsms'en het handigst is als jij hem sms't.
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:21:54 #72
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30441382
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:14 schreef Metropolis het volgende:
En UncleFunk, ik ben een hunk
Fotooooo
pi_30441408
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:20 schreef MenMpje het volgende:

[..]

I did. En daar heeft hij nog niet op gereageerd. Alleen die msn poging dus. Wel lezen he Oki, ik ben wat onsamenhangend bezig. Sorry
Valt wel mee hoor, ik volg je uitermate goed. Ik trek gewoon de conclusie dat ik nok met die datingsites en het in real life weer ga proberen. Gewoon in het eigen dorp, kun je gelijk lekker langsgaan als je het allemaal te lang vindt duren.
pi_30441423
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:21 schreef Christine het volgende:

[..]

Fotooooo
Geloof me nou maar, zo lelijk als UF ben ik sowieso niet.
pi_30441445
Ik nok er ook mee ja. Het is niks voor mij, Dit was zoiezo de eerste en laatste keer voor mij.. maar deze jongen laat ik gewoon nog even niet lopen
Pittige tijden!
pi_30441470
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:24 schreef MenMpje het volgende:
Ik nok er ook mee ja. Het is niks voor mij, Dit was zoiezo de eerste en laatste keer voor mij.. maar deze jongen laat ik gewoon nog even niet lopen
Anders pak je mij maar.
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:27:27 #77
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30441507
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:23 schreef Metropolis het volgende:

[..]

Zo kan 'ie wel weer...
pi_30441518
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:23 schreef Metropolis het volgende:

[..]

Wat heb jou misdaan?
pi_30441553
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:27 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Wat heb jou misdaan?
Gewoon, dat gezeik van je. Hoor het in real life ook al genoeg.
pi_30441580
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:25 schreef Metropolis het volgende:

[..]

Anders pak je mij maar.
Ja maar dat is niet hard 2 get. Niet leuuuuuuk

Hebt ge nou nog niks geleerd van mijn verhaal!
Pittige tijden!
pi_30441599
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:30 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat ik ga flirten met een meid waarvan ik nog niet eens een foto kan zien?
pi_30441628
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:31 schreef Metropolis het volgende:

[..]

Je denkt toch niet dat ik ga flirten met een meid waarvan ik nog niet eens een foto kan zien?
Ok.
Pittige tijden!
pi_30441639
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:29 schreef Metropolis het volgende:

[..]

Gewoon, dat gezeik van je. Hoor het in real life ook al genoeg.
Binnenkort wonen we niet meer in één huis.
pi_30441702
Hey, vergeet paiq.nl niet. .
pi_30441713
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:36 schreef Viperdesign het volgende:
Hey, vergeet paiq.nl niet. .
Heb je al een uitnodiging gekregen?
pi_30441747
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:30 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Ik zal dus wel de indruk wekken dat ik gemakkelijk te krijgen ben.

Terwijl ik absoluut geen genoegen neem met iets waar ik niet 100% achter sta...
pi_30441803
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:36 schreef UncleFunk het volgende:
Heb je al een uitnodiging gekregen?
Ik wel, anders zou ik de website niet kunnen aanraden. .
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:41:05 #88
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30441809
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:38 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik zal dus wel de indruk wekken dat ik gemakkelijk te krijgen ben.

Terwijl ik absoluut geen genoegen neem met iets waar ik niet 100% achter sta...
Geen nood, Mickeys vindt dat geweldig.
pi_30441833
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:40 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Ik wel, anders zou ik de website niet kunnen aanraden. .
Je had het ook van horen zeggen kunnen hebben of er een stukje over gelezen hebben Hoe is het aanbod inmiddels? Dat zal nog wel niet al te groot zijn?
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:42:08 #90
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_30441836
Zo, een updateje van mij. Ik sta inmiddels een dikke week ingeschreven bij Knuz.nl en check even elke dag.

Mijn geweldige score tot nu toe:
* 1 rating ontvangen: een 1
* 1 berichtje ontvangen waar ik niet zelf naar gereageerd had: een zeer zware dame ergens ver weg
* 9 berichten verstuurd, waarvan 1 nog ongelezen is. 0 reakties teruggekregen.
* 40x mijn profiel bekeken (op 40.000 leden en elke dag 300-500 online op any given time

Heb een beetje quasi-leuk profiel gepoogd neer te zetten:

-----------
Creatief maar ook een luie donder
Intelligent maar ook wel eens onnadenkend
Volg graag het nieuws, maar kijk ook Idols
Nieuwe Revu, maar ook Vrij Nederland
Sportief, maar verzuim regelmatig te fitnessen
Internet veel te lang, maar ga graag met je mee op stap
31 jaar, maar wel een jeugdig uiterlijk (zeggen velen dan - het blijft subjectief natuurlijk)
Vind jaren 60 muziek te gek, maar Coldplay en Trance is ook prima
Dol op exotische gerechten, maar het moet wel binnen 15 minuten klaar te maken zijn
Dol op pringles, maar ook eh...nou ja, pringles zijn gewoon lekker.

Kortom, na bijna een jaartje de datingsites te hebben gemeden ondanks de leuke dates die ik er aan over heb gehouden, is er weer een profieltje van mij beschikbaar...

Een profiel dat jou interesseert? Dan vind ik een berichtje erg leuk!
----------

Eigenlijk heb ik het al wel weer gehad. Geen respons is toch wel de doodsteek (nickname=pringle)

Nog ideeen om respons te krijgen? Misschien benadrukken dat ik een behoorlijk kennis van de actuele wereld om me heen heb (geschiedenis, actualiteit, religie, politiek etc), dus dat ik heel veel onderwerpen wel interessant vind? Dat de dates die ik tot nu toe heb gehad nooit dates waren met pijnlijke stiltes of geforceerde eindes?
Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_30441850
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:41 schreef Christine het volgende:

[..]

Als ik al te jong ben voor jou, dan ben ik dat ook voor Mickeys
pi_30441880
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef UncleFunk het volgende:
Hoe is het aanbod inmiddels? Dat zal nog wel niet al te groot zijn?
2000+. Maar er zit zeker wat leuks tussen. .
pi_30441909
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef Vamos het volgende:
Zo, een updateje van mij. Ik sta inmiddels een dikke week ingeschreven bij Knuz.nl en check even elke dag.
Ik denk dat je die regel over je dates moet weglaten Verder is het uitblijven van respons dodelijk voor je motivatie, dat is duidelijk. Heb ik ook (stokpaardje nummer 1 hier).
Rating zou ik trouwens niet serieus nemen; kan ook een kerel geweest zijn of een dame die je wilde naaien. Je kunt het altijd nog uitzetten...
pi_30441948
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:43 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

2000+. Maar er zit zeker wat leuks tussen. .
Al dates gehad?
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:49:35 #95
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30442000
Vamos stuur je zelf ook berichtjes? Vrouwen zijn vaak niet zo ondernemend...
pi_30442075
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:49 schreef Christine het volgende:
Nou weet ik 't niet meer Moet je nou afwachten op de meid die je als enige een bericht stuurt, of zelf berichten verzenden waarbij je toch nauwelijks opvalt in de massa?
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:55:36 #97
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30442099
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:53 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Nou weet ik 't niet meer Moet je nou afwachten op de meid die je als enige een bericht stuurt, of zelf berichten verzenden waarbij je toch nauwelijks opvalt in de massa?
Dat ligt eraan he... aan jezelf, aan wie je zoekt, aan de ander...

De meeste vrouwen willen versierd worden, ja. Maar er zijn ook ondernemende vrouwen die zelf berichtjes sturen. God, het is net de kroeg.
pi_30442126
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:55 schreef Christine het volgende:

[..]

Dat ligt eraan he... aan jezelf, aan wie je zoekt, aan de ander...

De meeste vrouwen willen versierd worden, ja. Maar er zijn ook ondernemende vrouwen die zelf berichtjes sturen. God, het is net de kroeg.
Eigenlijk wel ja Ik moet toch maar eens ondernemender worden op dat vlak.
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:59:17 #99
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30442173
Doe je ook niks in de kroeg dan?
pi_30442181
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:46 schreef UncleFunk het volgende:
Al dates gehad?
Nee, daar ben ik niet op uit.
  zaterdag 10 september 2005 @ 01:01:23 #101
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30442206
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:00 schreef Viperdesign het volgende:

[..]

Nee, daar ben ik niet op uit.
Waarom sta je dan op een datingsite
pi_30442227
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:59 schreef Christine het volgende:
Doe je ook niks in de kroeg dan?
Ik kom daar nauwelijks (maar dat is weer voedingsbodem voor mensen die vinden dat datingsites voor sociaal gestoorden zijn). Ben daarnaast niet zo handig daarin, als ik wel wat doe, loop ik altijd een blauwtje
  zaterdag 10 september 2005 @ 01:03:27 #103
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30442246
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:02 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik kom daar nauwelijks (maar dat is weer voedingsbodem voor mensen die vinden dat datingsites voor sociaal gestoorden zijn). Ben daarnaast niet zo handig daarin, als ik wel wat doe, loop ik altijd een blauwtje
Mja, ik vind datingsites geen "subtstitute" voor het normale uitgaansleven... maarja, andere meningen etc.
Ik ga maar eens slapen
pi_30442255
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:01 schreef Christine het volgende:
Waarom sta je dan op een datingsite
Marktonderzoek.
pi_30442267
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:03 schreef Christine het volgende:

[..]

Mja, ik vind datingsites geen "subtstitute" voor het normale uitgaansleven... maarja, andere meningen etc.
Ik ga maar eens slapen
Dat is ook helemaal waar Trusten
  zaterdag 10 september 2005 @ 01:11:16 #106
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_30442415
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:49 schreef Christine het volgende:
Ja, ik heb 9 berichten verstuurd. Meestal aansluitend op iets in het profiel wat me aansprak, grapje erbij, smiley, verwijzinkje dat ik op mijn profiel ook een fotootje heb, soms mijn MSN en vaak een directe vraag van het een of ander om een reaktie te ontlokken.

Nooit wat teruggezien.
Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_30442896
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:11 schreef Vamos het volgende:

[..]

Ja, ik heb 9 berichten verstuurd. Meestal aansluitend op iets in het profiel wat me aansprak, grapje erbij, smiley, verwijzinkje dat ik op mijn profiel ook een fotootje heb, soms mijn MSN en vaak een directe vraag van het een of ander om een reaktie te ontlokken.

Nooit wat teruggezien.
Stug volhouden. Als je profiel hen aanspreekt, dan hoor je heus wel iets terug.
pi_30442901
quote:

[..]

Of een man die niet gemakkelijk te krijgen is in mijn straatje praat...
Ik ben het ook wel met je eens echter moet je niet vergeten dat wanneer een relatie ontstaat je automatisch naar elkaar toe trekt. Je gaat niet geforceerd elkaar niet opzoeken. Uiteindelijk ga je toch settelen en heeft ieder zijn eigen ding. Echter is een relatie toch wel dat je veel op elkaar af bent gestemd.

De vraag is wat voor relatie je wilt. Jij omschrijft meer een lat relatie. Je moet doen wat je gevoel je ingeeft. Als ik het gevoel dat ik een bepaald meisje elke dag wil zien dan doe ik dat. Het gevoel moet je volgen, niet het hebben van een relatie en de bepaling welke eigenschappen daarbij horen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Chewbacca op 10-09-2005 01:42:56 ]
pi_30442916
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:02 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Je mag weleens wat meer zelfvertrouwen zien te kweken mister Uncle
pi_30443026
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef Vamos het volgende:

Mijn geweldige score tot nu toe:
* 1 rating ontvangen: een 1
* 1 berichtje ontvangen waar ik niet zelf naar gereageerd had: een zeer zware dame ergens ver weg
* 9 berichten verstuurd, waarvan 1 nog ongelezen is. 0 reakties teruggekregen.
* 40x mijn profiel bekeken (op 40.000 leden en elke dag 300-500 online op any given time

Heb een beetje quasi-leuk profiel gepoogd neer te zetten:

-----------
Creatief maar ook een luie donder
Intelligent maar ook wel eens onnadenkend
Volg graag het nieuws, maar kijk ook Idols
Nieuwe Revu, maar ook Vrij Nederland
Sportief, maar verzuim regelmatig te fitnessen
Internet veel te lang, maar ga graag met je mee op stap
31 jaar, maar wel een jeugdig uiterlijk (zeggen velen dan - het blijft subjectief natuurlijk)
Vind jaren 60 muziek te gek, maar Coldplay en Trance is ook prima
Dol op exotische gerechten, maar het moet wel binnen 15 minuten klaar te maken zijn
Dol op pringles, maar ook eh...nou ja, pringles zijn gewoon lekker.

Kortom, na bijna een jaartje de datingsites te hebben gemeden ondanks de leuke dates die ik er aan over heb gehouden, is er weer een profieltje van mij beschikbaar...

Een profiel dat jou interesseert? Dan vind ik een berichtje erg leuk!
----------

Eigenlijk heb ik het al wel weer gehad. Geen respons is toch wel de doodsteek (nickname=pringle)

Nog ideeen om respons te krijgen? Misschien benadrukken dat ik een behoorlijk kennis van de actuele wereld om me heen heb (geschiedenis, actualiteit, religie, politiek etc), dus dat ik heel veel onderwerpen wel interessant vind? Dat de dates die ik tot nu toe heb gehad nooit dates waren met pijnlijke stiltes of geforceerde eindes?
Tja ik vind het ook niet een goed profiel als ik eerlijk ben. Wat ben je recht of krom, blank of wit. Spreek je uit ipv alleen maar tegenstellingen te noemen. Als ik een dame was geweest had ik na de eerste tegenstelling als gegeten en gedronken. Sorry dat ik het zeg maar......de telegraaf voorziet nog in betere advertenties. Rode geil doos, zoekt man die groot geschapen is. Kijk dan spreek je je uit
pi_30444484
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:03 schreef Christine het volgende:

[..]

Mja, ik vind datingsites geen "subtstitute" voor het normale uitgaansleven...
Oké leg maar uit.
Bedoelde je trouwens substitutie? Scheelde maar een letter hoor.

Afgelopen woensdag zat ik met een vriend op terras en er komen zomaar 2 wildvreemde meiden bij zitten. Daar staan we altijd voor open, maar het kan nog wel eens tegenvallen.
Het waren Anneke Grönloh types, zwarte Dino jij wou met Nina die met rocco is verloofd. Ik ken ze nog maar een paar minuten en de namen van personen die zij kennen vlogen ons om de oren.
Aaargh! Wat moet ik weten van ene Gerard en wat heb ik met Ermelo? Voor het grote gedeelte had ik wel het idee dat we langs elkaar heen zaten te praten. Wat ik helemaal opvallend vond was dat ze na het broodje kroket meteen hun pilletjes moesten slikken. Wwat? is dat een hint of zo? De een had al dat slikspul in haar handtas en die andere moest het van haar hebben
Het waren nog psychologie studentes ook. Ik dacht dat die over het algemeen wel wat boeiendere gesprekken konden voeren.
Dus wat mensen meteen ter plekke ontmoeten is ook niet alles.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
  zaterdag 10 september 2005 @ 10:25:36 #112
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30446255
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:41 schreef Christine het volgende:

[..]

Je hebt het overduidelijk niet begrepen. Je neemt maar iets aan omdat je het niet eens snapt. je geeft dat ook nog ruiterlijk toe en vervolgens kom je met beweringen aanzetten die nergens op slaan. Get a life
  zaterdag 10 september 2005 @ 10:47:02 #113
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30446625
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:33 schreef Chewbacca het volgende:
Ik ben het ook wel met je eens echter moet je niet vergeten dat wanneer een relatie ontstaat je automatisch naar elkaar toe trekt. Je gaat niet geforceerd elkaar niet opzoeken. Uiteindelijk ga je toch settelen en heeft ieder zijn eigen ding. Echter is een relatie toch wel dat je veel op elkaar af bent gestemd.

De vraag is wat voor relatie je wilt. Jij omschrijft meer een lat relatie. Je moet doen wat je gevoel je ingeeft. Als ik het gevoel dat ik een bepaald meisje elke dag wil zien dan doe ik dat. Het gevoel moet je volgen, niet het hebben van een relatie en de bepaling welke eigenschappen daarbij horen.
Jij hebt ook helemaal gelijk... een lat relatie is misschien wel wat mij momenteel het meest trekt, maar je weet nooit van te voren hoe iets gaat lopen. Mijn insteek is wel het "beetje afstand houden" en dan maar een stapje langzamer alles opbouwen. Maar als het anders gaat of op een andere manier beter voelt, dan ga ik dat niet geforceerd ontwijken. Het moet alleen gewoon rustig de tijd hebben om te groeien.
  zaterdag 10 september 2005 @ 10:49:22 #114
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30446688
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 03:23 schreef Brett-Anderson het volgende:

[..]

Oké leg maar uit.
Bedoelde je trouwens substitutie? Scheelde maar een letter hoor.

(...)

Dus wat mensen meteen ter plekke ontmoeten is ook niet alles.
Ja, typfoutje. Ik bedoelde het ook meer in de context dat je, wanneer je iemand in de kroeg ontmoet, veel sneller door hebt hoe hij/zij op jou reageert en hoe hij/zij IRL is. Het één is niet beter dan het ander, maar ik vind dat je niet het een moet laten vallen voor het ander.
  zaterdag 10 september 2005 @ 10:52:03 #115
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30446755
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 10:25 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Je hebt het overduidelijk niet begrepen. Je neemt maar iets aan omdat je het niet eens snapt. je geeft dat ook nog ruiterlijk toe en vervolgens kom je met beweringen aanzetten die nergens op slaan. Get a life
Met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag?
Er stond een dikke vette knipoog bij... omdat het een grapje was. Een kleine bemoediging voor UnkleFunk die naar aanleiding van een opmerking van MenMpje de conclusie trok dat het geen zin had... terwijl gisteren toch duidelijk geworden is dat er gewoon veel verschillende mensen zijn, die er allemaal anders over kunnen denken.
Bedoelde er verder niks mee ofzo.

Maar ik ben wel benieuwd welke beweringen jij nergens op vindt slaan?
pi_30447900
Vraagje. Stel dat je een aantal berichten verstuurt, maar daar geen reactie op krijgt. Ondertussen zie je wel dat die personen online zijn geweest. Ben ik de enige die het nogal onbeschoft vind om geen enkele reactie terug te geven? Twee woorden "geen interesse" zou toch voldoende zijn...
pi_30448226
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:32 schreef Unexplained het volgende:
Vraagje. Stel dat je een aantal berichten verstuurt, maar daar geen reactie op krijgt. Ondertussen zie je wel dat die personen online zijn geweest. Ben ik de enige die het nogal onbeschoft vind om geen enkele reactie terug te geven? Twee woorden "geen interesse" zou toch voldoende zijn...
JA, dat is ook al uitvoerig besproken hier, moet je het vorige topic ff doorlezen
pi_30448345
Heb trouwens vanmiddag om twee uur afgesproken. Eerst wat drinken en als het weer het toe staat een strandwandeling en uit eten. Verder wilde ze nog een massage hebben. Ben benieuwd.....
pi_30449706
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:47 schreef Chewbacca het volgende:
Heb trouwens vanmiddag om twee uur afgesproken. Eerst wat drinken en als het weer het toe staat een strandwandeling en uit eten. Verder wilde ze nog een massage hebben. Ben benieuwd.....
Vanavond ook weer een date......clubhoppen in A'dam. Dit is onze 2e date, er komen ook wat vriendinnen van haar......ben benieuwd.

[ Bericht 1% gewijzigd door pino.in.disguise op 10-09-2005 19:17:14 ]
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_30450623
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 12:29 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Vanavond ook weer een date......clubhoppen in A'dam. Dit is onze 2e date, later komen ook wat vriendinnen van haar......ben benieuwd.
Ook via RP leren kennen?
pi_30452669
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 13:00 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Ook via RP leren kennen?
Nee, via Knuz.......ik weiger te betalen voor datingsites.
then when you're naked,
pi_30453005
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:44 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

JA, dat is ook al uitvoerig besproken hier, moet je het vorige topic ff doorlezen
18 delen doorlezen
pi_30453328
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:25 schreef Unexplained het volgende:

[..]

18 delen doorlezen
Is mijn stokpaardje, niet reageren. Je moet ermee leren leven, je kunt er niks aan doen
pi_30453413
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 01:34 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Je mag weleens wat meer zelfvertrouwen zien te kweken mister Uncle
Hey Chew, dit is wat ik tot nu toe heb meegemaakt, en dat tast eerlijkheidshalve mijn zelfvertrouwen wel aan. Tijd terug had ik nog een leuk topic hierover, over iemand waarmee ik op school had gezeten. Echt een erg leuke dame geworden, ben ik er gewoon achteraan gegaan. Maar helaas
Linkje voor de geïnteresseerden onder ons: Is bellen verstandig of juist niet?
pi_30474130
Ik had afgesproken om 1400 en ze is nu net weg. Eerst de stad in op terras, daarna bij mij thuis wat gedronken, vervolgens uit eten en daarna bij mij thuis nog gezeten. Heb haar nog een heerlijke massage gegeven waar ze erg van onder de indruk was. Kortom een erg geslaagde avond due wij zeker over gaan doen.

Ik vermoed dat hier weleens een relatie uit kan bloeien. Morgen moet ik werken dus zal wel de hele dag mailen worden op werk. Verder ben ik best wel gek op haar, ze is precies wat ik zoek. Zij laat ook duidelijk merken dat er nog veel afspraakjes gaan volgen. Daarnaast merk ik een bepaalde aantrekkingskracht alhoewel het nog te prematuur is om te concluderen dat hier een relatie uit kan ontstaan. De kans dat zich een situatie voordoet is behoorlijk groot. TOP avond dus!

Kortom eens een succes verhaal.
pi_30474257
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 14:41 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Hey Chew, dit is wat ik tot nu toe heb meegemaakt, en dat tast eerlijkheidshalve mijn zelfvertrouwen wel aan. Tijd terug had ik nog een leuk topic hierover, over iemand waarmee ik op school had gezeten. Echt een erg leuke dame geworden, ben ik er gewoon achteraan gegaan. Maar helaas
Linkje voor de geïnteresseerden onder ons: Is bellen verstandig of juist niet?
De sleutel is zelfverzekerdheid en doortastendheid naar mijn idee. Ik probeer ook altijd veel lichamelijk contact te zoeken. Door bijvoorbeeld mijn hand door haar, haar te halen. Of haar benen eens aanraken. Proberen niet te afstandelijk en vooral af en toe een leuke opmerking maken. Het moet er niet te dik bovenop liggen. Gewoon jezelf zonder geforceerd te zijn. Probeer gewoon zelfverzekerdheid uit te stralen, echt dan kom je er wel.
pi_30476114

Daar word ik echt helemaal kriegel van, zo'n stukje tekst. Dat je zoiets durft neer te zetten.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_30476864
quote:
Op zondag 11 september 2005 01:58 schreef Chewbacca het volgende:

Kortom eens een succes verhaal.
pi_30476877
quote:
Op zondag 11 september 2005 05:02 schreef heiden6 het volgende:

Daar word ik echt helemaal kriegel van, zo'n stukje tekst. Dat je zoiets durft neer te zetten.
Inderdaad een vreselijk stukje, die zal wel veel slechte ervaringen hebben.
  zondag 11 september 2005 @ 11:09:52 #130
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30477860
quote:
Op zondag 11 september 2005 05:02 schreef heiden6 het volgende:

Getuigd ook wel weer van goed zelfvertrouwen dat het allemaal aan de mannen ligt natuurlijk...
  zondag 11 september 2005 @ 12:53:28 #131
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30480829
ik heb het weer gehad met de datingsites geloof ik.
volgens mij ben ik veel te kritisch...
pi_30481336
quote:
Op zondag 11 september 2005 12:53 schreef Christine het volgende:
Vergeet niet, je hebt mij nog! En ik heb zelfs HBO...
  zondag 11 september 2005 @ 13:25:20 #133
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30481847
quote:
Op zondag 11 september 2005 13:09 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Vergeet niet, je hebt mij nog! En ik heb zelfs HBO...
trouwen?
pi_30482031
quote:
Neem anders even een pauze, net als ik
  zondag 11 september 2005 @ 13:39:29 #135
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30482248
quote:
Op zondag 11 september 2005 13:32 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Neem anders even een pauze, net als ik
Nah, ik ga het wel weer IRL proberen. Ben ik ook beter in denk ik.
pi_30482530
quote:
Op zondag 11 september 2005 13:25 schreef Christine het volgende:

[..]

trouwen?
Heu, eerst verloven? Trouwen is eng.
pi_30484620
quote:
Idem......zat vannacht te kijken met een vriend die in nu ff in de US zit en hij had toch niks te doen. We waren het wel eens dat het vrouwelijk aanbod op Knuz een beetje kansloos is. En het aanbod verandert ook amper. Ach....ik heb 5 leuke contacten er aan over gehouden. Waarvan 2 vrienden zijn geworden en 1 misschien wel meer wordt. Dus ik vind het wel weer best.

Het hele principe van daten via datingsites word ik ook moe van. Eerst een berichtje achterlaten......dan vaak heel lang wachten......dan chatten en mailen.....dan bellen....dan misschien ooit daten.....en dat weer opnieuw. Vermoeiend, kost veel te veel kostbare tijd en het wordt na een tijdje erg saai.
then when you're naked,
pi_30484923
quote:
Op zondag 11 september 2005 15:00 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Idem......zat vannacht te kijken met een vriend die in nu ff in de US zit en hij had toch niks te doen. We waren het wel eens dat het vrouwelijk aanbod op Knuz een beetje kansloos is. En het aanbod verandert ook amper. Ach....ik heb 5 leuke contacten er aan over gehouden. Waarvan 2 vrienden zijn geworden en 1 misschien wel meer wordt. Dus ik vind het wel weer best.

Het hele principe van daten via datingsites word ik ook moe van. Eerst een berichtje achterlaten......dan vaak heel lang wachten......dan chatten en mailen.....dan bellen....dan misschien ooit daten.....en dat weer opnieuw. Vermoeiend, kost veel te veel kostbare tijd en het wordt na een tijdje erg saai.
Vind ik ook, maar toch ga ik ermee door.
Ergens is het toch wel een beetje een verslaving, ik kijk iedere dag toch even of er nog "nieuw aanbod" is. In ieder geval heb ik al besloten dat ik mijn abonnement niet ga verlengen als 't afloopt, dan kan ik daarna tenminste weer een beetje een normaal leven gaan leiden.
  zondag 11 september 2005 @ 15:38:50 #139
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30485768
quote:

[..]

We waren het wel eens dat het vrouwelijk aanbod op Knuz een beetje kansloos is.
Enne bedankt
pi_30486364
quote:

[..]

Ik ben het geheel eens wat je hierboven schrijft. Op Relatieplanet gaat overigens de aanwas van nieuwe leden een stuk, maar dan ook een stuk sneller dan op Knuz.
pi_30486590
quote:
Op zondag 11 september 2005 15:38 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Enne bedankt
haha....dat was te verwachten . Over het algemeen natuurlijk, er zijn heel wat uitzonderingen hoor. maar die krijgen al zoveel aandacht dat wij weer door hen als kansloos ervaren worden.
then when you're naked,
  zondag 11 september 2005 @ 16:23:24 #142
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30487061
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:07 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

haha....dat was te verwachten . Over het algemeen natuurlijk, er zijn heel wat uitzonderingen hoor. maar die krijgen al zoveel aandacht dat wij weer door hen als kansloos ervaren worden.
En vandaar dat ik het mogelijkerwijs nu van een collega moet hebben?
  zondag 11 september 2005 @ 16:24:10 #143
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30487093
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:00 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik ben het geheel eens wat je hierboven schrijft. Op Relatieplanet gaat overigens de aanwas van nieuwe leden een stuk, maar dan ook een stuk sneller dan op Knuz.
En daar betaal je dan voor mocht je willen communiceren met elkaar
pi_30487179
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:24 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Da's waar, maar de "kwaliteit" is over het algemeen ook wel iets hoger. Minder grappenmakers en volgens mij ook wel iets hoger opgeleid over het algemeen. En het zijn er sowieso meer dan op Knuz, ik keek daar laatst nog een keer en zag nog steeds veel dezelfde gezichten.
  zondag 11 september 2005 @ 16:32:58 #145
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30487392
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:23 schreef Mickeys het volgende:

[..]

En vandaar dat ik het mogelijkerwijs nu van een collega moet hebben?
Je kan er ook voor kiezen om niet alles zo persoonlijk te nemen.
  zondag 11 september 2005 @ 16:33:44 #146
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30487426
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:26 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Da's waar, maar de "kwaliteit" is over het algemeen ook wel iets hoger. Minder grappenmakers en volgens mij ook wel iets hoger opgeleid over het algemeen. En het zijn er sowieso meer dan op Knuz, ik keek daar laatst nog een keer en zag nog steeds veel dezelfde gezichten.
Sta jij alleen op relatieplanet eigenlijk?
  zondag 11 september 2005 @ 16:34:18 #147
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30487446
Dit is weird...
quote:
ben op zoek naar een rustige lieve meid uit regio haaglanden voor relatie of meer.
SERIEUZE REACTIES GRAAG
Een relatie of meer

zondag 11 september 2005 @ 16:44:08 #148
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30487782
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:34 schreef Christine het volgende:
Dit is weird...
[..]

Een relatie of meer

Die denkt net zo als ik... Waarom zou ik maar één vrouw laten genieten van al dat goeds dat ik te bieden heb...
pi_30487854
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:33 schreef Christine het volgende:

[..]

Sta jij alleen op relatieplanet eigenlijk?
Ik sta alleen op Lexa, maar heb natuurlijk wel eerst een vergelijkend warenonderzoek gehouden, alvorens ik besloot ergens voor te betalen.
  zondag 11 september 2005 @ 16:46:39 #150
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30487861
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:44 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Die denkt net zo als ik... Waarom zou ik maar één vrouw laten genieten van al dat goeds dat ik te bieden heb...
yo playah..
  zondag 11 september 2005 @ 16:47:44 #151
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30487899
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:46 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Ik sta alleen op Lexa, maar heb natuurlijk wel eerst een vergelijkend warenonderzoek gehouden, alvorens ik besloot ergens voor te betalen.
Ik ben nog nooit op Lexa geweest.
Waar heb je dat gedaan?

Ik had me laatst ingeschreven op parship... inschrijven was gratis zeiden ze. Moest je helemaal zo'n psychologische test invullen, uiteindelijk bleek dat ze drie mensen hadden die bij me pasten (qua persoonlijkheid). Maar ik kon dan weer niet zien wie dat waren.
  zondag 11 september 2005 @ 16:48:18 #152
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30487916
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:26 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Op RP heb ook veel dezelfde gezichten. Natuurlijk is het aanbod vele malen groter, maar RP bestaat ook al veel langer dan knuz. Knuz moet echt nog aan de weg timmeren. om te beginnen met de verbinding als er meer dan 400 mensen online zijn. Het wordt dan echt traag en dan haak je al snel afmijn inziens.

offtopic @christine: ik heb besloten je te negeren en zal vanaf nu geheel niet meer op je reageren /offtopic
  zondag 11 september 2005 @ 16:50:54 #153
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30488010
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:48 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Op RP heb ook veel dezelfde gezichten. Natuurlijk is het aanbod vele malen groter, maar RP bestaat ook al veel langer dan knuz. Knuz moet echt nog aan de weg timmeren. om te beginnen met de verbinding als er meer dan 400 mensen online zijn. Het wordt dan echt traag en dan haak je al snel afmijn inziens.
Hoeveel mensen staan er op die andere sites online dan? Ik zie op knuz vaak iets van 500 of 600 mensen online, dat vond ik al aardig wat... maar bij andere sites is dat dus nog meer? Misschien de moeite om daar eens te gaan kijken dan.
quote:
offtopic @christine: ik heb besloten je te negeren en zal vanaf nu geheel niet meer op je reageren /offtopic
Meid, het is maar fok. Bovendien zijn er altijd mensen die anders denken...

[ Bericht 9% gewijzigd door Christine op 11-09-2005 17:02:39 ]
pi_30488363
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:47 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit op Lexa geweest.
Waar heb je dat gedaan?
Ik heb me gewoon (gratis) ingeschreven bij een paar van die sites en toen gekeken wat me het meeste aansprak. En tsja, eigenlijk ben ik er dan nog een beetje ingeluisd. Ik kreeg een gratis proefabonnement bij Lexa voor drie dagen, dus ik ging wat berichtjes sturen. Na drie dagen was het proefabonnement voorbij en toen kon ik dus ook niet meer de berichtjes in m'n inbox lezen. Nieuwsgierig als ik ben, heb ik me toen maar geabonneerd.
pi_30488432
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:48 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Tsja, da's een (ander) nadeel van een gratis service. 't Is al mooi dat het gratis is, dat soort dingen moet je dan ook mee kunnen leven, lijkt me.

En kom op mensen, laten we een beetje normaal tegen elkaar blijven doen, 't is niet dat jullie met elkaar hoeven te daten ofzo...
  zondag 11 september 2005 @ 17:13:12 #156
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30488636
Joepie, ik zoek op lexa naar geschikte partners.... totaal 3 gevonden waarvan twee zonder foto en een die voor mij wat te ver woont.
pi_30488749
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:13 schreef Christine het volgende:
Joepie, ik zoek op lexa naar geschikte partners.... totaal 3 gevonden waarvan twee zonder foto en een die voor mij wat te ver woont.
Nou, dan zal ik wel die ene met foto zijn. Leuk ben ik, hè?
  zondag 11 september 2005 @ 17:20:43 #158
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30488844
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:17 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Nou, dan zal ik wel die ene met foto zijn. Leuk ben ik, hè?
Ja , jammer dat ik geen lid ben... anders had ik gereageerd.
pi_30488919
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:20 schreef Christine het volgende:

[..]

Ja , jammer dat ik geen lid ben... anders had ik gereageerd.
Oe! Maak me gek! Even wachten op je gratis proefabonnementje dan maar...haha!
  zondag 11 september 2005 @ 17:22:53 #160
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30488926
omg...
quote:
Ik ben sirjeuz man, ik hou van erlijkheid en betroubar mensen, gezeligheid en sex hoort ook bij natuurlijk!! ik ben opzoek naar en liefe meid om samen van de leive te genieten en alles samen delen
pi_30489391
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:22 schreef Christine het volgende:
omg...
[..]

Was dat een bericht dat je ontving?
pi_30489453
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:24 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Dat klopt, helaas is dat gelijk een nadeel van Relatieplanet.
  zondag 11 september 2005 @ 17:44:06 #163
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30489548
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:38 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Was dat een bericht dat je ontving?
nee, een profiel van iemand.
pi_30501967
RP heeft een aantal grote nadelen vind ik. Als man kan je geen berichten lezen indien je geen abonnement hebt afgesloten. Vrouwen kunnen wel berichten lezen, echter kunnen zij niet versturen. Ik vind dat belachelijk, er wordt onderscheid gemaakt op sekse.

Echter moet ik wel bekennen dat ik nu een vrouw heb gevonden waarmee het zo ongeloofelijk klikt. Ik heb haar net gesproken, maar wil haar nu gewoon weer zien. Liefst morgen dan vandaag, ben denk ik toch wel verschrikkelijk gek op haar. Datingssites werken, tenminste als je kritisch bent, zelfkennis hebt en weet wat je wil. Je kan in een telefoongesprek en foto's veel aflezen.

Ik ben van mening dat veel datingsites niet aan de vraag voldoen. Er is ruimte voldoende om een website te ontwikkelen die beter inspringt op de wensen van de mensen. Ik vermoed dat over 10 jaren dit een branche is die met honderden 100% gaat stijgen. De samenleving wordt almaar individualistischer, datingssites passen perfect in dit beeld.
pi_30502469
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:00 schreef Chewbacca het volgende:
De samenleving wordt almaar individualistischer, datingssites passen perfect in dit beeld.
Heb je helemaal gelijk in en zo zal het ook gaan.
then when you're naked,
  maandag 12 september 2005 @ 00:59:39 #166
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30503557
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook wel mee eens.

kleine update: vanavond heeft mijn collega gebeld en we hebben een heel erg leuk gesprek gehad. Nu hoor ik wel om me heen dat het normaal zou zijn dat je uren aan de telefoon hangt, maar na 20 minuten spraken we af dat we elkaar komende week in ieder geval nog zouden spreken. Toen ik op hing vond ik het wel jammer dat het gesprek alweer voorbij was. Ik heb er erg van genoten.
Wordt vervolgd
  maandag 12 september 2005 @ 15:20:19 #167
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30515170
Kreeg net een berichtje op RP:
quote:
Hallo mooie vrouw, ik ben zeer onder de indruk van jouw verschijning (...)
Erg knap, omdat ik er geen foto bij heb staan...
pi_30515696
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Tja, ik ben het hier ook wel mee eens. Ik merk wel dat veel mensen nog een ouderwets beeld hebben van dit soort sites. Ik kan me best voorstellen dat als je geen zin/tijd hebt om elke zaterdag naar de kroeg/discotheek te gaan dat dit best handig kan zijn.

Ik zelf zit nog in de cd-van-jou-cd-van-mij fase, maar het lijkt me een handig medium als je het niet te serieus neemt. (vooral dat laatste)

[ Bericht 1% gewijzigd door 430n op 12-09-2005 15:49:04 ]
pi_30515973
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:41 schreef 430n het volgende:

[..]

Tja, ik ben het hier ook wel mee eens. Ik merk wel dat veel mensen nog een ouderwets beeld hebben van dit soort sites. Ik kan me best voorstellen dat als je geen zin/tijd hebt om elke zaterdag naar de kroeg/discotheek te gaan dat dit best handig kan zijn.

Ik zelf zit nog in de cd-voor-jou-cd-voor-mij fase, maar het lijkt me een handig medium als je het niet te serieus neemt. (vooral dat laatste)
Neem maar van mij aan dat het werkt. Als je weet wat je verwacht van een relatie, je leven en de toekomst die bij een relatie past dan zou het zelfs dom zijn om het niet te doen. Bedoel wat heb je te verliezen? ja het is een etalage? Het is meer koudwatervrees, zodra je een leuk gesprek hebt met iemand dan merk je dat het leuk is.

Mensen zijn sociale dieren, op je werk is je contact oppervlakkig. In de kroeg of disco idemdito. Ik vind het dan ook knap lastig om iemand te vinden die bij je past. Door te weten wat jij wil kan je bepaalde dames ''selecteren''. Het beste is een profiel samen te stellen die jouw persoonlijkheid weergeeft. Zodra dames daar op reageren, dan heb je veelal contact met dames die oprecht geintresseerd zijn. Door te msnen, te bellen ed kan je een heel eind komen om te bepalen of iemand wel of niet bij je past.

Door foto's te vragen van verschillende situaties, zoals vakanties, kroeg, of gewoon thuis kan je veel aflezen. Tuurlijk is niet elk contact direct een match, maar ik merk dat RP in het bijzonder mijn leven in 3 weken nu al verrijkt heeft. Niet alleen dat ik iemand ben tegengekomen die potentieel mijn partner kan worden. Ook de leuke gesprekken met andere vrouwen doen je goed.

Het is goed voor je zelfvertrouwen, je leert andere mensen kennen en bouwt in sommige gevallen een vriendschap op. Het gebrek aan échte vriendschappen kan door dit medium worden verkleind. En zeg nou zélf? Wie wil er nou niet een evenwichte relatie meer vriendinnen waar je leuke dingen mee kan delen.

Kortom gewoon doen dus
  maandag 12 september 2005 @ 16:14:25 #170
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30516328
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:55 schreef Chewbacca het volgende:
Neem maar van mij aan dat het werkt. Als je weet wat je verwacht van een relatie, je leven en de toekomst die bij een relatie past dan zou het zelfs dom zijn om het niet te doen. Bedoel wat heb je te verliezen? ja het is een etalage? Het is meer koudwatervrees, zodra je een leuk gesprek hebt met iemand dan merk je dat het leuk is.

Mensen zijn sociale dieren, op je werk is je contact oppervlakkig. In de kroeg of disco idemdito. Ik vind het dan ook knap lastig om iemand te vinden die bij je past. Door te weten wat jij wil kan je bepaalde dames ''selecteren''. Het beste is een profiel samen te stellen die jouw persoonlijkheid weergeeft. Zodra dames daar op reageren, dan heb je veelal contact met dames die oprecht geintresseerd zijn. Door te msnen, te bellen ed kan je een heel eind komen om te bepalen of iemand wel of niet bij je past.
Kritisch meisje met bindingsangst gaat zich er weer ff mee bemoeien
Je kan inderdaad via internet best een leuke email wisseling hebben met iemand, maar hetgene waar het echt op aan komt... of de vonk overspringt... dat is iets wat je pas kan ontdekken als je elkaar IRL gezien hebt.

Via internet kijken of iemand bij je past, vind ik daarom eigenlijk een beetje de omgekeerde wereld... je selecteert op profiel, kijkt of iemand bij je past, en gaat daarna pas uit om te zien of het ook IRL klikt. In de kroeg is dat juist precies andersom. Je kijkt of iemand IRL leuk genoeg is om een gesprek mee aan te gaan, en op dat moment kan het alsnog wel of niet klikken.
quote:
Het is goed voor je zelfvertrouwen, je leert andere mensen kennen en bouwt in sommige gevallen een vriendschap op. Het gebrek aan échte vriendschappen kan door dit medium worden verkleind. En zeg nou zélf? Wie wil er nou niet een evenwichte relatie meer vriendinnen waar je leuke dingen mee kan delen.
Daar heb je op zich wel weer gelijk in, ik zie internet als heel geschikt medium om vriendschappen op te bouwen. Een hoop goede vrienden van me, ken ik via fok bijvoorbeeld... en aan knuz heb ik ook (hoop ik) twee leuke vrienden over gehouden. Voor mij is het dan ook meer mijn insteek om via internet leuke mensen te leren kennen, met de optie in mijn achterhoofd houdend dat er eventueel wel iemand bij zou kunnen zitten met wie de vonk wél overspringt, maar daar ga ik dus niet (meer) van te voren op hopen of naar zoeken.
pi_30516703
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:14 schreef Christine het volgende:

[..]

Kritisch meisje met bindingsangst gaat zich er weer ff mee bemoeien
Je kan inderdaad via internet best een leuke email wisseling hebben met iemand, maar hetgene waar het echt op aan komt... of de vonk overspringt... dat is iets wat je pas kan ontdekken als je elkaar IRL gezien hebt.

Via internet kijken of iemand bij je past, vind ik daarom eigenlijk een beetje de omgekeerde wereld... je selecteert op profiel, kijkt of iemand bij je past, en gaat daarna pas uit om te zien of het ook IRL klikt. In de kroeg is dat juist precies andersom. Je kijkt of iemand IRL leuk genoeg is om een gesprek mee aan te gaan, en op dat moment kan het alsnog wel of niet klikken.
[..]
Ja dat is ook waar, dit is inderdaad een andere manier om iemand te vinden. Maar zeg nou zelf, als je iemand in de kroeg ziet, en je knoopt daar een gesprek mee aan dan weet je vaak nog steeds niet wat voor iemand hij /zij is. Je kan elkaar nauwelijks verstaan en het contact is oppervlakkig.

Uiteraard kan je overwegen om elkaar proberen beter te leren kennen, echter weet je vrijwel niks van zijn of haar levensinstelling. Via datingsites kan je juist selecteren op interesses en ook uiterlijk. De combinatie, samen met de diverse gesprekken die je hebt kan vormt een goed beeld van iemand.

Je kan vervolgens afspreken om te kijken of er ook een vonk is. Is deze er niet dan weet je gezien de diverse gesprekken de overeenkomsten en de aanvullingen die een dergelijk persoon kan hebben op je leven. Geen vonk, kan nog altijd een vriendschap of kennis betekenen. Het is weliswaar een onorthodoxe methode om je partner te vinden, maar ik vind het helemaal niet raar.

Het acceptatie vermogen is er nog niet, maar dat komt vanzelf. Persoonlijk vind ik de oppervlakkigheid van een kroeg of discotheque niet het podium om je levenspartner te vinden. Én ik ben wellicht bevooroordeeld aangezien ik een meisje ontmoet heb waar een échte klik is. Maar dit is mijn waarheid, jouw waarheid kan uiteraard gezien je verhaal heel anders zijn.

Heb je ook aangegeven in je profiel dat je bindingsangst hebt? Wellicht dat je dan ook nog iemand tegenkomt die jouw leven verrijkt
pi_30516964
quote:
Het kan via msn, e-mail, telefoon, foto's etc nog zo goed klikken, maar als het IRL niet klikt, gaat het niet opschieten.

Daartegenover... Als je in de kroeg iemand tegenkomt, kan je er ook na een paar biertjes (of als je pech hebt na een lange relatie) achter komen dat die persoon een grote *@*# is.

Er zit een DELETE knop op e-mail, en een blokkeer-knop op msn. Als het in het echt niet klikt kun je ze gebruiken.
  maandag 12 september 2005 @ 16:51:36 #173
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30517109
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:32 schreef Chewbacca het volgende:
Ja dat is ook waar, dit is inderdaad een andere manier om iemand te vinden. Maar zeg nou zelf, als je iemand in de kroeg ziet, en je knoopt daar een gesprek mee aan dan weet je vaak nog steeds niet wat voor iemand hij /zij is. Je kan elkaar nauwelijks verstaan en het contact is oppervlakkig.

Uiteraard kan je overwegen om elkaar proberen beter te leren kennen, echter weet je vrijwel niks van zijn of haar levensinstelling. Via datingsites kan je juist selecteren op interesses en ook uiterlijk. De combinatie, samen met de diverse gesprekken die je hebt kan vormt een goed beeld van iemand.

Je kan vervolgens afspreken om te kijken of er ook een vonk is. Is deze er niet dan weet je gezien de diverse gesprekken de overeenkomsten en de aanvullingen die een dergelijk persoon kan hebben op je leven. Geen vonk, kan nog altijd een vriendschap of kennis betekenen. Het is weliswaar een onorthodoxe methode om je partner te vinden, maar ik vind het helemaal niet raar.
Je hebt wel gelijk, wanneer je iemand via een datingsite leert kennen, dan heb je al een bepaalde basis waar je vanuit kan gaan. Op een eerste date is het alsnog alsof je iemand voor het eerst ontmoet, alleen heb je nu de voorkennis dat je in elk geval een bepaald aantal raakvlakken hebt. Dat is voor mij wel de reden waarom ik internet als goed medium zie om vriendschappen op te bouwen, daar ga je doorgaans wat rationeler mee om dan met relaties. Verliefd worden, etc. is toch iets irrationeels wat je nooit zelf in de hand hebt. Je weet gewoonweg niet van te voren of je wel of niet op iemand verliefd gaat worden... dus ookal heb je nog - rationeel - zo'n goede match te pakken op zo'n site, het is toch compleet anders wanneer je elkaar IRL gaat ontmoeten. En ja, dat vind ik een nadeel. Voor het vinden van een relatie iig.
quote:
Het acceptatie vermogen is er nog niet, maar dat komt vanzelf. Persoonlijk vind ik de oppervlakkigheid van een kroeg of discotheque niet het podium om je levenspartner te vinden. Én ik ben wellicht bevooroordeeld aangezien ik een meisje ontmoet heb waar een échte klik is. Maar dit is mijn waarheid, jouw waarheid kan uiteraard gezien je verhaal heel anders zijn.
Dat klopt, ik heb zelf andere ervaringen met datingsites. Nog niet zo heel erg lang geleden heb ik een man ontmoet via een datingsite waarvan ik echt het idee had: dit zou 'm wel eens kunnen worden. En dat gevoel was omgekeerd ook aanwezig. We hadden veel raakvlakken, zelfde ideeën over dingen... maar uiteindelijk bleek de echte vonk niet aanwezig te zijn... (tuurlijk, er speelden nog een paar dingen mee, maar dat vind ik niet nodig om hier te vermelden )
quote:
Heb je ook aangegeven in je profiel dat je bindingsangst hebt? Wellicht dat je dan ook nog iemand tegenkomt die jouw leven verrijkt
Nee, het staat niet letterlijk in mijn profiel dat ik bindingsangst heb... wel heb ik erin gezet hoe ik tegen relaties aan kijk, daaruit kan iemand denk ik genoeg op maken. Bovendien heb ik erin gezet dat ik op zoek ben naar vriendschap:
quote:
Ik ben niet actief op zoek naar een relatie, maar je weet nooit wie je tegenkomt (en eerlijk.. als je er niet voor open staat, ga je ook niet op zo'n site staan denk ik). Mannen waar ik op val zijn intelligent, een klein beetje macho, ambitieus en zelfstandig. Een lekker ding met een eigen leven... Ik ga niet mijn leven compleet omgooien voor een kerel en verwacht dat dus ook niet van een partner.
  maandag 12 september 2005 @ 16:54:43 #174
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30517172
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:44 schreef 430n het volgende:
Het kan via msn, e-mail, telefoon, foto's etc nog zo goed klikken, maar als het IRL niet klikt, gaat het niet opschieten.
Dat is wat ik bedoel...
quote:
Daartegenover... Als je in de kroeg iemand tegenkomt, kan je er ook na een paar biertjes (of als je pech hebt na een lange relatie) achter komen dat die persoon een grote *@*# is.
Klopt. Ik beweer ook niet dat ik mijn "grote liefde" tegen ga komen in de kroeg, maar ik vind het wel een geschiktere plaats om mensen te ontmoeten. Vooral omdat je direct, terplekke kan kijken of het klikt... heb je sjans? Hoe beweegt iemand? Hoe gaat iemand om met betalen, of met zijn vrienden? Is iemand verlegen of juist absoluut niet... wat is zijn uitstraling... dat zijn toch de dingen die je op internet mist en die absoluut belangrijk zijn. Eigenlijk zou er een tussenweg moeten bestaan he?
pi_30517665
quote:
Eigenlijk zou er een tussenweg moeten bestaan he?
Laat ik volgende keer eens een laptop meenemen naar de kroeg
  maandag 12 september 2005 @ 17:40:24 #176
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30517958
quote:
Op maandag 12 september 2005 17:20 schreef 430n het volgende:

[..]

Laat ik volgende keer eens een laptop meenemen naar de kroeg
Ik zeg het je: gat in de markt.
pi_30518617
Weer eens even een kijkje nemen hier. Mijn Leuke Man heeft alweer afgedaan.
  maandag 12 september 2005 @ 18:16:38 #178
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30518689
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De grote vraag is dan natuurlijk: waarom?
pi_30518718
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:16 schreef AirwiN het volgende:
Lang verhaal, privé blabla.
pi_30518736
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:16 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Mannen zijn nooit leuk.
For great justice!
  maandag 12 september 2005 @ 18:20:43 #181
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30518800
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:18 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Mannen zijn nooit leuk.
Daarom val jij toch ook op vrouwen?
  maandag 12 september 2005 @ 18:23:20 #182
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30518873
quote:
Jammer om te horen maar altijd beter dan dat je al bij elkaar bent ingetrokken etc etc
pi_30519012
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:20 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Daarom val jij toch ook op vrouwen?
Als ze nu nog op mij zouden vallen zou ik helemaal blij zijn.
For great justice!
  maandag 12 september 2005 @ 18:36:03 #184
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30519196
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:28 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Er moet toch iets te wensen over blijven, niet?
  maandag 12 september 2005 @ 18:42:10 #185
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30519360
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:28 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Zonder hobbies en interesses is het ook niet bijster interessant
  maandag 12 september 2005 @ 18:46:28 #186
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30519468
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:42 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Zonder hobbies en interesses is het ook niet bijster interessant
Zie het als iets positiefs. Een man die z'n volledige leven aan jou kan wijden!
pi_30519625
Werken is mijn hobby.
For great justice!
pi_30519655
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:36 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Er moet toch iets te wensen over blijven, niet?
Liever niet.
For great justice!
  maandag 12 september 2005 @ 19:03:36 #189
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30519948
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:52 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Liever niet.
hoe staat het eigenlijk met jou en de datingsites?
pi_30520073
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:03 schreef Christine het volgende:

[..]

hoe staat het eigenlijk met jou en de datingsites?
Ik ben ingeschreven bij RP en bij Lexa, maar ik doe er niet echt actief iets mee.
For great justice!
  maandag 12 september 2005 @ 20:01:33 #191
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30521631
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:46 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Zie het als iets positiefs. Een man die z'n volledige leven aan jou kan wijden!
Grapjurk... ik ben druk met een ander die nog nooit van fok heeft gehoord.... lijkt me beter
  maandag 12 september 2005 @ 20:06:37 #192
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30521818
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:08 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ik ben ingeschreven bij RP en bij Lexa, maar ik doe er niet echt actief iets mee.
Je moet al die vrouwen wel terugmailen natuurlijk...
pi_30522891
En ja hoor, het is weer zover. Ze heeft mijn bericht wel gelezen maar stuurt niks terug... ben ik dan gvd zo afzichtelijk, word er echt schijtziek van !
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_30523401
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:42 schreef Kemania het volgende:
En ja hoor, het is weer zover. Ze heeft mijn bericht wel gelezen maar stuurt niks terug... ben ik dan gvd zo afzichtelijk, word er echt schijtziek van !
Bekend probleem
For great justice!
pi_30523856
knuz.nl moet kneuz.nl zijn. wat een bagger...daar is meetic werelds bij...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_30523922
quote:
hoi Luup
pi_30524072
quote:
Op maandag 12 september 2005 21:00 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Bekend probleem
Ik weet niet waarop je gereageerd hebt, maar het aantal berichtjes wat je zo op een dag kan krijgen loopt aardig op. Ik zou het niet persoonlijk opvatten iig.
  maandag 12 september 2005 @ 22:32:33 #198
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30526249
oké, lexa vind ik niks... ik krijg steeds berichtjes...
pi_30528386
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:32 schreef Christine het volgende:
oké, lexa vind ik niks... ik krijg steeds berichtjes...
Jij wel, ja. Goed, ik krijg iedere dag berichtjes van iemand waar ik eigenlijk helemaal niks mee heb. In eerste instantie ben ik steeds kortere berichtjes gaan terugsturen, daarna helemaal niks meer laten horen, maar dat hielp allemaal niks. Maar ja, liever één knipperend envelopje, dan helemaal niks.
Vind 't leuk om Chewbacca zo positief erover te horen praten, maar da's toch echt niet mijn ervaring. Wat de meeste mensen ook mogen zeggen omtrent de reden dat ze daar zitten...uiteindelijk komt het toch meestal op hetzelfde neer. En als er genoeg keuze is aan leukere mensen, dan ga je niet een 'mindere' relatie aanhouden als vriend, dan ga je gewoon door naar de volgende.
pi_30528533
quote:
Op maandag 12 september 2005 21:17 schreef Godshand het volgende:
hoi Luup
pi_30528821
Heb nog invites over voor Paiq.nl. Anyone?
  dinsdag 13 september 2005 @ 08:08:38 #202
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30532315
quote:
Op maandag 12 september 2005 23:59 schreef Viperdesign het volgende:
Welja... Waarom ook niet...
pi_30532402
quote:
Op maandag 12 september 2005 23:44 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Jij wel, ja. Goed, ik krijg iedere dag berichtjes van iemand waar ik eigenlijk helemaal niks mee heb. In eerste instantie ben ik steeds kortere berichtjes gaan terugsturen, daarna helemaal niks meer laten horen, maar dat hielp allemaal niks. Maar ja, liever één knipperend envelopje, dan helemaal niks.
Vind 't leuk om Chewbacca zo positief erover te horen praten, maar da's toch echt niet mijn ervaring. Wat de meeste mensen ook mogen zeggen omtrent de reden dat ze daar zitten...uiteindelijk komt het toch meestal op hetzelfde neer. En als er genoeg keuze is aan leukere mensen, dan ga je niet een 'mindere' relatie aanhouden als vriend, dan ga je gewoon door naar de volgende.
Tja ik ben nog steeds positief echter is mij wel duidelijk geworden dat zij zich niet direct wel storten in een relatie. We bellen elke dag drie uren, vaak tot in de nacht. Nu is ze de laatste tijd zo vermoeid geraakt dat ze te laat op haar werk is verschenen.

Ze is lerares en dat heeft haar een reprimande gekost. Gisteren avond mailde ze dat ze niet elke avond zo lang en intensief wil bellen. Wel gaf ze aan dat ze vandaag wel weer contact wil hebben. Ze vraagt of ik daar begrip voor op kan brengen, lijkt mij niet zo moeilijk. Voor mij is inmiddels wel duidelijk dat ze veel slechte relaties heeft gehad. Ze is constant bang de verkeerde keuze te maken. Wat jij verwacht ik niet dat gaat gebeuren, of ik ben te naief.
  dinsdag 13 september 2005 @ 08:23:15 #204
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30532448
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 08:18 schreef Chewbacca het volgende:

Ze is constant bang de verkeerde keuze te maken.
Dit herken ik wel in mezelf. Je wilt gewoon niet weer dezelfde fout maken en na de 3 relaties en 2 losse flodders wordt je behoorlijk voorzichtig en soms ook angstig. Vaak onterecht maar dan is het eigenlijk al te laat.
pi_30532487
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 08:23 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Dit herken ik wel in mezelf. Je wilt gewoon niet weer dezelfde fout maken en na de 3 relaties en 2 losse flodders wordt je behoorlijk voorzichtig en soms ook angstig. Vaak onterecht maar dan is het eigenlijk al te laat.
Jij bent dus zo ook terughoudend. Ze geeft het ook toe en ik haar gezegd dat ik het wel begrijp. Heb aangegeven dat ze moet doen wat haar gevoel haar ingeeft. Heb wel aangegeven dat ik openheid en duidelijkheid verwacht als ze mij niet als toekomstig partner ziet.

Als ze dat gevoel niet heeft dan weet ik voldoende. Ik heb geen zin om aan het lijntje te worden gehouden zodat zij aandacht kan ontvangen. Ik weet van mijzelf dat dit niet het geval, toch heb ik het vermeld. Maar als je 26 bent en nog nooit een stabiele relatie hebt gehad kan ik mij voorstellen dat je terughoudend bent. Ik vermoed dat het weleens lang kan duren voordat ik haar voor mij gewonnen heb. Ook al weet ik zeker dat ze mij leuk vindt.
  dinsdag 13 september 2005 @ 08:33:38 #206
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30532523
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 08:27 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Jij bent dus zo ook terughoudend. Ze geeft het ook toe en ik haar gezegd dat ik het wel begrijp. Heb aangegeven dat ze moet doen wat haar gevoel haar ingeeft. Heb wel aangegeven dat ik openheid en duidelijkheid verwacht als ze mij niet als toekomstig partner ziet.

Als ze dat gevoel niet heeft dan weet ik voldoende. Ik heb geen zin om aan het lijntje te worden gehouden zodat zij aandacht kan ontvangen. Ik weet van mijzelf dat dit niet het geval, toch heb ik het vermeld. Maar als je 26 bent en nog nooit een stabiele relatie hebt gehad kan ik mij voorstellen dat je terughoudend bent. Ik vermoed dat het weleens lang kan duren voordat ik haar voor mij gewonnen heb. Ook al weet ik zeker dat ze mij leuk vindt.
Laat het gewoon los, ga niet ook zitten piekeren zoals zij misschien doet. Zelf ben ik 38 en zit in die situatie. Vraag haar later een keer waar ze "bang" voor is. Ik weet van mezelf dat ik de boel zeer zeker niet in het begin al neer wil leggen. Het liefst zou ik het helemaal niet doen, maar de feiten zijn zo dat je daar in een relatie niet om heen kan. Ik weet zeker dat ze ook een stabiele relatie zou willen hebben en ik vind het knap dat ze er in ieder geval voor uit durft te komen

/offtopic ik moet nu naar mijn werk maar als ik in de gelegenheid ben zal ik de topic in de gaten houden en er op reageren /offtopic
pi_30532635
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 08:33 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Laat het gewoon los, ga niet ook zitten piekeren zoals zij misschien doet. Zelf ben ik 38 en zit in die situatie. Vraag haar later een keer waar ze "bang" voor is. Ik weet van mezelf dat ik de boel zeer zeker niet in het begin al neer wil leggen. Het liefst zou ik het helemaal niet doen, maar de feiten zijn zo dat je daar in een relatie niet om heen kan. Ik weet zeker dat ze ook een stabiele relatie zou willen hebben en ik vind het knap dat ze er in ieder geval voor uit durft te komen

/offtopic ik moet nu naar mijn werk maar als ik in de gelegenheid ben zal ik de topic in de gaten houden en er op reageren /offtopic
Ze heeft al heel veel over haar zelf en de diverse relaties die ze heeft gehad verteld. Ik weet nu al heel veel van haar. Er zijn wel bepaalde dingen die ik nog niet weet. Dat gevoel heb ik tenminste. Dat we elkaar leuk vinden is wel duidelijk. Tijdens onze afspraak hadden we veel lichamelijk contact en het oogcontact was echt zo aanwezig. Ik voelde mij op mijn gemak en zij ook. Stille momenten voelden goed aan. Zelfs in het begin voelde ik geen enkele druk of had ik het idee dat ik geforceerde vragen moet stellen.

Maar, er zijn zaken bij haar die niet helemaal lekker zitten en daar pieker ik toch best wel over. Bedoel realiseer mij eigenlijk nu dat ik haar verschrikkelijk leuk vind. Ik denk zelfs dat ik verliefd op haar ben. Als ze dan aangeeft dat ze het contact te intensief vind en moeilijk kan slapen dan geeft mij dat een slecht gevoel.

Ik ga dan teveel nadenken hoe ik hetzelf zou doen. Als je iemand leuk vindt, dan ga je die persoon toch bellen en of zoek je contact? Maar vermoed dat door de slechte ervaringen zij haar emoties uitschakeld zodat ze niet zo snel weer gekwetst wordt. Door begrip te tonen, haar te begrijpen en toch wel wat te ondersteunen probeer ik het ijs te breken. Ik heb er wel vertrouwen in, maar twijfel. Zij is echt de vrouw van mijn dromen.
  dinsdag 13 september 2005 @ 09:46:26 #208
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30533613
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 08:44 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Ze heeft al heel veel over haar zelf en de diverse relaties die ze heeft gehad verteld. Ik weet nu al heel veel van haar. Er zijn wel bepaalde dingen die ik nog niet weet. Dat gevoel heb ik tenminste. Dat we elkaar leuk vinden is wel duidelijk. Tijdens onze afspraak hadden we veel lichamelijk contact en het oogcontact was echt zo aanwezig. Ik voelde mij op mijn gemak en zij ook. Stille momenten voelden goed aan. Zelfs in het begin voelde ik geen enkele druk of had ik het idee dat ik geforceerde vragen moet stellen.

Maar, er zijn zaken bij haar die niet helemaal lekker zitten en daar pieker ik toch best wel over. Bedoel realiseer mij eigenlijk nu dat ik haar verschrikkelijk leuk vind. Ik denk zelfs dat ik verliefd op haar ben. Als ze dan aangeeft dat ze het contact te intensief vind en moeilijk kan slapen dan geeft mij dat een slecht gevoel.

Ik ga dan teveel nadenken hoe ik hetzelf zou doen. Als je iemand leuk vindt, dan ga je die persoon toch bellen en of zoek je contact? Maar vermoed dat door de slechte ervaringen zij haar emoties uitschakeld zodat ze niet zo snel weer gekwetst wordt. Door begrip te tonen, haar te begrijpen en toch wel wat te ondersteunen probeer ik het ijs te breken. Ik heb er wel vertrouwen in, maar twijfel. Zij is echt de vrouw van mijn dromen.
Waarom schrijf je haar geen mail? Je verteld hier wat je voelt en wat je graag wilt. Misschien vindt ze dat fijn om te weten. Mogelijk zit zij in hetzelfde piekercircuit
pi_30533944
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 09:46 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Waarom schrijf je haar geen mail? Je verteld hier wat je voelt en wat je graag wilt. Misschien vindt ze dat fijn om te weten. Mogelijk zit zij in hetzelfde piekercircuit
Ik haar gisteren een mail verzonden waarin ik aangeef dat ik het begrijp. Ook heb ik aangegeven dat ik het idee heb dat ze terughoudend is door eerder genoemde redenen. Heb aangegeven hier begrip voor te hebben. Wel ik heb gezegd dat ik openheid en duidelijkheid verwacht betreft het eventuele uitbouwen van onze contacten tot een relatie.

Verder heb ik gezegd dat ik haar een geweldige vrouw vind. Dit heb ik uiteraard gedaan door te vertellen hoe mooi, intelligent, veelzijdig bla bla ze wel niet is. Ik heb ook echt met mijn gevoel gesproken, ze heeft nog niet gereageerd aangezien ze om 8 uur moet werken.

Maar ik had haar afgelopen zaterdag nog getrakteerd op een massage en heb verder haar gestreeld en dergelijke. De aandacht die ze kreeg vond ze echt lekker, maar op het moment dat ze wegging wilde ik haar een kus op haar mond geven. Geen tongzoen, gewoon een kus op haar lippen. Terwijl ik dat deed zag ik dat ze schrok en werd ze rood van kleur. Ze wist zich geen houding aan te meten. Dat terwijl ze met best wel veel kerels het bed heeft gedeeld en regelmatig de zoenende houding aanneemt in een kroeg of disco. Ik vind dat nogal tegenstrijdig, wellicht dat hier meer gevoel bij komt kijken.

Dat terwijl ze verschrikkelijk zelfverzekerd is en gewoon een mooie en volwassen meid is. en buitengewoon veel zelfkennis heeft. Ze vindt mij een geschikte kerel en laat dat ook merken. Maar ze toont een vreemde teruggetrokkenheid. Wellicht dat ik teveel analyseer, mijn grote probleem. Maar doe er alles aan om haar te laten merken dat ik haar leuk vind. Nu ligt de ''bal'' bij haar en verwacht ik dat zij nu haar gevoel toont. Ik heb dat gedaan. Maar moet zeggen dat het geen gemakkelijke vrouw is. Geloof dat ik ook niet op makkelijk val.
pi_30535381
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 10:01 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Ik haar gisteren een mail verzonden waarin ik aangeef dat ik het begrijp. Ook heb ik aangegeven dat ik het idee heb dat ze terughoudend is door eerder genoemde redenen. Heb aangegeven hier begrip voor te hebben. Wel ik heb gezegd dat ik openheid en duidelijkheid verwacht betreft het eventuele uitbouwen van onze contacten tot een relatie.

Verder heb ik gezegd dat ik haar een geweldige vrouw vind. Dit heb ik uiteraard gedaan door te vertellen hoe mooi, intelligent, veelzijdig bla bla ze wel niet is. Ik heb ook echt met mijn gevoel gesproken, ze heeft nog niet gereageerd aangezien ze om 8 uur moet werken.

Maar ik had haar afgelopen zaterdag nog getrakteerd op een massage en heb verder haar gestreeld en dergelijke. De aandacht die ze kreeg vond ze echt lekker, maar op het moment dat ze wegging wilde ik haar een kus op haar mond geven. Geen tongzoen, gewoon een kus op haar lippen. Terwijl ik dat deed zag ik dat ze schrok en werd ze rood van kleur. Ze wist zich geen houding aan te meten. Dat terwijl ze met best wel veel kerels het bed heeft gedeeld en regelmatig de zoenende houding aanneemt in een kroeg of disco. Ik vind dat nogal tegenstrijdig, wellicht dat hier meer gevoel bij komt kijken.

Dat terwijl ze verschrikkelijk zelfverzekerd is en gewoon een mooie en volwassen meid is. en buitengewoon veel zelfkennis heeft. Ze vindt mij een geschikte kerel en laat dat ook merken. Maar ze toont een vreemde teruggetrokkenheid. Wellicht dat ik teveel analyseer, mijn grote probleem. Maar doe er alles aan om haar te laten merken dat ik haar leuk vind. Nu ligt de ''bal'' bij haar en verwacht ik dat zij nu haar gevoel toont. Ik heb dat gedaan. Maar moet zeggen dat het geen gemakkelijke vrouw is. Geloof dat ik ook niet op makkelijk val.
Ik zei het al eerder en ik zeg het nóg maar een keer : je analyseert teveel. En ik weet er alles van, omdat ik er zelf ook heel goed in ben. Gewoon rustig aan doen en niet te snel willen gaan, dan komt het volgens mij wel goed. En drie uur per dag met elkaar aan de telefoon hangen...dat doe je volgens mij alléén maar als je iemand écht heel leuk vindt. Als zij dat wat minder wil doen, omdat ze in de problemen komt op haar werk...daar kan ik wel begrip voor opbrengen.
pi_30535907
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 11:04 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Ik zei het al eerder en ik zeg het nóg maar een keer : je analyseert teveel. En ik weet er alles van, omdat ik er zelf ook heel goed in ben. Gewoon rustig aan doen en niet te snel willen gaan, dan komt het volgens mij wel goed. En drie uur per dag met elkaar aan de telefoon hangen...dat doe je volgens mij alléén maar als je iemand écht heel leuk vindt. Als zij dat wat minder wil doen, omdat ze in de problemen komt op haar werk...daar kan ik wel begrip voor opbrengen.
Your are right mate . Ik weet het van mijzelf dat ik teveel analyseer. Ben altijd probleemoplossend ingesteld. Om succesvol te zijn met het werk wat ik doe is het een essentiele eigenschap.

Maar ik betrek het teveel in mijn priveleven. Moet hier inderdaad aanwerken. Jij nog wat leuke contacten gehad? je had toch ook een date, helemaal niks geworden?
pi_30536259
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 11:20 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Your are right mate . Ik weet het van mijzelf dat ik teveel analyseer. Ben altijd probleemoplossend ingesteld. Om succesvol te zijn met het werk wat ik doe is het een essentiele eigenschap.

Maar ik betrek het teveel in mijn priveleven. Moet hier inderdaad aanwerken. Jij nog wat leuke contacten gehad? je had toch ook een date, helemaal niks geworden?
Hou je probleemoplossend vermogen dan maar bij je werk, ik geloof dat de meeste vrouwen het niet echt leuk vinden, als ze als een casus benaderd worden.

Hier niks nieuws meer, hoor. Ik heb een paar dates gehad, waar een soort van vriendschap uit is gerold en één redelijk goede vriendschap. Alleen hebben we besloten om wat minder contact te hebben, omdat we voor gewone vrienden wel érg veel contact hadden, dat begon op een gegeven moment ook wel een beetje verwarrend te werken (als in : waar moet dit heen?)
Voor de rest begin ik toch een beetje moe te worden van het hele gebeuren, iedere keer maar weer die berichtjes sturen en dan niks terughoren...of juist mensen die op mij reageren waar ik verder helemaal niks mee heb. Ik ben nog een maandje betalend lid en daarna houd ik het voorlopig weer even voor gezien.
pi_30536581
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 11:33 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Hou je probleemoplossend vermogen dan maar bij je werk, ik geloof dat de meeste vrouwen het niet echt leuk vinden, als ze als een casus benaderd worden.

Hier niks nieuws meer, hoor. Ik heb een paar dates gehad, waar een soort van vriendschap uit is gerold en één redelijk goede vriendschap. Alleen hebben we besloten om wat minder contact te hebben, omdat we voor gewone vrienden wel érg veel contact hadden, dat begon op een gegeven moment ook wel een beetje verwarrend te werken (als in : waar moet dit heen?)
Voor de rest begin ik toch een beetje moe te worden van het hele gebeuren, iedere keer maar weer die berichtjes sturen en dan niks terughoren...of juist mensen die op mij reageren waar ik verder helemaal niks mee heb. Ik ben nog een maandje betalend lid en daarna houd ik het voorlopig weer even voor gezien.
Ja dat ga ik ook doen, maar soms is het moeilijk om je daarbij neer te leggen. Opzich handel ik op mijn gevoel, maar soms is het gevoel in strijd met mijn pragmatische manier van denken. Je kent het dus ik hoef je niks uit te leggen.

Maar had je niet het idee dat er iets meer uit kan ontstaan als je met die persoon zoveel contact hebt. Waarom probeer je het dan niet? of was er totaal geen klik?
pi_30537504
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 11:46 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Ja dat ga ik ook doen, maar soms is het moeilijk om je daarbij neer te leggen. Opzich handel ik op mijn gevoel, maar soms is het gevoel in strijd met mijn pragmatische manier van denken. Je kent het dus ik hoef je niks uit te leggen.

Maar had je niet het idee dat er iets meer uit kan ontstaan als je met die persoon zoveel contact hebt. Waarom probeer je het dan niet? of was er totaal geen klik?
Yep, helaas weet ik wel wat je bedoelt. Maar ik begin het zelf al redelijk onder controle te krijgen.

En of het iets meer kon worden...dat weet ik eigenlijk niet. Zij gaf in het begin al duidelijk aan dat ze geen relatie wilde (was nog niet zo lang uit met 'r vorige vriend), maar ze flirtte er wel hevig op los (en ik ook). Verder heb ik daar niks mee gedaan, omdat ik vond dat ze de eerste keer al duidelijk was geweest. Zou ze toch meer willen, dan zou ik het wel merken, of dat dacht ik in ieder geval. Toch hing er altijd een bepaalde spanning tussen ons, als we samenwaren, iets waar zij zich ook bewust van was, want we hebben het erover gehad. Maar ja, later vertelde ze dat ze nog meer contacten had en met sommige ging ze ook verder dan allleen een vriendschappelijke relatie. Dus toen was het al vrij snel duidelijk dat ze gewoon wat wil aanrommelen met deze of gene en verder niet te moeilijk doen.
pi_30559145
Ja wat dat betreft begrijp ik je wel, als je geen duidelijkheid krijgt wat ze wil en maar wat aan rommelt dan is het voor jou ook moeilijk om er wat van te verwachten. Ik krijg er ook maar geen hoogte van. Heb haar vanavond nog gesproken en ze is dolgelukkig dat ze begrip van mij krijgt. Ik ga vanaf nu af aan geen initiatieven meer ontplooien. Ze was bij een vriendin en ik gaf aan dat ik haar morgen bel even zou bellen. Ze zei dat ze er niet was, heb aangegeven dat ze zelf maar contact moet gaan zoeken.

Ik verwacht een duidelijke manier van communiceren. Duidelijkheid is waar het bij mij omgaat en ik verschaf dat. Ik heb het idee dat vrouwen over het algemeen niet goed kunnen communiceren wat ze willen. Ik heb het zo vaak meegemaakt! Je moet eerst 1000 complimenten geven voordat ze over de brug komen. Ik word daar echt moe van, zeg wat je wil......Blahhh
  woensdag 14 september 2005 @ 00:03:03 #216
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30559230
quote:
Op woensdag 14 september 2005 00:00 schreef Chewbacca het volgende:
Ik heb het idee dat vrouwen over het algemeen niet goed kunnen communiceren wat ze willen.
Of ze weten niet wat ze willen.
pi_30559520
quote:
Op woensdag 14 september 2005 00:03 schreef Christine het volgende:

[..]

Of ze weten niet wat ze willen.
Nee deze weet wel wat ze wil. Alleen heeft ze slechte ervaringen gehad bla bla bla bla. Zeg dat ze tijd nodig heeft. Of zeg dat ze geen contact meer wil. Je kan niet iemand aan het lijntje houden. Ik vind dat belachelijk en ik sta op het punt om definitief het contact stop te zetten. Ook al ben ik nog zo gek op haar. Ja ze is erg knap, intelligent bla bla bla. Ik heb geen zin aan dat getwijfel. Maak een keuze......is het nou zo moeilijk???
pi_30559719
had haar nog een smsje gestuurd en verder geen reactie. Een mail waar ik mij gevoelens heb aangegeven, geen reactie.

Ik voel mij compleet voor schut staan. Ik doe er alles aan om er wat van te maken maar ze reageert gelaten. Heb je mijn mail ontvangen? Ja bedankt....Ik toon mijn gevoel maar krijg niks terug, zo werkt het niet.

Ik bedoel er was echt een klik tijdens de eerste date veel lichamelijk en direct best wel close. Bedoel als je dat vreemd vind dan moet je dat aangeven!!! Zeg wat je wil! Heb je tijd nodig? Oke dan geef ik die! Wil je geen contact meer! Oke dan krijg je dat! Wil je alleen vriendschap! Dan weet ik waar ik aan toe ben. Ben het echt zat. BAHHH!!
  woensdag 14 september 2005 @ 00:27:43 #219
128686 anjin_g
solo, in more ways than one
pi_30559891
Chewbacca: misschien moet je dat ook zo aan haar vragen. Als jij duidelijkheid wilt, dan moet je zelf ook duidelijk zijn. En niet duidelijk over wat jij voor haar voelt, maar duidelijk over wat je van haar wilt. Gewoon recht op de man (vrouw in dit geval) af vragen.

Zeker als je nu al op het punt staat er een punt achter te zetten, wat heb je nog te verliezen?

En al die vrouwen die niet reageren op zelfgeschreven berichtjes: jullie moesten je schamen. Al krijg je er veel, je kan ook gewoon een "nee, dank je" copy-pasten denk ik dan.

[ Bericht 1% gewijzigd door anjin_g op 14-09-2005 00:35:16 ]
pi_30560145
quote:
Op woensdag 14 september 2005 00:27 schreef anjin_g het volgende:
Chewbacca: misschien moet je dat ook zo aan haar vragen. Als jij duidelijkheid wilt, dan moet je zelf ook duidelijk zijn. En niet duidelijk over hoe jij over haar voelt, maar duidelijk over wat je van haar wilt. Gewoon recht op de man (vrouw in dit geval) af vragen.

Zeker als je nu al op het punt staat er een punt achter te zetten, wat heb je nog te verliezen?

En al die vrouwen die niet reageren op zelfgeschreven berichtjes: jullie moesten je schamen. Al krijg je er veel, je kan ook gewoon een "nee, dank je" copy-pasten denk ik dan.
Dit heb ik aangegeven.

ik citeer: Ik begrijp je teruggetrokkenheid, echter wil ik je aangegeven dat ik graag leuke dingen met je wil ondernemen. Bepalen of het contact wat wij zaterdag hebben gehad nog steeds zo leuk is. Ik ben ook terughoudend, zoals je weet is de relatie die ik heb gehad ( 4 jr ) kapotgegaan. Om je te leren kennen lijkt het mij belangrijk elkaar eerst goed te leren kennen.

Verder nog een lul verhaal opgehangen dat ze een leuke glimlach heeft, ondeugende blik, veelzijdig. intelligent bla bla is. Bedoel is dit niet duidelijk, als je dan niet reageert dan weet ik het ook niet meer.

Verder komt het weleens voor dat je vergeet ''geen interesse berichten'' te versturen. Ik vergeet dat ook weleens. Moet er ook nog 4 versturen .
  woensdag 14 september 2005 @ 00:55:20 #221
128686 anjin_g
pi_30560517
Toch zie ik daar geen vraag in het verhaaltje van je. Je vertelt alleen je eigen gevoel richting de relatie. Je moet echt iets zeggen als: "ik wil eigenlijk van jouw nu horen hoe je over onze relatie denkt? Wil je contact houden? Denk je dat er meer in zit?"
Zoiets. Soms zijn mensen heel makkelijk in het ontwijken van je echte bedoelingen. Dan moet je het soms heel scherp neerzetten zodat ze er echt niet omheen kunnen.

Bovendien staat er in dat verhaal van je niet wat je hier zegt: namelijk dat je meer duidelijkheid wilt en dat niet van haar krijgt. Datgene wat je hier in eerdere posts hebt gezegd moet je (in een ietwat aangepaste vorm misschien) aan haar schrijven/zeggen!
pi_30562115
Dat over die vriendschappen.. ik heb nooit vriendschappen via Internet gehad. Wel relaties dus, maar met me geslachtsgenoten blijft het meestal oppervlakkig. Wat msnen en verder ontmoet je ze zelden. Nu ben ik heel druk in de weer met msn de laatste tijd, maar dat zijn mensen van vakantie....
pi_30562123
quote:
Op woensdag 14 september 2005 00:12 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Nee deze weet wel wat ze wil. Alleen heeft ze slechte ervaringen gehad bla bla bla bla. Zeg dat ze tijd nodig heeft. Of zeg dat ze geen contact meer wil. Je kan niet iemand aan het lijntje houden. Ik vind dat belachelijk en ik sta op het punt om definitief het contact stop te zetten. Ook al ben ik nog zo gek op haar. Ja ze is erg knap, intelligent bla bla bla. Ik heb geen zin aan dat getwijfel. Maak een keuze......is het nou zo moeilijk???
Is dat hetzelfde meisje als die vorige week tegen je zei dat je geen gekke dingen moest doen toen je uitging? Die tegen haar vader had gezegd dat ze contact met jou had en hem zelfs jouw profiel had laten lezen? Waarvan jij het gevoel had dat ze je al opeiste voordat jullie elkaar uberhaupt gezien hadden?

Vreemd dat ze nu zo reageert dan?
then when you're naked,
  woensdag 14 september 2005 @ 07:49:00 #224
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30563016
quote:
Op woensdag 14 september 2005 03:21 schreef Godshand het volgende:
Dat over die vriendschappen.. ik heb nooit vriendschappen via Internet gehad. Wel relaties dus, maar met me geslachtsgenoten blijft het meestal oppervlakkig. Wat msnen en verder ontmoet je ze zelden. Nu ben ik heel druk in de weer met msn de laatste tijd, maar dat zijn mensen van vakantie....
ik heb het over vriendschappen met mensen van het andere geslacht
en daar heb ik er best veel van via internet leren kennen...
pi_30563153
quote:
Op woensdag 14 september 2005 03:24 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Is dat hetzelfde meisje als die vorige week tegen je zei dat je geen gekke dingen moest doen toen je uitging? Die tegen haar vader had gezegd dat ze contact met jou had en hem zelfs jouw profiel had laten lezen? Waarvan jij het gevoel had dat ze je al opeiste voordat jullie elkaar uberhaupt gezien hadden?

Vreemd dat ze nu zo reageert dan?
Ja precies dat is dat meisje en zaterdag hebben we elkaar gesproken en het klikte. Nou dan vind ik het vreemd dat ze plotseling van de ene op de andere dag anders reageert. Of zeg maar gerust niet meer reageert. Tast volkomen in het duister wat haar motieven zijn. Aan de telefoon gisteren, geeft ze nog wel aan dat ze het leuk vindt. Maar reageert niet op de vraag om binnenkort weer iets af te spreken of iets anders. Ook nog een smsje gestuurd gisteren geen reactie. Ook op de mail waar ik best wel mijn gevoel in heb gezet. Bedoel, ik moest vragen ze mijn mail heeft ontvangen. Dan pas reageert ze erop. Ze had best wel een smsje kunnen sturen van, ik heb je mail gelezen bla bla. Ik doe er moeite voor maar krijg er weinig voor terug, dat terwijl het op onze eerste date geweldig was. Ze heeft tot 2:30 bij mij gezeten. Meer dan 12 uren achtereen geluld, flirten, veel aan elkaar zitten en dan dit......
pi_30563271
quote:
Op woensdag 14 september 2005 08:04 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Ja precies dat is dat meisje en zaterdag hebben we elkaar gesproken en het klikte. Nou dan vind ik het vreemd dat ze plotseling van de ene op de andere dag anders reageert. Of zeg maar gerust niet meer reageert. Tast volkomen in het duister wat haar motieven zijn. Aan de telefoon gisteren, geeft ze nog wel aan dat ze het leuk vindt. Maar reageert niet op de vraag om binnenkort weer iets af te spreken of iets anders. Ook nog een smsje gestuurd gisteren geen reactie. Ook op de mail waar ik best wel mijn gevoel in heb gezet. Bedoel, ik moest vragen ze mijn mail heeft ontvangen. Dan pas reageert ze erop. Ze had best wel een smsje kunnen sturen van, ik heb je mail gelezen bla bla. Ik doe er moeite voor maar krijg er weinig voor terug, dat terwijl het op onze eerste date geweldig was. Ze heeft tot 2:30 bij mij gezeten. Meer dan 12 uren achtereen geluld, flirten, veel aan elkaar zitten en dan dit......
Tsja, dat klinkt best lullig allemaal. Het klinkt alsof ze het zelf allemaal niet zo goed weet en misschien twijfels heeft gekregen of ze je wel écht zo leuk vindt. Er direct naar vragen is de enige manier om erachter te komen, denk ik. Gewoon zeggen dat dit soort dingen je dwarszitten. En liefst zo snel mogelijk, voordat je dadelijk écht helemaal verliefd op haar bent en met een gebroken hartje achterblijft...
pi_30563396
quote:
Op woensdag 14 september 2005 08:19 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Tsja, dat klinkt best lullig allemaal. Het klinkt alsof ze het zelf allemaal niet zo goed weet en misschien twijfels heeft gekregen of ze je wel écht zo leuk vindt. Er direct naar vragen is de enige manier om erachter te komen, denk ik. Gewoon zeggen dat dit soort dingen je dwarszitten. En liefst zo snel mogelijk, voordat je dadelijk écht helemaal verliefd op haar bent en met een gebroken hartje achterblijft...
Ja inderdaad, daarom heb ik haar nu ook een mail verzonden waarin ik aangeef dat ze nu duidelijk moet vertellen wat ze wil. Als ze duidelijk is en ze heeft geen zin om verder contact te onderhouden op de manier zoals ik dat verwacht, dan ben ik hier ook echt klaar mee. Ze geeft steeds aan dat ze wel contact wil, maar laat niet merken hoe dat contact eruit moet zien. Ik begrijp niet dat ze het niet inziet dat je daar iemand mee kwetst. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.....
pi_30563469
quote:
Op woensdag 14 september 2005 08:32 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Ja inderdaad, daarom heb ik haar nu ook een mail verzonden waarin ik aangeef dat ze nu duidelijk moet vertellen wat ze wil. Als ze duidelijk is en ze heeft geen zin om verder contact te onderhouden op de manier zoals ik dat verwacht, dan ben ik hier ook echt klaar mee. Ze geeft steeds aan dat ze wel contact wil, maar laat niet merken hoe dat contact eruit moet zien. Ik begrijp niet dat ze het niet inziet dat je daar iemand mee kwetst. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.....
Waarschijnlijk een ontzettende dooddoener...maar naar mijn ervaring zijn heel veel vrouwen nu eenmaal zo. Al zijn de vrouwen die in 't verleden wél wat duidelijker waren, ook degenen geweest waarmee ik leuke relaties heb gehad. Ik neig er dus ook naar om te geloven dat ze 't misschien bij nader inzien toch niet echt ziet zitten, anders zou ze wel wat duidelijker zijn. Als ik je verhalen lees van vóór 't moment dat je haar ontmoette, dan was ze toen toch wel wat duidelijker, dus misschien zegt dat ook wel iets. Je zult 't weldra horen...
pi_30563677
quote:
Op woensdag 14 september 2005 08:38 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een ontzettende dooddoener...maar naar mijn ervaring zijn heel veel vrouwen nu eenmaal zo. Al zijn de vrouwen die in 't verleden wél wat duidelijker waren, ook degenen geweest waarmee ik leuke relaties heb gehad. Ik neig er dus ook naar om te geloven dat ze 't misschien bij nader inzien toch niet echt ziet zitten, anders zou ze wel wat duidelijker zijn. Als ik je verhalen lees van vóór 't moment dat je haar ontmoette, dan was ze toen toch wel wat duidelijker, dus misschien zegt dat ook wel iets. Je zult 't weldra horen...
Ja maar dan merk je dat toch tijdens de date.....Ze heeft heel veel foute vrienden gehad. Ze vond het maar raar dat ik begrip voor haar toonde omdat haar werk te lijden had aan de vele gesprekken die we hadden. Bedoel, dat is toch niet meer dan normaal!!!

Ze heeft nog nooit een lange relatie gehad en meestal als ze er 1 had, liep dat uit op een drama. Zegt ook wel wat over haar. Het zal mij niet verbazen dat ze niet weet hoe ze zich moet opstellen. Maar ik kom er snel achter, heb er dan ook genoeg van om achter haar aan te lopen. Ze is zo tegenstrijdig. Ik had haar een massage gegegeven en toen ze wegging zei ze. Ik moet dit ook meer gaan leren zodat ik jou ook lekker kan masseren. Bedoel.....ik snap het niet.....
  woensdag 14 september 2005 @ 10:36:58 #230
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30565683
quote:
Op woensdag 14 september 2005 08:55 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Ja maar dan merk je dat toch tijdens de date.....Ze heeft heel veel foute vrienden gehad. Ze vond het maar raar dat ik begrip voor haar toonde omdat haar werk te lijden had aan de vele gesprekken die we hadden. Bedoel, dat is toch niet meer dan normaal!!!

Ze heeft nog nooit een lange relatie gehad en meestal als ze er 1 had, liep dat uit op een drama. Zegt ook wel wat over haar. Het zal mij niet verbazen dat ze niet weet hoe ze zich moet opstellen. Maar ik kom er snel achter, heb er dan ook genoeg van om achter haar aan te lopen. Ze is zo tegenstrijdig. Ik had haar een massage gegegeven en toen ze wegging zei ze. Ik moet dit ook meer gaan leren zodat ik jou ook lekker kan masseren. Bedoel.....ik snap het niet.....
En weer (nog steeds eigenlijk) ben je de boel aan het beredeneren... stop er nu mee en wacht gewoon de volgende date af... Je maakt het jezelf zo wel heel erg moeilijk
  woensdag 14 september 2005 @ 10:39:17 #231
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30565728
quote:
Op woensdag 14 september 2005 08:32 schreef Chewbacca het volgende:
Als ze duidelijk is en ze heeft geen zin om verder contact te onderhouden op de manier zoals ik dat verwacht, dan ben ik hier ook echt klaar mee. Ze geeft steeds aan dat ze wel contact wil, maar laat niet merken hoe dat contact eruit moet zien. Ik begrijp niet dat ze het niet inziet dat je daar iemand mee kwetst. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.....
Helaas, voor mij klinkt dit ook ontzettend bekend. Van ontzettend leuk contact, naar een leuke date en dan gewoon niks. Hoop onduidelijkheid, weinig actie en een hoop onzekerheid.

Voor mij in ieder geval een aanleiding om het relatiezoeken via internet op een wat lager pitje te zetten. Voorlopig eerst maar eens wat vriendschappen opdoen en via die dames andere dames in het eggie ontmoeten...

Succes ermee i.i.g.... Leuk is anders!
  woensdag 14 september 2005 @ 10:41:20 #232
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30565777
quote:
Op maandag 12 september 2005 23:59 schreef Viperdesign het volgende:
Thanks, ik heb 'm ontvangen. Vanaaf es kijken! Concept vind ik wel grappig bedacht. (wat ik er van weet van anderen dan)
pi_30566479
quote:
Op woensdag 14 september 2005 10:36 schreef Mickeys het volgende:

[..]

En weer (nog steeds eigenlijk) ben je de boel aan het beredeneren... stop er nu mee en wacht gewoon de volgende date af... Je maakt het jezelf zo wel heel erg moeilijk
Ja dat ga ik ook doen., wat een klaagzang van mij. Ik blijf alles beredeneren, maar dat ben ik altijd gewend te doen. Het zorgt bij mij gewoon voor irritaties. Ik wil gewoon duidelijkheid en als ik dat niet krijg, dan ga je nadenken. Een ware controlfreak, maar dit is knap vervelend. Het beinvloed toch wel veel. Moet zo werken, maar controleer altijd mijn mail een aantal x per dag. Als je iemand echt leuk vindt dan gaat dat gewoon zo. Zo werkt het bij mij wel.
pi_30566707
quote:
Op woensdag 14 september 2005 10:41 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Thanks, ik heb 'm ontvangen. Vanaaf es kijken! Concept vind ik wel grappig bedacht. (wat ik er van weet van anderen dan)
idd grappig. Heb je nog meer invites?
  woensdag 14 september 2005 @ 11:24:54 #235
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30566931
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:16 schreef 430n het volgende:

[..]

idd grappig. Heb je nog meer invites?
FF lief vragen aan deze meneer...
  woensdag 14 september 2005 @ 11:58:15 #236
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30567745
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:08 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Ja dat ga ik ook doen., wat een klaagzang van mij. Ik blijf alles beredeneren, maar dat ben ik altijd gewend te doen. Het zorgt bij mij gewoon voor irritaties. Ik wil gewoon duidelijkheid en als ik dat niet krijg, dan ga je nadenken. Een ware controlfreak, maar dit is knap vervelend. Het beinvloed toch wel veel. Moet zo werken, maar controleer altijd mijn mail een aantal x per dag. Als je iemand echt leuk vindt dan gaat dat gewoon zo. Zo werkt het bij mij wel.
Je bent zelfs sneller met denken dat met het opschrijven. Voor mijn gevoel zit je zelfs in bovenstaand stukje wat dingen door elkaar te schrijven. Eerst adem halen en dan pas reageren/schrijven. Je kan zo wat meer rust vinden.

Wacht nu maar gewoon tot je volgende afspraak. en verder er niet over nadenken.. slaap je ook beter van
pi_30568060
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:58 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Je bent zelfs sneller met denken dat met het opschrijven. Voor mijn gevoel zit je zelfs in bovenstaand stukje wat dingen door elkaar te schrijven. Eerst adem halen en dan pas reageren/schrijven. Je kan zo wat meer rust vinden.

Wacht nu maar gewoon tot je volgende afspraak. en verder er niet over nadenken.. slaap je ook beter van
Je hebt mij in de gaten bedankt voor je advies. Ik stel het echt op prijs
  woensdag 14 september 2005 @ 12:26:23 #238
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30568447
quote:
Op woensdag 14 september 2005 12:11 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Je hebt mij in de gaten bedankt voor je advies. Ik stel het echt op prijs
Wist je dat de beste adviezen van mensen af komen die het eigenlijk tegen zichzelf zouden moeten zeggen? Maar succes hoor
pi_30568633
quote:
Op woensdag 14 september 2005 12:26 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Wist je dat de beste adviezen van mensen af komen die het eigenlijk tegen zichzelf zouden moeten zeggen? Maar succes hoor
Ja daar heb je ook gelijk in, maar dit is mijn zwakke punt. Ik kan soms moeilijk met emoties omgaan. Helemaal als ik echt gek op iemand ben, maar zij naar mijn mening te weinig initiatieven neemt. Op dat vlak ben ik best onzeker. Ik zoek toch naar bevestiging en als ik die niet krijg, dan wordt ik een twijfelaar. Totaal verschillend met mijn werk, daar ben ik iemand die leiding neemt en geen onzekerheid kent.

Maar dit vind ik zooo moeilijk...
pi_30574789
hahaha ik lach mij nu echt dood. Ze stuurde net een mail dat ze geen contact meer wenst. Reden omdat ze haar vorige relatie van een aantal maanden geleden nog niet verwerkt heeft. Wat een onzin. Zoveel contact en dan via 3 zinnen het contact beeindigen. Dat terwijl wij twee weken lang 3 uren pd gebeld hebben. De eerste date 13 uren bijelkaar waren.

Inmiddels een torenhoge rekening, etentje en alles erop en eraan betaald. Nu wil ze geen contact meer. Oeff wat heb ik mij beet laten nemen...
pi_30575241
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:10 schreef Chewbacca het volgende:
hahaha ik lach mij nu echt dood. Ze stuurde net een mail dat ze geen contact meer wenst. Reden omdat ze haar vorige relatie van een aantal maanden geleden nog niet verwerkt heeft. Wat een onzin. Zoveel contact en dan via 3 zinnen het contact beeindigen. Dat terwijl wij twee weken lang 3 uren pd gebeld hebben. De eerste date 13 uren bijelkaar waren.

Inmiddels een torenhoge rekening, etentje en alles erop en eraan betaald. Nu wil ze geen contact meer. Oeff wat heb ik mij beet laten nemen...
Klote man. Maar ja, hate to say I told you so. Zie het als een goede oefening en/of les. Al vind ik dat ze wel érg kort door de bocht gaat, door het op deze manier af te kappen. En of haar reden de ware reden moet zijn, dat vraag ik me ook af. Ga je verder nog iets ondernemen, of laat je het hier maar bij zitten?
  woensdag 14 september 2005 @ 16:31:06 #242
128686 anjin_g
pi_30575336
Da's echt balen, chewy. Ik hoop dat als ik ooit reactie krijg op mijn profiel of mijn verstuurde berichtjes ik wat meer geluk heb...
  woensdag 14 september 2005 @ 16:34:04 #243
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30575414
quote:

Of je je hebt laten beet nemen weet ik niet. Uit een aantal dingen die je vertelde kan je ook iets anders op maken. Laat het rusten en denk niet zwart wit.

Anders... move on. mams zegt altijd heel kort door de bocht, geen hand vol maar een land vol. Maar in ieder geval, koppie op en sterkte
pi_30576454
quote:

Dude.....dat is echt niet prettig. Het is haar gemis, moet je maar denken.
Wel een erg vreemde en kinderachtige manier van haar om iets uit te praten. Lekker makkelijk gedacht van haar. Stond er niet eens een woord van dank bij ofzo?
then when you're naked,
pi_30578156
Lullig voor je. Wel een beetje jammer dat je het over geld gaat hebben.
Wat betreft haar, heb je er ooit aan gedacht dat ze gewoon eerlijk tegen je is en ze inderdaad nog met haar ex in d'r hoofd zit. Misschien was zij zich hier niet bewust van en kwam hier pas achter toen ze een tijd met iemand anders, jij, doorbracht. Wees blij dat ze eerlijk is en het je nu verteld dan 2 maanden later.
pi_30578674
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:14 schreef mortje het volgende:
Lullig voor je. Wel een beetje jammer dat je het over geld gaat hebben.
Wat betreft haar, heb je er ooit aan gedacht dat ze gewoon eerlijk tegen je is en ze inderdaad nog met haar ex in d'r hoofd zit. Misschien was zij zich hier niet bewust van en kwam hier pas achter toen ze een tijd met iemand anders, jij, doorbracht. Wees blij dat ze eerlijk is en het je nu verteld dan 2 maanden later.
Dat kan ook natuurlijk, vind ik wel dat ze het makkelijk afdoet. Eerst iemand helemaal gek lopen maken, omdat ze voordoet alsof ze al helemaal hoteldebotel van hem is en vervolgens 3 regels spenderen om hem de zak te geven.
then when you're naked,
pi_30578997
Het had netter gekunt, dat is zeker waar.
pi_30584470
Ach ik gaf haar aandacht, maakte haar belangrijk, en ik ben gewoon goed in om het een vrouw naar de zin te maken. Ik weet wat ik moet zeggen en ze was duidelijk gecharmeerd. Maar zodra ik meer wilde, heeft ze aangegeven dat het benauwend vindt. Bedoel zij is de persoon die op de eerste date vroeg van wie ik telkens een smsje kreeg. Toen was ze al jaloers, belachelijk maar waar.

Zij laat het profiel aan haar ouders zien en gaf aan dat ik geen domme dingen moest doen. Zij stuurde mij zaterdag avond een berichtje dat ze mij leuk vindt. Zondag de hele dag op het werk mailen. Maandag nog gebeld en smsen. Dinsdag zegt ze niks meer, reageert niet meer op berichten. Ja zegt mevrouw, ik heb mijn relatie nog niet verwerkt. Bedoel dat kan je toch niet maken.

Tjong wat een hypocriet gedrag en probeert ze mij ook nog een schuld gevoel aan te praten dat ik denk alsof er een relatie is verbroken. Nee ik ben gewoon teleurgesteld, zo ga je niet met mensen om! BAH
pi_30584759
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef mortje het volgende:
Het had netter gekunt, dat is zeker waar.
Dat is een eufemisme
  woensdag 14 september 2005 @ 21:43:27 #250
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30585111
Chewie.....

Laat je nu niet op de kast jagen. Probeer het af te sluiten en gewoon als ervaring mee te nemen. Ook van minder leuke dingen kan je leren.

Ik weet wel dat in het verleden ik iemand tegen kwam, zei lieve dingen, ging voor me door het vuur, hield de deur open van de auto als ik in wilde stappen.... het benauwde me en ik wist er ook nog eens niet mee om te gaan... Zo zou het ook nog kunnen zijn, maar let wel... echt netjes dat ze het op deze manier heeft gedaan is het niet. (ook al koop je daar niets voor)
pi_30588871
quote:
Op woensdag 14 september 2005 21:43 schreef Mickeys het volgende:
Chewie.....

Laat je nu niet op de kast jagen. Probeer het af te sluiten en gewoon als ervaring mee te nemen. Ook van minder leuke dingen kan je leren.

Ik weet wel dat in het verleden ik iemand tegen kwam, zei lieve dingen, ging voor me door het vuur, hield de deur open van de auto als ik in wilde stappen.... het benauwde me en ik wist er ook nog eens niet mee om te gaan... Zo zou het ook nog kunnen zijn, maar let wel... echt netjes dat ze het op deze manier heeft gedaan is het niet. (ook al koop je daar niets voor)
Naja ik ben teleurgesteld maar ik zie het maar als een les. Maar het is echt frustrerend. Ik heb mij ook direct laten uitschrijven terwijl ik zo positief was. Kan best wel met andere vrouwen weer aanpappen. Heb daar gewoon geen zin meer in. Ik kap er vanaf nu mee!
pi_30589087
quote:
Op woensdag 14 september 2005 07:49 schreef Christine het volgende:

[..]

ik heb het over vriendschappen met mensen van het andere geslacht
en daar heb ik er best veel van via internet leren kennen...
Hoi
For great justice!
pi_30590760
quote:
Op woensdag 14 september 2005 23:15 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Naja ik ben teleurgesteld maar ik zie het maar als een les. Maar het is echt frustrerend. Ik heb mij ook direct laten uitschrijven terwijl ik zo positief was. Kan best wel met andere vrouwen weer aanpappen. Heb daar gewoon geen zin meer in. Ik kap er vanaf nu mee!
Kan ik me goed voorstellen, maar dit had je natuurlijk niet echt kunnen zien aankomen, omdat haar gedrag vorige week zo'n beetje het tegenovergestelde was van wat het nu is. En als je dan al gevoelens voor iemand begint te krijgen, dan komt het natuurlijk extra hard aan. Laat je er niet door uit het veld slaan, ook al zijn mijn ervaringen (wat datingsites betreft dan) niet veel beter dan de jouwe, toch zou het je ook een keer wél moeten lukken (als je daar op uit bent, natuurlijk).

Al moet ik er wel nog bijvermelden dat ik het toch behoorlijk sneu vind dat ze je zo van de ene op de andere dag aan de kant zet, al vermoed ik dat jij er ook niet echt meer behoefte aan hebt om haar beter te leren kennen, na zo'n domper.
  donderdag 15 september 2005 @ 03:14:48 #254
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_30593137
sorry maar voel me momenteel niet geroepen om helemaal het topic te lezen , weet niet of het al eens besproken is , maar die 0¤00 reclames die je 's nachts op tv ziet heeft iemand daar nog een beetje positieve ervaring mee

en tip mss voor volgende topic .. wat ik mis aan de OP is een top 3 of leuk kruistabelletje met prijzen en ++ tot 0 tot -- waardering.. .. ofzoiets
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  donderdag 15 september 2005 @ 07:43:48 #255
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30593996
quote:
Op donderdag 15 september 2005 03:14 schreef coz het volgende:
sorry maar voel me momenteel niet geroepen om helemaal het topic te lezen , weet niet of het al eens besproken is , maar die 0¤00 reclames die je 's nachts op tv ziet heeft iemand daar nog een beetje positieve ervaring mee
Ik zou niet weten welke reclames je bedoeld. Geen naamvoorbeelden?
quote:
en tip mss voor volgende topic .. wat ik mis aan de OP is een top 3 of leuk kruistabelletje met prijzen en ++ tot 0 tot -- waardering.. .. ofzoiets
Ik zou zeggen.. ga kijken op de sites en vind het uit voor jezelf
pi_30594417
quote:
Op donderdag 15 september 2005 00:16 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Kan ik me goed voorstellen, maar dit had je natuurlijk niet echt kunnen zien aankomen, omdat haar gedrag vorige week zo'n beetje het tegenovergestelde was van wat het nu is. En als je dan al gevoelens voor iemand begint te krijgen, dan komt het natuurlijk extra hard aan. Laat je er niet door uit het veld slaan, ook al zijn mijn ervaringen (wat datingsites betreft dan) niet veel beter dan de jouwe, toch zou het je ook een keer wél moeten lukken (als je daar op uit bent, natuurlijk).

Al moet ik er wel nog bijvermelden dat ik het toch behoorlijk sneu vind dat ze je zo van de ene op de andere dag aan de kant zet, al vermoed ik dat jij er ook niet echt meer behoefte aan hebt om haar beter te leren kennen, na zo'n domper.
Nee, daar heb ik geen zin meer in. Ze heeft mij gewoon gebruikt, de aandacht vindt ze leuk. Zodra het meer wordt kapt ze. Ik denk dat ze opzich nog wel contact wil houden maar niet op de manier zo als ik dat wil. Ik ga echt niet aan een dood paard trekken en al zeker niet op haar wachten. Ik ben er toch echt wel kapot van want ik ben nog nooit iemand tegengekomen die mij zo aanvult. En ik ben echt veel mensen tegengekomen.

Normaal gesproken kan ik dit vrij makkelijk accepteren maar omdat zij zo veel persoonlijkheid had en precies overeenkwam met mijn ideaalbeeld dan heb je voor je eigen gevoel echt veel pijn. Klikt vreemd maar zo voelt het. Kom er wel overheen maar ik denk dat dit nog wel even kan duren. Bedoel denk de hele tijd aan haar, en dat na 1 date en ettelijke telefoongesprekken. Ben gewoon helemaal gek van die meid.
  donderdag 15 september 2005 @ 09:30:28 #257
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30595045
quote:
Op donderdag 15 september 2005 08:45 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Nee, daar heb ik geen zin meer in. Ze heeft mij gewoon gebruikt, de aandacht vindt ze leuk. Zodra het meer wordt kapt ze. Ik denk dat ze opzich nog wel contact wil houden maar niet op de manier zo als ik dat wil. Ik ga echt niet aan een dood paard trekken en al zeker niet op haar wachten. Ik ben er toch echt wel kapot van want ik ben nog nooit iemand tegengekomen die mij zo aanvult. En ik ben echt veel mensen tegengekomen.

Normaal gesproken kan ik dit vrij makkelijk accepteren maar omdat zij zo veel persoonlijkheid had en precies overeenkwam met mijn ideaalbeeld dan heb je voor je eigen gevoel echt veel pijn. Klikt vreemd maar zo voelt het. Kom er wel overheen maar ik denk dat dit nog wel even kan duren. Bedoel denk de hele tijd aan haar, en dat na 1 date en ettelijke telefoongesprekken. Ben gewoon helemaal gek van die meid.
Liefdesverdriet. Het is en blijft een vervelend iets. Geef jezelf een week of iets meer en zorg dan dat je met frisse moed weer verder gaat. Meteen alle deuren dichtknallen vind ik persoonlijk nogal heftig maar ik ben jou niet dus is dat voor mij makkelijk praten
pi_30595799
quote:
Op donderdag 15 september 2005 09:30 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Liefdesverdriet. Het is en blijft een vervelend iets. Geef jezelf een week of iets meer en zorg dan dat je met frisse moed weer verder gaat. Meteen alle deuren dichtknallen vind ik persoonlijk nogal heftig maar ik ben jou niet dus is dat voor mij makkelijk praten
Ja ik kan haar toch niet uit mijn hoofd krijgen. Ik stuur haar binnenkort nog wel een mail dat het wat mij betreft niet zo hoeft te eindigen. Bedoel waarom zou je een geweldig contact beeindigen. Maar ik ben bang dat ik dan geen afstand kan nemen en onbewust altijd meer wil.

Ook al is het een simpel mailcontact, dat gaat gewoon niet. Ik heb geleerd dat je dan direct de deur kan sluiten anders loop je er toch de hele tijd meerond. Misschien is ze haar Ex nu wel helemaal vergeten. Wellicht kan ze zich nu binden bla bla. Dat kan ik mijzelf niet aandoen. Dus heb bij deze besloten definitief niks meer van mij te laten horen. Soms moet je dingen doen waar je niet achterstaat. Helaas is dit zo'n beslissing. Thats' life, maar deze meid zal ik niet meer vergeten. Zo apart, eigengereid, sociaal weldenkend persoon.
pi_30596746
Trouwens, ik zal mijn 'ervaringen' tot nu toe eens posten. Sinds 10 dagen ben ik ingeschreven bij knuz en onehello (niet betalend). Ik heb niet actief gezocht en ben door 45 vrouwen benaderd. Zeker op onehello blijft dit vaak bij een 'kusje' omdat ik weiger te betalen en de andere persoon ongetwijfeld ook. Op dit moment heb ik contact met iemand en maandag gaan we wat leuks doen, eens kijken hoe dit allemaal uitpakt.
Wat betreft de mensen die reageerde, tja het is hier al eens gezegd maar sommigen lezen niet eens je profiel. Vrouwen met kinderen, terwijl ik toch aangaf dat absoluut niet te willen. In ieder geval ben ik benieuwd hoe dit zal gaan.
  donderdag 15 september 2005 @ 11:04:01 #260
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30597119
quote:
Op donderdag 15 september 2005 10:04 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Ik stuur haar binnenkort nog wel een mail dat het wat mij betreft niet zo hoeft te eindigen. Bedoel waarom zou je een geweldig contact beeindigen. Maar ik ben bang dat ik dan geen afstand kan nemen en onbewust altijd meer wil.

Dat kan ik mijzelf niet aandoen. Dus heb bij deze besloten definitief niks meer van mij te laten horen.
Zelfs in 1 post spreek je jezelf tegen. Ik kan je niet volgen. Wil je nu wel of wil je nu niet een mailtje sturen?
pi_30597121
quote:
Op donderdag 15 september 2005 10:47 schreef mortje het volgende:
Trouwens, ik zal mijn 'ervaringen' tot nu toe eens posten. Sinds 10 dagen ben ik ingeschreven bij knuz en onehello (niet betalend). Ik heb niet actief gezocht en ben door 45 vrouwen benaderd. Zeker op onehello blijft dit vaak bij een 'kusje' omdat ik weiger te betalen en de andere persoon ongetwijfeld ook. Op dit moment heb ik contact met iemand en maandag gaan we wat leuks doen, eens kijken hoe dit allemaal uitpakt.
Wat betreft de mensen die reageerde, tja het is hier al eens gezegd maar sommigen lezen niet eens je profiel. Vrouwen met kinderen, terwijl ik toch aangaf dat absoluut niet te willen. In ieder geval ben ik benieuwd hoe dit zal gaan.
Ik heb er 25 gekregen, 45 is best wel veel zeg.... patser
pi_30597293
quote:
Op donderdag 15 september 2005 11:04 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Zelfs in 1 post spreek je jezelf tegen. Ik kan je niet volgen. Wil je nu wel of wil je nu niet een mailtje sturen?
Ja ik spreek mij idd tegen. Ik las het net zelf ook. Ik weet het eerlijk gezegd niet. Als ik naar mijn gevoel luister wil ik het contact niet kwijt. Weet overigens niet eens of zij nog wel contact wil onderhouden. Anderzijds als je kijkt naar de feiten dan heeft het aanhouden van het contact ook nadelen. Wellicht dat ik nog steeds bepaalde gevoelens voor die vrouw koester. Door nog contact te onderhouden kan dat er toe leiden dat je constant hoop hebt. En je geeft daarmee aan wel geduld te hebben totdat zij het verwerkt heeft. Bedoel, ik ga daar niet op wachten. Ik ben inderdaad nogal warrig in mijn posts. Het heeft er gewoon mee te maken dat ik zelf ook niet precies weet wat ik ermee aan moet. Het leuke is dat ik vanmiddag een sollicitatie gesprek heb, een andere droom om manager te worden in vervulling te laten gaan. Moet nog dingen voorbereiden, maar ben alleen met haar bezig. Triest maar waar

Normaal weet ik dat altijd nu niet. Ik ben nog nooit zo gek geweest op een vrouw. Ze is zo....
  donderdag 15 september 2005 @ 11:13:08 #263
90061 coz
pi_30597362
quote:
Op donderdag 15 september 2005 07:43 schreef Mickeys het volgende:
Ik zou niet weten welke reclames je bedoeld. Geen naamvoorbeelden?
al die reclames met zo'n vrouw in beeld die al dan niet een verhaaltje vertelt dat ze een man zoeken
(met zo eens in de honderd keer een man die een meid zoekt)
quote:
Ik zou zeggen.. ga kijken op de sites en vind het uit voor jezelf
(alsin dat was niet de vraag, en dan weet ik graag liever vooraf welke goedkoop/gratis EN goed is )
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:21 schreef Mickeys het volgende:
[snip]
Het gaat hier dus om het wel of niet inschrijven op datingsites, positieve en negatieve ervaringen met deze sites, het wel of niet voor het lidmaatschap betalen en alles wat er verder bij komt kijken.
[/snip]
dan zou daar toch best eens iets samenvattends van gemaakt kunnen worden na deel 18 ??

[ Bericht 16% gewijzigd door coz op 15-09-2005 11:20:39 ]
  donderdag 15 september 2005 @ 11:13:25 #264
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30597372
quote:
Op donderdag 15 september 2005 11:10 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Ja ik spreek mij idd tegen. Ik las het net zelf ook. Ik weet het eerlijk gezegd niet. Als ik naar mijn gevoel luister wil ik het contact niet kwijt. Weet overigens niet eens of zij nog wel contact wil onderhouden. Anderzijds als je kijkt naar de feiten dan heeft het aanhouden van het contact ook nadelen. Wellicht dat ik nog steeds bepaalde gevoelens voor die vrouw koester. Door nog contact te onderhouden kan dat er toe leiden dat je constant hoop hebt. En je geeft daarmee aan wel geduld te hebben totdat zij het verwerkt heeft. Bedoel, ik ga daar niet op wachten. Ik ben inderdaad nogal warrig in mijn posts. Het heeft er gewoon mee te maken dat ik zelf ook niet precies weet wat ik ermee aan moet. Het leuke is dat ik vanmiddag een sollicitatie gesprek heb, een droom om manager te worden in vervulling te laten gaan. Moet nog dingen voorbereiden, maar ben alleen met haar bezig. Triest maar waar

Normaal weet ik dat altijd nu niet. Ik ben nog nooit zo gek geweest op een vrouw. Ze is zo....
Ik zei het al eerder... je hebt liefdesverdriet. Niemand is volgens mij in het bezit van een knop waarmee je je gevoelns uit kan zetten. Niemand verlangt dat ook van je denk ik
pi_30597607
quote:
Op donderdag 15 september 2005 11:13 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ik zei het al eerder... je hebt liefdesverdriet. Niemand is volgens mij in het bezit van een knop waarmee je je gevoelns uit kan zetten. Niemand verlangt dat ook van je denk ik
Tuurlijk verwacht niemand dat van je. Maar ja het is nu eenmaal zo, ik moet er zelf maar een positieve draai aan te zien geven. En het domme is dat ik gisteren mijn account had gedeactiveerd. Ik heb hem zojuist geactiveerd. Was een tijd geleden nog met iemand aan het chatten, dus vandaag maar een bericht gestuurd. Net weer wat teruggekregen. Helaas gaat ze volgende week naar Afrika

Maar even serieus, ik denk dat ik het even niet meer via datingsites mijn geluk ga beproeven. De komende maand ben ik van plan er niet veel meer mee te doen. Tenzij iemand reageert die voldoet aan het ''ideaal'' beeld. Vrouwelijk, intelligent, ijdel, reislustig, ambitieus, zelf en mensenkennis, zelfverzekerd, openminded, sportief, serieus, niet serieus, knap, eigen leven.....Zij had deze eigenschappen. Welke vrouw heeft dat nog meer????
pi_30597737
Maar Mickey, wil het bij jou nog wat vlotten met online dating? Je had toch contact met een collega? Of is dat ook niks geworden?
  donderdag 15 september 2005 @ 11:34:49 #267
90061 coz
pi_30597969
quote:
Op donderdag 15 september 2005 11:13 schreef coz het volgende:
edit
(alsin dat was niet de vraag, en dan weet ik graag liever vooraf welke goedkoop/gratis EN goed is )
hier zal men wel weer overheen lezen , te subtiel

noem eens een goede en gratis site dan
pi_30598273
knuz ed zijn echt bagger. De RP is wel goed maar ja je moet betalen. Als je echt wat wil moet je toch betalen. Ik heb wel even ingeschreven op knuz. Zoals Mortje al zei veel berichten van vrouwen met kinderen. Of van die labiele vrouwen die aandacht nodig hebben. Helemaal niks..
Ik heb 1 leuk contact gehad via Knuz, maar na 2 dagen afgekapt omdat mevrouw direct wilde afspreken.
  donderdag 15 september 2005 @ 11:49:02 #269
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30598358
quote:
Op donderdag 15 september 2005 11:34 schreef coz het volgende:

[..]

hier zal men wel weer overheen lezen , te subtiel

noem eens een goede en gratis site dan
Aangezien je te lui bent om de topic(s) door te lezen ben ik te lui om er daadwerkelijk antwoord op te geven. In de startpost staat mijn inziens welke sites gratis zijn
  donderdag 15 september 2005 @ 11:56:11 #270
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30598571
quote:
Op donderdag 15 september 2005 11:26 schreef Chewbacca het volgende:
Maar Mickey, wil het bij jou nog wat vlotten met online dating? Je had toch contact met een collega? Of is dat ook niks geworden?
Het vlotten met de sites staat vrij laag. Op dit moment met iemand wel ons beider gastenboek aan het vullen met de grootst mogelijke onzin maar gewoon gezellig.

Met mijn collega ben ik nog steeds heel veel aan het mailen. Op dit moment zelfs gaan we richting het maken van een afspraak. Ik mag hem heel graag voor zover het nu loopt. Er kan natuurlijk altijd nog een kink in de kabel komen.
  donderdag 15 september 2005 @ 11:57:15 #271
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30598596
quote:
Op donderdag 15 september 2005 11:45 schreef Chewbacca het volgende:
knuz ed zijn echt bagger. De RP is wel goed maar ja je moet betalen. Als je echt wat wil moet je toch betalen. Ik heb wel even ingeschreven op knuz. Zoals Mortje al zei veel berichten van vrouwen met kinderen. Of van die labiele vrouwen die aandacht nodig hebben. Helemaal niks..
Ik heb 1 leuk contact gehad via Knuz, maar na 2 dagen afgekapt omdat mevrouw direct wilde afspreken.
Je bent mij nooit tegengekomen op knuz... dat zal het zijn
  donderdag 15 september 2005 @ 12:00:29 #272
90061 coz
pi_30598695
quote:
Op donderdag 15 september 2005 11:49 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Aangezien je te lui bent om de topic(s) door te lezen
om 3 uur 's nachts mag het ?
quote:
ben ik te lui om er daadwerkelijk antwoord op te geven. In de startpost staat mijn inziens welke sites gratis zijn
ah , die 2 .. mhhkay granted... (ff wakker worden) maar de originele vraag sloeg meer op of er dan ook een ervaringswaardeoordeel achter gaat komen
pi_30598891
quote:
Op donderdag 15 september 2005 11:57 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Je bent mij nooit tegengekomen op knuz... dat zal het zijn
Ohh ben je zo labiel dan? Dat is mij nog niet echt opgevallen anders, alleen een beetje oud.
  donderdag 15 september 2005 @ 12:10:25 #274
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30598956
quote:
Op donderdag 15 september 2005 12:07 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Ohh ben je zo labiel dan? Dat is mij nog niet echt opgevallen anders, alleen een beetje oud.
Nee, ik ben juist anders dan anderen hehehe en ja ... dat ik oud ben wist ik ook al. duhhhhh
  donderdag 15 september 2005 @ 12:11:32 #275
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30598991
quote:
Op donderdag 15 september 2005 12:00 schreef coz het volgende:

[..]

om 3 uur 's nachts mag het ?
[..]

ah , die 2 .. mhhkay granted... (ff wakker worden) maar de originele vraag sloeg meer op of er dan ook een ervaringswaardeoordeel achter gaat komen
Ja om 3 uur 's nachts mag dat, maar wij zijn ook al weken bezig om al die topics te vullen. Maar om 3 uur 's nachts is het lekker rustig en kan je relaxed de topics door lezen
pi_30599086
quote:
Op donderdag 15 september 2005 12:10 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Nee, ik ben juist anders dan anderen hehehe en ja ... dat ik oud ben wist ik ook al. duhhhhh
Oud is ook maar een relatief begrip natuurlijk. Maar ik ben je nog nooit tegengekomen. Moet eerlijk zeggen dat ik alleen een profiel daar heb geplaatst. Niks meegedaan ook niet gezocht, lui he.....Ik vind het ook maar dom dat ze cijfers geven. Ik had een 9 na 10 stemmen, vervolgens gaan een aantal kerels stemmen en geven mij een 1. En de site is veel te traag. Ik vind het maar waardeloos...!!!
  donderdag 15 september 2005 @ 12:19:13 #277
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30599218
quote:
Op donderdag 15 september 2005 12:14 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Oud is ook maar een relatief begrip natuurlijk. Maar ik ben je nog nooit tegengekomen. Moet eerlijk zeggen dat ik alleen een profiel daar heb geplaatst. Niks meegedaan ook niet gezocht, lui he.....Ik vind het ook maar dom dat ze cijfers geven. Ik had een 9 na 10 stemmen, vervolgens gaan een aantal kerels stemmen en geven mij een 1. En de site is veel te traag. Ik vind het maar waardeloos...!!!
Knuz is mijn inziens ook meer geschikt voor de eenzame werkelozen onder ons. Overdag gaat de snelheid prima... totdat het bezoekersaantal boven de 450 komt
  donderdag 15 september 2005 @ 12:32:54 #278
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30599632
quote:
Op donderdag 15 september 2005 12:19 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Knuz is mijn inziens ook meer geschikt voor de eenzame werkelozen onder ons. Overdag gaat de snelheid prima... totdat het bezoekersaantal boven de 450 komt
Ik zit nou een paar maanden op Knuz. Dan merk je wel dat ze een harde kern gebruikers *kuch* werklozen? *kuch* hebben die altijd online is... Weinig nieuwe mensen om eens contact mee op te starten in ieder geval...
pi_30599634
Wow, de bovenstaande reacties zijn nou niet bepaald een bewijs voort succes van internet dating.
Hier het vervolg van mijn verhaal..Ik heb hoop dat dat oke gaat eindigen, maar ik weet het niet meer nu.
Super date gehad. Bellen en smsen deden we voor de date niet echt veel, nu nog steeds niet. Af en toe msn wel. Beiden aangegeven dat wij nogmaals wat willen doen, en dat het een succes was wat ons betreft.

Na tijdje stilte heeft hij laten weten dat hij graag snel nog wat wil doen. Daar heb ik positief op gereageed. En nu hoor ik alweer enkele dagen niks. Ik zie hem wel online, maar meestal ben ik dan bezig met iets, en hij waarschijnlijk ook, want ondanks dat hij online staat spreekt hij me niet aan. ( ?)

Ik heb ook geen zin om hem telkens aan te spreken. Niet dat hij mij nooit aanspreekt, maar ik hou de verhouding graag een beetje erin. Klinkt kinderachtig, maar zo werkt dat bij mij.. k wil em ook de kan geven om niet helemaal overdonderd te worden door me

Ik snap deze jongen niet? Of ist helemaal niet raar als dit soort zaken een beetje traag gaan?

[ Bericht 11% gewijzigd door MenMpje op 15-09-2005 12:39:48 ]
Pittige tijden!
pi_30599745
quote:
Op donderdag 15 september 2005 12:33 schreef MenMpje het volgende:
Wow, de bovenstaande reacties zijn nou niet bepaald een bewijs voort succes van internet dating.
Hier het vervolg van mijn verhaal..Ik heb hoop dat dat oke gaat eindigen, maar ik weet het niet meer nu.
Super date gehad. Bellen en smsen deden we voor de date niet echt veel, nu nog steeds niet. Af en toe msn wel. Beiden aangegeven dat wij nogmaals wat willen doen, en dat het een succes was wat ons betreft.

Na tijdje stilte heeft hij laten weten dat hij graag snel nog wat wil doen. Daar heb ik positief op gereageed. En nu hoor ik alweer enkele dagen niks. Ik zie hem wel online, maar meestal ben ik dan bezig met iets, en hij waarschijnlijk ook, want ondanks dat hij online staat spreekt hij me niet aan.

Ik snap deze jongen niet? Ik stel me trouwens bewust niet zo happerig op.
Kennelijk is hij toch niet helemaal overtuigt of jullie hebben een verschillend beeld van de situatie. Het best is een mail te sturen waarin jij aangeeft wat je wil. Frequenter contact waarbij de mogelijk tot het ontstaan van een relatie wordt open gelaten. Wellicht dat hij hetzelfde als jou er overdenkt. Probeer jij dan maar duidelijkheid te scheppen, als hij dat niet doet. Anders blijf je in het ongewis.
pi_30599904
quote:
Het best is een mail te sturen waarin jij aangeeft wat je wil. Frequenter contact waarbij de mogelijk tot het ontstaan van een relatie wordt open gelaten.
Maar dit vind ik dus de doodsteek van elke leuke date. We hebben 1 leuke date gehad. Als het wat wordt, dan moet dat wat mij betreft op 1 van de volgende dates blijken, op een wat meer romantische manier dan via mail... Ik was erg blij dat hij me vroeg om snel nog wat te gaan afspreken, maar van mij mag het gewoon wel wat sneller allemaal.
En, ik hoop natuurlijk dat niet iedere man als een gek gaat bellen en smsen als hij iemand leuk vindt, (die ervaring heb ik wel met mijn exen ) en dat doet dit exemplaar dus niet.

Misschien stel ik me wel aan, heb nu 3 dagen niks gehoord, en laatsdte gesprek was over nogmaals daten..
De vorige keer dat ik een aantal dagen niks hoorde kwam het ook goed.. Maar toch.

Ah, de onzekerheid!!

Misschien ben ik wel verliefd.
Pittige tijden!
pi_30600087
quote:
Op donderdag 15 september 2005 12:43 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Maar dit vind ik dus de doodsteek van elke leuke date. We hebben 1 leuke date gehad. Als het wat wordt, dan moet dat wat mij betreft op 1 van de volgende dates blijken, op een wat meer romantische manier dan via mail... Ik was erg blij dat hij me vroeg om snel nog wat te gaan afspreken, maar van mij mag het gewoon wel wat sneller allemaal.
En, ik hoop natuurlijk dat niet iedere man als een gek gaat bellen en smsen als hij iemand leuk vindt, (die ervaring heb ik wel met mijn exen ) en dat doet dit exemplaar dus niet.

Misschien stel ik me wel aan, heb nu 3 dagen niks gehoord, en laatsdte gesprek was over nogmaals daten..
De vorige keer dat ik een aantal dagen niks hoorde kwam het ook goed.. Maar toch.

Ah, de onzekerheid!!

Misschien ben ik wel verliefd.
Ja misschien heb je wel gelijk, ik ben iemand van duidelijkheid en dat heeft mij op dit moment ook niet gebracht wat ik wilde. Doe wat je gevoel je ingeeft, maar je kan best wel aangeven dat je weer af wilt spreken.
pi_30600166
Ik heb je verhaal gelezen.. Ja, het is inderdaad niet iets wat ik zou doen, zo'n mail. Zon mail is in mijn ogen wat snel na 1 date. Misschien ben ik dan weer , het andere extreem, te afwachtend..
Ik heb trouwends al aangegeven dat ik nogmaals wil afspreken, alleen moet de afspraak zelf nog van de grond komen zeg maar. En dat duurt maar. Haha.

Heb zo iets van, hij heeft het voorgesteld, ik heb aangegeven dat ik wil, nu is het zijn beurt..

Alles wat hij zegt klinkt allemaal wel oke. Maar ik word wel zo onzeker van het feit dat ik dan na al die leuke plannen dan weer enkele dagen niks van hem hoor..

Mannen, wat is dit voor gedrag! Ik dacht dat mannen altijd duidelijk waren met dit soort dingen of is dit stiekem toch wel een slecht teken, dat ik niet wil zien?!?

Maar als het dan echt een slecht teken is, waarom vraagt ie me dan tóch nogmaals uit.
Pittige tijden!
  donderdag 15 september 2005 @ 14:35:39 #284
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30602630
quote:
Op donderdag 15 september 2005 12:54 schreef MenMpje het volgende:
Ik heb je verhaal gelezen.. Ja, het is inderdaad niet iets wat ik zou doen, zo'n mail. Zon mail is in mijn ogen wat snel na 1 date. Misschien ben ik dan weer , het andere extreem, te afwachtend..
Ik heb trouwends al aangegeven dat ik nogmaals wil afspreken, alleen moet de afspraak zelf nog van de grond komen zeg maar. En dat duurt maar. Haha.

Heb zo iets van, hij heeft het voorgesteld, ik heb aangegeven dat ik wil, nu is het zijn beurt..

Alles wat hij zegt klinkt allemaal wel oke. Maar ik word wel zo onzeker van het feit dat ik dan na al die leuke plannen dan weer enkele dagen niks van hem hoor..

Mannen, wat is dit voor gedrag! Ik dacht dat mannen altijd duidelijk waren met dit soort dingen of is dit stiekem toch wel een slecht teken, dat ik niet wil zien?!?

Maar als het dan echt een slecht teken is, waarom vraagt ie me dan tóch nogmaals uit.
Mannen! Die willen wel jagen, maar ze willen niet worden opgejaagd...

Het beste is, lees de vorige 17 delen maar na, om niet te hard van stapel te lopen. Als het moet gebeuren, dan gaat het ook wel gebeuren.
pi_30603111
Ja, niet te hard van stapel lopen is moeilijk!
Pittige tijden!
  donderdag 15 september 2005 @ 15:08:58 #286
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30603437
quote:
Op donderdag 15 september 2005 14:56 schreef MenMpje het volgende:
Ja, niet te hard van stapel lopen is moeilijk!
Wacht maar, binnen no-time ben je een aantal illusies armer en een aantal ervaringen rijker...
  donderdag 15 september 2005 @ 15:51:15 #287
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30604589
Maar als de vlinders sterven in je schoot
dan rijst de levensgrote vraag:
is de liefde minder groot?

Nummer van Clouseau.. Passie.. moest ik ineens aan denken
pi_30612281
Ik wil toch nog even iets zeggen, wellicht dat het voor veel mensen niet interessant is, dat terzijde. Het contact dat ik met dat meisje had, was echt zo bijzonder en ik vandaag weer met haar gemailed en ik denk dat het uiteindelijk ook nog wel goed komt. Ze is verliefd op mij maar wil zich niet in een relatie storten omdat ze bang is dat het weer fout gaat. Ze heeft nachten niet kunnen slapen en daar had haar werk onder te lijden. Ze kan er gewoon niet goed meeomgaan. Wij hadden zoveel contact in korte tijd dat wij uitkeken naar elke avond waarin we elkaar soms wel 5 uren achtereen spraken.

Ik ben speciaal voor haar en zij voor mij. We hebben afgesproken het eerst zo te laten, maar ik heb het idee dat ze over korte tijd wel over de brug komt. Ze zit er zowel lichamelijk als geestelijk doorheen dat ze geen contact meer met mij heeft. Als ik het nu laat rusten kunnen er twee dingen gebeuren. Ik heb verder geen valse hoop, maar dit was echt liefde op het eerste gezicht. Via een plaatje en daarna IRL.

Ondertussen heb ik gewoon weer een nieuw chatmaatje, of waren het er nou twee

Dus niet te snel oordelen over datingsites!
pi_30612511
quote:
Op donderdag 15 september 2005 12:54 schreef MenMpje het volgende:

Ja persoonlijk vind ik dat je doortastend moet zijn in je contact. Na het eerste gesprek weet je wat je kan verwachten en daar stel je je op in. Ik vind dat hij wel erg terughoudend is als je laat blijken dat je geintresseerd ben in elkaar. Heb dan toch het vermoeden dat hij meerdere ijzers in het vuur heeft.

Eerst afwachten of een andere date wellicht niet meer tot de verbeelding spreekt. Je moet hem gewoon nogmaals de vraag stellen of tel of msn gesprek met hem aanknopen. Je komt dan vanzelf wel op dat onderwerp uit, tenminste als je daar op aanstuurt.

Succes ermee
  donderdag 15 september 2005 @ 21:24:13 #290
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30615339
quote:
Op donderdag 15 september 2005 19:53 schreef Chewbacca het volgende:
Ik wil toch nog even iets zeggen, wellicht dat het voor veel mensen niet interessant is, dat terzijde. Het contact dat ik met dat meisje had, was echt zo bijzonder en ik vandaag weer met haar gemailed en ik denk dat het uiteindelijk ook nog wel goed komt. Ze is verliefd op mij maar wil zich niet in een relatie storten omdat ze bang is dat het weer fout gaat. Ze heeft nachten niet kunnen slapen en daar had haar werk onder te lijden. Ze kan er gewoon niet goed meeomgaan. Wij hadden zoveel contact in korte tijd dat wij uitkeken naar elke avond waarin we elkaar soms wel 5 uren achtereen spraken.

Ik ben speciaal voor haar en zij voor mij. We hebben afgesproken het eerst zo te laten, maar ik heb het idee dat ze over korte tijd wel over de brug komt. Ze zit er zowel lichamelijk als geestelijk doorheen dat ze geen contact meer met mij heeft. Als ik het nu laat rusten kunnen er twee dingen gebeuren. Ik heb verder geen valse hoop, maar dit was echt liefde op het eerste gezicht. Via een plaatje en daarna IRL.

Klinkt toch wel erg positief weer. Ik hoop dat jullie er samen uit komen.

Vanmiddag even een kleine tik gehad maar mogelijk dat ik me weer is behoorlijk als vrouw aanstel. Morgen nog maar eens de mail terug lezen. Het kwam op mij over dat hij heel erg op zijn vrijheid gesteld was en toen mailde ik naar hem dat ik dan zeker geen kans meer maakte.... kreeg ik als antwoord weer iets wazigs... je kon er alle kanten mee op. Maar goed... morgen na een nachtje er over geslapen te hebben een terug kijken en dan me conclusie trekken.
pi_30618299
quote:
Op donderdag 15 september 2005 19:53 schreef Chewbacca het volgende:

Je kunt misschien jezelf wel goed voor de gek houden, maar mij niet. Je bent gewoon smoorverliefd op haar.
En hoe stoer je je hier misschien voordoet, stiekem hoop je gewoon heel erg dat dit hét gaat worden en je bent bereid daar heel ver in te gaan. In de tussentijd hou je jezelf voor dat je geen verwachtingen meer zult/wilt hebben en wel ziet wat het vervolg is, ten slotte is zij misschien wel de ware en die laat je niet zomaar lopen. Met als gevolg dat je waarschijnlijk nog een paar keer je neus flink zult stoten. Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar ik wil je verwachtingen vooral een beetje temperen, zodat je over een tijdje, als ze weer 'ns een keer twijfelt en je met een kluitje in het riet stuurt, in ieder geval niet weer half/helemaal kapot bent ervan.
pi_30620334
Goh, ik heb zojuist ontdekt dat je op Relatieplanet ook kunt zien wie je profiel bekeken heeft.
pi_30620376
quote:
Op donderdag 15 september 2005 22:49 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Je kunt misschien jezelf wel goed voor de gek houden, maar mij niet. Je bent gewoon smoorverliefd op haar.
En hoe stoer je je hier misschien voordoet, stiekem hoop je gewoon heel erg dat dit hét gaat worden en je bent bereid daar heel ver in te gaan. In de tussentijd hou je jezelf voor dat je geen verwachtingen meer zult/wilt hebben en wel ziet wat het vervolg is, ten slotte is zij misschien wel de ware en die laat je niet zomaar lopen. Met als gevolg dat je waarschijnlijk nog een paar keer je neus flink zult stoten. Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar ik wil je verwachtingen vooral een beetje temperen, zodat je over een tijdje, als ze weer 'ns een keer twijfelt en je met een kluitje in het riet stuurt, in ieder geval niet weer half/helemaal kapot bent ervan.
Ja ik ben smoorverliefd op haar. Ik word helemaal gestoord van die vrouw, zo leuk vind ik haar. Maar ze zegt zelf dat ze door mij niet meer kan slapen. Ze kan mij ook niet loslaten, daar ben ik zeker van.

We laten het op zijn beloop, dus geen contact meer. Maar ik kan mij niet voorstellen dat we geen contact meer hebben. Wees reeel, we hadden bijna een relatie. Als je elke dag 3 uren per dag belt en zelfs 1 dag 5.5 uren. Verder afgelopen zaterdag zoveel lopen flirten en lichamelijk contact gehad. Constant op elkaar gefocussed en elkaar niet los kunnen laten. 13 uren hebben wij het volgehouden! Ik ben niet gek....ik wacht af totdat ze een bericht stuurt. Ik geef haar nu geen aandacht meer! Ze weet dat wat ik heb zij wil. Daar ben ik zeker van.
pi_30620431
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:40 schreef UncleFunk het volgende:
Goh, ik heb zojuist ontdekt dat je op Relatieplanet ook kunt zien wie je profiel bekeken heeft.
Hoe dat dan? Ik kwam er een half uur geleden achter dat ik kan zien hoe vaak mijn profiel gezien is. 46x.
pi_30620585
quote:
Op donderdag 15 september 2005 21:24 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Klinkt toch wel erg positief weer. Ik hoop dat jullie er samen uit komen.

Vanmiddag even een kleine tik gehad maar mogelijk dat ik me weer is behoorlijk als vrouw aanstel. Morgen nog maar eens de mail terug lezen. Het kwam op mij over dat hij heel erg op zijn vrijheid gesteld was en toen mailde ik naar hem dat ik dan zeker geen kans meer maakte.... kreeg ik als antwoord weer iets wazigs... je kon er alle kanten mee op. Maar goed... morgen na een nachtje er over geslapen te hebben een terug kijken en dan me conclusie trekken.
Ja inderdaad eerst een aantal malen goed overlezen voordat je overhaast een reactie geeft. Vaak lees je het niet goed en of wordt je bevangen door emoties.
pi_30620695
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:42 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Hoe dat dan? Ik kwam er een half uur geleden achter dat ik kan zien hoe vaak mijn profiel gezien is. 46x.
Mijne 6 keer, maar ja, ik ben ook inactief. Ik kwam er bij toeval achter.
pi_30620777
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:49 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Mijne 6 keer, maar ja, ik ben ook inactief. Ik kwam er bij toeval achter.
Daarom krijg je dus nooit een reactie. Ik heb er vandaag weer 4 gekregen
pi_30620954
Eigenlijk is het stom om internet-dating bij voorbaat al not done te vinden ofzo. Als je eenmaal in contact staat met elkaar. En je hebt elkaar een keer gezien, en je belt etc. etc. Dan heb je in principe een 'normale' situatie. Waar je elkaar oorspronkelijk van kent doet er dan minder tot niet toe.
Unspoken words were understood
pi_30621005
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:41 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Ja ik ben smoorverliefd op haar. Ik word helemaal gestoord van die vrouw, zo leuk vind ik haar. Maar ze zegt zelf dat ze door mij niet meer kan slapen. Ze kan mij ook niet loslaten, daar ben ik zeker van.

We laten het op zijn beloop, dus geen contact meer. Maar ik kan mij niet voorstellen dat we geen contact meer hebben. Wees reeel, we hadden bijna een relatie. Als je elke dag 3 uren per dag belt en zelfs 1 dag 5.5 uren. Verder afgelopen zaterdag zoveel lopen flirten en lichamelijk contact gehad. Constant op elkaar gefocussed en elkaar niet los kunnen laten. 13 uren hebben wij het volgehouden! Ik ben niet gek....ik wacht af totdat ze een bericht stuurt. Ik geef haar nu geen aandacht meer! Ze weet dat wat ik heb zij wil. Daar ben ik zeker van.
Je spreekt jezelf wel vaak tegen in je berichtjes, maar dat is al eerder vermeld en voor mij ook één van de redenen om je "ik geef haar geen aandacht meer"-relaas met een korreltje zout te nemen.
Maar da's niet erg hoor, ik kan me meer dan goed voorstellen dat je verliefd bent op haar en zij op jou, als het zo goed klikt tussen jullie. Laat je alleen niet teveel erin meeslepen en zeg niet alleen dat je haar voorlopig met rust zult laten, maar dóe het dan ook. Ga er gewoon van uit dat het niks meer zal worden tussen jullie twee, dan kan en zal het alleen maar meevallen. Het laatste dat je waarschijnlijk wilt worden is haar "rebound-relatie".

Verder hoop ik natuurlijk óók stiekem dat het gewoon iets gaat worden tussen jullie, maar ik kan nu eenmaal op dit moment íets objectiever erover oordelen dan jij
pi_30621324
quote:
Op donderdag 15 september 2005 23:58 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf wel vaak tegen in je berichtjes, maar dat is al eerder vermeld en voor mij ook één van de redenen om je "ik geef haar geen aandacht meer"-relaas met een korreltje zout te nemen.
Maar da's niet erg hoor, ik kan me meer dan goed voorstellen dat je verliefd bent op haar en zij op jou, als het zo goed klikt tussen jullie. Laat je alleen niet teveel erin meeslepen en zeg niet alleen dat je haar voorlopig met rust zult laten, maar dóe het dan ook. Ga er gewoon van uit dat het niks meer zal worden tussen jullie twee, dan kan en zal het alleen maar meevallen. Het laatste dat je waarschijnlijk wilt worden is haar "rebound-relatie".

Verder hoop ik natuurlijk óók stiekem dat het gewoon iets gaat worden tussen jullie, maar ik kan nu eenmaal op dit moment íets objectiever erover oordelen dan jij
Ja dat doe ik ook, maar ik ben zooo gek op haar. Het kost mij ook veel moeite om niet op haar meer te reageren. Ik weet als ik dat doe, dat ik dan definitief niks meer te horen krijg. Je moet geduld zien op te brengen anders gaat het niks worden. Er is zo'n ongeloofelijke klik, zij weet dat ook. Alleen kan ze zich niet binden.

Zij weet ook dat wanneer we elkaar zien een relatie binnen een dag geboren is. Dat maakt haar angstig. Ja wat moet je? Geduld hebben. Dankje voor je positieve reactie overigens
pi_30623625
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 00:07 schreef Chewbacca het volgende:

[..] Dat maakt haar angstig. Ja wat moet je? Geduld hebben.
Maar als ze eenmaal wat tijd heeft gehad om haar gevoelens op een rijtje te zetten, kun je ook eens bij haar informeren waar ze nou precies bang voor is. Per slot van rekening zou jij zelf een bepalende factor zijn in de vraag of het in een relatie tussen jullie fout gaat, en misschien is er met jou helemaal niets waar ze zich druk over hoeft te maken. Als ze niet altijd single wil blijven zal ze de sprong toch een keer moeten wagen, dus waarom niet met jou? Dus ja, geef haar tijd, maar maak ook een keer duidelijk dat je haar misschien kunt helpen om haar angst opzij te zetten.

Overigens zag ik als lurker al aankomen dat ze gewoon te snel teveel voor je voelde. Zo'n confrontatie kan bij iemand die uit een minder geslaagde relatie komt natuurlijk een hoop emoties en twijfels oproepen. Probeer je niet zo snel tekortgedaan of afgewezen te voelen. Als je je wat meer in haar kant verplaatst en begrip voor haar opbrengt kun je daar alleen maar profijt van hebben, bv doordat je bepaalde onzekerheden dan misschien bij haar kunt wegnemen, wat de kans op een geslaagde relatie alleen maar verhoogt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')