Playing hard to get natuurlijk!quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:21 schreef MenMpje het volgende:
Ik ben ook niet meer overtuigd. God, ik lijk wel een puber. Wachtend op een smsje.
Waar ben ik aan begonnen.
Mannen?? Wat is jullie motivatie toch? Eerst een vrouw herhaaldelijk laten weten dat je haar graag nogmaals wilt zien, en dat je het oh zo leuk vond, en vervolgens.. Nada!
En ja, 3 dagen stilte vind ik LANG!
Dat geloof ik best... maar voor mij heeft het weinig succes gehad tot nog toe.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En toch ken ik er irl een aantal die wel een succesverhaal hebben qua datingsites....
Zet trouwens nog even de link naar deel 17 erin.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef Mickeys het volgende:
Hier weer verder
die zat er al in alleen had ik die onderaan geplakt ipv bovenaan... dus best wel compleet dacht ik... heb het even aangepastquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:24 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Zet trouwens nog even de link naar deel 17 erin.![]()
Ach joh, ik heb met vrouwen ook meegemaakt dat ze niet wilden zeggen dat ze het niet leuk vonden met mij. Echt flauw. Zo heeft ieder geslacht watquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:24 schreef MenMpje het volgende:
Als reactie op de laatste post van deel 17 :
Goed, hij spreekt mij wel aan op msn. Maar ik ben er nooit op de 1 of andere bizarre wijze. Maar man, sms dan, als je ziet dat ik er niet ben.
Mannen. :|
Hell, dat doen vrouwen toch altijd!!quote:
en daar knap ik dus op afquote:
Dat is flauw ja. Maar dat ligt denk ik meer aan de persoon dan aan het geslacht. Ik vind dat ik zelf meestal wel vrij duidelijk ben wanneer ik iemand wel of niet zie zitten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ach joh, ik heb met vrouwen ook meegemaakt dat ze niet wilden zeggen dat ze het niet leuk vonden met mij. Echt flauw. Zo heeft ieder geslacht wat
Ik was ook duidelijk dat ik het niet zag zitten, en dan nog niks zeggen hequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is flauw ja. Maar dat ligt denk ik meer aan de persoon dan aan het geslacht. Ik vind dat ik zelf meestal wel vrij duidelijk ben wanneer ik iemand wel of niet zie zitten.
Compleet offtopic, maar was jij in het verleden wel es te vinden op #dutch, #netherlands etc op Undernet? Ik volg de link naar je homepage, en ik zie in enen verrassend bekende nicks staan...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef Mickeys het volgende:
Hier weer verder
Waarom?quote:
Huh, ik volg je even niet meerquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:27 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik was ook duidelijk dat ik het niet zag zitten, en dan nog niks zeggen he![]()
Ja maar das wat anders. Als hij het ECHT niet leuk vond, dan had hij toch ook gewoon niks kunnen zeggen. Hij was op geen enkel moment verplicht tot evaluatie of wat. Dit kwam allemaal uit hem zelf. En wat voor motivatie kan je hebben om, als je het écht niet leuk vind, zo te gaan reageren alsof je het heeel leuk vond, en dan ook nog eens meerdere keren terug te komen op die nog te maken afspraak..quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ach joh, ik heb met vrouwen ook meegemaakt dat ze niet wilden zeggen dat ze het niet leuk vonden met mij. Echt flauw. Zo heeft ieder geslacht wat
Ik zag de meid in kwestie ook niet zitten, maar ik gaf het gewoon toe, terwijl zij er maar omheen draaide.quote:
Tja, het is wel duidelijk dat we niet op 1 lijn zitten. Geeft ook niks... maar nog even uit de vorige topic in kleine lettertjes.... als je HBO zo belangrijk vind doe dan ook even het woord zowiezo als sowieso spellen. Het nog nooit anders geweest.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:28 schreef Christine het volgende:
[..]
Waarom?
Ik knap juist af op mannen die een beetje *erg* gemakkelijk te krijgen zijn... dan verliest het ook wel een beetje zijn charme vind ik.
Ik weet nog wel een leuk klooster voor je!quote:
nee niet irl (gaat binnenkort gebeuren) en ja wel foto. Krijg volgende week nog andere foto'squote:Op vrijdag 9 september 2005 23:29 schreef Christine het volgende:
Mickeys heb je hem al irl gezien, en/of een foto gezien?
Dat heb ik gelezen ja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, het is wel duidelijk dat we niet op 1 lijn zitten. Geeft ook niks... maar nog even uit de vorige topic in kleine lettertjes.... als je HBO zo belangrijk vind doe dan ook even het woord zowiezo als sowieso spellen. Het nog nooit anders geweest.
Maar is het dan niet zo dat je eigen zienswijze je op dit moment nog steeds single laat?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen ja.
En dat vind ik dan weer wat minder belangrijk...
En verschillende mensen, verschillende visies... ik ben alleen nogal overtuigd van mijn eigen zienswijze
Nog even inhoudelijk op in gaan dan...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja, het is wel duidelijk dat we niet op 1 lijn zitten. Geeft ook niks... maar nog even uit de vorige topic in kleine lettertjes.... als je HBO zo belangrijk vind doe dan ook even het woord zowiezo als sowieso spellen. Het nog nooit anders geweest.
Nee, voordat ik mij daar voor inschrijf, ga ik even dit probleemgevalletje ontleden.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuk klooster voor je!![]()
Nee hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar is het dan niet zo dat je eigen zienswijze je op dit moment nog steeds single laat?
Omdat playing hard to get gewoon hartstikke goed werkt!quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Nee, voordat ik mij daar voor inschrijf, ga ik even dit probleemgevalletje ontleden.
Heb zojuist besloten dat dat het wel waard is
Ugh, waarom worden ze door dit soort ellendige achties altijd aantrekkelijker, die mannen!
Anders stel ik me wel beschikbaar, daar sta ik om bekendquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Nee, voordat ik mij daar voor inschrijf, ga ik even dit probleemgevalletje ontleden.
Heb zojuist besloten dat dat het wel waard is
Ugh, waarom worden ze door dit soort ellendige achties altijd aantrekkelijker, die mannen!
Maar een man met een MBO opleiding kan misschien wel een HBO of UNI kwaliteit hebben. Je wilt niet een man hebben die gemakkelijk te krijgen is. Die praat mijn inziens dan alleen maar in jouw straatje.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Nog even inhoudelijk op in gaan dan...
Als een man gemakkelijk "te krijgen" is... dan wil je hem toch nietIk snap dat gewoon niet... je wilt toch iemand die jou bijzonder en speciaal vindt, en niet iemand die met *iedereen die interesse toont* maar een relatie aan gaat???
Ik heb trouwens de neiging om dingen heel zwart-wit te zien..
Inderdaad is goed genoeg niet goed genoeg. Maar misschien zit die ene perfecte wel tussen de mbo'ers...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee hoor.Bovendien ben ik nog jong... ik heb alleen nog geen leuke kerel ontmoet, ben misschien wel veel te kieskeurig. Maar ik ben liever mijn hele leven single, dan dat ik genoegen neem met "goed genoeg", want "goed genoeg" heb ik gehad...
hahaha.. inmiddels wel gekkiequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:36 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Anders stel ik me wel beschikbaar, daar sta ik om bekend![]()
Inderdaad, ik ken genoeg mutsen op HBO- en WO-niveau, terwijl het meisje waar ik mee mail MBO doet en echt superserieus is. Fantastische meid, heeft meer inhoud dan zo'n huppelkutje die denkt dat ze heel wat is met haar WO-opleiding.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Inderdaad is goed genoeg niet goed genoeg. Maar misschien zit die ene perfecte wel tussen de mbo'ers...
Klinkt als een echte man!quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:39 schreef MenMpje het volgende:
Of hij was gewoon niet serieus. De hufter.
Rustig nou maar voordat je overhaaste conclusies trekt.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:39 schreef MenMpje het volgende:
Die mogelijkheid houd je helaas altijd. Maar ja, dat is het risico van het vak, is verder niets persoonlijks. Het overkomt iedereen, en via internet gaat dit allemaal nog een stuk gemakkelijker.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:39 schreef MenMpje het volgende:
Of een man die niet gemakkelijk te krijgen is in mijn straatje praat...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Maar een man met een MBO opleiding kan misschien wel een HBO of UNI kwaliteit hebben. Je wilt niet een man hebben die gemakkelijk te krijgen is. Die praat mijn inziens dan alleen maar in jouw straatje.
De grijs nuances bestaan ook nog steeds trouwens.
Laten we dit inderdaad voorop stellen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:42 schreef Mooch het volgende:
[..]
Rustig nou maar voordat je overhaaste conclusies trekt.
Ik kan me niet vinden in je mening, maar ik begrijp hem wel. Ik zou overigens mekaar wel liever wat vaker zien, maar inderdaad als je niet samenwoont, niet iedere dag.quote:
Lees nu mijn stukje post nog is... misschien volg je die dan wel ineensquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Of een man die niet gemakkelijk te krijgen is in mijn straatje praat...Ik denk niet dat ik je helemaal volg op dat gebied...
Ik val ook niet op huppelkutjes. Opleiding is ook niet het enige waar ik op "selecteer"... iemand kan nog zo'n leuke opleiding hebben, als er geen zinnig woord uitkomt, of als hij helemaal op een ander niveau zit dan ik, dan knap ik daar ook op af.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:41 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ken genoeg mutsen op HBO- en WO-niveau, terwijl het meisje waar ik mee mail MBO doet en echt superserieus is. Fantastische meid, heeft meer inhoud dan zo'n huppelkutje die denkt dat ze heel wat is met haar WO-opleiding.
Oh, volgens mij snap ik 'm. Maar ik heb daar niet echt een mening overquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:45 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lees nu mijn stukje post nog is... misschien volg je die dan wel ineens
Ik begin hierom steeds meer terug te komen van een van m'n argumenten om aan internetdating te doen. Je kunt selecteren wat je wilt door middel van zoekopdrachten, helaas is dit erg ruisgevoelig...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik val ook niet op huppelkutjes. Opleiding is ook niet het enige waar ik op "selecteer"... iemand kan nog zo'n leuke opleiding hebben, als er geen zinnig woord uitkomt, of als hij helemaal op een ander niveau zit dan ik, dan knap ik daar ook op af.
Maar het is net wat ik al eerder zei, op internet worden de vooroordelen die je hebt over bepaalde groepen mensen niet ontkracht, omdat ze gewoonweg geen kans krijgen om ontkracht te worden. Zo heb ik ooit iemand van internet ontmoet op een meeting, en van te voren dacht ik: gatver, wat een lelijkerd... terwijl hij IRL echt zo'n gigantisch leuke uitstraling en manier van doen had, dat ik er als een blok voor viel.
Nee nee, ik zal geen overhaaste conclusies trekken. Hij is gewoon een beetje langzaamquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:43 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Laten we dit inderdaad voorop stellen.
En niets geworden?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit iemand van internet ontmoet op een meeting, en van te voren dacht ik: gatver, wat een lelijkerd... terwijl hij IRL echt zo'n gigantisch leuke uitstraling en manier van doen had, dat ik er als een blok voor viel.
Nee, want dat was ook niet de insteek... het was gewoon op een meeting, maar ik dacht achteraf: wat een charmante, leuke kerel. En dat had ik van te voren niet verwacht.quote:
Je hebt trouwens een mooie voornaam, daar kan het niet aan liggen. Toch moet ik erkennen dat het geen goed teken is, absoluut niet. Hetzelfde geldt voor een bericht terugschrijven over het algemeen; duurt het een tijdje voordat je wat ontvangt, is de interesse van een ander niveau dan dat je hooptquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:50 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Nee nee, ik zal geen overhaaste conclusies trekken. Hij is gewoon een beetje langzaam![]()
Ik kan me er wel wat bij voorstellen... trouwens.. je vroeg of ik mijn mailer nog nooit had onmoet... nee, maar ik heb hem verschrikkelijk vaak aan de telefoon... tis een collega... maakt het wel ietsje lastiger (en niet gezien omdat ik op het hoofdkantoor werk en hij in een vestiging). Maar misschien doordat je ook al aan de telefoon praat en doet etc dat het al heel anders is dan alleen mailen of een sms sturenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, want dat was ook niet de insteek... het was gewoon op een meeting, maar ik dacht achteraf: wat een charmante, leuke kerel. En dat had ik van te voren niet verwacht.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef UncleFunk het volgende:
Hetzelfde geldt voor een bericht terugschrijven over het algemeen; duurt het een tijdje voordat je wat ontvangt, is de interesse van een ander niveau dan dat je hoopt
Het scheelt wel iets, je weet of iemand mondeling ook een conversatie gaande kan houden, maar dan krijg je nog steeds het hele uiterlijk, houding, uitstraling verhaal...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:56 schreef Mickeys het volgende:
Maar misschien doordat je ook al aan de telefoon praat en doet etc dat het al heel anders is dan alleen mailen of een sms sturen
Absoluut, dat is het enige eigenlijk dat je niet kan peilen of weten via internet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het scheelt wel iets, je weet of iemand mondeling ook een conversatie gaande kan houden, maar dan krijg je nog steeds het hele uiterlijk, houding, uitstraling verhaal...
Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Maar daar gaat wel verandering in komen (elkaar irl niet hebben gezien doel ik op)quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het scheelt wel iets, je weet of iemand mondeling ook een conversatie gaande kan houden, maar dan krijg je nog steeds het hele uiterlijk, houding, uitstraling verhaal...
Ja.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:02 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Je hebt m'n disclaimer gelezen?![]()
En ironisch genoeg is dit dan juist een doorslaggevende factor...quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Absoluut, dat is het enige eigenlijk dat je niet kan peilen of weten via internet.
Het bleek in de twee gevallen die ik heb meegemaakt, te gaan om "het net niet zijn" voor die persoon. Maar, jouw uitleg is plausibel, daar niet van.quote:
Ik heb dus gewoon andere ervaringen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:05 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Het bleek in de twee gevallen die ik heb meegemaakt, te gaan om "het net niet zijn" voor die persoon. Maar, jouw uitleg is plausibel, daar niet van.
Misschien verplichte filmpjes bij de profielen laten plaatsen? hahaquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ironisch genoeg is dit dan juist een doorslaggevende factor...![]()
Trusten, meid.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Misschien verplichte filmpjes bij de profielen laten plaatsen? haha
ik ga slapen.. lange week geweest... suc6 nog.. lees morgen de rest van de posts nog wel door
Zelfs filmpjes doen 'm niet hoor... ik heb met mijn laatste echte vlam regelmatig met de webcam aan gechat en uiteindelijk bleef de klik IRL uit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Misschien verplichte filmpjes bij de profielen laten plaatsen? haha
ik ga slapen.. lange week geweest... suc6 nog.. lees morgen de rest van de posts nog wel door
Thanks voor 't complimentjequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Je hebt trouwens een mooie voornaam, daar kan het niet aan liggen. Toch moet ik erkennen dat het geen goed teken is, absoluut niet. Hetzelfde geldt voor een bericht terugschrijven over het algemeen; duurt het een tijdje voordat je wat ontvangt, is de interesse van een ander niveau dan dat je hoopt
Disclaimer: is mijn eigen ervaring.
Laten we gewoon tot de conclusie komen dat datingsites kut zijn en hier een slotje op knallen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Zelfs filmpjes doen 'm niet hoor... ik heb met mijn laatste echte vlam regelmatig met de webcam aan gechat en uiteindelijk bleef de klik IRL uit.
Als hier een slotje op zit, dan is dat ook weer over.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:14 schreef AirwiN het volgende:
Iedereen met een beetje hoop wordt toch weer vakkundig de hoek in geknuppeld door de vele ervaringsdeskundigen hier!
Je moet het in perspectief zien, maar het is op zich het gemakkelijkst terug te sms'en als jij hem een sms verstuurt. Lijkt mij althansquote:
I did. En daar heeft hij nog niet op gereageerd. Alleen die msn poging dus. Wel lezen hequote:Op zaterdag 10 september 2005 00:18 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Je moet het in perspectief zien, maar het is op zich het gemakkelijkst terug te sms'en als jij hem een sms verstuurt. Lijkt mij althans
Ik zei alleen dat terugsms'en het handigst is als jij hem sms't.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:20 schreef MenMpje het volgende:
[..]
I did. En daar heeft [i[hij[/i] nog niet op gereageerd. Alleen die msn poging dus. Wel lezen he![]()
Valt wel mee hoor, ik volg je uitermate goed. Ik trek gewoon de conclusie dat ik nok met die datingsites en het in real life weer ga proberen. Gewoon in het eigen dorp, kun je gelijk lekker langsgaan als je het allemaal te lang vindt duren.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:20 schreef MenMpje het volgende:
[..]
I did. En daar heeft hij nog niet op gereageerd. Alleen die msn poging dus. Wel lezen heOki, ik ben wat onsamenhangend bezig. Sorry
![]()
Anders pak je mij maar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:24 schreef MenMpje het volgende:
Ik nok er ook mee ja. Het is niks voor mij, Dit was zoiezo de eerste en laatste keer voor mij.. maar deze jongen laat ik gewoon nog even niet lopen
Zo kan 'ie wel weer...quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:23 schreef Metropolis het volgende:
[..]
Geloof me nou maar, zo lelijk als UF ben ik sowieso niet.
Wat heb jou misdaan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:23 schreef Metropolis het volgende:
[..]
Geloof me nou maar, zo lelijk als UF ben ik sowieso niet.
Ja maar dat is niet hard 2 get. Niet leuuuuuukquote:
Je denkt toch niet dat ik ga flirten met een meid waarvan ik nog niet eens een foto kan zien?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:30 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet hard 2 get. Niet leuuuuuuk
Hebt ge nou nog niks geleerd van mijn verhaal!![]()
Ok.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:31 schreef Metropolis het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik ga flirten met een meid waarvan ik nog niet eens een foto kan zien?
Binnenkort wonen we niet meer in één huis.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:29 schreef Metropolis het volgende:
[..]
Gewoon, dat gezeik van je. Hoor het in real life ook al genoeg.
Ik zal dus wel de indruk wekken dat ik gemakkelijk te krijgen ben.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:30 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet hard 2 get. Niet leuuuuuuk
Hebt ge nou nog niks geleerd van mijn verhaal!![]()
Ik wel, anders zou ik de website niet kunnen aanraden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:36 schreef UncleFunk het volgende:
Heb je al een uitnodiging gekregen?
Geen nood, Mickeys vindt dat geweldig.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:38 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik zal dus wel de indruk wekken dat ik gemakkelijk te krijgen ben.
Terwijl ik absoluut geen genoegen neem met iets waar ik niet 100% achter sta...
Je had het ook van horen zeggen kunnen hebben of er een stukje over gelezen hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:40 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik wel, anders zou ik de website niet kunnen aanraden..
Als ik al te jong ben voor jou, dan ben ik dat ook voor Mickeysquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Geen nood, Mickeys vindt dat geweldig.
2000+. Maar er zit zeker wat leuks tussen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef UncleFunk het volgende:
Hoe is het aanbod inmiddels? Dat zal nog wel niet al te groot zijn?
Ik denk dat je die regel over je dates moet weglatenquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef Vamos het volgende:
Zo, een updateje van mij. Ik sta inmiddels een dikke week ingeschreven bij Knuz.nl en check even elke dag.
Al dates gehad?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:43 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
2000+. Maar er zit zeker wat leuks tussen..
Nou weet ik 't niet meerquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:49 schreef Christine het volgende:
Vamos stuur je zelf ook berichtjes? Vrouwen zijn vaak niet zo ondernemend...
Dat ligt eraan he... aan jezelf, aan wie je zoekt, aan de ander...quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:53 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Nou weet ik 't niet meerMoet je nou afwachten op de meid die je als enige een bericht stuurt, of zelf berichten verzenden waarbij je toch nauwelijks opvalt in de massa?
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat ligt eraan he... aan jezelf, aan wie je zoekt, aan de ander...
De meeste vrouwen willen versierd worden, ja. Maar er zijn ook ondernemende vrouwen die zelf berichtjes sturen. God, het is net de kroeg.
Waarom sta je dan op een datingsitequote:Op zaterdag 10 september 2005 01:00 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet op uit.
Ik kom daar nauwelijks (maar dat is weer voedingsbodem voor mensen die vinden dat datingsites voor sociaal gestoorden zijn). Ben daarnaast niet zo handig daarin, als ik wel wat doe, loop ik altijd een blauwtjequote:Op zaterdag 10 september 2005 00:59 schreef Christine het volgende:
Doe je ook niks in de kroeg dan?
Mja, ik vind datingsites geen "subtstitute" voor het normale uitgaansleven... maarja, andere meningen etc.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:02 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik kom daar nauwelijks (maar dat is weer voedingsbodem voor mensen die vinden dat datingsites voor sociaal gestoorden zijn). Ben daarnaast niet zo handig daarin, als ik wel wat doe, loop ik altijd een blauwtje
Marktonderzoek.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:01 schreef Christine het volgende:
Waarom sta je dan op een datingsite
Dat is ook helemaal waarquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, ik vind datingsites geen "subtstitute" voor het normale uitgaansleven... maarja, andere meningen etc.
Ik ga maar eens slapen
Ja, ik heb 9 berichten verstuurd. Meestal aansluitend op iets in het profiel wat me aansprak, grapje erbij, smiley, verwijzinkje dat ik op mijn profiel ook een fotootje heb, soms mijn MSN en vaak een directe vraag van het een of ander om een reaktie te ontlokken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:49 schreef Christine het volgende:
Vamos stuur je zelf ook berichtjes? Vrouwen zijn vaak niet zo ondernemend...
Stug volhouden. Als je profiel hen aanspreekt, dan hoor je heus wel iets terug.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:11 schreef Vamos het volgende:
[..]
Ja, ik heb 9 berichten verstuurd. Meestal aansluitend op iets in het profiel wat me aansprak, grapje erbij, smiley, verwijzinkje dat ik op mijn profiel ook een fotootje heb, soms mijn MSN en vaak een directe vraag van het een of ander om een reaktie te ontlokken.
Nooit wat teruggezien.
Ik ben het ook wel met je eens echter moet je niet vergeten dat wanneer een relatie ontstaat je automatisch naar elkaar toe trekt. Je gaat niet geforceerd elkaar niet opzoeken. Uiteindelijk ga je toch settelen en heeft ieder zijn eigen ding. Echter is een relatie toch wel dat je veel op elkaar af bent gestemd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Of een man die niet gemakkelijk te krijgen is in mijn straatje praat...![]()
Je mag weleens wat meer zelfvertrouwen zien te kweken mister Unclequote:Op zaterdag 10 september 2005 01:02 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik kom daar nauwelijks (maar dat is weer voedingsbodem voor mensen die vinden dat datingsites voor sociaal gestoorden zijn). Ben daarnaast niet zo handig daarin, als ik wel wat doe, loop ik altijd een blauwtje
Tja ik vind het ook niet een goed profiel als ik eerlijk ben. Wat ben je recht of krom, blank of wit. Spreek je uit ipv alleen maar tegenstellingen te noemen. Als ik een dame was geweest had ik na de eerste tegenstelling als gegeten en gedronken. Sorry dat ik het zeg maar......de telegraaf voorziet nog in betere advertenties. Rode geil doos, zoekt man die groot geschapen is. Kijk dan spreek je je uitquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef Vamos het volgende:
Zo, een updateje van mij. Ik sta inmiddels een dikke week ingeschreven bij Knuz.nl en check even elke dag.
Mijn geweldige score tot nu toe:
* 1 rating ontvangen: een 1
* 1 berichtje ontvangen waar ik niet zelf naar gereageerd had: een zeer zware dame ergens ver weg
* 9 berichten verstuurd, waarvan 1 nog ongelezen is. 0 reakties teruggekregen.
* 40x mijn profiel bekeken (op 40.000 leden en elke dag 300-500 online op any given time
Heb een beetje quasi-leuk profiel gepoogd neer te zetten:
-----------
Creatief maar ook een luie donder
Intelligent maar ook wel eens onnadenkend
Volg graag het nieuws, maar kijk ook Idols
Nieuwe Revu, maar ook Vrij Nederland
Sportief, maar verzuim regelmatig te fitnessen
Internet veel te lang, maar ga graag met je mee op stap
31 jaar, maar wel een jeugdig uiterlijk (zeggen velen dan - het blijft subjectief natuurlijk)
Vind jaren 60 muziek te gek, maar Coldplay en Trance is ook prima
Dol op exotische gerechten, maar het moet wel binnen 15 minuten klaar te maken zijn
Dol op pringles, maar ook eh...nou ja, pringles zijn gewoon lekker.
Kortom, na bijna een jaartje de datingsites te hebben gemeden ondanks de leuke dates die ik er aan over heb gehouden, is er weer een profieltje van mij beschikbaar...
Een profiel dat jou interesseert? Dan vind ik een berichtje erg leuk!
----------
Eigenlijk heb ik het al wel weer gehad. Geen respons is toch wel de doodsteek (nickname=pringle)
Nog ideeen om respons te krijgen? Misschien benadrukken dat ik een behoorlijk kennis van de actuele wereld om me heen heb (geschiedenis, actualiteit, religie, politiek etc), dus dat ik heel veel onderwerpen wel interessant vind? Dat de dates die ik tot nu toe heb gehad nooit dates waren met pijnlijke stiltes of geforceerde eindes?
Oké leg maar uit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, ik vind datingsites geen "subtstitute" voor het normale uitgaansleven...
Je hebt het overduidelijk niet begrepen. Je neemt maar iets aan omdat je het niet eens snapt. je geeft dat ook nog ruiterlijk toe en vervolgens kom je met beweringen aanzetten die nergens op slaan. Get a lifequote:Op zaterdag 10 september 2005 00:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Geen nood, Mickeys vindt dat geweldig.
Jij hebt ook helemaal gelijk... een lat relatie is misschien wel wat mij momenteel het meest trekt, maar je weet nooit van te voren hoe iets gaat lopen. Mijn insteek is wel het "beetje afstand houden" en dan maar een stapje langzamer alles opbouwen. Maar als het anders gaat of op een andere manier beter voelt, dan ga ik dat niet geforceerd ontwijken. Het moet alleen gewoon rustig de tijd hebben om te groeien.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:33 schreef Chewbacca het volgende:
Ik ben het ook wel met je eens echter moet je niet vergeten dat wanneer een relatie ontstaat je automatisch naar elkaar toe trekt. Je gaat niet geforceerd elkaar niet opzoeken. Uiteindelijk ga je toch settelen en heeft ieder zijn eigen ding. Echter is een relatie toch wel dat je veel op elkaar af bent gestemd.
De vraag is wat voor relatie je wilt. Jij omschrijft meer een lat relatie. Je moet doen wat je gevoel je ingeeft. Als ik het gevoel dat ik een bepaald meisje elke dag wil zien dan doe ik dat. Het gevoel moet je volgen, niet het hebben van een relatie en de bepaling welke eigenschappen daarbij horen.
Ja, typfoutje. Ik bedoelde het ook meer in de context dat je, wanneer je iemand in de kroeg ontmoet, veel sneller door hebt hoe hij/zij op jou reageert en hoe hij/zij IRL is. Het één is niet beter dan het ander, maar ik vind dat je niet het een moet laten vallen voor het ander.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:23 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Oké leg maar uit.
Bedoelde je trouwens substitutie? Scheelde maar een letter hoor.
(...)
Dus wat mensen meteen ter plekke ontmoeten is ook niet alles.
Met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag?quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je hebt het overduidelijk niet begrepen. Je neemt maar iets aan omdat je het niet eens snapt. je geeft dat ook nog ruiterlijk toe en vervolgens kom je met beweringen aanzetten die nergens op slaan. Get a life
JA, dat is ook al uitvoerig besproken hier, moet je het vorige topic ff doorlezenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:32 schreef Unexplained het volgende:
Vraagje. Stel dat je een aantal berichten verstuurt, maar daar geen reactie op krijgt. Ondertussen zie je wel dat die personen online zijn geweest. Ben ik de enige die het nogal onbeschoft vind om geen enkele reactie terug te geven? Twee woorden "geen interesse" zou toch voldoende zijn...
Vanavond ook weer een date......clubhoppen in A'dam. Dit is onze 2e date, er komen ook wat vriendinnen van haar......ben benieuwd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:47 schreef Chewbacca het volgende:
Heb trouwens vanmiddag om twee uur afgesproken. Eerst wat drinken en als het weer het toe staat een strandwandeling en uit eten. Verder wilde ze nog een massage hebben. Ben benieuwd.....
Ook via RP leren kennen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:29 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Vanavond ook weer een date......clubhoppen in A'dam. Dit is onze 2e date, later komen ook wat vriendinnen van haar......ben benieuwd.
Nee, via Knuz.......ik weiger te betalen voor datingsites.quote:
18 delen doorlezenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:44 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
JA, dat is ook al uitvoerig besproken hier, moet je het vorige topic ff doorlezen
Hey Chew, dit is wat ik tot nu toe heb meegemaakt, en dat tast eerlijkheidshalve mijn zelfvertrouwen wel aan. Tijd terug had ik nog een leuk topic hierover, over iemand waarmee ik op school had gezeten. Echt een erg leuke dame geworden, ben ik er gewoon achteraan gegaan. Maar helaasquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:34 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Je mag weleens wat meer zelfvertrouwen zien te kweken mister Uncle
De sleutel is zelfverzekerdheid en doortastendheid naar mijn idee. Ik probeer ook altijd veel lichamelijk contact te zoeken. Door bijvoorbeeld mijn hand door haar, haar te halen. Of haar benen eens aanraken. Proberen niet te afstandelijk en vooral af en toe een leuke opmerking maken. Het moet er niet te dik bovenop liggen. Gewoon jezelf zonder geforceerd te zijn. Probeer gewoon zelfverzekerdheid uit te stralen, echt dan kom je er wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:41 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Hey Chew, dit is wat ik tot nu toe heb meegemaakt, en dat tast eerlijkheidshalve mijn zelfvertrouwen wel aan. Tijd terug had ik nog een leuk topic hierover, over iemand waarmee ik op school had gezeten. Echt een erg leuke dame geworden, ben ik er gewoon achteraan gegaan. Maar helaas
Linkje voor de geïnteresseerden onder ons: Is bellen verstandig of juist niet?
quote:Op zondag 11 september 2005 05:02 schreef heiden6 het volgende:
Daar word ik echt helemaal kriegel van, zo'n stukje tekst. Dat je zoiets durft neer te zetten.
Getuigd ook wel weer van goed zelfvertrouwen dat het allemaal aan de mannen ligt natuurlijk...quote:Op zondag 11 september 2005 05:02 schreef heiden6 het volgende:
Daar word ik echt helemaal kriegel van, zo'n stukje tekst. Dat je zoiets durft neer te zetten.
Vergeet niet, je hebt mij nog!quote:Op zondag 11 september 2005 12:53 schreef Christine het volgende:
ik heb het weer gehad met de datingsites geloof ik.
volgens mij ben ik veel te kritisch...
quote:Op zondag 11 september 2005 13:09 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Vergeet niet, je hebt mij nog!En ik heb zelfs HBO...
Neem anders even een pauze, net als ikquote:Op zondag 11 september 2005 12:53 schreef Christine het volgende:
Nah, ik ga het wel weer IRL proberen. Ben ik ook beter in denk ik.quote:Op zondag 11 september 2005 13:32 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Neem anders even een pauze, net als ik
Idem......zat vannacht te kijken met een vriend die in nu ff in de US zit en hij had toch niks te doen. We waren het wel eens dat het vrouwelijk aanbod op Knuz een beetje kansloos is. En het aanbod verandert ook amper. Ach....ik heb 5 leuke contacten er aan over gehouden. Waarvan 2 vrienden zijn geworden en 1 misschien wel meer wordt. Dus ik vind het wel weer best.quote:Op zondag 11 september 2005 12:53 schreef Christine het volgende:
Vind ik ook, maar toch ga ik ermee door.quote:Op zondag 11 september 2005 15:00 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Idem......zat vannacht te kijken met een vriend die in nu ff in de US zit en hij had toch niks te doen. We waren het wel eens dat het vrouwelijk aanbod op Knuz een beetje kansloos is. En het aanbod verandert ook amper. Ach....ik heb 5 leuke contacten er aan over gehouden. Waarvan 2 vrienden zijn geworden en 1 misschien wel meer wordt. Dus ik vind het wel weer best.
Het hele principe van daten via datingsites word ik ook moe van. Eerst een berichtje achterlaten......dan vaak heel lang wachten......dan chatten en mailen.....dan bellen....dan misschien ooit daten.....en dat weer opnieuw. Vermoeiend, kost veel te veel kostbare tijd en het wordt na een tijdje erg saai.![]()
Enne bedanktquote:Op zondag 11 september 2005 15:00 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
We waren het wel eens dat het vrouwelijk aanbod op Knuz een beetje kansloos is.
Ik ben het geheel eens wat je hierboven schrijft. Op Relatieplanet gaat overigens de aanwas van nieuwe leden een stuk, maar dan ook een stuk sneller dan op Knuz.quote:Op zondag 11 september 2005 15:00 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Idem......zat vannacht te kijken met een vriend die in nu ff in de US zit en hij had toch niks te doen. We waren het wel eens dat het vrouwelijk aanbod op Knuz een beetje kansloos is. En het aanbod verandert ook amper. Ach....ik heb 5 leuke contacten er aan over gehouden. Waarvan 2 vrienden zijn geworden en 1 misschien wel meer wordt. Dus ik vind het wel weer best.
Het hele principe van daten via datingsites word ik ook moe van. Eerst een berichtje achterlaten......dan vaak heel lang wachten......dan chatten en mailen.....dan bellen....dan misschien ooit daten.....en dat weer opnieuw. Vermoeiend, kost veel te veel kostbare tijd en het wordt na een tijdje erg saai.![]()
haha....dat was te verwachtenquote:
En vandaar dat ik het mogelijkerwijs nu van een collega moet hebben?quote:Op zondag 11 september 2005 16:07 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
haha....dat was te verwachten. Over het algemeen natuurlijk, er zijn heel wat uitzonderingen hoor.
maar die krijgen al zoveel aandacht dat wij weer door hen als kansloos ervaren worden.
![]()
En daar betaal je dan voor mocht je willen communiceren met elkaarquote:Op zondag 11 september 2005 16:00 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik ben het geheel eens wat je hierboven schrijft. Op Relatieplanet gaat overigens de aanwas van nieuwe leden een stuk, maar dan ook een stuk sneller dan op Knuz.
Da's waar, maar de "kwaliteit" is over het algemeen ook wel iets hoger. Minder grappenmakers en volgens mij ook wel iets hoger opgeleid over het algemeen. En het zijn er sowieso meer dan op Knuz, ik keek daar laatst nog een keer en zag nog steeds veel dezelfde gezichten.quote:Op zondag 11 september 2005 16:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En daar betaal je dan voor mocht je willen communiceren met elkaar
Je kan er ook voor kiezen om niet alles zo persoonlijk te nemen.quote:Op zondag 11 september 2005 16:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En vandaar dat ik het mogelijkerwijs nu van een collega moet hebben?![]()
Sta jij alleen op relatieplanet eigenlijk?quote:Op zondag 11 september 2005 16:26 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Da's waar, maar de "kwaliteit" is over het algemeen ook wel iets hoger. Minder grappenmakers en volgens mij ook wel iets hoger opgeleid over het algemeen. En het zijn er sowieso meer dan op Knuz, ik keek daar laatst nog een keer en zag nog steeds veel dezelfde gezichten.
Een relatie of meerquote:ben op zoek naar een rustige lieve meid uit regio haaglanden voor relatie of meer.
SERIEUZE REACTIES GRAAG
Die denkt net zo als ik... Waarom zou ik maar één vrouw laten genieten van al dat goeds dat ik te bieden heb...quote:Op zondag 11 september 2005 16:34 schreef Christine het volgende:
Dit is weird...
[..]
Een relatie of meer
Ik sta alleen op Lexa, maar heb natuurlijk wel eerst een vergelijkend warenonderzoek gehouden, alvorens ik besloot ergens voor te betalen.quote:Op zondag 11 september 2005 16:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Sta jij alleen op relatieplanet eigenlijk?
yo playah..quote:Op zondag 11 september 2005 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die denkt net zo als ik... Waarom zou ik maar één vrouw laten genieten van al dat goeds dat ik te bieden heb...![]()
Ik ben nog nooit op Lexa geweest.quote:Op zondag 11 september 2005 16:46 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik sta alleen op Lexa, maar heb natuurlijk wel eerst een vergelijkend warenonderzoek gehouden, alvorens ik besloot ergens voor te betalen.![]()
Op RP heb ook veel dezelfde gezichten. Natuurlijk is het aanbod vele malen groter, maar RP bestaat ook al veel langer dan knuz. Knuz moet echt nog aan de weg timmeren. om te beginnen met de verbinding als er meer dan 400 mensen online zijn. Het wordt dan echt traag en dan haak je al snel afmijn inziens.quote:Op zondag 11 september 2005 16:26 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Da's waar, maar de "kwaliteit" is over het algemeen ook wel iets hoger. Minder grappenmakers en volgens mij ook wel iets hoger opgeleid over het algemeen. En het zijn er sowieso meer dan op Knuz, ik keek daar laatst nog een keer en zag nog steeds veel dezelfde gezichten.
Hoeveel mensen staan er op die andere sites online dan? Ik zie op knuz vaak iets van 500 of 600 mensen online, dat vond ik al aardig wat... maar bij andere sites is dat dus nog meer? Misschien de moeite om daar eens te gaan kijken dan.quote:Op zondag 11 september 2005 16:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Op RP heb ook veel dezelfde gezichten. Natuurlijk is het aanbod vele malen groter, maar RP bestaat ook al veel langer dan knuz. Knuz moet echt nog aan de weg timmeren. om te beginnen met de verbinding als er meer dan 400 mensen online zijn. Het wordt dan echt traag en dan haak je al snel afmijn inziens.
Meid, het is maar fok. Bovendien zijn er altijd mensen die anders denken...quote:offtopic @christine: ik heb besloten je te negeren en zal vanaf nu geheel niet meer op je reageren /offtopic
Ik heb me gewoon (gratis) ingeschreven bij een paar van die sites en toen gekeken wat me het meeste aansprak. En tsja, eigenlijk ben ik er dan nog een beetje ingeluisd. Ik kreeg een gratis proefabonnement bij Lexa voor drie dagen, dus ik ging wat berichtjes sturen. Na drie dagen was het proefabonnement voorbij en toen kon ik dus ook niet meer de berichtjes in m'n inbox lezen.quote:Op zondag 11 september 2005 16:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op Lexa geweest.
Waar heb je dat gedaan?
Tsja, da's een (ander) nadeel van een gratis service. 't Is al mooi dat het gratis is, dat soort dingen moet je dan ook mee kunnen leven, lijkt me.quote:Op zondag 11 september 2005 16:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Op RP heb ook veel dezelfde gezichten. Natuurlijk is het aanbod vele malen groter, maar RP bestaat ook al veel langer dan knuz. Knuz moet echt nog aan de weg timmeren. om te beginnen met de verbinding als er meer dan 400 mensen online zijn. Het wordt dan echt traag en dan haak je al snel afmijn inziens.
offtopic @christine: ik heb besloten je te negeren en zal vanaf nu geheel niet meer op je reageren /offtopic
Nou, dan zal ik wel die ene met foto zijn.quote:Op zondag 11 september 2005 17:13 schreef Christine het volgende:
Joepie, ik zoek op lexa naar geschikte partners.... totaal 3 gevonden waarvan twee zonder foto en een die voor mij wat te ver woont.
Jaquote:Op zondag 11 september 2005 17:17 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik wel die ene met foto zijn.Leuk ben ik, hè?
![]()
Oe! Maak me gek!quote:Op zondag 11 september 2005 17:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ik geen lid ben... anders had ik gereageerd.
quote:Ik ben sirjeuz man, ik hou van erlijkheid en betroubar mensen, gezeligheid en sex hoort ook bij natuurlijk!! ik ben opzoek naar en liefe meid om samen van de leive te genieten en alles samen delen
Dat klopt, helaas is dat gelijk een nadeel van Relatieplanet.quote:Op zondag 11 september 2005 16:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En daar betaal je dan voor mocht je willen communiceren met elkaar
nee, een profiel van iemand.quote:Op zondag 11 september 2005 17:38 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Was dat een bericht dat je ontving?
Heb je helemaal gelijk in en zo zal het ook gaan.quote:Op maandag 12 september 2005 00:00 schreef Chewbacca het volgende:
De samenleving wordt almaar individualistischer, datingssites passen perfect in dit beeld.
Daar ben ik het ook wel mee eens.quote:Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in en zo zal het ook gaan.
Erg knap, omdat ik er geen foto bij heb staan...quote:Hallo mooie vrouw, ik ben zeer onder de indruk van jouw verschijning (...)
Tja, ik ben het hier ook wel mee eens. Ik merk wel dat veel mensen nog een ouderwets beeld hebben van dit soort sites. Ik kan me best voorstellen dat als je geen zin/tijd hebt om elke zaterdag naar de kroeg/discotheek te gaan dat dit best handig kan zijn.quote:Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in en zo zal het ook gaan.
Neem maar van mij aan dat het werkt. Als je weet wat je verwacht van een relatie, je leven en de toekomst die bij een relatie past dan zou het zelfs dom zijn om het niet te doen. Bedoel wat heb je te verliezen? ja het is een etalage? Het is meer koudwatervrees, zodra je een leuk gesprek hebt met iemand dan merk je dat het leuk is.quote:Op maandag 12 september 2005 15:41 schreef 430n het volgende:
[..]
Tja, ik ben het hier ook wel mee eens. Ik merk wel dat veel mensen nog een ouderwets beeld hebben van dit soort sites. Ik kan me best voorstellen dat als je geen zin/tijd hebt om elke zaterdag naar de kroeg/discotheek te gaan dat dit best handig kan zijn.
Ik zelf zit nog in de cd-voor-jou-cd-voor-mij fase, maar het lijkt me een handig medium als je het niet te serieus neemt. (vooral dat laatste)
Kritisch meisje met bindingsangst gaat zich er weer ff mee bemoeienquote:Op maandag 12 september 2005 15:55 schreef Chewbacca het volgende:
Neem maar van mij aan dat het werkt. Als je weet wat je verwacht van een relatie, je leven en de toekomst die bij een relatie past dan zou het zelfs dom zijn om het niet te doen. Bedoel wat heb je te verliezen? ja het is een etalage? Het is meer koudwatervrees, zodra je een leuk gesprek hebt met iemand dan merk je dat het leuk is.
Mensen zijn sociale dieren, op je werk is je contact oppervlakkig. In de kroeg of disco idemdito. Ik vind het dan ook knap lastig om iemand te vinden die bij je past. Door te weten wat jij wil kan je bepaalde dames ''selecteren''. Het beste is een profiel samen te stellen die jouw persoonlijkheid weergeeft. Zodra dames daar op reageren, dan heb je veelal contact met dames die oprecht geintresseerd zijn. Door te msnen, te bellen ed kan je een heel eind komen om te bepalen of iemand wel of niet bij je past.
Daar heb je op zich wel weer gelijk in, ik zie internet als heel geschikt medium om vriendschappen op te bouwen. Een hoop goede vrienden van me, ken ik via fok bijvoorbeeld... en aan knuz heb ik ook (hoop ik) twee leuke vrienden over gehouden. Voor mij is het dan ook meer mijn insteek om via internet leuke mensen te leren kennen, met de optie in mijn achterhoofd houdend dat er eventueel wel iemand bij zou kunnen zitten met wie de vonk wél overspringt, maar daar ga ik dus niet (meer) van te voren op hopen of naar zoeken.quote:Het is goed voor je zelfvertrouwen, je leert andere mensen kennen en bouwt in sommige gevallen een vriendschap op. Het gebrek aan échte vriendschappen kan door dit medium worden verkleind. En zeg nou zélf? Wie wil er nou niet een evenwichte relatie meer vriendinnen waar je leuke dingen mee kan delen.
Ja dat is ook waar, dit is inderdaad een andere manier om iemand te vinden. Maar zeg nou zelf, als je iemand in de kroeg ziet, en je knoopt daar een gesprek mee aan dan weet je vaak nog steeds niet wat voor iemand hij /zij is. Je kan elkaar nauwelijks verstaan en het contact is oppervlakkig.quote:Op maandag 12 september 2005 16:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Kritisch meisje met bindingsangst gaat zich er weer ff mee bemoeien
Je kan inderdaad via internet best een leuke email wisseling hebben met iemand, maar hetgene waar het echt op aan komt... of de vonk overspringt... dat is iets wat je pas kan ontdekken als je elkaar IRL gezien hebt.
Via internet kijken of iemand bij je past, vind ik daarom eigenlijk een beetje de omgekeerde wereld... je selecteert op profiel, kijkt of iemand bij je past, en gaat daarna pas uit om te zien of het ook IRL klikt. In de kroeg is dat juist precies andersom. Je kijkt of iemand IRL leuk genoeg is om een gesprek mee aan te gaan, en op dat moment kan het alsnog wel of niet klikken.
[..]
Het kan via msn, e-mail, telefoon, foto's etc nog zo goed klikken, maar als het IRL niet klikt, gaat het niet opschieten.quote:Via internet kijken of iemand bij je past, vind ik daarom eigenlijk een beetje de omgekeerde wereld... je selecteert op profiel, kijkt of iemand bij je past, en gaat daarna pas uit om te zien of het ook IRL klikt. In de kroeg is dat juist precies andersom. Je kijkt of iemand IRL leuk genoeg is om een gesprek mee aan te gaan, en op dat moment kan het alsnog wel of niet klikken.
Je hebt wel gelijk, wanneer je iemand via een datingsite leert kennen, dan heb je al een bepaalde basis waar je vanuit kan gaan. Op een eerste date is het alsnog alsof je iemand voor het eerst ontmoet, alleen heb je nu de voorkennis dat je in elk geval een bepaald aantal raakvlakken hebt. Dat is voor mij wel de reden waarom ik internet als goed medium zie om vriendschappen op te bouwen, daar ga je doorgaans wat rationeler mee om dan met relaties. Verliefd worden, etc. is toch iets irrationeels wat je nooit zelf in de hand hebt. Je weet gewoonweg niet van te voren of je wel of niet op iemand verliefd gaat worden... dus ookal heb je nog - rationeel - zo'n goede match te pakken op zo'n site, het is toch compleet anders wanneer je elkaar IRL gaat ontmoeten. En ja, dat vind ik een nadeel. Voor het vinden van een relatie iig.quote:Op maandag 12 september 2005 16:32 schreef Chewbacca het volgende:
Ja dat is ook waar, dit is inderdaad een andere manier om iemand te vinden. Maar zeg nou zelf, als je iemand in de kroeg ziet, en je knoopt daar een gesprek mee aan dan weet je vaak nog steeds niet wat voor iemand hij /zij is. Je kan elkaar nauwelijks verstaan en het contact is oppervlakkig.
Uiteraard kan je overwegen om elkaar proberen beter te leren kennen, echter weet je vrijwel niks van zijn of haar levensinstelling. Via datingsites kan je juist selecteren op interesses en ook uiterlijk. De combinatie, samen met de diverse gesprekken die je hebt kan vormt een goed beeld van iemand.
Je kan vervolgens afspreken om te kijken of er ook een vonk is. Is deze er niet dan weet je gezien de diverse gesprekken de overeenkomsten en de aanvullingen die een dergelijk persoon kan hebben op je leven. Geen vonk, kan nog altijd een vriendschap of kennis betekenen. Het is weliswaar een onorthodoxe methode om je partner te vinden, maar ik vind het helemaal niet raar.
Dat klopt, ik heb zelf andere ervaringen met datingsites. Nog niet zo heel erg lang geleden heb ik een man ontmoet via een datingsite waarvan ik echt het idee had: dit zou 'm wel eens kunnen worden. En dat gevoel was omgekeerd ook aanwezig. We hadden veel raakvlakken, zelfde ideeën over dingen... maar uiteindelijk bleek de echte vonk niet aanwezig te zijn... (tuurlijk, er speelden nog een paar dingen mee, maar dat vind ik niet nodig om hier te vermeldenquote:Het acceptatie vermogen is er nog niet, maar dat komt vanzelf. Persoonlijk vind ik de oppervlakkigheid van een kroeg of discotheque niet het podium om je levenspartner te vinden. Én ik ben wellicht bevooroordeeld aangezien ik een meisje ontmoet heb waar een échte klik is. Maar dit is mijn waarheid, jouw waarheid kan uiteraard gezien je verhaal heel anders zijn.
Nee, het staat niet letterlijk in mijn profiel dat ik bindingsangst heb... wel heb ik erin gezet hoe ik tegen relaties aan kijk, daaruit kan iemand denk ik genoeg op maken. Bovendien heb ik erin gezet dat ik op zoek ben naar vriendschap:quote:Heb je ook aangegeven in je profiel dat je bindingsangst hebt? Wellicht dat je dan ook nog iemand tegenkomt die jouw leven verrijkt![]()
quote:Ik ben niet actief op zoek naar een relatie, maar je weet nooit wie je tegenkomt (en eerlijk.. als je er niet voor open staat, ga je ook niet op zo'n site staan denk ik). Mannen waar ik op val zijn intelligent, een klein beetje macho, ambitieus en zelfstandig. Een lekker ding met een eigen leven... Ik ga niet mijn leven compleet omgooien voor een kerel en verwacht dat dus ook niet van een partner.
Dat is wat ik bedoel...quote:Op maandag 12 september 2005 16:44 schreef 430n het volgende:
Het kan via msn, e-mail, telefoon, foto's etc nog zo goed klikken, maar als het IRL niet klikt, gaat het niet opschieten.
Klopt. Ik beweer ook niet dat ik mijn "grote liefde" tegen ga komen in de kroeg, maar ik vind het wel een geschiktere plaats om mensen te ontmoeten. Vooral omdat je direct, terplekke kan kijken of het klikt... heb je sjans? Hoe beweegt iemand? Hoe gaat iemand om met betalen, of met zijn vrienden? Is iemand verlegen of juist absoluut niet... wat is zijn uitstraling... dat zijn toch de dingen die je op internet mist en die absoluut belangrijk zijn. Eigenlijk zou er een tussenweg moeten bestaan he?quote:Daartegenover... Als je in de kroeg iemand tegenkomt, kan je er ook na een paar biertjes (of als je pech hebt na een lange relatie) achter komen dat die persoon een grote *@*# is.
Laat ik volgende keer eens een laptop meenemen naar de kroegquote:Eigenlijk zou er een tussenweg moeten bestaan he?
Ik zeg het je: gat in de markt.quote:Op maandag 12 september 2005 17:20 schreef 430n het volgende:
[..]
Laat ik volgende keer eens een laptop meenemen naar de kroeg![]()
De grote vraag is dan natuurlijk: waarom?quote:Op maandag 12 september 2005 18:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Weer eens even een kijkje nemen hier. Mijn Leuke Man heeft alweer afgedaan.
Lang verhaal, privé blabla.quote:Op maandag 12 september 2005 18:16 schreef AirwiN het volgende:
De grote vraag is dan natuurlijk: waarom?
Mannen zijn nooit leuk.quote:Op maandag 12 september 2005 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De grote vraag is dan natuurlijk: waarom?
Daarom val jij toch ook op vrouwen?quote:
Jammer om te horen maar altijd beter dan dat je al bij elkaar bent ingetrokken etc etcquote:Op maandag 12 september 2005 18:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Als ze nu nog op mij zouden vallen zou ik helemaal blij zijn.quote:Op maandag 12 september 2005 18:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom val jij toch ook op vrouwen?
Er moet toch iets te wensen over blijven, niet?quote:Op maandag 12 september 2005 18:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als ze nu nog op mij zouden vallen zou ik helemaal blij zijn.
Zonder hobbies en interesses is het ook niet bijster interessantquote:Op maandag 12 september 2005 18:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Als ze nu nog op mij zouden vallen zou ik helemaal blij zijn.
Zie het als iets positiefs. Een man die z'n volledige leven aan jou kan wijden!quote:Op maandag 12 september 2005 18:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zonder hobbies en interesses is het ook niet bijster interessant![]()
Liever niet.quote:Op maandag 12 september 2005 18:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er moet toch iets te wensen over blijven, niet?
Ik ben ingeschreven bij RP en bij Lexa, maar ik doe er niet echt actief iets mee.quote:Op maandag 12 september 2005 19:03 schreef Christine het volgende:
[..]
hoe staat het eigenlijk met jou en de datingsites?
Grapjurk... ik ben druk met een ander die nog nooit van fok heeft gehoord.... lijkt me beterquote:Op maandag 12 september 2005 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie het als iets positiefs. Een man die z'n volledige leven aan jou kan wijden!![]()
Je moet al die vrouwen wel terugmailen natuurlijk...quote:Op maandag 12 september 2005 19:08 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik ben ingeschreven bij RP en bij Lexa, maar ik doe er niet echt actief iets mee.
Bekend probleemquote:Op maandag 12 september 2005 20:42 schreef Kemania het volgende:
En ja hoor, het is weer zover. Ze heeft mijn bericht wel gelezen maar stuurt niks terug... ben ik dan gvd zo afzichtelijk, word er echt schijtziek van !
hoi Luupquote:Op maandag 12 september 2005 18:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik weet niet waarop je gereageerd hebt, maar het aantal berichtjes wat je zo op een dag kan krijgen loopt aardig op. Ik zou het niet persoonlijk opvatten iig.quote:
Jij wel, ja.quote:Op maandag 12 september 2005 22:32 schreef Christine het volgende:
oké, lexa vind ik niks... ik krijg steeds berichtjes...
Welja... Waarom ook niet...quote:Op maandag 12 september 2005 23:59 schreef Viperdesign het volgende:
Heb nog invites over voor Paiq.nl. Anyone?
Tja ik ben nog steeds positief echter is mij wel duidelijk geworden dat zij zich niet direct wel storten in een relatie. We bellen elke dag drie uren, vaak tot in de nacht. Nu is ze de laatste tijd zo vermoeid geraakt dat ze te laat op haar werk is verschenen.quote:Op maandag 12 september 2005 23:44 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Jij wel, ja.Goed, ik krijg iedere dag berichtjes van iemand waar ik eigenlijk helemaal niks mee heb. In eerste instantie ben ik steeds kortere berichtjes gaan terugsturen, daarna helemaal niks meer laten horen, maar dat hielp allemaal niks. Maar ja, liever één knipperend envelopje, dan helemaal niks.
Vind 't leuk om Chewbacca zo positief erover te horen praten, maar da's toch echt niet mijn ervaring. Wat de meeste mensen ook mogen zeggen omtrent de reden dat ze daar zitten...uiteindelijk komt het toch meestal op hetzelfde neer. En als er genoeg keuze is aan leukere mensen, dan ga je niet een 'mindere' relatie aanhouden als vriend, dan ga je gewoon door naar de volgende.
Dit herken ik wel in mezelf. Je wilt gewoon niet weer dezelfde fout maken en na de 3 relaties en 2 losse flodders wordt je behoorlijk voorzichtig en soms ook angstig. Vaak onterecht maar dan is het eigenlijk al te laat.quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:18 schreef Chewbacca het volgende:
Ze is constant bang de verkeerde keuze te maken.
Jij bent dus zo ook terughoudend. Ze geeft het ook toe en ik haar gezegd dat ik het wel begrijp. Heb aangegeven dat ze moet doen wat haar gevoel haar ingeeft. Heb wel aangegeven dat ik openheid en duidelijkheid verwacht als ze mij niet als toekomstig partner ziet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dit herken ik wel in mezelf. Je wilt gewoon niet weer dezelfde fout maken en na de 3 relaties en 2 losse flodders wordt je behoorlijk voorzichtig en soms ook angstig. Vaak onterecht maar dan is het eigenlijk al te laat.
Laat het gewoon los, ga niet ook zitten piekeren zoals zij misschien doet. Zelf ben ik 38 en zit in die situatie. Vraag haar later een keer waar ze "bang" voor is. Ik weet van mezelf dat ik de boel zeer zeker niet in het begin al neer wil leggen. Het liefst zou ik het helemaal niet doen, maar de feiten zijn zo dat je daar in een relatie niet om heen kan. Ik weet zeker dat ze ook een stabiele relatie zou willen hebben en ik vind het knap dat ze er in ieder geval voor uit durft te komenquote:Op dinsdag 13 september 2005 08:27 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Jij bent dus zo ook terughoudend. Ze geeft het ook toe en ik haar gezegd dat ik het wel begrijp. Heb aangegeven dat ze moet doen wat haar gevoel haar ingeeft. Heb wel aangegeven dat ik openheid en duidelijkheid verwacht als ze mij niet als toekomstig partner ziet.
Als ze dat gevoel niet heeft dan weet ik voldoende. Ik heb geen zin om aan het lijntje te worden gehouden zodat zij aandacht kan ontvangen. Ik weet van mijzelf dat dit niet het geval, toch heb ik het vermeld. Maar als je 26 bent en nog nooit een stabiele relatie hebt gehad kan ik mij voorstellen dat je terughoudend bent. Ik vermoed dat het weleens lang kan duren voordat ik haar voor mij gewonnen heb. Ook al weet ik zeker dat ze mij leuk vindt.
Ze heeft al heel veel over haar zelf en de diverse relaties die ze heeft gehad verteld. Ik weet nu al heel veel van haar. Er zijn wel bepaalde dingen die ik nog niet weet. Dat gevoel heb ik tenminste. Dat we elkaar leuk vinden is wel duidelijk. Tijdens onze afspraak hadden we veel lichamelijk contact en het oogcontact was echt zo aanwezig. Ik voelde mij op mijn gemak en zij ook. Stille momenten voelden goed aan. Zelfs in het begin voelde ik geen enkele druk of had ik het idee dat ik geforceerde vragen moet stellen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 08:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Laat het gewoon los, ga niet ook zitten piekeren zoals zij misschien doet. Zelf ben ik 38 en zit in die situatie. Vraag haar later een keer waar ze "bang" voor is. Ik weet van mezelf dat ik de boel zeer zeker niet in het begin al neer wil leggen. Het liefst zou ik het helemaal niet doen, maar de feiten zijn zo dat je daar in een relatie niet om heen kan. Ik weet zeker dat ze ook een stabiele relatie zou willen hebben en ik vind het knap dat ze er in ieder geval voor uit durft te komen
/offtopic ik moet nu naar mijn werk maar als ik in de gelegenheid ben zal ik de topic in de gaten houden en er op reageren /offtopic
Waarom schrijf je haar geen mail? Je verteld hier wat je voelt en wat je graag wilt. Misschien vindt ze dat fijn om te weten. Mogelijk zit zij in hetzelfde piekercircuitquote:Op dinsdag 13 september 2005 08:44 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ze heeft al heel veel over haar zelf en de diverse relaties die ze heeft gehad verteld. Ik weet nu al heel veel van haar. Er zijn wel bepaalde dingen die ik nog niet weet. Dat gevoel heb ik tenminste. Dat we elkaar leuk vinden is wel duidelijk. Tijdens onze afspraak hadden we veel lichamelijk contact en het oogcontact was echt zo aanwezig. Ik voelde mij op mijn gemak en zij ook. Stille momenten voelden goed aan. Zelfs in het begin voelde ik geen enkele druk of had ik het idee dat ik geforceerde vragen moet stellen.
Maar, er zijn zaken bij haar die niet helemaal lekker zitten en daar pieker ik toch best wel over. Bedoel realiseer mij eigenlijk nu dat ik haar verschrikkelijk leuk vind. Ik denk zelfs dat ik verliefd op haar ben. Als ze dan aangeeft dat ze het contact te intensief vind en moeilijk kan slapen dan geeft mij dat een slecht gevoel.
Ik ga dan teveel nadenken hoe ik hetzelf zou doen. Als je iemand leuk vindt, dan ga je die persoon toch bellen en of zoek je contact? Maar vermoed dat door de slechte ervaringen zij haar emoties uitschakeld zodat ze niet zo snel weer gekwetst wordt. Door begrip te tonen, haar te begrijpen en toch wel wat te ondersteunen probeer ik het ijs te breken. Ik heb er wel vertrouwen in, maar twijfel. Zij is echt de vrouw van mijn dromen.
Ik haar gisteren een mail verzonden waarin ik aangeef dat ik het begrijp. Ook heb ik aangegeven dat ik het idee heb dat ze terughoudend is door eerder genoemde redenen. Heb aangegeven hier begrip voor te hebben. Wel ik heb gezegd dat ik openheid en duidelijkheid verwacht betreft het eventuele uitbouwen van onze contacten tot een relatie.quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:46 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Waarom schrijf je haar geen mail? Je verteld hier wat je voelt en wat je graag wilt. Misschien vindt ze dat fijn om te weten. Mogelijk zit zij in hetzelfde piekercircuit
Ik zei het al eerder en ik zeg het nóg maar een keer : je analyseert teveel. En ik weet er alles van, omdat ik er zelf ook heel goed in ben. Gewoon rustig aan doen en niet te snel willen gaan, dan komt het volgens mij wel goed. En drie uur per dag met elkaar aan de telefoon hangen...dat doe je volgens mij alléén maar als je iemand écht heel leuk vindt. Als zij dat wat minder wil doen, omdat ze in de problemen komt op haar werk...daar kan ik wel begrip voor opbrengen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:01 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ik haar gisteren een mail verzonden waarin ik aangeef dat ik het begrijp. Ook heb ik aangegeven dat ik het idee heb dat ze terughoudend is door eerder genoemde redenen. Heb aangegeven hier begrip voor te hebben. Wel ik heb gezegd dat ik openheid en duidelijkheid verwacht betreft het eventuele uitbouwen van onze contacten tot een relatie.
Verder heb ik gezegd dat ik haar een geweldige vrouw vind. Dit heb ik uiteraard gedaan door te vertellen hoe mooi, intelligent, veelzijdig bla bla ze wel niet is. Ik heb ook echt met mijn gevoel gesproken, ze heeft nog niet gereageerd aangezien ze om 8 uur moet werken.
Maar ik had haar afgelopen zaterdag nog getrakteerd op een massage en heb verder haar gestreeld en dergelijke. De aandacht die ze kreeg vond ze echt lekker, maar op het moment dat ze wegging wilde ik haar een kus op haar mond geven. Geen tongzoen, gewoon een kus op haar lippen. Terwijl ik dat deed zag ik dat ze schrok en werd ze rood van kleur. Ze wist zich geen houding aan te meten. Dat terwijl ze met best wel veel kerels het bed heeft gedeeld en regelmatig de zoenende houding aanneemt in een kroeg of disco. Ik vind dat nogal tegenstrijdig, wellicht dat hier meer gevoel bij komt kijken.
Dat terwijl ze verschrikkelijk zelfverzekerd is en gewoon een mooie en volwassen meid is. en buitengewoon veel zelfkennis heeft. Ze vindt mij een geschikte kerel en laat dat ook merken. Maar ze toont een vreemde teruggetrokkenheid. Wellicht dat ik teveel analyseer, mijn grote probleem. Maar doe er alles aan om haar te laten merken dat ik haar leuk vind. Nu ligt de ''bal'' bij haar en verwacht ik dat zij nu haar gevoel toont. Ik heb dat gedaan. Maar moet zeggen dat het geen gemakkelijke vrouw is. Geloof dat ik ook niet op makkelijk val.
Your are right matequote:Op dinsdag 13 september 2005 11:04 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder en ik zeg het nóg maar een keer : je analyseert teveel. En ik weet er alles van, omdat ik er zelf ook heel goed in ben. Gewoon rustig aan doen en niet te snel willen gaan, dan komt het volgens mij wel goed. En drie uur per dag met elkaar aan de telefoon hangen...dat doe je volgens mij alléén maar als je iemand écht heel leuk vindt. Als zij dat wat minder wil doen, omdat ze in de problemen komt op haar werk...daar kan ik wel begrip voor opbrengen.
Hou je probleemoplossend vermogen dan maar bij je werk, ik geloof dat de meeste vrouwen het niet echt leuk vinden, als ze als een casus benaderd worden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:20 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Your are right mate. Ik weet het van mijzelf dat ik teveel analyseer. Ben altijd probleemoplossend ingesteld. Om succesvol te zijn met het werk wat ik doe is het een essentiele eigenschap.
Maar ik betrek het teveel in mijn priveleven. Moet hier inderdaad aanwerken. Jij nog wat leuke contacten gehad? je had toch ook een date, helemaal niks geworden?
Ja dat ga ik ook doen, maar soms is het moeilijk om je daarbij neer te leggen. Opzich handel ik op mijn gevoel, maar soms is het gevoel in strijd met mijn pragmatische manier van denken. Je kent het dus ik hoef je niks uit te leggen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:33 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Hou je probleemoplossend vermogen dan maar bij je werk, ik geloof dat de meeste vrouwen het niet echt leuk vinden, als ze als een casus benaderd worden.
Hier niks nieuws meer, hoor. Ik heb een paar dates gehad, waar een soort van vriendschap uit is gerold en één redelijk goede vriendschap. Alleen hebben we besloten om wat minder contact te hebben, omdat we voor gewone vrienden wel érg veel contact hadden, dat begon op een gegeven moment ook wel een beetje verwarrend te werken (als in : waar moet dit heen?)
Voor de rest begin ik toch een beetje moe te worden van het hele gebeuren, iedere keer maar weer die berichtjes sturen en dan niks terughoren...of juist mensen die op mij reageren waar ik verder helemaal niks mee heb. Ik ben nog een maandje betalend lid en daarna houd ik het voorlopig weer even voor gezien.
Yep, helaas weet ik wel wat je bedoelt. Maar ik begin het zelf al redelijk onder controle te krijgen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:46 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook doen, maar soms is het moeilijk om je daarbij neer te leggen. Opzich handel ik op mijn gevoel, maar soms is het gevoel in strijd met mijn pragmatische manier van denken. Je kent het dus ik hoef je niks uit te leggen.
Maar had je niet het idee dat er iets meer uit kan ontstaan als je met die persoon zoveel contact hebt. Waarom probeer je het dan niet? of was er totaal geen klik?
Of ze weten niet wat ze willen.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:00 schreef Chewbacca het volgende:
Ik heb het idee dat vrouwen over het algemeen niet goed kunnen communiceren wat ze willen.
Nee deze weet wel wat ze wil. Alleen heeft ze slechte ervaringen gehad bla bla bla bla. Zeg dat ze tijd nodig heeft. Of zeg dat ze geen contact meer wil. Je kan niet iemand aan het lijntje houden. Ik vind dat belachelijk en ik sta op het punt om definitief het contact stop te zetten. Ook al ben ik nog zo gek op haar. Ja ze is erg knap, intelligent bla bla bla. Ik heb geen zin aan dat getwijfel. Maak een keuze......is het nou zo moeilijk???quote:Op woensdag 14 september 2005 00:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Of ze weten niet wat ze willen.
Dit heb ik aangegeven.quote:Op woensdag 14 september 2005 00:27 schreef anjin_g het volgende:
Chewbacca: misschien moet je dat ook zo aan haar vragen. Als jij duidelijkheid wilt, dan moet je zelf ook duidelijk zijn. En niet duidelijk over hoe jij over haar voelt, maar duidelijk over wat je van haar wilt. Gewoon recht op de man (vrouw in dit geval) af vragen.
Zeker als je nu al op het punt staat er een punt achter te zetten, wat heb je nog te verliezen?
En al die vrouwen die niet reageren op zelfgeschreven berichtjes: jullie moesten je schamen. Al krijg je er veel, je kan ook gewoon een "nee, dank je" copy-pasten denk ik dan.
Is dat hetzelfde meisje als die vorige week tegen je zei dat je geen gekke dingen moest doen toen je uitging? Die tegen haar vader had gezegd dat ze contact met jou had en hem zelfs jouw profiel had laten lezen? Waarvan jij het gevoel had dat ze je al opeiste voordat jullie elkaar uberhaupt gezien hadden?quote:Op woensdag 14 september 2005 00:12 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Nee deze weet wel wat ze wil. Alleen heeft ze slechte ervaringen gehad bla bla bla bla. Zeg dat ze tijd nodig heeft. Of zeg dat ze geen contact meer wil. Je kan niet iemand aan het lijntje houden. Ik vind dat belachelijk en ik sta op het punt om definitief het contact stop te zetten. Ook al ben ik nog zo gek op haar. Ja ze is erg knap, intelligent bla bla bla. Ik heb geen zin aan dat getwijfel. Maak een keuze......is het nou zo moeilijk???
ik heb het over vriendschappen met mensen van het andere geslachtquote:Op woensdag 14 september 2005 03:21 schreef Godshand het volgende:
Dat over die vriendschappen.. ik heb nooit vriendschappen via Internet gehad. Wel relaties dus, maar met me geslachtsgenoten blijft het meestal oppervlakkig. Wat msnen en verder ontmoet je ze zelden. Nu ben ik heel druk in de weer met msn de laatste tijd, maar dat zijn mensen van vakantie....
Ja precies dat is dat meisje en zaterdag hebben we elkaar gesproken en het klikte. Nou dan vind ik het vreemd dat ze plotseling van de ene op de andere dag anders reageert. Of zeg maar gerust niet meer reageert. Tast volkomen in het duister wat haar motieven zijn. Aan de telefoon gisteren, geeft ze nog wel aan dat ze het leuk vindt. Maar reageert niet op de vraag om binnenkort weer iets af te spreken of iets anders. Ook nog een smsje gestuurd gisteren geen reactie. Ook op de mail waar ik best wel mijn gevoel in heb gezet. Bedoel, ik moest vragen ze mijn mail heeft ontvangen. Dan pas reageert ze erop. Ze had best wel een smsje kunnen sturen van, ik heb je mail gelezen bla bla. Ik doe er moeite voor maar krijg er weinig voor terug, dat terwijl het op onze eerste date geweldig was. Ze heeft tot 2:30 bij mij gezeten. Meer dan 12 uren achtereen geluld, flirten, veel aan elkaar zitten en dan dit......quote:Op woensdag 14 september 2005 03:24 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde meisje als die vorige week tegen je zei dat je geen gekke dingen moest doen toen je uitging? Die tegen haar vader had gezegd dat ze contact met jou had en hem zelfs jouw profiel had laten lezen? Waarvan jij het gevoel had dat ze je al opeiste voordat jullie elkaar uberhaupt gezien hadden?
Vreemd dat ze nu zo reageert dan?
Tsja, dat klinkt best lullig allemaal. Het klinkt alsof ze het zelf allemaal niet zo goed weet en misschien twijfels heeft gekregen of ze je wel écht zo leuk vindt. Er direct naar vragen is de enige manier om erachter te komen, denk ik. Gewoon zeggen dat dit soort dingen je dwarszitten. En liefst zo snel mogelijk, voordat je dadelijk écht helemaal verliefd op haar bent en met een gebroken hartje achterblijft...quote:Op woensdag 14 september 2005 08:04 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ja precies dat is dat meisje en zaterdag hebben we elkaar gesproken en het klikte. Nou dan vind ik het vreemd dat ze plotseling van de ene op de andere dag anders reageert. Of zeg maar gerust niet meer reageert. Tast volkomen in het duister wat haar motieven zijn. Aan de telefoon gisteren, geeft ze nog wel aan dat ze het leuk vindt. Maar reageert niet op de vraag om binnenkort weer iets af te spreken of iets anders. Ook nog een smsje gestuurd gisteren geen reactie. Ook op de mail waar ik best wel mijn gevoel in heb gezet. Bedoel, ik moest vragen ze mijn mail heeft ontvangen. Dan pas reageert ze erop. Ze had best wel een smsje kunnen sturen van, ik heb je mail gelezen bla bla. Ik doe er moeite voor maar krijg er weinig voor terug, dat terwijl het op onze eerste date geweldig was. Ze heeft tot 2:30 bij mij gezeten. Meer dan 12 uren achtereen geluld, flirten, veel aan elkaar zitten en dan dit......
Ja inderdaad, daarom heb ik haar nu ook een mail verzonden waarin ik aangeef dat ze nu duidelijk moet vertellen wat ze wil. Als ze duidelijk is en ze heeft geen zin om verder contact te onderhouden op de manier zoals ik dat verwacht, dan ben ik hier ook echt klaar mee. Ze geeft steeds aan dat ze wel contact wil, maar laat niet merken hoe dat contact eruit moet zien. Ik begrijp niet dat ze het niet inziet dat je daar iemand mee kwetst. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.....quote:Op woensdag 14 september 2005 08:19 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Tsja, dat klinkt best lullig allemaal. Het klinkt alsof ze het zelf allemaal niet zo goed weet en misschien twijfels heeft gekregen of ze je wel écht zo leuk vindt. Er direct naar vragen is de enige manier om erachter te komen, denk ik. Gewoon zeggen dat dit soort dingen je dwarszitten. En liefst zo snel mogelijk, voordat je dadelijk écht helemaal verliefd op haar bent en met een gebroken hartje achterblijft...
Waarschijnlijk een ontzettende dooddoener...maar naar mijn ervaring zijn heel veel vrouwen nu eenmaal zo. Al zijn de vrouwen die in 't verleden wél wat duidelijker waren, ook degenen geweest waarmee ik leuke relaties heb gehad. Ik neig er dus ook naar om te geloven dat ze 't misschien bij nader inzien toch niet echt ziet zitten, anders zou ze wel wat duidelijker zijn. Als ik je verhalen lees van vóór 't moment dat je haar ontmoette, dan was ze toen toch wel wat duidelijker, dus misschien zegt dat ook wel iets. Je zult 't weldra horen...quote:Op woensdag 14 september 2005 08:32 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daarom heb ik haar nu ook een mail verzonden waarin ik aangeef dat ze nu duidelijk moet vertellen wat ze wil. Als ze duidelijk is en ze heeft geen zin om verder contact te onderhouden op de manier zoals ik dat verwacht, dan ben ik hier ook echt klaar mee. Ze geeft steeds aan dat ze wel contact wil, maar laat niet merken hoe dat contact eruit moet zien. Ik begrijp niet dat ze het niet inziet dat je daar iemand mee kwetst. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.....
Ja maar dan merk je dat toch tijdens de date.....Ze heeft heel veel foute vrienden gehad. Ze vond het maar raar dat ik begrip voor haar toonde omdat haar werk te lijden had aan de vele gesprekken die we hadden. Bedoel, dat is toch niet meer dan normaal!!!quote:Op woensdag 14 september 2005 08:38 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een ontzettende dooddoener...maar naar mijn ervaring zijn heel veel vrouwen nu eenmaal zo. Al zijn de vrouwen die in 't verleden wél wat duidelijker waren, ook degenen geweest waarmee ik leuke relaties heb gehad. Ik neig er dus ook naar om te geloven dat ze 't misschien bij nader inzien toch niet echt ziet zitten, anders zou ze wel wat duidelijker zijn. Als ik je verhalen lees van vóór 't moment dat je haar ontmoette, dan was ze toen toch wel wat duidelijker, dus misschien zegt dat ook wel iets. Je zult 't weldra horen...
En weer (nog steeds eigenlijk) ben je de boel aan het beredeneren... stop er nu mee en wacht gewoon de volgende date af... Je maakt het jezelf zo wel heel erg moeilijkquote:Op woensdag 14 september 2005 08:55 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ja maar dan merk je dat toch tijdens de date.....Ze heeft heel veel foute vrienden gehad. Ze vond het maar raar dat ik begrip voor haar toonde omdat haar werk te lijden had aan de vele gesprekken die we hadden. Bedoel, dat is toch niet meer dan normaal!!!
Ze heeft nog nooit een lange relatie gehad en meestal als ze er 1 had, liep dat uit op een drama. Zegt ook wel wat over haar. Het zal mij niet verbazen dat ze niet weet hoe ze zich moet opstellen. Maar ik kom er snel achter, heb er dan ook genoeg van om achter haar aan te lopen. Ze is zo tegenstrijdig. Ik had haar een massage gegegeven en toen ze wegging zei ze. Ik moet dit ook meer gaan leren zodat ik jou ook lekker kan masseren. Bedoel.....ik snap het niet.....
Helaas, voor mij klinkt dit ook ontzettend bekend. Van ontzettend leuk contact, naar een leuke date en dan gewoon niks. Hoop onduidelijkheid, weinig actie en een hoop onzekerheid.quote:Op woensdag 14 september 2005 08:32 schreef Chewbacca het volgende:
Als ze duidelijk is en ze heeft geen zin om verder contact te onderhouden op de manier zoals ik dat verwacht, dan ben ik hier ook echt klaar mee. Ze geeft steeds aan dat ze wel contact wil, maar laat niet merken hoe dat contact eruit moet zien. Ik begrijp niet dat ze het niet inziet dat je daar iemand mee kwetst. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.....
Thanks, ik heb 'm ontvangen. Vanaaf es kijken! Concept vind ik wel grappig bedacht. (wat ik er van weet van anderen dan)quote:Op maandag 12 september 2005 23:59 schreef Viperdesign het volgende:
Heb nog invites over voor Paiq.nl. Anyone?
Ja dat ga ik ook doen., wat een klaagzang van mij. Ik blijf alles beredeneren, maar dat ben ik altijd gewend te doen. Het zorgt bij mij gewoon voor irritaties. Ik wil gewoon duidelijkheid en als ik dat niet krijg, dan ga je nadenken. Een ware controlfreak, maar dit is knap vervelend. Het beinvloed toch wel veel. Moet zo werken, maar controleer altijd mijn mail een aantal x per dag. Als je iemand echt leuk vindt dan gaat dat gewoon zo. Zo werkt het bij mij wel.quote:Op woensdag 14 september 2005 10:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En weer (nog steeds eigenlijk) ben je de boel aan het beredeneren... stop er nu mee en wacht gewoon de volgende date af... Je maakt het jezelf zo wel heel erg moeilijk
idd grappig. Heb je nog meer invites?quote:Op woensdag 14 september 2005 10:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thanks, ik heb 'm ontvangen. Vanaaf es kijken! Concept vind ik wel grappig bedacht. (wat ik er van weet van anderen dan)
FF lief vragen aan deze meneer...quote:Op woensdag 14 september 2005 11:16 schreef 430n het volgende:
[..]
idd grappig. Heb je nog meer invites?
Je bent zelfs sneller met denken dat met het opschrijven. Voor mijn gevoel zit je zelfs in bovenstaand stukje wat dingen door elkaar te schrijven. Eerst adem halen en dan pas reageren/schrijven. Je kan zo wat meer rust vinden.quote:Op woensdag 14 september 2005 11:08 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ja dat ga ik ook doen., wat een klaagzang van mij. Ik blijf alles beredeneren, maar dat ben ik altijd gewend te doen. Het zorgt bij mij gewoon voor irritaties. Ik wil gewoon duidelijkheid en als ik dat niet krijg, dan ga je nadenken. Een ware controlfreak, maar dit is knap vervelend. Het beinvloed toch wel veel. Moet zo werken, maar controleer altijd mijn mail een aantal x per dag. Als je iemand echt leuk vindt dan gaat dat gewoon zo. Zo werkt het bij mij wel.
Je hebt mij in de gaten bedankt voor je advies. Ik stel het echt op prijsquote:Op woensdag 14 september 2005 11:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je bent zelfs sneller met denken dat met het opschrijven. Voor mijn gevoel zit je zelfs in bovenstaand stukje wat dingen door elkaar te schrijven. Eerst adem halen en dan pas reageren/schrijven. Je kan zo wat meer rust vinden.
Wacht nu maar gewoon tot je volgende afspraak. en verder er niet over nadenken.. slaap je ook beter van
Wist je dat de beste adviezen van mensen af komen die het eigenlijk tegen zichzelf zouden moeten zeggen? Maar succes hoorquote:Op woensdag 14 september 2005 12:11 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Je hebt mij in de gaten bedankt voor je advies. Ik stel het echt op prijs![]()
Ja daar heb je ook gelijk in, maar dit is mijn zwakke punt. Ik kan soms moeilijk met emoties omgaan. Helemaal als ik echt gek op iemand ben, maar zij naar mijn mening te weinig initiatieven neemt. Op dat vlak ben ik best onzeker. Ik zoek toch naar bevestiging en als ik die niet krijg, dan wordt ik een twijfelaar. Totaal verschillend met mijn werk, daar ben ik iemand die leiding neemt en geen onzekerheid kent.quote:Op woensdag 14 september 2005 12:26 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wist je dat de beste adviezen van mensen af komen die het eigenlijk tegen zichzelf zouden moeten zeggen? Maar succes hoor![]()
Klote man. Maar ja, hate to say I told you so. Zie het als een goede oefening en/of les. Al vind ik dat ze wel érg kort door de bocht gaat, door het op deze manier af te kappen. En of haar reden de ware reden moet zijn, dat vraag ik me ook af. Ga je verder nog iets ondernemen, of laat je het hier maar bij zitten?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:10 schreef Chewbacca het volgende:
hahaha ik lach mij nu echt dood. Ze stuurde net een mail dat ze geen contact meer wenst. Reden omdat ze haar vorige relatie van een aantal maanden geleden nog niet verwerkt heeft. Wat een onzin. Zoveel contact en dan via 3 zinnen het contact beeindigen. Dat terwijl wij twee weken lang 3 uren pd gebeld hebben. De eerste date 13 uren bijelkaar waren.
Inmiddels een torenhoge rekening, etentje en alles erop en eraan betaald. Nu wil ze geen contact meer. Oeff wat heb ik mij beet laten nemen...
Of je je hebt laten beet nemen weet ik niet. Uit een aantal dingen die je vertelde kan je ook iets anders op maken. Laat het rusten en denk niet zwart wit.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:10 schreef Chewbacca het volgende:
hahaha ik lach mij nu echt dood. Ze stuurde net een mail dat ze geen contact meer wenst. Reden omdat ze haar vorige relatie van een aantal maanden geleden nog niet verwerkt heeft. Wat een onzin. Zoveel contact en dan via 3 zinnen het contact beeindigen. Dat terwijl wij twee weken lang 3 uren pd gebeld hebben. De eerste date 13 uren bijelkaar waren.
Inmiddels een torenhoge rekening, etentje en alles erop en eraan betaald. Nu wil ze geen contact meer. Oeff wat heb ik mij beet laten nemen...
Dude.....dat is echt niet prettig. Het is haar gemis, moet je maar denken.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:10 schreef Chewbacca het volgende:
Dat kan ook natuurlijk, vind ik wel dat ze het makkelijk afdoet. Eerst iemand helemaal gek lopen maken, omdat ze voordoet alsof ze al helemaal hoteldebotel van hem is en vervolgens 3 regels spenderen om hem de zak te geven.quote:Op woensdag 14 september 2005 18:14 schreef mortje het volgende:
Lullig voor je. Wel een beetje jammer dat je het over geld gaat hebben.
Wat betreft haar, heb je er ooit aan gedacht dat ze gewoon eerlijk tegen je is en ze inderdaad nog met haar ex in d'r hoofd zit. Misschien was zij zich hier niet bewust van en kwam hier pas achter toen ze een tijd met iemand anders, jij, doorbracht. Wees blij dat ze eerlijk is en het je nu verteld dan 2 maanden later.
Dat is een eufemismequote:Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef mortje het volgende:
Het had netter gekunt, dat is zeker waar.
Naja ik ben teleurgesteld maar ik zie het maar als een les. Maar het is echt frustrerend. Ik heb mij ook direct laten uitschrijven terwijl ik zo positief was. Kan best wel met andere vrouwen weer aanpappen. Heb daar gewoon geen zin meer in. Ik kap er vanaf nu mee!quote:Op woensdag 14 september 2005 21:43 schreef Mickeys het volgende:
Chewie.....
Laat je nu niet op de kast jagen. Probeer het af te sluiten en gewoon als ervaring mee te nemen. Ook van minder leuke dingen kan je leren.
Ik weet wel dat in het verleden ik iemand tegen kwam, zei lieve dingen, ging voor me door het vuur, hield de deur open van de auto als ik in wilde stappen.... het benauwde me en ik wist er ook nog eens niet mee om te gaan... Zo zou het ook nog kunnen zijn, maar let wel... echt netjes dat ze het op deze manier heeft gedaan is het niet. (ook al koop je daar niets voor)
Hoiquote:Op woensdag 14 september 2005 07:49 schreef Christine het volgende:
[..]
ik heb het over vriendschappen met mensen van het andere geslacht
en daar heb ik er best veel van via internet leren kennen...
Kan ik me goed voorstellen, maar dit had je natuurlijk niet echt kunnen zien aankomen, omdat haar gedrag vorige week zo'n beetje het tegenovergestelde was van wat het nu is. En als je dan al gevoelens voor iemand begint te krijgen, dan komt het natuurlijk extra hard aan. Laat je er niet door uit het veld slaan, ook al zijn mijn ervaringen (wat datingsites betreft dan) niet veel beter dan de jouwe, toch zou het je ook een keer wél moeten lukken (als je daar op uit bent, natuurlijk).quote:Op woensdag 14 september 2005 23:15 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Naja ik ben teleurgesteld maar ik zie het maar als een les. Maar het is echt frustrerend. Ik heb mij ook direct laten uitschrijven terwijl ik zo positief was. Kan best wel met andere vrouwen weer aanpappen. Heb daar gewoon geen zin meer in. Ik kap er vanaf nu mee!
Ik zou niet weten welke reclames je bedoeld. Geen naamvoorbeelden?quote:Op donderdag 15 september 2005 03:14 schreef coz het volgende:
sorry maar voel me momenteel niet geroepen om helemaal het topic te lezen , weet niet of het al eens besproken is , maar die 0¤00 reclames die je 's nachts op tv ziet heeft iemand daar nog een beetje positieve ervaring mee
Ik zou zeggen.. ga kijken op de sites en vind het uit voor jezelfquote:en tip mss voor volgende topic .. wat ik mis aan de OP is een top 3 of leuk kruistabelletje met prijzen en ++ tot 0 tot -- waardering.. .. ofzoiets![]()
Nee, daar heb ik geen zin meer in. Ze heeft mij gewoon gebruikt, de aandacht vindt ze leuk. Zodra het meer wordt kapt ze. Ik denk dat ze opzich nog wel contact wil houden maar niet op de manier zo als ik dat wil. Ik ga echt niet aan een dood paard trekken en al zeker niet op haar wachten. Ik ben er toch echt wel kapot van want ik ben nog nooit iemand tegengekomen die mij zo aanvult. En ik ben echt veel mensen tegengekomen.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:16 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen, maar dit had je natuurlijk niet echt kunnen zien aankomen, omdat haar gedrag vorige week zo'n beetje het tegenovergestelde was van wat het nu is. En als je dan al gevoelens voor iemand begint te krijgen, dan komt het natuurlijk extra hard aan. Laat je er niet door uit het veld slaan, ook al zijn mijn ervaringen (wat datingsites betreft dan) niet veel beter dan de jouwe, toch zou het je ook een keer wél moeten lukken (als je daar op uit bent, natuurlijk).
Al moet ik er wel nog bijvermelden dat ik het toch behoorlijk sneu vind dat ze je zo van de ene op de andere dag aan de kant zet, al vermoed ik dat jij er ook niet echt meer behoefte aan hebt om haar beter te leren kennen, na zo'n domper.
Liefdesverdriet. Het is en blijft een vervelend iets. Geef jezelf een week of iets meer en zorg dan dat je met frisse moed weer verder gaat. Meteen alle deuren dichtknallen vind ik persoonlijk nogal heftig maar ik ben jou niet dus is dat voor mij makkelijk pratenquote:Op donderdag 15 september 2005 08:45 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik geen zin meer in. Ze heeft mij gewoon gebruikt, de aandacht vindt ze leuk. Zodra het meer wordt kapt ze. Ik denk dat ze opzich nog wel contact wil houden maar niet op de manier zo als ik dat wil. Ik ga echt niet aan een dood paard trekken en al zeker niet op haar wachten. Ik ben er toch echt wel kapot van want ik ben nog nooit iemand tegengekomen die mij zo aanvult. En ik ben echt veel mensen tegengekomen.
Normaal gesproken kan ik dit vrij makkelijk accepteren maar omdat zij zo veel persoonlijkheid had en precies overeenkwam met mijn ideaalbeeld dan heb je voor je eigen gevoel echt veel pijn. Klikt vreemd maar zo voelt het. Kom er wel overheen maar ik denk dat dit nog wel even kan duren. Bedoel denk de hele tijd aan haar, en dat na 1 date en ettelijke telefoongesprekken. Ben gewoon helemaal gek van die meid.
Ja ik kan haar toch niet uit mijn hoofd krijgen. Ik stuur haar binnenkort nog wel een mail dat het wat mij betreft niet zo hoeft te eindigen. Bedoel waarom zou je een geweldig contact beeindigen. Maar ik ben bang dat ik dan geen afstand kan nemen en onbewust altijd meer wil.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Liefdesverdriet. Het is en blijft een vervelend iets. Geef jezelf een week of iets meer en zorg dan dat je met frisse moed weer verder gaat. Meteen alle deuren dichtknallen vind ik persoonlijk nogal heftig maar ik ben jou niet dus is dat voor mij makkelijk praten
Zelfs in 1 post spreek je jezelf tegen. Ik kan je niet volgen. Wil je nu wel of wil je nu niet een mailtje sturen?quote:Op donderdag 15 september 2005 10:04 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ik stuur haar binnenkort nog wel een mail dat het wat mij betreft niet zo hoeft te eindigen. Bedoel waarom zou je een geweldig contact beeindigen. Maar ik ben bang dat ik dan geen afstand kan nemen en onbewust altijd meer wil.
Dat kan ik mijzelf niet aandoen. Dus heb bij deze besloten definitief niks meer van mij te laten horen.
Ik heb er 25 gekregen, 45 is best wel veel zeg....quote:Op donderdag 15 september 2005 10:47 schreef mortje het volgende:
Trouwens, ik zal mijn 'ervaringen' tot nu toe eens posten. Sinds 10 dagen ben ik ingeschreven bij knuz en onehello (niet betalend). Ik heb niet actief gezocht en ben door 45 vrouwen benaderd. Zeker op onehello blijft dit vaak bij een 'kusje' omdat ik weiger te betalen en de andere persoon ongetwijfeld ook. Op dit moment heb ik contact met iemand en maandag gaan we wat leuks doen, eens kijken hoe dit allemaal uitpakt.
Wat betreft de mensen die reageerde, tja het is hier al eens gezegd maar sommigen lezen niet eens je profiel. Vrouwen met kinderen, terwijl ik toch aangaf dat absoluut niet te willen. In ieder geval ben ik benieuwd hoe dit zal gaan.
Ja ik spreek mij idd tegen. Ik las het net zelf ook. Ik weet het eerlijk gezegd niet. Als ik naar mijn gevoel luister wil ik het contact niet kwijt. Weet overigens niet eens of zij nog wel contact wil onderhouden. Anderzijds als je kijkt naar de feiten dan heeft het aanhouden van het contact ook nadelen. Wellicht dat ik nog steeds bepaalde gevoelens voor die vrouw koester. Door nog contact te onderhouden kan dat er toe leiden dat je constant hoop hebt. En je geeft daarmee aan wel geduld te hebben totdat zij het verwerkt heeft. Bedoel, ik ga daar niet op wachten. Ik ben inderdaad nogal warrig in mijn posts. Het heeft er gewoon mee te maken dat ik zelf ook niet precies weet wat ik ermee aan moet. Het leuke is dat ik vanmiddag een sollicitatie gesprek heb, een andere droom om manager te worden in vervulling te laten gaan. Moet nog dingen voorbereiden, maar ben alleen met haar bezig. Triest maar waarquote:Op donderdag 15 september 2005 11:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zelfs in 1 post spreek je jezelf tegen. Ik kan je niet volgen. Wil je nu wel of wil je nu niet een mailtje sturen?
al die reclames met zo'n vrouw in beeld die al dan niet een verhaaltje vertelt dat ze een man zoekenquote:Op donderdag 15 september 2005 07:43 schreef Mickeys het volgende:
Ik zou niet weten welke reclames je bedoeld. Geen naamvoorbeelden?
quote:Ik zou zeggen.. ga kijken op de sites en vind het uit voor jezelf
dan zou daar toch best eens iets samenvattends van gemaakt kunnen worden na deel 18 ??quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:21 schreef Mickeys het volgende:
[snip]
Het gaat hier dus om het wel of niet inschrijven op datingsites, positieve en negatieve ervaringen met deze sites, het wel of niet voor het lidmaatschap betalen en alles wat er verder bij komt kijken.
[/snip]
Ik zei het al eerder... je hebt liefdesverdriet. Niemand is volgens mij in het bezit van een knop waarmee je je gevoelns uit kan zetten. Niemand verlangt dat ook van je denk ikquote:Op donderdag 15 september 2005 11:10 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ja ik spreek mij idd tegen. Ik las het net zelf ook. Ik weet het eerlijk gezegd niet. Als ik naar mijn gevoel luister wil ik het contact niet kwijt. Weet overigens niet eens of zij nog wel contact wil onderhouden. Anderzijds als je kijkt naar de feiten dan heeft het aanhouden van het contact ook nadelen. Wellicht dat ik nog steeds bepaalde gevoelens voor die vrouw koester. Door nog contact te onderhouden kan dat er toe leiden dat je constant hoop hebt. En je geeft daarmee aan wel geduld te hebben totdat zij het verwerkt heeft. Bedoel, ik ga daar niet op wachten. Ik ben inderdaad nogal warrig in mijn posts. Het heeft er gewoon mee te maken dat ik zelf ook niet precies weet wat ik ermee aan moet. Het leuke is dat ik vanmiddag een sollicitatie gesprek heb, een droom om manager te worden in vervulling te laten gaan. Moet nog dingen voorbereiden, maar ben alleen met haar bezig. Triest maar waar
Normaal weet ik dat altijd nu niet. Ik ben nog nooit zo gek geweest op een vrouw. Ze is zo....![]()
Tuurlijk verwacht niemand dat van je. Maar ja het is nu eenmaal zo, ik moet er zelf maar een positieve draai aan te zien geven. En het domme is dat ik gisteren mijn account had gedeactiveerd. Ik heb hem zojuist geactiveerd. Was een tijd geleden nog met iemand aan het chatten, dus vandaag maar een bericht gestuurd. Net weer wat teruggekregen. Helaas gaat ze volgende week naar Afrikaquote:Op donderdag 15 september 2005 11:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder... je hebt liefdesverdriet. Niemand is volgens mij in het bezit van een knop waarmee je je gevoelns uit kan zetten. Niemand verlangt dat ook van je denk ik
hier zal men wel weer overheen lezen , te subtielquote:Op donderdag 15 september 2005 11:13 schreef coz het volgende:
edit
(alsin dat was niet de vraag, en dan weet ik graag liever vooraf welke goedkoop/gratis EN goed is )
Aangezien je te lui bent om de topic(s) door te lezen ben ik te lui om er daadwerkelijk antwoord op te geven. In de startpost staat mijn inziens welke sites gratis zijnquote:Op donderdag 15 september 2005 11:34 schreef coz het volgende:
[..]
hier zal men wel weer overheen lezen , te subtiel
noem eens een goede en gratis site dan![]()
Het vlotten met de sites staat vrij laag. Op dit moment met iemand wel ons beider gastenboek aan het vullen met de grootst mogelijke onzin maar gewoon gezellig.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:26 schreef Chewbacca het volgende:
Maar Mickey, wil het bij jou nog wat vlotten met online dating? Je had toch contact met een collega? Of is dat ook niks geworden?
Je bent mij nooit tegengekomen op knuz... dat zal het zijnquote:Op donderdag 15 september 2005 11:45 schreef Chewbacca het volgende:
knuz ed zijn echt bagger. De RP is wel goed maar ja je moet betalen. Als je echt wat wil moet je toch betalen. Ik heb wel even ingeschreven op knuz. Zoals Mortje al zei veel berichten van vrouwen met kinderen. Of van die labiele vrouwen die aandacht nodig hebben. Helemaal niks..
Ik heb 1 leuk contact gehad via Knuz, maar na 2 dagen afgekapt omdat mevrouw direct wilde afspreken.
om 3 uur 's nachts mag het ?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Aangezien je te lui bent om de topic(s) door te lezen
ah , die 2 .. mhhkay granted... (ff wakker worden) maar de originele vraag sloeg meer op of er dan ook een ervaringswaardeoordeel achter gaat komenquote:ben ik te lui om er daadwerkelijk antwoord op te geven. In de startpost staat mijn inziens welke sites gratis zijn
Ohh ben je zo labiel dan? Dat is mij nog niet echt opgevallen anders, alleen een beetje oud.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je bent mij nooit tegengekomen op knuz... dat zal het zijn![]()
![]()
Nee, ik ben juist anders dan anderen hehehe en ja ... dat ik oud ben wist ik ook al. duhhhhhquote:Op donderdag 15 september 2005 12:07 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ohh ben je zo labiel dan? Dat is mij nog niet echt opgevallen anders, alleen een beetje oud.![]()
Ja om 3 uur 's nachts mag dat, maar wij zijn ook al weken bezig om al die topics te vullen. Maar om 3 uur 's nachts is het lekker rustig en kan je relaxed de topics door lezenquote:Op donderdag 15 september 2005 12:00 schreef coz het volgende:
[..]
om 3 uur 's nachts mag het ?
[..]
ah , die 2 .. mhhkay granted... (ff wakker worden) maar de originele vraag sloeg meer op of er dan ook een ervaringswaardeoordeel achter gaat komen
Oud is ook maar een relatief begrip natuurlijk. Maar ik ben je nog nooit tegengekomen. Moet eerlijk zeggen dat ik alleen een profiel daar heb geplaatst. Niks meegedaan ook niet gezocht, lui he.....Ik vind het ook maar dom dat ze cijfers geven. Ik had een 9 na 10 stemmen, vervolgens gaan een aantal kerels stemmen en geven mij een 1.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee, ik ben juist anders dan anderen hehehe en ja ... dat ik oud ben wist ik ook al. duhhhhh
Knuz is mijn inziens ook meer geschikt voor de eenzame werkelozen onder ons. Overdag gaat de snelheid prima... totdat het bezoekersaantal boven de 450 komtquote:Op donderdag 15 september 2005 12:14 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Oud is ook maar een relatief begrip natuurlijk. Maar ik ben je nog nooit tegengekomen. Moet eerlijk zeggen dat ik alleen een profiel daar heb geplaatst. Niks meegedaan ook niet gezocht, lui he.....Ik vind het ook maar dom dat ze cijfers geven. Ik had een 9 na 10 stemmen, vervolgens gaan een aantal kerels stemmen en geven mij een 1.En de site is veel te traag. Ik vind het maar waardeloos...!!!
Ik zit nou een paar maanden op Knuz. Dan merk je wel dat ze een harde kern gebruikers *kuch* werklozen? *kuch* hebben die altijd online is... Weinig nieuwe mensen om eens contact mee op te starten in ieder geval...quote:Op donderdag 15 september 2005 12:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Knuz is mijn inziens ook meer geschikt voor de eenzame werkelozen onder ons. Overdag gaat de snelheid prima... totdat het bezoekersaantal boven de 450 komt
Kennelijk is hij toch niet helemaal overtuigt of jullie hebben een verschillend beeld van de situatie. Het best is een mail te sturen waarin jij aangeeft wat je wil. Frequenter contact waarbij de mogelijk tot het ontstaan van een relatie wordt open gelaten. Wellicht dat hij hetzelfde als jou er overdenkt. Probeer jij dan maar duidelijkheid te scheppen, als hij dat niet doet. Anders blijf je in het ongewis.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:33 schreef MenMpje het volgende:
Wow, de bovenstaande reacties zijn nou niet bepaald een bewijs voort succes van internet dating.
Hier het vervolg van mijn verhaal..Ik heb hoop dat dat oke gaat eindigen, maar ik weet het niet meer nu.
Super date gehad. Bellen en smsen deden we voor de date niet echt veel, nu nog steeds niet. Af en toe msn wel. Beiden aangegeven dat wij nogmaals wat willen doen, en dat het een succes was wat ons betreft.
Na tijdje stilte heeft hij laten weten dat hij graag snel nog wat wil doen. Daar heb ik positief op gereageed. En nu hoor ik alweer enkele dagen niks. Ik zie hem wel online, maar meestal ben ik dan bezig met iets, en hij waarschijnlijk ook, want ondanks dat hij online staat spreekt hij me niet aan.
Ik snap deze jongen niet? Ik stel me trouwens bewust niet zo happerig op.
Maar dit vind ik dus de doodsteek van elke leuke date. We hebben 1 leuke date gehad. Als het wat wordt, dan moet dat wat mij betreft op 1 van de volgende dates blijken, op een wat meer romantische manier dan via mail... Ik was erg blij dat hij me vroeg om snel nog wat te gaan afspreken, maar van mij mag het gewoon wel wat sneller allemaal.quote:Het best is een mail te sturen waarin jij aangeeft wat je wil. Frequenter contact waarbij de mogelijk tot het ontstaan van een relatie wordt open gelaten.
Ja misschien heb je wel gelijk, ik ben iemand van duidelijkheid en dat heeft mij op dit moment ook niet gebracht wat ik wilde. Doe wat je gevoel je ingeeft, maar je kan best wel aangeven dat je weer af wilt spreken.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:43 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Maar dit vind ik dus de doodsteek van elke leuke date. We hebben 1 leuke date gehad. Als het wat wordt, dan moet dat wat mij betreft op 1 van de volgende dates blijken, op een wat meer romantische manier dan via mail... Ik was erg blij dat hij me vroeg om snel nog wat te gaan afspreken, maar van mij mag het gewoon wel wat sneller allemaal.
En, ik hoop natuurlijk dat niet iedere man als een gek gaat bellen en smsen als hij iemand leuk vindt, (die ervaring heb ik wel met mijn exen) en dat doet dit exemplaar dus niet.
Misschien stel ik me wel aan, heb nu 3 dagen niks gehoord, en laatsdte gesprek was over nogmaals daten..
De vorige keer dat ik een aantal dagen niks hoorde kwam het ook goed.. Maar toch.
Ah, de onzekerheid!!
Misschien ben ik wel verliefd.![]()
Mannen! Die willen wel jagen, maar ze willen niet worden opgejaagd...quote:Op donderdag 15 september 2005 12:54 schreef MenMpje het volgende:
Ik heb je verhaal gelezen.. Ja, het is inderdaad niet iets wat ik zou doen, zo'n mail. Zon mail is in mijn ogen wat snel na 1 date. Misschien ben ik dan weer , het andere extreem, te afwachtend..
Ik heb trouwends al aangegeven dat ik nogmaals wil afspreken, alleen moet de afspraak zelf nog van de grond komen zeg maar. En dat duurt maar. Haha.
Heb zo iets van, hij heeft het voorgesteld, ik heb aangegeven dat ik wil, nu is het zijn beurt..![]()
Alles wat hij zegt klinkt allemaal wel oke. Maar ik word wel zo onzeker van het feit dat ik dan na al die leuke plannen dan weer enkele dagen niks van hem hoor..
Mannen, wat is dit voor gedrag! Ik dacht dat mannen altijd duidelijk waren met dit soort dingen of is dit stiekem toch wel een slecht teken, dat ik niet wil zien?!?
Maar als het dan echt een slecht teken is, waarom vraagt ie me dan tóch nogmaals uit.![]()
Wacht maar, binnen no-time ben je een aantal illusies armer en een aantal ervaringen rijker...quote:Op donderdag 15 september 2005 14:56 schreef MenMpje het volgende:
Ja, niet te hard van stapel lopen is moeilijk!
Ja persoonlijk vind ik dat je doortastend moet zijn in je contact. Na het eerste gesprek weet je wat je kan verwachten en daar stel je je op in. Ik vind dat hij wel erg terughoudend is als je laat blijken dat je geintresseerd ben in elkaar. Heb dan toch het vermoeden dat hij meerdere ijzers in het vuur heeft.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:54 schreef MenMpje het volgende:
Ik heb je verhaal gelezen.. Ja, het is inderdaad niet iets wat ik zou doen, zo'n mail. Zon mail is in mijn ogen wat snel na 1 date. Misschien ben ik dan weer , het andere extreem, te afwachtend..
Ik heb trouwends al aangegeven dat ik nogmaals wil afspreken, alleen moet de afspraak zelf nog van de grond komen zeg maar. En dat duurt maar. Haha.
Heb zo iets van, hij heeft het voorgesteld, ik heb aangegeven dat ik wil, nu is het zijn beurt..![]()
Alles wat hij zegt klinkt allemaal wel oke. Maar ik word wel zo onzeker van het feit dat ik dan na al die leuke plannen dan weer enkele dagen niks van hem hoor..
Mannen, wat is dit voor gedrag! Ik dacht dat mannen altijd duidelijk waren met dit soort dingen of is dit stiekem toch wel een slecht teken, dat ik niet wil zien?!?
Maar als het dan echt een slecht teken is, waarom vraagt ie me dan tóch nogmaals uit.![]()
Klinkt toch wel erg positief weer. Ik hoop dat jullie er samen uit komen.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:53 schreef Chewbacca het volgende:
Ik wil toch nog even iets zeggen, wellicht dat het voor veel mensen niet interessant is, dat terzijde. Het contact dat ik met dat meisje had, was echt zo bijzonder en ik vandaag weer met haar gemailed en ik denk dat het uiteindelijk ook nog wel goed komt. Ze is verliefd op mij maar wil zich niet in een relatie storten omdat ze bang is dat het weer fout gaat. Ze heeft nachten niet kunnen slapen en daar had haar werk onder te lijden. Ze kan er gewoon niet goed meeomgaan. Wij hadden zoveel contact in korte tijd dat wij uitkeken naar elke avond waarin we elkaar soms wel 5 uren achtereen spraken.
Ik ben speciaal voor haar en zij voor mij. We hebben afgesproken het eerst zo te laten, maar ik heb het idee dat ze over korte tijd wel over de brug komt. Ze zit er zowel lichamelijk als geestelijk doorheen dat ze geen contact meer met mij heeft. Als ik het nu laat rusten kunnen er twee dingen gebeuren. Ik heb verder geen valse hoop, maar dit was echt liefde op het eerste gezicht. Via een plaatje en daarna IRL.
Ondertussen heb ik gewoon weer een nieuw chatmaatje, of waren het er nou twee![]()
Dus niet te snel oordelen over datingsites!
Je kunt misschien jezelf wel goed voor de gek houden, maar mij niet. Je bent gewoon smoorverliefd op haar.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:53 schreef Chewbacca het volgende:
Ik wil toch nog even iets zeggen, wellicht dat het voor veel mensen niet interessant is, dat terzijde. Het contact dat ik met dat meisje had, was echt zo bijzonder en ik vandaag weer met haar gemailed en ik denk dat het uiteindelijk ook nog wel goed komt. Ze is verliefd op mij maar wil zich niet in een relatie storten omdat ze bang is dat het weer fout gaat. Ze heeft nachten niet kunnen slapen en daar had haar werk onder te lijden. Ze kan er gewoon niet goed meeomgaan. Wij hadden zoveel contact in korte tijd dat wij uitkeken naar elke avond waarin we elkaar soms wel 5 uren achtereen spraken.
Ik ben speciaal voor haar en zij voor mij. We hebben afgesproken het eerst zo te laten, maar ik heb het idee dat ze over korte tijd wel over de brug komt. Ze zit er zowel lichamelijk als geestelijk doorheen dat ze geen contact meer met mij heeft. Als ik het nu laat rusten kunnen er twee dingen gebeuren. Ik heb verder geen valse hoop, maar dit was echt liefde op het eerste gezicht. Via een plaatje en daarna IRL.
Ondertussen heb ik gewoon weer een nieuw chatmaatje, of waren het er nou twee![]()
Dus niet te snel oordelen over datingsites!
Ja ik ben smoorverliefd op haar. Ik word helemaal gestoord van die vrouw, zo leuk vind ik haar. Maar ze zegt zelf dat ze door mij niet meer kan slapen. Ze kan mij ook niet loslaten, daar ben ik zeker van.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:49 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Je kunt misschien jezelf wel goed voor de gek houden, maar mij niet. Je bent gewoon smoorverliefd op haar.
En hoe stoer je je hier misschien voordoet, stiekem hoop je gewoon heel erg dat dit hét gaat worden en je bent bereid daar heel ver in te gaan. In de tussentijd hou je jezelf voor dat je geen verwachtingen meer zult/wilt hebben en wel ziet wat het vervolg is, ten slotte is zij misschien wel de ware en die laat je niet zomaar lopen. Met als gevolg dat je waarschijnlijk nog een paar keer je neus flink zult stoten. Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar ik wil je verwachtingen vooral een beetje temperen, zodat je over een tijdje, als ze weer 'ns een keer twijfelt en je met een kluitje in het riet stuurt, in ieder geval niet weer half/helemaal kapot bent ervan.
Hoe dat dan? Ik kwam er een half uur geleden achter dat ik kan zien hoe vaak mijn profiel gezien is. 46x.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:40 schreef UncleFunk het volgende:
Goh, ik heb zojuist ontdekt dat je op Relatieplanet ook kunt zien wie je profiel bekeken heeft.![]()
Ja inderdaad eerst een aantal malen goed overlezen voordat je overhaast een reactie geeft. Vaak lees je het niet goed en of wordt je bevangen door emoties.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Klinkt toch wel erg positief weer. Ik hoop dat jullie er samen uit komen.
Vanmiddag even een kleine tik gehad maar mogelijk dat ik me weer is behoorlijk als vrouw aanstel. Morgen nog maar eens de mail terug lezen. Het kwam op mij over dat hij heel erg op zijn vrijheid gesteld was en toen mailde ik naar hem dat ik dan zeker geen kans meer maakte.... kreeg ik als antwoord weer iets wazigs... je kon er alle kanten mee op. Maar goed... morgen na een nachtje er over geslapen te hebben een terug kijken en dan me conclusie trekken.
Mijne 6 keer, maar ja, ik ben ook inactief.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:42 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Hoe dat dan? Ik kwam er een half uur geleden achter dat ik kan zien hoe vaak mijn profiel gezien is. 46x.
Daarom krijg je dus nooit een reactie. Ik heb er vandaag weer 4 gekregenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:49 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Mijne 6 keer, maar ja, ik ben ook inactief.Ik kwam er bij toeval achter.
Je spreekt jezelf wel vaak tegen in je berichtjes, maar dat is al eerder vermeld en voor mij ook één van de redenen om je "ik geef haar geen aandacht meer"-relaas met een korreltje zout te nemen.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:41 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ja ik ben smoorverliefd op haar. Ik word helemaal gestoord van die vrouw, zo leuk vind ik haar. Maar ze zegt zelf dat ze door mij niet meer kan slapen. Ze kan mij ook niet loslaten, daar ben ik zeker van.
We laten het op zijn beloop, dus geen contact meer. Maar ik kan mij niet voorstellen dat we geen contact meer hebben. Wees reeel, we hadden bijna een relatie. Als je elke dag 3 uren per dag belt en zelfs 1 dag 5.5 uren. Verder afgelopen zaterdag zoveel lopen flirten en lichamelijk contact gehad. Constant op elkaar gefocussed en elkaar niet los kunnen laten. 13 uren hebben wij het volgehouden! Ik ben niet gek....ik wacht af totdat ze een bericht stuurt. Ik geef haar nu geen aandacht meer! Ze weet dat wat ik heb zij wil. Daar ben ik zeker van.
Ja dat doe ik ook, maar ik ben zooo gek op haar. Het kost mij ook veel moeite om niet op haar meer te reageren. Ik weet als ik dat doe, dat ik dan definitief niks meer te horen krijg. Je moet geduld zien op te brengen anders gaat het niks worden. Er is zo'n ongeloofelijke klik, zij weet dat ook. Alleen kan ze zich niet binden.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:58 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf wel vaak tegen in je berichtjes, maar dat is al eerder vermeld en voor mij ook één van de redenen om je "ik geef haar geen aandacht meer"-relaas met een korreltje zout te nemen.
Maar da's niet erg hoor, ik kan me meer dan goed voorstellen dat je verliefd bent op haar en zij op jou, als het zo goed klikt tussen jullie. Laat je alleen niet teveel erin meeslepen en zeg niet alleen dat je haar voorlopig met rust zult laten, maar dóe het dan ook. Ga er gewoon van uit dat het niks meer zal worden tussen jullie twee, dan kan en zal het alleen maar meevallen. Het laatste dat je waarschijnlijk wilt worden is haar "rebound-relatie".
Verder hoop ik natuurlijk óók stiekem dat het gewoon iets gaat worden tussen jullie, maar ik kan nu eenmaal op dit moment íets objectiever erover oordelen dan jij
Maar als ze eenmaal wat tijd heeft gehad om haar gevoelens op een rijtje te zetten, kun je ook eens bij haar informeren waar ze nou precies bang voor is. Per slot van rekening zou jij zelf een bepalende factor zijn in de vraag of het in een relatie tussen jullie fout gaat, en misschien is er met jou helemaal niets waar ze zich druk over hoeft te maken. Als ze niet altijd single wil blijven zal ze de sprong toch een keer moeten wagen, dus waarom niet met jou? Dus ja, geef haar tijd, maar maak ook een keer duidelijk dat je haar misschien kunt helpen om haar angst opzij te zetten.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:07 schreef Chewbacca het volgende:
[..] Dat maakt haar angstig. Ja wat moet je? Geduld hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |