abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 september 2005 @ 16:47:44 #151
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30487899
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:46 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Ik sta alleen op Lexa, maar heb natuurlijk wel eerst een vergelijkend warenonderzoek gehouden, alvorens ik besloot ergens voor te betalen.
Ik ben nog nooit op Lexa geweest.
Waar heb je dat gedaan?

Ik had me laatst ingeschreven op parship... inschrijven was gratis zeiden ze. Moest je helemaal zo'n psychologische test invullen, uiteindelijk bleek dat ze drie mensen hadden die bij me pasten (qua persoonlijkheid). Maar ik kon dan weer niet zien wie dat waren.
  zondag 11 september 2005 @ 16:48:18 #152
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30487916
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:26 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Da's waar, maar de "kwaliteit" is over het algemeen ook wel iets hoger. Minder grappenmakers en volgens mij ook wel iets hoger opgeleid over het algemeen. En het zijn er sowieso meer dan op Knuz, ik keek daar laatst nog een keer en zag nog steeds veel dezelfde gezichten.
Op RP heb ook veel dezelfde gezichten. Natuurlijk is het aanbod vele malen groter, maar RP bestaat ook al veel langer dan knuz. Knuz moet echt nog aan de weg timmeren. om te beginnen met de verbinding als er meer dan 400 mensen online zijn. Het wordt dan echt traag en dan haak je al snel afmijn inziens.

offtopic @christine: ik heb besloten je te negeren en zal vanaf nu geheel niet meer op je reageren /offtopic
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zondag 11 september 2005 @ 16:50:54 #153
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30488010
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:48 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Op RP heb ook veel dezelfde gezichten. Natuurlijk is het aanbod vele malen groter, maar RP bestaat ook al veel langer dan knuz. Knuz moet echt nog aan de weg timmeren. om te beginnen met de verbinding als er meer dan 400 mensen online zijn. Het wordt dan echt traag en dan haak je al snel afmijn inziens.
Hoeveel mensen staan er op die andere sites online dan? Ik zie op knuz vaak iets van 500 of 600 mensen online, dat vond ik al aardig wat... maar bij andere sites is dat dus nog meer? Misschien de moeite om daar eens te gaan kijken dan.
quote:
offtopic @christine: ik heb besloten je te negeren en zal vanaf nu geheel niet meer op je reageren /offtopic
Meid, het is maar fok. Bovendien zijn er altijd mensen die anders denken...

[ Bericht 9% gewijzigd door Christine op 11-09-2005 17:02:39 ]
pi_30488363
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:47 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit op Lexa geweest.
Waar heb je dat gedaan?
Ik heb me gewoon (gratis) ingeschreven bij een paar van die sites en toen gekeken wat me het meeste aansprak. En tsja, eigenlijk ben ik er dan nog een beetje ingeluisd. Ik kreeg een gratis proefabonnement bij Lexa voor drie dagen, dus ik ging wat berichtjes sturen. Na drie dagen was het proefabonnement voorbij en toen kon ik dus ook niet meer de berichtjes in m'n inbox lezen. Nieuwsgierig als ik ben, heb ik me toen maar geabonneerd.
pi_30488432
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:48 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Tsja, da's een (ander) nadeel van een gratis service. 't Is al mooi dat het gratis is, dat soort dingen moet je dan ook mee kunnen leven, lijkt me.

En kom op mensen, laten we een beetje normaal tegen elkaar blijven doen, 't is niet dat jullie met elkaar hoeven te daten ofzo...
  zondag 11 september 2005 @ 17:13:12 #156
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30488636
Joepie, ik zoek op lexa naar geschikte partners.... totaal 3 gevonden waarvan twee zonder foto en een die voor mij wat te ver woont.
pi_30488749
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:13 schreef Christine het volgende:
Joepie, ik zoek op lexa naar geschikte partners.... totaal 3 gevonden waarvan twee zonder foto en een die voor mij wat te ver woont.
Nou, dan zal ik wel die ene met foto zijn. Leuk ben ik, hč?
  zondag 11 september 2005 @ 17:20:43 #158
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30488844
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:17 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Nou, dan zal ik wel die ene met foto zijn. Leuk ben ik, hč?
Ja , jammer dat ik geen lid ben... anders had ik gereageerd.
pi_30488919
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:20 schreef Christine het volgende:

[..]

Ja , jammer dat ik geen lid ben... anders had ik gereageerd.
Oe! Maak me gek! Even wachten op je gratis proefabonnementje dan maar...haha!
  zondag 11 september 2005 @ 17:22:53 #160
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30488926
omg...
quote:
Ik ben sirjeuz man, ik hou van erlijkheid en betroubar mensen, gezeligheid en sex hoort ook bij natuurlijk!! ik ben opzoek naar en liefe meid om samen van de leive te genieten en alles samen delen
pi_30489391
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:22 schreef Christine het volgende:
omg...
[..]

Was dat een bericht dat je ontving?
pi_30489453
quote:
Op zondag 11 september 2005 16:24 schreef Mickeys het volgende:

[..]

En daar betaal je dan voor mocht je willen communiceren met elkaar
Dat klopt, helaas is dat gelijk een nadeel van Relatieplanet.
  zondag 11 september 2005 @ 17:44:06 #163
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30489548
quote:
Op zondag 11 september 2005 17:38 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Was dat een bericht dat je ontving?
nee, een profiel van iemand.
pi_30501967
RP heeft een aantal grote nadelen vind ik. Als man kan je geen berichten lezen indien je geen abonnement hebt afgesloten. Vrouwen kunnen wel berichten lezen, echter kunnen zij niet versturen. Ik vind dat belachelijk, er wordt onderscheid gemaakt op sekse.

Echter moet ik wel bekennen dat ik nu een vrouw heb gevonden waarmee het zo ongeloofelijk klikt. Ik heb haar net gesproken, maar wil haar nu gewoon weer zien. Liefst morgen dan vandaag, ben denk ik toch wel verschrikkelijk gek op haar. Datingssites werken, tenminste als je kritisch bent, zelfkennis hebt en weet wat je wil. Je kan in een telefoongesprek en foto's veel aflezen.

Ik ben van mening dat veel datingsites niet aan de vraag voldoen. Er is ruimte voldoende om een website te ontwikkelen die beter inspringt op de wensen van de mensen. Ik vermoed dat over 10 jaren dit een branche is die met honderden 100% gaat stijgen. De samenleving wordt almaar individualistischer, datingssites passen perfect in dit beeld.
pi_30502469
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:00 schreef Chewbacca het volgende:
De samenleving wordt almaar individualistischer, datingssites passen perfect in dit beeld.
Heb je helemaal gelijk in en zo zal het ook gaan.
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
  maandag 12 september 2005 @ 00:59:39 #166
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30503557
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook wel mee eens.

kleine update: vanavond heeft mijn collega gebeld en we hebben een heel erg leuk gesprek gehad. Nu hoor ik wel om me heen dat het normaal zou zijn dat je uren aan de telefoon hangt, maar na 20 minuten spraken we af dat we elkaar komende week in ieder geval nog zouden spreken. Toen ik op hing vond ik het wel jammer dat het gesprek alweer voorbij was. Ik heb er erg van genoten.
Wordt vervolgd
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  maandag 12 september 2005 @ 15:20:19 #167
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30515170
Kreeg net een berichtje op RP:
quote:
Hallo mooie vrouw, ik ben zeer onder de indruk van jouw verschijning (...)
Erg knap, omdat ik er geen foto bij heb staan...
pi_30515696
quote:
Op maandag 12 september 2005 00:16 schreef pino.in.disguise het volgende:

[..]

Tja, ik ben het hier ook wel mee eens. Ik merk wel dat veel mensen nog een ouderwets beeld hebben van dit soort sites. Ik kan me best voorstellen dat als je geen zin/tijd hebt om elke zaterdag naar de kroeg/discotheek te gaan dat dit best handig kan zijn.

Ik zelf zit nog in de cd-van-jou-cd-van-mij fase, maar het lijkt me een handig medium als je het niet te serieus neemt. (vooral dat laatste)

[ Bericht 1% gewijzigd door 430n op 12-09-2005 15:49:04 ]
pi_30515973
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:41 schreef 430n het volgende:

[..]

Tja, ik ben het hier ook wel mee eens. Ik merk wel dat veel mensen nog een ouderwets beeld hebben van dit soort sites. Ik kan me best voorstellen dat als je geen zin/tijd hebt om elke zaterdag naar de kroeg/discotheek te gaan dat dit best handig kan zijn.

Ik zelf zit nog in de cd-voor-jou-cd-voor-mij fase, maar het lijkt me een handig medium als je het niet te serieus neemt. (vooral dat laatste)
Neem maar van mij aan dat het werkt. Als je weet wat je verwacht van een relatie, je leven en de toekomst die bij een relatie past dan zou het zelfs dom zijn om het niet te doen. Bedoel wat heb je te verliezen? ja het is een etalage? Het is meer koudwatervrees, zodra je een leuk gesprek hebt met iemand dan merk je dat het leuk is.

Mensen zijn sociale dieren, op je werk is je contact oppervlakkig. In de kroeg of disco idemdito. Ik vind het dan ook knap lastig om iemand te vinden die bij je past. Door te weten wat jij wil kan je bepaalde dames ''selecteren''. Het beste is een profiel samen te stellen die jouw persoonlijkheid weergeeft. Zodra dames daar op reageren, dan heb je veelal contact met dames die oprecht geintresseerd zijn. Door te msnen, te bellen ed kan je een heel eind komen om te bepalen of iemand wel of niet bij je past.

Door foto's te vragen van verschillende situaties, zoals vakanties, kroeg, of gewoon thuis kan je veel aflezen. Tuurlijk is niet elk contact direct een match, maar ik merk dat RP in het bijzonder mijn leven in 3 weken nu al verrijkt heeft. Niet alleen dat ik iemand ben tegengekomen die potentieel mijn partner kan worden. Ook de leuke gesprekken met andere vrouwen doen je goed.

Het is goed voor je zelfvertrouwen, je leert andere mensen kennen en bouwt in sommige gevallen een vriendschap op. Het gebrek aan échte vriendschappen kan door dit medium worden verkleind. En zeg nou zélf? Wie wil er nou niet een evenwichte relatie meer vriendinnen waar je leuke dingen mee kan delen.

Kortom gewoon doen dus
  maandag 12 september 2005 @ 16:14:25 #170
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30516328
quote:
Op maandag 12 september 2005 15:55 schreef Chewbacca het volgende:
Neem maar van mij aan dat het werkt. Als je weet wat je verwacht van een relatie, je leven en de toekomst die bij een relatie past dan zou het zelfs dom zijn om het niet te doen. Bedoel wat heb je te verliezen? ja het is een etalage? Het is meer koudwatervrees, zodra je een leuk gesprek hebt met iemand dan merk je dat het leuk is.

Mensen zijn sociale dieren, op je werk is je contact oppervlakkig. In de kroeg of disco idemdito. Ik vind het dan ook knap lastig om iemand te vinden die bij je past. Door te weten wat jij wil kan je bepaalde dames ''selecteren''. Het beste is een profiel samen te stellen die jouw persoonlijkheid weergeeft. Zodra dames daar op reageren, dan heb je veelal contact met dames die oprecht geintresseerd zijn. Door te msnen, te bellen ed kan je een heel eind komen om te bepalen of iemand wel of niet bij je past.
Kritisch meisje met bindingsangst gaat zich er weer ff mee bemoeien
Je kan inderdaad via internet best een leuke email wisseling hebben met iemand, maar hetgene waar het echt op aan komt... of de vonk overspringt... dat is iets wat je pas kan ontdekken als je elkaar IRL gezien hebt.

Via internet kijken of iemand bij je past, vind ik daarom eigenlijk een beetje de omgekeerde wereld... je selecteert op profiel, kijkt of iemand bij je past, en gaat daarna pas uit om te zien of het ook IRL klikt. In de kroeg is dat juist precies andersom. Je kijkt of iemand IRL leuk genoeg is om een gesprek mee aan te gaan, en op dat moment kan het alsnog wel of niet klikken.
quote:
Het is goed voor je zelfvertrouwen, je leert andere mensen kennen en bouwt in sommige gevallen een vriendschap op. Het gebrek aan échte vriendschappen kan door dit medium worden verkleind. En zeg nou zélf? Wie wil er nou niet een evenwichte relatie meer vriendinnen waar je leuke dingen mee kan delen.
Daar heb je op zich wel weer gelijk in, ik zie internet als heel geschikt medium om vriendschappen op te bouwen. Een hoop goede vrienden van me, ken ik via fok bijvoorbeeld... en aan knuz heb ik ook (hoop ik) twee leuke vrienden over gehouden. Voor mij is het dan ook meer mijn insteek om via internet leuke mensen te leren kennen, met de optie in mijn achterhoofd houdend dat er eventueel wel iemand bij zou kunnen zitten met wie de vonk wél overspringt, maar daar ga ik dus niet (meer) van te voren op hopen of naar zoeken.
pi_30516703
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:14 schreef Christine het volgende:

[..]

Kritisch meisje met bindingsangst gaat zich er weer ff mee bemoeien
Je kan inderdaad via internet best een leuke email wisseling hebben met iemand, maar hetgene waar het echt op aan komt... of de vonk overspringt... dat is iets wat je pas kan ontdekken als je elkaar IRL gezien hebt.

Via internet kijken of iemand bij je past, vind ik daarom eigenlijk een beetje de omgekeerde wereld... je selecteert op profiel, kijkt of iemand bij je past, en gaat daarna pas uit om te zien of het ook IRL klikt. In de kroeg is dat juist precies andersom. Je kijkt of iemand IRL leuk genoeg is om een gesprek mee aan te gaan, en op dat moment kan het alsnog wel of niet klikken.
[..]
Ja dat is ook waar, dit is inderdaad een andere manier om iemand te vinden. Maar zeg nou zelf, als je iemand in de kroeg ziet, en je knoopt daar een gesprek mee aan dan weet je vaak nog steeds niet wat voor iemand hij /zij is. Je kan elkaar nauwelijks verstaan en het contact is oppervlakkig.

Uiteraard kan je overwegen om elkaar proberen beter te leren kennen, echter weet je vrijwel niks van zijn of haar levensinstelling. Via datingsites kan je juist selecteren op interesses en ook uiterlijk. De combinatie, samen met de diverse gesprekken die je hebt kan vormt een goed beeld van iemand.

Je kan vervolgens afspreken om te kijken of er ook een vonk is. Is deze er niet dan weet je gezien de diverse gesprekken de overeenkomsten en de aanvullingen die een dergelijk persoon kan hebben op je leven. Geen vonk, kan nog altijd een vriendschap of kennis betekenen. Het is weliswaar een onorthodoxe methode om je partner te vinden, maar ik vind het helemaal niet raar.

Het acceptatie vermogen is er nog niet, maar dat komt vanzelf. Persoonlijk vind ik de oppervlakkigheid van een kroeg of discotheque niet het podium om je levenspartner te vinden. Én ik ben wellicht bevooroordeeld aangezien ik een meisje ontmoet heb waar een échte klik is. Maar dit is mijn waarheid, jouw waarheid kan uiteraard gezien je verhaal heel anders zijn.

Heb je ook aangegeven in je profiel dat je bindingsangst hebt? Wellicht dat je dan ook nog iemand tegenkomt die jouw leven verrijkt
pi_30516964
quote:
Het kan via msn, e-mail, telefoon, foto's etc nog zo goed klikken, maar als het IRL niet klikt, gaat het niet opschieten.

Daartegenover... Als je in de kroeg iemand tegenkomt, kan je er ook na een paar biertjes (of als je pech hebt na een lange relatie) achter komen dat die persoon een grote *@*# is.

Er zit een DELETE knop op e-mail, en een blokkeer-knop op msn. Als het in het echt niet klikt kun je ze gebruiken.
  maandag 12 september 2005 @ 16:51:36 #173
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30517109
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:32 schreef Chewbacca het volgende:
Ja dat is ook waar, dit is inderdaad een andere manier om iemand te vinden. Maar zeg nou zelf, als je iemand in de kroeg ziet, en je knoopt daar een gesprek mee aan dan weet je vaak nog steeds niet wat voor iemand hij /zij is. Je kan elkaar nauwelijks verstaan en het contact is oppervlakkig.

Uiteraard kan je overwegen om elkaar proberen beter te leren kennen, echter weet je vrijwel niks van zijn of haar levensinstelling. Via datingsites kan je juist selecteren op interesses en ook uiterlijk. De combinatie, samen met de diverse gesprekken die je hebt kan vormt een goed beeld van iemand.

Je kan vervolgens afspreken om te kijken of er ook een vonk is. Is deze er niet dan weet je gezien de diverse gesprekken de overeenkomsten en de aanvullingen die een dergelijk persoon kan hebben op je leven. Geen vonk, kan nog altijd een vriendschap of kennis betekenen. Het is weliswaar een onorthodoxe methode om je partner te vinden, maar ik vind het helemaal niet raar.
Je hebt wel gelijk, wanneer je iemand via een datingsite leert kennen, dan heb je al een bepaalde basis waar je vanuit kan gaan. Op een eerste date is het alsnog alsof je iemand voor het eerst ontmoet, alleen heb je nu de voorkennis dat je in elk geval een bepaald aantal raakvlakken hebt. Dat is voor mij wel de reden waarom ik internet als goed medium zie om vriendschappen op te bouwen, daar ga je doorgaans wat rationeler mee om dan met relaties. Verliefd worden, etc. is toch iets irrationeels wat je nooit zelf in de hand hebt. Je weet gewoonweg niet van te voren of je wel of niet op iemand verliefd gaat worden... dus ookal heb je nog - rationeel - zo'n goede match te pakken op zo'n site, het is toch compleet anders wanneer je elkaar IRL gaat ontmoeten. En ja, dat vind ik een nadeel. Voor het vinden van een relatie iig.
quote:
Het acceptatie vermogen is er nog niet, maar dat komt vanzelf. Persoonlijk vind ik de oppervlakkigheid van een kroeg of discotheque niet het podium om je levenspartner te vinden. Én ik ben wellicht bevooroordeeld aangezien ik een meisje ontmoet heb waar een échte klik is. Maar dit is mijn waarheid, jouw waarheid kan uiteraard gezien je verhaal heel anders zijn.
Dat klopt, ik heb zelf andere ervaringen met datingsites. Nog niet zo heel erg lang geleden heb ik een man ontmoet via een datingsite waarvan ik echt het idee had: dit zou 'm wel eens kunnen worden. En dat gevoel was omgekeerd ook aanwezig. We hadden veel raakvlakken, zelfde ideeën over dingen... maar uiteindelijk bleek de echte vonk niet aanwezig te zijn... (tuurlijk, er speelden nog een paar dingen mee, maar dat vind ik niet nodig om hier te vermelden )
quote:
Heb je ook aangegeven in je profiel dat je bindingsangst hebt? Wellicht dat je dan ook nog iemand tegenkomt die jouw leven verrijkt
Nee, het staat niet letterlijk in mijn profiel dat ik bindingsangst heb... wel heb ik erin gezet hoe ik tegen relaties aan kijk, daaruit kan iemand denk ik genoeg op maken. Bovendien heb ik erin gezet dat ik op zoek ben naar vriendschap:
quote:
Ik ben niet actief op zoek naar een relatie, maar je weet nooit wie je tegenkomt (en eerlijk.. als je er niet voor open staat, ga je ook niet op zo'n site staan denk ik). Mannen waar ik op val zijn intelligent, een klein beetje macho, ambitieus en zelfstandig. Een lekker ding met een eigen leven... Ik ga niet mijn leven compleet omgooien voor een kerel en verwacht dat dus ook niet van een partner.
  maandag 12 september 2005 @ 16:54:43 #174
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30517172
quote:
Op maandag 12 september 2005 16:44 schreef 430n het volgende:
Het kan via msn, e-mail, telefoon, foto's etc nog zo goed klikken, maar als het IRL niet klikt, gaat het niet opschieten.
Dat is wat ik bedoel...
quote:
Daartegenover... Als je in de kroeg iemand tegenkomt, kan je er ook na een paar biertjes (of als je pech hebt na een lange relatie) achter komen dat die persoon een grote *@*# is.
Klopt. Ik beweer ook niet dat ik mijn "grote liefde" tegen ga komen in de kroeg, maar ik vind het wel een geschiktere plaats om mensen te ontmoeten. Vooral omdat je direct, terplekke kan kijken of het klikt... heb je sjans? Hoe beweegt iemand? Hoe gaat iemand om met betalen, of met zijn vrienden? Is iemand verlegen of juist absoluut niet... wat is zijn uitstraling... dat zijn toch de dingen die je op internet mist en die absoluut belangrijk zijn. Eigenlijk zou er een tussenweg moeten bestaan he?
pi_30517665
quote:
Eigenlijk zou er een tussenweg moeten bestaan he?
Laat ik volgende keer eens een laptop meenemen naar de kroeg
  maandag 12 september 2005 @ 17:40:24 #176
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30517958
quote:
Op maandag 12 september 2005 17:20 schreef 430n het volgende:

[..]

Laat ik volgende keer eens een laptop meenemen naar de kroeg
Ik zeg het je: gat in de markt.
pi_30518617
Weer eens even een kijkje nemen hier. Mijn Leuke Man heeft alweer afgedaan.
  maandag 12 september 2005 @ 18:16:38 #178
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30518689
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:13 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
De grote vraag is dan natuurlijk: waarom?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_30518718
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:16 schreef AirwiN het volgende:
Lang verhaal, privé blabla.
pi_30518736
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:16 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Mannen zijn nooit leuk.
For great justice!
  maandag 12 september 2005 @ 18:20:43 #181
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30518800
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:18 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Mannen zijn nooit leuk.
Daarom val jij toch ook op vrouwen?
  maandag 12 september 2005 @ 18:23:20 #182
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30518873
quote:
Jammer om te horen maar altijd beter dan dat je al bij elkaar bent ingetrokken etc etc
pi_30519012
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:20 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Daarom val jij toch ook op vrouwen?
Als ze nu nog op mij zouden vallen zou ik helemaal blij zijn.
For great justice!
  maandag 12 september 2005 @ 18:36:03 #184
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30519196
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:28 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Er moet toch iets te wensen over blijven, niet?
  maandag 12 september 2005 @ 18:42:10 #185
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30519360
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:28 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Zonder hobbies en interesses is het ook niet bijster interessant
  maandag 12 september 2005 @ 18:46:28 #186
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30519468
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:42 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Zonder hobbies en interesses is het ook niet bijster interessant
Zie het als iets positiefs. Een man die z'n volledige leven aan jou kan wijden!
pi_30519625
Werken is mijn hobby.
For great justice!
pi_30519655
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:36 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Er moet toch iets te wensen over blijven, niet?
Liever niet.
For great justice!
  maandag 12 september 2005 @ 19:03:36 #189
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30519948
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:52 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Liever niet.
hoe staat het eigenlijk met jou en de datingsites?
pi_30520073
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:03 schreef Christine het volgende:

[..]

hoe staat het eigenlijk met jou en de datingsites?
Ik ben ingeschreven bij RP en bij Lexa, maar ik doe er niet echt actief iets mee.
For great justice!
  maandag 12 september 2005 @ 20:01:33 #191
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30521631
quote:
Op maandag 12 september 2005 18:46 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Zie het als iets positiefs. Een man die z'n volledige leven aan jou kan wijden!
Grapjurk... ik ben druk met een ander die nog nooit van fok heeft gehoord.... lijkt me beter
  maandag 12 september 2005 @ 20:06:37 #192
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30521818
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:08 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Ik ben ingeschreven bij RP en bij Lexa, maar ik doe er niet echt actief iets mee.
Je moet al die vrouwen wel terugmailen natuurlijk...
pi_30522891
En ja hoor, het is weer zover. Ze heeft mijn bericht wel gelezen maar stuurt niks terug... ben ik dan gvd zo afzichtelijk, word er echt schijtziek van !
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_30523401
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:42 schreef Kemania het volgende:
En ja hoor, het is weer zover. Ze heeft mijn bericht wel gelezen maar stuurt niks terug... ben ik dan gvd zo afzichtelijk, word er echt schijtziek van !
Bekend probleem
For great justice!
pi_30523856
knuz.nl moet kneuz.nl zijn. wat een bagger...daar is meetic werelds bij...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_30523922
quote:
hoi Luup
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_30524072
quote:
Op maandag 12 september 2005 21:00 schreef QyRoZ het volgende:

[..]

Bekend probleem
Ik weet niet waarop je gereageerd hebt, maar het aantal berichtjes wat je zo op een dag kan krijgen loopt aardig op. Ik zou het niet persoonlijk opvatten iig.
  maandag 12 september 2005 @ 22:32:33 #198
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30526249
oké, lexa vind ik niks... ik krijg steeds berichtjes...
pi_30528386
quote:
Op maandag 12 september 2005 22:32 schreef Christine het volgende:
oké, lexa vind ik niks... ik krijg steeds berichtjes...
Jij wel, ja. Goed, ik krijg iedere dag berichtjes van iemand waar ik eigenlijk helemaal niks mee heb. In eerste instantie ben ik steeds kortere berichtjes gaan terugsturen, daarna helemaal niks meer laten horen, maar dat hielp allemaal niks. Maar ja, liever één knipperend envelopje, dan helemaal niks.
Vind 't leuk om Chewbacca zo positief erover te horen praten, maar da's toch echt niet mijn ervaring. Wat de meeste mensen ook mogen zeggen omtrent de reden dat ze daar zitten...uiteindelijk komt het toch meestal op hetzelfde neer. En als er genoeg keuze is aan leukere mensen, dan ga je niet een 'mindere' relatie aanhouden als vriend, dan ga je gewoon door naar de volgende.
pi_30528533
quote:
Op maandag 12 september 2005 21:17 schreef Godshand het volgende:
hoi Luup
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')