Je denkt toch niet dat ik ga flirten met een meid waarvan ik nog niet eens een foto kan zien?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:30 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet hard 2 get. Niet leuuuuuuk
Hebt ge nou nog niks geleerd van mijn verhaal!![]()
Ok.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:31 schreef Metropolis het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik ga flirten met een meid waarvan ik nog niet eens een foto kan zien?
Binnenkort wonen we niet meer in één huis.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:29 schreef Metropolis het volgende:
[..]
Gewoon, dat gezeik van je. Hoor het in real life ook al genoeg.
Ik zal dus wel de indruk wekken dat ik gemakkelijk te krijgen ben.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:30 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet hard 2 get. Niet leuuuuuuk
Hebt ge nou nog niks geleerd van mijn verhaal!![]()
Ik wel, anders zou ik de website niet kunnen aanraden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:36 schreef UncleFunk het volgende:
Heb je al een uitnodiging gekregen?
Geen nood, Mickeys vindt dat geweldig.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:38 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik zal dus wel de indruk wekken dat ik gemakkelijk te krijgen ben.
Terwijl ik absoluut geen genoegen neem met iets waar ik niet 100% achter sta...
Je had het ook van horen zeggen kunnen hebben of er een stukje over gelezen hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:40 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik wel, anders zou ik de website niet kunnen aanraden..
Als ik al te jong ben voor jou, dan ben ik dat ook voor Mickeysquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Geen nood, Mickeys vindt dat geweldig.
2000+. Maar er zit zeker wat leuks tussen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef UncleFunk het volgende:
Hoe is het aanbod inmiddels? Dat zal nog wel niet al te groot zijn?
Ik denk dat je die regel over je dates moet weglatenquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef Vamos het volgende:
Zo, een updateje van mij. Ik sta inmiddels een dikke week ingeschreven bij Knuz.nl en check even elke dag.
Al dates gehad?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:43 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
2000+. Maar er zit zeker wat leuks tussen..
Nou weet ik 't niet meerquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:49 schreef Christine het volgende:
Vamos stuur je zelf ook berichtjes? Vrouwen zijn vaak niet zo ondernemend...
Dat ligt eraan he... aan jezelf, aan wie je zoekt, aan de ander...quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:53 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Nou weet ik 't niet meerMoet je nou afwachten op de meid die je als enige een bericht stuurt, of zelf berichten verzenden waarbij je toch nauwelijks opvalt in de massa?
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat ligt eraan he... aan jezelf, aan wie je zoekt, aan de ander...
De meeste vrouwen willen versierd worden, ja. Maar er zijn ook ondernemende vrouwen die zelf berichtjes sturen. God, het is net de kroeg.
Waarom sta je dan op een datingsitequote:Op zaterdag 10 september 2005 01:00 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet op uit.
Ik kom daar nauwelijks (maar dat is weer voedingsbodem voor mensen die vinden dat datingsites voor sociaal gestoorden zijn). Ben daarnaast niet zo handig daarin, als ik wel wat doe, loop ik altijd een blauwtjequote:Op zaterdag 10 september 2005 00:59 schreef Christine het volgende:
Doe je ook niks in de kroeg dan?
Mja, ik vind datingsites geen "subtstitute" voor het normale uitgaansleven... maarja, andere meningen etc.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:02 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik kom daar nauwelijks (maar dat is weer voedingsbodem voor mensen die vinden dat datingsites voor sociaal gestoorden zijn). Ben daarnaast niet zo handig daarin, als ik wel wat doe, loop ik altijd een blauwtje
Marktonderzoek.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:01 schreef Christine het volgende:
Waarom sta je dan op een datingsite
Dat is ook helemaal waarquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, ik vind datingsites geen "subtstitute" voor het normale uitgaansleven... maarja, andere meningen etc.
Ik ga maar eens slapen
Ja, ik heb 9 berichten verstuurd. Meestal aansluitend op iets in het profiel wat me aansprak, grapje erbij, smiley, verwijzinkje dat ik op mijn profiel ook een fotootje heb, soms mijn MSN en vaak een directe vraag van het een of ander om een reaktie te ontlokken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:49 schreef Christine het volgende:
Vamos stuur je zelf ook berichtjes? Vrouwen zijn vaak niet zo ondernemend...
Stug volhouden. Als je profiel hen aanspreekt, dan hoor je heus wel iets terug.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:11 schreef Vamos het volgende:
[..]
Ja, ik heb 9 berichten verstuurd. Meestal aansluitend op iets in het profiel wat me aansprak, grapje erbij, smiley, verwijzinkje dat ik op mijn profiel ook een fotootje heb, soms mijn MSN en vaak een directe vraag van het een of ander om een reaktie te ontlokken.
Nooit wat teruggezien.
Ik ben het ook wel met je eens echter moet je niet vergeten dat wanneer een relatie ontstaat je automatisch naar elkaar toe trekt. Je gaat niet geforceerd elkaar niet opzoeken. Uiteindelijk ga je toch settelen en heeft ieder zijn eigen ding. Echter is een relatie toch wel dat je veel op elkaar af bent gestemd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Of een man die niet gemakkelijk te krijgen is in mijn straatje praat...![]()
Je mag weleens wat meer zelfvertrouwen zien te kweken mister Unclequote:Op zaterdag 10 september 2005 01:02 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik kom daar nauwelijks (maar dat is weer voedingsbodem voor mensen die vinden dat datingsites voor sociaal gestoorden zijn). Ben daarnaast niet zo handig daarin, als ik wel wat doe, loop ik altijd een blauwtje
Tja ik vind het ook niet een goed profiel als ik eerlijk ben. Wat ben je recht of krom, blank of wit. Spreek je uit ipv alleen maar tegenstellingen te noemen. Als ik een dame was geweest had ik na de eerste tegenstelling als gegeten en gedronken. Sorry dat ik het zeg maar......de telegraaf voorziet nog in betere advertenties. Rode geil doos, zoekt man die groot geschapen is. Kijk dan spreek je je uitquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef Vamos het volgende:
Zo, een updateje van mij. Ik sta inmiddels een dikke week ingeschreven bij Knuz.nl en check even elke dag.
Mijn geweldige score tot nu toe:
* 1 rating ontvangen: een 1
* 1 berichtje ontvangen waar ik niet zelf naar gereageerd had: een zeer zware dame ergens ver weg
* 9 berichten verstuurd, waarvan 1 nog ongelezen is. 0 reakties teruggekregen.
* 40x mijn profiel bekeken (op 40.000 leden en elke dag 300-500 online op any given time
Heb een beetje quasi-leuk profiel gepoogd neer te zetten:
-----------
Creatief maar ook een luie donder
Intelligent maar ook wel eens onnadenkend
Volg graag het nieuws, maar kijk ook Idols
Nieuwe Revu, maar ook Vrij Nederland
Sportief, maar verzuim regelmatig te fitnessen
Internet veel te lang, maar ga graag met je mee op stap
31 jaar, maar wel een jeugdig uiterlijk (zeggen velen dan - het blijft subjectief natuurlijk)
Vind jaren 60 muziek te gek, maar Coldplay en Trance is ook prima
Dol op exotische gerechten, maar het moet wel binnen 15 minuten klaar te maken zijn
Dol op pringles, maar ook eh...nou ja, pringles zijn gewoon lekker.
Kortom, na bijna een jaartje de datingsites te hebben gemeden ondanks de leuke dates die ik er aan over heb gehouden, is er weer een profieltje van mij beschikbaar...
Een profiel dat jou interesseert? Dan vind ik een berichtje erg leuk!
----------
Eigenlijk heb ik het al wel weer gehad. Geen respons is toch wel de doodsteek (nickname=pringle)
Nog ideeen om respons te krijgen? Misschien benadrukken dat ik een behoorlijk kennis van de actuele wereld om me heen heb (geschiedenis, actualiteit, religie, politiek etc), dus dat ik heel veel onderwerpen wel interessant vind? Dat de dates die ik tot nu toe heb gehad nooit dates waren met pijnlijke stiltes of geforceerde eindes?
Oké leg maar uit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, ik vind datingsites geen "subtstitute" voor het normale uitgaansleven...
Je hebt het overduidelijk niet begrepen. Je neemt maar iets aan omdat je het niet eens snapt. je geeft dat ook nog ruiterlijk toe en vervolgens kom je met beweringen aanzetten die nergens op slaan. Get a lifequote:Op zaterdag 10 september 2005 00:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Geen nood, Mickeys vindt dat geweldig.
Jij hebt ook helemaal gelijk... een lat relatie is misschien wel wat mij momenteel het meest trekt, maar je weet nooit van te voren hoe iets gaat lopen. Mijn insteek is wel het "beetje afstand houden" en dan maar een stapje langzamer alles opbouwen. Maar als het anders gaat of op een andere manier beter voelt, dan ga ik dat niet geforceerd ontwijken. Het moet alleen gewoon rustig de tijd hebben om te groeien.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:33 schreef Chewbacca het volgende:
Ik ben het ook wel met je eens echter moet je niet vergeten dat wanneer een relatie ontstaat je automatisch naar elkaar toe trekt. Je gaat niet geforceerd elkaar niet opzoeken. Uiteindelijk ga je toch settelen en heeft ieder zijn eigen ding. Echter is een relatie toch wel dat je veel op elkaar af bent gestemd.
De vraag is wat voor relatie je wilt. Jij omschrijft meer een lat relatie. Je moet doen wat je gevoel je ingeeft. Als ik het gevoel dat ik een bepaald meisje elke dag wil zien dan doe ik dat. Het gevoel moet je volgen, niet het hebben van een relatie en de bepaling welke eigenschappen daarbij horen.
Ja, typfoutje. Ik bedoelde het ook meer in de context dat je, wanneer je iemand in de kroeg ontmoet, veel sneller door hebt hoe hij/zij op jou reageert en hoe hij/zij IRL is. Het één is niet beter dan het ander, maar ik vind dat je niet het een moet laten vallen voor het ander.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:23 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Oké leg maar uit.
Bedoelde je trouwens substitutie? Scheelde maar een letter hoor.
(...)
Dus wat mensen meteen ter plekke ontmoeten is ook niet alles.
Met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag?quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je hebt het overduidelijk niet begrepen. Je neemt maar iets aan omdat je het niet eens snapt. je geeft dat ook nog ruiterlijk toe en vervolgens kom je met beweringen aanzetten die nergens op slaan. Get a life
JA, dat is ook al uitvoerig besproken hier, moet je het vorige topic ff doorlezenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:32 schreef Unexplained het volgende:
Vraagje. Stel dat je een aantal berichten verstuurt, maar daar geen reactie op krijgt. Ondertussen zie je wel dat die personen online zijn geweest. Ben ik de enige die het nogal onbeschoft vind om geen enkele reactie terug te geven? Twee woorden "geen interesse" zou toch voldoende zijn...
Vanavond ook weer een date......clubhoppen in A'dam. Dit is onze 2e date, er komen ook wat vriendinnen van haar......ben benieuwd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:47 schreef Chewbacca het volgende:
Heb trouwens vanmiddag om twee uur afgesproken. Eerst wat drinken en als het weer het toe staat een strandwandeling en uit eten. Verder wilde ze nog een massage hebben. Ben benieuwd.....
Ook via RP leren kennen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:29 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Vanavond ook weer een date......clubhoppen in A'dam. Dit is onze 2e date, later komen ook wat vriendinnen van haar......ben benieuwd.
Nee, via Knuz.......ik weiger te betalen voor datingsites.quote:
18 delen doorlezenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:44 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
JA, dat is ook al uitvoerig besproken hier, moet je het vorige topic ff doorlezen
Hey Chew, dit is wat ik tot nu toe heb meegemaakt, en dat tast eerlijkheidshalve mijn zelfvertrouwen wel aan. Tijd terug had ik nog een leuk topic hierover, over iemand waarmee ik op school had gezeten. Echt een erg leuke dame geworden, ben ik er gewoon achteraan gegaan. Maar helaasquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:34 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Je mag weleens wat meer zelfvertrouwen zien te kweken mister Uncle
De sleutel is zelfverzekerdheid en doortastendheid naar mijn idee. Ik probeer ook altijd veel lichamelijk contact te zoeken. Door bijvoorbeeld mijn hand door haar, haar te halen. Of haar benen eens aanraken. Proberen niet te afstandelijk en vooral af en toe een leuke opmerking maken. Het moet er niet te dik bovenop liggen. Gewoon jezelf zonder geforceerd te zijn. Probeer gewoon zelfverzekerdheid uit te stralen, echt dan kom je er wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:41 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Hey Chew, dit is wat ik tot nu toe heb meegemaakt, en dat tast eerlijkheidshalve mijn zelfvertrouwen wel aan. Tijd terug had ik nog een leuk topic hierover, over iemand waarmee ik op school had gezeten. Echt een erg leuke dame geworden, ben ik er gewoon achteraan gegaan. Maar helaas
Linkje voor de geďnteresseerden onder ons: Is bellen verstandig of juist niet?
quote:Op zondag 11 september 2005 05:02 schreef heiden6 het volgende:
Daar word ik echt helemaal kriegel van, zo'n stukje tekst. Dat je zoiets durft neer te zetten.
Getuigd ook wel weer van goed zelfvertrouwen dat het allemaal aan de mannen ligt natuurlijk...quote:Op zondag 11 september 2005 05:02 schreef heiden6 het volgende:
Daar word ik echt helemaal kriegel van, zo'n stukje tekst. Dat je zoiets durft neer te zetten.
Vergeet niet, je hebt mij nog!quote:Op zondag 11 september 2005 12:53 schreef Christine het volgende:
ik heb het weer gehad met de datingsites geloof ik.
volgens mij ben ik veel te kritisch...
quote:Op zondag 11 september 2005 13:09 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Vergeet niet, je hebt mij nog!En ik heb zelfs HBO...
Neem anders even een pauze, net als ikquote:Op zondag 11 september 2005 12:53 schreef Christine het volgende:
Nah, ik ga het wel weer IRL proberen. Ben ik ook beter in denk ik.quote:Op zondag 11 september 2005 13:32 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Neem anders even een pauze, net als ik
Idem......zat vannacht te kijken met een vriend die in nu ff in de US zit en hij had toch niks te doen. We waren het wel eens dat het vrouwelijk aanbod op Knuz een beetje kansloos is. En het aanbod verandert ook amper. Ach....ik heb 5 leuke contacten er aan over gehouden. Waarvan 2 vrienden zijn geworden en 1 misschien wel meer wordt. Dus ik vind het wel weer best.quote:Op zondag 11 september 2005 12:53 schreef Christine het volgende:
Vind ik ook, maar toch ga ik ermee door.quote:Op zondag 11 september 2005 15:00 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Idem......zat vannacht te kijken met een vriend die in nu ff in de US zit en hij had toch niks te doen. We waren het wel eens dat het vrouwelijk aanbod op Knuz een beetje kansloos is. En het aanbod verandert ook amper. Ach....ik heb 5 leuke contacten er aan over gehouden. Waarvan 2 vrienden zijn geworden en 1 misschien wel meer wordt. Dus ik vind het wel weer best.
Het hele principe van daten via datingsites word ik ook moe van. Eerst een berichtje achterlaten......dan vaak heel lang wachten......dan chatten en mailen.....dan bellen....dan misschien ooit daten.....en dat weer opnieuw. Vermoeiend, kost veel te veel kostbare tijd en het wordt na een tijdje erg saai.![]()
Enne bedanktquote:Op zondag 11 september 2005 15:00 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
We waren het wel eens dat het vrouwelijk aanbod op Knuz een beetje kansloos is.
Ik ben het geheel eens wat je hierboven schrijft. Op Relatieplanet gaat overigens de aanwas van nieuwe leden een stuk, maar dan ook een stuk sneller dan op Knuz.quote:Op zondag 11 september 2005 15:00 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Idem......zat vannacht te kijken met een vriend die in nu ff in de US zit en hij had toch niks te doen. We waren het wel eens dat het vrouwelijk aanbod op Knuz een beetje kansloos is. En het aanbod verandert ook amper. Ach....ik heb 5 leuke contacten er aan over gehouden. Waarvan 2 vrienden zijn geworden en 1 misschien wel meer wordt. Dus ik vind het wel weer best.
Het hele principe van daten via datingsites word ik ook moe van. Eerst een berichtje achterlaten......dan vaak heel lang wachten......dan chatten en mailen.....dan bellen....dan misschien ooit daten.....en dat weer opnieuw. Vermoeiend, kost veel te veel kostbare tijd en het wordt na een tijdje erg saai.![]()
haha....dat was te verwachtenquote:
En vandaar dat ik het mogelijkerwijs nu van een collega moet hebben?quote:Op zondag 11 september 2005 16:07 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
haha....dat was te verwachten. Over het algemeen natuurlijk, er zijn heel wat uitzonderingen hoor.
maar die krijgen al zoveel aandacht dat wij weer door hen als kansloos ervaren worden.
![]()
En daar betaal je dan voor mocht je willen communiceren met elkaarquote:Op zondag 11 september 2005 16:00 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik ben het geheel eens wat je hierboven schrijft. Op Relatieplanet gaat overigens de aanwas van nieuwe leden een stuk, maar dan ook een stuk sneller dan op Knuz.
Da's waar, maar de "kwaliteit" is over het algemeen ook wel iets hoger. Minder grappenmakers en volgens mij ook wel iets hoger opgeleid over het algemeen. En het zijn er sowieso meer dan op Knuz, ik keek daar laatst nog een keer en zag nog steeds veel dezelfde gezichten.quote:Op zondag 11 september 2005 16:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En daar betaal je dan voor mocht je willen communiceren met elkaar
Je kan er ook voor kiezen om niet alles zo persoonlijk te nemen.quote:Op zondag 11 september 2005 16:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En vandaar dat ik het mogelijkerwijs nu van een collega moet hebben?![]()
Sta jij alleen op relatieplanet eigenlijk?quote:Op zondag 11 september 2005 16:26 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Da's waar, maar de "kwaliteit" is over het algemeen ook wel iets hoger. Minder grappenmakers en volgens mij ook wel iets hoger opgeleid over het algemeen. En het zijn er sowieso meer dan op Knuz, ik keek daar laatst nog een keer en zag nog steeds veel dezelfde gezichten.
Een relatie of meerquote:ben op zoek naar een rustige lieve meid uit regio haaglanden voor relatie of meer.
SERIEUZE REACTIES GRAAG
Die denkt net zo als ik... Waarom zou ik maar één vrouw laten genieten van al dat goeds dat ik te bieden heb...quote:Op zondag 11 september 2005 16:34 schreef Christine het volgende:
Dit is weird...
[..]
Een relatie of meer
Ik sta alleen op Lexa, maar heb natuurlijk wel eerst een vergelijkend warenonderzoek gehouden, alvorens ik besloot ergens voor te betalen.quote:Op zondag 11 september 2005 16:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Sta jij alleen op relatieplanet eigenlijk?
yo playah..quote:Op zondag 11 september 2005 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die denkt net zo als ik... Waarom zou ik maar één vrouw laten genieten van al dat goeds dat ik te bieden heb...![]()
Ik ben nog nooit op Lexa geweest.quote:Op zondag 11 september 2005 16:46 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Ik sta alleen op Lexa, maar heb natuurlijk wel eerst een vergelijkend warenonderzoek gehouden, alvorens ik besloot ergens voor te betalen.![]()
Op RP heb ook veel dezelfde gezichten. Natuurlijk is het aanbod vele malen groter, maar RP bestaat ook al veel langer dan knuz. Knuz moet echt nog aan de weg timmeren. om te beginnen met de verbinding als er meer dan 400 mensen online zijn. Het wordt dan echt traag en dan haak je al snel afmijn inziens.quote:Op zondag 11 september 2005 16:26 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Da's waar, maar de "kwaliteit" is over het algemeen ook wel iets hoger. Minder grappenmakers en volgens mij ook wel iets hoger opgeleid over het algemeen. En het zijn er sowieso meer dan op Knuz, ik keek daar laatst nog een keer en zag nog steeds veel dezelfde gezichten.
Hoeveel mensen staan er op die andere sites online dan? Ik zie op knuz vaak iets van 500 of 600 mensen online, dat vond ik al aardig wat... maar bij andere sites is dat dus nog meer? Misschien de moeite om daar eens te gaan kijken dan.quote:Op zondag 11 september 2005 16:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Op RP heb ook veel dezelfde gezichten. Natuurlijk is het aanbod vele malen groter, maar RP bestaat ook al veel langer dan knuz. Knuz moet echt nog aan de weg timmeren. om te beginnen met de verbinding als er meer dan 400 mensen online zijn. Het wordt dan echt traag en dan haak je al snel afmijn inziens.
Meid, het is maar fok. Bovendien zijn er altijd mensen die anders denken...quote:offtopic @christine: ik heb besloten je te negeren en zal vanaf nu geheel niet meer op je reageren /offtopic
Ik heb me gewoon (gratis) ingeschreven bij een paar van die sites en toen gekeken wat me het meeste aansprak. En tsja, eigenlijk ben ik er dan nog een beetje ingeluisd. Ik kreeg een gratis proefabonnement bij Lexa voor drie dagen, dus ik ging wat berichtjes sturen. Na drie dagen was het proefabonnement voorbij en toen kon ik dus ook niet meer de berichtjes in m'n inbox lezen.quote:Op zondag 11 september 2005 16:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op Lexa geweest.
Waar heb je dat gedaan?
Tsja, da's een (ander) nadeel van een gratis service. 't Is al mooi dat het gratis is, dat soort dingen moet je dan ook mee kunnen leven, lijkt me.quote:Op zondag 11 september 2005 16:48 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Op RP heb ook veel dezelfde gezichten. Natuurlijk is het aanbod vele malen groter, maar RP bestaat ook al veel langer dan knuz. Knuz moet echt nog aan de weg timmeren. om te beginnen met de verbinding als er meer dan 400 mensen online zijn. Het wordt dan echt traag en dan haak je al snel afmijn inziens.
offtopic @christine: ik heb besloten je te negeren en zal vanaf nu geheel niet meer op je reageren /offtopic
Nou, dan zal ik wel die ene met foto zijn.quote:Op zondag 11 september 2005 17:13 schreef Christine het volgende:
Joepie, ik zoek op lexa naar geschikte partners.... totaal 3 gevonden waarvan twee zonder foto en een die voor mij wat te ver woont.
Jaquote:Op zondag 11 september 2005 17:17 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Nou, dan zal ik wel die ene met foto zijn.Leuk ben ik, hč?
![]()
Oe! Maak me gek!quote:Op zondag 11 september 2005 17:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, jammer dat ik geen lid ben... anders had ik gereageerd.
quote:Ik ben sirjeuz man, ik hou van erlijkheid en betroubar mensen, gezeligheid en sex hoort ook bij natuurlijk!! ik ben opzoek naar en liefe meid om samen van de leive te genieten en alles samen delen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |