Anders pak je mij maar.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:24 schreef MenMpje het volgende:
Ik nok er ook mee ja. Het is niks voor mij, Dit was zoiezo de eerste en laatste keer voor mij.. maar deze jongen laat ik gewoon nog even niet lopen
Zo kan 'ie wel weer...quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:23 schreef Metropolis het volgende:
[..]
Geloof me nou maar, zo lelijk als UF ben ik sowieso niet.
Wat heb jou misdaan?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:23 schreef Metropolis het volgende:
[..]
Geloof me nou maar, zo lelijk als UF ben ik sowieso niet.
Ja maar dat is niet hard 2 get. Niet leuuuuuukquote:
Je denkt toch niet dat ik ga flirten met een meid waarvan ik nog niet eens een foto kan zien?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:30 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet hard 2 get. Niet leuuuuuuk
Hebt ge nou nog niks geleerd van mijn verhaal!![]()
Ok.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:31 schreef Metropolis het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik ga flirten met een meid waarvan ik nog niet eens een foto kan zien?
Binnenkort wonen we niet meer in één huis.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:29 schreef Metropolis het volgende:
[..]
Gewoon, dat gezeik van je. Hoor het in real life ook al genoeg.
Ik zal dus wel de indruk wekken dat ik gemakkelijk te krijgen ben.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:30 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet hard 2 get. Niet leuuuuuuk
Hebt ge nou nog niks geleerd van mijn verhaal!![]()
Ik wel, anders zou ik de website niet kunnen aanraden.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:36 schreef UncleFunk het volgende:
Heb je al een uitnodiging gekregen?
Geen nood, Mickeys vindt dat geweldig.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:38 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik zal dus wel de indruk wekken dat ik gemakkelijk te krijgen ben.
Terwijl ik absoluut geen genoegen neem met iets waar ik niet 100% achter sta...
Je had het ook van horen zeggen kunnen hebben of er een stukje over gelezen hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:40 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Ik wel, anders zou ik de website niet kunnen aanraden..
Als ik al te jong ben voor jou, dan ben ik dat ook voor Mickeysquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Geen nood, Mickeys vindt dat geweldig.
2000+. Maar er zit zeker wat leuks tussen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef UncleFunk het volgende:
Hoe is het aanbod inmiddels? Dat zal nog wel niet al te groot zijn?
Ik denk dat je die regel over je dates moet weglatenquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef Vamos het volgende:
Zo, een updateje van mij. Ik sta inmiddels een dikke week ingeschreven bij Knuz.nl en check even elke dag.
Al dates gehad?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:43 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
2000+. Maar er zit zeker wat leuks tussen..
Nou weet ik 't niet meerquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:49 schreef Christine het volgende:
Vamos stuur je zelf ook berichtjes? Vrouwen zijn vaak niet zo ondernemend...
Dat ligt eraan he... aan jezelf, aan wie je zoekt, aan de ander...quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:53 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Nou weet ik 't niet meerMoet je nou afwachten op de meid die je als enige een bericht stuurt, of zelf berichten verzenden waarbij je toch nauwelijks opvalt in de massa?
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat ligt eraan he... aan jezelf, aan wie je zoekt, aan de ander...
De meeste vrouwen willen versierd worden, ja. Maar er zijn ook ondernemende vrouwen die zelf berichtjes sturen. God, het is net de kroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |