Ik kan me er wel wat bij voorstellen... trouwens.. je vroeg of ik mijn mailer nog nooit had onmoet... nee, maar ik heb hem verschrikkelijk vaak aan de telefoon... tis een collega... maakt het wel ietsje lastiger (en niet gezien omdat ik op het hoofdkantoor werk en hij in een vestiging). Maar misschien doordat je ook al aan de telefoon praat en doet etc dat het al heel anders is dan alleen mailen of een sms sturenquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Nee, want dat was ook niet de insteek... het was gewoon op een meeting, maar ik dacht achteraf: wat een charmante, leuke kerel. En dat had ik van te voren niet verwacht.
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef UncleFunk het volgende:
Hetzelfde geldt voor een bericht terugschrijven over het algemeen; duurt het een tijdje voordat je wat ontvangt, is de interesse van een ander niveau dan dat je hoopt
Het scheelt wel iets, je weet of iemand mondeling ook een conversatie gaande kan houden, maar dan krijg je nog steeds het hele uiterlijk, houding, uitstraling verhaal...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:56 schreef Mickeys het volgende:
Maar misschien doordat je ook al aan de telefoon praat en doet etc dat het al heel anders is dan alleen mailen of een sms sturen
Absoluut, dat is het enige eigenlijk dat je niet kan peilen of weten via internet.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het scheelt wel iets, je weet of iemand mondeling ook een conversatie gaande kan houden, maar dan krijg je nog steeds het hele uiterlijk, houding, uitstraling verhaal...
Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Maar daar gaat wel verandering in komen (elkaar irl niet hebben gezien doel ik op)quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het scheelt wel iets, je weet of iemand mondeling ook een conversatie gaande kan houden, maar dan krijg je nog steeds het hele uiterlijk, houding, uitstraling verhaal...
Ja.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:02 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Je hebt m'n disclaimer gelezen?![]()
En ironisch genoeg is dit dan juist een doorslaggevende factor...quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:01 schreef Christine het volgende:
[..]
Absoluut, dat is het enige eigenlijk dat je niet kan peilen of weten via internet.
Het bleek in de twee gevallen die ik heb meegemaakt, te gaan om "het net niet zijn" voor die persoon. Maar, jouw uitleg is plausibel, daar niet van.quote:
Ik heb dus gewoon andere ervaringen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:05 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Het bleek in de twee gevallen die ik heb meegemaakt, te gaan om "het net niet zijn" voor die persoon. Maar, jouw uitleg is plausibel, daar niet van.
Misschien verplichte filmpjes bij de profielen laten plaatsen? hahaquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ironisch genoeg is dit dan juist een doorslaggevende factor...![]()
Trusten, meid.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Misschien verplichte filmpjes bij de profielen laten plaatsen? haha
ik ga slapen.. lange week geweest... suc6 nog.. lees morgen de rest van de posts nog wel door
Zelfs filmpjes doen 'm niet hoor... ik heb met mijn laatste echte vlam regelmatig met de webcam aan gechat en uiteindelijk bleef de klik IRL uit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:07 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Misschien verplichte filmpjes bij de profielen laten plaatsen? haha
ik ga slapen.. lange week geweest... suc6 nog.. lees morgen de rest van de posts nog wel door
Thanks voor 't complimentjequote:Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Je hebt trouwens een mooie voornaam, daar kan het niet aan liggen. Toch moet ik erkennen dat het geen goed teken is, absoluut niet. Hetzelfde geldt voor een bericht terugschrijven over het algemeen; duurt het een tijdje voordat je wat ontvangt, is de interesse van een ander niveau dan dat je hoopt
Disclaimer: is mijn eigen ervaring.
Laten we gewoon tot de conclusie komen dat datingsites kut zijn en hier een slotje op knallen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:09 schreef Christine het volgende:
[..]
Zelfs filmpjes doen 'm niet hoor... ik heb met mijn laatste echte vlam regelmatig met de webcam aan gechat en uiteindelijk bleef de klik IRL uit.
Als hier een slotje op zit, dan is dat ook weer over.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:14 schreef AirwiN het volgende:
Iedereen met een beetje hoop wordt toch weer vakkundig de hoek in geknuppeld door de vele ervaringsdeskundigen hier!
Je moet het in perspectief zien, maar het is op zich het gemakkelijkst terug te sms'en als jij hem een sms verstuurt. Lijkt mij althansquote:
I did. En daar heeft hij nog niet op gereageerd. Alleen die msn poging dus. Wel lezen hequote:Op zaterdag 10 september 2005 00:18 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Je moet het in perspectief zien, maar het is op zich het gemakkelijkst terug te sms'en als jij hem een sms verstuurt. Lijkt mij althans
Ik zei alleen dat terugsms'en het handigst is als jij hem sms't.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:20 schreef MenMpje het volgende:
[..]
I did. En daar heeft [i[hij[/i] nog niet op gereageerd. Alleen die msn poging dus. Wel lezen he![]()
Valt wel mee hoor, ik volg je uitermate goed. Ik trek gewoon de conclusie dat ik nok met die datingsites en het in real life weer ga proberen. Gewoon in het eigen dorp, kun je gelijk lekker langsgaan als je het allemaal te lang vindt duren.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:20 schreef MenMpje het volgende:
[..]
I did. En daar heeft hij nog niet op gereageerd. Alleen die msn poging dus. Wel lezen heOki, ik ben wat onsamenhangend bezig. Sorry
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |