abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30440615
Toch wel leuk weer hoor. Iets meer dan 1 week geleden was ik nog een single die sterk in haar schoenen stond . Nu check ik mn mobieltje elk uur.

Leve internet dating
Pittige tijden!
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:56:56 #52
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30440710
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef Christine het volgende:

[..]

Nee, want dat was ook niet de insteek... het was gewoon op een meeting, maar ik dacht achteraf: wat een charmante, leuke kerel. En dat had ik van te voren niet verwacht.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen... trouwens.. je vroeg of ik mijn mailer nog nooit had onmoet... nee, maar ik heb hem verschrikkelijk vaak aan de telefoon... tis een collega... maakt het wel ietsje lastiger (en niet gezien omdat ik op het hoofdkantoor werk en hij in een vestiging). Maar misschien doordat je ook al aan de telefoon praat en doet etc dat het al heel anders is dan alleen mailen of een sms sturen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:57:44 #53
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440745
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef UncleFunk het volgende:
Hetzelfde geldt voor een bericht terugschrijven over het algemeen; duurt het een tijdje voordat je wat ontvangt, is de interesse van een ander niveau dan dat je hoopt
Daar ben ik het niet mee eens.

Ook als ik een man wel interessant vind, dan nog laat ik wel eens op me wachten met een berichtje terug hoor. Eventjes de ander in het ongewisse laten of je nog wel interesse hebt, of je nog wel gaat antwoorden... even de ander laten schrikken: "shit, ze heeft het wel al gelezen, maar ze heeft nog steeds niet geantwoord". Hard to get spelen noemen ze dat... doe ik niet altijd trouwens, maar het kan onderdeel zijn van een tactiek. Als iemand te dichtbij komt, bijvoorbeeld.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:59:08 #54
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30440791
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:56 schreef Mickeys het volgende:

Maar misschien doordat je ook al aan de telefoon praat en doet etc dat het al heel anders is dan alleen mailen of een sms sturen
Het scheelt wel iets, je weet of iemand mondeling ook een conversatie gaande kan houden, maar dan krijg je nog steeds het hele uiterlijk, houding, uitstraling verhaal...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:01:54 #55
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440865
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:59 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Het scheelt wel iets, je weet of iemand mondeling ook een conversatie gaande kan houden, maar dan krijg je nog steeds het hele uiterlijk, houding, uitstraling verhaal...
Absoluut, dat is het enige eigenlijk dat je niet kan peilen of weten via internet.
pi_30440867
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef Christine het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens.
Je hebt m'n disclaimer gelezen?
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:03:28 #57
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30440909
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:59 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Maar daar gaat wel verandering in komen (elkaar irl niet hebben gezien doel ik op)
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:04:44 #58
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440945
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:02 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Je hebt m'n disclaimer gelezen?
Ja.
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:05:02 #59
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30440954
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:01 schreef Christine het volgende:

[..]

Absoluut, dat is het enige eigenlijk dat je niet kan peilen of weten via internet.
En ironisch genoeg is dit dan juist een doorslaggevende factor...
pi_30440975
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:04 schreef Christine het volgende:

[..]

Ja.
Het bleek in de twee gevallen die ik heb meegemaakt, te gaan om "het net niet zijn" voor die persoon. Maar, jouw uitleg is plausibel, daar niet van.
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:07:02 #61
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440999
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:05 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Het bleek in de twee gevallen die ik heb meegemaakt, te gaan om "het net niet zijn" voor die persoon. Maar, jouw uitleg is plausibel, daar niet van.
Ik heb dus gewoon andere ervaringen.
Heeft ook weer te maken met het feit dat internet gewoon een kutmedium is, want je gaat jezelf soms wel opvreten als je een paar dagen niet van iemand gehoord hebt...
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:07:09 #62
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30441004
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:05 schreef AirwiN het volgende:

[..]

En ironisch genoeg is dit dan juist een doorslaggevende factor...
Misschien verplichte filmpjes bij de profielen laten plaatsen? haha

ik ga slapen.. lange week geweest... suc6 nog.. lees morgen de rest van de posts nog wel door
pi_30441056
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:07 schreef Mickeys het volgende:

[..]

ik ga slapen.. lange week geweest... suc6 nog.. lees morgen de rest van de posts nog wel door
Trusten, meid.
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:09:14 #64
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30441058
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:07 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Zelfs filmpjes doen 'm niet hoor... ik heb met mijn laatste echte vlam regelmatig met de webcam aan gechat en uiteindelijk bleef de klik IRL uit.
pi_30441159
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Je hebt trouwens een mooie voornaam, daar kan het niet aan liggen. Toch moet ik erkennen dat het geen goed teken is, absoluut niet. Hetzelfde geldt voor een bericht terugschrijven over het algemeen; duurt het een tijdje voordat je wat ontvangt, is de interesse van een ander niveau dan dat je hoopt

Disclaimer: is mijn eigen ervaring.
Thanks voor 't complimentje

En voor de rest..
Ja, daar heb je gelijk in.. Zeer apart dan wel weer, want op de dag zelf leek het wel alsof hij degene was die viste naar bevestiging bij mij, met zn herhaaldelijke "nog een keer?" requests.

Heb nog niet alles gezegd hier trouwens. Zit nu zo, dan zijn julllie exact op de hoogte, misschien heeft iemand er nog wat aan, hehe. Lees het, en zie wat voor een muts ik eigenlijk ben. Sorry kom er nu ook net pas achter.

*Na aan het einde van de date:
Hij vraagt mij nog eens wat te doen, ik laat weten dat dat me leuk lijkt, maar minder enthausiast dan hij..Ik vond zijn openheid en enthausiasme wat 'wennen', maar stiekem wel prettig

*Volgende dag:
Beiden aangegeven dat we het leuk vonden, en we willen nog een keertje wat doen

*2 dagen later:
Ik sms hem, niks over afspraak, gewoon pure interesse, bla bla.
Hij reageert zelfde dag nog, nogmaals een kleine toespeling over de nieuwe date.
Ondergetekende was al beetje gewend aan het idee, en toch een beetje blij .

an 2 dagen totaal niks van beide kanten, geen msn geen sms, geen telefoon.

*Vervolgens vond ik het wel weer tijd wat te laten horen, aangezien hij laatste keer wat had laten horen (oh, foei weegschaal idee ja... heb er zelf zon hekel aan, maar tis moeilijk om er niet naar te leven in het begin van zo'n datingfase ). Goed, ik sms 'm, nutteloze info met een kleine toespeling natuurlijk weer...

En daar heb ik dus nog niks op gehoord. Nu ik dit lees, denk ik toch dat ik best wel aan het zeuren ben... Date zelf was pas een week geleden. En heb dan wel geen reply op mijn sms, maar toen ik gisteravond even met mijn broer aan het poolen was, heeft ie wel geprobeerd me aan te spreken op msn...

Misschien erger ik me wel aan het feit dat dit gewoon een "heeeey" was, en verder niks, en had ik natuurlijk liever dat hij een bericht achterliet over de nieuwe date, of dat hij mij smste/belde omdat ik kennelijk niet bereikbaar ben via msn.

Oh domme muts ben ik ook. Eigenlijk valt ie wel mee toch Heeft gister nog contact proberen op te nemen..

Waar fok allemaal niet goed voor is. Hele zelf analyse. MenMpje is een aanstelster

'T lucht wel op..
Pittige tijden!
pi_30441189
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:09 schreef Christine het volgende:

[..]

Zelfs filmpjes doen 'm niet hoor... ik heb met mijn laatste echte vlam regelmatig met de webcam aan gechat en uiteindelijk bleef de klik IRL uit.
Laten we gewoon tot de conclusie komen dat datingsites kut zijn en hier een slotje op knallen.

En UncleFunk, ik ben een hunk
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:14:51 #67
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30441201
Iedereen met een beetje hoop wordt toch weer vakkundig de hoek in geknuppeld door de vele ervaringsdeskundigen hier!
pi_30441222
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:14 schreef AirwiN het volgende:
Iedereen met een beetje hoop wordt toch weer vakkundig de hoek in geknuppeld door de vele ervaringsdeskundigen hier!
Als hier een slotje op zit, dan is dat ook weer over.
pi_30441283
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:13 schreef MenMpje het volgende:

[..]

'T lucht wel op..
Je moet het in perspectief zien, maar het is op zich het gemakkelijkst terug te sms'en als jij hem een sms verstuurt. Lijkt mij althans
pi_30441344
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:18 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Je moet het in perspectief zien, maar het is op zich het gemakkelijkst terug te sms'en als jij hem een sms verstuurt. Lijkt mij althans
I did. En daar heeft hij nog niet op gereageerd. Alleen die msn poging dus. Wel lezen he Oki, ik ben wat onsamenhangend bezig. Sorry
Pittige tijden!
pi_30441359
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:20 schreef MenMpje het volgende:

[..]

I did. En daar heeft [i[hij[/i] nog niet op gereageerd. Alleen die msn poging dus. Wel lezen he
Ik zei alleen dat terugsms'en het handigst is als jij hem sms't.
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:21:54 #72
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30441382
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:14 schreef Metropolis het volgende:
En UncleFunk, ik ben een hunk
Fotooooo
pi_30441408
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:20 schreef MenMpje het volgende:

[..]

I did. En daar heeft hij nog niet op gereageerd. Alleen die msn poging dus. Wel lezen he Oki, ik ben wat onsamenhangend bezig. Sorry
Valt wel mee hoor, ik volg je uitermate goed. Ik trek gewoon de conclusie dat ik nok met die datingsites en het in real life weer ga proberen. Gewoon in het eigen dorp, kun je gelijk lekker langsgaan als je het allemaal te lang vindt duren.
pi_30441423
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:21 schreef Christine het volgende:

[..]

Fotooooo
Geloof me nou maar, zo lelijk als UF ben ik sowieso niet.
pi_30441445
Ik nok er ook mee ja. Het is niks voor mij, Dit was zoiezo de eerste en laatste keer voor mij.. maar deze jongen laat ik gewoon nog even niet lopen
Pittige tijden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')