abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:21:48 #1
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30439487
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_30439551
Mijn OP is completer
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:23:17 #3
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30439553
Hier weer verder
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:24:01 #4
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30439586
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:21 schreef MenMpje het volgende:
Ik ben ook niet meer overtuigd. God, ik lijk wel een puber. Wachtend op een smsje.
Waar ben ik aan begonnen.

Mannen?? Wat is jullie motivatie toch? Eerst een vrouw herhaaldelijk laten weten dat je haar graag nogmaals wilt zien, en dat je het oh zo leuk vond, en vervolgens.. Nada!

En ja, 3 dagen stilte vind ik LANG!
Playing hard to get natuurlijk!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:24:10 #5
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30439592
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:21 schreef Mickeys het volgende:

[..]

En toch ken ik er irl een aantal die wel een succesverhaal hebben qua datingsites....
Dat geloof ik best... maar voor mij heeft het weinig succes gehad tot nog toe.
pi_30439616
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef Mickeys het volgende:
Hier weer verder
Zet trouwens nog even de link naar deel 17 erin.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:25:28 #7
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30439650
3 dagen stilte vind je lang?
Nouja, het ligt eraan wat je gewend bent natuurlijk. Maar een of twee keer per week vind ik zelf prima.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:25:36 #8
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30439656
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:24 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Zet trouwens nog even de link naar deel 17 erin.
die zat er al in alleen had ik die onderaan geplakt ipv bovenaan... dus best wel compleet dacht ik... heb het even aangepast
pi_30439665
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:24 schreef MenMpje het volgende:
Als reactie op de laatste post van deel 17 :

Goed, hij spreekt mij wel aan op msn. Maar ik ben er nooit op de 1 of andere bizarre wijze. Maar man, sms dan, als je ziet dat ik er niet ben.

Mannen. :|
Ach joh, ik heb met vrouwen ook meegemaakt dat ze niet wilden zeggen dat ze het niet leuk vonden met mij. Echt flauw. Zo heeft ieder geslacht wat
pi_30439675
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:24 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Hell, dat doen vrouwen toch altijd!!

Nouja, ik overdrijf. Hij spreekt mij wel aan op msn. Maar ik ben er nooit op de 1 of andere bizarre wijze. Maar man, sms dan, als je ziet dat ik er niet ben.

Mannen. :|
Pittige tijden!
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:26:35 #11
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30439692
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:24 schreef AirwiN het volgende:

[..]

en daar knap ik dus op af
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:27:05 #12
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30439711
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ach joh, ik heb met vrouwen ook meegemaakt dat ze niet wilden zeggen dat ze het niet leuk vonden met mij. Echt flauw. Zo heeft ieder geslacht wat
Dat is flauw ja. Maar dat ligt denk ik meer aan de persoon dan aan het geslacht. Ik vind dat ik zelf meestal wel vrij duidelijk ben wanneer ik iemand wel of niet zie zitten.
pi_30439718
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:26 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Anders ik wel, maar spelfouten doen 't ook nog goed, net als BrEeZaH-taalgebruik.
pi_30439739
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:27 schreef Christine het volgende:

[..]

Dat is flauw ja. Maar dat ligt denk ik meer aan de persoon dan aan het geslacht. Ik vind dat ik zelf meestal wel vrij duidelijk ben wanneer ik iemand wel of niet zie zitten.
Ik was ook duidelijk dat ik het niet zag zitten, en dan nog niks zeggen he
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:27:51 #15
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30439740
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:23 schreef Mickeys het volgende:
Hier weer verder
Compleet offtopic, maar was jij in het verleden wel es te vinden op #dutch, #netherlands etc op Undernet? Ik volg de link naar je homepage, en ik zie in enen verrassend bekende nicks staan...

* AirwiN zingt: it's a small world...
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:28:20 #16
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30439757
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:26 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Waarom?
Ik knap juist af op mannen die een beetje *erg* gemakkelijk te krijgen zijn... dan verliest het ook wel een beetje zijn charme vind ik.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:28:55 #17
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30439777
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:27 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ik was ook duidelijk dat ik het niet zag zitten, en dan nog niks zeggen he
Huh, ik volg je even niet meer
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:29:00 #18
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30439783
nog kleine niet datingsite update:

Het mailen gaat op het werk onverminderd door. Zijn laatste berichtje was dat als ik hem nodig had ik hem wel wist te vinden. Heb als laatste terug gemaild dat dat voor hem ook geld.
Nu wacht ik dus rustig af wat het weekend gaat brengen. Ik weet dat hij vanavond de hele avond een feestje heeft en morgen is hij ook de hele dag onder de pannen... wachten op zondag dus en anders maandag maar eens bekijken
pi_30439804
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:25 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Ja maar das wat anders. Als hij het ECHT niet leuk vond, dan had hij toch ook gewoon niks kunnen zeggen. Hij was op geen enkel moment verplicht tot evaluatie of wat. Dit kwam allemaal uit hem zelf. En wat voor motivatie kan je hebben om, als je het écht niet leuk vind, zo te gaan reageren alsof je het heeel leuk vond, en dan ook nog eens meerdere keren terug te komen op die nog te maken afspraak..

Ik zal het wel nooit begrijpen.
Pittige tijden!
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:29:34 #20
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30439807
Mickeys heb je hem al irl gezien, en/of een foto gezien?
pi_30439831
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:28 schreef Christine het volgende:

[..]

Huh, ik volg je even niet meer
Ik zag de meid in kwestie ook niet zitten, maar ik gaf het gewoon toe, terwijl zij er maar omheen draaide.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:30:45 #22
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30439850
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:28 schreef Christine het volgende:

[..]

Waarom?
Ik knap juist af op mannen die een beetje *erg* gemakkelijk te krijgen zijn... dan verliest het ook wel een beetje zijn charme vind ik.
Tja, het is wel duidelijk dat we niet op 1 lijn zitten. Geeft ook niks... maar nog even uit de vorige topic in kleine lettertjes.... als je HBO zo belangrijk vind doe dan ook even het woord zowiezo als sowieso spellen. Het nog nooit anders geweest.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:31:15 #23
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30439870
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:29 schreef MenMpje het volgende:

Ik zal het wel nooit begrijpen.
Ik weet nog wel een leuk klooster voor je!
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:31:29 #24
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30439883
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:29 schreef Christine het volgende:
Mickeys heb je hem al irl gezien, en/of een foto gezien?
nee niet irl (gaat binnenkort gebeuren) en ja wel foto. Krijg volgende week nog andere foto's
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:32:18 #25
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30439914
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:30 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Tja, het is wel duidelijk dat we niet op 1 lijn zitten. Geeft ook niks... maar nog even uit de vorige topic in kleine lettertjes.... als je HBO zo belangrijk vind doe dan ook even het woord zowiezo als sowieso spellen. Het nog nooit anders geweest.
Dat heb ik gelezen ja.
En dat vind ik dan weer wat minder belangrijk...

En verschillende mensen, verschillende visies... ik ben alleen nogal overtuigd van mijn eigen zienswijze
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:33:05 #26
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30439945
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:32 schreef Christine het volgende:

[..]

Dat heb ik gelezen ja.
En dat vind ik dan weer wat minder belangrijk...

En verschillende mensen, verschillende visies... ik ben alleen nogal overtuigd van mijn eigen zienswijze
Maar is het dan niet zo dat je eigen zienswijze je op dit moment nog steeds single laat?
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:34:12 #27
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30439975
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:30 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Nog even inhoudelijk op in gaan dan...

Als een man gemakkelijk "te krijgen" is... dan wil je hem toch niet Ik snap dat gewoon niet... je wilt toch iemand die jou bijzonder en speciaal vindt, en niet iemand die met *iedereen die interesse toont* maar een relatie aan gaat???

Ik heb trouwens de neiging om dingen heel zwart-wit te zien..
pi_30440001
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:31 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik weet nog wel een leuk klooster voor je!
Nee, voordat ik mij daar voor inschrijf, ga ik even dit probleemgevalletje ontleden.
Heb zojuist besloten dat dat het wel waard is
Ugh, waarom worden ze door dit soort ellendige achties altijd aantrekkelijker, die mannen!
Pittige tijden!
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:35:15 #29
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440006
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:33 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Maar is het dan niet zo dat je eigen zienswijze je op dit moment nog steeds single laat?
Nee hoor. Bovendien ben ik nog jong... ik heb alleen nog geen leuke kerel ontmoet, ben misschien wel veel te kieskeurig. Maar ik ben liever mijn hele leven single, dan dat ik genoegen neem met "goed genoeg", want "goed genoeg" heb ik gehad...
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:36:22 #30
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30440044
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Nee, voordat ik mij daar voor inschrijf, ga ik even dit probleemgevalletje ontleden.
Ugh, waarom worden ze door dit soort ellendige achties altijd aantrekkelijker, die mannen!
Omdat playing hard to get gewoon hartstikke goed werkt!
pi_30440049
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Anders stel ik me wel beschikbaar, daar sta ik om bekend
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:36:31 #32
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30440051
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef Christine het volgende:

[..]

Nog even inhoudelijk op in gaan dan...

Als een man gemakkelijk "te krijgen" is... dan wil je hem toch niet Ik snap dat gewoon niet... je wilt toch iemand die jou bijzonder en speciaal vindt, en niet iemand die met *iedereen die interesse toont* maar een relatie aan gaat???

Ik heb trouwens de neiging om dingen heel zwart-wit te zien..
Maar een man met een MBO opleiding kan misschien wel een HBO of UNI kwaliteit hebben. Je wilt niet een man hebben die gemakkelijk te krijgen is. Die praat mijn inziens dan alleen maar in jouw straatje.

De grijs nuances bestaan ook nog steeds trouwens.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:38:02 #33
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30440103
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:35 schreef Christine het volgende:

[..]

Nee hoor. Bovendien ben ik nog jong... ik heb alleen nog geen leuke kerel ontmoet, ben misschien wel veel te kieskeurig. Maar ik ben liever mijn hele leven single, dan dat ik genoegen neem met "goed genoeg", want "goed genoeg" heb ik gehad...
Inderdaad is goed genoeg niet goed genoeg. Maar misschien zit die ene perfecte wel tussen de mbo'ers...
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:38:49 #34
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30440138
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:36 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Anders stel ik me wel beschikbaar, daar sta ik om bekend
hahaha.. inmiddels wel gekkie
pi_30440163
Of hij was gewoon niet serieus. De hufter.
Pittige tijden!
pi_30440225
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:38 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Inderdaad is goed genoeg niet goed genoeg. Maar misschien zit die ene perfecte wel tussen de mbo'ers...
Inderdaad, ik ken genoeg mutsen op HBO- en WO-niveau, terwijl het meisje waar ik mee mail MBO doet en echt superserieus is. Fantastische meid, heeft meer inhoud dan zo'n huppelkutje die denkt dat ze heel wat is met haar WO-opleiding.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:41:56 #37
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30440236
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:39 schreef MenMpje het volgende:
Klinkt als een echte man!

Ik plaag je maar een beetje...
pi_30440244
quote:
Rustig nou maar voordat je overhaaste conclusies trekt.
pi_30440273
quote:
Die mogelijkheid houd je helaas altijd. Maar ja, dat is het risico van het vak, is verder niets persoonlijks. Het overkomt iedereen, en via internet gaat dit allemaal nog een stuk gemakkelijker.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:43:40 #40
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440287
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:36 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Maar een man met een MBO opleiding kan misschien wel een HBO of UNI kwaliteit hebben. Je wilt niet een man hebben die gemakkelijk te krijgen is. Die praat mijn inziens dan alleen maar in jouw straatje.

De grijs nuances bestaan ook nog steeds trouwens.
Of een man die niet gemakkelijk te krijgen is in mijn straatje praat... Ik denk niet dat ik je helemaal volg op dat gebied... maar misschien als ik uitleg wat ik bedoel: ik ben gewoon van mening dat het leven niet gaat om relaties. Je moet allereerst een leuk leven hebben met de enige persoon met wie je altijd samen zult zijn: jezelf. Je eigen doelen nastreven, je eigen geluk bepalen, je eigen toekomst zeker stellen. Daarbij kan je veel hebben aan vrienden en familie, om lol te maken en alles eruit te halen wat erin zit. En een relatie komt daarna pas... als eventuele aanvulling die soms nét een extra dimensie aan bepaalde aspecten van het leven kan geven. Als een relatie dus geen noodzaak is, maar iets moois wat je eventueel zou kunnen overkomen... dan kijk je automatisch ook anders tegen het hele datinggebeuren aan. Natuurlijk is het wel dubbel en tegenstrijdig wellicht om dit soort dingen te roepen terwijl ik wel op een datingsite sta ingeschreven, en er ook nog wel redelijk actief mee bezig ben... maar het is niet mijn doel an sich om een relatie te vinden. En ik wil ook geen man die dat wél als doel heeft. Mijn "perfecte man" heeft daar eenzelfde kijk op. En die heeft het zodanig druk met zijn eigen leven dat hij niet eens tijd heeft om mij vaker dan een of twee keer per week te spreken of te zien. Mocht het dan ooit wat serieuzer gaan worden, dan kan je altijd je levens wat meer op elkaar gaan afstemmen... maar dat is niet meteen mijn insteek. Zoiets moet ook langzaam groeien en een beetje vanzelf gaan. Niet geforceerd en gedwongen. Niet van: "ojee, nu hebben we een relatie en moeten we elkaar elke dag zien". Gewoon maar net hoe het leuk is en hoe het uitkomt... ik denk dat daar niks ongezonds aan is.
pi_30440289
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:42 schreef Mooch het volgende:

[..]

Rustig nou maar voordat je overhaaste conclusies trekt.
Laten we dit inderdaad voorop stellen.
pi_30440344
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:43 schreef Christine het volgende:

[..]

Goed geformuleerde mening.
Ik kan me niet vinden in je mening, maar ik begrijp hem wel. Ik zou overigens mekaar wel liever wat vaker zien, maar inderdaad als je niet samenwoont, niet iedere dag.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:45:47 #43
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30440345
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:43 schreef Christine het volgende:

[..]

Of een man die niet gemakkelijk te krijgen is in mijn straatje praat... Ik denk niet dat ik je helemaal volg op dat gebied...
Lees nu mijn stukje post nog is... misschien volg je die dan wel ineens
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:46:08 #44
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440360
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:41 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ken genoeg mutsen op HBO- en WO-niveau, terwijl het meisje waar ik mee mail MBO doet en echt superserieus is. Fantastische meid, heeft meer inhoud dan zo'n huppelkutje die denkt dat ze heel wat is met haar WO-opleiding.
Ik val ook niet op huppelkutjes. Opleiding is ook niet het enige waar ik op "selecteer"... iemand kan nog zo'n leuke opleiding hebben, als er geen zinnig woord uitkomt, of als hij helemaal op een ander niveau zit dan ik, dan knap ik daar ook op af.

Maar het is net wat ik al eerder zei, op internet worden de vooroordelen die je hebt over bepaalde groepen mensen niet ontkracht, omdat ze gewoonweg geen kans krijgen om ontkracht te worden. Zo heb ik ooit iemand van internet ontmoet op een meeting, en van te voren dacht ik: gatver, wat een lelijkerd... terwijl hij IRL echt zo'n gigantisch leuke uitstraling en manier van doen had, dat ik er als een blok voor viel.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:46:52 #45
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440389
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:45 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Lees nu mijn stukje post nog is... misschien volg je die dan wel ineens
Oh, volgens mij snap ik 'm. Maar ik heb daar niet echt een mening over
pi_30440456
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:46 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik val ook niet op huppelkutjes. Opleiding is ook niet het enige waar ik op "selecteer"... iemand kan nog zo'n leuke opleiding hebben, als er geen zinnig woord uitkomt, of als hij helemaal op een ander niveau zit dan ik, dan knap ik daar ook op af.

Maar het is net wat ik al eerder zei, op internet worden de vooroordelen die je hebt over bepaalde groepen mensen niet ontkracht, omdat ze gewoonweg geen kans krijgen om ontkracht te worden. Zo heb ik ooit iemand van internet ontmoet op een meeting, en van te voren dacht ik: gatver, wat een lelijkerd... terwijl hij IRL echt zo'n gigantisch leuke uitstraling en manier van doen had, dat ik er als een blok voor viel.
Ik begin hierom steeds meer terug te komen van een van m'n argumenten om aan internetdating te doen. Je kunt selecteren wat je wilt door middel van zoekopdrachten, helaas is dit erg ruisgevoelig...
pi_30440476
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:43 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Laten we dit inderdaad voorop stellen.
Nee nee, ik zal geen overhaaste conclusies trekken. Hij is gewoon een beetje langzaam
Pittige tijden!
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:50:38 #48
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30440489
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:46 schreef Christine het volgende:

[..]
Zo heb ik ooit iemand van internet ontmoet op een meeting, en van te voren dacht ik: gatver, wat een lelijkerd... terwijl hij IRL echt zo'n gigantisch leuke uitstraling en manier van doen had, dat ik er als een blok voor viel.
En niets geworden?
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:52:08 #49
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440531
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:50 schreef Mickeys het volgende:

[..]

En niets geworden?
Nee, want dat was ook niet de insteek... het was gewoon op een meeting, maar ik dacht achteraf: wat een charmante, leuke kerel. En dat had ik van te voren niet verwacht.
pi_30440597
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:50 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Nee nee, ik zal geen overhaaste conclusies trekken. Hij is gewoon een beetje langzaam
Je hebt trouwens een mooie voornaam, daar kan het niet aan liggen. Toch moet ik erkennen dat het geen goed teken is, absoluut niet. Hetzelfde geldt voor een bericht terugschrijven over het algemeen; duurt het een tijdje voordat je wat ontvangt, is de interesse van een ander niveau dan dat je hoopt

Disclaimer: is mijn eigen ervaring.
pi_30440615
Toch wel leuk weer hoor. Iets meer dan 1 week geleden was ik nog een single die sterk in haar schoenen stond . Nu check ik mn mobieltje elk uur.

Leve internet dating
Pittige tijden!
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:56:56 #52
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30440710
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef Christine het volgende:

[..]

Nee, want dat was ook niet de insteek... het was gewoon op een meeting, maar ik dacht achteraf: wat een charmante, leuke kerel. En dat had ik van te voren niet verwacht.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen... trouwens.. je vroeg of ik mijn mailer nog nooit had onmoet... nee, maar ik heb hem verschrikkelijk vaak aan de telefoon... tis een collega... maakt het wel ietsje lastiger (en niet gezien omdat ik op het hoofdkantoor werk en hij in een vestiging). Maar misschien doordat je ook al aan de telefoon praat en doet etc dat het al heel anders is dan alleen mailen of een sms sturen
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:57:44 #53
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440745
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef UncleFunk het volgende:
Hetzelfde geldt voor een bericht terugschrijven over het algemeen; duurt het een tijdje voordat je wat ontvangt, is de interesse van een ander niveau dan dat je hoopt
Daar ben ik het niet mee eens.

Ook als ik een man wel interessant vind, dan nog laat ik wel eens op me wachten met een berichtje terug hoor. Eventjes de ander in het ongewisse laten of je nog wel interesse hebt, of je nog wel gaat antwoorden... even de ander laten schrikken: "shit, ze heeft het wel al gelezen, maar ze heeft nog steeds niet geantwoord". Hard to get spelen noemen ze dat... doe ik niet altijd trouwens, maar het kan onderdeel zijn van een tactiek. Als iemand te dichtbij komt, bijvoorbeeld.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:59:08 #54
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30440791
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:56 schreef Mickeys het volgende:

Maar misschien doordat je ook al aan de telefoon praat en doet etc dat het al heel anders is dan alleen mailen of een sms sturen
Het scheelt wel iets, je weet of iemand mondeling ook een conversatie gaande kan houden, maar dan krijg je nog steeds het hele uiterlijk, houding, uitstraling verhaal...
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:01:54 #55
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440865
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:59 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Het scheelt wel iets, je weet of iemand mondeling ook een conversatie gaande kan houden, maar dan krijg je nog steeds het hele uiterlijk, houding, uitstraling verhaal...
Absoluut, dat is het enige eigenlijk dat je niet kan peilen of weten via internet.
pi_30440867
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:57 schreef Christine het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens.
Je hebt m'n disclaimer gelezen?
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:03:28 #57
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30440909
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:59 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook helemaal mee eens. Maar daar gaat wel verandering in komen (elkaar irl niet hebben gezien doel ik op)
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:04:44 #58
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440945
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:02 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Je hebt m'n disclaimer gelezen?
Ja.
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:05:02 #59
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30440954
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:01 schreef Christine het volgende:

[..]

Absoluut, dat is het enige eigenlijk dat je niet kan peilen of weten via internet.
En ironisch genoeg is dit dan juist een doorslaggevende factor...
pi_30440975
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:04 schreef Christine het volgende:

[..]

Ja.
Het bleek in de twee gevallen die ik heb meegemaakt, te gaan om "het net niet zijn" voor die persoon. Maar, jouw uitleg is plausibel, daar niet van.
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:07:02 #61
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440999
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:05 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Het bleek in de twee gevallen die ik heb meegemaakt, te gaan om "het net niet zijn" voor die persoon. Maar, jouw uitleg is plausibel, daar niet van.
Ik heb dus gewoon andere ervaringen.
Heeft ook weer te maken met het feit dat internet gewoon een kutmedium is, want je gaat jezelf soms wel opvreten als je een paar dagen niet van iemand gehoord hebt...
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:07:09 #62
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30441004
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:05 schreef AirwiN het volgende:

[..]

En ironisch genoeg is dit dan juist een doorslaggevende factor...
Misschien verplichte filmpjes bij de profielen laten plaatsen? haha

ik ga slapen.. lange week geweest... suc6 nog.. lees morgen de rest van de posts nog wel door
pi_30441056
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:07 schreef Mickeys het volgende:

[..]

ik ga slapen.. lange week geweest... suc6 nog.. lees morgen de rest van de posts nog wel door
Trusten, meid.
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:09:14 #64
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30441058
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:07 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Zelfs filmpjes doen 'm niet hoor... ik heb met mijn laatste echte vlam regelmatig met de webcam aan gechat en uiteindelijk bleef de klik IRL uit.
pi_30441159
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Je hebt trouwens een mooie voornaam, daar kan het niet aan liggen. Toch moet ik erkennen dat het geen goed teken is, absoluut niet. Hetzelfde geldt voor een bericht terugschrijven over het algemeen; duurt het een tijdje voordat je wat ontvangt, is de interesse van een ander niveau dan dat je hoopt

Disclaimer: is mijn eigen ervaring.
Thanks voor 't complimentje

En voor de rest..
Ja, daar heb je gelijk in.. Zeer apart dan wel weer, want op de dag zelf leek het wel alsof hij degene was die viste naar bevestiging bij mij, met zn herhaaldelijke "nog een keer?" requests.

Heb nog niet alles gezegd hier trouwens. Zit nu zo, dan zijn julllie exact op de hoogte, misschien heeft iemand er nog wat aan, hehe. Lees het, en zie wat voor een muts ik eigenlijk ben. Sorry kom er nu ook net pas achter.

*Na aan het einde van de date:
Hij vraagt mij nog eens wat te doen, ik laat weten dat dat me leuk lijkt, maar minder enthausiast dan hij..Ik vond zijn openheid en enthausiasme wat 'wennen', maar stiekem wel prettig

*Volgende dag:
Beiden aangegeven dat we het leuk vonden, en we willen nog een keertje wat doen

*2 dagen later:
Ik sms hem, niks over afspraak, gewoon pure interesse, bla bla.
Hij reageert zelfde dag nog, nogmaals een kleine toespeling over de nieuwe date.
Ondergetekende was al beetje gewend aan het idee, en toch een beetje blij .

an 2 dagen totaal niks van beide kanten, geen msn geen sms, geen telefoon.

*Vervolgens vond ik het wel weer tijd wat te laten horen, aangezien hij laatste keer wat had laten horen (oh, foei weegschaal idee ja... heb er zelf zon hekel aan, maar tis moeilijk om er niet naar te leven in het begin van zo'n datingfase ). Goed, ik sms 'm, nutteloze info met een kleine toespeling natuurlijk weer...

En daar heb ik dus nog niks op gehoord. Nu ik dit lees, denk ik toch dat ik best wel aan het zeuren ben... Date zelf was pas een week geleden. En heb dan wel geen reply op mijn sms, maar toen ik gisteravond even met mijn broer aan het poolen was, heeft ie wel geprobeerd me aan te spreken op msn...

Misschien erger ik me wel aan het feit dat dit gewoon een "heeeey" was, en verder niks, en had ik natuurlijk liever dat hij een bericht achterliet over de nieuwe date, of dat hij mij smste/belde omdat ik kennelijk niet bereikbaar ben via msn.

Oh domme muts ben ik ook. Eigenlijk valt ie wel mee toch Heeft gister nog contact proberen op te nemen..

Waar fok allemaal niet goed voor is. Hele zelf analyse. MenMpje is een aanstelster

'T lucht wel op..
Pittige tijden!
pi_30441189
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:09 schreef Christine het volgende:

[..]

Zelfs filmpjes doen 'm niet hoor... ik heb met mijn laatste echte vlam regelmatig met de webcam aan gechat en uiteindelijk bleef de klik IRL uit.
Laten we gewoon tot de conclusie komen dat datingsites kut zijn en hier een slotje op knallen.

En UncleFunk, ik ben een hunk
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:14:51 #67
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30441201
Iedereen met een beetje hoop wordt toch weer vakkundig de hoek in geknuppeld door de vele ervaringsdeskundigen hier!
pi_30441222
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:14 schreef AirwiN het volgende:
Iedereen met een beetje hoop wordt toch weer vakkundig de hoek in geknuppeld door de vele ervaringsdeskundigen hier!
Als hier een slotje op zit, dan is dat ook weer over.
pi_30441283
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:13 schreef MenMpje het volgende:

[..]

'T lucht wel op..
Je moet het in perspectief zien, maar het is op zich het gemakkelijkst terug te sms'en als jij hem een sms verstuurt. Lijkt mij althans
pi_30441344
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:18 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Je moet het in perspectief zien, maar het is op zich het gemakkelijkst terug te sms'en als jij hem een sms verstuurt. Lijkt mij althans
I did. En daar heeft hij nog niet op gereageerd. Alleen die msn poging dus. Wel lezen he Oki, ik ben wat onsamenhangend bezig. Sorry
Pittige tijden!
pi_30441359
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:20 schreef MenMpje het volgende:

[..]

I did. En daar heeft [i[hij[/i] nog niet op gereageerd. Alleen die msn poging dus. Wel lezen he
Ik zei alleen dat terugsms'en het handigst is als jij hem sms't.
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:21:54 #72
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30441382
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:14 schreef Metropolis het volgende:
En UncleFunk, ik ben een hunk
Fotooooo
pi_30441408
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:20 schreef MenMpje het volgende:

[..]

I did. En daar heeft hij nog niet op gereageerd. Alleen die msn poging dus. Wel lezen he Oki, ik ben wat onsamenhangend bezig. Sorry
Valt wel mee hoor, ik volg je uitermate goed. Ik trek gewoon de conclusie dat ik nok met die datingsites en het in real life weer ga proberen. Gewoon in het eigen dorp, kun je gelijk lekker langsgaan als je het allemaal te lang vindt duren.
pi_30441423
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:21 schreef Christine het volgende:

[..]

Fotooooo
Geloof me nou maar, zo lelijk als UF ben ik sowieso niet.
pi_30441445
Ik nok er ook mee ja. Het is niks voor mij, Dit was zoiezo de eerste en laatste keer voor mij.. maar deze jongen laat ik gewoon nog even niet lopen
Pittige tijden!
pi_30441470
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:24 schreef MenMpje het volgende:
Ik nok er ook mee ja. Het is niks voor mij, Dit was zoiezo de eerste en laatste keer voor mij.. maar deze jongen laat ik gewoon nog even niet lopen
Anders pak je mij maar.
  zaterdag 10 september 2005 @ 00:27:27 #77
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30441507
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:23 schreef Metropolis het volgende:

[..]

Zo kan 'ie wel weer...
pi_30441518
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:23 schreef Metropolis het volgende:

[..]

Wat heb jou misdaan?
pi_30441553
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:27 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Wat heb jou misdaan?
Gewoon, dat gezeik van je. Hoor het in real life ook al genoeg.
pi_30441580
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 00:25 schreef Metropolis het volgende:

[..]

Anders pak je mij maar.
Ja maar dat is niet hard 2 get. Niet leuuuuuuk

Hebt ge nou nog niks geleerd van mijn verhaal!
Pittige tijden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')