abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:33:05 #26
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30439945
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:32 schreef Christine het volgende:

[..]

Dat heb ik gelezen ja.
En dat vind ik dan weer wat minder belangrijk...

En verschillende mensen, verschillende visies... ik ben alleen nogal overtuigd van mijn eigen zienswijze
Maar is het dan niet zo dat je eigen zienswijze je op dit moment nog steeds single laat?
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:34:12 #27
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30439975
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:30 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Tja, het is wel duidelijk dat we niet op 1 lijn zitten. Geeft ook niks... maar nog even uit de vorige topic in kleine lettertjes.... als je HBO zo belangrijk vind doe dan ook even het woord zowiezo als sowieso spellen. Het nog nooit anders geweest.
Nog even inhoudelijk op in gaan dan...

Als een man gemakkelijk "te krijgen" is... dan wil je hem toch niet Ik snap dat gewoon niet... je wilt toch iemand die jou bijzonder en speciaal vindt, en niet iemand die met *iedereen die interesse toont* maar een relatie aan gaat???

Ik heb trouwens de neiging om dingen heel zwart-wit te zien..
pi_30440001
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:31 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ik weet nog wel een leuk klooster voor je!
Nee, voordat ik mij daar voor inschrijf, ga ik even dit probleemgevalletje ontleden.
Heb zojuist besloten dat dat het wel waard is
Ugh, waarom worden ze door dit soort ellendige achties altijd aantrekkelijker, die mannen!
Pittige tijden!
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:35:15 #29
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440006
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:33 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Maar is het dan niet zo dat je eigen zienswijze je op dit moment nog steeds single laat?
Nee hoor. Bovendien ben ik nog jong... ik heb alleen nog geen leuke kerel ontmoet, ben misschien wel veel te kieskeurig. Maar ik ben liever mijn hele leven single, dan dat ik genoegen neem met "goed genoeg", want "goed genoeg" heb ik gehad...
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:36:22 #30
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30440044
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Nee, voordat ik mij daar voor inschrijf, ga ik even dit probleemgevalletje ontleden.
Ugh, waarom worden ze door dit soort ellendige achties altijd aantrekkelijker, die mannen!
Omdat playing hard to get gewoon hartstikke goed werkt!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_30440049
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Anders stel ik me wel beschikbaar, daar sta ik om bekend
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:36:31 #32
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30440051
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:34 schreef Christine het volgende:

[..]

Nog even inhoudelijk op in gaan dan...

Als een man gemakkelijk "te krijgen" is... dan wil je hem toch niet Ik snap dat gewoon niet... je wilt toch iemand die jou bijzonder en speciaal vindt, en niet iemand die met *iedereen die interesse toont* maar een relatie aan gaat???

Ik heb trouwens de neiging om dingen heel zwart-wit te zien..
Maar een man met een MBO opleiding kan misschien wel een HBO of UNI kwaliteit hebben. Je wilt niet een man hebben die gemakkelijk te krijgen is. Die praat mijn inziens dan alleen maar in jouw straatje.

De grijs nuances bestaan ook nog steeds trouwens.
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:38:02 #33
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30440103
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:35 schreef Christine het volgende:

[..]

Nee hoor. Bovendien ben ik nog jong... ik heb alleen nog geen leuke kerel ontmoet, ben misschien wel veel te kieskeurig. Maar ik ben liever mijn hele leven single, dan dat ik genoegen neem met "goed genoeg", want "goed genoeg" heb ik gehad...
Inderdaad is goed genoeg niet goed genoeg. Maar misschien zit die ene perfecte wel tussen de mbo'ers...
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:38:49 #34
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30440138
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:36 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Anders stel ik me wel beschikbaar, daar sta ik om bekend
hahaha.. inmiddels wel gekkie
pi_30440163
Of hij was gewoon niet serieus. De hufter.
Pittige tijden!
pi_30440225
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:38 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Inderdaad is goed genoeg niet goed genoeg. Maar misschien zit die ene perfecte wel tussen de mbo'ers...
Inderdaad, ik ken genoeg mutsen op HBO- en WO-niveau, terwijl het meisje waar ik mee mail MBO doet en echt superserieus is. Fantastische meid, heeft meer inhoud dan zo'n huppelkutje die denkt dat ze heel wat is met haar WO-opleiding.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:41:56 #37
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30440236
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:39 schreef MenMpje het volgende:
Klinkt als een echte man!

Ik plaag je maar een beetje...
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_30440244
quote:
Rustig nou maar voordat je overhaaste conclusies trekt.
pi_30440273
quote:
Die mogelijkheid houd je helaas altijd. Maar ja, dat is het risico van het vak, is verder niets persoonlijks. Het overkomt iedereen, en via internet gaat dit allemaal nog een stuk gemakkelijker.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:43:40 #40
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440287
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:36 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Maar een man met een MBO opleiding kan misschien wel een HBO of UNI kwaliteit hebben. Je wilt niet een man hebben die gemakkelijk te krijgen is. Die praat mijn inziens dan alleen maar in jouw straatje.

De grijs nuances bestaan ook nog steeds trouwens.
Of een man die niet gemakkelijk te krijgen is in mijn straatje praat... Ik denk niet dat ik je helemaal volg op dat gebied... maar misschien als ik uitleg wat ik bedoel: ik ben gewoon van mening dat het leven niet gaat om relaties. Je moet allereerst een leuk leven hebben met de enige persoon met wie je altijd samen zult zijn: jezelf. Je eigen doelen nastreven, je eigen geluk bepalen, je eigen toekomst zeker stellen. Daarbij kan je veel hebben aan vrienden en familie, om lol te maken en alles eruit te halen wat erin zit. En een relatie komt daarna pas... als eventuele aanvulling die soms nét een extra dimensie aan bepaalde aspecten van het leven kan geven. Als een relatie dus geen noodzaak is, maar iets moois wat je eventueel zou kunnen overkomen... dan kijk je automatisch ook anders tegen het hele datinggebeuren aan. Natuurlijk is het wel dubbel en tegenstrijdig wellicht om dit soort dingen te roepen terwijl ik wel op een datingsite sta ingeschreven, en er ook nog wel redelijk actief mee bezig ben... maar het is niet mijn doel an sich om een relatie te vinden. En ik wil ook geen man die dat wél als doel heeft. Mijn "perfecte man" heeft daar eenzelfde kijk op. En die heeft het zodanig druk met zijn eigen leven dat hij niet eens tijd heeft om mij vaker dan een of twee keer per week te spreken of te zien. Mocht het dan ooit wat serieuzer gaan worden, dan kan je altijd je levens wat meer op elkaar gaan afstemmen... maar dat is niet meteen mijn insteek. Zoiets moet ook langzaam groeien en een beetje vanzelf gaan. Niet geforceerd en gedwongen. Niet van: "ojee, nu hebben we een relatie en moeten we elkaar elke dag zien". Gewoon maar net hoe het leuk is en hoe het uitkomt... ik denk dat daar niks ongezonds aan is.
pi_30440289
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:42 schreef Mooch het volgende:

[..]

Rustig nou maar voordat je overhaaste conclusies trekt.
Laten we dit inderdaad voorop stellen.
pi_30440344
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:43 schreef Christine het volgende:

[..]

Goed geformuleerde mening.
Ik kan me niet vinden in je mening, maar ik begrijp hem wel. Ik zou overigens mekaar wel liever wat vaker zien, maar inderdaad als je niet samenwoont, niet iedere dag.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:45:47 #43
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30440345
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:43 schreef Christine het volgende:

[..]

Of een man die niet gemakkelijk te krijgen is in mijn straatje praat... Ik denk niet dat ik je helemaal volg op dat gebied...
Lees nu mijn stukje post nog is... misschien volg je die dan wel ineens
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:46:08 #44
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440360
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:41 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Inderdaad, ik ken genoeg mutsen op HBO- en WO-niveau, terwijl het meisje waar ik mee mail MBO doet en echt superserieus is. Fantastische meid, heeft meer inhoud dan zo'n huppelkutje die denkt dat ze heel wat is met haar WO-opleiding.
Ik val ook niet op huppelkutjes. Opleiding is ook niet het enige waar ik op "selecteer"... iemand kan nog zo'n leuke opleiding hebben, als er geen zinnig woord uitkomt, of als hij helemaal op een ander niveau zit dan ik, dan knap ik daar ook op af.

Maar het is net wat ik al eerder zei, op internet worden de vooroordelen die je hebt over bepaalde groepen mensen niet ontkracht, omdat ze gewoonweg geen kans krijgen om ontkracht te worden. Zo heb ik ooit iemand van internet ontmoet op een meeting, en van te voren dacht ik: gatver, wat een lelijkerd... terwijl hij IRL echt zo'n gigantisch leuke uitstraling en manier van doen had, dat ik er als een blok voor viel.
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:46:52 #45
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440389
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:45 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Lees nu mijn stukje post nog is... misschien volg je die dan wel ineens
Oh, volgens mij snap ik 'm. Maar ik heb daar niet echt een mening over
pi_30440456
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:46 schreef Christine het volgende:

[..]

Ik val ook niet op huppelkutjes. Opleiding is ook niet het enige waar ik op "selecteer"... iemand kan nog zo'n leuke opleiding hebben, als er geen zinnig woord uitkomt, of als hij helemaal op een ander niveau zit dan ik, dan knap ik daar ook op af.

Maar het is net wat ik al eerder zei, op internet worden de vooroordelen die je hebt over bepaalde groepen mensen niet ontkracht, omdat ze gewoonweg geen kans krijgen om ontkracht te worden. Zo heb ik ooit iemand van internet ontmoet op een meeting, en van te voren dacht ik: gatver, wat een lelijkerd... terwijl hij IRL echt zo'n gigantisch leuke uitstraling en manier van doen had, dat ik er als een blok voor viel.
Ik begin hierom steeds meer terug te komen van een van m'n argumenten om aan internetdating te doen. Je kunt selecteren wat je wilt door middel van zoekopdrachten, helaas is dit erg ruisgevoelig...
pi_30440476
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:43 schreef UncleFunk het volgende:

[..]

Laten we dit inderdaad voorop stellen.
Nee nee, ik zal geen overhaaste conclusies trekken. Hij is gewoon een beetje langzaam
Pittige tijden!
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:50:38 #48
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30440489
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:46 schreef Christine het volgende:

[..]
Zo heb ik ooit iemand van internet ontmoet op een meeting, en van te voren dacht ik: gatver, wat een lelijkerd... terwijl hij IRL echt zo'n gigantisch leuke uitstraling en manier van doen had, dat ik er als een blok voor viel.
En niets geworden?
  vrijdag 9 september 2005 @ 23:52:08 #49
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_30440531
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:50 schreef Mickeys het volgende:

[..]

En niets geworden?
Nee, want dat was ook niet de insteek... het was gewoon op een meeting, maar ik dacht achteraf: wat een charmante, leuke kerel. En dat had ik van te voren niet verwacht.
pi_30440597
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 23:50 schreef MenMpje het volgende:

[..]

Nee nee, ik zal geen overhaaste conclusies trekken. Hij is gewoon een beetje langzaam
Je hebt trouwens een mooie voornaam, daar kan het niet aan liggen. Toch moet ik erkennen dat het geen goed teken is, absoluut niet. Hetzelfde geldt voor een bericht terugschrijven over het algemeen; duurt het een tijdje voordat je wat ontvangt, is de interesse van een ander niveau dan dat je hoopt

Disclaimer: is mijn eigen ervaring.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')