De sleutel is zelfverzekerdheid en doortastendheid naar mijn idee. Ik probeer ook altijd veel lichamelijk contact te zoeken. Door bijvoorbeeld mijn hand door haar, haar te halen. Of haar benen eens aanraken. Proberen niet te afstandelijk en vooral af en toe een leuke opmerking maken. Het moet er niet te dik bovenop liggen. Gewoon jezelf zonder geforceerd te zijn. Probeer gewoon zelfverzekerdheid uit te stralen, echt dan kom je er wel.quote:Op zaterdag 10 september 2005 14:41 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Hey Chew, dit is wat ik tot nu toe heb meegemaakt, en dat tast eerlijkheidshalve mijn zelfvertrouwen wel aan. Tijd terug had ik nog een leuk topic hierover, over iemand waarmee ik op school had gezeten. Echt een erg leuke dame geworden, ben ik er gewoon achteraan gegaan. Maar helaas
Linkje voor de geďnteresseerden onder ons: Is bellen verstandig of juist niet?
quote:Op zondag 11 september 2005 05:02 schreef heiden6 het volgende:
Daar word ik echt helemaal kriegel van, zo'n stukje tekst. Dat je zoiets durft neer te zetten.
Getuigd ook wel weer van goed zelfvertrouwen dat het allemaal aan de mannen ligt natuurlijk...quote:Op zondag 11 september 2005 05:02 schreef heiden6 het volgende:
Daar word ik echt helemaal kriegel van, zo'n stukje tekst. Dat je zoiets durft neer te zetten.
Vergeet niet, je hebt mij nog!quote:Op zondag 11 september 2005 12:53 schreef Christine het volgende:
ik heb het weer gehad met de datingsites geloof ik.
volgens mij ben ik veel te kritisch...
quote:Op zondag 11 september 2005 13:09 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Vergeet niet, je hebt mij nog!En ik heb zelfs HBO...
Neem anders even een pauze, net als ikquote:Op zondag 11 september 2005 12:53 schreef Christine het volgende:
Nah, ik ga het wel weer IRL proberen. Ben ik ook beter in denk ik.quote:Op zondag 11 september 2005 13:32 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Neem anders even een pauze, net als ik
Idem......zat vannacht te kijken met een vriend die in nu ff in de US zit en hij had toch niks te doen. We waren het wel eens dat het vrouwelijk aanbod op Knuz een beetje kansloos is. En het aanbod verandert ook amper. Ach....ik heb 5 leuke contacten er aan over gehouden. Waarvan 2 vrienden zijn geworden en 1 misschien wel meer wordt. Dus ik vind het wel weer best.quote:Op zondag 11 september 2005 12:53 schreef Christine het volgende:
Vind ik ook, maar toch ga ik ermee door.quote:Op zondag 11 september 2005 15:00 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Idem......zat vannacht te kijken met een vriend die in nu ff in de US zit en hij had toch niks te doen. We waren het wel eens dat het vrouwelijk aanbod op Knuz een beetje kansloos is. En het aanbod verandert ook amper. Ach....ik heb 5 leuke contacten er aan over gehouden. Waarvan 2 vrienden zijn geworden en 1 misschien wel meer wordt. Dus ik vind het wel weer best.
Het hele principe van daten via datingsites word ik ook moe van. Eerst een berichtje achterlaten......dan vaak heel lang wachten......dan chatten en mailen.....dan bellen....dan misschien ooit daten.....en dat weer opnieuw. Vermoeiend, kost veel te veel kostbare tijd en het wordt na een tijdje erg saai.![]()
Enne bedanktquote:Op zondag 11 september 2005 15:00 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
We waren het wel eens dat het vrouwelijk aanbod op Knuz een beetje kansloos is.
Ik ben het geheel eens wat je hierboven schrijft. Op Relatieplanet gaat overigens de aanwas van nieuwe leden een stuk, maar dan ook een stuk sneller dan op Knuz.quote:Op zondag 11 september 2005 15:00 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Idem......zat vannacht te kijken met een vriend die in nu ff in de US zit en hij had toch niks te doen. We waren het wel eens dat het vrouwelijk aanbod op Knuz een beetje kansloos is. En het aanbod verandert ook amper. Ach....ik heb 5 leuke contacten er aan over gehouden. Waarvan 2 vrienden zijn geworden en 1 misschien wel meer wordt. Dus ik vind het wel weer best.
Het hele principe van daten via datingsites word ik ook moe van. Eerst een berichtje achterlaten......dan vaak heel lang wachten......dan chatten en mailen.....dan bellen....dan misschien ooit daten.....en dat weer opnieuw. Vermoeiend, kost veel te veel kostbare tijd en het wordt na een tijdje erg saai.![]()
haha....dat was te verwachtenquote:
En vandaar dat ik het mogelijkerwijs nu van een collega moet hebben?quote:Op zondag 11 september 2005 16:07 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
haha....dat was te verwachten. Over het algemeen natuurlijk, er zijn heel wat uitzonderingen hoor.
maar die krijgen al zoveel aandacht dat wij weer door hen als kansloos ervaren worden.
![]()
En daar betaal je dan voor mocht je willen communiceren met elkaarquote:Op zondag 11 september 2005 16:00 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik ben het geheel eens wat je hierboven schrijft. Op Relatieplanet gaat overigens de aanwas van nieuwe leden een stuk, maar dan ook een stuk sneller dan op Knuz.
Da's waar, maar de "kwaliteit" is over het algemeen ook wel iets hoger. Minder grappenmakers en volgens mij ook wel iets hoger opgeleid over het algemeen. En het zijn er sowieso meer dan op Knuz, ik keek daar laatst nog een keer en zag nog steeds veel dezelfde gezichten.quote:Op zondag 11 september 2005 16:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En daar betaal je dan voor mocht je willen communiceren met elkaar
Je kan er ook voor kiezen om niet alles zo persoonlijk te nemen.quote:Op zondag 11 september 2005 16:23 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En vandaar dat ik het mogelijkerwijs nu van een collega moet hebben?![]()
Sta jij alleen op relatieplanet eigenlijk?quote:Op zondag 11 september 2005 16:26 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Da's waar, maar de "kwaliteit" is over het algemeen ook wel iets hoger. Minder grappenmakers en volgens mij ook wel iets hoger opgeleid over het algemeen. En het zijn er sowieso meer dan op Knuz, ik keek daar laatst nog een keer en zag nog steeds veel dezelfde gezichten.
Een relatie of meerquote:ben op zoek naar een rustige lieve meid uit regio haaglanden voor relatie of meer.
SERIEUZE REACTIES GRAAG
Die denkt net zo als ik... Waarom zou ik maar één vrouw laten genieten van al dat goeds dat ik te bieden heb...quote:Op zondag 11 september 2005 16:34 schreef Christine het volgende:
Dit is weird...
[..]
Een relatie of meer
Ik sta alleen op Lexa, maar heb natuurlijk wel eerst een vergelijkend warenonderzoek gehouden, alvorens ik besloot ergens voor te betalen.quote:Op zondag 11 september 2005 16:33 schreef Christine het volgende:
[..]
Sta jij alleen op relatieplanet eigenlijk?
yo playah..quote:Op zondag 11 september 2005 16:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die denkt net zo als ik... Waarom zou ik maar één vrouw laten genieten van al dat goeds dat ik te bieden heb...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |