Waarom sta je dan op een datingsitequote:Op zaterdag 10 september 2005 01:00 schreef Viperdesign het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet op uit.
Ik kom daar nauwelijks (maar dat is weer voedingsbodem voor mensen die vinden dat datingsites voor sociaal gestoorden zijn). Ben daarnaast niet zo handig daarin, als ik wel wat doe, loop ik altijd een blauwtjequote:Op zaterdag 10 september 2005 00:59 schreef Christine het volgende:
Doe je ook niks in de kroeg dan?
Mja, ik vind datingsites geen "subtstitute" voor het normale uitgaansleven... maarja, andere meningen etc.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:02 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik kom daar nauwelijks (maar dat is weer voedingsbodem voor mensen die vinden dat datingsites voor sociaal gestoorden zijn). Ben daarnaast niet zo handig daarin, als ik wel wat doe, loop ik altijd een blauwtje
Marktonderzoek.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:01 schreef Christine het volgende:
Waarom sta je dan op een datingsite
Dat is ook helemaal waarquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, ik vind datingsites geen "subtstitute" voor het normale uitgaansleven... maarja, andere meningen etc.
Ik ga maar eens slapen
Ja, ik heb 9 berichten verstuurd. Meestal aansluitend op iets in het profiel wat me aansprak, grapje erbij, smiley, verwijzinkje dat ik op mijn profiel ook een fotootje heb, soms mijn MSN en vaak een directe vraag van het een of ander om een reaktie te ontlokken.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:49 schreef Christine het volgende:
Vamos stuur je zelf ook berichtjes? Vrouwen zijn vaak niet zo ondernemend...
Stug volhouden. Als je profiel hen aanspreekt, dan hoor je heus wel iets terug.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:11 schreef Vamos het volgende:
[..]
Ja, ik heb 9 berichten verstuurd. Meestal aansluitend op iets in het profiel wat me aansprak, grapje erbij, smiley, verwijzinkje dat ik op mijn profiel ook een fotootje heb, soms mijn MSN en vaak een directe vraag van het een of ander om een reaktie te ontlokken.
Nooit wat teruggezien.
Ik ben het ook wel met je eens echter moet je niet vergeten dat wanneer een relatie ontstaat je automatisch naar elkaar toe trekt. Je gaat niet geforceerd elkaar niet opzoeken. Uiteindelijk ga je toch settelen en heeft ieder zijn eigen ding. Echter is een relatie toch wel dat je veel op elkaar af bent gestemd.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Of een man die niet gemakkelijk te krijgen is in mijn straatje praat...![]()
Je mag weleens wat meer zelfvertrouwen zien te kweken mister Unclequote:Op zaterdag 10 september 2005 01:02 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Ik kom daar nauwelijks (maar dat is weer voedingsbodem voor mensen die vinden dat datingsites voor sociaal gestoorden zijn). Ben daarnaast niet zo handig daarin, als ik wel wat doe, loop ik altijd een blauwtje
Tja ik vind het ook niet een goed profiel als ik eerlijk ben. Wat ben je recht of krom, blank of wit. Spreek je uit ipv alleen maar tegenstellingen te noemen. Als ik een dame was geweest had ik na de eerste tegenstelling als gegeten en gedronken. Sorry dat ik het zeg maar......de telegraaf voorziet nog in betere advertenties. Rode geil doos, zoekt man die groot geschapen is. Kijk dan spreek je je uitquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:42 schreef Vamos het volgende:
Zo, een updateje van mij. Ik sta inmiddels een dikke week ingeschreven bij Knuz.nl en check even elke dag.
Mijn geweldige score tot nu toe:
* 1 rating ontvangen: een 1
* 1 berichtje ontvangen waar ik niet zelf naar gereageerd had: een zeer zware dame ergens ver weg
* 9 berichten verstuurd, waarvan 1 nog ongelezen is. 0 reakties teruggekregen.
* 40x mijn profiel bekeken (op 40.000 leden en elke dag 300-500 online op any given time
Heb een beetje quasi-leuk profiel gepoogd neer te zetten:
-----------
Creatief maar ook een luie donder
Intelligent maar ook wel eens onnadenkend
Volg graag het nieuws, maar kijk ook Idols
Nieuwe Revu, maar ook Vrij Nederland
Sportief, maar verzuim regelmatig te fitnessen
Internet veel te lang, maar ga graag met je mee op stap
31 jaar, maar wel een jeugdig uiterlijk (zeggen velen dan - het blijft subjectief natuurlijk)
Vind jaren 60 muziek te gek, maar Coldplay en Trance is ook prima
Dol op exotische gerechten, maar het moet wel binnen 15 minuten klaar te maken zijn
Dol op pringles, maar ook eh...nou ja, pringles zijn gewoon lekker.
Kortom, na bijna een jaartje de datingsites te hebben gemeden ondanks de leuke dates die ik er aan over heb gehouden, is er weer een profieltje van mij beschikbaar...
Een profiel dat jou interesseert? Dan vind ik een berichtje erg leuk!
----------
Eigenlijk heb ik het al wel weer gehad. Geen respons is toch wel de doodsteek (nickname=pringle)
Nog ideeen om respons te krijgen? Misschien benadrukken dat ik een behoorlijk kennis van de actuele wereld om me heen heb (geschiedenis, actualiteit, religie, politiek etc), dus dat ik heel veel onderwerpen wel interessant vind? Dat de dates die ik tot nu toe heb gehad nooit dates waren met pijnlijke stiltes of geforceerde eindes?
Oké leg maar uit.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:03 schreef Christine het volgende:
[..]
Mja, ik vind datingsites geen "subtstitute" voor het normale uitgaansleven...
Je hebt het overduidelijk niet begrepen. Je neemt maar iets aan omdat je het niet eens snapt. je geeft dat ook nog ruiterlijk toe en vervolgens kom je met beweringen aanzetten die nergens op slaan. Get a lifequote:Op zaterdag 10 september 2005 00:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Geen nood, Mickeys vindt dat geweldig.
Jij hebt ook helemaal gelijk... een lat relatie is misschien wel wat mij momenteel het meest trekt, maar je weet nooit van te voren hoe iets gaat lopen. Mijn insteek is wel het "beetje afstand houden" en dan maar een stapje langzamer alles opbouwen. Maar als het anders gaat of op een andere manier beter voelt, dan ga ik dat niet geforceerd ontwijken. Het moet alleen gewoon rustig de tijd hebben om te groeien.quote:Op zaterdag 10 september 2005 01:33 schreef Chewbacca het volgende:
Ik ben het ook wel met je eens echter moet je niet vergeten dat wanneer een relatie ontstaat je automatisch naar elkaar toe trekt. Je gaat niet geforceerd elkaar niet opzoeken. Uiteindelijk ga je toch settelen en heeft ieder zijn eigen ding. Echter is een relatie toch wel dat je veel op elkaar af bent gestemd.
De vraag is wat voor relatie je wilt. Jij omschrijft meer een lat relatie. Je moet doen wat je gevoel je ingeeft. Als ik het gevoel dat ik een bepaald meisje elke dag wil zien dan doe ik dat. Het gevoel moet je volgen, niet het hebben van een relatie en de bepaling welke eigenschappen daarbij horen.
Ja, typfoutje. Ik bedoelde het ook meer in de context dat je, wanneer je iemand in de kroeg ontmoet, veel sneller door hebt hoe hij/zij op jou reageert en hoe hij/zij IRL is. Het één is niet beter dan het ander, maar ik vind dat je niet het een moet laten vallen voor het ander.quote:Op zaterdag 10 september 2005 03:23 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Oké leg maar uit.
Bedoelde je trouwens substitutie? Scheelde maar een letter hoor.
(...)
Dus wat mensen meteen ter plekke ontmoeten is ook niet alles.
Met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag?quote:Op zaterdag 10 september 2005 10:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je hebt het overduidelijk niet begrepen. Je neemt maar iets aan omdat je het niet eens snapt. je geeft dat ook nog ruiterlijk toe en vervolgens kom je met beweringen aanzetten die nergens op slaan. Get a life
JA, dat is ook al uitvoerig besproken hier, moet je het vorige topic ff doorlezenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:32 schreef Unexplained het volgende:
Vraagje. Stel dat je een aantal berichten verstuurt, maar daar geen reactie op krijgt. Ondertussen zie je wel dat die personen online zijn geweest. Ben ik de enige die het nogal onbeschoft vind om geen enkele reactie terug te geven? Twee woorden "geen interesse" zou toch voldoende zijn...
Vanavond ook weer een date......clubhoppen in A'dam. Dit is onze 2e date, er komen ook wat vriendinnen van haar......ben benieuwd.quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:47 schreef Chewbacca het volgende:
Heb trouwens vanmiddag om twee uur afgesproken. Eerst wat drinken en als het weer het toe staat een strandwandeling en uit eten. Verder wilde ze nog een massage hebben. Ben benieuwd.....
Ook via RP leren kennen?quote:Op zaterdag 10 september 2005 12:29 schreef pino.in.disguise het volgende:
[..]
Vanavond ook weer een date......clubhoppen in A'dam. Dit is onze 2e date, later komen ook wat vriendinnen van haar......ben benieuwd.
Nee, via Knuz.......ik weiger te betalen voor datingsites.quote:
18 delen doorlezenquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:44 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
JA, dat is ook al uitvoerig besproken hier, moet je het vorige topic ff doorlezen
Hey Chew, dit is wat ik tot nu toe heb meegemaakt, en dat tast eerlijkheidshalve mijn zelfvertrouwen wel aan. Tijd terug had ik nog een leuk topic hierover, over iemand waarmee ik op school had gezeten. Echt een erg leuke dame geworden, ben ik er gewoon achteraan gegaan. Maar helaasquote:Op zaterdag 10 september 2005 01:34 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Je mag weleens wat meer zelfvertrouwen zien te kweken mister Uncle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |