Naja ik ben teleurgesteld maar ik zie het maar als een les. Maar het is echt frustrerend. Ik heb mij ook direct laten uitschrijven terwijl ik zo positief was. Kan best wel met andere vrouwen weer aanpappen. Heb daar gewoon geen zin meer in. Ik kap er vanaf nu mee!quote:Op woensdag 14 september 2005 21:43 schreef Mickeys het volgende:
Chewie.....
Laat je nu niet op de kast jagen. Probeer het af te sluiten en gewoon als ervaring mee te nemen. Ook van minder leuke dingen kan je leren.
Ik weet wel dat in het verleden ik iemand tegen kwam, zei lieve dingen, ging voor me door het vuur, hield de deur open van de auto als ik in wilde stappen.... het benauwde me en ik wist er ook nog eens niet mee om te gaan... Zo zou het ook nog kunnen zijn, maar let wel... echt netjes dat ze het op deze manier heeft gedaan is het niet. (ook al koop je daar niets voor)
Hoiquote:Op woensdag 14 september 2005 07:49 schreef Christine het volgende:
[..]
ik heb het over vriendschappen met mensen van het andere geslacht
en daar heb ik er best veel van via internet leren kennen...
Kan ik me goed voorstellen, maar dit had je natuurlijk niet echt kunnen zien aankomen, omdat haar gedrag vorige week zo'n beetje het tegenovergestelde was van wat het nu is. En als je dan al gevoelens voor iemand begint te krijgen, dan komt het natuurlijk extra hard aan. Laat je er niet door uit het veld slaan, ook al zijn mijn ervaringen (wat datingsites betreft dan) niet veel beter dan de jouwe, toch zou het je ook een keer wél moeten lukken (als je daar op uit bent, natuurlijk).quote:Op woensdag 14 september 2005 23:15 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Naja ik ben teleurgesteld maar ik zie het maar als een les. Maar het is echt frustrerend. Ik heb mij ook direct laten uitschrijven terwijl ik zo positief was. Kan best wel met andere vrouwen weer aanpappen. Heb daar gewoon geen zin meer in. Ik kap er vanaf nu mee!
Ik zou niet weten welke reclames je bedoeld. Geen naamvoorbeelden?quote:Op donderdag 15 september 2005 03:14 schreef coz het volgende:
sorry maar voel me momenteel niet geroepen om helemaal het topic te lezen , weet niet of het al eens besproken is , maar die 0¤00 reclames die je 's nachts op tv ziet heeft iemand daar nog een beetje positieve ervaring mee
Ik zou zeggen.. ga kijken op de sites en vind het uit voor jezelfquote:en tip mss voor volgende topic .. wat ik mis aan de OP is een top 3 of leuk kruistabelletje met prijzen en ++ tot 0 tot -- waardering.. .. ofzoiets![]()
Nee, daar heb ik geen zin meer in. Ze heeft mij gewoon gebruikt, de aandacht vindt ze leuk. Zodra het meer wordt kapt ze. Ik denk dat ze opzich nog wel contact wil houden maar niet op de manier zo als ik dat wil. Ik ga echt niet aan een dood paard trekken en al zeker niet op haar wachten. Ik ben er toch echt wel kapot van want ik ben nog nooit iemand tegengekomen die mij zo aanvult. En ik ben echt veel mensen tegengekomen.quote:Op donderdag 15 september 2005 00:16 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Kan ik me goed voorstellen, maar dit had je natuurlijk niet echt kunnen zien aankomen, omdat haar gedrag vorige week zo'n beetje het tegenovergestelde was van wat het nu is. En als je dan al gevoelens voor iemand begint te krijgen, dan komt het natuurlijk extra hard aan. Laat je er niet door uit het veld slaan, ook al zijn mijn ervaringen (wat datingsites betreft dan) niet veel beter dan de jouwe, toch zou het je ook een keer wél moeten lukken (als je daar op uit bent, natuurlijk).
Al moet ik er wel nog bijvermelden dat ik het toch behoorlijk sneu vind dat ze je zo van de ene op de andere dag aan de kant zet, al vermoed ik dat jij er ook niet echt meer behoefte aan hebt om haar beter te leren kennen, na zo'n domper.
Liefdesverdriet. Het is en blijft een vervelend iets. Geef jezelf een week of iets meer en zorg dan dat je met frisse moed weer verder gaat. Meteen alle deuren dichtknallen vind ik persoonlijk nogal heftig maar ik ben jou niet dus is dat voor mij makkelijk pratenquote:Op donderdag 15 september 2005 08:45 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik geen zin meer in. Ze heeft mij gewoon gebruikt, de aandacht vindt ze leuk. Zodra het meer wordt kapt ze. Ik denk dat ze opzich nog wel contact wil houden maar niet op de manier zo als ik dat wil. Ik ga echt niet aan een dood paard trekken en al zeker niet op haar wachten. Ik ben er toch echt wel kapot van want ik ben nog nooit iemand tegengekomen die mij zo aanvult. En ik ben echt veel mensen tegengekomen.
Normaal gesproken kan ik dit vrij makkelijk accepteren maar omdat zij zo veel persoonlijkheid had en precies overeenkwam met mijn ideaalbeeld dan heb je voor je eigen gevoel echt veel pijn. Klikt vreemd maar zo voelt het. Kom er wel overheen maar ik denk dat dit nog wel even kan duren. Bedoel denk de hele tijd aan haar, en dat na 1 date en ettelijke telefoongesprekken. Ben gewoon helemaal gek van die meid.
Ja ik kan haar toch niet uit mijn hoofd krijgen. Ik stuur haar binnenkort nog wel een mail dat het wat mij betreft niet zo hoeft te eindigen. Bedoel waarom zou je een geweldig contact beeindigen. Maar ik ben bang dat ik dan geen afstand kan nemen en onbewust altijd meer wil.quote:Op donderdag 15 september 2005 09:30 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Liefdesverdriet. Het is en blijft een vervelend iets. Geef jezelf een week of iets meer en zorg dan dat je met frisse moed weer verder gaat. Meteen alle deuren dichtknallen vind ik persoonlijk nogal heftig maar ik ben jou niet dus is dat voor mij makkelijk praten
Zelfs in 1 post spreek je jezelf tegen. Ik kan je niet volgen. Wil je nu wel of wil je nu niet een mailtje sturen?quote:Op donderdag 15 september 2005 10:04 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ik stuur haar binnenkort nog wel een mail dat het wat mij betreft niet zo hoeft te eindigen. Bedoel waarom zou je een geweldig contact beeindigen. Maar ik ben bang dat ik dan geen afstand kan nemen en onbewust altijd meer wil.
Dat kan ik mijzelf niet aandoen. Dus heb bij deze besloten definitief niks meer van mij te laten horen.
Ik heb er 25 gekregen, 45 is best wel veel zeg....quote:Op donderdag 15 september 2005 10:47 schreef mortje het volgende:
Trouwens, ik zal mijn 'ervaringen' tot nu toe eens posten. Sinds 10 dagen ben ik ingeschreven bij knuz en onehello (niet betalend). Ik heb niet actief gezocht en ben door 45 vrouwen benaderd. Zeker op onehello blijft dit vaak bij een 'kusje' omdat ik weiger te betalen en de andere persoon ongetwijfeld ook. Op dit moment heb ik contact met iemand en maandag gaan we wat leuks doen, eens kijken hoe dit allemaal uitpakt.
Wat betreft de mensen die reageerde, tja het is hier al eens gezegd maar sommigen lezen niet eens je profiel. Vrouwen met kinderen, terwijl ik toch aangaf dat absoluut niet te willen. In ieder geval ben ik benieuwd hoe dit zal gaan.
Ja ik spreek mij idd tegen. Ik las het net zelf ook. Ik weet het eerlijk gezegd niet. Als ik naar mijn gevoel luister wil ik het contact niet kwijt. Weet overigens niet eens of zij nog wel contact wil onderhouden. Anderzijds als je kijkt naar de feiten dan heeft het aanhouden van het contact ook nadelen. Wellicht dat ik nog steeds bepaalde gevoelens voor die vrouw koester. Door nog contact te onderhouden kan dat er toe leiden dat je constant hoop hebt. En je geeft daarmee aan wel geduld te hebben totdat zij het verwerkt heeft. Bedoel, ik ga daar niet op wachten. Ik ben inderdaad nogal warrig in mijn posts. Het heeft er gewoon mee te maken dat ik zelf ook niet precies weet wat ik ermee aan moet. Het leuke is dat ik vanmiddag een sollicitatie gesprek heb, een andere droom om manager te worden in vervulling te laten gaan. Moet nog dingen voorbereiden, maar ben alleen met haar bezig. Triest maar waarquote:Op donderdag 15 september 2005 11:04 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zelfs in 1 post spreek je jezelf tegen. Ik kan je niet volgen. Wil je nu wel of wil je nu niet een mailtje sturen?
al die reclames met zo'n vrouw in beeld die al dan niet een verhaaltje vertelt dat ze een man zoekenquote:Op donderdag 15 september 2005 07:43 schreef Mickeys het volgende:
Ik zou niet weten welke reclames je bedoeld. Geen naamvoorbeelden?
quote:Ik zou zeggen.. ga kijken op de sites en vind het uit voor jezelf
dan zou daar toch best eens iets samenvattends van gemaakt kunnen worden na deel 18 ??quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:21 schreef Mickeys het volgende:
[snip]
Het gaat hier dus om het wel of niet inschrijven op datingsites, positieve en negatieve ervaringen met deze sites, het wel of niet voor het lidmaatschap betalen en alles wat er verder bij komt kijken.
[/snip]
Ik zei het al eerder... je hebt liefdesverdriet. Niemand is volgens mij in het bezit van een knop waarmee je je gevoelns uit kan zetten. Niemand verlangt dat ook van je denk ikquote:Op donderdag 15 september 2005 11:10 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ja ik spreek mij idd tegen. Ik las het net zelf ook. Ik weet het eerlijk gezegd niet. Als ik naar mijn gevoel luister wil ik het contact niet kwijt. Weet overigens niet eens of zij nog wel contact wil onderhouden. Anderzijds als je kijkt naar de feiten dan heeft het aanhouden van het contact ook nadelen. Wellicht dat ik nog steeds bepaalde gevoelens voor die vrouw koester. Door nog contact te onderhouden kan dat er toe leiden dat je constant hoop hebt. En je geeft daarmee aan wel geduld te hebben totdat zij het verwerkt heeft. Bedoel, ik ga daar niet op wachten. Ik ben inderdaad nogal warrig in mijn posts. Het heeft er gewoon mee te maken dat ik zelf ook niet precies weet wat ik ermee aan moet. Het leuke is dat ik vanmiddag een sollicitatie gesprek heb, een droom om manager te worden in vervulling te laten gaan. Moet nog dingen voorbereiden, maar ben alleen met haar bezig. Triest maar waar
Normaal weet ik dat altijd nu niet. Ik ben nog nooit zo gek geweest op een vrouw. Ze is zo....![]()
Tuurlijk verwacht niemand dat van je. Maar ja het is nu eenmaal zo, ik moet er zelf maar een positieve draai aan te zien geven. En het domme is dat ik gisteren mijn account had gedeactiveerd. Ik heb hem zojuist geactiveerd. Was een tijd geleden nog met iemand aan het chatten, dus vandaag maar een bericht gestuurd. Net weer wat teruggekregen. Helaas gaat ze volgende week naar Afrikaquote:Op donderdag 15 september 2005 11:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder... je hebt liefdesverdriet. Niemand is volgens mij in het bezit van een knop waarmee je je gevoelns uit kan zetten. Niemand verlangt dat ook van je denk ik
hier zal men wel weer overheen lezen , te subtielquote:Op donderdag 15 september 2005 11:13 schreef coz het volgende:
edit
(alsin dat was niet de vraag, en dan weet ik graag liever vooraf welke goedkoop/gratis EN goed is )
Aangezien je te lui bent om de topic(s) door te lezen ben ik te lui om er daadwerkelijk antwoord op te geven. In de startpost staat mijn inziens welke sites gratis zijnquote:Op donderdag 15 september 2005 11:34 schreef coz het volgende:
[..]
hier zal men wel weer overheen lezen , te subtiel
noem eens een goede en gratis site dan![]()
Het vlotten met de sites staat vrij laag. Op dit moment met iemand wel ons beider gastenboek aan het vullen met de grootst mogelijke onzin maar gewoon gezellig.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:26 schreef Chewbacca het volgende:
Maar Mickey, wil het bij jou nog wat vlotten met online dating? Je had toch contact met een collega? Of is dat ook niks geworden?
Je bent mij nooit tegengekomen op knuz... dat zal het zijnquote:Op donderdag 15 september 2005 11:45 schreef Chewbacca het volgende:
knuz ed zijn echt bagger. De RP is wel goed maar ja je moet betalen. Als je echt wat wil moet je toch betalen. Ik heb wel even ingeschreven op knuz. Zoals Mortje al zei veel berichten van vrouwen met kinderen. Of van die labiele vrouwen die aandacht nodig hebben. Helemaal niks..
Ik heb 1 leuk contact gehad via Knuz, maar na 2 dagen afgekapt omdat mevrouw direct wilde afspreken.
om 3 uur 's nachts mag het ?quote:Op donderdag 15 september 2005 11:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Aangezien je te lui bent om de topic(s) door te lezen
ah , die 2 .. mhhkay granted... (ff wakker worden) maar de originele vraag sloeg meer op of er dan ook een ervaringswaardeoordeel achter gaat komenquote:ben ik te lui om er daadwerkelijk antwoord op te geven. In de startpost staat mijn inziens welke sites gratis zijn
Ohh ben je zo labiel dan? Dat is mij nog niet echt opgevallen anders, alleen een beetje oud.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:57 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Je bent mij nooit tegengekomen op knuz... dat zal het zijn![]()
![]()
Nee, ik ben juist anders dan anderen hehehe en ja ... dat ik oud ben wist ik ook al. duhhhhhquote:Op donderdag 15 september 2005 12:07 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ohh ben je zo labiel dan? Dat is mij nog niet echt opgevallen anders, alleen een beetje oud.![]()
Ja om 3 uur 's nachts mag dat, maar wij zijn ook al weken bezig om al die topics te vullen. Maar om 3 uur 's nachts is het lekker rustig en kan je relaxed de topics door lezenquote:Op donderdag 15 september 2005 12:00 schreef coz het volgende:
[..]
om 3 uur 's nachts mag het ?
[..]
ah , die 2 .. mhhkay granted... (ff wakker worden) maar de originele vraag sloeg meer op of er dan ook een ervaringswaardeoordeel achter gaat komen
Oud is ook maar een relatief begrip natuurlijk. Maar ik ben je nog nooit tegengekomen. Moet eerlijk zeggen dat ik alleen een profiel daar heb geplaatst. Niks meegedaan ook niet gezocht, lui he.....Ik vind het ook maar dom dat ze cijfers geven. Ik had een 9 na 10 stemmen, vervolgens gaan een aantal kerels stemmen en geven mij een 1.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee, ik ben juist anders dan anderen hehehe en ja ... dat ik oud ben wist ik ook al. duhhhhh
Knuz is mijn inziens ook meer geschikt voor de eenzame werkelozen onder ons. Overdag gaat de snelheid prima... totdat het bezoekersaantal boven de 450 komtquote:Op donderdag 15 september 2005 12:14 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Oud is ook maar een relatief begrip natuurlijk. Maar ik ben je nog nooit tegengekomen. Moet eerlijk zeggen dat ik alleen een profiel daar heb geplaatst. Niks meegedaan ook niet gezocht, lui he.....Ik vind het ook maar dom dat ze cijfers geven. Ik had een 9 na 10 stemmen, vervolgens gaan een aantal kerels stemmen en geven mij een 1.En de site is veel te traag. Ik vind het maar waardeloos...!!!
Ik zit nou een paar maanden op Knuz. Dan merk je wel dat ze een harde kern gebruikers *kuch* werklozen? *kuch* hebben die altijd online is... Weinig nieuwe mensen om eens contact mee op te starten in ieder geval...quote:Op donderdag 15 september 2005 12:19 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Knuz is mijn inziens ook meer geschikt voor de eenzame werkelozen onder ons. Overdag gaat de snelheid prima... totdat het bezoekersaantal boven de 450 komt
Kennelijk is hij toch niet helemaal overtuigt of jullie hebben een verschillend beeld van de situatie. Het best is een mail te sturen waarin jij aangeeft wat je wil. Frequenter contact waarbij de mogelijk tot het ontstaan van een relatie wordt open gelaten. Wellicht dat hij hetzelfde als jou er overdenkt. Probeer jij dan maar duidelijkheid te scheppen, als hij dat niet doet. Anders blijf je in het ongewis.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:33 schreef MenMpje het volgende:
Wow, de bovenstaande reacties zijn nou niet bepaald een bewijs voort succes van internet dating.
Hier het vervolg van mijn verhaal..Ik heb hoop dat dat oke gaat eindigen, maar ik weet het niet meer nu.
Super date gehad. Bellen en smsen deden we voor de date niet echt veel, nu nog steeds niet. Af en toe msn wel. Beiden aangegeven dat wij nogmaals wat willen doen, en dat het een succes was wat ons betreft.
Na tijdje stilte heeft hij laten weten dat hij graag snel nog wat wil doen. Daar heb ik positief op gereageed. En nu hoor ik alweer enkele dagen niks. Ik zie hem wel online, maar meestal ben ik dan bezig met iets, en hij waarschijnlijk ook, want ondanks dat hij online staat spreekt hij me niet aan.
Ik snap deze jongen niet? Ik stel me trouwens bewust niet zo happerig op.
Maar dit vind ik dus de doodsteek van elke leuke date. We hebben 1 leuke date gehad. Als het wat wordt, dan moet dat wat mij betreft op 1 van de volgende dates blijken, op een wat meer romantische manier dan via mail... Ik was erg blij dat hij me vroeg om snel nog wat te gaan afspreken, maar van mij mag het gewoon wel wat sneller allemaal.quote:Het best is een mail te sturen waarin jij aangeeft wat je wil. Frequenter contact waarbij de mogelijk tot het ontstaan van een relatie wordt open gelaten.
Ja misschien heb je wel gelijk, ik ben iemand van duidelijkheid en dat heeft mij op dit moment ook niet gebracht wat ik wilde. Doe wat je gevoel je ingeeft, maar je kan best wel aangeven dat je weer af wilt spreken.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:43 schreef MenMpje het volgende:
[..]
Maar dit vind ik dus de doodsteek van elke leuke date. We hebben 1 leuke date gehad. Als het wat wordt, dan moet dat wat mij betreft op 1 van de volgende dates blijken, op een wat meer romantische manier dan via mail... Ik was erg blij dat hij me vroeg om snel nog wat te gaan afspreken, maar van mij mag het gewoon wel wat sneller allemaal.
En, ik hoop natuurlijk dat niet iedere man als een gek gaat bellen en smsen als hij iemand leuk vindt, (die ervaring heb ik wel met mijn exen) en dat doet dit exemplaar dus niet.
Misschien stel ik me wel aan, heb nu 3 dagen niks gehoord, en laatsdte gesprek was over nogmaals daten..
De vorige keer dat ik een aantal dagen niks hoorde kwam het ook goed.. Maar toch.
Ah, de onzekerheid!!
Misschien ben ik wel verliefd.![]()
Mannen! Die willen wel jagen, maar ze willen niet worden opgejaagd...quote:Op donderdag 15 september 2005 12:54 schreef MenMpje het volgende:
Ik heb je verhaal gelezen.. Ja, het is inderdaad niet iets wat ik zou doen, zo'n mail. Zon mail is in mijn ogen wat snel na 1 date. Misschien ben ik dan weer , het andere extreem, te afwachtend..
Ik heb trouwends al aangegeven dat ik nogmaals wil afspreken, alleen moet de afspraak zelf nog van de grond komen zeg maar. En dat duurt maar. Haha.
Heb zo iets van, hij heeft het voorgesteld, ik heb aangegeven dat ik wil, nu is het zijn beurt..![]()
Alles wat hij zegt klinkt allemaal wel oke. Maar ik word wel zo onzeker van het feit dat ik dan na al die leuke plannen dan weer enkele dagen niks van hem hoor..
Mannen, wat is dit voor gedrag! Ik dacht dat mannen altijd duidelijk waren met dit soort dingen of is dit stiekem toch wel een slecht teken, dat ik niet wil zien?!?
Maar als het dan echt een slecht teken is, waarom vraagt ie me dan tóch nogmaals uit.![]()
Wacht maar, binnen no-time ben je een aantal illusies armer en een aantal ervaringen rijker...quote:Op donderdag 15 september 2005 14:56 schreef MenMpje het volgende:
Ja, niet te hard van stapel lopen is moeilijk!
Ja persoonlijk vind ik dat je doortastend moet zijn in je contact. Na het eerste gesprek weet je wat je kan verwachten en daar stel je je op in. Ik vind dat hij wel erg terughoudend is als je laat blijken dat je geintresseerd ben in elkaar. Heb dan toch het vermoeden dat hij meerdere ijzers in het vuur heeft.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:54 schreef MenMpje het volgende:
Ik heb je verhaal gelezen.. Ja, het is inderdaad niet iets wat ik zou doen, zo'n mail. Zon mail is in mijn ogen wat snel na 1 date. Misschien ben ik dan weer , het andere extreem, te afwachtend..
Ik heb trouwends al aangegeven dat ik nogmaals wil afspreken, alleen moet de afspraak zelf nog van de grond komen zeg maar. En dat duurt maar. Haha.
Heb zo iets van, hij heeft het voorgesteld, ik heb aangegeven dat ik wil, nu is het zijn beurt..![]()
Alles wat hij zegt klinkt allemaal wel oke. Maar ik word wel zo onzeker van het feit dat ik dan na al die leuke plannen dan weer enkele dagen niks van hem hoor..
Mannen, wat is dit voor gedrag! Ik dacht dat mannen altijd duidelijk waren met dit soort dingen of is dit stiekem toch wel een slecht teken, dat ik niet wil zien?!?
Maar als het dan echt een slecht teken is, waarom vraagt ie me dan tóch nogmaals uit.![]()
Klinkt toch wel erg positief weer. Ik hoop dat jullie er samen uit komen.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:53 schreef Chewbacca het volgende:
Ik wil toch nog even iets zeggen, wellicht dat het voor veel mensen niet interessant is, dat terzijde. Het contact dat ik met dat meisje had, was echt zo bijzonder en ik vandaag weer met haar gemailed en ik denk dat het uiteindelijk ook nog wel goed komt. Ze is verliefd op mij maar wil zich niet in een relatie storten omdat ze bang is dat het weer fout gaat. Ze heeft nachten niet kunnen slapen en daar had haar werk onder te lijden. Ze kan er gewoon niet goed meeomgaan. Wij hadden zoveel contact in korte tijd dat wij uitkeken naar elke avond waarin we elkaar soms wel 5 uren achtereen spraken.
Ik ben speciaal voor haar en zij voor mij. We hebben afgesproken het eerst zo te laten, maar ik heb het idee dat ze over korte tijd wel over de brug komt. Ze zit er zowel lichamelijk als geestelijk doorheen dat ze geen contact meer met mij heeft. Als ik het nu laat rusten kunnen er twee dingen gebeuren. Ik heb verder geen valse hoop, maar dit was echt liefde op het eerste gezicht. Via een plaatje en daarna IRL.
Ondertussen heb ik gewoon weer een nieuw chatmaatje, of waren het er nou twee![]()
Dus niet te snel oordelen over datingsites!
Je kunt misschien jezelf wel goed voor de gek houden, maar mij niet. Je bent gewoon smoorverliefd op haar.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:53 schreef Chewbacca het volgende:
Ik wil toch nog even iets zeggen, wellicht dat het voor veel mensen niet interessant is, dat terzijde. Het contact dat ik met dat meisje had, was echt zo bijzonder en ik vandaag weer met haar gemailed en ik denk dat het uiteindelijk ook nog wel goed komt. Ze is verliefd op mij maar wil zich niet in een relatie storten omdat ze bang is dat het weer fout gaat. Ze heeft nachten niet kunnen slapen en daar had haar werk onder te lijden. Ze kan er gewoon niet goed meeomgaan. Wij hadden zoveel contact in korte tijd dat wij uitkeken naar elke avond waarin we elkaar soms wel 5 uren achtereen spraken.
Ik ben speciaal voor haar en zij voor mij. We hebben afgesproken het eerst zo te laten, maar ik heb het idee dat ze over korte tijd wel over de brug komt. Ze zit er zowel lichamelijk als geestelijk doorheen dat ze geen contact meer met mij heeft. Als ik het nu laat rusten kunnen er twee dingen gebeuren. Ik heb verder geen valse hoop, maar dit was echt liefde op het eerste gezicht. Via een plaatje en daarna IRL.
Ondertussen heb ik gewoon weer een nieuw chatmaatje, of waren het er nou twee![]()
Dus niet te snel oordelen over datingsites!
Ja ik ben smoorverliefd op haar. Ik word helemaal gestoord van die vrouw, zo leuk vind ik haar. Maar ze zegt zelf dat ze door mij niet meer kan slapen. Ze kan mij ook niet loslaten, daar ben ik zeker van.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:49 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Je kunt misschien jezelf wel goed voor de gek houden, maar mij niet. Je bent gewoon smoorverliefd op haar.
En hoe stoer je je hier misschien voordoet, stiekem hoop je gewoon heel erg dat dit hét gaat worden en je bent bereid daar heel ver in te gaan. In de tussentijd hou je jezelf voor dat je geen verwachtingen meer zult/wilt hebben en wel ziet wat het vervolg is, ten slotte is zij misschien wel de ware en die laat je niet zomaar lopen. Met als gevolg dat je waarschijnlijk nog een paar keer je neus flink zult stoten. Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar ik wil je verwachtingen vooral een beetje temperen, zodat je over een tijdje, als ze weer 'ns een keer twijfelt en je met een kluitje in het riet stuurt, in ieder geval niet weer half/helemaal kapot bent ervan.
Hoe dat dan? Ik kwam er een half uur geleden achter dat ik kan zien hoe vaak mijn profiel gezien is. 46x.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:40 schreef UncleFunk het volgende:
Goh, ik heb zojuist ontdekt dat je op Relatieplanet ook kunt zien wie je profiel bekeken heeft.![]()
Ja inderdaad eerst een aantal malen goed overlezen voordat je overhaast een reactie geeft. Vaak lees je het niet goed en of wordt je bevangen door emoties.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:24 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Klinkt toch wel erg positief weer. Ik hoop dat jullie er samen uit komen.
Vanmiddag even een kleine tik gehad maar mogelijk dat ik me weer is behoorlijk als vrouw aanstel. Morgen nog maar eens de mail terug lezen. Het kwam op mij over dat hij heel erg op zijn vrijheid gesteld was en toen mailde ik naar hem dat ik dan zeker geen kans meer maakte.... kreeg ik als antwoord weer iets wazigs... je kon er alle kanten mee op. Maar goed... morgen na een nachtje er over geslapen te hebben een terug kijken en dan me conclusie trekken.
Mijne 6 keer, maar ja, ik ben ook inactief.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:42 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Hoe dat dan? Ik kwam er een half uur geleden achter dat ik kan zien hoe vaak mijn profiel gezien is. 46x.
Daarom krijg je dus nooit een reactie. Ik heb er vandaag weer 4 gekregenquote:Op donderdag 15 september 2005 23:49 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Mijne 6 keer, maar ja, ik ben ook inactief.Ik kwam er bij toeval achter.
Je spreekt jezelf wel vaak tegen in je berichtjes, maar dat is al eerder vermeld en voor mij ook één van de redenen om je "ik geef haar geen aandacht meer"-relaas met een korreltje zout te nemen.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:41 schreef Chewbacca het volgende:
[..]
Ja ik ben smoorverliefd op haar. Ik word helemaal gestoord van die vrouw, zo leuk vind ik haar. Maar ze zegt zelf dat ze door mij niet meer kan slapen. Ze kan mij ook niet loslaten, daar ben ik zeker van.
We laten het op zijn beloop, dus geen contact meer. Maar ik kan mij niet voorstellen dat we geen contact meer hebben. Wees reeel, we hadden bijna een relatie. Als je elke dag 3 uren per dag belt en zelfs 1 dag 5.5 uren. Verder afgelopen zaterdag zoveel lopen flirten en lichamelijk contact gehad. Constant op elkaar gefocussed en elkaar niet los kunnen laten. 13 uren hebben wij het volgehouden! Ik ben niet gek....ik wacht af totdat ze een bericht stuurt. Ik geef haar nu geen aandacht meer! Ze weet dat wat ik heb zij wil. Daar ben ik zeker van.
Ja dat doe ik ook, maar ik ben zooo gek op haar. Het kost mij ook veel moeite om niet op haar meer te reageren. Ik weet als ik dat doe, dat ik dan definitief niks meer te horen krijg. Je moet geduld zien op te brengen anders gaat het niks worden. Er is zo'n ongeloofelijke klik, zij weet dat ook. Alleen kan ze zich niet binden.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:58 schreef Lápiz het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf wel vaak tegen in je berichtjes, maar dat is al eerder vermeld en voor mij ook één van de redenen om je "ik geef haar geen aandacht meer"-relaas met een korreltje zout te nemen.
Maar da's niet erg hoor, ik kan me meer dan goed voorstellen dat je verliefd bent op haar en zij op jou, als het zo goed klikt tussen jullie. Laat je alleen niet teveel erin meeslepen en zeg niet alleen dat je haar voorlopig met rust zult laten, maar dóe het dan ook. Ga er gewoon van uit dat het niks meer zal worden tussen jullie twee, dan kan en zal het alleen maar meevallen. Het laatste dat je waarschijnlijk wilt worden is haar "rebound-relatie".
Verder hoop ik natuurlijk óók stiekem dat het gewoon iets gaat worden tussen jullie, maar ik kan nu eenmaal op dit moment íets objectiever erover oordelen dan jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |