abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30563271
quote:
Op woensdag 14 september 2005 08:04 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Ja precies dat is dat meisje en zaterdag hebben we elkaar gesproken en het klikte. Nou dan vind ik het vreemd dat ze plotseling van de ene op de andere dag anders reageert. Of zeg maar gerust niet meer reageert. Tast volkomen in het duister wat haar motieven zijn. Aan de telefoon gisteren, geeft ze nog wel aan dat ze het leuk vindt. Maar reageert niet op de vraag om binnenkort weer iets af te spreken of iets anders. Ook nog een smsje gestuurd gisteren geen reactie. Ook op de mail waar ik best wel mijn gevoel in heb gezet. Bedoel, ik moest vragen ze mijn mail heeft ontvangen. Dan pas reageert ze erop. Ze had best wel een smsje kunnen sturen van, ik heb je mail gelezen bla bla. Ik doe er moeite voor maar krijg er weinig voor terug, dat terwijl het op onze eerste date geweldig was. Ze heeft tot 2:30 bij mij gezeten. Meer dan 12 uren achtereen geluld, flirten, veel aan elkaar zitten en dan dit......
Tsja, dat klinkt best lullig allemaal. Het klinkt alsof ze het zelf allemaal niet zo goed weet en misschien twijfels heeft gekregen of ze je wel écht zo leuk vindt. Er direct naar vragen is de enige manier om erachter te komen, denk ik. Gewoon zeggen dat dit soort dingen je dwarszitten. En liefst zo snel mogelijk, voordat je dadelijk écht helemaal verliefd op haar bent en met een gebroken hartje achterblijft...
pi_30563396
quote:
Op woensdag 14 september 2005 08:19 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Tsja, dat klinkt best lullig allemaal. Het klinkt alsof ze het zelf allemaal niet zo goed weet en misschien twijfels heeft gekregen of ze je wel écht zo leuk vindt. Er direct naar vragen is de enige manier om erachter te komen, denk ik. Gewoon zeggen dat dit soort dingen je dwarszitten. En liefst zo snel mogelijk, voordat je dadelijk écht helemaal verliefd op haar bent en met een gebroken hartje achterblijft...
Ja inderdaad, daarom heb ik haar nu ook een mail verzonden waarin ik aangeef dat ze nu duidelijk moet vertellen wat ze wil. Als ze duidelijk is en ze heeft geen zin om verder contact te onderhouden op de manier zoals ik dat verwacht, dan ben ik hier ook echt klaar mee. Ze geeft steeds aan dat ze wel contact wil, maar laat niet merken hoe dat contact eruit moet zien. Ik begrijp niet dat ze het niet inziet dat je daar iemand mee kwetst. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.....
pi_30563469
quote:
Op woensdag 14 september 2005 08:32 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Ja inderdaad, daarom heb ik haar nu ook een mail verzonden waarin ik aangeef dat ze nu duidelijk moet vertellen wat ze wil. Als ze duidelijk is en ze heeft geen zin om verder contact te onderhouden op de manier zoals ik dat verwacht, dan ben ik hier ook echt klaar mee. Ze geeft steeds aan dat ze wel contact wil, maar laat niet merken hoe dat contact eruit moet zien. Ik begrijp niet dat ze het niet inziet dat je daar iemand mee kwetst. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.....
Waarschijnlijk een ontzettende dooddoener...maar naar mijn ervaring zijn heel veel vrouwen nu eenmaal zo. Al zijn de vrouwen die in 't verleden wél wat duidelijker waren, ook degenen geweest waarmee ik leuke relaties heb gehad. Ik neig er dus ook naar om te geloven dat ze 't misschien bij nader inzien toch niet echt ziet zitten, anders zou ze wel wat duidelijker zijn. Als ik je verhalen lees van vóór 't moment dat je haar ontmoette, dan was ze toen toch wel wat duidelijker, dus misschien zegt dat ook wel iets. Je zult 't weldra horen...
pi_30563677
quote:
Op woensdag 14 september 2005 08:38 schreef Lápiz het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een ontzettende dooddoener...maar naar mijn ervaring zijn heel veel vrouwen nu eenmaal zo. Al zijn de vrouwen die in 't verleden wél wat duidelijker waren, ook degenen geweest waarmee ik leuke relaties heb gehad. Ik neig er dus ook naar om te geloven dat ze 't misschien bij nader inzien toch niet echt ziet zitten, anders zou ze wel wat duidelijker zijn. Als ik je verhalen lees van vóór 't moment dat je haar ontmoette, dan was ze toen toch wel wat duidelijker, dus misschien zegt dat ook wel iets. Je zult 't weldra horen...
Ja maar dan merk je dat toch tijdens de date.....Ze heeft heel veel foute vrienden gehad. Ze vond het maar raar dat ik begrip voor haar toonde omdat haar werk te lijden had aan de vele gesprekken die we hadden. Bedoel, dat is toch niet meer dan normaal!!!

Ze heeft nog nooit een lange relatie gehad en meestal als ze er 1 had, liep dat uit op een drama. Zegt ook wel wat over haar. Het zal mij niet verbazen dat ze niet weet hoe ze zich moet opstellen. Maar ik kom er snel achter, heb er dan ook genoeg van om achter haar aan te lopen. Ze is zo tegenstrijdig. Ik had haar een massage gegegeven en toen ze wegging zei ze. Ik moet dit ook meer gaan leren zodat ik jou ook lekker kan masseren. Bedoel.....ik snap het niet.....
  woensdag 14 september 2005 @ 10:36:58 #230
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30565683
quote:
Op woensdag 14 september 2005 08:55 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Ja maar dan merk je dat toch tijdens de date.....Ze heeft heel veel foute vrienden gehad. Ze vond het maar raar dat ik begrip voor haar toonde omdat haar werk te lijden had aan de vele gesprekken die we hadden. Bedoel, dat is toch niet meer dan normaal!!!

Ze heeft nog nooit een lange relatie gehad en meestal als ze er 1 had, liep dat uit op een drama. Zegt ook wel wat over haar. Het zal mij niet verbazen dat ze niet weet hoe ze zich moet opstellen. Maar ik kom er snel achter, heb er dan ook genoeg van om achter haar aan te lopen. Ze is zo tegenstrijdig. Ik had haar een massage gegegeven en toen ze wegging zei ze. Ik moet dit ook meer gaan leren zodat ik jou ook lekker kan masseren. Bedoel.....ik snap het niet.....
En weer (nog steeds eigenlijk) ben je de boel aan het beredeneren... stop er nu mee en wacht gewoon de volgende date af... Je maakt het jezelf zo wel heel erg moeilijk
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
  woensdag 14 september 2005 @ 10:39:17 #231
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30565728
quote:
Op woensdag 14 september 2005 08:32 schreef Chewbacca het volgende:
Als ze duidelijk is en ze heeft geen zin om verder contact te onderhouden op de manier zoals ik dat verwacht, dan ben ik hier ook echt klaar mee. Ze geeft steeds aan dat ze wel contact wil, maar laat niet merken hoe dat contact eruit moet zien. Ik begrijp niet dat ze het niet inziet dat je daar iemand mee kwetst. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.....
Helaas, voor mij klinkt dit ook ontzettend bekend. Van ontzettend leuk contact, naar een leuke date en dan gewoon niks. Hoop onduidelijkheid, weinig actie en een hoop onzekerheid.

Voor mij in ieder geval een aanleiding om het relatiezoeken via internet op een wat lager pitje te zetten. Voorlopig eerst maar eens wat vriendschappen opdoen en via die dames andere dames in het eggie ontmoeten...

Succes ermee i.i.g.... Leuk is anders!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  woensdag 14 september 2005 @ 10:41:20 #232
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30565777
quote:
Op maandag 12 september 2005 23:59 schreef Viperdesign het volgende:
Heb nog invites over voor Paiq.nl. Anyone?
Thanks, ik heb 'm ontvangen. Vanaaf es kijken! Concept vind ik wel grappig bedacht. (wat ik er van weet van anderen dan)
pi_30566479
quote:
Op woensdag 14 september 2005 10:36 schreef Mickeys het volgende:

[..]

En weer (nog steeds eigenlijk) ben je de boel aan het beredeneren... stop er nu mee en wacht gewoon de volgende date af... Je maakt het jezelf zo wel heel erg moeilijk
Ja dat ga ik ook doen., wat een klaagzang van mij. Ik blijf alles beredeneren, maar dat ben ik altijd gewend te doen. Het zorgt bij mij gewoon voor irritaties. Ik wil gewoon duidelijkheid en als ik dat niet krijg, dan ga je nadenken. Een ware controlfreak, maar dit is knap vervelend. Het beinvloed toch wel veel. Moet zo werken, maar controleer altijd mijn mail een aantal x per dag. Als je iemand echt leuk vindt dan gaat dat gewoon zo. Zo werkt het bij mij wel.
pi_30566707
quote:
Op woensdag 14 september 2005 10:41 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Thanks, ik heb 'm ontvangen. Vanaaf es kijken! Concept vind ik wel grappig bedacht. (wat ik er van weet van anderen dan)
idd grappig. Heb je nog meer invites?
  woensdag 14 september 2005 @ 11:24:54 #235
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_30566931
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:16 schreef 430n het volgende:

[..]

idd grappig. Heb je nog meer invites?
FF lief vragen aan deze meneer...
  woensdag 14 september 2005 @ 11:58:15 #236
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30567745
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:08 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Ja dat ga ik ook doen., wat een klaagzang van mij. Ik blijf alles beredeneren, maar dat ben ik altijd gewend te doen. Het zorgt bij mij gewoon voor irritaties. Ik wil gewoon duidelijkheid en als ik dat niet krijg, dan ga je nadenken. Een ware controlfreak, maar dit is knap vervelend. Het beinvloed toch wel veel. Moet zo werken, maar controleer altijd mijn mail een aantal x per dag. Als je iemand echt leuk vindt dan gaat dat gewoon zo. Zo werkt het bij mij wel.
Je bent zelfs sneller met denken dat met het opschrijven. Voor mijn gevoel zit je zelfs in bovenstaand stukje wat dingen door elkaar te schrijven. Eerst adem halen en dan pas reageren/schrijven. Je kan zo wat meer rust vinden.

Wacht nu maar gewoon tot je volgende afspraak. en verder er niet over nadenken.. slaap je ook beter van
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_30568060
quote:
Op woensdag 14 september 2005 11:58 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Je bent zelfs sneller met denken dat met het opschrijven. Voor mijn gevoel zit je zelfs in bovenstaand stukje wat dingen door elkaar te schrijven. Eerst adem halen en dan pas reageren/schrijven. Je kan zo wat meer rust vinden.

Wacht nu maar gewoon tot je volgende afspraak. en verder er niet over nadenken.. slaap je ook beter van
Je hebt mij in de gaten bedankt voor je advies. Ik stel het echt op prijs
  woensdag 14 september 2005 @ 12:26:23 #238
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30568447
quote:
Op woensdag 14 september 2005 12:11 schreef Chewbacca het volgende:

[..]

Je hebt mij in de gaten bedankt voor je advies. Ik stel het echt op prijs
Wist je dat de beste adviezen van mensen af komen die het eigenlijk tegen zichzelf zouden moeten zeggen? Maar succes hoor
pi_30568633
quote:
Op woensdag 14 september 2005 12:26 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Wist je dat de beste adviezen van mensen af komen die het eigenlijk tegen zichzelf zouden moeten zeggen? Maar succes hoor
Ja daar heb je ook gelijk in, maar dit is mijn zwakke punt. Ik kan soms moeilijk met emoties omgaan. Helemaal als ik echt gek op iemand ben, maar zij naar mijn mening te weinig initiatieven neemt. Op dat vlak ben ik best onzeker. Ik zoek toch naar bevestiging en als ik die niet krijg, dan wordt ik een twijfelaar. Totaal verschillend met mijn werk, daar ben ik iemand die leiding neemt en geen onzekerheid kent.

Maar dit vind ik zooo moeilijk...
pi_30574789
hahaha ik lach mij nu echt dood. Ze stuurde net een mail dat ze geen contact meer wenst. Reden omdat ze haar vorige relatie van een aantal maanden geleden nog niet verwerkt heeft. Wat een onzin. Zoveel contact en dan via 3 zinnen het contact beeindigen. Dat terwijl wij twee weken lang 3 uren pd gebeld hebben. De eerste date 13 uren bijelkaar waren.

Inmiddels een torenhoge rekening, etentje en alles erop en eraan betaald. Nu wil ze geen contact meer. Oeff wat heb ik mij beet laten nemen...
pi_30575241
quote:
Op woensdag 14 september 2005 16:10 schreef Chewbacca het volgende:
hahaha ik lach mij nu echt dood. Ze stuurde net een mail dat ze geen contact meer wenst. Reden omdat ze haar vorige relatie van een aantal maanden geleden nog niet verwerkt heeft. Wat een onzin. Zoveel contact en dan via 3 zinnen het contact beeindigen. Dat terwijl wij twee weken lang 3 uren pd gebeld hebben. De eerste date 13 uren bijelkaar waren.

Inmiddels een torenhoge rekening, etentje en alles erop en eraan betaald. Nu wil ze geen contact meer. Oeff wat heb ik mij beet laten nemen...
Klote man. Maar ja, hate to say I told you so. Zie het als een goede oefening en/of les. Al vind ik dat ze wel érg kort door de bocht gaat, door het op deze manier af te kappen. En of haar reden de ware reden moet zijn, dat vraag ik me ook af. Ga je verder nog iets ondernemen, of laat je het hier maar bij zitten?
  woensdag 14 september 2005 @ 16:31:06 #242
128686 anjin_g
solo, in more ways than one
pi_30575336
Da's echt balen, chewy. Ik hoop dat als ik ooit reactie krijg op mijn profiel of mijn verstuurde berichtjes ik wat meer geluk heb...
  woensdag 14 september 2005 @ 16:34:04 #243
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30575414
quote:

Of je je hebt laten beet nemen weet ik niet. Uit een aantal dingen die je vertelde kan je ook iets anders op maken. Laat het rusten en denk niet zwart wit.

Anders... move on. mams zegt altijd heel kort door de bocht, geen hand vol maar een land vol. Maar in ieder geval, koppie op en sterkte
pi_30576454
quote:

Dude.....dat is echt niet prettig. Het is haar gemis, moet je maar denken.
Wel een erg vreemde en kinderachtige manier van haar om iets uit te praten. Lekker makkelijk gedacht van haar. Stond er niet eens een woord van dank bij ofzo?
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_30578156
Lullig voor je. Wel een beetje jammer dat je het over geld gaat hebben.
Wat betreft haar, heb je er ooit aan gedacht dat ze gewoon eerlijk tegen je is en ze inderdaad nog met haar ex in d'r hoofd zit. Misschien was zij zich hier niet bewust van en kwam hier pas achter toen ze een tijd met iemand anders, jij, doorbracht. Wees blij dat ze eerlijk is en het je nu verteld dan 2 maanden later.
pi_30578674
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:14 schreef mortje het volgende:
Lullig voor je. Wel een beetje jammer dat je het over geld gaat hebben.
Wat betreft haar, heb je er ooit aan gedacht dat ze gewoon eerlijk tegen je is en ze inderdaad nog met haar ex in d'r hoofd zit. Misschien was zij zich hier niet bewust van en kwam hier pas achter toen ze een tijd met iemand anders, jij, doorbracht. Wees blij dat ze eerlijk is en het je nu verteld dan 2 maanden later.
Dat kan ook natuurlijk, vind ik wel dat ze het makkelijk afdoet. Eerst iemand helemaal gek lopen maken, omdat ze voordoet alsof ze al helemaal hoteldebotel van hem is en vervolgens 3 regels spenderen om hem de zak te geven.
If fashion is your trade,
then when you're naked,
I guess you must be unemployed yeah.
pi_30578997
Het had netter gekunt, dat is zeker waar.
pi_30584470
Ach ik gaf haar aandacht, maakte haar belangrijk, en ik ben gewoon goed in om het een vrouw naar de zin te maken. Ik weet wat ik moet zeggen en ze was duidelijk gecharmeerd. Maar zodra ik meer wilde, heeft ze aangegeven dat het benauwend vindt. Bedoel zij is de persoon die op de eerste date vroeg van wie ik telkens een smsje kreeg. Toen was ze al jaloers, belachelijk maar waar.

Zij laat het profiel aan haar ouders zien en gaf aan dat ik geen domme dingen moest doen. Zij stuurde mij zaterdag avond een berichtje dat ze mij leuk vindt. Zondag de hele dag op het werk mailen. Maandag nog gebeld en smsen. Dinsdag zegt ze niks meer, reageert niet meer op berichten. Ja zegt mevrouw, ik heb mijn relatie nog niet verwerkt. Bedoel dat kan je toch niet maken.

Tjong wat een hypocriet gedrag en probeert ze mij ook nog een schuld gevoel aan te praten dat ik denk alsof er een relatie is verbroken. Nee ik ben gewoon teleurgesteld, zo ga je niet met mensen om! BAH
pi_30584759
quote:
Op woensdag 14 september 2005 18:49 schreef mortje het volgende:
Het had netter gekunt, dat is zeker waar.
Dat is een eufemisme
  woensdag 14 september 2005 @ 21:43:27 #250
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_30585111
Chewie.....

Laat je nu niet op de kast jagen. Probeer het af te sluiten en gewoon als ervaring mee te nemen. Ook van minder leuke dingen kan je leren.

Ik weet wel dat in het verleden ik iemand tegen kwam, zei lieve dingen, ging voor me door het vuur, hield de deur open van de auto als ik in wilde stappen.... het benauwde me en ik wist er ook nog eens niet mee om te gaan... Zo zou het ook nog kunnen zijn, maar let wel... echt netjes dat ze het op deze manier heeft gedaan is het niet. (ook al koop je daar niets voor)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')