Haar moeder komt straks ook in het huis wonen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:29 schreef Maerycke het volgende:
Het rotmokkel heeft met haar moeder mogen bellenDat is echt helemaal tegen het concept in!
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:29 schreef BigBro000 het volgende:
tanja is wel genaaid hoor..... ik mag haar ook niet maar bb speelt het wel scherp
Bij Tanja wel gelukkigquote:Op donderdag 8 september 2005 23:30 schreef Sealord het volgende:
Respect staat bij vele van jullie niet in het woordenboek helaas !!
Ik zal volgende keer mijn ogen en oren dicht doen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:30 schreef Sealord het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:30 schreef Sealord het volgende:
Geweldig, nog zo'n norse boerin in het huis.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haar moeder komt straks ook in het huis wonen.
Zodra de bevalling begint staat ze binnen.
Ze heeft toestemming gegeven lees ik net in het vorige topic, en trouwens zoiets kun je toch verwachten, ze zal BB vast wel eens eerder hebben gezien.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:29 schreef BigBro000 het volgende:
tanja is wel genaaid hoor..... ik mag haar ook niet maar bb speelt het wel scherp
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:31 schreef D.Rose het volgende:
volgens mij durven de bewoners Tanja niet te nomineren, omdat ze bang zijn er door NL
vreemd op aangekeken zullen worden, niet wetend dat NL Tanja graag ziet vertrekken
Dát vind ik nog niet eens zo erg, iemand moet namelijk voor dat kind zorgen (and Lord know, dat Tanja zelf daar nooit toe in staat zal zijn). Maar het bellen met haar moeder!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haar moeder komt straks ook in het huis wonen.
Zodra de bevalling begint staat ze binnen.
een klein deel van nederland.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:31 schreef D.Rose het volgende:
volgens mij durven de bewoners Tanja niet te nomineren, omdat ze bang zijn er door NL
vreemd op aangekeken zullen worden, niet wetend dat NL Tanja graag ziet vertrekken
Het maakt opzich een boel uit, ikwilde het ook absoluut niet weten, maar TAnja heeft toch zelf gezegd dat het mocht?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Wat een gezeik zeg. Wat maakthet eigenlijk uit dat ze het weet??
Linda tegen Tanja: "Een meisje dus. Dan heeft ze net zo;n mooi kontje als jou!"
proestquote:Op donderdag 8 september 2005 23:34 schreef jessie het volgende:
Dalijk wil ze niet bevallen want dan is de lol er ook vanaf![]()
Jij denkt dan bij BB alles eerlijk verloopt.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:33 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dát vind ik nog niet eens zo erg, iemand moet namelijk voor dat kind zorgen (and Lord know, dat Tanja zelf daar nooit toe in staat zal zijn). Maar het bellen met haar moeder!Schandalig!!
qo_ob: M'n dag is weer goed, het verdriet dat Lieske blijft is een beetje verzacht, door jouw mooie avatarquote:Op donderdag 8 september 2005 23:34 schreef qo_ob het volgende:
Nu zie je het heel zwart wit maar morgen is het alweer een beetje grijs...
Top uitspraak Liesje
Ik denk dat ze bij iedere andere bewoner gewoon de deur hadden opengedaan.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:33 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dát vind ik nog niet eens zo erg, iemand moet namelijk voor dat kind zorgen (and Lord know, dat Tanja zelf daar nooit toe in staat zal zijn). Maar het bellen met haar moeder!Schandalig!!
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:34 schreef jessie het volgende:
Dalijk wil ze niet bevallen want dan is de lol er ook vanaf![]()
Sinds die avatar is elke dag weer een feest, dit soort reacties doen me goedquote:Op donderdag 8 september 2005 23:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
qo_ob: M'n dag is weer goed, het verdriet dat Lieske blijft is een beetje verzacht, door jouw mooie avatar![]()
Toepasselijke naam heb jij, kruip nu maar weer terug onder de grond.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:34 schreef regenworm het volgende:
een klein deel van nederland.
Het is misschien makkelijke om voor je zelf te praten, ipv NL.
Een meisje kan soms bij de bevalling nog een jongetje blijken, piemeltje verstopt op de foto's.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:37 schreef milagro het volgende:
Als een verloskundige snel kan zien wat het is, is het meestal een jongen, dus... voor een meisje moeten ze iets meer hun best doen.. is mij verteld althans.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 september 2005 23:36 schreef APK het volgende:
Nu ik weet dat het een meisje wordt ga ik morgen niet meer kijken hoor.![]()
Jezus, zelden zo'n dom wijf op TV gezien.
AARGH!
GA NAAR BED!
Dan kunnen de anderen tenminste een poging doen om ruzie over de nominaties te maken ipv van dit valse gereutel over die kutbaby van die aandachtsgeile autiste.
Of ze mag überhaupt niet wegquote:Op donderdag 8 september 2005 23:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
O,ja trouwens, zelfs al zou Tanja het huis willen verlaten, BB koopt haar echt wel om, om te blijven, al dan niet voor de kijkcijfers.
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Toepasselijke naam heb jij, kruip nu maar weer terug onder de grond.
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Toepasselijke naam heb jij, kruip nu maar weer terug onder de grond.
Amen APKquote:Op donderdag 8 september 2005 23:36 schreef APK het volgende:
Nu ik weet dat het een meisje wordt ga ik morgen niet meer kijken hoor.![]()
Jezus, zelden zo'n dom wijf op TV gezien.
AARGH!
GA NAAR BED!
Dan kunnen de anderen tenminste een poging doen om ruzie over de nominaties te maken ipv van dit valse gereutel over die kutbaby van die aandachtsgeile autiste.
Sjorrentie is ook aanwezig geweest toch , bij de 1e echo?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:36 schreef Maerycke het volgende:
Potver.. Ik heb me werkelijk nog nooit druk gemaakt om een Big Brother..Maar hier baal ik echt van!
Wanneer krijgen wij de uitslagquote:Op donderdag 8 september 2005 23:36 schreef eborn het volgende:
Dus ze is nu ook kwaad op de verloskundige. Fijn, die wil ze vast ook niet meer zien
Ik had me helemaal op Donderdag verheugd en welke doos heeft het weer verpest, juist ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:36 schreef APK het volgende:
Ik ben het niet vaak met je eens (understatement), maar nu welquote:Op donderdag 8 september 2005 23:36 schreef APK het volgende:
Denk niet dat hij op de hoogte was van het geslacht van zijn kind in ieder geval. Wat dat betreft wist hij het nu sneller dan Tanja zelf, wat op zich wel weer een giller isquote:Op donderdag 8 september 2005 23:39 schreef milagro het volgende:
[..]
Sjorrentie is ook aanwezig geweest toch , bij de 1e echo?
'
Hij heeft iig de beelden gezien, maar ms was Tamja al weg weer toen
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:36 schreef APK het volgende:
Hopelijk zo snel mogelijkquote:Op donderdag 8 september 2005 23:39 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wanneer krijgen wij de uitslag, Tanja heeft hem reeds!
![]()
Had wel leuk om in het nominatie spel ook hadden kunnen gokken op meisje/jongen....helaas heeft BB dat voor ons verziekt!![]()
Jij bent toch pissig dat mams er was voor Tanja?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:41 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Denk niet dat hij op de hoogte was van het geslacht van zijn kind in ieder geval. Wat dat betreft wist hij het nu sneller dan Tanja zelf, wat op zich wel weer een giller is
Bestaat. Bij ultrageluid, CT, MRI e.d. worden bewegende beelden 4D genoemd.quote:
Zodra dat kind tien minuten op school zou zitten, heette die bavianoquote:Op donderdag 8 september 2005 23:43 schreef marbe het volgende:
Als het een jongetje was geweest zou het daviano geheten hebben.
some things never changequote:Op donderdag 8 september 2005 23:44 schreef Day het volgende:
kom net binnen en iedereen zit weer op Tanja te schelden.
Roel gilde toch al een keer boos tegen Rikkert, dat zijn moeder ook hem en z'n broers rokend heeft gekregen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:44 schreef marbe het volgende:
En Tanja steekt nog maar een sigaretje op. Linda "ach al rook je er nog tien" My God dit is echt te erg.
Trekken ze zich niets van aan vrees ikquote:Op donderdag 8 september 2005 23:45 schreef cuall het volgende:
Ik heb op de site van Talpa aangegeven dat ze tegen de regels in kontakt heeft gehad met de buitenwereld, dat ze meerdere keren heeft gezegd dat ze weg wil in de dbk en ze plaatsen mijn reactie niet![]()
![]()
Ja, maar er moesten minimaal 3 genomineerden zijn. Ralph had 7 stemmen, Lieske 3 en Menno, Linda en Rikkert alledrie 1 stem. Vandaar deze keer dus 5 genomineerden (inmiddels 4 dus omdat Lieske de envelop pakte).quote:Op donderdag 8 september 2005 23:44 schreef Day het volgende:
Effe off topic: hoe komt het nou dat Rikkert genomineerd is? Alleen Dido heeft toch op 'm gestemd?
Ja aandacht gaat weer naar haar wereldramaquote:Op donderdag 8 september 2005 23:44 schreef Day het volgende:
Dat heb ik eerlijk gezegd niet eens meegekregen. Hij was er toch niet bij tijdens de echo? Want anders had ik al eerder pissig moeten worden inderdaadquote:Op donderdag 8 september 2005 23:44 schreef milagro het volgende:
[..]
Jij bent toch pissig dat mams er was voor Tanja?
Nu, Sjorrentie was er volgens mij ook al eens voor haar, tijdens die 1e echo dus.
Tanja heeft zelf toestemming gegeven.
Ze had gewoon meteen BB moeten zeggen, dat ze zich bedacht heeft, en het niet meer wilt dat NL het weet, en dat ze er anders uitgaat.
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:47 schreef Showtime het volgende:
Duimelotje kan ook meteen aan de borst bij Tanja nadat ze bevallen is
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:47 schreef mazaru het volgende:
Het kinderkamertje boeit ook al niet meer, straks geeft ze het kind ook nog weg
Ok my badquote:Op donderdag 8 september 2005 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bestaat. Bij ultrageluid, CT, MRI e.d. worden bewegende beelden 4D genoemd.
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:47 schreef Showtime het volgende:
Duimelotje kan ook meteen aan de borst bij Tanja nadat ze bevallen is
Ze zijn afgesloten, vertelde Tanja zelf.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:48 schreef -Delta- het volgende:
Tanja: Shurendy heeft geen tv, die is door zijn moeder gebeld.
![]()
Jawél dus. Heb je het gevolgd? Hoe ze, zogenaamd overstuur, de spanning wist op te bouwen toen ze huilend de dagboekkamer uitkwam? Eerst een peuk natuurlijk, snikkend, "even bijkomen hoor." Langzaam genietend van de trekjes terwijl iedereen stil om haar heen zat, wachtend tot ze zou gaan praten. Zou Tanja het huis verlaten?quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zijn afgesloten, vertelde Tanja zelf.
Tanja had het erover, Sjurre's reactie op de echo.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:47 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dat heb ik eerlijk gezegd niet eens meegekregen. Hij was er toch niet bij tijdens de echo? Want anders had ik al eerder pissig moeten worden inderdaad(
)
Tanja zelf is natuurlijk gewoon een dom mokkel dat zich compleet laat uitwonen door de commercie die Big Brother heet. Hilarisch natuurlijk dat BB een gezellig belspelletje organiseert om de naam te bepalen van het kind..
Heeft ze wel gelijk in, volgens mij waren er al wat FOK!kers onderwegquote:Op donderdag 8 september 2005 23:49 schreef -Delta- het volgende:
Dit maakt dan weer zoveel goed:
Ik hoef het niet van één of andere puber met een scooter aan de andere kant van het hek te horen
![]()
![]()
![]()
What a joy![]()
Ah ok, thx!!!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, maar er moesten minimaal 3 genomineerden zijn. Ralph had 7 stemmen, Lieske 3 en Menno, Linda en Rikkert alledrie 1 stem. Vandaar deze keer dus 5 genomineerden (inmiddels 4 dus omdat Lieske de envelop pakte).
Regels zijn regels. Ze moet er gewoon uit. Het staat in het contract.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:51 schreef Tourniquet het volgende:
Linda heeft het opzich wel door: Als ik in de DBK zeg dat ik eruit ga ben ik gelijk uit, maar al zeg jij het 100 keer, ze willen jou er echt niet uithebben!
Fok!kersquote:Op donderdag 8 september 2005 23:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeft ze wel gelijk in, volgens mij waren er al wat FOK!kers onderweg![]()
Perfecte analyse...quote:Op donderdag 8 september 2005 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawél dus. Heb je het gevolgd? Hoe ze, zogenaamd overstuur, de spanning wist op te bouwen toen ze huilend de dagboekkamer uitkwam? Eerst een peuk natuurlijk, snikkend, "even bijkomen hoor." Langzaam genietend van de trekjes terwijl iedereen stil om haar heen zat, wachtend tot ze zou gaan praten. Zou Tanja het huis verlaten?
Nee natuurlijk.
Toen een heel verhaal waar bij ze vakkundig de diverse vragen of het een jongetje of meisje was ontweek. Nee, dat moest nog een raadseltje worden.
Toen de aandacht even verslapte, beweerde mevrouw godbetert dat een "volgend echo niks meer aan is". Want ze wist het nu toch al, en bij een echo was het juist zo spannend om te proberen niét te zien wat het was.![]()
Ze is ziek. Ik kan me niet voorstellen dat zij dat kind normaal op gaat voeden. Maar goed, laat ze dat kind dan maar verpesten met haar zieke geest, en niet ook onze BB5. Dahag, Tanja.
Ja! Ze lieten Naat's nominatie zien aan de bewoners!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ah ok, thx!!!
Enne nog 1 vraag (Tanja zit toch te zeiken). Hebben Nathalie en Rob zich nog moeten verantwoorden voor het bespreken van de nominaties?
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:53 schreef BBscanner het volgende:
BIERTJE! Zo nu eerst een Barvaria![]()
[afbeelding]
Als ze beiden besluiten dat ze het contract veranderd wordtquote:Op donderdag 8 september 2005 23:52 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Regels zijn regels. Ze moet er gewoon uit. Het staat in het contract.
Hey niet zo minderwaardigquote:Op donderdag 8 september 2005 23:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
Toch denk ik dat Tanja het 'los' moet laten, het leven gaat verder. Het belangrijkste is dat ze een gezond kindje krijgt en dat gezeik over dat geslacht. Pffff, het punt is dat ze zwanger en een meisje krijgt, leuk toch!!! Nou dan, lul niet zo
Ga ik regelen!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
(bracht mijn ondertitel je op het idee?)
Die moet in het fake topic
Haha, nee dus, ze wilde een jongen....quote:Op donderdag 8 september 2005 23:54 schreef Poison-Ivy het volgende:
Toch denk ik dat Tanja het 'los' moet laten, het leven gaat verder. Het belangrijkste is dat ze een gezond kindje krijgt en dat gezeik over dat geslacht. Pffff, het punt is dat ze zwanger en een meisje krijgt, leuk toch!!! Nou dan, lul niet zo
info@talpa.tv misschien?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:55 schreef marbe het volgende:
BB jullie slaan een modderfiguur. Weg met Tanja. Ze wil zelf........ en dan haar laten bellen met haar moeder. Echt schandalig.
Ben aan het zoeken op de talpasite maar kan nergens mijn ongenoegen laten blijken.
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:54 schreef -Delta- het volgende:
Hoe vond iedereen hier Joost z'n knappe vriendin?
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:55 schreef Wokkel het volgende:
Grappig trouwens dat de aandacht alweer weg is en de helft alweer lol zit te maken.
Ze passen wel goed samen ja. De slimheid straalde er bij haar ook vanafquote:Op donderdag 8 september 2005 23:55 schreef Maerycke het volgende:
Ik vond het wel een leuke meid eigenlijk, die vriendin van Joost. Past prima bij elkaar volgens mij
Doe geen moeite!quote:
Oh ik doelde meer op het uiterlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:55 schreef Maerycke het volgende:
Ik vond het wel een leuke meid eigenlijk, die vriendin van Joost. Past prima bij elkaar volgens mij
Weer Marieke?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:57 schreef Showtime het volgende:
Ah Marieke komt er bij zitten, die kan misschien met de baby communiceren over deze kwestie in baby taal.
Marieke?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:57 schreef Showtime het volgende:
Ah Marieke komt er bij zitten, die kan misschien met de baby communiceren over deze kwestie in baby taal.
Neehoorquote:Op donderdag 8 september 2005 23:57 schreef Day het volgende:
[..]
Doe geen moeite!
Krijg je een mailtje terug dat ze je mail ontvangen hebben, maar geen tijd hebben om je terug te mailen.
Mijn TV sprong spontaan op een andere zender.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:54 schreef -Delta- het volgende:
Hoe vond iedereen hier Joost z'n knappe vriendin?
De regels zijn opgesteld voor alle bewoners. Zij krijgt nu meer priveleges omdat ze zwanger is ? pfffffffff wat een gefakequote:Op donderdag 8 september 2005 23:54 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Als ze beiden besluiten dat ze het contract veranderd wordt
Ze ligt voor pampusquote:Op donderdag 8 september 2005 23:58 schreef scanman01 het volgende:
Tanja daar waar ze zich het liefst bevindt: In het middelpunt.
[afbeelding]
Ik heb haar nog niet gezien, iemand een pic ..?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze passen wel goed samen ja. De slimheid straalde er bij haar ook vanaf
Bij mij ook, maar dat is omdat ik ruzie heb met de buren en hij te pas en te onpas mijn tv op een andere zender zaptquote:Op donderdag 8 september 2005 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn TV sprong spontaan op een andere zender.
Ergens is nog een cap te vinden in een vorig deeltje ergens.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:58 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn TV sprong spontaan op een andere zender.
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:50 schreef Gert het volgende:
<goed verhaal>
Ja ik vond haar ook wel okay, lijkt mij een hele nuchtere relativerende meid.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:55 schreef Maerycke het volgende:
Leek me ook een leuke meid, kon niet anders, als je met Joost opgescheept zit, moet je zelf toch ook wel een beetje op dat gebied levelenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:00 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja ik vond haar ook wel okay, lijkt mij een hele nuchtere relativerende meid.
Ze had een beejte zo'n blik :![]()
![]()
![]()
Zo van : Ja, hij is wel vermoeiend ja![]()
Welkom in de wondere wereld van de immer commerciële J. de Molquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:00 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
De regels zijn opgesteld voor alle bewoners. Zij krijgt nu meer priveleges omdat ze zwanger is ? pfffffffff wat een gefake
Ja nee, ik denk dat Talpa meteen de topics op gaat zoekenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:01 schreef marbe het volgende:
Lees aub de commentaren op de streamverslagen op fok en het zal duidelijk zijn dat men jullie behoorlijk ongeloofwaardig vind.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:01 schreef marbe het volgende:
Mail aan talpa
Via deze weg wil ik als vaste BB kijker en fervent Fokker mijn ongenoegen laten blijken over jullie actie van vanavond. Jullie overtreden hiermee in mijn ogen een aantal eigen opgestelde regels en dat is dat Tanja aangeeft dat ze naar huis wil en daarna laten jullie haar bellen met haar moeder..... Geen contact met de buitenwereld was volgens mij regel nummer een. Het valt mij zeer zwaar tegen dat in het belang van de kijkcijfers jullie je eigen regel verlochenen.
Lees aub de commentaren op de streamverslagen op fok en het zal duidelijk zijn dat men jullie behoorlijk ongeloofwaardig vind. De anderen in het huis krijgen hierdoor absoluut geen eerlijke kans want Tanja zal dus koste wat het kost in het huis moeten bevallen om jullie "eerste "BB baby te krijgen.
Kortom ik vind het heel erg schandalig.
Getekend
Ikke dus
quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:01 schreef marbe het volgende:
Mail aan talpa
Via deze weg wil ik als vaste BB kijker en fervent Fokker mijn ongenoegen laten blijken over jullie actie van vanavond. Jullie overtreden hiermee in mijn ogen een aantal eigen opgestelde regels en dat is dat Tanja aangeeft dat ze naar huis wil en daarna laten jullie haar bellen met haar moeder..... Geen contact met de buitenwereld was volgens mij regel nummer een. Het valt mij zeer zwaar tegen dat in het belang van de kijkcijfers jullie je eigen regel verlochenen.
Lees aub de commentaren op de streamverslagen op fok en het zal duidelijk zijn dat men jullie behoorlijk ongeloofwaardig vind. De anderen in het huis krijgen hierdoor absoluut geen eerlijke kans want Tanja zal dus koste wat het kost in het huis moeten bevallen om jullie "eerste "BB baby te krijgen.
Getekend
Ikke dus
BOEIUH!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:01 schreef marbe het volgende:
Mail aan talpa
Getekend
Ikke dus
Submit het even op het weblog met een link naar dit topic, dan weet je zeker dat ze het lezen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:01 schreef marbe het volgende:
Mail aan talpa
Getekend
Ikke dus
Jij ruzie scan,quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar dat is omdat ik ruzie heb met de buren en hij te pas en te onpas mijn tv op een andere zender zapt
Ben jij sinds Tanja's harde buiken nu ineens pro-tanja?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |