Haar moeder komt straks ook in het huis wonen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:29 schreef Maerycke het volgende:
Het rotmokkel heeft met haar moeder mogen bellenDat is echt helemaal tegen het concept in!
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:29 schreef BigBro000 het volgende:
tanja is wel genaaid hoor..... ik mag haar ook niet maar bb speelt het wel scherp
Bij Tanja wel gelukkigquote:Op donderdag 8 september 2005 23:30 schreef Sealord het volgende:
Respect staat bij vele van jullie niet in het woordenboek helaas !!
Ik zal volgende keer mijn ogen en oren dicht doen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:30 schreef Sealord het volgende:
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:30 schreef Sealord het volgende:
Geweldig, nog zo'n norse boerin in het huis.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haar moeder komt straks ook in het huis wonen.
Zodra de bevalling begint staat ze binnen.
Ze heeft toestemming gegeven lees ik net in het vorige topic, en trouwens zoiets kun je toch verwachten, ze zal BB vast wel eens eerder hebben gezien.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:29 schreef BigBro000 het volgende:
tanja is wel genaaid hoor..... ik mag haar ook niet maar bb speelt het wel scherp
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:31 schreef D.Rose het volgende:
volgens mij durven de bewoners Tanja niet te nomineren, omdat ze bang zijn er door NL
vreemd op aangekeken zullen worden, niet wetend dat NL Tanja graag ziet vertrekken
Dát vind ik nog niet eens zo erg, iemand moet namelijk voor dat kind zorgen (and Lord know, dat Tanja zelf daar nooit toe in staat zal zijn). Maar het bellen met haar moeder!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haar moeder komt straks ook in het huis wonen.
Zodra de bevalling begint staat ze binnen.
een klein deel van nederland.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:31 schreef D.Rose het volgende:
volgens mij durven de bewoners Tanja niet te nomineren, omdat ze bang zijn er door NL
vreemd op aangekeken zullen worden, niet wetend dat NL Tanja graag ziet vertrekken
Het maakt opzich een boel uit, ikwilde het ook absoluut niet weten, maar TAnja heeft toch zelf gezegd dat het mocht?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:32 schreef scanman01 het volgende:
Wat een gezeik zeg. Wat maakthet eigenlijk uit dat ze het weet??
Linda tegen Tanja: "Een meisje dus. Dan heeft ze net zo;n mooi kontje als jou!"
proestquote:Op donderdag 8 september 2005 23:34 schreef jessie het volgende:
Dalijk wil ze niet bevallen want dan is de lol er ook vanaf![]()
Jij denkt dan bij BB alles eerlijk verloopt.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:33 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dát vind ik nog niet eens zo erg, iemand moet namelijk voor dat kind zorgen (and Lord know, dat Tanja zelf daar nooit toe in staat zal zijn). Maar het bellen met haar moeder!Schandalig!!
qo_ob: M'n dag is weer goed, het verdriet dat Lieske blijft is een beetje verzacht, door jouw mooie avatarquote:Op donderdag 8 september 2005 23:34 schreef qo_ob het volgende:
Nu zie je het heel zwart wit maar morgen is het alweer een beetje grijs...
Top uitspraak Liesje
Ik denk dat ze bij iedere andere bewoner gewoon de deur hadden opengedaan.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:33 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Dát vind ik nog niet eens zo erg, iemand moet namelijk voor dat kind zorgen (and Lord know, dat Tanja zelf daar nooit toe in staat zal zijn). Maar het bellen met haar moeder!Schandalig!!
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:34 schreef jessie het volgende:
Dalijk wil ze niet bevallen want dan is de lol er ook vanaf![]()
Sinds die avatar is elke dag weer een feest, dit soort reacties doen me goedquote:Op donderdag 8 september 2005 23:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
qo_ob: M'n dag is weer goed, het verdriet dat Lieske blijft is een beetje verzacht, door jouw mooie avatar![]()
Toepasselijke naam heb jij, kruip nu maar weer terug onder de grond.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:34 schreef regenworm het volgende:
een klein deel van nederland.
Het is misschien makkelijke om voor je zelf te praten, ipv NL.
Een meisje kan soms bij de bevalling nog een jongetje blijken, piemeltje verstopt op de foto's.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:37 schreef milagro het volgende:
Als een verloskundige snel kan zien wat het is, is het meestal een jongen, dus... voor een meisje moeten ze iets meer hun best doen.. is mij verteld althans.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 september 2005 23:36 schreef APK het volgende:
Nu ik weet dat het een meisje wordt ga ik morgen niet meer kijken hoor.![]()
Jezus, zelden zo'n dom wijf op TV gezien.
AARGH!
GA NAAR BED!
Dan kunnen de anderen tenminste een poging doen om ruzie over de nominaties te maken ipv van dit valse gereutel over die kutbaby van die aandachtsgeile autiste.
Of ze mag überhaupt niet wegquote:Op donderdag 8 september 2005 23:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
O,ja trouwens, zelfs al zou Tanja het huis willen verlaten, BB koopt haar echt wel om, om te blijven, al dan niet voor de kijkcijfers.
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Toepasselijke naam heb jij, kruip nu maar weer terug onder de grond.
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:38 schreef APK het volgende:
[..]
Toepasselijke naam heb jij, kruip nu maar weer terug onder de grond.
Amen APKquote:Op donderdag 8 september 2005 23:36 schreef APK het volgende:
Nu ik weet dat het een meisje wordt ga ik morgen niet meer kijken hoor.![]()
Jezus, zelden zo'n dom wijf op TV gezien.
AARGH!
GA NAAR BED!
Dan kunnen de anderen tenminste een poging doen om ruzie over de nominaties te maken ipv van dit valse gereutel over die kutbaby van die aandachtsgeile autiste.
Sjorrentie is ook aanwezig geweest toch , bij de 1e echo?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:36 schreef Maerycke het volgende:
Potver.. Ik heb me werkelijk nog nooit druk gemaakt om een Big Brother..Maar hier baal ik echt van!
Wanneer krijgen wij de uitslagquote:Op donderdag 8 september 2005 23:36 schreef eborn het volgende:
Dus ze is nu ook kwaad op de verloskundige. Fijn, die wil ze vast ook niet meer zien
Ik had me helemaal op Donderdag verheugd en welke doos heeft het weer verpest, juist ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:36 schreef APK het volgende:
Ik ben het niet vaak met je eens (understatement), maar nu welquote:Op donderdag 8 september 2005 23:36 schreef APK het volgende:
Denk niet dat hij op de hoogte was van het geslacht van zijn kind in ieder geval. Wat dat betreft wist hij het nu sneller dan Tanja zelf, wat op zich wel weer een giller isquote:Op donderdag 8 september 2005 23:39 schreef milagro het volgende:
[..]
Sjorrentie is ook aanwezig geweest toch , bij de 1e echo?
'
Hij heeft iig de beelden gezien, maar ms was Tamja al weg weer toen
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:36 schreef APK het volgende:
Hopelijk zo snel mogelijkquote:Op donderdag 8 september 2005 23:39 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Wanneer krijgen wij de uitslag, Tanja heeft hem reeds!
![]()
Had wel leuk om in het nominatie spel ook hadden kunnen gokken op meisje/jongen....helaas heeft BB dat voor ons verziekt!![]()
Jij bent toch pissig dat mams er was voor Tanja?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:41 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Denk niet dat hij op de hoogte was van het geslacht van zijn kind in ieder geval. Wat dat betreft wist hij het nu sneller dan Tanja zelf, wat op zich wel weer een giller is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |