Dat zou teveel van het goede zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 22:29 schreef bemeall het volgende:
LOL, Chantal zegt dat Tanja in DBK zit en dat ze gezegt heeft te vertrekken als Big Brother aan Nederland bekend gemaakt heeft of het een jongen of een meisje was.
Ben benieuwd. Hopelijk vertrekt ze vrijwillig
En terecht, vond het ook zwaar lullig van Talpa om dat bekend te maken nadat Tanja al duidelijk had gezegd *waarom* ze dat niet wou...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:29 schreef bemeall het volgende:
LOL, Chantal zegt dat Tanja in DBK zit en dat ze gezegt heeft te vertrekken als Big Brother aan Nederland bekend gemaakt heeft of het een jongen of een meisje was.
Eigen schuld had ze maar niet mee moeten doenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:31 schreef remlof het volgende:
[..]
En terecht, vond het ook zwaar lullig van Talpa om dat bekend te maken nadat Tanja al duidelijk had gezegd *waarom* ze dat niet wou...
Als ze er al zolang in zit, dan wil ze echt weg.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:29 schreef srblackbird het volgende:
Tanja zit al 15 min in de dagboek kamer:
"Als ze het gezegt hebben ga ik eruit"
en anders komen ze met een paar sniffies coke over de brug, dan blijft ze nog wel ffquote:Op donderdag 8 september 2005 22:32 schreef regenworm het volgende:
[..]
Als ze er al zolang in zit, dan wil ze echt weg.
Maar het kan best zijn dat ze door Hummie wordt omgeluld.
Want daar is ze erg goed in.
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:33 schreef BB-King het volgende:
Rikkert is ervan overtuigt dat ze niet hebben verteld of het jongen/meisje is.
Tanja had haar contract toch helemaal niet gelezen?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:33 schreef mazaru het volgende:
Tja dat heb je zo met die contracten hé?![]()
Vergeten de kleine lettertjes te lezen...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:33 schreef mazaru het volgende:
Tja dat heb je zo met die contracten hé?![]()
Ligt er aan als zij die afspraak met Tampa heeft gemaakt om het niet bekend te maken.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:32 schreef cuall het volgende:
[..]
Eigen schuld had ze maar niet mee moeten doen![]()
Waarschijnlijk alleen de cijfersquote:Op donderdag 8 september 2005 22:34 schreef eborn het volgende:
[..]
Tanja had haar contract toch helemaal niet gelezen?
Lieske anyone?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:34 schreef jessie het volgende:
Dat zou ik wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuk vinden
Maar die vrijwillige vertrekjes gaan nooit door. Dan bedenken ze zich ineens weer
erg flauwquote:Op donderdag 8 september 2005 22:33 schreef Showtime het volgende:
[..]
en anders komen ze met een paar sniffies coke over de brug, dan blijft ze nog wel ff
Jup weekopdracht en geheime missie gelukt.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:36 schreef Bep het volgende:
Zijn de weekopdrachten gelukten wat was de beloning?
Tara ging echt wel zelf hoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:34 schreef jessie het volgende:
Maar die vrijwillige vertrekjes gaan nooit door. Dan bedenken ze zich ineens weer
Bereid je maar op het ergste voor, milagro.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:35 schreef milagro het volgende:
We gaan dit nu toch niet de hele week horen, hè
"nou en toen dacht ik geef mij die fokking envelop maar, dan maar eruit"
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:34 schreef eborn het volgende:
[..]
Tanja had haar contract toch helemaal niet gelezen?
En hij is ook al niet genomineerdquote:Op donderdag 8 september 2005 22:37 schreef wickie het volgende:
Rob houd weer een verhaal....waarom.....
Merciquote:Op donderdag 8 september 2005 22:37 schreef bemeall het volgende:
[..]
Jup weekopdracht en geheime missie gelukt.
Nu blijven ze voor deze week het huishoudbudget van 400 euro houden geloof ik
650 als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:37 schreef bemeall het volgende:
[..]
Ga je van mij de hele week horen dat ze lef heeftquote:Op donderdag 8 september 2005 22:35 schreef milagro het volgende:
We gaan dit nu toch niet de hele week horen, hè
"nou en toen dacht ik geef mij die fokking envelop maar, dan maar eruit"
650 dacht ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:37 schreef bemeall het volgende:
[..]
OK, mijn foutquote:
Zei hij in 1 zinquote:Op donderdag 8 september 2005 22:37 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Rob mag echt wel op**** met die ontkrachtende, overbodige, oninteressante verhalen en one-liners.![]()
Pak je luchtbuks dan maar vastquote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Showtime het volgende:
Wanneer Chantal lacht lijkt het alsof er kraaien langs me raam vliegen.
Je kan je eigen makkelijk een paar dagen anders voor dan dan je bent, maar op een gegeven moment komt toch je ware aard naar boven.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Jane het volgende:
Raar hoe je mening over iemand kan omslaan. Eerst vond ik Rob wel 'oké', maar de laatste dagen is hij in mijn ogen ongelooflijk door de mand gevallen.
man, doe niet zo suf, joh,quote:Op donderdag 8 september 2005 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik zag net Ingrid ook even huichelachtig met Lieske knuffelen trouwens
Daar snap ik dus niets van, van zulke mensen.
Ja, ik ook, weird, hè?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Jane het volgende:
Raar hoe je mening over iemand kan omslaan. Eerst vond ik Rob wel 'oké', maar de laatste dagen is hij in mijn ogen ongelooflijk door de mand gevallen.
Ben het met eens Hummie vertel.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hummie mag veklaren waarom ze het bekend hebben gemaakt![]()
It's funny, because it's true.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Showtime het volgende:
Wanneer Chantal lacht lijkt het alsof er kraaien langs me raam vliegen.
Tja, die suggestieve bb stem ook eh. Hij werkt toch op je inquote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Jane het volgende:
moet die niet in het quote-topic?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:42 schreef Jane het volgende:
Lieske: Staand plassen tegen de kerk, dat lijkt me fan-tas-tisch!
volgens mij wel, omdat het dan toch een done deal is.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mag je nu wel praten NA de nominaties over WIE je genomineerd hebt?
Het is voor haar een principe kwestie geworden.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:44 schreef BB-King het volgende:
Zou dom zijn van Tanja... als ze vertrekt, weet ze meteen dat het een dochtertje is.![]()
Al vanaf dag 1 jaquote:Op donderdag 8 september 2005 22:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Krijgen meerdere mensen kotsneigingen wanneer Chantal lacht of ligt dat puur aan mij?![]()
Het heeft iets weg van Patty Brard.
hehehe, nee, niet door die stem.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:45 schreef caradoc het volgende:
Tja, die suggestieve bb stem ook eh. Hij werkt toch op je in
Ik vond Joost in het begin vreselijk. Nu kan ik hem wel waarderenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Jane het volgende:
Ze zit nu nog in een roes na die envelop-actie, straks dringt weer door dat er op haar is gestemd en komt de onzekerheid met volle kracht terug.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:47 schreef caradoc het volgende:
Lieske is blij aan het zingen. Ze mag er nog zeker twee weken in zitten!
LOL.. jij wordt ook al aardig fanatiek Ungrid verdedigsterquote:
Echt jammer dat die Kraai niet is genomineerd...had er echt wel wat anders van verwacht. Vindt ik het verbazend dat Menno is genomineerd en niet Rob of Joost.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Krijgen meerdere mensen kotsneigingen wanneer Chantal lacht of ligt dat puur aan mij?![]()
Het heeft iets weg van Patty Brard.
Zolang Hummie haar niet omlult vind ik alles bestquote:Op donderdag 8 september 2005 22:50 schreef Tourniquet het volgende:
Hoe lang zit Tanja nu al in de DBK? Ruim een half uur volgens mij. Denk dat het er heftig aan toe gaat!![]()
Inderdaad. Klasse actie van Lieske. Er had inderdaad vanalles in kunnen staan.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:48 schreef BBscanner het volgende:
Leuk om te zien hoe blij Lieske nu is...Eerste het idee dat ze door iedereen werdt uigekotst in het huis, nu lacht ze iedereen uit!
60 minutenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:50 schreef Tourniquet het volgende:
Hoe lang zit Tanja nu al in de DBK? Ruim een half uur volgens mij. Denk dat het er heftig aan toe gaat!![]()
Hoop dat we nog wat van die actie meekrijgen!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:50 schreef Tourniquet het volgende:
Kan iemand die cam niet ff hackenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:50 schreef Tourniquet het volgende:
Nee, je moet IEMAND kiezen, Scan, en wat belangrijker is waarom je iemand kiest.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL.. jij wordt ook al aardig fanatiek Ungrid verdedigster
Ze had het over 10.000quote:Op donderdag 8 september 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad. Klasse actie van Lieske. Er had inderdaad vanalles in kunnen staan.
Ze was weer te impulsief eigenlijk, omdat ze net nog zei dat ze wel gebaald zou hebben als er bv 5000 euro in had gezeten, maar dat ze wel meteen het huis uit moet.
![]()
Als ze dat al zegt nu... dan krijgen we dat nooit te weten.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:53 schreef Jane het volgende:
Volgens Lieske staat in de regels dat als je 1x in de DBK 'vrijwillige exit' zegt, dat er dan ook geen weg meer terug is.
jongen of meisjequote:Op donderdag 8 september 2005 22:53 schreef LissaP het volgende:
Heb beetje laat, wat is er gebeurt met Tanja...
Wil ze weg?![]()
Waarom is ze boos?![]()
Vond het argument van Linda (ze loopt met iedereen te flirten, maar uiteindelijk wil ze niemand) ook wel steekhoudend.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:54 schreef milagro het volgende:
[..]
Nee, je moet IEMAND kiezen, Scan, en wat belangrijker is waarom je iemand kiest.
En Ingrid had gewoon een goed argument, itt bv Linda.
En ook itt Lies naar Ralph "hij is te gelikt" , zeg dan "hij voegt geen reet toe"
Her argument van NAthalie was bv wel heel begrijpelijk.
Tanja is out zal ik je zeggenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:53 schreef APK het volgende:
Whehehe, volgens Lieske staat in de regelementen dat je weg moet als je één keer in de dagboekkamer hebt gezegd dat je weg wilt.![]()
Nou, het maakt Lieske denk ik niet echt uit, ze wilde immers 2 dagen geleden nog heel erg weg.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze had het over 10.000
In mijn visie, pakt degene die (onderbewust) het graagst naar huis wil, zo`n enveloppe.
http://bigbrother.fok.nl/blog/277quote:Op donderdag 8 september 2005 22:56 schreef b0ng het volgende:
wat waren ingrids en lindas motivatie om lieske te nomineren?
toen zat ik op de pot
w8 maar over een minuut of 10 hoor je vast weer hetzelfde hoor dus nix gemistquote:Op donderdag 8 september 2005 22:56 schreef Jane het volgende:
Heeft Lieske het nu over haar ontgroening of zo? Zat even niet goed te luisteren.
Bij Big Brother heb je niets te willen, dan had je maar niet mee moeten doen.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:56 schreef wickie het volgende:
Sorry hoor mensen, ik mag Tanja echt niet en ik was echt telleurgesteld dat ze niet genomineerd was maar ik vind dat Talpa dit niet had mogen doen. Je moet de wil van de moeder respecteren.
Ingrid: ik kan er mijn ei niet bij kwijtquote:Op donderdag 8 september 2005 22:56 schreef b0ng het volgende:
wat waren ingrids en lindas motivatie om lieske te nomineren?
toen zat ik op de pot
dank uquote:Op donderdag 8 september 2005 22:57 schreef srblackbird het volgende:
[..]
http://bigbrother.fok.nl/blog/277
- Lieske
Genomineerd door : Ingrid (kan niks bij haar kwijt), Tanja (Vanwege de 5000 euro), Linda (Wegens het flirten met de jongens)
die is gewoon zo geil als boter en hoopt door in dr onderbroek te lopen sneller genomen te worden.... het is wachten tot Leroy komt hahahahahaquote:Op donderdag 8 september 2005 22:58 schreef jessie het volgende:
Waarom loopt die linda nu weer in dr onderbroek, net had ze nog een lange broek aan?
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:59 schreef schatje het volgende:
Menno en Ingrid zijn alweer aan het vechten.
volgens haar moeder valt ze op het donkere type, dus dat kan idd vuurwerk worden, tegen die tijd als Leroy komt staat ze helemaal op springenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:59 schreef J-net het volgende:
die is gewoon zo geil als boter en hoopt door in dr onderbroek te lopen sneller genomen te worden.... het is wachten tot Leroy komt hahahahaha![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:00 schreef Showtime het volgende:
[..]
volgens haar moeder valt ze op het donkere type, dus dat kan idd vuurwerk worden, tegen die tijd als Leroy komt staat ze helemaal op springen
Een naam die omgeroepen werd ("Leroy zender checken").quote:Op donderdag 8 september 2005 23:01 schreef jessie het volgende:
Wie is Leroy dan? Daar hoorde ik Lieske ook al over?
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:59 schreef schatje het volgende:
Maar eigenlijk willen ze neuken, denk ikquote:Op donderdag 8 september 2005 22:59 schreef schatje het volgende:
Jep... en dan keihard Lieske verwijten dat ze loopt te flirten met de jongens.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:59 schreef J-net het volgende:
[..]
die is gewoon zo geil als boter en hoopt door in dr onderbroek te lopen sneller genomen te worden.... het is wachten tot Leroy komt hahahahaha![]()
zender van een cameraman misschienquote:Op donderdag 8 september 2005 23:01 schreef bemeall het volgende:
[..]
Een naam die omgeroepen werd ("Leroy zender checken").
Of het was een foutje en die bewoner komt nog, of het is iets om de bewoners op een verkeerd pad te zetten.
Waarschijnlijk een nieuwe bewoner die het huis inkomt als er iemand vrijwillig vertrekt. Er is een keer per ongeluk door Big Brother "Leroy moet zijn zender checken" omgeroepen. Een paar bewoners kennen Leroy nog van de voorrondes.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:01 schreef jessie het volgende:
met dank aan de BB FOK Blog!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:01 schreef jessie het volgende:
I 100% agreequote:Op donderdag 8 september 2005 23:02 schreef BBscanner het volgende:
De straf die Nathalie ontving, voor het vertellen wie ze genomineerd had, vindt ik zeer zwak van BB!![]()
Tenslotte wist iedereen in het huis al dat zij Ralph zou nomineren! Wat zal de invloed zijn van de vertoning van de keuze van Nathalie voor Ralph. IMO NIHIL!![]()
he langer het duurt hoe hoger het bedrag gaat worden.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:03 schreef CartWOman het volgende:
Hmmm, volgens mij zijn ze Tanja inmiddels geld aan het bieden om haar te laten blijven.![]()
Welke moeder zei dat van welke dochter?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:02 schreef J-net het volgende:
Trouwens op zich toch wel erg als je MOEDER op tv gaat zeggen dat dr dochter nog wel seks gaat hebben omdat ze dat aan dr dochter kan zien....
ik zou echt flippen (bovendien ben ik van mening dat mijn moeder dat helemaal niet kan zien. Ik hoop het niet)
Dat is gewoon een reserve. Ze hebben reservebewoners voor het geval er iemand in het begin al vrijwillig het huis verlaat. En van die reserve-bewoners hebben ze ook al zo'n bandje.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:01 schreef bemeall het volgende:
[..]
Een naam die omgeroepen werd ("Leroy zender checken").
Of het was een foutje en die bewoner komt nog, of het is iets om de bewoners op een verkeerd pad te zetten.
Mja zou kunnen dat het per ongeluk was. Maar kan ook gewoon zijn om de bewoners een verkeerde indruk te gevenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:03 schreef Showtime het volgende:
[..]
met dank aan de BB FOK Blog!
Big Brother wilde dat Joost zijn zender ging checken, maar drukte blijkbaar het verkeerde knopje in:
quote:
" Wil Leroy zijn zender checken. Leroy zender checken"
Nathalie en Linda kennen Leroy nog, hij zat in de allerlaatste auditieronde en zou een reggae uiterlijk hebben. Een bron weet te melden dat Leroy erg goed lag in de laatste auditieronde en een hele goede kans maakt om als winnaar uit de bus te komen. Kapitale blunder van Big Brother om de naam van een nieuwe bewoner te verraden?
Update
Het is overigens niet de eerste keer dat dit gebeurd. In de eerste week werd ook al op het verkeerde knopje gedrukt waarna de naam 'Walter' uit de speakers klonk
Als ze consequent waren geweest, dan hadden ze Rob zijn nominatie ook laten zien, dat was nog iets van gerechtigheid geweest.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:02 schreef BBscanner het volgende:
De straf die Nathalie ontving, voor het vertellen wie ze genomineerd had, vindt ik zeer zwak van BB!![]()
Tenslotte wist iedereen in het huis al dat zij Ralph zou nomineren! Wat zal de invloed zijn van de vertoning van de keuze van Nathalie voor Ralph. IMO NIHIL!![]()
we weten dus niet zeker of ie komt, maar het is leuk te fantaseren over een potente kandidaat in combinatie met geile Lindaquote:Op donderdag 8 september 2005 23:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een nieuwe bewoner die het huis inkomt als er iemand vrijwillig vertrekt. Er is een keer per ongeluk door Big Brother "Leroy moet zijn zender checken" omgeroepen. Een paar bewoners kennen Leroy nog van de voorrondes.
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:05 schreef Flakkie01 het volgende:
Menno een jongen of een meisje ..menno "een sigaret".
Hij kan natuurlijk wel gelijk hebben![]()
Rob ookquote:Op donderdag 8 september 2005 23:05 schreef srblackbird het volgende:
Joost weet zeker dat het een jongen is![]()
"Niet persen, niet persen! De afspraak was dat je nog 7 weken zwanger zou blijven!"quote:Op donderdag 8 september 2005 23:06 schreef jessie het volgende:
Volgens mij ligt Tanja stiekum te bevallen in die dagboekkamer met aanwijzingen van Hummy
Zei ie dat? Dan gaat er nu een sms-je voor Menno de deur uit!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:05 schreef Flakkie01 het volgende:
Menno een jongen of een meisje ..menno "een sigaret".
Hij kan natuurlijk wel gelijk hebben![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:02 schreef BBscanner het volgende:
Sorry, ik kom net van onder een steen vandaan: welke straf?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:02 schreef BBscanner het volgende:
dat zei hij echtquote:Op donderdag 8 september 2005 23:08 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zei ie dat? Dan gaat er nu een sms-je voor Menno de deur uit!
John geef jij is ff naald en draad aan. Zo benen bij elkaar en hup binnenhouden dat kind!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:07 schreef eborn het volgende:
[..]
"Niet persen, niet persen! De afspraak was dat je nog 7 weken zwanger zou blijven!"
Linda's moeder geloof ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:04 schreef Bep het volgende:
[..]
Welke moeder zei dat van welke dochter?
Als ze vandaag ook maar 1 stem had gehad.... en BB doet het eerlijk, dan was ze over 7 dagen exit.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:09 schreef harrie1 het volgende:
tanja gaat er zekers niet uit
ze zullen alles doen om haar te laten bl;ijven
When... does... the... hurting.....stopquote:Op donderdag 8 september 2005 23:10 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat wordt dan nog 3 maanden lijden
Daar mag ze zeker blij om zijn, als ze alleen met hem is dan slijmt ze tegen hem en strijkt zijn haar van zijn voorhoofd weg. En daarna gaat ze hardrennend naar de anderen om over hem te lullen en te klagen.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:08 schreef milagro het volgende:
Ze mag nog blij zijn dat BB alleen het filmpje met Rob liet zien
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:11 schreef J-net het volgende:
John: hey Tan.... jah... (trekje van zn peuk) .... je was toch 30 weken...... (nog een trekje).... pffffff (uitblazen).... 38...... jah (trekje van zn peuk)... dat heb je met dat greuningse accent... (pffffff uitblazen)....... altijd slecht te verstaan die greuningers ....![]()
![]()
Geen idee, maar dat is natuurlijk ook vanuit Talpa niet echt wenselijk. Het is de bedoeling dat je een (positieve of negatieve) band opbouwd met de bewoners en helemaal met een zwangerequote:Op donderdag 8 september 2005 23:10 schreef Tomahawk39 het volgende:
zou er geen reserve tanja kunnen zijn???
Haar nominatie (van Ralph dus) plus motivatie werd aan de bewoners getoond.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Kan iemand herhalen welke straf Natalie heeft gekregen van BB?
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:14 schreef jwklopman het volgende:
die achterbakse zeikerd van een nathalie moet eruit!!!!
Hahaquote:Op donderdag 8 september 2005 23:15 schreef Showtime het volgende:
Tanja doet ff rustig een peukie met Hummie. [afbeelding]
Toen Bridget vanavond haar naam zei, riep Linda meteen: "Kutzooi". En daarna "stelletje flikkers.... dit pik ik niet!"quote:Op donderdag 8 september 2005 23:13 schreef scanman01 het volgende:
Linda zei vanmiddag nog stoer dat een nominatie haar geen reet kan schelen.
Het is nu duidelijk dat dat toch niet helemaal waar is
Van alle BB's? das dan zeer bijzonderquote:Op donderdag 8 september 2005 23:16 schreef regenworm het volgende:
Tanja heeft een record geboekt zit al 5 kwartier in de DBK
hahaha hier nog eenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:16 schreef lillymoon het volgende:
Ik word hier moe van ik wil naar bed maar ik wil eerst weten wat Tanja gaat doen
Laten ompraten en vrolijk blijven zitten in het huis, weltrusten.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:16 schreef lillymoon het volgende:
Ik word hier moe van ik wil naar bed maar ik wil eerst weten wat Tanja gaat doen
Gewoon blijvenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:16 schreef lillymoon het volgende:
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:10 schreef milagro het volgende:
Tanja zelf denkt dat het een meisje is, eerst dacht ze een jongen, maar omdat het kindje nu meer in de breedte ligt, is ze van gedachte veranderd.
Grappig dus dat haar vermoeden klopt
Voor een normaal iemand wel. Maar ze matsen Tanja welquote:Op donderdag 8 september 2005 23:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hahanou denk het niet
rookverbod in DBK gok ik
Ze lieten aan de anderen haar nominatiefilmpje zien.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:11 schreef Stereotomy het volgende:
Kan iemand herhalen welke straf Natalie heeft gekregen van BB?
Thanks Tinkerbell.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:18 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ze lieten aan de anderen haar nominatiefilmpje zien.
Ach, Jeanette heeft het geflikt (die moest er ook uit volgens velen op fok).... dus wie weet Lieske ook. Ik hoop trouwens nog steeds dat Roel wint.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:12 schreef eborn het volgende:
[..]
When... does... the... hurting.....stop
Wedden dat het over haarzelf gaat?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:19 schreef teun911 het volgende:
ze gaat iets vertellen.. spannend!!! ze is geflipt zo te zien.
Menno had het ook niet verwacht. Die had al een rode kop door die vraag van Bridget, maar toen ie hoorde genomineerd te zijn werd ie pas echt goed roodquote:Op donderdag 8 september 2005 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat het moeilijk in te schatten is hoe het voelt om genomineerd te worden. Zo'n huis is een unieke omgeving.
Iedereen die genomineerd is, schrok, en ze hebben ofwel gezegd van te voren dat ze het niet erg zouden vinden of ze hadden het helemaal niet verwacht dat ze het zouden worden, Menno vooral.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Toen Bridget vanavond haar naam zei, riep Linda meteen: "Kutzooi". En daarna "stelletje flikkers.... dit pik ik niet!"![]()
Ik denk dat het moeilijk in te schatten is hoe het voelt om genomineerd te worden. Zo'n huis is een unieke omgeving.
Ze heeft stress nu, dus die gaat zich vast te pletter rokenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:20 schreef Gert het volgende:
O wat geniet ze van alle aandacht...
Nog een trekje..
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:21 schreef teun911 het volgende:
haha, ze hebben het toch verteld.
"Anders zou ze het kunnen horen van een bepukkeld figuur op een brommer aan de andere kant van het hek."
Hehe idd.. met een peuk in haar hand.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:22 schreef Gert het volgende:
Wat een FUKKING dramaqueen
"het verpest gewoon me hele zwangerschap"
Beeegh![]()
:quote:Op donderdag 8 september 2005 23:22 schreef Un4 het volgende:
[..]
Hehe idd.. met een peuk in haar hand.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |