Zei hij in 1 zinquote:Op donderdag 8 september 2005 22:37 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Rob mag echt wel op**** met die ontkrachtende, overbodige, oninteressante verhalen en one-liners.![]()
Pak je luchtbuks dan maar vastquote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Showtime het volgende:
Wanneer Chantal lacht lijkt het alsof er kraaien langs me raam vliegen.
Je kan je eigen makkelijk een paar dagen anders voor dan dan je bent, maar op een gegeven moment komt toch je ware aard naar boven.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Jane het volgende:
Raar hoe je mening over iemand kan omslaan. Eerst vond ik Rob wel 'oké', maar de laatste dagen is hij in mijn ogen ongelooflijk door de mand gevallen.
man, doe niet zo suf, joh,quote:Op donderdag 8 september 2005 22:38 schreef scanman01 het volgende:
Ik zag net Ingrid ook even huichelachtig met Lieske knuffelen trouwens
Daar snap ik dus niets van, van zulke mensen.
Ja, ik ook, weird, hè?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Jane het volgende:
Raar hoe je mening over iemand kan omslaan. Eerst vond ik Rob wel 'oké', maar de laatste dagen is hij in mijn ogen ongelooflijk door de mand gevallen.
Ben het met eens Hummie vertel.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Poison-Ivy het volgende:
Hummie mag veklaren waarom ze het bekend hebben gemaakt![]()
It's funny, because it's true.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Showtime het volgende:
Wanneer Chantal lacht lijkt het alsof er kraaien langs me raam vliegen.
Tja, die suggestieve bb stem ook eh. Hij werkt toch op je inquote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Jane het volgende:
moet die niet in het quote-topic?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:42 schreef Jane het volgende:
Lieske: Staand plassen tegen de kerk, dat lijkt me fan-tas-tisch!
volgens mij wel, omdat het dan toch een done deal is.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mag je nu wel praten NA de nominaties over WIE je genomineerd hebt?
Het is voor haar een principe kwestie geworden.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:44 schreef BB-King het volgende:
Zou dom zijn van Tanja... als ze vertrekt, weet ze meteen dat het een dochtertje is.![]()
Al vanaf dag 1 jaquote:Op donderdag 8 september 2005 22:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Krijgen meerdere mensen kotsneigingen wanneer Chantal lacht of ligt dat puur aan mij?![]()
Het heeft iets weg van Patty Brard.
hehehe, nee, niet door die stem.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:45 schreef caradoc het volgende:
Tja, die suggestieve bb stem ook eh. Hij werkt toch op je in
Ik vond Joost in het begin vreselijk. Nu kan ik hem wel waarderenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:41 schreef Jane het volgende:
Ze zit nu nog in een roes na die envelop-actie, straks dringt weer door dat er op haar is gestemd en komt de onzekerheid met volle kracht terug.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:47 schreef caradoc het volgende:
Lieske is blij aan het zingen. Ze mag er nog zeker twee weken in zitten!
LOL.. jij wordt ook al aardig fanatiek Ungrid verdedigsterquote:
Echt jammer dat die Kraai niet is genomineerd...had er echt wel wat anders van verwacht. Vindt ik het verbazend dat Menno is genomineerd en niet Rob of Joost.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Krijgen meerdere mensen kotsneigingen wanneer Chantal lacht of ligt dat puur aan mij?![]()
Het heeft iets weg van Patty Brard.
Zolang Hummie haar niet omlult vind ik alles bestquote:Op donderdag 8 september 2005 22:50 schreef Tourniquet het volgende:
Hoe lang zit Tanja nu al in de DBK? Ruim een half uur volgens mij. Denk dat het er heftig aan toe gaat!![]()
Inderdaad. Klasse actie van Lieske. Er had inderdaad vanalles in kunnen staan.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:48 schreef BBscanner het volgende:
Leuk om te zien hoe blij Lieske nu is...Eerste het idee dat ze door iedereen werdt uigekotst in het huis, nu lacht ze iedereen uit!
60 minutenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:50 schreef Tourniquet het volgende:
Hoe lang zit Tanja nu al in de DBK? Ruim een half uur volgens mij. Denk dat het er heftig aan toe gaat!![]()
Hoop dat we nog wat van die actie meekrijgen!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:50 schreef Tourniquet het volgende:
Kan iemand die cam niet ff hackenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:50 schreef Tourniquet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |