Dat zou zeker mooi zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 20:17 schreef Showtime het volgende:
Als het nomineren nu is dan is de schade omtrent Roel waarschijnlijk nog beperkt gebleven, zou mooi zijn.
Ik denk ook dat Lieske en Tanja op de bank komen te zitten...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik gok op Lieske en Tanja en in dat geval het moeilijk zijn voor hem terwijl de internet kijkers een andere keus zouden maken denk ik![]()
Volgens het spel denken meer mensen datquote:Op woensdag 7 september 2005 20:21 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Lieske en Tanja op de bank komen te zitten...
Ik hebt goed geantwoord!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:21 schreef eborn het volgende:
Ze moeten er dus 1 noemen?
Nee hoor, elke avond (lees: nacht) kletst het nachtclubje in een uur een topic vol.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:18 schreef eborn het volgende:
[..]
Sowieso is het de afgelopen dagen wat minder druk lijkt het![]()
edit: ... laat maarquote:Op woensdag 7 september 2005 20:23 schreef Martijn31 het volgende:
Lieve mensen, enig idee ?
Ik krijg totaal geen geluid op de online streams...als ik de URL in WMP laad wel, maar als ik bijvoorbeeld die site open met 4 streams tegelijk heb ik totaal geen geluid..
Help would be appreciated
Klopt, ik behoor ook tot dat nachtgroepjequote:Op woensdag 7 september 2005 20:23 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee hoor, elke avond (lees: nacht) kletst het nachtclubje in een uur een topic vol.
En s'nachts gebeurd er meestal helemaal niks, dus kun je nagaan.![]()
Oh halelujah als dat toch zou kunnen/zijnquote:Op woensdag 7 september 2005 20:21 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ik denk ook dat Lieske en Tanja op de bank komen te zitten...
Ze mag der van mij ook uit... Tanja mag er van mij nog wel ff in blijven, ik wil zien hoe het loopt als ze er wat langer in zitquote:Op woensdag 7 september 2005 20:24 schreef KRIBBET het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
Ze mag er van mij nog steeds als 1 van de eerste uit (sorry scanman) en Tanja is ook een hele goede optie
![]()
"Oh halelujah als dat toch zou kunnen/zijn..." Zou God dan toch bestaan?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh halelujah als dat toch zou kunnen/zijn![]()
![]()
Niet zo moeilijk, die gaat nog meer paffenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:25 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Tanja mag er van mij nog wel ff in blijven, ik wil zien hoe het loopt als ze er wat langer in zit
2 maar??quote:Op woensdag 7 september 2005 20:21 schreef eborn het volgende:
[..]
Volgens het spel denken meer mensen datLieske, Tanja en Ralph (maar er zitten er maar 2 op de bank, dus Ralph valt af)
Types als Lieske mis ik niet, ik kan ook m'n naíeve buurmeisje van 15 aanspreken, heb ik dezelfde gesprekken.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:24 schreef KRIBBET het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ze het zullen begrijpen.. Hij deed het tenslotte voor de groep Ze heten niet allemaal Lieske he
![]()
Ze mag er van mij nog steeds als 1 van de eerste uit (sorry scanman) en Tanja is ook een hele goede optie
![]()
Volgens mij is het 'meestal' zo dat de 2 bewoners met de meeste stemmen op het strafbankje komen. Behalve als er een gelijke stand is, dan komen er meer op. Maar ik kan me vergissenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
2 maar??Is dat altijd zo gewwest? ik heb alleen de eerste BB een beetje gezien en kan me niet alles meer herinneren over het bank gebeuren
![]()
Als er maar 2 zitten, zit Roel goed, er zijn er nog 3 voor hem![]()
Dan wel jaquote:Op woensdag 7 september 2005 20:27 schreef TRiXeS het volgende:
"Oh halelujah als dat toch zou kunnen/zijn..." Zou God dan toch bestaan?
Er komen 2 mensen op de bank te zitten. En het nederlandse volk (de sms-sletjes en voornamelijk jongere) stemmen dan wie er uiteindelijk weg gaat..quote:Op woensdag 7 september 2005 20:27 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
2 maar??Is dat altijd zo gewwest? ik heb alleen de eerste BB een beetje gezien en kan me niet alles meer herinneren over het bank gebeuren
![]()
Als er maar 2 zitten, zit Roel goed, er zijn er nog 3 voor hem![]()
En omdat het de eerste stemronde is is er een verrassing van BB: Lieske en Tanja, jullie mogen beide naar huisquote:Op woensdag 7 september 2005 20:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh halelujah als dat toch zou kunnen/zijn![]()
![]()
Ik begin Linda steeds meer een topvrouw te vinden. Ze is echt zichzelf. Een echte brabander met een heerlijke (quote:Op woensdag 7 september 2005 20:29 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, die simpelheid van Linda: "als je niet goed motivatie geeft, moet je lang blijven zitten joh" (over het nomineren in de dagboekkamer)
Ze is wel echt zichzelf
Zolang Joost nog maar even blijft vind ik het goedquote:Op woensdag 7 september 2005 20:25 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ze mag der van mij ook uit... Tanja mag er van mij nog wel ff in blijven, ik wil zien hoe het loopt als ze er wat langer in zit
Meer dan 2 zinnen?? Arme Ralphquote:Op woensdag 7 september 2005 20:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Types als Lieske mis ik niet, ik kan ook m'n naíeve buurmeisje van 15 aanspreken, heb ik dezelfde gesprekken.
Ik heb erg zin in de nominaties, ik hoop dat ze het zo lang en breed mogelijk uitzenden, dus iedereen z'n nominatie uitleg in meer dan 2 zinnen graag![]()
Extra verhalen en extra drama, wat voor meer spanning in het huis gaat zorgen![]()
Als het voetbal saai blijft zoek ik het even opquote:Op woensdag 7 september 2005 20:29 schreef eborn het volgende:
[..]
Volgens mij is het 'meestal' zo dat de 2 bewoners met de meeste stemmen op het strafbankje komen. Behalve als er een gelijke stand is, dan komen er meer op. Maar ik kan me vergissen
Dat isquote:Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef KRIBBET het volgende:
Tanja zal haar kop niet kunnen houden als ze gal mag spuigen![]()
Preciesquote:Op woensdag 7 september 2005 20:32 schreef KRIBBET het volgende:
Zolang Joost nog maar even blijft vind ik het goed![]()
![]()
Kan heerlijk om die kneus lachen![]()
Ja man, zelfs al zou Joost weken alleen in dat huis zitten, vermaakt hij ons nog wel ookquote:Op woensdag 7 september 2005 20:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zolang Joost nog maar even blijft vind ik het goed![]()
![]()
Kan heerlijk om die kneus lachen![]()
Gelukkig! Dan blijven de favorieten nog wel even zittenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:29 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Er komen 2 mensen op de bank te zitten. En het nederlandse volk (de sms-sletjes en voornamelijk jongere) stemmen dan wie er uiteindelijk weg gaat..
Maar als de tv kijkers allemaal horen wat er uit dat strotje kan komen, zullen er weinig mensen haar nog langer daar willen zien (hoop ikquote:Op woensdag 7 september 2005 20:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat iswant als de bewoners dat horen, nomineren ze haar allemaal en kan ze lekker thuis gaan bevallen, doei Tanja
![]()
![]()
Hoorde hem net nog even schreeuwen: WAT ik hoor je niet!! Nomineren?? Ja, doe Leroy maar, die met die bril....enz (ik kreeg van het lachen een hoestbui en heb de rest moeten missenquote:
Alleen de mede-alleenstaande-rokende-zwangere vrouwtjes in Nederland willen haar in BB houden, want daar zien ze zoveel herkenning in.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:39 schreef KRIBBET het volgende:
Maar als de tv kijkers allemaal horen wat er uit dat strotje kan komen, zullen er weinig mensen haar nog langer daar willen zien (hoop ik)
Hoop dat de circus voorstelling het dieptepunt was (behalve het oefenen voor de spiegelquote:Op woensdag 7 september 2005 20:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja man, zelfs al zou Joost weken alleen in dat huis zitten, vermaakt hij ons nog wel ook![]()
![]()
Alle "mede-alleenstaande-rokende-zwangere vrouwtjes in Nederland " zijn zo verschrikkelijk grof in de mondquote:Op woensdag 7 september 2005 20:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Alleen de mede-alleenstaande-rokende-zwangere vrouwtjes in Nederland willen haar in BB houden, want daar zien ze zoveel herkenning in.![]()
![]()
![]()
Nee, die zijn niet grof in de mond, maar die herkennen Tanja's eenzaamheid, het verdriet dat ze "alleen" zwanger is en straks merendeel alleen het kindje op gaat voeden.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Alle "mede-alleenstaande-rokende-zwangere vrouwtjes in Nederland " zijn zo verschrikkelijk grof in de mond(om daarna te zeggen dat zij dat nooit zou doen en zeggen want dat doet een dame niet en ik heb klasse
![]()
![]()
)
joost nietquote:Op woensdag 7 september 2005 20:42 schreef Rica het volgende:
Joost en Linda zullen wel genomineerd zijn.
Nee ik bedoelde ook niet dat ie ons alleen kan vermaken, dat hij weer circus gaat doenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:44 schreef KRIBBET het volgende:
Hoop dat de circus voorstelling het dieptepunt was (behalve het oefenen voor de spiegel)
Maar het zijn van die kleine simpele opmerkingen![]()
Waarom geen Feyenoord brandblussers? Heel simpel maar waarschijnlijk zonder dat ie het zelf in de gaten heeft heel goed getimed![]()
Ergens vrees ik er nog voor...quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:48 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee, die zijn niet grof in de mond, maar die herkennen Tanja's eenzaamheid, het verdriet dat ze "alleen" zwanger is en straks merendeel alleen het kindje op gaat voeden.
Die vinden haar egoïsme ook niet erg (dat alle gesprekken over haar gaan elke dag en ze nooit iets aan een ander vraagt of interesse heeft).
Dat zal zeker gebeuren, hij kan heel moeilijk zijn bek houden gelukkigquote:Op woensdag 7 september 2005 20:50 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde ook niet dat ie ons alleen kan vermaken, dat hij weer circus gaat doen![]()
Gewoon grapjes maken, tegen zichzelf lullen...![]()
Zolang ze de eierstokken vasthoudt is er toch niets aan de handquote:Op woensdag 7 september 2005 21:05 schreef cuall het volgende:
ha ha, "Linda : laat Ingrid maar vallen, maar de eieren..."
Ik hoop zo van nietquote:Op woensdag 7 september 2005 21:03 schreef CartWOman het volgende:
Volgens mij zei Menno "Joost" tegen Ingrid, net op de bank, achter een kussentje.
Aangezien hij net uit de DBK kwam.... het zou kunnen.
En waarom zijn er geen screenshots van voorbij gekomen?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:14 schreef Flakkie01 het volgende:
lieske zoent met menno "zo de eerst bb tongzoen oh nee de tweede" De tweede ?!?! wie wat waar![]()
Zal wel een sneer zijn geweest richting Tanjaquote:Op woensdag 7 september 2005 21:14 schreef Flakkie01 het volgende:
lieske zoent met menno "zo de eerst bb tongzoen oh nee de tweede" De tweede ?!?! wie wat waar![]()
sorry "te laat te laat zei winnetou het zaad is al naar binnen toe!"quote:Op woensdag 7 september 2005 21:17 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
En waarom zijn er geen screenshots van voorbij gekomen?
idd, wat is er met die gast? egt vrolijk kijkt ie nietquote:Op woensdag 7 september 2005 21:18 schreef charlysilva het volgende:
huh Roel in tranen?
Ook off topic) Deze wedstrijd kunnen ze Cocu wel missen maar weet niet wat de volgende tegenstander en hoeveel wedstrijden ze nog moeten spelenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:07 schreef cuall het volgende:
[off topic] muiten op tv bij het voetballen, goeie zet Cocu (krijgt rood) kut Andorra
Dat is Lieske de corpssletquote:Op woensdag 7 september 2005 21:19 schreef caradoc het volgende:
Wie is die persoon naast roel? Ligt het aan mij of heb ik haar nooit eerder gezien?
echt waar?? Wat heeft ie met z'n been dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
On topic, Rob zal het voetbal wel missen denk ik hij had een hele goede voetballer kunnen maar er is iets met zijn been gebeurd, wist je dat al![]()
Ach ze heeft hooguit een half uur in de badkamer gestaan. Dat mag je wat mij betreft best een metamorfose noemenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:21 schreef caradoc het volgende:
Nee toch, lieske? Misschien is het de camarehoek, maar dat is lieske toch niet? Heeft ze een metamorfoze ( of hij je het ook schrijft ) gehad? :/
Wist je dat? Nou, luister, toen hij 16 was is hij aangereden en .................... ach, het zal nog wel een keer of 20 voorbij komenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
echt waar?? Wat heeft ie met z'n been dan?![]()
Zit in de dbk om te nominerenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:25 schreef caradoc het volgende:
Roel is helemaal niet meer in beeld, grrrr
Misschien wel het beste wat hij kan doenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:25 schreef Quembel het volgende:
Roel doet net alsof hij diarree heeft. Zo probeert hij te verdoezelen dat hij zich niet met de opdracht bezighoudt: zijn geheime missie.
was dat voor of nadat hij profvoetballer wasquote:Op woensdag 7 september 2005 21:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wist je dat? Nou, luister, toen hij 16 was is hij aangereden en .................... ach, het zal nog wel een keer of 20 voorbij komen![]()
![]()
Vroeger waren ze ook nog eens arm, dat schijnt er ook nog wat mee te maken te hebbenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
echt waar?? Wat heeft ie met z'n been dan?![]()
Ja nu wel, maar toen ik dat schreef was die gewoon nog in de kamer. Eventjes daarvoor was hij vol in het beeld en (deed alsof) het moeilijk met hem ging.quote:
Dat kwam naar buiten nadat hij zijn been kwijt was, toen wilde Ajax hem opeens wel hebben, ze zochten nog een linkspootquote:Op woensdag 7 september 2005 21:31 schreef Showtime het volgende:
[..]
was dat voor of nadat hij profvoetballer was![]()
zei ze dat?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:31 schreef cuall het volgende:
Dido heeft teringmongolen als fans die op haar gaan stemmen/sms-en
Ik ben even kwijt of het nu zijn linker of rechter arm wasquote:Op woensdag 7 september 2005 21:32 schreef EmjaY het volgende:
[..]
Vroeger waren ze ook nog eens arm, dat schijnt er ook nog wat mee te maken te hebben![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 7 september 2005 21:35 schreef Quembel het volgende:
bedankt Eborn, mijn beurt om me te registreren.
Ik hoorde het net roepen van de andere kant van de schuttingquote:Op woensdag 7 september 2005 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
zei ze dat?
of zeg jíj dat?
Volgens mij stemmen er enkel mannen op Dido, die haar nog wat langer op de streams willen zien rondhuppelen.
Al die wijven kunnen haar niet luchten of zien. Veel te mooi.![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:36 schreef buzzer het volgende:
zijn de eieren nog heel ?
Als je je hoofd er maar bijhoud.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt of het nu zijn linker of rechter arm wasWel erg hoor, je been en je arm moeten missen en profvoetballer kunnen worden
![]()
je moet niet op iemand stemmen, maar tegenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:31 schreef cuall het volgende:
Dido heeft teringmongolen als fans die op haar gaan stemmen/sms-en
Gevoel voor humor heeft ze welquote:Op woensdag 7 september 2005 21:39 schreef caradoc het volgende:
Chantal vind het achterbaks om over iemand iets te zeggen tegen derden. Het is niet haar stijl. JAAAAAAAAAAAAAAAHOOOOOOOOOOOR chantal.
dat zei ze toen ze aan het praten waren wie er in het land zouden gaan stemmenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
zei ze dat?
of zeg jíj dat?
Volgens mij stemmen er enkel mannen op Dido, die haar nog wat langer op de streams willen zien rondhuppelen.
Al die wijven kunnen haar niet luchten of zien. Veel te mooi.![]()
Als je te lang naar Rob luisterd raak je vanzelf de kluts kwijt, je kop daarna verliezen is een eitjequote:Op woensdag 7 september 2005 21:40 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Als je je hoofd er maar bijhoud.![]()
Ik ben zo bang dat het Joost zal wordenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:43 schreef flugeltje het volgende:
Tien tegen één dat Tanja morgen ook genomineerd wordt... Degene die bij haar op de bank zit kan donderop zeggen dat hij/zij eruit vliegt.
Tja, Nathalie is geen verassing.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:47 schreef vw_caddy het volgende:
Rob en Nathalie hebben Ralph gestemd zo te horen?
Hmm.... tja, de vraag is even hoe we met dat soort dingen om moeten gaan. De eerste ronde is nog een beetje een proef, maar als nou blijkt dat BB het niet zo nauw neemt met het 'straffen' van mensen die hun nominaties verklappen, dan moeten we het spel sluiten voor de nominatiesquote:Op woensdag 7 september 2005 21:48 schreef Quembel het volgende:
dat dacht ik ook te horen ja, dat Rob ook Ralph gestemd heeft
Na vanmiddag was het van Rob ook geen verrassing meerquote:
Heb ik gemist helaasquote:Op woensdag 7 september 2005 21:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Na vanmiddag was het van Rob ook geen verrassing meerDie reactie van hem toen Ralph met knotsen en ragout aan kwam lopen
![]()
![]()
![]()
als je hoort waarover het gesprek gaat zou ik me ook afzonderenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
stream 3: Roel zit ook fysiek afgezonderd
Joost wordt eccht niet genomineerd hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat het Joost zal worden![]()
![]()
![]()
![]()
Ze die bolle en lieske op de bank en je hebt een win win situatie![]()
Hoelang duurt het voor ik de activatie mail ontvang?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:33 schreef eborn het volgende:
Voor iedereen die meedoet aan het nominatiespel: de database is weer open tot morgenmiddag 12.00 uur, of eerder als blijkt dat er toch over de nominaties gesproken wordt (wat me sterk lijkt, maar toch).
De server verstuurd hem direct, dus het hangt vooral af van je eigen mailprovider.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:54 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Hoelang duurt het voor ik de activatie mail ontvang?
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:57 schreef eborn het volgende:
[..]
De server verstuurd hem direct, dus het hangt vooral af van je eigen mailprovider.
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:58 schreef eborn het volgende:
Wokkel, je mailbox zit vol: "wanadoo.nl platform: said: 552 5.2.2 Over quota"
Maak 'm even leeg, dan stuur ik hem opnieuw
alarm van eerste maandag in de maand ging af en rob was de enige die wakker was toen heeft hij meteen op het klokje van de wirlpool gekeken en daar haalt hij zijn tijd vandaan, en niemand weet zijn geheimpjequote:
Nou, hij vroeg nu ook nadrukkelijk wat de tijd op de Jacuzzi was. En toen vroeg men zich af of ze hem wel eens verstelden (BB). Dus de rest weet wel hoe Rob het berekendquote:Op woensdag 7 september 2005 22:01 schreef Flakkie01 het volgende:
alarm van eerste maandag in de maand ging af en rob was de enige die wakker was toen heeft hij meteen op het klokje van de wirlpool gekeken en daar haalt hij zijn tijd vandaan, en niemand weet zijn geheimpje
Dat mag allemaal niet als je zwanger bent hequote:Op woensdag 7 september 2005 22:02 schreef cuall het volgende:
Ze laat die kerels haar bed opmaken, hoe bedoel je lui!
kennelijk hebben de anderen dus trieste matjesquote:Op woensdag 7 september 2005 22:00 schreef Quembel het volgende:
nieuw matras voor Tanja?
toch ff bijlezenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:04 schreef Lolalala het volgende:
Ik heb nog niks bijgelezen
Maar wat is de geheime opdracht van Roel?
En heeft er nou al iemand gezoend?
Roels geheime missiequote:Op woensdag 7 september 2005 22:04 schreef Lolalala het volgende:
Maar wat is de geheime opdracht van Roel?
Dan heb je echt wat gemistquote:Op woensdag 7 september 2005 21:51 schreef eborn het volgende:
[..]
Heb ik gemist helaasMaar voor Rob is er verder ook weinig keus gok ik. Misschien dat hij Linda zou kiezen, daar heeft hij ook weinig mee. Maar verder...
Oke ik lees wel even bij. Maar iemand een idee in welk topic ik het beste kan beginnen? Of waar het ongeveer staat?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:06 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
toch ff bijlezen
roel moet diaree faken
ja er is gezoend
Ik weet dat hij er nu beter voorstaat dan in het begin maar moet het eerst nog is zienquote:Op woensdag 7 september 2005 21:52 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Joost wordt eccht niet genomineerd hoor.
Ja, het was net op stream 3.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:00 schreef Quembel het volgende:
nieuw matras voor Tanja?
Uit schaamte opdat ze net in de dbk haar naam hebben genoemdquote:Op woensdag 7 september 2005 22:02 schreef qo_ob het volgende:
Liesje wordt lekker genegeerd, wel sneu
roel geheime missie zie je al staan maar dat zoenen is wat vaag want lieske en menno zoende en toen zei lieske "dit is de eerste tongzoen in bb oh nee de tweede"Oke ik tong net ff wat anders dan lieske want het was gewoon een zoen en die andere zoen heb ik niet meegekregenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:08 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Oke ik lees wel even bij. Maar iemand een idee in welk topic ik het beste kan beginnen? Of waar het ongeveer staat?
Nee, ook hier is nog niet gescoortquote:Op woensdag 7 september 2005 22:08 schreef Showtime het volgende:
sorry was ff voetbal kijken, is er al geneukt?
Is vrij normaal dat je dit doet voor een zwangere vrouw.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:02 schreef cuall het volgende:
Ze laat die kerels haar bed opmaken, hoe bedoel je lui!
Maar ik zie Roel het ook doen en dat lijkt me niet handig als je jezelf ziek wil voordoenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:13 schreef Quembel het volgende:
hij kan het nog goed ook he.
Maar 1 van hen kan dan nog steeds scorenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef Showtime het volgende:
[..]
Menno en Van Nistelrooij denken beide vanacht alleen nog aan een paal.
die op het veld heeft hem erin liggen, nu die in het BB huis nogquote:Op woensdag 7 september 2005 22:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar 1 van hen kan dan nog steeds scoren![]()
![]()
![]()
Jep, ze zei iets over: "Ik kom net uit bed" oid.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:27 schreef Jane het volgende:
Nathalie moet haar zender checken, maar ik zie haar alleen maar klooien met dat springtouw. Heeft ze het wel gehoord?
Voor als nog ligt ze alleen in bed dus dat zal niet zo snel meer gebeuren maar we wachten het maar even afquote:Op woensdag 7 september 2005 22:18 schreef Showtime het volgende:
[..]
die op het veld heeft hem erin liggen, nu die in het BB huis nog
Terwijl die kerel het bij het missen van de pingel hetzelfde in zijn gezicht deed. Was dus even terugpestenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:28 schreef KRIBBET het volgende:
Off top. Wist trouwens niet dat je een gele kaart kon krijgen voor juichen (in het gezicht van de tegenstander)
Zelden zo'n slechte scheids meegemaaktquote:Op woensdag 7 september 2005 22:30 schreef eborn het volgende:
[..]
Terwijl die kerel het bij het missen van de pingel hetzelfde zijn gezicht deed. Was dus even terugpesten
Allrighty, dus het was meer gewoon een kus op de mond?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:12 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
roel geheime missie zie je al staan maar dat zoenen is wat vaag want lieske en menno zoende en toen zei lieske "dit is de eerste tongzoen in bb oh nee de tweede"Oke ik tong net ff wat anders dan lieske want het was gewoon een zoen en die andere zoen heb ik niet meegekregen
De kortste tongzoen uit de menselijke geschiedenis denk ik danquote:Op woensdag 7 september 2005 22:33 schreef Lolalala het volgende:
[..]
Allrighty, dus het was meer gewoon een kus op de mond?![]()
Ja, Nathalie zender checken. Dat was het wel volgens mijquote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Nog wat interessants gebeurd hier?
Wat lijkt me die opdracht van Roel moeilijk trouwens
Werd nog een beetje genomineerd, en Rob en Nathalie hebben op Ralph gestemd. Maar van de rest niets neequote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef scanman01 het volgende:
Nog wat interessants gebeurd hier?
Wat lijkt me die opdracht van Roel moeilijk trouwens
Vooral het wegstemmen van je 'maatjes' weet ze nog preciesquote:Op woensdag 7 september 2005 22:39 schreef Jane het volgende:
God, Chantal weet nog precies hoe de nominaties in BB1 zijn gegaan, hoor!
Rob is dus idd heel erg kinderachtig.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:38 schreef vw_caddy het volgende:
Rob en Nathalie hebben op Ralph gestemd.
Het is net alsof ze de hele tijd echt vals kijkt. Zal wel niet, maar .....quote:Op woensdag 7 september 2005 22:39 schreef eborn het volgende:
[..]
De blijdschap van haar nieuwe matras is niet echt af te lezen op die foto
Haar gezicht valt gewoon zo als ze geen spieren aanspant gok ikquote:Op woensdag 7 september 2005 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is net alsof ze de hele tijd echt vals kijkt. Zal wel niet, maar .....
Dat zei ik gister toch al, met z'n fake krampjesquote:Op woensdag 7 september 2005 22:07 schreef Wokkel het volgende:
Om de anderen niet teveel tegen zich in het harnas te jagen, besluit hij net te doen alsof hij niet fit is.
Volgens mij worden reels 7 en 8 regelmatig overtreden!quote:1:Contact met de buitenwereld is verboden. Boeken, schrijfmateriaal, klokken, telefoons en electrische apparaten zijn verboden.
2:De bewoners worden zeven dagen per week en 24 uur per dag gefilmd. Zij moeten hun persoonlijke microfoons altijd bij zich dragen.
3:De Dagboekkamer is de enige plek in het huis waar de bewoners een persoonlijk gesprek met Big Brother aan kunnen gaan.
4:Bezoek aan de Dagboekkamer is verplicht.
5:Nominaties voor het wegstemmen van bewoners zijn verplicht.
6:De bewoners zijn verplicht nominaties eerlijk en steekhoudend te beargumenteren.
7:Het is verboden nominaties te bediscussiëren, of andermans nominaties te beïnvloeden.
8:Het is niet toegestaan om details te bespreken over de besteding van het eventuele prijzengeld.
9:Alle taken en opdrachten dienen gezamelijk uitgevoerd te worden. Het wekelijks budget is van de resultaten afhankelijk.
10:Bewoners mogen geen geweld tegen hun medebewoners gebruiken.
11:Verwijdering uit het huis geschiedt na een publieke stemming.
12:Bewoners mogen te allen tijde het huis vrijwillig verlaten. Hiermee verliezen zij het recht op een prijs. Zij kunnen vervangen worden.
13:Als een bewoner de regels verbreekt kan hij gevraagd worden het huis te verlaten. Daarmee verliest hij of zij het recht op een prijs. Verwijderde bewoners kunnen vervangen worden.
14:Big Brother kan altijd de regels aanpassen.
Want?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Rob is dus idd heel erg kinderachtig.
Is er al genomineerd dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:43 schreef schatje het volgende:
Menno en ingrid hebben als het goed is niet op Ralph gestemd. Natuurlijk wel met een reden. Namelijk dat hij goed van pas kan komen bij fysieke opdrachten.
Iddquote:Op woensdag 7 september 2005 22:42 schreef Tourniquet het volgende:
Valt me op de het nu weer hebben over de besteding van het prijzengeld. Nog even de regels:
[..]
Volgens mij worden reels 7 en 8 regelmatig overtreden!
Nath zou er dus al uit moeten.quote:7:Het is verboden nominaties te bediscussiëren, of andermans nominaties te beïnvloeden.
Nou ja, ik zie niet echt een reden waarom Rob nu juist op Ralph zou stemmen. Laat ik het zo zeggen, ik ben benieuwd naar zijn onderbouwing.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Want?
Stemt ie op Ralph om Naat te "steunen"?
Waarschijnlijk hebben de meeste bewoners naast hun contract ook de spelregels niet gelezenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:45 schreef Flakkie01 het volgende:
is deze regel niet een klein beetje overtreden?
Morgen suffiequote:Op woensdag 7 september 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Komt de uitslag vanavond nog?
Misschien vindt ie Ralph wel de minst leuke bewoner, omdat het een saaie gauzâh is met alleen een lekkâh dialectquote:Op woensdag 7 september 2005 22:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie niet echt een reden waarom Rob nu juist op Ralph zou stemmen. Laat ik het zo zeggen, ik ben benieuwd naar zijn onderbouwing.
idd, die gast heeft echt al bijna de hele wereld gezienquote:Op woensdag 7 september 2005 22:48 schreef schatje het volgende:
Menno lijkt mij gezien zijn ervaring met de reiswereld wel een geschikte gozer voor het presenteren van een reisprogramma.
Scan capt teveelquote:
reden van rob zal zijn omdat hij niks met hem heeft of een andere kutsmoesquote:Op woensdag 7 september 2005 22:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie niet echt een reden waarom Rob nu juist op Ralph zou stemmen. Laat ik het zo zeggen, ik ben benieuwd naar zijn onderbouwing.
Volgens mij niet. Vraag me af wanneer wel. Waarschijnlijk morgen live... maar de vraag is dan wanneer ze de stemmen van het publiek laten zien en iemand het huis moet verlaten.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Komt de uitslag vanavond nog?
Ja, ik dacht 'laat ik een keer niks zeggen', maar het viel wel weer op.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:48 schreef eborn het volgende:
Dido: "Dom he? Dom he?"
Daar gaan we weer...
Ze kan beter zeggen dat ze de helft aan de kankerbestrijding ofzo geeft.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:47 schreef cuall het volgende:
ze fantaseren over wat ze doen als ze winnen. Linda geeft haar geld aan haar ouders zodat die weer dichterbij kunnen wonen, ze wil alleen geld voor rijbewijs en 2e hands auto
Of niet, waardoor hij bij zo'n programma flink door de mand valtquote:Op woensdag 7 september 2005 22:49 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
idd, die gast heeft echt al bijna de hele wereld gezien![]()
Da dacht ik ook al, maar bij vorige edities kwam de uitslag toch snel na het nomineren?quote:
Tenenkrommend elke keerquote:Op woensdag 7 september 2005 22:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik dacht 'laat ik een keer niks zeggen', maar het viel wel weer op.
Ik denk dat je bij zo'n programma zelf veel leertquote:Op woensdag 7 september 2005 22:50 schreef eborn het volgende:
[..]
Of niet, waardoor hij bij zo'n programma flink door de mand valt
Okee, dan moest ik dat maar eens sterk gaan minderen. Wil niet te veel missen natuurlijk.quote:
Wat leuk, dank jequote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef Jane het volgende:
Dido vindt het leuk om op tv te zijn!
Nee?! Echt? Meen je dat nou? Goh!
"Dank je wel"quote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef Jane het volgende:
Dido vindt het leuk om op tv te zijn!
Nee?! Echt? Meen je dat nou? Goh!
Nooooooquote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, dan moest ik dat maar eens sterk gaan minderen. Wil niet te veel missen natuurlijk.
Dacht dat wij mannen altijd multi-tasking waren scanquote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, dan moest ik dat maar eens sterk gaan minderen. Wil niet te veel missen natuurlijk.
Volgens mij was het nomineren toen altijd na de live uitzending. Aan het einde van de uitzending hoorde je dan wel een nominatie. De rest kon je dan volgen op het internet.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Da dacht ik ook al, maar bij vorige edities kwam de uitslag toch snel na het nomineren?
Nee joh, gewoon door cappen en af en toe gewoon ff hard door het topic heen blèren of er iets gebeurd isquote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik hier allemaal zit te multi tasken....quote:Op woensdag 7 september 2005 22:53 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dacht dat wij mannen altijd multi-tasking waren scan![]()
En dat was nog eens leukquote:Op woensdag 7 september 2005 22:56 schreef Jane het volgende:
Nou Rob, we hebben van Lieske al behoorlijk wat emoties gezien.
inderdaad. als ze het nou gewoon afwachten... en dan zie ik morgen (helaas) op video wie wie genomineerd heeft...quote:
Is op zich wel leuk, maar ze moeten er namen bij noemen. Belachelijk dat dat niet meer mag. Zal wel zijn omdat ze dat 'geheim' willen houden totaan de live morgen.quote:
Ja, Chantal vergeet dat totaal! Ze heeft ook de camera's al sinds dag 1 niet meer door.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:59 schreef Jane het volgende:
Chantal vergeet dat ze elke avond op tv is.
Tuurlijk Chantal.![]()
Heeft het ooit gemogen dan? Volgens mij bestond die regel bij BB1 ook al.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Is op zich wel leuk, maar ze moeten er namen bij noemen. Belachelijk dat dat niet meer mag. Zal wel zijn omdat ze dat 'geheim' willen houden totaan de live morgen.
Neequote:Op woensdag 7 september 2005 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
wisten jullie dat er ook een tanja-support-topic is?
Inderdaad. Was toen ook al verboden. Misschien dat het later niet zo moeilijk meer over gedaan werd? (heb van nr. 3 en 4 helemaal niks gezien)quote:Op woensdag 7 september 2005 23:01 schreef eborn het volgende:
[..]
Heeft het ooit gemogen dan? Volgens mij bestond die regel bij BB1 ook al.
Jullie lullen normaal meer, dan lijken de caps minderquote:Op woensdag 7 september 2005 23:02 schreef TRiXeS het volgende:
Zeg scanman, je kan ook overdrijven met die caps he
Same here. Maar goed, men houdt zich er nu ook niet echt aanquote:Op woensdag 7 september 2005 23:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Inderdaad. Was toen ook al verboden. Misschien dat het later niet zo moeilijk meer over gedaan werd? (heb van nr. 3 en 4 helemaal niks gezien)
Ik weet dat er meerdere keren over gepraat is met namen erbij. Maar volgens mij was dat idd pas nádat het al op tv bekend was gemaakt.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:01 schreef eborn het volgende:
[..]
Heeft het ooit gemogen dan? Volgens mij bestond die regel bij BB1 ook al.
Hij's goedquote:Op woensdag 7 september 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jullie lullen normaal meer, dan lijken de caps minder
Dat zou kunnen inderdaad. Volgens mij zei Rob nu ook dat hij er met de rest over wilde praten zodra de nominaties voorbij waren. Misschien mag dat wel of wordt dat toegestaan. Op zich is het kwaad dan al geschied namelijkquote:Op woensdag 7 september 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet dat er meerdere keren over gepraat is met namen erbij. Maar volgens mij was dat idd pas nádat het al op tv bekend was gemaakt.
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
o, caps zijn foto`s
Ik dacht eerst: CAPLOCK CAPS![]()
Ik dacht al, ik zie nergens hoofdletters![]()
er is ook een haat toppicquote:Op woensdag 7 september 2005 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
wisten jullie dat er ook een tanja-support-topic is?
Wie weet wordt de weekopdracht wel weer verlengd, net als bij dat fietsenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:08 schreef Quembel het volgende:
Joost: " welterusten Roel, morgen weer beter he?" Ze moesten eens weten.
iddquote:Op woensdag 7 september 2005 23:08 schreef Quembel het volgende:
Joost: " welterusten Roel, morgen weer beter he?" Ze moesten eens weten.
daar kan wel eens wat in zitten waarom moest ralph anders dat brandweer gedoe uitleggen..quote:Op woensdag 7 september 2005 23:10 schreef schatje het volgende:
Komende nacht gaat het brandalarm af. Let maar op. Ik denk ook dat de opdracht dan meteen mislukt is.
Gewoonte.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:10 schreef TRiXeS het volgende:
Zeg schatje, wrom heb je altijd zo'n leuke smilie voor je naam bij je post
Kijk, ik heb hem ook.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:10 schreef TRiXeS het volgende:
Zeg schatje, wrom heb je altijd zo'n leuke smilie voor je naam bij je post
Preciesquote:Op woensdag 7 september 2005 23:11 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
daar kan wel eens wat in zitten waarom moest ralph anders dat brandweer gedoe uitleggen..
![]()
En daar gaat mijn nachtrustquote:Op woensdag 7 september 2005 23:11 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
daar kan wel eens wat in zitten waarom moest ralph anders dat brandweer gedoe uitleggen..
![]()
Ingrid zal dan de hele boel bij elkaar vloeken. Ze heeft er toch al zo de pest inquote:Op woensdag 7 september 2005 23:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En daar gaat mijn nachtrust![]()
Dit wil ik niet missen natuurlijk
![]()
Snap jij het nog?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:14 schreef Jane het volgende:
Dido: Als ze me heel erg stom vinden, dan verhuis ik.
Nadat ze net verteld had dat ze zich er niks van aantrok wat mensen dachten.
En dan is het weer: "Wil ... Ingrid ... naar de dagboekkamer komen?"quote:Op woensdag 7 september 2005 23:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Ingrid zal dan de hele boel bij elkaar vloeken. Ze heeft er toch al zo de pest in.
Nee, wordt morgen bekend gemaakt.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:14 schreef BVO het volgende:
Is er al bekend wie wie genomineerd heeft??
En nog een reden om langer op te blijvenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Ingrid zal dan de hele boel bij elkaar vloeken. Ze heeft er toch al zo de pest in.
capturequote:Op woensdag 7 september 2005 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
o, caps zijn foto`s
Ik dacht eerst: CAPLOCK CAPS![]()
Ik dacht al, ik zie nergens hoofdletters![]()
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ze de genomineerde in de live uitzending bekend maken en dat voor het eind van de aflevering er al iemand uitgaatquote:Op woensdag 7 september 2005 23:18 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Nee, wordt morgen bekend gemaakt.
Het was eerst toch altijd zo dat er een week lang gestemd kon worden, dacht ik? Dus de ene week wordt er genomineerd, de andere week gaat er iemand uit op donderdag.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:21 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ze de genomineerde in de live uitzending bekend maken en dat voor het eind van de aflevering er al iemand uitgaat![]()
Er is dan maar een klein uurtje om te stemmen en dat lijkt me te weinig voor Ome John![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |