Ja, Chantal vergeet dat totaal! Ze heeft ook de camera's al sinds dag 1 niet meer door.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:59 schreef Jane het volgende:
Chantal vergeet dat ze elke avond op tv is.
Tuurlijk Chantal.![]()
Heeft het ooit gemogen dan? Volgens mij bestond die regel bij BB1 ook al.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:59 schreef scanman01 het volgende:
Is op zich wel leuk, maar ze moeten er namen bij noemen. Belachelijk dat dat niet meer mag. Zal wel zijn omdat ze dat 'geheim' willen houden totaan de live morgen.
Neequote:Op woensdag 7 september 2005 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
wisten jullie dat er ook een tanja-support-topic is?
Inderdaad. Was toen ook al verboden. Misschien dat het later niet zo moeilijk meer over gedaan werd? (heb van nr. 3 en 4 helemaal niks gezien)quote:Op woensdag 7 september 2005 23:01 schreef eborn het volgende:
[..]
Heeft het ooit gemogen dan? Volgens mij bestond die regel bij BB1 ook al.
Jullie lullen normaal meer, dan lijken de caps minderquote:Op woensdag 7 september 2005 23:02 schreef TRiXeS het volgende:
Zeg scanman, je kan ook overdrijven met die caps he
Same here. Maar goed, men houdt zich er nu ook niet echt aanquote:Op woensdag 7 september 2005 23:03 schreef Jane het volgende:
[..]
Inderdaad. Was toen ook al verboden. Misschien dat het later niet zo moeilijk meer over gedaan werd? (heb van nr. 3 en 4 helemaal niks gezien)
Ik weet dat er meerdere keren over gepraat is met namen erbij. Maar volgens mij was dat idd pas nádat het al op tv bekend was gemaakt.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:01 schreef eborn het volgende:
[..]
Heeft het ooit gemogen dan? Volgens mij bestond die regel bij BB1 ook al.
Hij's goedquote:Op woensdag 7 september 2005 23:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jullie lullen normaal meer, dan lijken de caps minder
Dat zou kunnen inderdaad. Volgens mij zei Rob nu ook dat hij er met de rest over wilde praten zodra de nominaties voorbij waren. Misschien mag dat wel of wordt dat toegestaan. Op zich is het kwaad dan al geschied namelijkquote:Op woensdag 7 september 2005 23:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik weet dat er meerdere keren over gepraat is met namen erbij. Maar volgens mij was dat idd pas nádat het al op tv bekend was gemaakt.
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
o, caps zijn foto`s
Ik dacht eerst: CAPLOCK CAPS![]()
Ik dacht al, ik zie nergens hoofdletters![]()
er is ook een haat toppicquote:Op woensdag 7 september 2005 23:02 schreef Peter6000 het volgende:
wisten jullie dat er ook een tanja-support-topic is?
Wie weet wordt de weekopdracht wel weer verlengd, net als bij dat fietsenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:08 schreef Quembel het volgende:
Joost: " welterusten Roel, morgen weer beter he?" Ze moesten eens weten.
iddquote:Op woensdag 7 september 2005 23:08 schreef Quembel het volgende:
Joost: " welterusten Roel, morgen weer beter he?" Ze moesten eens weten.
daar kan wel eens wat in zitten waarom moest ralph anders dat brandweer gedoe uitleggen..quote:Op woensdag 7 september 2005 23:10 schreef schatje het volgende:
Komende nacht gaat het brandalarm af. Let maar op. Ik denk ook dat de opdracht dan meteen mislukt is.
Gewoonte.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:10 schreef TRiXeS het volgende:
Zeg schatje, wrom heb je altijd zo'n leuke smilie voor je naam bij je post
Kijk, ik heb hem ook.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:10 schreef TRiXeS het volgende:
Zeg schatje, wrom heb je altijd zo'n leuke smilie voor je naam bij je post
Preciesquote:Op woensdag 7 september 2005 23:11 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
daar kan wel eens wat in zitten waarom moest ralph anders dat brandweer gedoe uitleggen..
![]()
En daar gaat mijn nachtrustquote:Op woensdag 7 september 2005 23:11 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
daar kan wel eens wat in zitten waarom moest ralph anders dat brandweer gedoe uitleggen..
![]()
Ingrid zal dan de hele boel bij elkaar vloeken. Ze heeft er toch al zo de pest inquote:Op woensdag 7 september 2005 23:14 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En daar gaat mijn nachtrust![]()
Dit wil ik niet missen natuurlijk
![]()
Snap jij het nog?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:14 schreef Jane het volgende:
Dido: Als ze me heel erg stom vinden, dan verhuis ik.
Nadat ze net verteld had dat ze zich er niks van aantrok wat mensen dachten.
En dan is het weer: "Wil ... Ingrid ... naar de dagboekkamer komen?"quote:Op woensdag 7 september 2005 23:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Ingrid zal dan de hele boel bij elkaar vloeken. Ze heeft er toch al zo de pest in.
Nee, wordt morgen bekend gemaakt.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:14 schreef BVO het volgende:
Is er al bekend wie wie genomineerd heeft??
En nog een reden om langer op te blijvenquote:Op woensdag 7 september 2005 23:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Ingrid zal dan de hele boel bij elkaar vloeken. Ze heeft er toch al zo de pest in.
capturequote:Op woensdag 7 september 2005 23:05 schreef Peter6000 het volgende:
o, caps zijn foto`s
Ik dacht eerst: CAPLOCK CAPS![]()
Ik dacht al, ik zie nergens hoofdletters![]()
Ik kan me nog steeds niet voorstellen dat ze de genomineerde in de live uitzending bekend maken en dat voor het eind van de aflevering er al iemand uitgaatquote:Op woensdag 7 september 2005 23:18 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Nee, wordt morgen bekend gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |