Ze kan beter zeggen dat ze de helft aan de kankerbestrijding ofzo geeft.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:47 schreef cuall het volgende:
ze fantaseren over wat ze doen als ze winnen. Linda geeft haar geld aan haar ouders zodat die weer dichterbij kunnen wonen, ze wil alleen geld voor rijbewijs en 2e hands auto
Of niet, waardoor hij bij zo'n programma flink door de mand valtquote:Op woensdag 7 september 2005 22:49 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
idd, die gast heeft echt al bijna de hele wereld gezien![]()
Da dacht ik ook al, maar bij vorige edities kwam de uitslag toch snel na het nomineren?quote:
Tenenkrommend elke keerquote:Op woensdag 7 september 2005 22:49 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik dacht 'laat ik een keer niks zeggen', maar het viel wel weer op.
Ik denk dat je bij zo'n programma zelf veel leertquote:Op woensdag 7 september 2005 22:50 schreef eborn het volgende:
[..]
Of niet, waardoor hij bij zo'n programma flink door de mand valt
Okee, dan moest ik dat maar eens sterk gaan minderen. Wil niet te veel missen natuurlijk.quote:
Wat leuk, dank jequote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef Jane het volgende:
Dido vindt het leuk om op tv te zijn!
Nee?! Echt? Meen je dat nou? Goh!
"Dank je wel"quote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef Jane het volgende:
Dido vindt het leuk om op tv te zijn!
Nee?! Echt? Meen je dat nou? Goh!
Nooooooquote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, dan moest ik dat maar eens sterk gaan minderen. Wil niet te veel missen natuurlijk.
Dacht dat wij mannen altijd multi-tasking waren scanquote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee, dan moest ik dat maar eens sterk gaan minderen. Wil niet te veel missen natuurlijk.
Volgens mij was het nomineren toen altijd na de live uitzending. Aan het einde van de uitzending hoorde je dan wel een nominatie. De rest kon je dan volgen op het internet.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Da dacht ik ook al, maar bij vorige edities kwam de uitslag toch snel na het nomineren?
Nee joh, gewoon door cappen en af en toe gewoon ff hard door het topic heen blèren of er iets gebeurd isquote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je moest eens weten wat ik hier allemaal zit te multi tasken....quote:Op woensdag 7 september 2005 22:53 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dacht dat wij mannen altijd multi-tasking waren scan![]()
En dat was nog eens leukquote:Op woensdag 7 september 2005 22:56 schreef Jane het volgende:
Nou Rob, we hebben van Lieske al behoorlijk wat emoties gezien.
inderdaad. als ze het nou gewoon afwachten... en dan zie ik morgen (helaas) op video wie wie genomineerd heeft...quote:
Is op zich wel leuk, maar ze moeten er namen bij noemen. Belachelijk dat dat niet meer mag. Zal wel zijn omdat ze dat 'geheim' willen houden totaan de live morgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |