Ik begin Linda steeds meer een topvrouw te vinden. Ze is echt zichzelf. Een echte brabander met een heerlijke (quote:Op woensdag 7 september 2005 20:29 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, die simpelheid van Linda: "als je niet goed motivatie geeft, moet je lang blijven zitten joh" (over het nomineren in de dagboekkamer)
Ze is wel echt zichzelf
Zolang Joost nog maar even blijft vind ik het goedquote:Op woensdag 7 september 2005 20:25 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Ze mag der van mij ook uit... Tanja mag er van mij nog wel ff in blijven, ik wil zien hoe het loopt als ze er wat langer in zit
Meer dan 2 zinnen?? Arme Ralphquote:Op woensdag 7 september 2005 20:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Types als Lieske mis ik niet, ik kan ook m'n naíeve buurmeisje van 15 aanspreken, heb ik dezelfde gesprekken.
Ik heb erg zin in de nominaties, ik hoop dat ze het zo lang en breed mogelijk uitzenden, dus iedereen z'n nominatie uitleg in meer dan 2 zinnen graag![]()
Extra verhalen en extra drama, wat voor meer spanning in het huis gaat zorgen![]()
Als het voetbal saai blijft zoek ik het even opquote:Op woensdag 7 september 2005 20:29 schreef eborn het volgende:
[..]
Volgens mij is het 'meestal' zo dat de 2 bewoners met de meeste stemmen op het strafbankje komen. Behalve als er een gelijke stand is, dan komen er meer op. Maar ik kan me vergissen
Dat isquote:Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef KRIBBET het volgende:
Tanja zal haar kop niet kunnen houden als ze gal mag spuigen![]()
Preciesquote:Op woensdag 7 september 2005 20:32 schreef KRIBBET het volgende:
Zolang Joost nog maar even blijft vind ik het goed![]()
![]()
Kan heerlijk om die kneus lachen![]()
Ja man, zelfs al zou Joost weken alleen in dat huis zitten, vermaakt hij ons nog wel ookquote:Op woensdag 7 september 2005 20:32 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zolang Joost nog maar even blijft vind ik het goed![]()
![]()
Kan heerlijk om die kneus lachen![]()
Gelukkig! Dan blijven de favorieten nog wel even zittenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:29 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Er komen 2 mensen op de bank te zitten. En het nederlandse volk (de sms-sletjes en voornamelijk jongere) stemmen dan wie er uiteindelijk weg gaat..
Maar als de tv kijkers allemaal horen wat er uit dat strotje kan komen, zullen er weinig mensen haar nog langer daar willen zien (hoop ikquote:Op woensdag 7 september 2005 20:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat iswant als de bewoners dat horen, nomineren ze haar allemaal en kan ze lekker thuis gaan bevallen, doei Tanja
![]()
![]()
Hoorde hem net nog even schreeuwen: WAT ik hoor je niet!! Nomineren?? Ja, doe Leroy maar, die met die bril....enz (ik kreeg van het lachen een hoestbui en heb de rest moeten missenquote:
Alleen de mede-alleenstaande-rokende-zwangere vrouwtjes in Nederland willen haar in BB houden, want daar zien ze zoveel herkenning in.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:39 schreef KRIBBET het volgende:
Maar als de tv kijkers allemaal horen wat er uit dat strotje kan komen, zullen er weinig mensen haar nog langer daar willen zien (hoop ik)
Hoop dat de circus voorstelling het dieptepunt was (behalve het oefenen voor de spiegelquote:Op woensdag 7 september 2005 20:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja man, zelfs al zou Joost weken alleen in dat huis zitten, vermaakt hij ons nog wel ook![]()
![]()
Alle "mede-alleenstaande-rokende-zwangere vrouwtjes in Nederland " zijn zo verschrikkelijk grof in de mondquote:Op woensdag 7 september 2005 20:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Alleen de mede-alleenstaande-rokende-zwangere vrouwtjes in Nederland willen haar in BB houden, want daar zien ze zoveel herkenning in.![]()
![]()
![]()
Nee, die zijn niet grof in de mond, maar die herkennen Tanja's eenzaamheid, het verdriet dat ze "alleen" zwanger is en straks merendeel alleen het kindje op gaat voeden.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Alle "mede-alleenstaande-rokende-zwangere vrouwtjes in Nederland " zijn zo verschrikkelijk grof in de mond(om daarna te zeggen dat zij dat nooit zou doen en zeggen want dat doet een dame niet en ik heb klasse
![]()
![]()
)
joost nietquote:Op woensdag 7 september 2005 20:42 schreef Rica het volgende:
Joost en Linda zullen wel genomineerd zijn.
Nee ik bedoelde ook niet dat ie ons alleen kan vermaken, dat hij weer circus gaat doenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:44 schreef KRIBBET het volgende:
Hoop dat de circus voorstelling het dieptepunt was (behalve het oefenen voor de spiegel)
Maar het zijn van die kleine simpele opmerkingen![]()
Waarom geen Feyenoord brandblussers? Heel simpel maar waarschijnlijk zonder dat ie het zelf in de gaten heeft heel goed getimed![]()
Ergens vrees ik er nog voor...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |