abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30365112
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:29 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, die simpelheid van Linda: "als je niet goed motivatie geeft, moet je lang blijven zitten joh" (over het nomineren in de dagboekkamer)
Ze is wel echt zichzelf
Ik begin Linda steeds meer een topvrouw te vinden. Ze is echt zichzelf. Een echte brabander met een heerlijke ( ) stem!
pi_30365175
En daar is Roel. Hij doet wel beetje zielig.
  woensdag 7 september 2005 @ 20:32:47 #28
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30365190
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:25 schreef TRiXeS het volgende:

[..]

Ze mag der van mij ook uit... Tanja mag er van mij nog wel ff in blijven, ik wil zien hoe het loopt als ze er wat langer in zit
Zolang Joost nog maar even blijft vind ik het goed
Kan heerlijk om die kneus lachen
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
pi_30365247
Tanja gaat echt niet weg hoe graag we dat ook willen er is al zoveel ophef over de baby buiten het huis en daar smult Talpa van het is gratis reclame voor het programma
Simsalabim "shit je bent nog steeds lelijk"
  woensdag 7 september 2005 @ 20:34:19 #30
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30365252
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:28 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Types als Lieske mis ik niet, ik kan ook m'n naíeve buurmeisje van 15 aanspreken, heb ik dezelfde gesprekken.

Ik heb erg zin in de nominaties, ik hoop dat ze het zo lang en breed mogelijk uitzenden, dus iedereen z'n nominatie uitleg in meer dan 2 zinnen graag
Extra verhalen en extra drama, wat voor meer spanning in het huis gaat zorgen
Meer dan 2 zinnen?? Arme Ralph Dat redt hij niet
Tanja zal haar kop niet kunnen houden als ze gal mag spuigen
Zolang je nog kan lachen kan je nog leven...als het niet meer om te lachen is moet je gaan.
Het leven heeft meestal meer moois dan dat de meeste mensen kunnnen of willen zien.
Met dank aan Laysa.
  Moderator woensdag 7 september 2005 @ 20:34:52 #31
18653 crew  D.
pi_30365279
allemaal ff stemmen aub

[Poll] Nominatieronde
  woensdag 7 september 2005 @ 20:35:19 #32
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30365291
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:29 schreef eborn het volgende:

[..]

Volgens mij is het 'meestal' zo dat de 2 bewoners met de meeste stemmen op het strafbankje komen. Behalve als er een gelijke stand is, dan komen er meer op. Maar ik kan me vergissen
Als het voetbal saai blijft zoek ik het even op
Met dank aan Laysa.
pi_30365301
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef KRIBBET het volgende:

Tanja zal haar kop niet kunnen houden als ze gal mag spuigen
Dat is want als de bewoners dat horen, nomineren ze haar allemaal en kan ze lekker thuis gaan bevallen, doei Tanja
If you believe in yourself enough,
And know what you want,
You're gonna make it happen...
  woensdag 7 september 2005 @ 20:35:47 #34
242 Pinball
Electric Monk
pi_30365311
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:32 schreef KRIBBET het volgende:
Precies
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_30365340
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:32 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Ja man, zelfs al zou Joost weken alleen in dat huis zitten, vermaakt hij ons nog wel ook
And know what you want,
  woensdag 7 september 2005 @ 20:36:43 #36
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30365351
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:29 schreef TRiXeS het volgende:

[..]

Er komen 2 mensen op de bank te zitten. En het nederlandse volk (de sms-sletjes en voornamelijk jongere) stemmen dan wie er uiteindelijk weg gaat..
Gelukkig! Dan blijven de favorieten nog wel even zitten
Met dank aan Laysa.
  woensdag 7 september 2005 @ 20:39:02 #37
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30365423
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:35 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Dat is want als de bewoners dat horen, nomineren ze haar allemaal en kan ze lekker thuis gaan bevallen, doei Tanja
Maar als de tv kijkers allemaal horen wat er uit dat strotje kan komen, zullen er weinig mensen haar nog langer daar willen zien (hoop ik )
Met dank aan Laysa.
  woensdag 7 september 2005 @ 20:41:00 #38
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30365485
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:35 schreef Pinball het volgende:

[..]

Precies
Hoorde hem net nog even schreeuwen: WAT ik hoor je niet!! Nomineren?? Ja, doe Leroy maar, die met die bril....enz (ik kreeg van het lachen een hoestbui en heb de rest moeten missen )
Met dank aan Laysa.
  woensdag 7 september 2005 @ 20:42:17 #39
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_30365524
Joost en Linda zullen wel genomineerd zijn.
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_30365554
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:39 schreef KRIBBET het volgende:

Maar als de tv kijkers allemaal horen wat er uit dat strotje kan komen, zullen er weinig mensen haar nog langer daar willen zien (hoop ik )
Alleen de mede-alleenstaande-rokende-zwangere vrouwtjes in Nederland willen haar in BB houden, want daar zien ze zoveel herkenning in.
And know what you want,
  woensdag 7 september 2005 @ 20:44:31 #41
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30365601
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:36 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Ja man, zelfs al zou Joost weken alleen in dat huis zitten, vermaakt hij ons nog wel ook
Hoop dat de circus voorstelling het dieptepunt was (behalve het oefenen voor de spiegel )
Maar het zijn van die kleine simpele opmerkingen
Waarom geen Feyenoord brandblussers? Heel simpel maar waarschijnlijk zonder dat ie het zelf in de gaten heeft heel goed getimed
Met dank aan Laysa.
  woensdag 7 september 2005 @ 20:46:40 #42
121961 KRIBBET
Hier geen ondertitel.
pi_30365666
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:42 schreef -Delta- het volgende:

[..]

Alleen de mede-alleenstaande-rokende-zwangere vrouwtjes in Nederland willen haar in BB houden, want daar zien ze zoveel herkenning in.
Alle "mede-alleenstaande-rokende-zwangere vrouwtjes in Nederland " zijn zo verschrikkelijk grof in de mond (om daarna te zeggen dat zij dat nooit zou doen en zeggen want dat doet een dame niet en ik heb klasse )
Met dank aan Laysa.
pi_30365736
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:46 schreef KRIBBET het volgende:

[..]

Alle "mede-alleenstaande-rokende-zwangere vrouwtjes in Nederland " zijn zo verschrikkelijk grof in de mond (om daarna te zeggen dat zij dat nooit zou doen en zeggen want dat doet een dame niet en ik heb klasse )
Nee, die zijn niet grof in de mond, maar die herkennen Tanja's eenzaamheid, het verdriet dat ze "alleen" zwanger is en straks merendeel alleen het kindje op gaat voeden.

Die vinden haar egoïsme ook niet erg (dat alle gesprekken over haar gaan elke dag en ze nooit iets aan een ander vraagt of interesse heeft).
And know what you want,
  Moderator woensdag 7 september 2005 @ 20:50:17 #44
18653 crew  D.
pi_30365776
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:42 schreef Rica het volgende:
Joost en Linda zullen wel genomineerd zijn.
joost niet
pi_30365795
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:44 schreef KRIBBET het volgende:

Hoop dat de circus voorstelling het dieptepunt was (behalve het oefenen voor de spiegel )
Maar het zijn van die kleine simpele opmerkingen
Waarom geen Feyenoord brandblussers? Heel simpel maar waarschijnlijk zonder dat ie het zelf in de gaten heeft heel goed getimed
Nee ik bedoelde ook niet dat ie ons alleen kan vermaken, dat hij weer circus gaat doen
Gewoon grapjes maken, tegen zichzelf lullen...
And know what you want,
pi_30365853
joost heeft zweet onder z'n armen
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_30365857
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:50 schreef D.Rose het volgende:

[..]

joost niet
Ergens vrees ik er nog voor...
Rob en Dido stemmen niet op hem, maar verder, ik weet het niet.
Kan best dat veel zich ergeren. Chantal zei gister toch ook tegen Roel of Ingrid (weet ff niet meer tegen wie, was iig in de nacht) dat hij eeuwig doorging en hij maar ff in z'n kamer moest blijven.
Kan humor zijn, kan toch ook ergens serieus bedoeld zijn. Hij is aanwezig, daar moet je tegen kunnen.
And know what you want,
pi_30365860
Net zoals linda
pi_30365868
Joost brengt tenminste nog wat leven in de brouwerij
pi_30365970
Joost ( volgens mij ) wil best zijn kleren uitlenen aan anderen. Ik weet niet meer aan wie ... zal wel tanja zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')