Want?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Rob is dus idd heel erg kinderachtig.
Is er al genomineerd dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:43 schreef schatje het volgende:
Menno en ingrid hebben als het goed is niet op Ralph gestemd. Natuurlijk wel met een reden. Namelijk dat hij goed van pas kan komen bij fysieke opdrachten.
Iddquote:Op woensdag 7 september 2005 22:42 schreef Tourniquet het volgende:
Valt me op de het nu weer hebben over de besteding van het prijzengeld. Nog even de regels:
[..]
Volgens mij worden reels 7 en 8 regelmatig overtreden!
Nath zou er dus al uit moeten.quote:7:Het is verboden nominaties te bediscussiëren, of andermans nominaties te beïnvloeden.
Nou ja, ik zie niet echt een reden waarom Rob nu juist op Ralph zou stemmen. Laat ik het zo zeggen, ik ben benieuwd naar zijn onderbouwing.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Want?
Stemt ie op Ralph om Naat te "steunen"?
Waarschijnlijk hebben de meeste bewoners naast hun contract ook de spelregels niet gelezenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:45 schreef Flakkie01 het volgende:
is deze regel niet een klein beetje overtreden?
Morgen suffiequote:Op woensdag 7 september 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Komt de uitslag vanavond nog?
Misschien vindt ie Ralph wel de minst leuke bewoner, omdat het een saaie gauzâh is met alleen een lekkâh dialectquote:Op woensdag 7 september 2005 22:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie niet echt een reden waarom Rob nu juist op Ralph zou stemmen. Laat ik het zo zeggen, ik ben benieuwd naar zijn onderbouwing.
idd, die gast heeft echt al bijna de hele wereld gezienquote:Op woensdag 7 september 2005 22:48 schreef schatje het volgende:
Menno lijkt mij gezien zijn ervaring met de reiswereld wel een geschikte gozer voor het presenteren van een reisprogramma.
Scan capt teveelquote:
reden van rob zal zijn omdat hij niks met hem heeft of een andere kutsmoesquote:Op woensdag 7 september 2005 22:47 schreef Jane het volgende:
[..]
Nou ja, ik zie niet echt een reden waarom Rob nu juist op Ralph zou stemmen. Laat ik het zo zeggen, ik ben benieuwd naar zijn onderbouwing.
Volgens mij niet. Vraag me af wanneer wel. Waarschijnlijk morgen live... maar de vraag is dan wanneer ze de stemmen van het publiek laten zien en iemand het huis moet verlaten.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
Komt de uitslag vanavond nog?
Ja, ik dacht 'laat ik een keer niks zeggen', maar het viel wel weer op.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:48 schreef eborn het volgende:
Dido: "Dom he? Dom he?"
Daar gaan we weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |