Gevoel voor humor heeft ze welquote:Op woensdag 7 september 2005 21:39 schreef caradoc het volgende:
Chantal vind het achterbaks om over iemand iets te zeggen tegen derden. Het is niet haar stijl. JAAAAAAAAAAAAAAAHOOOOOOOOOOOR chantal.
dat zei ze toen ze aan het praten waren wie er in het land zouden gaan stemmenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
zei ze dat?
of zeg jíj dat?
Volgens mij stemmen er enkel mannen op Dido, die haar nog wat langer op de streams willen zien rondhuppelen.
Al die wijven kunnen haar niet luchten of zien. Veel te mooi.![]()
Als je te lang naar Rob luisterd raak je vanzelf de kluts kwijt, je kop daarna verliezen is een eitjequote:Op woensdag 7 september 2005 21:40 schreef bbfakir het volgende:
[..]
Als je je hoofd er maar bijhoud.![]()
Ik ben zo bang dat het Joost zal wordenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:43 schreef flugeltje het volgende:
Tien tegen één dat Tanja morgen ook genomineerd wordt... Degene die bij haar op de bank zit kan donderop zeggen dat hij/zij eruit vliegt.
Tja, Nathalie is geen verassing.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:47 schreef vw_caddy het volgende:
Rob en Nathalie hebben Ralph gestemd zo te horen?
Hmm.... tja, de vraag is even hoe we met dat soort dingen om moeten gaan. De eerste ronde is nog een beetje een proef, maar als nou blijkt dat BB het niet zo nauw neemt met het 'straffen' van mensen die hun nominaties verklappen, dan moeten we het spel sluiten voor de nominatiesquote:Op woensdag 7 september 2005 21:48 schreef Quembel het volgende:
dat dacht ik ook te horen ja, dat Rob ook Ralph gestemd heeft
Na vanmiddag was het van Rob ook geen verrassing meerquote:
Heb ik gemist helaasquote:Op woensdag 7 september 2005 21:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Na vanmiddag was het van Rob ook geen verrassing meerDie reactie van hem toen Ralph met knotsen en ragout aan kwam lopen
![]()
![]()
![]()
als je hoort waarover het gesprek gaat zou ik me ook afzonderenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:51 schreef Peter6000 het volgende:
stream 3: Roel zit ook fysiek afgezonderd
Joost wordt eccht niet genomineerd hoor.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:46 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben zo bang dat het Joost zal worden![]()
![]()
![]()
![]()
Ze die bolle en lieske op de bank en je hebt een win win situatie![]()
Hoelang duurt het voor ik de activatie mail ontvang?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:33 schreef eborn het volgende:
Voor iedereen die meedoet aan het nominatiespel: de database is weer open tot morgenmiddag 12.00 uur, of eerder als blijkt dat er toch over de nominaties gesproken wordt (wat me sterk lijkt, maar toch).
De server verstuurd hem direct, dus het hangt vooral af van je eigen mailprovider.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:54 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Hoelang duurt het voor ik de activatie mail ontvang?
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:57 schreef eborn het volgende:
[..]
De server verstuurd hem direct, dus het hangt vooral af van je eigen mailprovider.
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:58 schreef eborn het volgende:
Wokkel, je mailbox zit vol: "wanadoo.nl platform: said: 552 5.2.2 Over quota"
Maak 'm even leeg, dan stuur ik hem opnieuw
alarm van eerste maandag in de maand ging af en rob was de enige die wakker was toen heeft hij meteen op het klokje van de wirlpool gekeken en daar haalt hij zijn tijd vandaan, en niemand weet zijn geheimpjequote:
Nou, hij vroeg nu ook nadrukkelijk wat de tijd op de Jacuzzi was. En toen vroeg men zich af of ze hem wel eens verstelden (BB). Dus de rest weet wel hoe Rob het berekendquote:Op woensdag 7 september 2005 22:01 schreef Flakkie01 het volgende:
alarm van eerste maandag in de maand ging af en rob was de enige die wakker was toen heeft hij meteen op het klokje van de wirlpool gekeken en daar haalt hij zijn tijd vandaan, en niemand weet zijn geheimpje
Dat mag allemaal niet als je zwanger bent hequote:Op woensdag 7 september 2005 22:02 schreef cuall het volgende:
Ze laat die kerels haar bed opmaken, hoe bedoel je lui!
kennelijk hebben de anderen dus trieste matjesquote:Op woensdag 7 september 2005 22:00 schreef Quembel het volgende:
nieuw matras voor Tanja?
toch ff bijlezenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:04 schreef Lolalala het volgende:
Ik heb nog niks bijgelezen
Maar wat is de geheime opdracht van Roel?
En heeft er nou al iemand gezoend?
Roels geheime missiequote:Op woensdag 7 september 2005 22:04 schreef Lolalala het volgende:
Maar wat is de geheime opdracht van Roel?
Dan heb je echt wat gemistquote:Op woensdag 7 september 2005 21:51 schreef eborn het volgende:
[..]
Heb ik gemist helaasMaar voor Rob is er verder ook weinig keus gok ik. Misschien dat hij Linda zou kiezen, daar heeft hij ook weinig mee. Maar verder...
Oke ik lees wel even bij. Maar iemand een idee in welk topic ik het beste kan beginnen? Of waar het ongeveer staat?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:06 schreef Flakkie01 het volgende:
[..]
toch ff bijlezen
roel moet diaree faken
ja er is gezoend
Ik weet dat hij er nu beter voorstaat dan in het begin maar moet het eerst nog is zienquote:Op woensdag 7 september 2005 21:52 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Joost wordt eccht niet genomineerd hoor.
Ja, het was net op stream 3.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:00 schreef Quembel het volgende:
nieuw matras voor Tanja?
Uit schaamte opdat ze net in de dbk haar naam hebben genoemdquote:Op woensdag 7 september 2005 22:02 schreef qo_ob het volgende:
Liesje wordt lekker genegeerd, wel sneu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |