echt waar?? Wat heeft ie met z'n been dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:20 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
On topic, Rob zal het voetbal wel missen denk ik hij had een hele goede voetballer kunnen maar er is iets met zijn been gebeurd, wist je dat al![]()
Ach ze heeft hooguit een half uur in de badkamer gestaan. Dat mag je wat mij betreft best een metamorfose noemenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:21 schreef caradoc het volgende:
Nee toch, lieske? Misschien is het de camarehoek, maar dat is lieske toch niet? Heeft ze een metamorfoze ( of hij je het ook schrijft ) gehad? :/
Wist je dat? Nou, luister, toen hij 16 was is hij aangereden en .................... ach, het zal nog wel een keer of 20 voorbij komenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
echt waar?? Wat heeft ie met z'n been dan?![]()
Zit in de dbk om te nominerenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:25 schreef caradoc het volgende:
Roel is helemaal niet meer in beeld, grrrr
Misschien wel het beste wat hij kan doenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:25 schreef Quembel het volgende:
Roel doet net alsof hij diarree heeft. Zo probeert hij te verdoezelen dat hij zich niet met de opdracht bezighoudt: zijn geheime missie.
was dat voor of nadat hij profvoetballer wasquote:Op woensdag 7 september 2005 21:29 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Wist je dat? Nou, luister, toen hij 16 was is hij aangereden en .................... ach, het zal nog wel een keer of 20 voorbij komen![]()
![]()
Vroeger waren ze ook nog eens arm, dat schijnt er ook nog wat mee te maken te hebbenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:22 schreef flugeltje het volgende:
[..]
echt waar?? Wat heeft ie met z'n been dan?![]()
Ja nu wel, maar toen ik dat schreef was die gewoon nog in de kamer. Eventjes daarvoor was hij vol in het beeld en (deed alsof) het moeilijk met hem ging.quote:
Dat kwam naar buiten nadat hij zijn been kwijt was, toen wilde Ajax hem opeens wel hebben, ze zochten nog een linkspootquote:Op woensdag 7 september 2005 21:31 schreef Showtime het volgende:
[..]
was dat voor of nadat hij profvoetballer was![]()
zei ze dat?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:31 schreef cuall het volgende:
Dido heeft teringmongolen als fans die op haar gaan stemmen/sms-en
Ik ben even kwijt of het nu zijn linker of rechter arm wasquote:Op woensdag 7 september 2005 21:32 schreef EmjaY het volgende:
[..]
Vroeger waren ze ook nog eens arm, dat schijnt er ook nog wat mee te maken te hebben![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 7 september 2005 21:35 schreef Quembel het volgende:
bedankt Eborn, mijn beurt om me te registreren.
Ik hoorde het net roepen van de andere kant van de schuttingquote:Op woensdag 7 september 2005 21:35 schreef Gert het volgende:
[..]
zei ze dat?
of zeg jíj dat?
Volgens mij stemmen er enkel mannen op Dido, die haar nog wat langer op de streams willen zien rondhuppelen.
Al die wijven kunnen haar niet luchten of zien. Veel te mooi.![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:36 schreef buzzer het volgende:
zijn de eieren nog heel ?
Als je je hoofd er maar bijhoud.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:36 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik ben even kwijt of het nu zijn linker of rechter arm wasWel erg hoor, je been en je arm moeten missen en profvoetballer kunnen worden
![]()
je moet niet op iemand stemmen, maar tegenquote:Op woensdag 7 september 2005 21:31 schreef cuall het volgende:
Dido heeft teringmongolen als fans die op haar gaan stemmen/sms-en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |