Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:52 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Heb ik dus ook... erg mooi maar ook erg jammer dat personages op hun laatste moment nog even mogen stralen zodat je t ineens toch wel erg vindt dat ze gaan..![]()
Dat zou dan wel erg gejat zijn van de soap Guiding Light waarin Tony zich van een klif liet vallen om zijn broer (die ook hing) te redden.quote:Op vrijdag 2 september 2005 22:27 schreef Nano het volgende:
Ik wil dat Valerie blijft.
Edit: Wedden dat Valerie haar eigen touw doorsnijdt om Barbara te redden? Het is niet voor niks dat ze dat mes lieten zien..
Ja, ik probeer er 286 te halen vandaag.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:04 schreef Tragedy het volgende:
Lekker aan het postopkrikken, Svensational?
Wat denken die schrijvertjes wel... in haar laatste aflevering nog even sympathie opwekken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:00 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat heb ik dus ook.. 3 seizoenen loop ik me te ergeren aan die kut, gáát ze eindelijk weg, hoop ik ineens dat ze wel blijft
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:09 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik hoop dat er onderaan die berg een schuurtje staat.
Niemand opende een topic dus moest ik snel een TT bedenkenquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:11 schreef babette21 het volgende:
he Sven, die TT hoort bij ons drankorgeltje uit onm he!!! pas op jij.....
Valerie haalt het beste in mij naar boven.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:13 schreef babette21 het volgende:
![]()
![]()
![]()
aaah wat ben jij toch ook een vals wijf eigenlijk he....![]()
Heb jij wel gekeken dan?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:17 schreef Svensational het volgende:
Ik snap die met dat schuurtje niet?
toch hadden ze het grappig gedaan...quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:18 schreef Airelle het volgende:
Toch snel goed gemaakt he, zo'n jarenlange ruzie.
Oh ja hoor ik vond het prima, zijn we in een keer van het gezeur af (vond de bitchfight eigenlijk alleen in het begin leuk tussen die twee).quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
toch hadden ze het grappig gedaan...
dat Barbara daarna tegen Charlie over Val zei: "je moeder....."
en Val daarna precies hetzelfde over Barbara......
en dat goed maken op zich, hoe simpel ook, ik geloofde het wel....
in tegenstelling tot het afgrijselijke gekrijs van Stefano gisteren
Het kwartje valtquote:
Nee, ik heb besloten het alleen nog op vrijdag te kijken.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:27 schreef babette21 het volgende:
heb je het niet gezien?? oh het was afschuwelijk!! m'n nekharen gingen overeind staan
ik vond Stefano al 'n lul met vingers, maar na gisteren heeft ook Bas Muijs definitief afgedaan....
wat betreft die bitchfight: dat geldt denk ik voor iedereen wel
in het begin was het lachen, dat vechten in de Rozenboom enzo....
maar de laatste maanden was het vooral
en nu ga ik echt
Waar slaat dat nou weer opquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, ik heb besloten het alleen nog op vrijdag te kijken.
quote:(Claire ONM enzo).
Omdat ik opnemen zo'n gedoe vindquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op
[..]
Yasmin werd aan de wormen gevoerdquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:31 schreef Airelle het volgende:
Ik bedoelde meer wat de verhaallijn was dat Stefano moest grijsen...
ik bedoel: iedereen was die verhaallijn zat... geldt uiteraard niet voor alle bitchfight-dingetjesquote:Nee hoor, wat mij betreft blijven sommige bitchfights leuk tot in het oneindige (Claire ONM enzo).
Oh dat, dankjequote:Op vrijdag 2 september 2005 23:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
Yasmin werd aan de wormen gevoerd
[..]
ik bedoel: iedereen was die verhaallijn zat... geldt uiteraard niet voor alle bitchfight-dingetjes
hell no, dan blijft er geen soap meer overeind
Nou maandag zou kunnen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:36 schreef Svensational het volgende:
Omdat ik een hekel aan Claire heb
Oh, dus de andere dagen kun je het gewoon niet zien?
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:38 schreef BVO het volgende:
Ik vond Valerie altijd alin het begin leuk..
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:47 schreef Iwan1976 het volgende:
Misschien had Charlie beter die Auntie Annie Energy Bar kunnen eten.![]()
Geen idee, vorige topic had geen nummer dus ben op de topiclijst afgegaanquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Trouwens, dit topic zou toch 148 of op z'n minst 147 moeten zijn, maar waarom komen jullie nu opnieuw met een 146![]()
Dit is #148.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:49 schreef Svensational het volgende:
Geen idee, vorige topic had geen nummer dus ben op de topiclijst afgegaan.
Hmmm... er stonden nog 2 linkjes op een nieuwe regel zie ik nu.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:52 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dit is #148.
GTST #146: Dat Fischer weer Alberts wordt!
GTST #147: 3000x Goede Tijden Slechte Tijden!
Ach we hebben tenminste een topicquote:Op vrijdag 2 september 2005 23:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hmmm... er stonden nog 2 linkjes op een nieuwe regel zie ik nu.Beter opletten voortaan
Jammer dat ze die scène niet in slomo hebben gedraaid.quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:50 schreef Svensational het volgende:
Ik had echt last van plaatsvervangende schaamte toen ik Jef zo bezig zag.
Als ze nog wat erftquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:01 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
(Zo'n erfenis komt goed van pas als je geen cent te makken hebt;)
Jij ook al?!quote:
Ik heb 't al op DVDquote:
Welk Linda-picje?quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:04 schreef Wup het volgende:
hoe was Rixt Leddy als Dian?
en waar komt dat Linda picje vandaan?
Wat dacht Wup van Googlequote:
Nee, dat is me dan weer iets te veel werkquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:09 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Maar niet met menu's in de nieuwe huisstijl.
Mij ook en ik snap er toch niks vanquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat is me dan weer iets te veel werk.
Vond ik ook, vooral toen ie dit deed:quote:
Nee dat nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vond ik ook, vooral toen ie dit deed:
[afbeelding]
Ik dacht dat George 'm iets aan had gedaan, nadat ie had verteld van Yasminquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee dat niet
Ik had trouwens verwacht dat Jef een hartaanval zou krijgen als hij Dian zou zien![]()
Neem je maandagochtend vrij van je werk/schoolquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:08 schreef Ali Salami het volgende:
Het is 147, en eik 148, als je die met de aparte topictitel gewoon meetelt
In ieder geval niet 146 dus
Ik heb de aflevering gemist
3000x Goede Tijden Slechte Tijden!quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:24 schreef Heleen17 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe leader? Ik vind hem op zich wel leuk, alleen af en toe wat te druk, maar wel weer lekker vernieuwend.
Oh daar was dat topic! Ik dacht al....ik mis een topic, aangezien niemand iets gezegd heeft over de leader, maar vandaar dus, dankjewel!quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
3000x Goede Tijden Slechte Tijden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat dit nog een heel leuk lijntje gaat worden
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Wel grappig. Een tijdje geleden vond iedereen het de saaiste verhaallijn en nu wordt ie opeens toch interessantquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:59 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht eerst dat het er om ging met wie ze zo aan het mens-erger-je-nieten was aangezien ze er met die camere zo mysterieus om heen gingen
Nog niet veel van gezien, maar echt tegenvallen doet ze nog niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:04 schreef Wup het volgende:
hoe was Rixt Leddy als Dian?
Ik vind 't nog steeds vrij saai hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Wel grappig. Een tijdje geleden vond iedereen het de saaiste verhaallijn en nu wordt ie opeens toch interessant![]()
Ik vond die regels die ze tegen zichzelf schreeuwde anders bagger uitgevoerd...quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Nog niet veel van gezien, maar echt tegenvallen doet ze nog niet.
volgens mij is dat dan een dood lijk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:59 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht eerst dat het er om ging met wie ze zo aan het mens-erger-je-nieten was aangezien ze er met die camere zo mysterieus om heen gingen
Dat zou het lijntje een stuk interessanter maken. Het zou ook wel lachen zijn als Janine en Ray straks door die non gevangen gehouden worden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
volgens mij is dat dan een dood lijk.
Die ander deed verder ook niks .![]()
Me too... dacht na 10 seconden zingen: "Oké Jef, krijg nou maar ff verdomd snel die beroerte!!"quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:50 schreef Svensational het volgende:
Ik had echt last van plaatsvervangende schaamte toen ik Jef zo bezig zag.
Oeh jij bent slechtquote:Op zaterdag 3 september 2005 14:38 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Me too... dacht na 10 seconden zingen: "Oké Jef, krijg nou maar ff verdomd snel die beroerte!!"
![]()
Ga dan naar mijn website, daar staan ze.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:50 schreef Mvnl het volgende:
Kan iemand misschien ook de laatste 2 scènes voor de val van Val cappen en uploaden?
Vond ik namelijk érg mooi!
By the way alvast bedankt voor leader en cliff, erg leuk om nog ff een paar keer te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onzinquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:58 schreef Nano het volgende:
[..]
Ga dan naar mijn website, daar staan ze.
Angela Schijf komt in de kerstaflevering terug in GTST, ze komt de zieke Jef opvrolijken met haar dochtertje! Het is maar eenmalig..
Het klopt ook nog het is alleen zo voorspelbaarquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:06 schreef Rodney1988 het volgende:
Ik denk dat Valerie met dat "mes" zich zelf los snijdzou wel een aardig iets van der zijn
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:06 schreef Rodney1988 het volgende:
Ik denk dat Valerie met dat "mes" zich zelf los snijdzou wel een aardig iets van der zijn
quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:03 schreef Svensational het volgende:
Maar dat zou trouwens nog nergens op slaan: Barbara en Charlie kunnen Valerie bijna niet houden, en dan zou Charlie alleen wel ineens Barbara kunnen houden
Klopt het echt??quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:07 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het klopt ook nog het is alleen zo voorspelbaar![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:58 schreef Nano het volgende:
[..]
Ga dan naar mijn website, daar staan ze.wil ik graag doen... maar wat is je website?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
Dit is mijn website.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:16 schreef Mvnl het volgende:
[..]
wil ik graag doen... maar wat is je website?
Waar op de site vind ik ze precies?quote:
quote:Op de vraag of ze wel terug zou willen keren in een soapserie is Anouk heel duidelijk. "Tuurlijk. Al het werk is meegenomen!" Anouk zelf is nog niet soapie af, maar of één van de soapseries haar een rol zou willen geven is nog maar de vraag.
Interview: Anouk van Nes in een of ander magazine..
Hier staan ze tussen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:41 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Waar op de site vind ik ze precies?
Kan ze namelijk niet vinden..
(ik bedoel die scènes waarin Valerie en Barb het uitpraten)
Oeps... m'n term 'gecapt" was misschien niet helemaal handig..quote:
Zoek je ruzie???quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Als ze maar niet terug in GTST komt![]()
quote:nina krijgt een vriendje in gtst genaamd vos
No way als dat vreselijk monster terug komt druk ik me tv uit en zet hem nooit meer aanquote:
Nou, waar w8 ze nog op???quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
No way als dat vreselijk monster terug komt druk ik me tv uit en zet hem nooit meer aan![]()
een levend lijk zou ook een beetje erg raar zijn hequote:Op zaterdag 3 september 2005 14:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
volgens mij is dat dan een dood lijk.
volgens mij ging die de bak inquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:08 schreef babette21 het volgende:
ik mag toch hopen dat die Roxy hartstikke morsdood de serie uit is gegaan??!
ze kunnen ons die Van Nes niet nog eens aandoen hoor.........
geloof je nou serieus dat het Martine kan zijn?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:13 schreef janimie het volgende:
[..]
volgens mij ging die de bak in
ben zoo benieuwd naar de verborgen non, misschien een lijk, misschien martine
Freyquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Weet niet of het nieuws is maar:
[..]
Ze werd opgepakt omdat ze Ludo chloor in zijn ogen had gespoten, ik zie het probleem nog steeds niet, maargoed..quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:13 schreef janimie het volgende:
[..]
volgens mij ging die de bak in
ben zoo benieuwd naar de verborgen non, misschien een lijk, misschien martine
Zoals ik in de vorige topic al zei:quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:25 schreef Mvnl het volgende:
Leuk dat geanalyseer over die non, maar zoals ik al eerder opperde: wie weet is t gewoon een nietszeggende figurant, of zelfs 1 van de acteurs met een kap op omdat ze op t laatste moment iemand nodig hadden waar de non tegen aan kon praten..
Helaas, ik ben het nietquote:
Geen idee, maar een vriendin van mij is gister met haar op de foto geweest nadat ze opnames had gehad.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:21 schreef Annemiek78 het volgende:
Nano, mooi weblog.
Denk inderdaad ook dat de verhaallijn rondom het klooster nu misschien WEL intressant gaat wordnen.
Weet iemand al hoe Linda Dekker terug komt in de serie?
geloof me, zij komt voorlopig echt niet terug.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:16 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
geloof je nou serieus dat het Martine kan zijn?
Die vrouw is er net uit en heeft meer dan duidelijk gemaakt dat gtst nu echt over is voor haar.
Ik zeg hetzelfde zonder de extra uitleg digispeedquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:28 schreef digispeed het volgende:
[..]
geloof me, zij komt voorlopig echt niet terug.
ze is hardstikke druk met verschillende tv-programma's en met haar baan
als docent camera acteren.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals ik in de vorige topic al zei:
Volgens mij is het een dode non... Ray mag dan niet voor niets de andere nonnen niet zien, want die zijn er niet...
lulquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:31 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik zeg hetzelfde zonder de extra uitleg digispeed![]()
Rustig jijquote:
Echt niet interessantquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:21 schreef Annemiek78 het volgende:
Nano, mooi weblog.
Denk inderdaad ook dat de verhaallijn rondom het klooster nu misschien WEL intressant gaat wordnen.
Weet iemand al hoe Linda Dekker terug komt in de serie?
overdrijven is ook een vak he....quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:15 schreef Frey het volgende:
En nu is het een van de meest besproken en interessantste personages![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 21:15 schreef Frey het volgende:
In het begin zei iedereen: "Ik hoop niet dat die non een vaste rol wordt".
En nu is het een van de meest besproken en interessantste personages![]()
quote:
Als die non hem nou dood maakt is ze wel gelijk populairquote:Op zaterdag 3 september 2005 21:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
overdrijven is ook een vak he....
zolang Ray daar nog rondloopt is het sowieso vrij dramatisch allemaal
Ik loop mezelf niet te herhalen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:21 schreef babette21 het volgende:
waarom loop je jezelf nou te herhalen, Eef?!
Frey, dank je welquote:Op zaterdag 3 september 2005 12:40 schreef Frey het volgende:
De eerste scènes van Rixt Leddy
ik vond Remco wel leuk, ik heb helaas zijn hele return gemist, daar kwam ik pas achter toen hij alweer weg was:)quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:16 schreef babette21 het volgende:
Remco was eigenlijk best leuk gecast als zoon van Jeff
net als Jack... ben geen fan, maar hij líjkt wel op Frits
bijna net zoveel als Nina op haar tante..........
Jef had hem kennelijk compleet gewist...quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:20 schreef Wup het volgende:
ik vond Remco wel leuk, ik heb helaas zijn hele return gemist, daar kwam ik pas achter toen hij alweer weg was:)
hij was echt wel grappig, een mislukt oplichtertje, best vreemd dat hij eruit geschreven werd
Mariekequote:wie is Nina's tante?
haha, ja ik had het al bedacht..... LOL wat was dat kind vreselijk, het was gewoon lachwekkendquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:22 schreef babette21 het volgende:
Marieke
quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:54 schreef babette21 het volgende:
best knap eigenlijk:
Dian gooit haar telefoon kapot en wordt later alsnog door Jack gebeld?!
Nathalie Mourits, echt een ramp ja.....quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:24 schreef Wup het volgende:
haha, ja ik had het al bedacht..... LOL wat was dat kind vreselijk, het was gewoon lachwekkend
Thnxquote:Op zaterdag 3 september 2005 23:09 schreef Wup het volgende:
als dank hier nog een klein stukje Dian toen Chris Jolles net begon als Dian in GTST
GTST januari 1995, Remco, Frits & Dian [save target as]
Dit is echt geweldig!!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:09 schreef Wup het volgende:
als dank hier nog een klein stukje Dian toen Chris Jolles net begon als Dian in GTST
Laura valt volgens sommigen in die categorie.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:06 schreef babette21 het volgende:
een levend lijk zou ook een beetje erg raar zijn he![]()
Die is snel weg.quote:Op zaterdag 3 september 2005 23:09 schreef Wup het volgende:
Ik vind hem wel ok, maar nog steeds best wel onoverzichtelijkquote:Op zondag 4 september 2005 13:28 schreef Airelle het volgende:
De nieuwe site is kut, de vorige ook trouwens.
Inderdaad. Maar gelukkig hadden ze altijd zo'n 'waar vind ik wat op de site'-knopje.quote:Op zondag 4 september 2005 14:03 schreef Nano het volgende:
[..]
Ik vind hem wel ok, maar nog steeds best wel onoverzichtelijk
Ja dat was wel handig, ik gebruikte het alleen nooit. Ik ging altijd als een gek zitten zoeken door die sitequote:Op zondag 4 september 2005 14:04 schreef Airelle het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar gelukkig hadden ze altijd zo'n 'waar vind ik wat op de site'-knopje..
Ja, in een soap kan alles,erg raar is dat!quote:Op zaterdag 3 september 2005 22:54 schreef babette21 het volgende:
best knap eigenlijk:
Dian gooit haar telefoon kapot en wordt later alsnog door Jack gebeld?!
ik vind het maar idioot hoor...quote:Koert-Jan de Bruin .... Arnie Alberts (aka Dennis Tuinman) (2002-)
Reinout Oerlemans .... Dennis Tuinman (aka Arnie Alberts) (1990-1996)
Dat zegt ze tochquote:
Ik mis het dinsdag t/m vrijdag daardoorquote:Op maandag 5 september 2005 00:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Bah ik mis het vandaag en morgen door intro kamp op school![]()
zo zie ik het dus helemáál niet he...quote:Op maandag 5 september 2005 13:22 schreef Annemiek78 het volgende:
En Robert natuurlijk, zodra hij zijn doodgewaande zoon Arnie weer terug ziet (ook al heet ie nu Dennis Tuinman)
Wie heeft die onzin naar IMDB gemaild?!quote:Op zondag 4 september 2005 18:14 schreef babette21 het volgende:
van IMDB:
ik vind het maar idioot hoor...
als ik nu zou ontdekken als baby verwisseld te zijn, blijf ik toch echt mijn eigen naam houden enzo
daarnaast blijft Oerlemans gewoon Arnie.... aan zoiets kom je niet
Is er niet nog een leuk toneelstuk voor Ludo?quote:Op maandag 5 september 2005 14:20 schreef babette21 het volgende:
ze combineren gtst wel vaker met toneel
maar van een tijdje pauze is niemand slechter geworden, toch?!
half november komt de Sint toch weer in 't land....quote:Op maandag 5 september 2005 14:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Is er niet nog een leuk toneelstuk voor Ludo?![]()
Mee eens Babette21quote:Op maandag 5 september 2005 14:20 schreef babette21 het volgende:
ze combineren gtst wel vaker met toneel
maar van een tijdje pauze is niemand slechter geworden, toch?!
Ja wanneer komt er weer een vaste hoofdpietquote:Op maandag 5 september 2005 14:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
half november komt de Sint toch weer in 't land....
dat deed ie altijd erg leuk & is ie weer een maandje onder de pannen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"This is fantastic spannend men!"quote:Op maandag 5 september 2005 20:08 schreef pberends het volgende:
Zie je George Vandermeer met zo'n Cameraploeg onderaan de berg staan![]()
![]()
.
Ja, dat hoorde ik Wilbert ook zeggenquote:Op maandag 5 september 2005 20:10 schreef JohnDDD het volgende:
hey trouwens, wilbert gieske zei in pulse dat hij "afgelopen donderdag" huilend op een "buitenlocatie" had gestaan. is dat al besproken? gaat het om valerie? of dan weer iemand anders?
Zal wel weer een begrafenis worden.quote:Op maandag 5 september 2005 20:10 schreef JohnDDD het volgende:
hey trouwens, wilbert gieske zei in pulse dat hij "afgelopen donderdag" huilend op een "buitenlocatie" had gestaan. is dat al besproken? gaat het om valerie? of dan weer iemand anders?
Lang wel ja, maar eigenlijk is deel 1 van GTST 1 grote teaser. 2e deel is een stuk langer.quote:Op maandag 5 september 2005 20:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat is tegenwoordig maar normaal gauw reclame...En lang ook nog.
GTST is de cashcow van RTL.quote:Op maandag 5 september 2005 20:15 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat is tegenwoordig maar normaal gauw reclame...En lang ook nog.
Goed gecast, nu hopen dat ie kan acteren.quote:Op maandag 5 september 2005 20:25 schreef JohnDDD het volgende:
die lucas lijkt qua stem en uiterlijk best verdomd veel op pappe stef
wtf, staat yasmin al in de playboy?quote:Op maandag 5 september 2005 20:25 schreef pberends het volgende:
Lucas wilde nog even rukken op de playboy (?) van Yasmin.
quote:Op maandag 5 september 2005 20:26 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
wtf, staat yasmin al in de playboy?
was een mooie "goof" geweest btw, om bij meneer harmsen een playboy neer te leggen met fajah
Deed me aan een BNN-reclame denkenquote:
quote:Op maandag 5 september 2005 20:37 schreef Frasier het volgende:
Moet ie natuurlijk wel de Xbox kapot trappen en niet de videorecorder. Zo gaat dat ding natuurlijk nooit uit.
jaa wil ik ook weten. Zat net een boekje te lezen omdat het zo saai was dus heb het niet gezien!quote:Op maandag 5 september 2005 20:33 schreef JohnDDD het volgende:
wat zag harmsen nou toen dorothea net bij hem was? een eviction-notice ofzo?
IJdele hoop... de pubers die wel kunnen acteren zijn op.quote:Op maandag 5 september 2005 20:25 schreef pberends het volgende:
Goed gecast, nu hopen dat ie kan acteren.
Dit is toch niet een blijvende Lucas, hèquote:Op maandag 5 september 2005 20:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
IJdele hoop... de pubers die kunnen acteren zijn op.![]()
Ik vind Nina wel aardigquote:Op maandag 5 september 2005 20:44 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
IJdele hoop... de pubers die wel kunnen acteren zijn op.![]()
Dat bedoel ik... dat waren de laatste 2.quote:Op maandag 5 september 2005 20:48 schreef pberends het volgende:
Ik vind Nina wel aardig. iig de troep die ze uitkraamt. En Gyman Jr. was toch ook wel grappig
.
quote:Op maandag 5 september 2005 20:48 schreef pberends het volgende:
[..]
En Gyman Jr. was toch ook wel grappig.
Wie weet tracteert RTL4 (als familiezender) ons wel op een familiedrama. Exit Stefano/Lucas en ontroostbare Janine wordt weer in de armen van Ludo gedreven. Doen ze ook meteen weer iets actueels.quote:Op maandag 5 september 2005 20:49 schreef DaMart het volgende:
Lucas wilde al naar zijn graf, jammer dat Stefano hem tegenhield
geenquote:Op maandag 5 september 2005 20:56 schreef Airelle het volgende:
Ik heb de cliff gemist.
Hoeveel doden zijn er gevallen?.
Dan is het goed.quote:Op maandag 5 september 2005 21:11 schreef Nonneke het volgende:
Uhm dat het ONM was en niet GTST
was niet vijandig bedoeld hoor
Wat ik nogal hinderlijk vind in dit topic is dat mensen Dennis ineens Arnie gaan noemen, dit klopt van geen kant natuurlijk.quote:
Ik had het eigenlijk écht over Arnout Alberts, vermist in het oerwoud van Venezuela.quote:Op maandag 5 september 2005 21:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wat ik nogal hinderlijk vind in dit topic is dat mensen Dennis ineens Arnie gaan noemen, dit klopt van geen kant natuurlijk.
Dennis staat gewoon bij de burgelijke stand opgegeven als Dennis Tuinman en een man vermist in Venezuela staat bij de burgelijke stand bekend als Arnout Alberts.
Jullie noemen Nick toch ook niet ineens Nick Sanders, of Sjors plotseling Wendela van Houten, toen ze erachter kwamen dat Frits de zoon van Herman was ging hij zichzelf toch ook niet Frits Hogendoorn noemen.
Dit gaat alleen op als zo een personage dit zelf doet, bijvoorbeeld Stefano veranderde zijn achternaam van Oliviero in Sanders.
Dan kan het, ik stel voor dat we Dennis dan ook gewoon Dennis noemen totdat hij eventueel zelf zijn naam wijzigt.
Zo dat is eruit![]()
Daar denk ik nog even over na, wat ik wel opmerk is dat zijn huis de laatste tijd vrij miniem in beeld kwam, hij woont ten slotte alleen en hiervoor kwam het weleens in beeld omdat Yasmin, Isabella, Benjamin en al die andere daar ook hun verhaallijnen beleefden.quote:Op maandag 5 september 2005 21:45 schreef Nano het volgende:
Even een polletjeVinden jullie het terecht dat het decor van Govert gesloopt gaat worden, of zijn jullie het er niet mee eens?
Ik vind dat hij niet (zoals in de preview) bij Laura enzo moet gaan wonen. En al helemaal niet in Scala, zoals Dennis zei.Gewoon een leuk, nieuw huisje
Een tijdje terug werd Dennis de hele tijd aangeduid met Dennis-Arnie en daar sloeg het op.quote:Op maandag 5 september 2005 21:50 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk écht over Arnout Alberts, vermist in het oerwoud van Venezuela.
Alleen Heren van stand geven hun fouten toe!quote:Op maandag 5 september 2005 21:53 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een tijdje terug werd Dennis de hele tijd aangeduid met Dennis-Arnie en daar sloeg het op.
Ik bedoelde jou er ook niet specifiek mee, maar jij was de laatste user die het over Dennis of Arnie had, maar inderdaad jij maakte je er niet schuldig aan, een ongelukkige quote van mij, neem me niet kwalijk![]()
Hmmm het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat Robert huilt om iets anders of had hij echt gezegd dat het om een dooie ging?quote:Op maandag 5 september 2005 21:55 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Alleen Heren van stand geven hun fouten toe!
maar eh weet iemand wie er doodgaat dan? of zou niemand doodgaan waarom Robert moet huilen?
nee, maar hij had het wel over een buitenlocatiequote:Op maandag 5 september 2005 21:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmmm het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat Robert huilt om iets anders of had hij echt gezegd dat het om een dooie ging?
Over twee weken ligt Valerie nog steeds in coma, en op 27 september wordt ze begraven, daar is die foto van. Tevens is dat de laatste uitzending voorlopig met Jette van der Meij. Daarom huilt Robert waarschlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 21:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hmmm het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat Robert huilt om iets anders of had hij echt gezegd dat het om een dooie ging?
Kijk daar moeten ze dus vanaf stappen, dat ze deze dingen gaan rekken, nu valt 2 weken nog meer maar toch...quote:Op maandag 5 september 2005 21:59 schreef Nano het volgende:
[..]
Over twee weken ligt Valerie nog steeds in coma, en op 27 september wordt ze begraven, daar is die foto van. Tevens is dat de laatste uitzending voorlopig met Jette van der Meij. Daarom huilt Robert waarschlijk.
Die gaat toch in een theater voorstelling spelen?quote:Op maandag 5 september 2005 22:03 schreef JohnDDD het volgende:
wat gaat laura dan doen
Hmm ja ik ben er niet echt helemaal bij vandaagquote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef JohnDDD het volgende:
ik bedoel wel echt Laura, niet Jette
Ik ook, Het lijkt me dat Laura, Robert en Dennis de rest van de verhaallijn verder zelf wel aan kunnen. Maar het zal me inderdaad ook niets verbazen als Dennis toch nog even verhaal gaat halen bij Guus.quote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef Frey het volgende:
Ik vraag me af of Guus echt exit is.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:47 schreef JohnDDD het volgende:
Dennis komt er vast achter, en die krijgt dan ruzie met Robert. Robert en Dennis zien elkaar dan ergens in een park en Robert wil weglopen. Dennis kan het niet meer aan en roept: Wacht....PA...Robert kijkt om (*insert cliffhanger*)...
quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:47 schreef JohnDDD het volgende:
Dennis komt er vast achter, en die krijgt dan ruzie met Robert. Robert en Dennis zien elkaar dan ergens in een park en Robert wil weglopen. Dennis kan het niet meer aan en roept: Wacht....PA...Robert kijkt om (*insert cliffhanger*)...
ja idd ik zat ook te denken met die zwaartekracht dat ze wel naar achtere zou donderenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:50 schreef babette21 het volgende:
Lieke van Lexmond heeft zeker nooit opgelet bij natuurkunde & de wetten van de zwaartekracht enzo
op het moment dat Valerie naar beneden donderde had Charlie naar achter moeten schieten
mooie exit trouwens voor iemand die al 3 jaar "Val" wordt genoemd.....
die Muijs kan ook echt niks he... kan niet eens fatsoenlijk en geloofwaardig een video in elkaar rammen
Ik vond het wel slecht als cliffhanger. Is het nu de vraag of de spelcomputer nog werkt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 11:55 schreef Lionne het volgende:
ik vond wel dat hij het vol overgave deed
Ja. Dit blijkt natuurlijk niet zo te zijn, waarop Lucas over z'n toeren raakt en smeekt om een nieuwe. Die krijgt hij niet, dus moet hij op zoek naar een bijbaantje om te kunnen sparen. Omdat Lucas pas 10 is lukt dat niet en uiteindelijk belandt hij door alle wanhoop in de drugswereld.. Ok, ik draai doorquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:23 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Ik vond het wel slecht als cliffhanger. Is het nu de vraag of de spelcomputer nog werkt?
gelukkig kom je er zelf achter.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ja. Dit blijkt natuurlijk niet zo te zijn, waarop Lucas over z'n toeren raakt en smeekt om een nieuwe. Die krijgt hij niet, dus moet hij op zoek naar een bijbaantje om te kunnen sparen. Omdat Lucas pas 10 is lukt dat niet en uiteindelijk belandt hij door alle wanhoop in de drugswereld.. Ok, ik draai door![]()
Dennis ????quote:Op maandag 5 september 2005 20:16 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Zal wel weer een begrafenis worden.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:10 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/portugal.JPG]afbeelding]
Scènes in Portugal[/url]
Ik vind Wilbert ook aardig,quote:Hij had het over 'lezen in GTST', hij vond dat er meer gelezen moest worden .![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:17 schreef Frey het volgende:
Ben je daar eindelijk![]()
Straks een uitgebreide mening van jou
Van de hele vrijdag en van alle vernieuwingenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:18 schreef Dizer het volgende:
[..]Ik moet nog mijn verslag uitbrengen over 3000 he??
volgens mij zei hij dat Robert in 15 jaar nog nooit een boek had gelezen,quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:00 schreef Airelle het volgende:
Hij had het over 'lezen in GTST', hij vond dat er meer gelezen moest worden.
ik vind haar wel wat jong overkomen, in vergelijking tot Jackquote:
Ik kijk het nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
volgens mij zei hij dat Robert in 15 jaar nog nooit een boek had gelezen,
omdat ie enigszin sexverslaafd was
ps. waarom zitten we vandaag nou wéér de hele tijd met Stefano opgescheept?!?!
Die komen vrijdagquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:30 schreef Mvnl het volgende:
Frey, heb je toevallig ook de scènes erna... Heb nu vrijwel alle Val-scènes uit afl.3000 behalve degene waar t me omgaat.. die 2 huil/verzoen-scènes over de schuur met Barbara dus...
DNA-test? Ik heb het gemist, welke test?quote:
Ideetje van Doro om te bewijzen dat Dennis haar zoon is.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:35 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
DNA-test? Ik heb het gemist, welke test?
Waarom casten ze dan iemand van 23quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Marly is best schattig op die chat![]()
Volgens haar moet Nina 15 jaar oud voorstellen en volgens Everon is Bing 18/19
Ja gelukkig voor Laura had ze genoeg verhalen achter de hand.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:13 schreef Mvnl het volgende:
Beetje cheap om Valerie als afleidingsmanoeuvre te gebruiken, Lau...
vraag Everon meteen even [namens ons allemaal] of hij het niet erg vindt om het meest saaie personage in gtst ever te spelen...quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Marly is best schattig op die chat![]()
Volgens haar moet Nina 15 jaar oud voorstellen en volgens Everon is Bing 18/19
Is dat vanavond die Chat?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
vraag Everon meteen even [namens ons allemaal] of hij het niet erg vindt om het meest saaie personage in gtst ever te spelen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |