Mij ook en ik snap er toch niks vanquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dat is me dan weer iets te veel werk.
Vond ik ook, vooral toen ie dit deed:quote:
Nee dat nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Vond ik ook, vooral toen ie dit deed:
[afbeelding]
Ik dacht dat George 'm iets aan had gedaan, nadat ie had verteld van Yasminquote:Op zaterdag 3 september 2005 01:13 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee dat niet
Ik had trouwens verwacht dat Jef een hartaanval zou krijgen als hij Dian zou zien![]()
Neem je maandagochtend vrij van je werk/schoolquote:Op zaterdag 3 september 2005 02:08 schreef Ali Salami het volgende:
Het is 147, en eik 148, als je die met de aparte topictitel gewoon meetelt
In ieder geval niet 146 dus
Ik heb de aflevering gemist
3000x Goede Tijden Slechte Tijden!quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:24 schreef Heleen17 het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van de nieuwe leader? Ik vind hem op zich wel leuk, alleen af en toe wat te druk, maar wel weer lekker vernieuwend.
Oh daar was dat topic! Ik dacht al....ik mis een topic, aangezien niemand iets gezegd heeft over de leader, maar vandaar dus, dankjewel!quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
3000x Goede Tijden Slechte Tijden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat dit nog een heel leuk lijntje gaat worden
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Wel grappig. Een tijdje geleden vond iedereen het de saaiste verhaallijn en nu wordt ie opeens toch interessantquote:Op zaterdag 3 september 2005 10:59 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht eerst dat het er om ging met wie ze zo aan het mens-erger-je-nieten was aangezien ze er met die camere zo mysterieus om heen gingen
Nog niet veel van gezien, maar echt tegenvallen doet ze nog niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:04 schreef Wup het volgende:
hoe was Rixt Leddy als Dian?
Ik vind 't nog steeds vrij saai hoorquote:Op zaterdag 3 september 2005 11:19 schreef Frey het volgende:
[..]
Wel grappig. Een tijdje geleden vond iedereen het de saaiste verhaallijn en nu wordt ie opeens toch interessant![]()
Ik vond die regels die ze tegen zichzelf schreeuwde anders bagger uitgevoerd...quote:Op zaterdag 3 september 2005 11:43 schreef BVO het volgende:
[..]
Nog niet veel van gezien, maar echt tegenvallen doet ze nog niet.
volgens mij is dat dan een dood lijk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 10:59 schreef Svensational het volgende:
Ik dacht eerst dat het er om ging met wie ze zo aan het mens-erger-je-nieten was aangezien ze er met die camere zo mysterieus om heen gingen
Dat zou het lijntje een stuk interessanter maken. Het zou ook wel lachen zijn als Janine en Ray straks door die non gevangen gehouden worden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 14:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
volgens mij is dat dan een dood lijk.
Die ander deed verder ook niks .![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |