quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:24 schreef jessie het volgende:
He Peri heb je je gelijk je potje celstial meegenomen om te laten ruiken?
Gezellig zo in dat mandje sweet sixteen!
Nou inderdaad... Ik begon met een handjevol... en heb nu een medicijnkastje vol (letterlijk en figuurlijkquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:40 schreef ymme het volgende:
Sweetsixteen16, dat veranderd snel genoeg hoor, let maar op
Let op mijn woorden, dat medicijnkastje wordt ook te kleinquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou inderdaad... Ik begon met een handjevol... en heb nu een medicijnkastje vol (letterlijk en figuurlijk) En dan ben ik al aan het stapelen en liggen er dingen in de handdoekenla...
Ik ben nog steeds op zoek naar de ideale oplossing om mijn Lush te laten.. Ben er nog niet uit...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou inderdaad... Ik begon met een handjevol... en heb nu een medicijnkastje vol (letterlijk en figuurlijk) En dan ben ik al aan het stapelen en liggen er dingen in de handdoekenla...
IK heb wat op onze slaapkamer liggen, wat bij de pc, heel veel in de badkamer. En overal waar handzeep hoort te liggen, liggen ook zeepjes van Lushquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:43 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op zoek naar de ideale oplossing om mijn Lush te laten.. Ben er nog niet uit...
Dat is het al, maar ik heb niet meer ruimte dan dat in m'n badkamertjequote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:43 schreef ymme het volgende:
[..]
Let op mijn woorden, dat medicijnkastje wordt ook te klein![]()
Wel een duur proefje zoquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:14 schreef Skaai het volgende:
Tering. Ik haat het postkantoor he. Ik had bubbeltjes envelopjes gekocht, en zelf thuis geprobeerd of het door de brievenbus kon, met proefjes erin. Het ging keigoed. Sta ik daar bij 't postkantoor, mag ik5,50
per envelop betalen omdat het volgens die stumpers niet door de brievenbus kan, en dus als pakketje verzonden moet worden. En ik ben zo'n trut, ik reken het af omdat ik het had beloofd om die proefjes op te sturen
. Volgende keer sla ik de stukjes Lush gewoon helemaal plat en doe ik het in een ordinaire papieren envelop waar maar 39 eurocent op moet.
.
Alsof het zo'n grote moeite is voor de postbode om een keertje extra aan te bellen
Nou je mag wel wat opsturen, omdat je zo enthousiast bentquote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:54 schreef ymme het volgende:
[..]
Wel een duur proefje zo![]()
Wil je er wat voor terug hebben? dan stuur ik je dat met alle plezier op![]()
bedankt alvast voor de jungle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |