Flugeltje, als je er een goed kruidenhandboek bij pakt dan zul je helaas moeten constateren dat de meeste kruidentheeën die gebruikt worden voor een afslankdieet een enorme hoeveelheid diuretische kruiden bevatten. Dat wil zeggen dat die kruiden vochtafdrijvend zijn en dat is de reden dat je zoveel moet plassen èn de reden dat je ontlasting meer vocht bevat dan anders (waardoor het makkelijker gaat). Je zegt dat het dus helpt, maar het helpt dus niet. Ik neem aan dat je vet wilt kwijtraken en geen vochtproblemen hebt.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 08:02 schreef flugeltje het volgende:
Ik begin het nu wel te merken dat ik aan de kruiden/naaldjes zit....
Ik eet al minder dan normaal. (nog 75% van de normale hoeveelheden) Bovendien zit ik de halve dag op de wc. Vaak om te plassen, maar ook de 'grote boodschap' komt er een stuk vlotter uit. Het heeft dus wel degelijk zin allemaal....
Ook merk ik dat een strakke broek van me al minder strak is, maar dat kan natuurlijk ook komen doordat ik 'm al 2 dagen aan heb(lievelingsspijkerbroek) Ben zeer benieuwd of er echt al iets af is, maar daarvoor moet ik op de weegschaal en dat wil ik dus niet. Pas over 2 weken mag ik.
Al met al tot nu toe een goeie methode, ik eet minder en heb ook minder honger. Alleen het vele plassen is niet echt handig. Zeker niet als je wilt slapen...![]()
Hoeveel tijd zat er ook alweer tussen je vorige weging en deze? (en er zat een vakantie tussen, dus dan is 1 ons toch mooi!)quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:48 schreef teigan het volgende:
gisteren bij de dietiste geweest, was ik maar 1 ons afgevallen...
Mijn laatste verstandskies is er gisteren uitgehaald, gelukkig nu door een van de kaakchirurgen die er al het langst werken(de vorige was een beginner..)
Dus nu doet het een stuk minder pijn, het is wel wat dik, maar ik kan gelukkig gewoon eten...
Mijn update van de 25ste is in ieder geval niet verwerkt... de lijst moet -denk ik- nog aangepast worden.quote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:50 schreef Droeke het volgende:
Jippie! Weer een topic open!
Maar volgens mij is de lijst niet geupdate? Of wel?
Voor de dames die het niet hadden gezienquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 12:47 schreef miss_sly het volgende:
Ik zal vanavond de update maken en posten! Was het helemaal vergeten
Oei sorryquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voor de dames die het niet hadden gezien
hihi, sorry, lezen is een kunstquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 13:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Voor de dames die het niet hadden gezien
Bedankt! Ik heb het aangepastquote:Op dinsdag 2 augustus 2005 14:06 schreef Levitation het volgende:
Isabeau: de link naar het voedingscentrum -in de openingspost- voor 't berekenen van je BMI is vervallen... juiste adres is: http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:31 schreef Isabeau het volgende:
...Hoe obees was deze vrouw? Het klinkt als wel erg veel vet, hoewel je misschien gewoon niet beseft hoe veel vet een kilo of 20 eigenlijk is. Het lijkt me in ieder geval wel smerig... bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ook wel eens een operatie van een dik iemand op tv gezien (veel dichterbij kom ik gelukkig nooit) en dat zag er ook niet prettig uit.
Kan me voorstellen dat 't motiverend werkt
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
Ik had gisteren ontzettende ruzie met de eetmeter... had net 3 dagen netjes ingevoerd, is ie opeens alles kwijt, kan ik dus opnieuw beginnenquote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:50 schreef freecell het volgende:
Hey
Die eetmeter werkt bij mij toch wel.
Wil ik 's avonds chips pakken, denk ik: nee!!!!, want dan kom ik boven het goede aantal verzadigde vetten uit......
Idem met heel vet avondeten. Ook heb ik ontdekt dat ik te weinig vezels eet. En ik eet nog wel altijd vokorenbrood!!!
Gemiddeld eet ik nou zo'n 1200/1300 kcal op één dag. Daar moet ik soms best wel mijn best voor doen als ik het druk heb![]()
<knipje>
Sorry, maar ik lees nog niet zo heel erg lang meer.... Wat is een eetmeter?quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:50 schreef freecell het volgende:
Hey
Die eetmeter werkt bij mij toch wel.
De EetMeter is een programmaatje van het Voedingscentrum waarin je kan invoeren wat je op een dag hebt gegeten. Het programmaatje berekent vervolgens hoeveel calorieen, vet, vitamine, mineralen ed hebt binnengekregen. Het geeft ook "advies" over de hoeveelheden (heb je genoeg groente/fruit/vitamientjes binnengekregen). Op zich een handig hulpmiddel, maar ik heb er nu dus even ruzie mee.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Sorry, maar ik lees nog niet zo heel erg lang meer.... Wat is een eetmeter?![]()
Dank voor de tip... Ik zal eens kijken of ik er iets mee kan.quote:Op woensdag 3 augustus 2005 12:29 schreef Levitation het volgende:
[..]
De EetMeter is een programmaatje van het Voedingscentrum waarin je kan invoeren wat je op een dag hebt gegeten. Het programmaatje berekent vervolgens hoeveel calorieen, vet, vitamine, mineralen ed hebt binnengekregen. Het geeft ook "advies" over de hoeveelheden (heb je genoeg groente/fruit/vitamientjes binnengekregen). Op zich een handig hulpmiddel, maar ik heb er nu dus even ruzie mee.![]()
Je hebt ook online (gratis) varianten hiervan, bijvoorbeeld die van Overgewicht.nl. Kun je ook je kcal bijhouden, alleen geeft deze geen advies over vitamines en mineralen. Nadeel van deze site is dat je niets zelf kan toevoegen... en zoals altijd staat niet alles erin.
Oh, die nesquik ken ik niet?! Maar ik denk dat vers fruit misschien wel ietsjes beter is (ivm bouwstoffen enzo) maar als je geen mixer hebt, dat houdt het zowiezo opquote:Op woensdag 3 augustus 2005 17:11 schreef Plonky het volgende:
Droeke, ik doe ook een soort milkshake, behalve dan zonder fruit (ik heb geen mixer). In plaats daarvan gebruik ik aardbei nesquik. Ook ongeveer 100-150kcal. Lekker!!
quote:Op woensdag 3 augustus 2005 10:31 schreef Isabeau het volgende:
Wat blijf jij nog veel afvallen na een tijd, SjeenMeestal stagneert dat na een tijdje en wordt het een pond tot max. een kilo per week, maar jij maakt van die mooie sprongetjes
(wat eh...is een nomination armbandje?)
Als je nog niet hebt ontbeten of gewoon een zwakke maag of levendige fantasie hebt niet de spoiler lezen.Dat sprongetje is ook in twee weken gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn update van vorige week was nog niet verwerkt... Maar ik ben wel blij dat het hangen blijven steeds maar iets van een weekje is. Net als ik dan een beetje frustie raakt, val ik ineens weer wat af.
Hier zie je wat nomination armbandjes zijn. Je moet ervan houden... de een vind het heel leuk, de ander juist verschrikkelijk. Het is eigenlijk een moderen versie van het bedelarmbandje.You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
Ja dat doe ik ook, ik probeer echt alleen 'goede' dingen te eten. Ik doe ook flink sporten en ik val de laatste tijd eigenlijk niks af. Wel heb ik volgens mijn weegschaal 1 kilo aan spieren bij gekregen en ben ik 1,5 kilo vet kwijt! Maar ja, weet eigenlijk niet of ik die wel moet gelovenquote:Op donderdag 4 augustus 2005 10:48 schreef Plonky het volgende:
[afbeelding]
Misschien is die alleen maar in de UK verkrijgbaar? Mijn probleem, als ik er 1tje neem, dan vind ik het moeilijk om er niet nog eentje te nemen, hehe. Maakt niet uit, ik weet nu dat ik niet boven de 90kg uitkom, en dus ik maak mij nog geen zorgen (ik ben minder streng aan het dieeten, maar meer aan het bewegen)
Het is nu 29,8!!!quote:Op donderdag 4 augustus 2005 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Beessie-Jen: je BMI blijft hetzelfde, dat klopt niet![]()
Ik slik iedere dag een multi-vitamine tablet (kruidvatmerk), die heb ik ook in de EetMeter ingevoerd, zo haal ik 't makkelijk.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 13:23 schreef freecell het volgende:
Voor de eetmeters onder ons:
Ik heb een calcium probleem.
Meestal krijg ik niet genoeg calcium binnen volgens de eetmeter, dus ik eet en drink meer calciumrijke dingen.
Nu zit ik dus de hele tijd over mijn eiwit-max heen.
Wie o wie heeft de oplossing om ze allebei goed te krijgen.
Het wordt inmiddels gewoon een sport om 's avonds alles op groen te hebben
Ik heb ook zo'n pil, maar daarmee krijg ik mijn calcium niet op groen. Is maar 30% van de ADH geloof ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2005 14:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik slik iedere dag een multi-vitamine tablet (kruidvatmerk), die heb ik ook in de EetMeter ingevoerd, zo haal ik 't makkelijk.Dat terwijl ik helemaal geen zuivel-typje ben, kan er niet geweldig goed tegen... eet alleen 's morgens yoghurt, that's it. Ik eet wel veel groente, daar zit ook (veel) calcium in. Dat is ook een idee... gewoon heeeeel veeeel groente eten
Ik krijg ook de meeste vakjes op groen, behalve m'n kcal... had er gisteren maar 1200 op. En van de EetMeter mag ik er 2800![]()
Die oplos-ibuprofen werk wel lekker snelquote:Op vrijdag 5 augustus 2005 10:16 schreef teigan het volgende:
pffff, ik baal...
Ik heb minder last van mijn verstandskies dan vorige keer, maar soms dan doet het ineens zoveel pijn als ik wat wil eten of drinken..... Dan kan ik echt wel gillen...
En dan heb ik ook nog van die ibuprofen die je eerst op moet lossen.....
Ik hoop dat dit snel weer over is...
quote:
Nederlands artikel over hetzelfde: http://www.ergogenics.org/quote:“We were surprised to see that mice actually ate less when exposed to fructose-sweetened beverages, and therefore didn’t consume more overall calories,” said Dr. Tschöp. “Nevertheless, they gained significantly more body fat within a few weeks.”
quote:AHigh-fructose corn syrup is an inexpensive byproduct of corn used to sweeten foods, from sodas to hot dogs. Processors treat corn starch with acids or enzymes to create high-fructose corn syrups.
"Corn syrups can depress freezing to prevent crystal formation in ice cream and other frozen desserts," according to the Corn Refiners Association. "Salad dressings and condiments pour at manageable rates because of corn syrups' effect on viscosity. In lunch meats and hot dogs, corn syrups provide the suspension to keep other ingredients evenly mixed."
I don't think high-fructose corn syrup is dangerous, but it isn't a good idea to eat lots of it, because it has few nutrients and tends to be found in processed foods that are less healthy.
In large amounts, like anything else, high-fructose corn syrup could be bad. When a group of men followed a diet including a drink sweetened with high-fructose corn syrup, and another group ate the same foods but ate corn and rice instead of the drink, the high-fructose group lost bone mass, suggesting too much high-fructose corn syrup could make people vulnerable to osteoporosis. The United States Department of Agriculture did the preliminary study in 2000.
Another small study suggested that high-fructose corn syrup could raise triglycerides in the blood, suggesting large amounts might not be good for the heart.
Moderation is the key, in my mind. An occasional food with high-fructose corn syrup won't hurt you, but I think you are wise to limit the amount you feed your family. Eat whole fruits more than fruit drinks and soda, fresh meats more than hot dogs, and so on.
zelfde probleem hier... maar zal er over een paar dagen wel weer af zijn.. gister nog gewogen was toen 101.7quote:Op maandag 8 augustus 2005 10:28 schreef Sjeen het volgende:
Wat heb ik toch een gruwelijke hekel aan ongesteld worden/zijn... Ben gewoon een hele kilo zwaarderEn dus weer boven de 90 kilo... Dat doet niet veel goed aan mijn toch al hormoonovergoten humeur
![]()
Ik wil ook rennen! Maar mn enkel wil niet!quote:Op maandag 8 augustus 2005 12:17 schreef Sjeen het volgende:
Chocolade, dat ga ik zo even halenGa vanavond wel weer rennen dan... En vanaf volgende week donderdag weer volleybaltraining
![]()
ISABEAU! STOOOOOOOOOOP!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:34 schreef Isabeau het volgende:
Jay_Leno, het enige wat ik kan verzinnen is dat alcohol behoorlijk vochtafdrijvend is. Als je bijv. 500 ml bier drinkt dan kan je sosm met gemak een liter plassen, is dus een pond lichter dan voor het bier drinken. Aangezien dat allemaal vocht is komt het ook zo weer terug.
Ik heb trouwens een vreetkick en heb al een halve zak dropjes/winegums op. Mijn verstand roept steeds STOOOOOP!!!!! maar ik eet gewoon door![]()
Misschien wel een goed idee ja. Ik zie mezelf er absoluut voor aan om na een tijdje te roepen dat ik er vast wel weer tegen kan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:25 schreef Sjeen het volgende:
STOPPEN ISABEAU!!!![]()
Freecell, misschien een idee om een goedkope broodmachine aan te schaffen en je eigen brood te bakken? Bij de boerenbond (Aveve) krijg je ook speltmeel.
Of in de broodbakmachine brood met polenta maken (= maismeel!). Ook erg smakelijk!!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 14:44 schreef freecell het volgende:
[..]
ISABEAU! STOOOOOOOOOOP!
Dat helpt vast
Ik ben vanmorgen naar de dokter geweest en blijk allergisch te zijn voor tarweIk at de laatste tijd zo goed alles volkoren, en maar verbaasd zijn dat ik buikpijn krijg.
![]()
Ook voor chocolade, maar dat wist ik eigenlijk al wel, dus dat is niet zo'n drama.
Nu moet ik dus Spelt-brood eten...... dus.... elke week naar de reformwinkel om daar belachelijk duur brood te halen.....
Ik ben nu met mijn handen een Spelt-brood aan het bakken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2005 17:01 schreef Droeke het volgende:
[..]
Of in de broodbakmachine brood met polenta maken (= maismeel!). Ook erg smakelijk!!!
Het is nu week 33, de 19de (aug) is dus in week 34.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 01:24 schreef Miss_S het volgende:
ff dom doen
welke week is het nu?
ik ga namelijk de 19e een week op vakantie
Volgens mijn agenda is het deze week week 32quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:23 schreef Levitation het volgende:
Het is nu week 33, de 19de (aug) is dus in week 34.
Dan klopt mijn Outlook niet.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:28 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Volgens mijn agenda is het deze week week 32.
De 19e valt in week 33.
Miss_s: we kunnen evt ruilen van week als dat je handiger uitkomt.
als dat zou kunnen graagquote:Op woensdag 10 augustus 2005 08:28 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Volgens mijn agenda is het deze week week 32.
De 19e valt in week 33.
Miss_s: we kunnen evt ruilen van week als dat je handiger uitkomt.
Okidokiequote:
quote:Ingrediënten
ei
kokos
zoetstof
Bereidingswijze
1 zakje cocosrasp (ongeveer 100 gram)
2 eieren
zoetstof 5 ml
eventueel wat vanille essence
bolletjes maken
op bakpapier
iets platdrukken
in de oven 170 graden 20 minuten
Jeps, vaakquote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:14 schreef Faithy het volgende:
is 40 te groot!
Dus he-le-maal terug voor maat 38
Truitje ook 38, *dansje*
wat veel's zeg
quote:Op woensdag 10 augustus 2005 16:14 schreef Faithy het volgende:![]()
![]()
Ik bij de H&M een rok passen, neem ik 40 en 42 mee..
is 40 te groot!
Dus he-le-maal terug voor maat 38
Truitje ook 38, *dansje*
alleen grote broek nog maat 34 (engelse maat) maar dat komt door mn bovenbenen, grmbl..
Maar bij mn nieuwe baas, waar ik hopelijk ga blijven voor een half jaar minimaal, kan ik 10 keer fitnessen van 20 euro!
wat veel's zeg
felici! Zulke updates voelen meestal erg goedquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:50 schreef Miss_S het volgende:
oud:
Miss_S (1m67) (32.1) was 96 weegt nu 89.5, wil graag 70kg wegen -6.5kg
nieuw:
Miss_S(1m67)(31.9) was 96 weegt nu 89, wil graag 70kg wegen -7kg
Ik wil dus ook skates les nemen. Ik heb skates, maar kan er echt niet mee overweg.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 13:56 schreef Pandorah het volgende:
Bij heel veel sportscholen kan je skateles krijgen, wisten jullie dat? Ik heb vorige maand 5 lessen gehad en remmen kan ik nu als de beste.
Het wordt trouwens afgeraden om met nat wegdek te gaan skaten. Het is slecht voor je lagers (die gaan roesten) en je glijdt weg met je skates als je afzet (dat heb ik laatst gemerkt en daar wordt je niet al te vrolijk van). Enne... als je denkt dat het gaat regenen, neem je toch gewoon je schoenen mee in je rugzak? Gaat het regenen, dan wandel je naar huis, net zo sportief.
ik ook want ik heb je nooit echt dik gevonden. Of ik heb misschien alleen maar foto's van je gezien waar je op je aller voordeeligste erop staat dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 10 augustus 2005 17:15 schreef Droeke het volgende:
[..]
![]()
Droeke wacht op voor-en-na foto's![]()
ja ik heb er ook weer erg veel zin inquote:Op dinsdag 9 augustus 2005 15:25 schreef Sjeen het volgende:
Beessie-Jen, leuk dat jij ook volleybaltIk heb er ook echt zin in! Ben net het neiuwe clubblad aan het lezen.
Uhu, ben van G terug naar F gegaan... Ben meteen nieuwe lingerie gaan kopen (lees: echte lingerie ipv die witte tenten die ik sinds mijn zwangerschap had)quote:Op donderdag 11 augustus 2005 16:01 schreef Riann het volgende:
[..]
ik ook want ik heb je nooit echt dik gevonden. Of ik heb misschien alleen maar foto's van je gezien waar je op je aller voordeeligste erop staat dat kan natuurlijk ook
maar dieeters zijn jullie eigenlijk ook in cupmaat gekrompen ik ben van D naar C gegaan een enkele keer heb ik nog een D
Welke bootcamp doe je dan? Ik ben nu al 3,5 week bezig mijn zijn schema, en da's echt heel zwaar (en ik heb nog niet eens de 'Ultimate Bootcamp' uit de folie durven pakkenquote:Op zondag 14 augustus 2005 22:39 schreef ThAzOnE het volgende:
Ik wil ook (weer) eens mee gaan doen., het is nl. veel te gek dat ik weer zoveel aangekomen ben.
Voor sporten heb ik weinig tijd...wat ik ga doen om af te vallen:
- elke werkpauze een half uur lopen (willemsbrug over en weer)
- 1x in de week billy blanks bootcamp
- weightwatchers volgen
- niet meer snacken
Mijn statistieken:
Thazone (1m98) (28) is 110 kg, wil graag 100/99 kg wegen
Wens me succes...jullie natuurlijk ook
Na 30 min AL af?? Nou, dat vind ik best goed hoor, ik zou dat niet volhoudenquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:26 schreef ThAzOnE het volgende:
heb tot nu toe 1x de basics gedaan....was na 30 minuten al bekaf
Tja die tijd en zin... Ik heb dat ook wel hoor. Het is best zwaar om jezelf op te peppen. Wat ik meestal doe is ook al heb ik geen zin me toch al gaan omkleden om te sporten. Dan kijk ik vaak nog even tv of zo en dan ga ik me vanzelf schuldig voelen omdat ik met mijn sportkleren op de bank zitquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:04 schreef ThAzOnE het volgende:
ik had, toen ik nog fitnessde, altijd mijn twijfels bij dit soort dvd's...maar sinds ik het geprobeerd heb. Damn het is af en toe echt zwaar. Inderdaad die armoefeningen zijn te erg, je voelt ze erg gauw verzuren
Die abs zal ik ook een keer proberen...eerst afvallen dan gladtrekken
Grootste probleem vind ik alleen tijd en zin...
zo een paar x doorgaan, je zult zeker zien dat het na 4/5 keer echt een stuk makkelijker gaat!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:20 schreef Miss_S het volgende:
ik heb vandaag voor het eerst proberen hard te lopen
1 minuut wandelen
1 minuut rennen
2 minuten wandelen
2 minuten rennen
2 minuten wandelen
1 minuut rennen
1 minuut wandelen
dit ging wel maar veel meer zit er volgens mij niet in
iemand advies hoe ik het beter kan doen?
Goed schema! Je zult merken dat het iedere keer makkelijker gaat!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:20 schreef Miss_S het volgende:
ik heb vandaag voor het eerst proberen hard te lopen
1 minuut wandelen
1 minuut rennen
2 minuten wandelen
2 minuten rennen
2 minuten wandelen
1 minuut rennen
1 minuut wandelen
dit ging wel maar veel meer zit er volgens mij niet in
iemand advies hoe ik het beter kan doen?
Ik denk volgende week bij de updatequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 07:37 schreef ThAzOnE het volgende:
btw wanneer sta ik in het in het lijstje als officieel Di-Eetteam lid?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:42 schreef Meimeltje het volgende:
Na een aantal maanden stil te hebben gestaan qua gewicht (schommelde zo'n 2 kilo naar boven en beneden) ben ik vorige week weer actief begonnen met een poging tot de volgende 10 kilo.
Mijn regeltje met beginstand van vorig jaar april:
Meimeltje (1m64) (29,4) was 92,5 kg, weegt nu 79 kg en wil graag 65 kg wegen -13,5
Afgelopen week 2,5 kilo afgevallen, dus het begon al lekkerZit nu weer op mn laagste gewicht wat ik gehad heb.
Ik ben er nog lang niet hoorquote:
Hoe lang ga je dat gebruiken?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:33 schreef Dementor het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met slimfast.
Die shakes zijn absoluut niet lekker maar na het drinken krijg ik wel een volgevoel.
Ik beweeg nu ook meer dan normaal vandaag 1,5 uur gewandeld.
Meer mensen aan de slimfast hier?
Maar je laagste gewicht voelt zo verschrikkelijk lekker dat het een felicitatie waard isquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:03 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik ben er nog lang niet hoorMaar nu de verhuizing enzo achter de rug is heb ik geen excuus meer om niet te lijnen
Daarom weeg ik iedere dag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:29 schreef Miss_S het volgende:
ik ben niets afgevallen deze week
begrijp er niets van
Er zijn natuurlijk heel veel soorten sportschoenen... hardloopschoenen hebben vooral veel demping in de hak om de klap om te vangen wanneer je voet de grond raakt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:15 schreef Miss_S het volgende:
ik ben in een maand 3cm kwijt geraakt op mijn taille maar dat is ook niet echt heel geweldig
zijn gewone sportschoenen heel anders dan hardloopschoenen?
...90 euro?!? Ze zijn bijna 2 uur alleen met mij bezig geweest. Oude schoenen bekijken, ik moest op een loopband lopen en dat werd gefilmd. Looppatroon beoordeeld. Schoenen passen, elke keer ook weer op die loopband en dan gingen ze kijken of het verbetering gaf etc etc. Gratis. Nou ja, de schoenen waren prijzig (ik heb Brooks), maar de rest was allemaal service.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:53 schreef glimworm het volgende:
Ik heb mijn hardloopschoenen gekocht bij runnersworld.. Daar moest je van te voren op een loopband lopen, wat ze filmden en zo voor jou de juiste soort schoen uitkozen. Was wel redelijk duur, geloof 90 euro, maar dan heb ik kan het echt aanraden.
Toen ik van gewone sportschoenen ben overgestapt naar hardloopschoenen ging het lopen stukken lekkerder (moet het nu alleen vaker doen).. Dus behalve dat het beter is voor je gewrichten gaat het ook nog is fijner!
Ja, bij de PK runningshop in Dodewaard is zo'n "onderzoek" 30 euro, maar als je meteen ook schoenen koopt is het gratis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:12 schreef Isabeau het volgende:
...90 euro?!? Ze zijn bijna 2 uur alleen met mij bezig geweest. Oude schoenen bekijken, ik moest op een loopband lopen en dat werd gefilmd. Looppatroon beoordeeld. Schoenen passen, elke keer ook weer op die loopband en dan gingen ze kijken of het verbetering gaf etc etc. Gratis. Nou ja, de schoenen waren prijzig (ik heb Brooks), maar de rest was allemaal service.
Wow, goed zeg!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:17 schreef Sjeen het volgende:
Alleen even snel updaten...
oud:
Sjeen (1m70) (31,1) was 105 kg, weegt nu 89,8 kg en wil graag <85 kg wegen -15,2
nieuw:
Sjeen (1m70) (30,7) was 105 kg, weegt nu 88,6 kg en wil graag <85 kg wegen -16,4
Misschien omdat na wetenschappelijk onderzoek is aangetoond dat het weight watchers dieet het beste resultaat geeft op de langere termijn? Omdat sommige mensen de hulp van een groep juist nodig hebben en dat prettig vinden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:30 schreef dnzl het volgende:
Ja, waarom geef je daar dan extra geld aan uit?
Op de langere termijn, bedoel je dan dat mensen beter blijven afvallen of dat ze beter hun streefgewicht kunnen vasthouden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien omdat na wetenschappelijk onderzoek is aangetoond dat het weight watchers dieet het beste resultaat geeft op de langere termijn? Omdat sommige mensen de hulp van een groep juist nodig hebben en dat prettig vinden?
SlimFast ed zijn handig voor een "kickstart", verder zul je het toch op eigen kracht moeten doen... Zonder het veranderen van je gedrag zal niets blijvend zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:35 schreef dnzl het volgende:
Dan pakken ze dat vrij goed aan, iets te snel geoordeeld.
SlimFast blijft troep imo.
Omdat ik van mening ben dat gewicht verliezen een vorm van levensverberting is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Gewoon nieuwsgierig, dnzl ... waarom kom je met zulke oordelen als je niet eens weet wat die dingen doen?
Daar is Slimfast ook niet voor bedoeld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:32 schreef dnzl het volgende:
[..]
Omdat ik van mening ben dat gewicht verliezen een vorm van levensverberting is.
En ik zie de massa nou niet meteen heel hun leven op SlimFast en WW leven, maargoed whatever.
Goed dat jij dat weetquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar is Slimfast ook niet voor bedoeld.
Duh het staat op alle verpakkingen je moet wel een enorme domme koe zijn wil je dat niet zien.quote:
Ze zijn bij wet verplicht dat te vermeldenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:43 schreef Dementor het volgende:
Duh het staat op alle verpakkingen je moet wel een enorme domme koe zijn wil je dat niet zien.
Beter eten en meer bewegen, dat is het.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze zijn bij wet verplicht dat te vermelden
Maar ik ben in deze topicreks zèlden iemand tegengekomen waarbij ik dacht dat diegene op een dusdanige wijze bezig was dat er echt gezondheidsrisico bestond. Bijna iedereen hier is juist super gezond bezig en zit niet te wachten op dooddoeners als "gewoon minder eten en meer bewegen, simpel".
Ik begin me nu echt dunner te voelenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:05 schreef freecell het volgende:
Bij mij duurt het al best lang, maar in totaal is er toch al wel 10 Kg af
Toch voel ik mij absoluut niet dunner
Dat heb ik dus ook welquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik begin me nu echt dunner te voelen
En ik begin het ook te zien! Dat is zo fijn. Ik heb afgelopen zondag een shirtje gekocht van O'Neill. Ik vind dat zij zo'n mooie dingen hebben, maar daar pas ik al heel lang niet in. En zondag dacht ik: ik pas het gewoon, het zal wel niet mooi zijn, maar ik ga het toch proberen. En het paste!! Ik was zo gelukkig
En ik heb deze week ook zo'n vrouwenboxershort gekocht, zo'n strakker broekje met een klein pijpje en dat staat gewoon al best leuk
wie zegt dat ik er geld aan uitgeefquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:30 schreef dnzl het volgende:
Ja, waarom geef je daar dan extra geld aan uit?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Ik let gewoon op wat ik eet en drink, maar eet ook regelmatig toch een frietje of een stuk chocolade of een klein busje pringles bij de film
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:00 schreef dnzl het volgende:
Beter eten en meer bewegen, dat is het.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:59 schreef Pandorah het volgende:
Maar ik weet nu wel dat alleen maar meer bewegen en minder eten niet zo makkelijk gaat als dnzl zo lekker zegt. Dus dnzl, nee! we wisten niet dat we meer moeten bewegen en minder moeten eten..
Dementor, je hoeft niet intensief te sporten om af te vallen hoor. Kwestie van gezond eten en meer bewegen.
Ga eens lekker ergens anders onbekende mensen vertellen wat ze moeten doen met hun leven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:27 schreef dnzl het volgende:
![]()
Laat dat dan ook lekker staan! Is patat en chocolade nou echt zo lekker?
Nee! Het is moddervet!!
Ik zie het ook niet hoor :S. En ik ben 10kg kwijt, op mijn eigen manier (t'ja, veel mensen zijn er niet mee eens, maar ik ben toch gezond bezigquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:13 schreef freecell het volgende:
[..]
En toch, als ik in de spiegel kijk. ik zie het niet.
Ik zie het verschil in de spiegel gewoon niet. Vind het nog steeds niet mooi zo. Mijn buik hangt meer en ik voel me dan gewoon heel dik......
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:51 schreef Plonky het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet hoor :S. En ik ben 10kg kwijt, op mijn eigen manier (t'ja, veel mensen zijn er niet mee eens, maar ik ben toch gezond bezig) - ik at al veel (2400kcal per dag), maar dat zit nu rond de 2700kcal per dag - ik heb 3000kcal nodig). Zo, ik kan met wat minder moeite de laatste 5+kg kwijt
Als ik in de spiegel kijk zie ik nog steeds flubber! Maar, als ik aan mijn benen voel en mijn armen, dan zie ik dat het er wat strakker uit ziet. Ik ben nu 85kg. Maar, ik ben van plan om onder de 80 te komen voordat ik blij ben.
Ik pas nu wel in maat L shirt (2 jaar geleden was dat XXL), en mensen zeggen dat ik slanker ben. Ik heb een meisje mijn buik vandaag laten zien, en zij zei dat het niet eens dik was. Maar, ik vind het zelf nog te dik - ik wil van die bandjes af!!!
Ik ben eergisteren ook begonnen met buik oefeningen om mijn spieren te 'tonen' zodat het er niet zo erg uithangt. Over een paar dagen krijg ik ook een training van een van de mensen bij mijn gym zodat ik ermee verder kan - het deed wel pijn gisteren.
Oh, ik ben zo laat bezig omdat ik net terug kom van uit gaan. Slanker zijn helpt in iedergeval niet de meisjes versieren, hahahaha. Maarja, ik was eigenlijk gegaan voor een 'work out' vanavond. Morgen weeer!!!! YAY!
T'ja, voor de rest niets van mij, eigenlijk. Dooei
Verkapt"zie mij eens met mijn homepage" topicquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 06:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat grappig, ik vind zomaar de site die ik voor de fokdieetclub heb gemaakt terug op de site van Limburg LiveIk ben sowieso wel verbaasd met 675 hits op 'onze' site voor de maand augustus alleen al
Maar goed. Ik was lekker weer op weg met lijnen, maar plots kreeg ik een kleine tegenslag te verwerken en hoppa...gezond eten,
dieet. Het is me nu wel heel erg duidelijk dat ik een emotionele eter ben in tijde van 'crisis'. Heel frustrerend hoor. Maar ik wil het gewoon weer gaan oppakken (alhoewel dat wel moeilijk zal worden bij de huisarts waar ik nu co-schap doe aangezien ik tussen de middag gewoon mee-eet en ze altijd allemaal lekkere dingen op tafel zetten en zelf brood bakken
).
En freecell: je kan het wel zien hoor dat je bent afgevallen, alleen heb je wijdvallende kleren die niets laten zien. Als je echter een beetje een strakke broek draagt dan zie je het juist wel heel erg goedGewoon doorgaan hoor!
Ja, chocola en friet zijn écht zo lekker. Denk je nou werkelijk dat je het continu vol kunt houden om je alles te ontzeggen? Da's wachten op een echte vreetkick... Dan kun je dus beter af en toe genieten van dat stukje chocola of bakje friet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:27 schreef dnzl het volgende:
[..]
![]()
Nee! Het is moddervet!!
Maar wel deel van een gezond eetpatroon, mits je het maar af en toe eens eet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:27 schreef dnzl het volgende:
[..]
![]()
Nee! Het is moddervet!!
Ja, freecell, dat was ik vergeten: ik heb ook nieuwe kleren gekocht, allemaal wat maten kleiner uiteraard, maar ook niet meer de wijde spullen. Als je namelijk wat meer strakzittende kleding of shirts draagt, zie j eook vele beter dat je er slanker uitziet. Het is niet zo dat alleen de weegschaal dat zegt en je er niets van kunt zien hoor!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 06:06 schreef Isabeau het volgende:
En freecell: je kan het wel zien hoor dat je bent afgevallen, alleen heb je wijdvallende kleren die niets laten zien. Als je echter een beetje een strakke broek draagt dan zie je het juist wel heel erg goedGewoon doorgaan hoor!
Weet ik, ik koop tegenwoordog ook meer strakkere dingetjes. Spijkerbroek+shirtje enzo, maar ik heb nog zo veel van die comfortabele slobberdingen in mijn kast en die zitten vaak zo lekkerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, freecell, dat was ik vergeten: ik heb ook nieuwe kleren gekocht, allemaal wat maten kleiner uiteraard, maar ook niet meer de wijde spullen. Als je namelijk wat meer strakzittende kleding of shirts draagt, zie j eook vele beter dat je er slanker uitziet. Het is niet zo dat alleen de weegschaal dat zegt en je er niets van kunt zien hoor!
Aha, oke. Ik ben van mening dat je uit je nek lult.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:32 schreef dnzl het volgende:
[..]
Omdat ik van mening ben dat gewicht verliezen een vorm van levensverberting is.
En ik zie de massa nou niet meteen heel hun leven op SlimFast en WW leven, maargoed whatever.
Weet je zeker dat er geen Joule staat want ik ken geen sport waarmee je 3000 kcal per uur (of iets dat ook maar in de buurt komt) kunt verbranden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Een crosstrainer. De KCal vliegen er echt af, als je dat ding mag geloven danIk weet niet of het zo is, maar het stimuleert wel ontzettend als je dat gekke ding ziet tellen (zo'n 100 KCal per 2 min, tel uit je winst
)
Nope, volgens mij niet hoor, ik zal nog eens in het boekje kijken anders. Aan de andere kant, een uur hou ik toch niet volquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:04 schreef Spyder het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er geen Joule staat want ik ken geen sport waarmee je 3000 kcal per uur (of iets dat ook maar in de buurt komt) kunt verbranden.
Overhouden van feestjes is wel een probleem hè?quote:Op zondag 21 augustus 2005 13:44 schreef Meimeltje het volgende:
Deze week doe ik nog ff geen update. Er is wel ietsjes af, maar niet veel. Gisteren hier een housewarming gehad, maar heb me netjes ingehouden. Ik was ook veel te druk met heen en weer lopen, dus had geen eens tijd om te snoepenGelukkig hebben we ook niet al te veel overgehouden
Aankomende week zit ik weer in de nachtdienst en dan gaat het afvallen vaak wel goed
Klopt niets van hoor!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Een crosstrainer. De KCal vliegen er echt af, als je dat ding mag geloven danIk weet niet of het zo is, maar het stimuleert wel ontzettend als je dat gekke ding ziet tellen (zo'n 100 KCal per 2 min, tel uit je winst
)
Oh, daar heb je ook verstand vanquote:Op zondag 21 augustus 2005 14:22 schreef dnzl het volgende:
[..]
Klopt niets van hoor!
Met crosstrainen (@80rpm) op 'heuvel'-stand verbrand je ~140 kcal per 10 minuten.
Erg plezierig om iemand te hebben die ALLES weet.quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:22 schreef dnzl het volgende:
[..]
Klopt niets van hoor!
Met crosstrainen (@80rpm) op 'heuvel'-stand verbrand je ~140 kcal per 10 minuten.
Ik zag er ook enorm tegen op en ben wel blij dat het feessie weer over is hehe. Heb vanmiddag al wat overige 'zooi' meegegeven aan mn vriend die ergens anders ging klussenquote:Op zondag 21 augustus 2005 13:53 schreef freecell het volgende:
[..]
Overhouden van feestjes is wel een probleem hè?Dan zit je daar met nog allemaal lekkere dingen
Ben blij voor je dat je niet zoveel iver hebt
Okay, dus als je dit soort shit weet mag je niet meer te zwaar zijn?quote:Op zondag 21 augustus 2005 14:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Erg plezierig om iemand te hebben die ALLES weet.![]()
Als jij het allemaal zo goed weet, waarom sta jij hier dan nog steeds in het lijstje???
Ik heb tot nu toe alleen nog maar reacties van je gezien dat je beter weet hoe anderen iets zouden moeten doen, of hoe iets in elkaar zit. Ik dacht dat je jezelf daar ook aan hieldquote:Op zondag 21 augustus 2005 16:32 schreef dnzl het volgende:
[..]
Okay, dus als je dit soort shit weet mag je niet meer te zwaar zijn?
Keep it real please![]()
Naja, zo dacht ik dus ookquote:Op zondag 21 augustus 2005 18:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is gewoon humor, dnzl, dat iemand die zichzelf toch echt heeft laten opzwellen tot 107 kilo reageert met een simpel 'Beter eten en meer bewegen, dat is het.' Want je verwacht toch, dat iemand als jij zou weten dat het allemaal niet zo simpel is. Maar heej![]()
Hoe heb je dat gemeten? Ik kwam deze pagina tegen, http://www.runinfo.nl/energieverbruik.htm en dat komt aardig overeen met wat mijn hartslagmeter na een uur hardlopen voor calorieverbruik aangeeft.quote:Op zondag 21 augustus 2005 18:58 schreef Plonky het volgende:
Ik weet dat 10 minuten lopen 130kcal verbrand, en dat ik daar doodmoe van word (wel in totaal 20 minuten).
Ik ben ook lekker wakker, die week dat ik moet updaten ben ik misschien op vakantiequote:Op zondag 21 augustus 2005 21:57 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet da tik met de vorige update al ernstig verstek heb laten gaan, maar de volgende die van mijn hand moet komen, moet ik zeker overslaan, omdat ik dan op vakantie ben![]()
Ik hardloop 9.1km/h voor ongeveer 18 minuten op een gradient van 1.0% (dus omhoog) totdat ik het opgeefquote:Op zondag 21 augustus 2005 21:49 schreef Spyder het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gemeten? Ik kwam deze pagina tegen, http://www.runinfo.nl/energieverbruik.htm en dat komt aardig overeen met wat mijn hartslagmeter na een uur hardlopen voor calorieverbruik aangeeft.
Neem een grote bidon met water mee.quote:Op maandag 22 augustus 2005 09:43 schreef Levitation het volgende:
Ik moet -denk ik- dus maar weer meer gaan sporten, vanavond ga ik voor het eerst met een collegatje spinnen... ben benieuwd.
Wat ik er voor gedaan heb? Nou ik heb eerder dingen er voor gelatenquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:54 schreef ThAzOnE het volgende:
erg mooi resultaat ass...
- wat heb je hiervoor gedaan?
- hoelang ben je in totaal bezgi geweest?
1 woord respect!
Bedankt! Succes kon ik gisteren zeker gebruiken.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:13 schreef Kroeltroel het volgende:
...
Levitation, succes! Laat je even weten hoe het gegaan is? Ik ben ook wel benieuwd, ik zie altijd superbezwete mensen uit de spinning-les komen maar heb zelf nog nooit meegedaan...
...
hmm dan moet het bij mij ook goed gaan, doe nu het zelfdequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:39 schreef Asskicking-fatboy het volgende:
[..]
Wat ik er voor gedaan heb? Nou ik heb eerder dingen er voor gelaten
- Geen frisdrank (dikmaker nummer 1 in mijn geval). Maar gewoon (kraan)water drinken.
- Niet meer snoepen. Een paar snoepjes op z'n tijd moet je jezelf gewoon gunnen, maar doe het één keer in de twee weken ofzo. En laat vooral de chocolade staan, haha.
- Bewegen. Als was het maar even een blokje om na het eten, wat maar een half uurtje hoeft te duren. Fietsen doe ik ook nog steeds en is ook heel fijn.
- Verder gezond eten enzo. Je kent het wel, magere melk/yoghurt ipv halfvolle en dat soort shit allemaal.
Ik ben 1 september a.s precies een half jaar bezig.
Als je doorgaat met spinning lessen is speciale kleding zeker geen overbodige luxe. Probeer het in ieder gevak vol te houden, mede door spinning is mijn vetpercentage echt snel gedaaldquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bedankt! Succes kon ik gisteren zeker gebruiken.Nooit geweten dat het zó zwaar zou zijn... je zweet echt als een otter, lijkt wel of je in een sauna zit.
Halverwege dacht ik dat ik het einde van de les niet levend zou halen, zat er helemaal doorheen. Maar ja, afstappen staat zo dom en dus ging ik toch maar (rustig) door... en na een tijdje ging het eigenlijk wel weer. Heb netjes het einde van de les gehaald, al heb ik het wel een beetje rustiger aan gedaan dan de rest.
![]()
Het is wel belangrijk om te zorgen voor goede kleding en schoenen (en een fles drinken). Ik had een gewoon sportbroekje aan met een string er onder, géén aanrader! <<auw, auw>> Als ik het weer ga doen, koop ik een wielrenbroek met zeem, dat schijnt veel beter te zitten. Ook mijn schoenen waren niet zo geschikt, waren echt aerobic-schoenen, veel te groot lomp en hoog. Die foutjes maak ik volgende keer niet meer.
Scheelt in de pijn. Na de les had ik wel een heerlijk voldaan gevoel, ik had lekker hard gewerkt!
Vooral leuk er aan is dat ik in 45 minuten 750 kcal heb verbrand, dat schiet lekker op!![]()
Volgende week ga ik met m'n collegaatje eerst 'ns even kijken bij de les "body shape" van die sportschool, daarna kijken we wat we het leukste vinden...
Jup ik ben de eerste keer ook zonder zeembroek gegaan. Drie dikke bloedblaren op de plek waar bovenbenen en zadel elkaar rakenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:07 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Als je doorgaat met spinning lessen is speciale kleding zeker geen overbodige luxe. Probeer het in ieder gevak vol te houden, mede door spinning is mijn vetpercentage echt snel gedaald![]()
Wat me op viel was dat eigenlijk niemand daar een zeembroek aan had... snap ik toch eigenlijk niet. Het voelde echt niet lekker...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:50 schreef dnzl het volgende:
[..]
Jup ik ben de eerste keer ook zonder zeembroek gegaan. Drie dikke bloedblaren op de plek waar bovenbenen en zadel elkaar raken![]()
Meestal is de 2e dag erger hehquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren dat ik wel hele erge spierpijn zou hebben, maar ik moet zeggen dat 't me tot nu toe 100% meevalt.![]()
Weet ik, maar aangezien ik alleen een beetje stijf ben en van pijn geen sprake is neem ik aan dat het morgen nooit heel erg kan zijn. En ik ga vanmiddag weer lekker baantjes trekken in 't zwembad, komen m'n spieren wel mooi los mee...quote:
Als ik naar spinning ga, heb ik geen last van bloedblaren enzo? Maar als ik mijn nieuwe sportfiets eenmaal heb (donderdagquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:26 schreef Levitation het volgende:
Wat me op viel was dat eigenlijk niemand daar een zeembroek aan had... snap ik toch eigenlijk niet. Het voelde echt niet lekker...Gelukkig heb ik niet echt blaren opgelopen, alleen een beetje een "geraspt" gevoel... aiaiai...
Maar ondanks de ongemakken vond ik het wel erg leuk en uitdagend! Ik dacht gisteren dat ik wel hele erge spierpijn zou hebben, maar ik moet zeggen dat 't me tot nu toe 100% meevalt.![]()
Warming-up en cooling-down zijn inderdaad belangrijk, maar als je bijvoorbeeld spinning of aerobics doet zit het gelukkig gewoon in de les meegenomen...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:55 schreef Plonky het volgende:
Een tip voor wie spier pijn heeft!! - in het begin had ik ook altijd spier pijn... maar nu helemaal niet meer, terwijl ik veel intensiever bezig ben. Wat is er veranderd?
5 minuten opwarmen - (dit kan zelfs 5 minuten een beetje snel lopen zijn)
Stretch oefeningen - hamstrings, quadriceps, kuitspieren, armen
VOLLEDIGE WORK-OUT
5 minuten afkoelen (zelfde doen als voor opwarmen dus)
Stretch oefeningen - rug, buik, hamstrings, quadriceps, armen, kuitspieren
Ik weet niet waar ik stretch oefening beelden online kan vinden, maar die zullen er heus wel zijn. Veel plezier allemaal en blijf vooral doorgaan (ik weeg nog steeds 85kg, maar ik hou mij niet zo goed aan mijn dieet - alcohol, chips, en smeerkaas... yuuumm... ik ga wel nog steeds naar de gym.. het gaat alleen nu wat slomer!)
Dit is het resultaat van een weekend veel te veel bier en veel te weinig eten... Dus niet de ideale manier om af te vallenquote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:58 schreef Levitation het volgende:
Zucht, Sjeen hoe doe jij dat toch? Je gaat zo hard! Ik sta al weer een week of 2 stil...Ondanks dat ik veel sport gaat het zo ontzettend langzaam... zou zo graag onder de 90kg zakken.
IlseV: gewoon volhouden, het komt goed... iedereen heeft ups-en-downs. Als je door gaat komt 't allemaal goed.Ik ga nu ook helemaal niet snel en soms kom ik weer een kilootje aan... het gaat er wel weer af, maar soms vind ik het wel echt hard werken.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |