Wat ik er voor gedaan heb? Nou ik heb eerder dingen er voor gelatenquote:Op maandag 22 augustus 2005 14:54 schreef ThAzOnE het volgende:
erg mooi resultaat ass...
- wat heb je hiervoor gedaan?
- hoelang ben je in totaal bezgi geweest?
1 woord respect!
Bedankt! Succes kon ik gisteren zeker gebruiken.quote:Op maandag 22 augustus 2005 12:13 schreef Kroeltroel het volgende:
...
Levitation, succes! Laat je even weten hoe het gegaan is? Ik ben ook wel benieuwd, ik zie altijd superbezwete mensen uit de spinning-les komen maar heb zelf nog nooit meegedaan...
...
hmm dan moet het bij mij ook goed gaan, doe nu het zelfdequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:39 schreef Asskicking-fatboy het volgende:
[..]
Wat ik er voor gedaan heb? Nou ik heb eerder dingen er voor gelaten
- Geen frisdrank (dikmaker nummer 1 in mijn geval). Maar gewoon (kraan)water drinken.
- Niet meer snoepen. Een paar snoepjes op z'n tijd moet je jezelf gewoon gunnen, maar doe het één keer in de twee weken ofzo. En laat vooral de chocolade staan, haha.
- Bewegen. Als was het maar even een blokje om na het eten, wat maar een half uurtje hoeft te duren. Fietsen doe ik ook nog steeds en is ook heel fijn.
- Verder gezond eten enzo. Je kent het wel, magere melk/yoghurt ipv halfvolle en dat soort shit allemaal.
Ik ben 1 september a.s precies een half jaar bezig.
Als je doorgaat met spinning lessen is speciale kleding zeker geen overbodige luxe. Probeer het in ieder gevak vol te houden, mede door spinning is mijn vetpercentage echt snel gedaaldquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 09:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bedankt! Succes kon ik gisteren zeker gebruiken.Nooit geweten dat het zó zwaar zou zijn... je zweet echt als een otter, lijkt wel of je in een sauna zit.
Halverwege dacht ik dat ik het einde van de les niet levend zou halen, zat er helemaal doorheen. Maar ja, afstappen staat zo dom en dus ging ik toch maar (rustig) door... en na een tijdje ging het eigenlijk wel weer. Heb netjes het einde van de les gehaald, al heb ik het wel een beetje rustiger aan gedaan dan de rest.
![]()
Het is wel belangrijk om te zorgen voor goede kleding en schoenen (en een fles drinken). Ik had een gewoon sportbroekje aan met een string er onder, géén aanrader! <<auw, auw>> Als ik het weer ga doen, koop ik een wielrenbroek met zeem, dat schijnt veel beter te zitten. Ook mijn schoenen waren niet zo geschikt, waren echt aerobic-schoenen, veel te groot lomp en hoog. Die foutjes maak ik volgende keer niet meer.
Scheelt in de pijn. Na de les had ik wel een heerlijk voldaan gevoel, ik had lekker hard gewerkt!
Vooral leuk er aan is dat ik in 45 minuten 750 kcal heb verbrand, dat schiet lekker op!![]()
Volgende week ga ik met m'n collegaatje eerst 'ns even kijken bij de les "body shape" van die sportschool, daarna kijken we wat we het leukste vinden...
Jup ik ben de eerste keer ook zonder zeembroek gegaan. Drie dikke bloedblaren op de plek waar bovenbenen en zadel elkaar rakenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:07 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Als je doorgaat met spinning lessen is speciale kleding zeker geen overbodige luxe. Probeer het in ieder gevak vol te houden, mede door spinning is mijn vetpercentage echt snel gedaald![]()
Wat me op viel was dat eigenlijk niemand daar een zeembroek aan had... snap ik toch eigenlijk niet. Het voelde echt niet lekker...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:50 schreef dnzl het volgende:
[..]
Jup ik ben de eerste keer ook zonder zeembroek gegaan. Drie dikke bloedblaren op de plek waar bovenbenen en zadel elkaar raken![]()
Meestal is de 2e dag erger hehquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik dacht gisteren dat ik wel hele erge spierpijn zou hebben, maar ik moet zeggen dat 't me tot nu toe 100% meevalt.![]()
Weet ik, maar aangezien ik alleen een beetje stijf ben en van pijn geen sprake is neem ik aan dat het morgen nooit heel erg kan zijn. En ik ga vanmiddag weer lekker baantjes trekken in 't zwembad, komen m'n spieren wel mooi los mee...quote:
Als ik naar spinning ga, heb ik geen last van bloedblaren enzo? Maar als ik mijn nieuwe sportfiets eenmaal heb (donderdagquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:26 schreef Levitation het volgende:
Wat me op viel was dat eigenlijk niemand daar een zeembroek aan had... snap ik toch eigenlijk niet. Het voelde echt niet lekker...Gelukkig heb ik niet echt blaren opgelopen, alleen een beetje een "geraspt" gevoel... aiaiai...
Maar ondanks de ongemakken vond ik het wel erg leuk en uitdagend! Ik dacht gisteren dat ik wel hele erge spierpijn zou hebben, maar ik moet zeggen dat 't me tot nu toe 100% meevalt.![]()
Warming-up en cooling-down zijn inderdaad belangrijk, maar als je bijvoorbeeld spinning of aerobics doet zit het gelukkig gewoon in de les meegenomen...quote:Op woensdag 24 augustus 2005 09:55 schreef Plonky het volgende:
Een tip voor wie spier pijn heeft!! - in het begin had ik ook altijd spier pijn... maar nu helemaal niet meer, terwijl ik veel intensiever bezig ben. Wat is er veranderd?
5 minuten opwarmen - (dit kan zelfs 5 minuten een beetje snel lopen zijn)
Stretch oefeningen - hamstrings, quadriceps, kuitspieren, armen
VOLLEDIGE WORK-OUT
5 minuten afkoelen (zelfde doen als voor opwarmen dus)
Stretch oefeningen - rug, buik, hamstrings, quadriceps, armen, kuitspieren
Ik weet niet waar ik stretch oefening beelden online kan vinden, maar die zullen er heus wel zijn. Veel plezier allemaal en blijf vooral doorgaan (ik weeg nog steeds 85kg, maar ik hou mij niet zo goed aan mijn dieet - alcohol, chips, en smeerkaas... yuuumm... ik ga wel nog steeds naar de gym.. het gaat alleen nu wat slomer!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |