abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29867094
Even een tussendoor tip voor degenen die (beginnen met) hardlopen: start to run gaat weer beginnen. Erg leuk programma waar Pandorah en ik in het voorjaar aan hebben meegedaan. Het is in het hele land: www.starttorun.nl
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_29874510
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 14:54 schreef ThAzOnE het volgende:
erg mooi resultaat ass...
- wat heb je hiervoor gedaan?
- hoelang ben je in totaal bezgi geweest?

1 woord respect!
Wat ik er voor gedaan heb? Nou ik heb eerder dingen er voor gelaten

- Geen frisdrank (dikmaker nummer 1 in mijn geval). Maar gewoon (kraan)water drinken.
- Niet meer snoepen. Een paar snoepjes op z'n tijd moet je jezelf gewoon gunnen, maar doe het één keer in de twee weken ofzo. En laat vooral de chocolade staan, haha.
- Bewegen. Als was het maar even een blokje om na het eten, wat maar een half uurtje hoeft te duren. Fietsen doe ik ook nog steeds en is ook heel fijn.
- Verder gezond eten enzo. Je kent het wel, magere melk/yoghurt ipv halfvolle en dat soort shit allemaal.

Ik ben 1 september a.s precies een half jaar bezig .
... an asskicking fatboy!
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:03:33 #278
73209 dnzl
Minimalist.
pi_29878431
Netjes, frisdrank is inderdaad rotzooi, zouden ze moeten verbieden.

Heb je nog voor en na pic's of doe je daar niet aan .
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:10:01 #279
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_29878519
En het word tijd voor een nieuwe naam, Asskicking-slimboy
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:46:21 #280
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_29879063
oud
babyfeet (1m72) (28,4) was 91,5 kg, weegt nu 84 kg en wil graag 75 kg wegen -7,5

nieuw
babyfeet (1m72) (28,2) was 91,5 kg, weegt nu 83.5 kg en wil graag 75 kg wegen -8

snel gaat het nog steeds niet maar dat hoeft niet blijf gelukkig afvallen,,,
iedereen succes weer
pi_29879076
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 12:13 schreef Kroeltroel het volgende:
...
Levitation, succes! Laat je even weten hoe het gegaan is? Ik ben ook wel benieuwd, ik zie altijd superbezwete mensen uit de spinning-les komen maar heb zelf nog nooit meegedaan...
...
Bedankt! Succes kon ik gisteren zeker gebruiken. Nooit geweten dat het zó zwaar zou zijn... je zweet echt als een otter, lijkt wel of je in een sauna zit. Halverwege dacht ik dat ik het einde van de les niet levend zou halen, zat er helemaal doorheen. Maar ja, afstappen staat zo dom en dus ging ik toch maar (rustig) door... en na een tijdje ging het eigenlijk wel weer. Heb netjes het einde van de les gehaald, al heb ik het wel een beetje rustiger aan gedaan dan de rest.

Het is wel belangrijk om te zorgen voor goede kleding en schoenen (en een fles drinken). Ik had een gewoon sportbroekje aan met een string er onder, géén aanrader! <<auw, auw >> Als ik het weer ga doen, koop ik een wielrenbroek met zeem, dat schijnt veel beter te zitten. Ook mijn schoenen waren niet zo geschikt, waren echt aerobic-schoenen, veel te groot lomp en hoog. Die foutjes maak ik volgende keer niet meer. Scheelt in de pijn. Na de les had ik wel een heerlijk voldaan gevoel, ik had lekker hard gewerkt!

Vooral leuk er aan is dat ik in 45 minuten 750 kcal heb verbrand, dat schiet lekker op!
Volgende week ga ik met m'n collegaatje eerst 'ns even kijken bij de les "body shape" van die sportschool, daarna kijken we wat we het leukste vinden...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_29882823
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:39 schreef Asskicking-fatboy het volgende:

[..]

Wat ik er voor gedaan heb? Nou ik heb eerder dingen er voor gelaten

- Geen frisdrank (dikmaker nummer 1 in mijn geval). Maar gewoon (kraan)water drinken.
- Niet meer snoepen. Een paar snoepjes op z'n tijd moet je jezelf gewoon gunnen, maar doe het één keer in de twee weken ofzo. En laat vooral de chocolade staan, haha.
- Bewegen. Als was het maar even een blokje om na het eten, wat maar een half uurtje hoeft te duren. Fietsen doe ik ook nog steeds en is ook heel fijn.
- Verder gezond eten enzo. Je kent het wel, magere melk/yoghurt ipv halfvolle en dat soort shit allemaal.

Ik ben 1 september a.s precies een half jaar bezig .
hmm dan moet het bij mij ook goed gaan, doe nu het zelfde

Ga zo door!
pi_29884672
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:46 schreef Levitation het volgende:

[..]

Bedankt! Succes kon ik gisteren zeker gebruiken. Nooit geweten dat het zó zwaar zou zijn... je zweet echt als een otter, lijkt wel of je in een sauna zit. Halverwege dacht ik dat ik het einde van de les niet levend zou halen, zat er helemaal doorheen. Maar ja, afstappen staat zo dom en dus ging ik toch maar (rustig) door... en na een tijdje ging het eigenlijk wel weer. Heb netjes het einde van de les gehaald, al heb ik het wel een beetje rustiger aan gedaan dan de rest.

Het is wel belangrijk om te zorgen voor goede kleding en schoenen (en een fles drinken). Ik had een gewoon sportbroekje aan met een string er onder, géén aanrader! <<auw, auw >> Als ik het weer ga doen, koop ik een wielrenbroek met zeem, dat schijnt veel beter te zitten. Ook mijn schoenen waren niet zo geschikt, waren echt aerobic-schoenen, veel te groot lomp en hoog. Die foutjes maak ik volgende keer niet meer. Scheelt in de pijn. Na de les had ik wel een heerlijk voldaan gevoel, ik had lekker hard gewerkt!

Vooral leuk er aan is dat ik in 45 minuten 750 kcal heb verbrand, dat schiet lekker op!
Volgende week ga ik met m'n collegaatje eerst 'ns even kijken bij de les "body shape" van die sportschool, daarna kijken we wat we het leukste vinden...
Als je doorgaat met spinning lessen is speciale kleding zeker geen overbodige luxe. Probeer het in ieder gevak vol te houden, mede door spinning is mijn vetpercentage echt snel gedaald
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:50:02 #284
73209 dnzl
Minimalist.
pi_29886044
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:07 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Als je doorgaat met spinning lessen is speciale kleding zeker geen overbodige luxe. Probeer het in ieder gevak vol te houden, mede door spinning is mijn vetpercentage echt snel gedaald
Jup ik ben de eerste keer ook zonder zeembroek gegaan. Drie dikke bloedblaren op de plek waar bovenbenen en zadel elkaar raken
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:04:51 #285
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_29888550
Goed dat je toch hebt doorgezet levitation! Ik zou me ook niet zomaar laten kennen...
In ieder geval een wijze les geleerd alvast; als ik van plan ben een keer een lesje spinning mee te doen, zorg ik wel dat ik goed voorbereid ben
Bloedblaren 'daar', iekkk, moet er niet aan denken!
Op naar de 73!!!!
pi_29889180
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:50 schreef dnzl het volgende:

[..]

Jup ik ben de eerste keer ook zonder zeembroek gegaan. Drie dikke bloedblaren op de plek waar bovenbenen en zadel elkaar raken
Wat me op viel was dat eigenlijk niemand daar een zeembroek aan had... snap ik toch eigenlijk niet. Het voelde echt niet lekker... Gelukkig heb ik niet echt blaren opgelopen, alleen een beetje een "geraspt" gevoel... aiaiai...

Maar ondanks de ongemakken vond ik het wel erg leuk en uitdagend! Ik dacht gisteren dat ik wel hele erge spierpijn zou hebben, maar ik moet zeggen dat 't me tot nu toe 100% meevalt.
***Levi was here***
pi_29889820
Zolang je maar genoeg blijft drinken, na de les ligt er gewoon letterlijk een plas zweet onder me
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:54:10 #288
73209 dnzl
Minimalist.
pi_29889940
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:26 schreef Levitation het volgende:

[..]
Ik dacht gisteren dat ik wel hele erge spierpijn zou hebben, maar ik moet zeggen dat 't me tot nu toe 100% meevalt.
Meestal is de 2e dag erger heh
pi_29890246
Ik heb na heftige krachttraining de 2e dag altijd het ergste spierpijn ja

vorige week kon ik tot donderdag mn bovenlijf niet bewegen, terwijl ik maandag getraind had

Heerlijk
pi_29890463
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:54 schreef dnzl het volgende:

[..]

Meestal is de 2e dag erger heh
Weet ik, maar aangezien ik alleen een beetje stijf ben en van pijn geen sprake is neem ik aan dat het morgen nooit heel erg kan zijn. En ik ga vanmiddag weer lekker baantjes trekken in 't zwembad, komen m'n spieren wel mooi los mee... Heb vandaag ook al gefietst (naar m'n werk) en in m'n pauze gewandeld, spieren krijgen dus genoeg beweging... komt helemaal goed!
***Levi was here***
pi_29890519
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:26 schreef Levitation het volgende:
Wat me op viel was dat eigenlijk niemand daar een zeembroek aan had... snap ik toch eigenlijk niet. Het voelde echt niet lekker... Gelukkig heb ik niet echt blaren opgelopen, alleen een beetje een "geraspt" gevoel... aiaiai...
Maar ondanks de ongemakken vond ik het wel erg leuk en uitdagend! Ik dacht gisteren dat ik wel hele erge spierpijn zou hebben, maar ik moet zeggen dat 't me tot nu toe 100% meevalt.
Als ik naar spinning ga, heb ik geen last van bloedblaren enzo? Maar als ik mijn nieuwe sportfiets eenmaal heb (donderdag ) dan ga ik toch maar zo'n broek aanschaffen. De een kan wel last hebben van zijn kont en de ander dus niet. Mbt schoenen: ik doe mijn oude hardloopschoenen aan als ik ga spinnen. Dat werkt voor mij weer het beste.
En spierpijn kan evt nog komen. Een vriendin van mij heeft een keer een week spierpijn van gehad...
Vanavond ga ik weer !
pi_29893731
Nu het toch over nieuwe sporttakken gaat: heeft iemand ervaring met aquagym?
Het lijkt me wel fijn om te doen, gewoon omdat ik ook van zwemmen hou en het niet te belastend is voor de spieren. En de andere dag zou ik gewoon conditie/krachttraining doen in dezelfde club.
Komt waarschijnlijk dwaas over, maar ik aarzel alleen maar omdat ik alleen moet gaan sporten. Terwijl ik dit vroeger (op hetzelfde gewicht) wel deed dus, dat was in de sportclub van mijn school.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:14:26 #293
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_29895970
Aquagym heb ik een flinke tijd gedaan. Het is echt heerlijk, alleen heb ik er nooit, maar dan ook nooit spierpijn van gehad. Dat vind ik dan wel weer jammer, heb dan het idee dat er best nog meer in had gezeten
Alleen sporten doe ik ook altijd! Als je afspreekt met zijn 2en te gaan (omdat dat makkelijker en gezelliger is) en de ander kan niet, is de stap om zelf wel te gaan alleen maar moeilijker!
Op naar de 73!!!!
pi_29899713
IlseV (1m69) (27,8) was 81 kg, weegt nu 79,5 kg en wil graag 70 kg wegen -1,5
w
IlseV (1m69) (28,5was 81 kg, weegt nu 81,5 kg en wil graag 70 kg wegen + 0,5

HELP...Ik weet het niet meer...maar zit er even onderdoor...

Ilse
  Licht Ontvlambaar woensdag 24 augustus 2005 @ 09:13:59 #295
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_29911689
Update

Oud:
Sjeen (1m70) (30,7) was 105 kg, weegt nu 88,6 kg en wil graag <85 kg wegen -16,4

Nieuw:
Sjeen (1m70) (30,4) was 105 kg, weegt nu 87,8 kg en wil graag <85 kg wegen -17,2
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_29912140
IlseV

balen joh, maareh, wat eet je nu op een dag? En wat doe je aan beweging?
Als je dat hier neer zet dan kunnen we misschien nog wat tips geven...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 24 augustus 2005 @ 09:55:14 #297
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29912223
Een tip voor wie spier pijn heeft!! - in het begin had ik ook altijd spier pijn... maar nu helemaal niet meer, terwijl ik veel intensiever bezig ben. Wat is er veranderd?

5 minuten opwarmen - (dit kan zelfs 5 minuten een beetje snel lopen zijn)
Stretch oefeningen - hamstrings, quadriceps, kuitspieren, armen
VOLLEDIGE WORK-OUT
5 minuten afkoelen (zelfde doen als voor opwarmen dus)
Stretch oefeningen - rug, buik, hamstrings, quadriceps, armen, kuitspieren

Ik weet niet waar ik stretch oefening beelden online kan vinden, maar die zullen er heus wel zijn. Veel plezier allemaal en blijf vooral doorgaan (ik weeg nog steeds 85kg, maar ik hou mij niet zo goed aan mijn dieet - alcohol, chips, en smeerkaas... yuuumm... ik ga wel nog steeds naar de gym.. het gaat alleen nu wat slomer!)
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
pi_29912273
Zucht, Sjeen hoe doe jij dat toch? Je gaat zo hard! Ik sta al weer een week of 2 stil... Ondanks dat ik veel sport gaat het zo ontzettend langzaam... zou zo graag onder de 90kg zakken.

IlseV: gewoon volhouden, het komt goed... iedereen heeft ups-en-downs. Als je door gaat komt 't allemaal goed. Ik ga nu ook helemaal niet snel en soms kom ik weer een kilootje aan... het gaat er wel weer af, maar soms vind ik het wel echt hard werken.
***Levi was here***
pi_29912352
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 09:55 schreef Plonky het volgende:
Een tip voor wie spier pijn heeft!! - in het begin had ik ook altijd spier pijn... maar nu helemaal niet meer, terwijl ik veel intensiever bezig ben. Wat is er veranderd?

5 minuten opwarmen - (dit kan zelfs 5 minuten een beetje snel lopen zijn)
Stretch oefeningen - hamstrings, quadriceps, kuitspieren, armen
VOLLEDIGE WORK-OUT
5 minuten afkoelen (zelfde doen als voor opwarmen dus)
Stretch oefeningen - rug, buik, hamstrings, quadriceps, armen, kuitspieren

Ik weet niet waar ik stretch oefening beelden online kan vinden, maar die zullen er heus wel zijn. Veel plezier allemaal en blijf vooral doorgaan (ik weeg nog steeds 85kg, maar ik hou mij niet zo goed aan mijn dieet - alcohol, chips, en smeerkaas... yuuumm... ik ga wel nog steeds naar de gym.. het gaat alleen nu wat slomer!)
Warming-up en cooling-down zijn inderdaad belangrijk, maar als je bijvoorbeeld spinning of aerobics doet zit het gelukkig gewoon in de les meegenomen...

Hihi, ik heb gewoon echt geen spierpijn van het spinnen... Lijkt me niet dat dat nu nog gaat komen. Ok, behalve dan in mijn nek... Maar dat is zo'n stomme plek.
***Levi was here***
pi_29914962
Levitation, hier gaat het ook niet zo hard hoor, ik weeg hetzelfde als 2 weken geleden, en toen zat ik ook net boven mijn updateregeltje, dus weer geen update van mij....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')