abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar maandag 11 juli 2005 @ 12:33:34 #201
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_28703674
quote:
Op maandag 11 juli 2005 11:53 schreef Koningin het volgende:
Slecht weekend gehad, er is kermis bij ons in het dorp, al 2 avonden geweest (en dan kan ik die wijn/sjoes echt niet laten staan), vanavond weer

Maar goed, het is weer goed weer, dat betekent dat ik weer op de fiets kan gaan werken. Dat is toch twee keer per dag een dik half uur fietsen!!
Moeilijk he, vooral dat sjoes smaakt met dit weer veel te goed Ik kon het zaterdag ook echt niet laten staan...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 11 juli 2005 @ 12:56:51 #202
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_28704268
ow ow ow ow ow... gisteren patat met een hamburger op in een Friese snackbar..

en erg veel port gedronken het afgelopen weekend.
maar verder wel veel dingen gedaan, niet teveel gegeten van alles lekkers, dus hopelijk heft het elkaar een beetje op..

*daar gaan we weer*
Doei.
pi_28705813
quote:
Op maandag 11 juli 2005 09:57 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik denk dat ik te streng bezig was omdat ik zo graag slank wilde eten en dan blijkt het tè slank te zijn geweest. Ik had geen honger of zo hoor, want ik at vreselijk veel groente, maar ja, daar zit nauwelijks energie in. Gemiddeld had ik over afgelopen week trouwens 1200 kcal, dus dat is dan weer wel voldoende in mijn ogen.
Toch is 1200 wel aan de lage kant hoor. Je lichaam past zich er op aan en dan loop je het risico dat je op een gegeven moment helemaal niet meer afvalt. En hou er erg in dat je natuurlijk ook nog gewoon vet nodig hebt. Ik probeer het altijd aan de 1600 tot 1800 te houden. Met minder houd ik het ook gewoon niet uit.
quote:
Eigenlijk eet je dus heel normaal, maar let je erop dat je geen suiker en dergelijke binnenkrijgt. Ik krijg dat allemaal nooit op 4 boterhammen, het idee al...zou veel te veel zijn voor mij. Op de middelbare school had je van die idioten met 10 boterhammen en die aten ze nog op ook Ik had er eigenlijk altijd 2 mee en dat was voldoende.
Whaha, nee hoor ik eet niet normaal voor mijn doen. Ik eet ongeveer de helft van wat ik normaalgesproken at. Vroeger was het echt 4 boterhammen 's ochtends vroeg, dan nog 2 tot 4 laat op de ochtend en als we laat aten laat in de middag nog eens twee. En ook mijn hoeveelheid avondeten is flink verminderd. Op zich word je niet dik van 'gewoon' eten, maar als je er zo veel van eet als ik gewend was wel. In het begin was dit voor mijn doen echt een hongerdieet hoor, maar nu ben ik er wel aan gewend.

Toen ik in de brugklas zat at ik een heel brood per dag en iedere avond twee borden avondeten, en dan had ik soms nog zo'n honger dat ik de overgebleven aardappels droog op at. Of 's nachts wakker werd van de honger. En dan at ik nog een heleboel fruit op een dag. Je zou zeggen dat ik nog flink moest groeien, maar dat is niet echt gebeurd. Tenminste, niet in de lengte
Was wel altijd humor met kerstontbijt, ook op de basisschool al. Al die kindertjes namen een broodje en een ei, en een krentenboterham en verder melk of water. Ik was altijd als laatste klaar, want ik at meestal een stuk of 8 boterhammen, en moest dan stil eten omdat de docent maar vast de bijbel begon voor te lezen.
Sanity is (not) statistical
  maandag 11 juli 2005 @ 14:24:24 #204
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_28706418
Update:
Jojogirl (1m72) (30,3) was 91,0 kg, weegt nu 89,5 kg en wil graag 80 kg wegen -1,5
  maandag 11 juli 2005 @ 14:33:19 #205
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28706656
Zo zo. Ik ben nu net 5 dagen bezig met mijn dieet & joggen.

Ik ken mijn exacte start gewicht niet echt (omdat ik het altijd het beste s'ochtends weeg als ik net wakker word), dus ik weet nog niet hoeveel ik ben afgevallen.

Gisteren heb ik drie uur in de stad gelopen en daarna nog een half uur gejogged buiten (ongeveer 5km), maar ik ben uit eten gegaan en had lasagna besteld - daar zat heel wat in!

Vandaag ben ik ook een half uur gaan rennen, en dan nog een uurtje in de tuin gewerkt. Daarna pas (om 12.30) heb ik ontbeten:
1 grapefruit
1 weight watchers rijste pap
2 fibre knacker broodjes met light jam
1 boterham met kaas

Ik heb geen flauw idee hoeveel kalorien daar in zitten, maar ik moest wel wat eten!

En vanavond nasi goreng, maar wel een kleinere portie.

Gisteren heb ik honger gehad, maar ik heb het moeten tegen vechten. Gellukig had ik geen hoofdpijn en voelde ik mij niet flauw.

Ik probeer het rennen nog tot volgende week aan te houden, en dan zien wij wel wat er gebeurd.

Ik voel me wel fitter, en ik ben al een klein beetje afgevallen (ik weet niet de exacte hoeveelheid - dat vertel ik morgen wel)

Update: *mijn start gewicht is gewijzigd van 97-->95*
Plonky (1m84) (28.1) was 95,0 kg, weegt nu 95,0 kg en wil graag 83,0kg wegen 0

Even wat vraagjes?
* Heeft iemand een idee hoe ik mijn buikje kleiner kan maken? - behalve met wat ik al doe en situps?
* Heeft iemand een idee how ik mijn borsten (ja, ik heb man boobs!) kleiner kan maken? - behalve met wat ik al doe?
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
pi_28708452
Waarom eet je niet gewoon een normaal ontbijt? Je hoeft echt geen honger te hebben als je af wilt vallen, zeker niet als je man bent en ook nog sport. Volgens de eet- en beweegwijzer zou je als je die 13 kilo in een half jaar kwijt wilt (langzaam is beter, dan komt het er niet zo snel weer aan) 1600 kcal per dag mogen hebben.

Ik heb eens wat eten ingevoerd in de eet- en beweegwijzer en om aan 1600 kcal te komen kun je bijvoorbeeld hetvolgende eten:
6 boterhammen
6 keer margarine
beleg: appelstroop, hagelslag, volvette kaas, corned beef, kipfilet, filet americain
2 ons aardappels
2 ons groente
150 ml magere vruchtenyoghurt
75 gram vlees
een glas halfvolle melk
een appel
een banaan

tussendoor kun je dan water of koffie en thee zonder suiker drinken en rauwkost eten

En dan zit je netjes aan de 1600. Probeer hier vooral niet onder te gaan zitten. Als je snel af wilt vallen wordt het meestal te zwaar, word je moe en chagerijnig, je vergroot de kans om de fout in te gaan en het komt er ook nog sneller aan. Bovendien loop je het risico niet voldoende voedingsstoffen meer binnen te krijgen (het voedingscentrum adviseert ivm hiermee voor mannen minimaal 1700 kcal per dag), en het risico dat je lichaam zich aanpast aan je hongerdieet en je dus niet meer afvalt. Wat hierboven staat is gewoon om je een idee te geven van wat je op mag eten. Ga jezelf dus niet uithongeren.

En als je het mij vraagt (hoewel de meningen daarover verschillen) gelijk de dieet- en lightproducten de deur uit. Het zit hem echt niet in het verschil tussen jam met suiker en jam met zoetstoffen, en maaltijdvervangers leveren meestal vooral veel honger op en weinig voldoening.

[ Bericht 5% gewijzigd door Maeghan op 11-07-2005 15:48:20 ]
  maandag 11 juli 2005 @ 16:16:46 #207
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28709482
Ik ben bang dat als ik mijn ontbijt eet dat ik dus niet kan rennen en dat ik buikpijn krijg of misschien zelfs ga overgeven. Dus, ik eet mijn ontbijt pas wat later (rond 11.00 uur - vandaag liep het alleen een beetje vreemd!!!). En dan de lunch rond 14.00 uur.

Op dit moment studeer ik Geneeskunde. Mijn theorie (ik zeg niet dat ik gelijk heb!!) is dat als ik mijn suiker spiegel laag hou (in de ochtend) dan worden de vetten (in mijn lichaam) en suiker opslag (in mijn lever) veranderd in bloed suiker om mijn suiker voorziening op een normaal niveau te houden. Als ik het gevoel heb dat ik ongezond bezig ben, stop ik gelijk, en dan probeer ik wat anders - ik vind mezelf weer niet zo erg dik!

Twee jaar geleden lukte het ook redelijk goed op deze manier (15kg in 4 weken). Maar ik begon veel te veel te snoepen (na een half jaar).

Uiteindelijk, als ik rond mijn geplande gewicht zit ben ik wel van plan om chips te eten, en misschien een ijsje. Maar, ik moet psychologish hiermee veranderen. Inplaats van 3 kleine pakken chips, dan moet ik er maar eentje nemen. Hiermee ben ik dus wel dikker geworden... ook al bewoog ik genoeg (zoals ik eerder heb gezegd).

Thee, water en Cola Light en Ijs thee light drink ik ook.

Naar de light producten heb ik goed gekeken. In plaats van 200kcal per 100g (of zo) zit er 171kcal in de jam. Ik kan toch het verschil niet proeven omdat ik verkouden ben! En, alle kleine beetjes helpen.

Ik heb alleen honger omdat ik nu thuis ben bij mijn ouders (en ik moet mij aan hun schema houden). Het liefst heb ik ontbijt om 8.30, lunch 12.00, avond eten 17.00. Maar, dat lukt hier niet goed, maar als ik op mezelf ben zal dat wel lukken.

Dankje wel voor alle informatie, want dat is allemaal handig. Ik zal er op letten dat ik niet te chagerijnig wordt! En aan de 1600kcal kom ik wel uiteindelijk op aan het einde van de dag. Om 17.00uur neem ik nog een krackertje met wat jam. Ik heb geen honger... maar wel lekkere trek (maar dat heb ik altijd)! En, morgen avond zal ik schrijven wat ik ongeveer heb gegeten (ik kan het alleen niet wegen!).

Dankje.

[ Bericht 2% gewijzigd door Plonky op 11-07-2005 16:55:15 ]
(To make me sick)....
pi_28711270
die cracottes van Lu zijn heel calorie-arm en heerlijk met een beetje jam of smeerkaas.
ik vind het zelf ook lekker om een beetje boter (die Elke dag boter van botergoud is lekker van smaak en maar 25% vet) op brood of cracotte te smeren en dan een beetje zwitsersestrooikaas over strooien. Daar zit ook bijna niets in. Veel mensen vinden het stinken, maar ik vind het echt heel lekker.
Wat ik ook lekker fris vind is wat philadelphia light op brood te smeren en dan een plakje kipfilet erover.

Ik ben zelf een echt broodmens. Ik heb wel eens het South Beach dieet geprobeerd, maar ik kon gewoon niet zonder mijn dagelijks portie brood. Ik eet meestal een stuk of 5 boterhammen (plakjes brood dan, geen dubbele boterhammen) per dag. Soms doe ik als avondeten wel een keer opbakbroodjes met lekker beleg. Daar kan ik echt van genieten.
pi_28713697
Plonky, bedoelde je niet 15 kilo in 4 maanden? Want 15 kilo in 4 weken is wel heel erg snel. Het wordt trouwens afgeraden om meer dan een kilo per week af te vallen, dit ook ivm het risico op vergiftigingsverschijnselen (vit. ADEK die te snel vrijkomen uit opgeslagen vet) en het welbekende jojo-effect.

Je kunt 's ochtends best ontbijten als je het licht houdt en een uurtje wacht voor je gaat lopen. Dan is de kans dat je misselijk wordt of zo niet groot. Ik sport niet meer, maar toen ik dat nog wel deed at ik altijd nog middageten twee uur voor de training en daar had ik echt geen last van.

Het psychische aspect is ook erg belangrijk. Als je al eerder afgevallen bent dan blijkt daaruit dus dat je het best wel kunt, maar het heeft weinig nut als je je daarna weer laat gaan. Dat probleem moet je dus zeker aanpakken.

Goed dat je verder wel boven de 1600 kcal komt, maar zorg ook dat je niet overdag niets eet en dan aan het eind van de dag alleen boven de 1600 komt door iets ongezonds te eten.

Voor wat betreft lightproducten: houd er erg in dat je er niet te veel van gebruikt. Er zijn marges gesteld door verschillende instanties, zorg dat je daar niet boven komt. Ik zou je sowieso adviseren om het gebruik van aspartaam zo beperkt mogelijk te houden. Hoewel nog altijd ontkend wordt dat aspartaam gezondheidsklachten kan veroorzaken bij normaal gebruik hoor je er toch maar al te vaak problemen mee. Als je alles vervangt door light krijg je er toch al gauw erg veel van binnen. Verder schijnt saccharine (al weet ik het niet zeker dat het die was) vrij slecht te zijn voor je blaas, maar hoe dat precies zat ben ik vergeten.

Verder kun je je voeding bijhouden op de Eet- en Beweegwijzer op www.overgewicht.nl en bij de caloriechecker van het voedingscentrum http://www.caloriechecker.nl/www/scripts/login.php

Succes met afvallen
  maandag 11 juli 2005 @ 19:28:09 #210
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28714713
Nee ik bedoelde echt 15 kilo (van rond de 104kg naar 89kg) in 4 weken.

Ik ben toen 4 maanden lang op 89 kilo gebleven. Dan heb ik een half jaar rond de 93 geschommeld. En de laatste paar maanden ben ik naar de 95kg gekomen.

Aspartaam zit vooral in cola light toch? Daar heb ik alleen maar een blikje per dag van - dat is dus niet zoveel. Maar bedankt voor de waarschuwing. Ik zal er zeker op letter - te veel van het goede is dus ook niet goed

Dank je wel voor alle info en links. En het zal zeker allemaal lukken! - het moet lukken voor mijn gezondheid .

En zo te zien lukt het jou ook goed . Vooral door blijven gaan.
(To make me sick)....
  maandag 11 juli 2005 @ 20:24:05 #211
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_28716352
quote:
Op maandag 11 juli 2005 16:16 schreef Plonky het volgende:
Op dit moment studeer ik Geneeskunde. Mijn theorie (ik zeg niet dat ik gelijk heb!!) is dat als ik mijn suiker spiegel laag hou (in de ochtend) dan worden de vetten (in mijn lichaam) en suiker opslag (in mijn lever) veranderd in bloed suiker om mijn suiker voorziening op een normaal niveau te houden. Als ik het gevoel heb dat ik ongezond bezig ben, stop ik gelijk, en dan probeer ik wat anders - ik vind mezelf weer niet zo erg dik!
Als je gewoon de hele dag niets eet dan wordt je vetweefsel ook omgezet in bloedsuiker

Je maakt een denkfout en past de theorie te rigide toe. Het merendeel van de glycogeenvoorraad in je lever en spieren is al vrij snel verdwenen als je te weinig energie binnen krijgt met je dieet. Samen met je glycogeenvoorraad verdwijnt ook een behoorlijke hoeveelheid vocht (glycogeen wordt opgeslagen met vocht, bij het vrijkomen van glycogeen komt ook het vocht vrij) = de sterke gewichtsdaling bij het begin van elk energie-arm dieet. Je hebt met name tijdens een dieet 's morgens energie nodig om ervoor te zorgen dat je je in ieder geval de rest van de ochtend goed voelt en niet suf wordt. Eet in ieder geval pas na het sporten, eet iets kleins voor het sporten (een stukje fruit oid).

Enne, pas op met wennen aan al te starre eettijden. Daar heb je niets aan zodra je co-schappen loopt
Carpe diem
  maandag 11 juli 2005 @ 20:27:11 #212
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_28716452
quote:
Op maandag 11 juli 2005 19:28 schreef Plonky het volgende:
Nee ik bedoelde echt 15 kilo (van rond de 104kg naar 89kg) in 4 weken.

Ik ben toen 4 maanden lang op 89 kilo gebleven. Dan heb ik een half jaar rond de 93 geschommeld. En de laatste paar maanden ben ik naar de 95kg gekomen.

Aspartaam zit vooral in cola light toch? Daar heb ik alleen maar een blikje per dag van - dat is dus niet zoveel. Maar bedankt voor de waarschuwing. Ik zal er zeker op letter - te veel van het goede is dus ook niet goed

Dank je wel voor alle info en links. En het zal zeker allemaal lukken! - het moet lukken voor mijn gezondheid .

En zo te zien lukt het jou ook goed . Vooral door blijven gaan.
Plonky, ga eens terug naar je boeken. Iedereen kan in zeer korte tijd heel veel afvallen, maar je lichaam zal je keihard terugpakken en weer naar je setpoint terug willen. En dat heeft het de vorige keer ook gedaan. Je staat op het punt om een jojo'er te worden als je weer zoveel wil afvallen in zo'n korte tijde. Niet doen. Als je straks arts bent zal je dat niemand aanraden. (onderaan http://overgewicht.eigenstart.nl/ in de linkerkolom vind je obesitas voor de arts, kijk daar anders eens tussen. Niemand zal je daar aanraden om snel af te vallen, integendeel).

Enne, dit is Isabeau
Carpe diem
  maandag 11 juli 2005 @ 20:50:35 #213
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28717295
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:24 schreef marchien het volgende:
[..]
Als je gewoon de hele dag niets eet dan wordt je vetweefsel ook omgezet in bloedsuiker
Ja, maar dat doe ik niet. Ik eet voor de rest goed hoor. Gisteren had ik alleen honger.Vandaag dus helemaal niet - alleen trek.
quote:
[..]
Je maakt een denkfout en past de theorie te rigide toe. Het merendeel van de glycogeenvoorraad in je lever en spieren is al vrij snel verdwenen als je te weinig energie binnen krijgt met je dieet. Samen met je glycogeenvoorraad verdwijnt ook een behoorlijke hoeveelheid vocht (glycogeen wordt opgeslagen met vocht, bij het vrijkomen van glycogeen komt ook het vocht vrij) = de sterke gewichtsdaling bij het begin van elk energie-arm dieet. Je hebt met name tijdens een dieet 's morgens energie nodig om ervoor te zorgen dat je je in ieder geval de rest van de ochtend goed voelt en niet suf wordt. Eet in ieder geval pas na het sporten, eet iets kleins voor het sporten (een stukje fruit oid).
Dat van water wist ik wel. Ik heb het gewoon niet gezegd. Ik heb ALTIJD dorst en daarom ben ik vooral heel veel water aan het drinken. Het is moeilijk voor mij om alles uit te leggen omdat ik in Engeland studeer, en nog nooit in NL op school heb gezeten!

Ik voel me s'ochtends erg lekker en heb geen probleemen met wakker worden - ik voel me eigenlijk beter zelfs
quote:
[..]
Enne, pas op met wennen aan al te starre eettijden. Daar heb je niets aan zodra je co-schappen loopt
Dat komt voorlopig nog niet . En, eet tijden maakt dan niet zoveel uit. Als je bezig bent ben je zo hard aan het rond lopen dat je wel moet snacken om geen honger te krijgen - maar dat loop je er zo weer af!

Ik zal even goed neer zetten wat er gebeurde in de 4 weken dat ik ong. 15kg kwijt was geraakt.
Week 1:
* Joggen 5km per dag
* Geen fris drank
* Veel water
* Niet snoepen
* Normaal eten, maar minder dan voor heen

Week 2
* Normaal eten
* Veel water
* Een beetje gesnoep

Week 3
* 2x joggen
* Normaal eten, maar minder

Week 4
* Geen idee meer! - maar ik weet zeker dat ik toen niet heb gerend

Ik heb de hele tijd geen honger gehad. En gisteren was het alleen maar toeval dat ik honger kreeg - ik was niet de enige, want mijn ouders hadden ook honger!

Ik ben heel snel afgevallen, zonder veel te doen. Voor mij is het een raadsel... maar ik denk dat het veel had te maken met snoepen en frisdrank - en daarom probeer ik daar vanaf te blijven.
quote:
Op maandag 11 juli 2005 20:27 schreef marchien het volgende:
[..]
Plonky, ga eens terug naar je boeken. Iedereen kan in zeer korte tijd heel veel afvallen, maar je lichaam zal je keihard terugpakken en weer naar je setpoint terug willen. En dat heeft het de vorige keer ook gedaan. Je staat op het punt om een jojo'er te worden als je weer zoveel wil afvallen in zo'n korte tijde. Niet doen. Als je straks arts bent zal je dat niemand aanraden. (onderaan http://overgewicht.eigenstart.nl/ in de linkerkolom vind je obesitas voor de arts, kijk daar anders eens tussen. Niemand zal je daar aanraden om snel af te vallen, integendeel).
Enne, dit is Isabeau
Maar, zoals ik hierboven zeg, het is vooral een raadsel waarom het de vorige keer zo snel was gegaan.

En, de jojo effect van mij over het laatste 2 jaar geef ik vooral de schuld aan *binge eating*. Dat ik opeens lekkere trek krijg in iets, en dan kan ik er heel veel van weg werken - hier ben ik van plan om aan te werken.

Dank je wel voor de link. Ik zal er naar kijken!

Maak jullie maar niet ongerust. Ik ben van plan om gezond af te vallen - als ik over 2 dagen (dan is mijn week voorbij) te veel ben afgevallen, zal ik het anders aan pakken.
(To make me sick)....
  maandag 11 juli 2005 @ 20:56:14 #214
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28717478
Hmmm.

Deze was vooral handig: http://www2.gastrojournal.org/scripts/om.dll/serve?action=searchDB&searchDBfor=art&artType=fullfree&id=agast1230879#head1

Nu heb ik gekeken naar *binge eating disorder*:
http://win.niddk.nih.gov/publications/binge.htm#howdoes

- eat much more quickly than usual during binge episodes
- eat until they are uncomfortably full
- eat large amounts of food even when they are not really hungry
- eat alone because they are embarrassed about the amount of food they eat
- feel disgusted, depressed, or guilty after overeating.

Al die dingen heb ik wel probleemen mee - en niet na dieten... maar gewoon op een normale dag.

"research shows that long-term weight loss is more likely when a person has long-term control over his or her binge eating."

Ik ga op onderzoek uit!
(To make me sick)....
pi_28718214
Plonky, als arts raad je iemand met een Binge Eating Disorder helemaal niet aan om te gaan lijnen, maar je raadt juist aan eerst aan jezelf te werken. Misschien is het handig wat meer te weten te komen over BED.

En vaag dat je snel afvalt, het lijkt zo alsof je een erg hoog metabolisme van jezelf hebt. Toch moet je oppassen met dat tempo van afvallen, dat is gewoonweg niet goed voor je, zoals Maeghan al zei.

waarom studeer je in Engeland en hoeveelste jaars ben je daar
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 11 juli 2005 @ 21:57:13 #216
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28719647
Omdat mijn nederlands echt niet zo goed is . Voor mij is Engels veel makkelijker. En, ik omdat ik kans had om uitgeloot te worden (mijn school papieren werden niet geaccepteerd, denk ik, ook al had ik AAAA voor mijn A-levels) - in Engeland is het allemaal met interviews. En ik ben volgend jaar derde jaars . En na de kerst hoef ik niet meer naar de universiteit maar dan word ik her en der geplaatst voor een paar weken in ziekenhuizen. Ik moet alleen van de zomer nog een dissertation (scriptie, denk ik?) schrijven.

Ik ga hier vooral meer informatie over zoeken - vandaag heb ik er voor het eerst iets over gehoord. Ik zal zeker oppassen ermee... want mijn vel moet ook inkrimpen, hehehe!
(To make me sick)....
pi_28720894
Jeetje, als je echt 15 kilo in vier weken af kunt vallen wil ik jouw metabolisme wel een maandje lenen. (Oh jee, en ik maar advies geven over goed eten...)

Om je huid in conditie te houden zijn zure melkproducten erg goed. Mijn moeder moest van de dermatoloog iedere dag biogarde eten. Ik weet alleen niet meer of dat stand of roer was, in één van de twee zat iets wat heel goed was.

Lijnen en eetproblemen gaan niet zo erg goed samen is mijn ervaring. Ik weet niet in hoeverre jij een eetprobleem hebt, maar het lijkt me verstandig dat je je erin verdiept.

(offtopic: waar in Engeland zit je? ik ben Engelandgek =))
pi_28722788
mm ja dat Binge-eating heb ik ook last van. Ik heb zelfs een tijdje met het idee rondgelopen dat ik een eetstoornis had. Het probleem bij mij is dat ik me OF heel streng aan een dieet moet houden (dus niet zondigen, punten tellen voor ALLES, elke dag sporten, niet uit eten) OF ik laat me volledig gaan en eet alles wat ik lekker vind in grote maten. Het lukt me niet om een tussenweg te vinden, en ik kan niet meer de discipline vinden om terug te gaan naar die strenge fase.

Ik weet ook niet precies waar die eetbuien vandaan komen. Zal wel iets psychologisch zijn, ik eet bijvoorbeeld als ik me zorgen maak over iets zoals een opdracht voor school of zoals nu mijn stageverslag. Ik weet ook dondersgoed dat die stress komt omdat ik alles te veel uitstel. En ik stel dingen uit omdat ik vaak niet zo goed weet hoe het aan te pakken. Ik wil namelijk wel alles perfect doen, ik wil mensen niet teleurstellen met een matig rapport ofzo. Ik verwacht dat ik na volgende week (als ik mijn stageverslag ingeleverd heb) wat minder stress heb en me een beetje kan concentreren op streng zijn voor mezelf.
Aan de andere kant ben ik dan ook veel alleen thuis en dat is ook weer moeilijk voor mij om me dan in te houden. En zo verzin ik dus altijd wel weer een excuus.

Isabeau, ik zou willen dat ik jou discipline en 'gebrek aan honger'had
pi_28726789
Hoi mensen, ik wil mezelf ook eventjes opgeven als een extra steun in de rug.

Ik ben een 17 jarige jongen die wegens bepaalde omstandigheden in het begin van de pubertijd vrij veel kilo's is aangekomen (veel stress-eten is mijn conclusie hiervan nog altijd).

Ik woog aan het eind van de zomer van 2003, 137kg (veel mensen schatte me vaak toch lichter vanwege mn lengte).. En nee, ik maak geen grapje en ik fake niks. Ik ben in de tussentijd wel wat afgevallen waardoor ik op 1 maart 2005, 125 kg woog. Toen ik 's ochtends vroeg in de spiegel keek vond ik mezelf afgrijselijk (ik kan niet zeggen dat ik lelijk ben maar als je dik bent voel je jezelf absoluut niet mooi). Sindsdien heb ik de knop definitief om kunnen draaien. Ik was altijd gemotiveerd om af te vallen alleen heb ik er voorheen niet veel van kunnen bakken vanwege het grote stress-eten wat ik deed. Ik ben sinds 1 maart 2005 op een gezonder leefpatroon gestapt en ben meer gaan bewegen. Wat na 4,5 maand wel te merken is; ik ben inmiddels 27 kilogram lichter!

Ondanks dit resultaat ben ik nog steeds erg gemotiveerd om door te gaan want ik weet dat ik nog niet op een gezond BMI zit en ik heb nog steeds altijd een grote vet ophoping (voornamelijk op de buik en rondom de borst).

Nou wil ik morgen met m'n mamma (:P) eens gaan babbellen om een fitness toestel thuis aan te schaffen om de grotere vet ophoping rondom m'n buik en borst weg te krijgen. Nu ben ikzelf verzot op fietsen. Ik kan hier echt van genieten aangezien het vrij simpel is; je zit op je kont, beweeg met je benen, en je valt er gewoon weg goed vanaf. Nou zijn er ook Crosstrainers waar je imo meer je hele lichaam gebruikt dan bij fietsen. Wat zouden jullie mij aanraden? Een Crosstrainer (dus om te lopen erop zeg maar) of een hometrainer (fiets)? Wat is nou beter voor mn vet ophoping op mn buik?

Ook heb ik wel gehoord dat je op een nuchtere maag 's ochtends gelijk aan je vet reserves begint. Klopt dat? En is het dan ook verantwoord om dan al es een blokje te gaan fietsen/lopen?

Ik stop hier ook m'n regel bij zodat jullie mij misschien even kunnen toevoegen:

Asskicking-fatboy (1m86) (28.33) was 125 kg, weegt nu 98,0 kg en wil graag 76 wegen. -27.

Ik hoop opgenomen te kunnen worden hier aangezien ik de verhalen hier al een tijdje volg en erg veel respect hebt voor jullie allemaal, die bezig zijn om zichzelf naar een beter gewicht/lichaam te helpen.

O ja, ik heb nog een acc. hier op FoK! (welke ik al 2 jaar niet meer gebruik ofzo aangezien ik niet veel bijzonders weet te posten), maar aangezien het een naam is die ik veel gebruik op internet blijf ik voorlopig via deze even anoniem als het niet te veel uitmaakt.

Voor de geintereseerden (alleen mede-afvallers uit dit topic), kan ik wel es een 'before' en 'nu' fototje toe sturen.

Succes allemaal !!!
... an asskicking fatboy!
  dinsdag 12 juli 2005 @ 06:40:49 #220
1762 YPPY
Yppiaans
pi_28727363
Jaaa! Foto's! Dat doet het altijd goed. Succes met afvallen, zo te lezen ben je goed bezig.

Octopussy, voor jouw probleem heb geen oplossing ofzo. Het klinkt wel erg bekend. Ik probeer me te beperken tot komkommer of wortelbolletjes ofzo. En een bijna lege snoepplank in de voorraadkast.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 12 juli 2005 @ 09:18:10 #221
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28728448
Zo, alweer een nieuwe dag.

Ik heb gisteren er goed over nagedacht wat ik ga doen.

Ik ben vanochtend op de weegschaal gaan staan, en ik woog toen 92.4kg (dan ben ik 2.5kg afgevallen in 5 dagen). Misschien is dit toch wel te ongezond denk ik dan?

Ook, maak ik mij nu zorgen dat ik BED heb.

Mijn plan voor de volgende twee dagen is nu daarom:
- niet meer rennen
- ongeveer hetzelfde eten als de afgelopen 5 dagen - en proberen niet te snoepen!
- meer informatie krijgen over BED, en wat er aan kan worden gedaan - als mensen geintereseerd zijn, zal ik het ook hier neerzetten (en misschien proberen te vertalen)

Ik bekijk dan nog of ik ben afgevallen en hoe snel dat gaan (zie vorige post, omdat na een week hardlopen en dan rusten, ben ik toch veel afgevallen).

Octopussy, mijn probleem is niet dat ik geen midden maat kan vinden, denk ik! Bijvoorbeeld, ik koop een groote reep chocola (200g), en dan eet ik misschien 50g, en dan leg ik het ergens neer. Maar, 10 minuten later heb ik er gigantische trek in, en dan eet ik weer 50g. En, binnen het uur heb ik het al op! Hetzelfde gebeurd dus met ijs en chips. En dit terwijl ik eigenlijk niet zoveel honger heb, maar toch trek in die 3 dingen!!!! En, daarna voel ik mij altijd schuldig van wat ik net gegeten heb. Dit kan ik stoppen door het niet te kopen in de supermarkt, maar dat is het probleem omzeilen en niet oplossen.

Mijn verdere plan is:
- Ik wil toch nog steeds de 83kg barriere raken
- Als ik thuis ben (over 2 weken) ga ik naar de dokter omdat ik een paar vraagjes heb die ik zelf niet kan beantwoorden:

De vragen:
* Bloed vetten na laten kijken - hoge cholesterol zit in de familie
* Thyroide hormonen na laten kijken - misschien val ik daarom zo snel af
* BED - en wat er aan gedaan kan worden - hier moet ik nog eventjes over na denken, omdat ik misschien wel genoeg info bij elkaar kan verzamelen!!
* Waarom viel ik zo snel af 2 jaar geleden??!?
* Is het een goed idee om op dieet te gaan

Misschien verzin ik wel meer dingen. Maar, als ik ze niet zelf kan beantwoorden, dan moet iemand anders dat maar doen voor mij - en dokter bezoeken in Engeland is toch gratis, haha! Ik wil wel gezond blijven!!!

Plonky (1m84) (27.3) was 95,0 kg, weegt nu 92,4 kg en wil graag 83,0kg wegen -2.6

Maeghan, ik zit twee uurtjes noord van Londen, en ik ken geen andere NLers. Het stadje is vreselijk lelijk, lol, maar er is genoeg te doen . Wil je op bezoek komen dan geef ik je een exactere locatie - als ik naar huis ga ben ik 4 weken alleen , ik zal me gaan vervelen en dan voel ik mijn vooral erg zielig !! Voeg mij maar toe op MSN als je dat wilt
(To make me sick)....
pi_28729296
quote:
Op maandag 11 juli 2005 23:24 schreef octopussy het volgende:
Isabeau, ik zou willen dat ik jou discipline en 'gebrek aan honger'had
Lieverd, dat heb ik 2-3 weken per jaar

Ik weet ook niet wat er dan 'mis' met me is en zou dolgraag willen weten waarom ik zo gedisciplineerd en eenvoudig kan lijnen in die periode. Gisteren kwamen mijn ouders terug van vakantie, en wat nemen ze mee? Juist....goddelijke bonbons. En als ik zeg goddelijk, dan bedoel ik Goddelijk. Ik heb 3 chocoladedagen per maand in mijn dieet en dus heb ik de bonbon gewoon zonder problemen aangenomen en in mijn mond eh...er stukjes van afgebeten. Dat ding woog 35 gram, dat is echt groot. Nadat ik kreunde van genoegen kreeg ik twee dozen van mijn ouders die me stralend aankeken. Uh....bedankt? Thuis uitgerekend dat die ene bonbon 160 kcal was De bonbons staan onaangeroerd door mij in de woonkamer. Ik heb geen idee waarom ik ze niet allemaal al op heb (mijn normale eetpatroon). Ik snap er echt ook niks van. Als ik het geheim ontdek dan deel ik het graag met je
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_28729308
Plonky Ik ben tot 4 weken geleden in een deeltijdopname geweest voor eetstoornis NAO, maar wel met een sterk vermoeden voor Binge Eating..
Ik heb mijn eetpatroon drastisch aan moeten passen en alleen daardoor ben ik al afgevallen..
Maar er zit meer achter, ik ben gaan eten om zo niet met gevoelens om te hoeven gaan, je stopt ze dan weg...
Mijn behandeling was intensief, maar zeker de moeite waard..
Als je meer info wilt, moet je maar even mailen(zie mijn profiel)
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_28729525
Asskicking-Fattboy...mijn hemel, wat een username Maar je gaat er nu Asskicking Slimboy van maken En jee, 27 kg in 4,5 maand is echt veel zeg! Maar typisch iets voor een man, die vallen vaak veel sneller af dan vrouwen. Het leven is oneerlijk

Ik weet niet precies wat een crosstrainer is en of dat veel beter is dan een hometrainer, maar er zijn wel een paar mensen hier die ooit een hometrainer hebben aangeschaft, misschien dat die je er meer over kunnen vertellen. Je moet vooral iets kopen wat je kunt volhouden en wat je leuk vindt. Bijv. iets waarmee je voor de tv kunt trainen (ik noem maar wat tegen de verveling).

Succes verder, je bent lekker bezig dus dat komt vast goed Oh, en welkom uiteraard.
pi_28729762
Plonky, dat vele afvallen in de eerste twee weken is heel erg normaal, daar moet je verder niet bij stilstaan. Het gaat er meer om hoe snel je daarna afvalt. Mag ik je als collega aanraden wèl weer te gaan hardlopen en juist wat meer te gaan eten als je vindt dat je te snel afvalt? Dat hardlopen heb je ook nodig om je metabolisme op een hoger pitje te krijgen en dat is reuze handig voor als je op je streefgewicht bent en dat gewicht wilt behouden

Als je trouwens bij elektronische tijdschriften kunt kan je uiteraard veel over BED vinden via pubmed. Als je geen toegang hebt dan mail ik je dolgraag gewenste artikelen toe.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 10:36:46 #226
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_28730012
een hele kleine update vanaf deze kant maar alle kleine beetjes helpen

was
babyfeet (1m72) (29,7) was 91,5 kg, weegt nu 88 kg en wil graag 75 kg wegen -3,5
is
babyfeet(1m72) (29,6) was 88 kg, weegt nu 87,5 kg en wil graag 75 kg wegen - 4
  Licht Ontvlambaar dinsdag 12 juli 2005 @ 10:56:03 #227
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_28730562
Hee Babyfeet, 't gaat ook goed bij jou
Tipje, laat je begingewicht in je regeltje staan, dan zie je het verschil ook beter...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_28730784
Pfoeh, ik heb de laatste tijd ook iets erg typisch hoor. Ik heb gewoon GEEN honger. Ik moet mezelf dwingen om iets te eten.

De afgelopen weken was ik slecht bezig en at ik dan maar chips/donuts/ ander snoepgoed, maar nu ben ik echt weer bezig om te proberen af te vallen, dus ipv dat eet ik dan fruit. Net heb ik een halve meloen op (weet niet precies wat voor meloen, ze zijn langwerpig en groen en smaken erg naar galia) en ik moest mezelf echt dwingen alles op te eten. Ik weet nu al dat ik het makkelijk red tot 5 uur half 6, dan komt mijn vriend meestal thuis en beginnen we aan het avondeten (de afgelopen weken was dit dus een prima snoep en snackmoment).

Ergens is dit wel lekker natuurlijk, maar ook heel slecht omdat ik weet dat dit jo-joeffect tecnisch niet zo heel verstanding is, dus ik zal straks tegen heug en meug maar een paar perzikken en/of nectarines gaan eten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:11:49 #229
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_28730999
Ik ga isabeau overtuigen om zometeen even in de vaart te zwemmen. DFan krijgen we onze beweging voor vandaag wel weer
Carpe diem
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:17:43 #230
79212 kaputwiehund
einfach irre
pi_28731156
* kaputwiehund is terug van een weekendje Luxemburg.

Ik hoop dat twee wandelingen van 6,5 uur, mijn calorie-inname enigzins gecompenseerd hebben, maar ik vrees het ergste

Asskicking-fatboy Plaatselijk vet wegtrainen zal erg moeilijk worden. Ik zit ook nog steeds met een overdaad aan vel/vet rond mijn buik. Wat betreft die fitnessapparaten kan ik je eigenlijk geen advies geven, maar Isabeau heeft wel een goed punt: Je moet het wel leuk vinden om te doen. Persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar een crosstrainer, omdat daarbij ook je armen in beweging zijn.
Kun je niet een keer bij een sportschool gaan kijken wat je eigenlijk het beste ligt? Een proefles is vaak gratis en in de zomer hebben ze vaak kortdurende "voordelige" abonnementen.
Zu hause ist alles besser
pi_28731242
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 11:11 schreef marchien het volgende:
Ik ga isabeau overtuigen om zometeen even in de vaart te zwemmen. DFan krijgen we onze beweging voor vandaag wel weer
Als je van de brug springt
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:25:40 #232
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_28731403
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 11:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als je van de brug springt
Doodgaan is DE manier om snel gewicht te verliezen.
Als de verhouding diepte van het water <--> hoogte brug erg gunstig is, spring ik wel, maar anders ook niet!
Carpe diem
pi_28731659
De diepteverhoudingen zitten wel goed; ik heb vaker mensen van die brug af zien springen. Alleen ik durf niet
  dinsdag 12 juli 2005 @ 11:45:10 #234
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_28731950
Plonky, 15 kg in 4 weken dat moet wel een gigantisch groot verlies aan vocht en eiwit/spierweefsel geweest zijn (tenzij je het voor elkaar kreeg om dagelijks ruim 4000 kcal meer te verbruiken dan je binnenkreeg).
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:08:12 #235
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_28732604
Ik ben een paar jaar geleden ook wel eens ongeveer 10 kilo in 15 dagen afgevallen... was wel motiverend, maar kan nooit goed zijn geweest. Vooral omdat ik in die tijd amper sportte.

Volgde toen een dieet van Svensson, Zero-3. Daarbij eet je drie dagen in de week (ma-wo-vr) eigenlijk niets, alleen bouillon en komkommer en je slikt er capsules bij met 'n plantaardig vezel dat uitzet in je maag... honger heb je zo niet, maar je wordt wel ellendig. Kreeg op zo'n zero-dag maar ongeveer honderd (!) kcal binnen. Op de dagen dat ik wel mocht eten at ik ook steeds minder, maag kromp enorm. Viel dus enorm af, in 2,5 maand 20kg. Moest op een gegeven moment alleen stoppen omdat ik wel erg duizelig werd en bijna flauw viel. Was toen echt veel kgs kwijt, alleen denk ik nu dat ik veel spiermassa kwijt ben geraakt daarmee. Ik at gewoon te weinig om te kunnen sporten.
Heb er trouwens 5,5 jaar over gedaan voor ik weer zo'n beetje op dat begin gewicht was. Dus nu ben ik weer aan het lijnen, ik moet nog meer dan 16kg, zucht...

Soms zou ik willen dat ik nu ook zo hard afviel, maar ik weet dat langzaam beter is...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 12 juli 2005 @ 12:11:40 #236
73209 dnzl
Minimalist.
pi_28732711
quote:
Op maandag 11 juli 2005 14:33 schreef Plonky het volgende:
Update: *mijn start gewicht is gewijzigd van 97-->95*
Plonky (1m84) (28.1) was 95,0 kg, weegt nu 95,0 kg en wil graag 83,0kg wegen 0

Even wat vraagjes?
1 Heeft iemand een idee hoe ik mijn buikje kleiner kan maken? - behalve met wat ik al doe en situps?
2 Heeft iemand een idee how ik mijn borsten (ja, ik heb man boobs!) kleiner kan maken? - behalve met wat ik al doe?
1. Een buikje = vet; situps verbranden niet of nauwelijks vet. Honderden situps verbranden ongeveer het aantal calorieën in een kleine appel. Cardio/aerobic oefeningen zijn voor vetverbranding, situps voor spiermassa. Bij de buik ga je die spiermassa overigens pas zien bij een vetpercentage van onder de 17,5%.
Probeer eens te 'fietsen' in de lucht.

Borstvet werk je ook weg met vetverbrandingsoefeningen. Je kunt ze wel rechter trekken door middel van krachttraining.

Is fitness geen optie voor je?
pi_28732879
Dat je plaatselijk vet kunt verbranden is overigens een fabeltje.
Je kunt wèl je spieren verstevigen waardoor het er allemaal wat strakker uitziet.
pi_28734864
Asskicking-fatboy ik heb zelf een crosstrainer van Kettler thuis en ik vind hem echt super! Ik heb voor een crosstrainer gekozen omdat je je hele lichaam meebeweegt en het verbrand ook het meeste calorieen van alle cardio-apparaten, zonder belastend te zijn voor de knieen.
Hij was trouwens wel heel duur, want ik wilde er een met een zwaar vliegwiel (18 kilo) zodat je er niet doorheen trapt na verloop van tijd. De goedkope crosstrainers hebben vaak maar 6 kilo. Ik kijk inderdaad gewoon lekker tv of luister naar muziek als ik aan het trainen ben. Helaas is mijn kleine tv vorige week overleden
pi_28734971
Zoek eens op www.marktplaats.nl op het woord crosstrainer...een enorme hoeveelheid crosstrainers tegen wat normalere prijzen
pi_28735296
Ik geloof niet dat je met een crosstrainer zoveel kan verbranden als er wordt aangegeven op die tellers, ik deed 300 calorieën in een kwartier op zo een ding ? maar werd nauwelijks moe ? ok mijn conditie is vrij goed, maar zo snel ?
pi_28735382
Och, die getallen moet je met een korrel zout nemen. Gewoon lekker trainen; dat is altijd goed voor je, hoe dan ook. 300 kcal in een kwartier is idd wel heel erg veel voor een ontspannen inspanning (waarschijnlijk corrigeert het programma niets voor gewicht en rekent het kcal per kg lichaamsgewicht? als je dan te zwaar bent valt het getal veel te groot uit)
  dinsdag 12 juli 2005 @ 13:40:09 #242
73209 dnzl
Minimalist.
pi_28735584
Modaal op een Crosstrainer is 650 ~ 700 calorieën per uur.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 13:52:24 #243
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_28736045
en weer tijd voor een update

oud:
Beessie-jen (1.85) (31) was 115.5, weegt nu 104.9 en wil graag 85 wegen -10.6kg

nieuw:
Beessie-jen (1.85) (30) was 115.5, weegt nu 104.4 en wil graag 85 wegen -11.1kg

en ik heb ook een crosstrainer en dat bevalt prima... gewoon ff lekker voor de tv oefenen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_28736207
Ik stel de crosstrainer in op niveau 15 dus niet echt modaal denk ik

deze voor de kenners.. snap er geen reet van eerlijk gezegd.. of ik ben gewoon te getraind , van een uurtje hardlopen op 11 km/u word ik namelijk ongeveer even moe als een drie kwartier crosstrainen.
  dinsdag 12 juli 2005 @ 14:06:58 #245
73209 dnzl
Minimalist.
pi_28736618
Haal je dan het meest van de beweging uit je benen of uit je armen?
  dinsdag 12 juli 2005 @ 14:13:22 #246
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_28736822
dnzl - dank je voor de tips. Ik hoef geen six-pack, maar ik wil wel van een kleiner buikje. Ik heb geen fitness apparaten, maar als ik terug thuis ben dan ga ik kijken of ik in de gym op de universiteit wat oefeningen kan doen. En, ik ga ook weer rennen.

isabeau - ik was een beetje 'ugh' vanochtend en ik had geen zin omdat ik pijn in mijn spieren had. Misschien begin ik morgen weer, of overmorgen. Maar, ik begin wel, omdat ik hier veel minder doe dan thuis in mijn eentje - en ik moet de energie ook kwijt! Ik ben vanochtend wel de stad in gegaan om wat kleding te kopen en heb een uurtje rondgelopen! Ik ben ook nog wat verder gegaan met kijken of ik wat meer informatie kon vinden. Ik heb nog niet zoveel gevonden, maar ik ben vrijwel 95% overtuigd dat ik wel BED heb. Ik heb nog niet op pubmed/medline/psychinfo gekeken, maar dat doe ik binnenkort wel. Dank je voor de aanbod.

spyder - daarom vind ik het zo vreemd! Ik heb alleen meer spier gekweekt omdat ik aan het rennen was. En ik bleef vooral heel veel water drinken en normaal eten. En het vloog er allemaal van af.

teigan - ik weet heel zeker dat er meer achter zit bij mij ook. Ik ben lang niet blij geweest in de relatie met mijn nu ex-vriendin (6 weken geleden uit) en ik at vooral in de laatste half jaar veel, en 4 weken nadien. Daarmee ben ik vooral gestressed door mijn studie... maar misschien was dat omdat ik nooit tijd vrij kon maken voor mezelf en dat mijn ex altijd mijn vrije tijd wilde hebben. Ik zal dus diep in mijn gedachte moeten graven om uit te zoeken waarom ik begon te eten (ik moet de triggers vinden). Als ik over 2/3 weken naar de dokter ben geweest voor meer informatie dan zal ik graag met jou contact op willen nemen - dankje!
(To make me sick)....
pi_28737109
quote:
Op dinsdag 12 juli 2005 14:06 schreef dnzl het volgende:
Haal je dan het meest van de beweging uit je benen of uit je armen?
Bij het crosstrainen vooral armen volgens mij.
pi_28737388
Hallo allemaal Ik kom me hier ook maar eens melden ! Na de bevalling van mijn dochter Myrthe (nu 5,5 maand oud) zijn er wat kilootjes blijven hangen en er zaten er voor de zwangerschap al wat teveel aan dus hoog tijd om er wat aan te gaan doen. Ik ben vorige week begonnen met het WW dieet volgens de cd-rom, ik ga dus niet naar de bijeenkomsten, daar heb ik een hekel aan Maar om toch een beetje steun te hebben mogen jullie me helpen op de zwakke momenten (en die heb ik veel ) Ik weeg nu 75 kilo (vorige week 76,5) en mijn streefgewicht is 60 kilo. Maar eerst maar eens op naar de 70 !
pi_28737649
En voor de stats:

Ladybos (1m61) (29,3) weegt nu 76,5 kg, en wil graag 60 kg wegen -0
Ladybos (1m61) (28,8) was 76,5 kg, weegt nu 75 kg en wil graag 60 kg wegen -1,5
pi_28737989
Ik zou wel weer mee willen doen, maar ben bang dat het bij mij niet echt zal helpen. Terwijl het vorig jaar wel gelukt is. Maar ja, ik zie wel ff.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')