Goed ideequote:Op donderdag 7 juli 2005 23:25 schreef mallemeid het volgende:
Wow eefje wat goed van je!
Pandorah, wat ik doe tegen afzakkende broeken is knoopelastiek. Pruts je gewoon ergens in de band van je broek en je kan ze zo 1 of 2 maten kleiner maken. Nieuwe kleren kopen kan ook natuurlijk, maar dat wordt zo duur steeds
.

Dan zijn wij al terug, jammerquote:Op donderdag 7 juli 2005 10:19 schreef octopussy het volgende:
[..]
ik ga 13 augustus en dan met de auto en tentje en duikspullen richting Kroatie voor 2 weekjes![]()

Ik denk niet dat het gaat. Ik heb onder de douche zelfs al een paar keer het idee gehad dat ie helemaal van plaats was verschoven. Maar ik wil binnenkort wel aan de optiecien gaan vragen of ik daglenzen kan dragen af en toe (en wel dan) en daar durf ik wel met zwembril mee te zwemmen denk ik.quote:Op donderdag 7 juli 2005 11:46 schreef mallemeid het volgende:
Kan je niet met je lenzen in zwemmen jojogirl? Ik vond het ook altijd irritant dat ik zonder bril zo slecht zag in het zwembad, maar dat ik heb sinds kort lenzen die ik ook tijdens het zwemmen kan dragen. Na het zwemmen mag ik ze er dan niet gelijk uithalen, na een uurtje pas omdat de lens dan aan mijn oog vastgezogen zit.

Wat grappigquote:Op vrijdag 8 juli 2005 23:14 schreef Maeghan het volgende:
Het eerste waar je bij mij gaat zien dat ik afgevallen ben is achterop m'n benen, dan krijg je echt zo'n zak-idee van kont tot knieholtes, dus ik ga echt niet m'n riem aansnoeren hoor. Geen gezicht =)

40 punten met weightwatchers ? dat is een beetje veel hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2005 14:17 schreef Vogue het volgende:
Maandag ga ik beginnen met het 40 punten dieet. Ik heb de CD rom van de WW al in huis!

geen probleem tochquote:Op zaterdag 9 juli 2005 15:57 schreef Vogue het volgende:
Wat ik al zei, ik heb niet zoveel ervaring met dieten. Excuseer mij dat ik niet uit mijn hoofd wist dat het 20 punten waren.
![]()

En dat hou je ook uit dan, op zo'n beetje yoghurt en een stukje banaan? Ik was al drie keer omgevallen van de honger denk ik.... =S Maar als je dan niet aan je kcal komt, waarom neem je dan geen halfvolle yoghurt in plaats van magere, en een hele banaan ipv een stukje? Dan kom je wel uit lijkt me.quote:Op zondag 10 juli 2005 17:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik had idd 100 ml magere yoghurt genomen, MaeghanDaarbij had ik geen hele banaan
Ik weeg alles momenteel nauwkeurig en alles klopt qua kcal hoor.
Euhm, misschien wat later warm eten? Als je een uur later eet, zou je dan ook een uur later die vreetbuien krijgen? En als het toch niet uitmaakt wat het is, eet dan een heleboel wortels en komkommers.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:20 schreef N.icka het volgende:
Hebben jullie misschien wat tips voor mij?
Ik kan rustig een hele dag gezond eten , 3 maaltijden per dag , maar sávonds na 21.00 uur krijg ik altijd enorme vreetbuien. Ik moet me dan "vol"voelen , iets wat ik overdag niet heb. Ik eet dan niet, ik vreet dan . Het maakt niet eens uit wat als het maar veel is![]()
Ik eet genoeg bij de warme maaltijd dus een honger gevoel is het niet eens.
Iemand een idee ?

Hamkaascroissantjes doe ik dus ook niet zo vaak. Ik koop ze dus niet meer, het is dus alleen af en toe op m'n werk dat ik het niet kan laten om er een op te eten. Maar agz ik toch maar 3 dagen werk en de hamkaascroissantjes er niet altijd zijn (en ik natuurlijk ook probeer om ze te laten zitten) eet ik ze dus inderdaad hooguit een keer per week. Vroeger niet hoor, dan had ik drie dagen in de week college en ik ontbeet drie dagne in de week met twee hamkaascroissantjes, at er dan iedere zaterdag op m'n werk nog twee en ging ze tussendoor nog weleeens bij de AH halen =Dquote:Op maandag 11 juli 2005 00:06 schreef octopussy het volgende:
Maeghan het klinkt alsof je niet te veel eet, maar de verkeerde dingen (op avondeten na, want dat is prima). croissantjes, en dan vooral ham-kaas croissants zijn vreeeeselijk vet.
Ik vind het ook heerlijk dus ik leef met je mee.
Kan je met jezelf afspreken dat je 1 keer in de week een ham-kaas croissant mag?
Satesaus tikt ook aan, met een pistoletje erbij zeker!
Ik heb zo mijn eigen lunch-zonde: een volkoren panini met gerookte zalm![]()
op mijn stageplek maakten ze dit a la seconde voor je klaar voor een heel prettig prijsje. Vrijdag was mijn laatste stagedag, dus ik zal nu mezelf thuis moeten bezighouden met stageverslag maken enz.![]()

Ja, ik denk dat ik te streng bezig was omdat ik zo graag slank wilde eten en dan blijkt het tè slank te zijn geweest. Ik had geen honger of zo hoor, want ik at vreselijk veel groente, maar ja, daar zit nauwelijks energie in. Gemiddeld had ik over afgelopen week trouwens 1200 kcal, dus dat is dan weer wel voldoende in mijn ogen.quote:Op zondag 10 juli 2005 23:48 schreef Maeghan het volgende:
En dat hou je ook uit dan, op zo'n beetje yoghurt en een stukje banaan? Ik was al drie keer omgevallen van de honger denk ik.... =S Maar als je dan niet aan je kcal komt, waarom neem je dan geen halfvolle yoghurt in plaats van magere, en een hele banaan ipv een stukje? Dan kom je wel uit lijkt me.
Eigenlijk eet je dus heel normaal, maar let je erop dat je geen suiker en dergelijke binnenkrijgt. Ik krijg dat allemaal nooit opquote:Mjah goed, ik schijn veel te eten of zo. Als ik thuis ben en niets doe dan eet ik om een uur of 12 vier boterhammen (volkorenbrood met twenty-four, twee met vleeswaren of Hero D'light en twee met hagelslag of zo) om een uur of 12 (ik kom dan laat uit bed) en dan warm eten om een uur of 18.30/19.00. Bij m'n warm eten eet ik vrij veel. Er gaat bij ons met z'n drietjes wel eens anderhalve kilo groente in de pan op een dag. Als de buren zien hoe veel groente en aardappels er staan vragen ze altijd of we visite krijgenIk kom wel aan m'n twee ons zal ik maar zeggen =P Vlees eet ik gewoon een normale portie, absoluut niet meer dan nodig want ik houd er niet zo van. Verder drink ik water, (groene) thee en koffie zonder suiker.
Melk is voor veel mensen niet goed, maar niet iedereen weet dat. Ik geloof dat 2/3 van de wereldbevolking niet tegen melk kan, dus je bent eigenlijk in de meederheidquote:Melk is mooi niet goed voor elk.

ik vertrouw sowieso de meeste metingen niet meerquote:Op maandag 11 juli 2005 10:35 schreef marchien het volgende:
GIsteren in Groningen gratis vetmetingen.
Dus ik denkeven proberen.
Resultaat wat er uit kwam: VEEEEL te hoog.Toen was ik toch wel lichtelijk depri.
Toen mocht tararaboemdijee nog even proberen. VOlegns die meter was zijn vetpercentage 18%. Perfect dus.(BMI van 14,8)
Die meters op straat geloof ik dus niet meer.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |