abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28496627
OOOOOOOOOOOOOOOHH MYYYYYYYYYYYYYYY GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!
(ff op z'n dr.Phil)

ik moest eventjes de video bekijken van mijn presentatie van vorige week om mezelf te beoordelen....

ik zet even de gevoelens die ik daarbij krijg op een rijtje (smilies):

en tot slot nogmaals

smilies dekken de lading niet.

en het feit dat mijn tv breedbeeld is maakt het alleen maar erger

ik moet trouwens ongesteld worden, dus ik wil wel ff meebitchen hier. Waarom hebben we op Fok nog geen ongesteld-smiley? Kan iemand niet ff een druppende, bitchende smiley produceren?

zoiets..

[ Bericht 5% gewijzigd door octopussy op 05-07-2005 00:02:59 ]
  maandag 4 juli 2005 @ 23:53:29 #102
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_28496787
Ik kijk video´s van presenaties echt nooit terug! Ik durf niet!
  dinsdag 5 juli 2005 @ 07:17:34 #103
1762 YPPY
Yppiaans
pi_28501819
Er is toch een smiley met rondslingerende tampon?

Sinds mijn opleiding heb ik ook geen presentaties van mezelf meer gezien. Ik sta nog wel op een vakantiefilmpje en dat is echt vreselijk. Wil ik nooit meer terug zien, net als al die foto's.

Waarom zijn de mcflurry's m&m's zo lekker? Het is maar goed dat ik niet meer zo veel in Rotterdam werkt, dat beperkt de schade nog enigszins. Die dingen zijn echt verslavend met lekker weer. Thuis zit ik aan de raketjes of perenijsjes, maar ja, die worden niet los verkocht.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Licht Ontvlambaar dinsdag 5 juli 2005 @ 09:21:51 #104
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_28502736
Waarschuwing!!!
Als je zin hebt in vla (pudding voor de limbo's onder ons) neem dan géén Friesche Vlag Go!!!
Gewoon een half bakje échte vla is zo veel bevredigender dan een heel bakje van die troep... Ik had me zoooo verheugd op een lekker bakje val na het eten gisteren... Ik heb het weggegooid

Mijn afval-tactiek => 'Life is all about priorities' oftewel ik maak bewuste keuzes wat ik eet. Ik wil genieten! Dus op een feestje laat ik de bitterballen aan me voorbij gaan en neem ik wel het sjoes of roseetje. En als ik vla wil, dan neem ik dus gewoon echte vla maar dan een half bakje, gewoon om te genieten...

Morgen weer mijn update

Edit:
Ik moet ook ongesteld worden, is het te merken?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_28502861
Sjeen Volgens mij heb ik ook mindere ervaringen met Friese Vlag Go.... Die yoghurt is ook niet te vreten....

De rest: Ik val ook af en ik eet alles wat ik lekker vind.... Maar wel met mate... Ik eet zoveel brood dat ik geen trek meer heb in snoep of chips... Op een feestje maak ik keuzes, geen taart, maar wel chips, of eerst water, en dan een paar wijntjes...
Ik val nog steeds af, en ik ben hier zo blij mee...
Ik weet dat niet ieder lijf hetzelfde werkt, maar dit is voor mij echt DE methode..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_28502948
quote:
Op maandag 4 juli 2005 21:36 schreef Isabeau het volgende:
Gooi ik olie op het vuur als ik zeg dat het net lijkt of er mensen ongesteld zijn?

Maar eh, mijn eerste serieuze lijndag is alweer mislukt. Iemand gaf me een zak M&M's en ik durfde niet te zeggen dat ik op dieet was. Ik bedoel, dat heb ik in mijn leven al zo vaak gezegd en nu gaan mensen toch alleen maar lachen
Tip van DR PHIIIIIIIIIIIIIIL: Niet zeggen dat je op dieet bent. Beter zeggen ik heb geen zin, geen trek, last van mijn buik. Als mensen horen dat je op dieet bent, vinden ze je of zielig ogossiepossiearmemeissiepeissiejehoeftjeheusnietallestenontzeggenpeggen! Of ze gaan het ondermijnen door te roepen a) dat heb jij toch helemaal niet nooooooooooooooooodig? of b) o dat lukt je toch niet!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 5 juli 2005 @ 09:35:30 #107
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_28502954
*Update*

Eindelijk is er weer wat af, dus tijd voor een update

**Oud**
Levitation (1m70) (33,5) was 102 kg, weegt nu 96,7 kg en wil graag 80 kg wegen -5,3

**Nieuw**
Levitation (1m70) (33,3) was 102 kg, weegt nu 96,1 kg en wil graag 80 kg wegen -5,9

Eigenlijk gaat 't me niet snel genoeg, ik lig al helemaal niet meer op schema
Aan de andere kant: ik kom ook niet aan, da's dan wel weer prettig.

Ben vanochtend in alle vroegte naar 't zwembad gegaan en heb voor werktijd 22 baantjes (50 meter-bad) gezwommen. Ik zwom al 2 keer per week ('s middags), maar ik denk er serieus over om iedere dag te gaan, misschien dat ik dan wat sneller afval... moet toch nog 16,1 kg kwijt
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_28503078
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 09:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tip van DR PHIIIIIIIIIIIIIIL: Niet zeggen dat je op dieet bent. Beter zeggen ik heb geen zin, geen trek, last van mijn buik. Als mensen horen dat je op dieet bent, vinden ze je of zielig ogossiepossiearmemeissiepeissiejehoeftjeheusnietallestenontzeggenpeggen! Of ze gaan het ondermijnen door te roepen a) dat heb jij toch helemaal niet nooooooooooooooooodig? of b) o dat lukt je toch niet!
Het meest trieste is nog dat je gelijk hebt. Je kunt beter verzwijgen dat je lijnt. Andere dieetboeken roepen direct dat je iedereen in stelling moet brengen en op de hoogte moet brengen zodat ze niets 'fouts' voor je in huis halen en zo. Maar die houden geen rekening met de eeuwige lijner die inmiddels niet geloofwaardig meer is

maar ik die M&M's weigert? nou...dan moet ik wel heel ziek overkomen hoor
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_28503123
quote:
Op dinsdag 5 juli 2005 09:21 schreef Sjeen het volgende:
Mijn afval-tactiek => 'Life is all about priorities' oftewel ik maak bewuste keuzes wat ik eet. Ik wil genieten! Dus op een feestje laat ik de bitterballen aan me voorbij gaan en neem ik wel het sjoes of roseetje. En als ik vla wil, dan neem ik dus gewoon echte vla maar dan een half bakje, gewoon om te genieten...
Hey, dat heb ik ook een beetje. Ik ben bijv. niet echt dol op gebak en taart. Dus als iemand me gebak aanbiedt dan bedenk ik me dat het mij die hoeveelheid nutteloze energie niet waard is. Biedt iemand me iets aan wat ik ècht heerlijk vind dan neem ik het gewoon (maar dan moet het wel echt super lekker zijn en de kcal dus wel waard zijn).

Enne, Go hoort niet in dat rijtje thuis. Wat een vieze waterige zooi is dat zeg.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_28503792
ik ben niet zo van de yoghurt maar die boordevol van Mona is echt heel lekker. Ze verkopen de bakjes op mijn stageplek dus daar neem ik elke dag een bij de lunch. Zo'n bakje is 2 ww punten en het vult goed.
De straciatella versie heb ik helaas nog niet in mijn supermarkt gezien en ik ben over een week klaar (nouja dan zou ik klaar moeten zijn) met mijn stage.
  dinsdag 5 juli 2005 @ 10:19:51 #111
79212 kaputwiehund
einfach irre
pi_28503820
Ik zondig ook regelmatig. Elk weekend gaat er toch minimaal één vers gemaakt Italiaans ijsje naar binnen. In tegenstelling tot vroeger laat ik al het kant en klare ijs en fabrieksijs wel gewoon staan. Die dingen die ik echt lekker vind onthoud ik mezel echt niet. Dan zou het wel heel erg moeilijk worden om het vol te houden.
Zu hause ist alles besser
  dinsdag 5 juli 2005 @ 11:54:31 #112
2603 Zusje
beroepsoptimist
pi_28506084
Hallo allemaal
Even weer een update van mij. Ben weer 9 ons afgevallen, maar dat was na drie weken. Ik was twee keer niet bij de WW geweest. Had gewoon het gevoel dat ik gespijbeld had. Voelde me bijna schuldig, maar na een overheerlijke barbecue op een zondag waarbij ik het nodige gegeten en vooral gedronken heb, wil ik niet voor 9 Euro op de weegschaal staan om te zien dat ik ben aangekomen. Dan sla ik een weekje over. En het blijkt te werken, al gaat het niet meer zo snel als vroeger. maar eraf is eraf. Toch?
Wil voor september de 25 kilo halen, dan ben ik een jaar bezig. Om wat meer uitdaging op te zoeken heb in het afvalproces een moeilijkheidsgraad aangebracht.
Ik ga n.l 16 juli a.s. stoppen met roken!!!!!!!!!
Bij de laatste stoppoging nam ik elke keer een magnum als ik zin had in een sigaret, dus ik moet nog even een ander alternatief vinden.

Zusje (1m77) (27,6) was 107,3 kg, weegt nu 86,4 kg en wil graag 80 kg wegen -20,9
pi_28513372
Zo, en toen ik mij net ging wegen stond ik op 83,6 wat betekent dat er nu exact 10 kilo af is =D

OUD:
Maeghan (1m67) (30,2) was 93,6 kg, weegt nu 84,1 kg en wil graag 65 kg wegen -9,5

NIEUW:
Maeghan (1m67) (30,0) was 93,6 kg, weegt nu 83,6 kg en wil graag 65 kg wegen -10,0
Sanity is (not) statistical
pi_28513697
Wat een heerlijk getal, hè, Maeghan
pi_28513879
Ja, nu alleen die andere 18,6 kilo nog maar =S
  dinsdag 5 juli 2005 @ 20:27:51 #116
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_28524309
Mooie mijlpaal Maeghan!
pi_28525976
net voor het eerst naar het zwembad geweest om 'baantjes te trekken'.
Het was loeidruk, en best duur (3,50 voor anderhalf uur). Nou heb ik echt het idee dat mijn zwemtechniek niet goed is, ik krijg al vrij snel pijn in mijn nek en rug van de schoolslag en ik heb het idee dat ik sneller zou kunnen en voor de borstcrawl wil ik ook wel eens lekker soepel door het water glijden...
Gelukkig heb ik maar weinig mensen gezien die wel soepel door het water gleden

Zit dus een beetje te denken om met trimzwemmen te beginnen, en ik heb een boek besteld waar zwemtechnieken en oefeningen in staan. Moet wel een beetje in vorm komen natuurlijk.
pi_28530274
Zwemmen lijkt mij ook heerlijk om te doen, 1 keer in de week een avondje baantjes trekken ofzo . Ik zal morgen weer ff op de weegschaal, ben benieuwd of er wat af is....de laatste tijd niet zo goed bezig geweest helaas . In het begin is het makkelijk vol te houden, maar hoe langer ik bezig ben hoe meer ik zoiets heb van 'ach, het gaat zo goed...dus tijdens het uit eten mag ik wel wat meer hebben' . Terwijl dát niet de bedoeling is.
pi_28530341
Ik vind het niet zo gek dat je snel last hebt van je nek en rug hoor. Je moet heel de tijd je hoofd omhoog houden en dat is een nogal onnatuurlijke houding. Anderhalf uur is ook best wel lang natuurlijk. Ik ben ook een tijdje wezen zwemmen (niet lang hoor, maar het was toch een poging). De eerste keer dat ik ging heb ik veel uit moeten rusten tussendoor, en had ik in een uur maar 26 baantjes. Na een stuk of tien keer hoefde ik helemaal niet meer uit te rusten en deed ik er al 63. Ik had toen echt geen last meer van m'n spieren of wat dan ook.

Misschien moet je dus gewoon eens proberen om even wat rustiger aan te doen, dus niet gelijk anderhalf uur en ook tussendoor even uitrusten. Misschien tussendoor even de kant op en je nek en schouders losdraaien.
  Moderator woensdag 6 juli 2005 @ 06:08:38 #120
5428 crew  miss_sly
pi_28538509
oud:
miss_sly (1m65) (27,5) was 84,5 kg, weegt nu 75 kg en wil graag 72 kg wegen -9,5
nieuw:
miss_sly (1m65) (27,2) was 84,5 kg, weegt nu 74 kg en wil graag 72 kg wegen -10,5

Ik snap niet dat het zo snel gaat ineens. Ik heb niets veranderd aan mijn eetgewoonten. Ik ben alleen weer gaan roken, maar zou dat zo'n grote verandering teweeg kunnen brengen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_28538560
Kan, roken versneld volgens mij je stofwisseling
quote:
De nicotine was de reden dat je stofwisseling versneld werkte, en dat zal dus nu wat langzamer gaan worden... Blijf je dan precies hetzelfde eten als je gewend was, dan zul je wel wat dikker worden, maar dit verdwijnt weer in de loop van een paar weken tot maanden.
Dus kan het wat sneller gaan.

Zwemmen doe ik hier ook elke week, lekker ontspannen en je gebruikt bijna alle spieren. OOk doe ik thuis voor de tv pilates, misschien dat die buik dan ooit eens verdwijnt
pi_28539615
Ik heb ook een tijdje gezwommen. Iedere week baantjes trekken. (in de winter vind ik dat heerlijk).
Maar ik vond het zo saai worden........wat doen jullie eraan dat het niet zo saai is. De tijd ging altijd heel langzaam vooruit......

Gister wezen sporten en nu heb ik in mijn rug een spier verrekt ofzo, erg vervelend.....
pi_28539885
Niet alleen gaan zwemmen, Koningin Wedstrijdjes met jezelf afspreken, veel afwisselen, op je techniek gaan letten met behulp van boekjes etc etc.

Ik wilde ook gaan zwemmen, maar ik ben er domweg gewoon te arm voor. Het is idd heel erg duur, octopussy. Ik vind 3,50 om 1,5 uur baantjes te trekken gewoon belachelijk. Ik zocht gewoon een bak met water, maar die vind je tegenwoordig niet meer. Alles heeft sproeiers, bubbelbaden, giga glijbanen etc. Een simpele bak water is teveel gevraagd. Ik zwom gratis bij de Aclo in Groningen, maar tsja, dat is nu wel heel ver weg voor mij en dus niet haalbaar.
  woensdag 6 juli 2005 @ 09:41:06 #124
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_28540198
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 09:22 schreef Isabeau het volgende:
Niet alleen gaan zwemmen, Koningin Wedstrijdjes met jezelf afspreken, veel afwisselen, op je techniek gaan letten met behulp van boekjes etc etc.

Ik wilde ook gaan zwemmen, maar ik ben er domweg gewoon te arm voor. Het is idd heel erg duur, octopussy. Ik vind 3,50 om 1,5 uur baantjes te trekken gewoon belachelijk. Ik zocht gewoon een bak met water, maar die vind je tegenwoordig niet meer. Alles heeft sproeiers, bubbelbaden, giga glijbanen etc. Een simpele bak water is teveel gevraagd. Ik zwom gratis bij de Aclo in Groningen, maar tsja, dat is nu wel heel ver weg voor mij en dus niet haalbaar.
Ik zwem in Eindhoven in de Tongelreep, kun je 's middags maar een uurtje terecht (ook nog achterlijke tijd van 16.30 tot 17.30) en kost E 4,90. Heb een kortingskaart (passepartout) gekocht en betaal nu E 1,00. Nu gaan ze ook nog de prijzen per 1 aug. verhogen, passepartout-houders gaan E 2,00 betalen, is een prijsstijging van 100% !! Daar word ik wel erg van...

De kortingskaart wordt wel goedkoper, gaat van E 47 naar E 25, maar die heb ik al gekocht, wordt dus flink genaait Zucht, ze helpen je niet echt om gemotiveerd te blijven...

Hoe ik het verder interessant hou om een uur lang op-en-neer te zwemmen? Ik reken constant uit hoe hard is nu zwem, hoeveel baantjes ik zou kunnen zwemmen in een uur enzo... verder heb ik alle tijd om te piekeren over de zin van het bestaan Mensen kijken terwijl je zwemt is ook leuk, zijn altijd hele rare mensen in het zwembad Heerlijk!
***Levi was here***
pi_28540416
Ik ging soms ook met andere mensen samen zwemmen, maar dan gingen we teveel kletsen
Vaak ging ik in Duitsland zwemmen, hier net over de grens en dat scheelt qua kosten erg. Was ongeveer een euro ofzo......
pi_28540919
ik ga nu meestal met iemand anders zwemmen, wij zwemmen in een gesubsidieerd uurtje voor allochtone vrouwen, en vrouwen die te dik zijn....
En dat maakt het gezelliger, dan is het 2,50, maar gewoon zwemmen is 3,50 en ik ga nog een keer in de week naar aquarobic, en dat is gewoon 5 euro, voor een half uurtje aquarobic, en daarna 5 minuten uitzwemmen..
Maar ik vind het veels te lekker, dus ik stop er ook niet meer...

Hier was de weegschaal vanmorgen niet zo aardig, 2 ons erbij...
Ik baal ervan, maar hopelijk is het er volgende week weer af...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  † In Memoriam † woensdag 6 juli 2005 @ 10:23:38 #127
43556 miss_dynastie
pi_28541033
Jemig, wat is dat duur geworden
Vroeger was een zomerabonnement voor volwassenen 75 gulden
pi_28541652
whehe nou ik ben ook niet anderhalf uur wezen zwemmen hoor. Je hebt anderhalf uur de tijd voor die 3,50...
Ik heb ongeveer 3 kwartier in het water gelegen, en om de paar baantjes eventjes uitgerust/lucht in plaats van water ingeademd. Blijf me verslikken als er toevallig een golfje overspoelt terwijl ik een ademteug neem
Er moet toch een betere manier zijn. Misschien gewoon duikbril en snorkel meenemen? Kweetniet eens of dat wel mag
Nouja in ieder geval ga ik wel zo'n zwembrilletje kopen want dat chloor gaat aardig branden na een tijdje.
  woensdag 6 juli 2005 @ 11:20:59 #129
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_28542656
Ik zwem wel met badmuts, niet met andere "hulpstukken", verdrink dan ook regelmatig half . Waar ik zwem zijn er wel mensen die met plankjes, duikbrillen en snorkels zwemmen, maar ik heb geen zin om daarmee te slepen.

Ik doe alleen schoolslag, borstcrawl begin ik nog even niet aan, ben bang dat het er niet uit ziet... Heb in het zwembad een paar hele slechte voorbeelden gezien van mensen die zich als een stoommachine door het water worstelen. Geen gezicht... schoolslag is voorlopig mooi zat.

Ik heb trouwens altijd ruzie met mijn badmuts, er komt lucht onder en dan kruipt ie af. Hoe doen anderen dat? Heb nu maar een wat duurdere gekocht, maar die moet ik nog testen.
***Levi was here***
  woensdag 6 juli 2005 @ 11:43:32 #130
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_28543405
en weer tijd voor een update:

oud:
Beessie-jen (1.85) (31) was 115.5, weegt nu 105.4 en wil graag 85 wegen -10.1kg

nieuw:
Beessie-jen (1.85) (31) was 115.5, weegt nu 104.9 en wil graag 85 wegen -10.6kg

gaat de goede kant op
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 6 juli 2005 @ 12:15:01 #131
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_28544421
Wat gaat het goed met iedereen zeg
geweldig
ik wist niet dat zwemmen zo duur was geworden
echt niet normaal meer
  Licht Ontvlambaar woensdag 6 juli 2005 @ 13:00:09 #132
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_28546059
Ook ik kom weer even updaten

Oud:
Sjeen (1m70) (32,2) was 105 kg, weegt nu 93,1 kg en wil graag <90 kg wegen -11,9

Nieuw:
Sjeen (1m70) (32,1) was 105 kg, weegt nu 92,8 kg en wil graag <90 kg wegen -12,2

En ik hoorde net van vriendjelief dat ik een cadeautje van hem krijg als ik onder de 90 kilo kom...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 6 juli 2005 @ 13:06:41 #133
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_28546310
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 13:00 schreef Sjeen het volgende:
Ook ik kom weer even updaten

Oud:
Sjeen (1m70) (32,2) was 105 kg, weegt nu 93,1 kg en wil graag <90 kg wegen -11,9

Nieuw:
Sjeen (1m70) (32,1) was 105 kg, weegt nu 92,8 kg en wil graag <90 kg wegen -12,2

En ik hoorde net van vriendjelief dat ik een cadeautje van hem krijg als ik onder de 90 kilo kom...
Goed bezig Sjeen!
Kadootjes zijn lief! Lief vriendje
Misschien dat ik ook zoiets met mijn vriendje moet afspreken, beetje extra motivatie kan geen kwaad!
Alleen zit ik nog best ver van de 90 af, woog vanochtend 95,5... hoop toch wel voor 't einde van het jaar <90 te zijn
***Levi was here***
  † In Memoriam † woensdag 6 juli 2005 @ 13:08:14 #134
43556 miss_dynastie
pi_28546374
Toevallig is het zwembad hier net heropend, en de kosten zijn 2,45 euro van 10-4. Valt dus nog wel mee, geloof ik... (stond toevallig net een stuk over in de krant)
pi_28556250
Oh dat is wel voordelig. Hier heb je ook maar één uur per dag dat je kunt banentrekken. Meestal is dat als ik werk of zo. Verder moet je erop rekenen dat je met zes mensen in een baan zwemt en dat zijn dan vooral bejaarden die gezellig midden in het water gaan praten zodat jij niet normaal kan zwemmen. Dit omdat het banenzwemmen 50 cent of zo goedkoper is dan vrijzwemmen, vermoed ik. Als die hangbejaarden nou eens gewoon lekker aan de kant gingen hangen, maar nee. Dat is eigenlijk de grootste reden dat ik niet ga.

Dus ja, het is enorm motiverend. Lekker zwemmen:
* het is saai
* het is duur (bij ons 2,90 voor 1 a 1.5 uur)
* je moet nog bijbetalen voor een kluisje (30 eurocent per keer)
* het is propvol hangbejaarden
* ik kan bijna niet omdat ze zo weinig open zijn, en de enige keer dat ik kan is zondagochtend tussen 7 en 8.30 (Welke randmongool heeft die tijd bedacht?)
* het water is te warm
* er werkt een exklasgenoot die ik niet wil zien
* de moeder van die exklasgenoot werkt er, en die wil ik ook niet zien
* ik durf niet in een badpak
* je kleren plakken na het zwemmen
* je haar voelt vies na het zwemmen
* iedere keer als ik ging was er een of andere vrouw die dacht dat ze goed kon zwemmen en ofwel borstcrawl deed waarbij ze het bad veranderde in een golfslagbad, ofwel rugcrawl deed schuin over drie of vier banen en je dus zonder het te merken overzwom =S

Jeetje, ik krijg er gelijk zin in =P Je hebt hier in de buurt alleen geen andere veilige zwembaden. Een heleboel in de buurt zijn al dicht, en ik vertik het om half Rotterdam door te crossen naar een of andere achterbuurt waar nog een zwembad staat.

Maar inderdaad, zwemmen met iemand anders is ook niet echt een optie want dan ga je praten en als je praat zwem je niet. Of wel natuurlijk, maar dan verzuip je iedere keer half. Maar op vakantie ga ik wel zwemmen hoor, want ik wil niet zoals gebruikelijk twee kilo zwaarder terugkomen. En volgens mij is dat zwembad daar wel degelijk.

Edit: ik kijk net op de site, en ze hebben wel de openingstijden veranderd. Je kunt nu twee keer per dag en ook nog eens twee avonden, maar die avonden zijn dan tegen het tarief van recreatiefzwemmen wat ze verhoogd hebben tot 3,50. =S

[ Bericht 1% gewijzigd door Maeghan op 06-07-2005 17:25:37 ]
  woensdag 6 juli 2005 @ 17:46:29 #136
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_28557261
blijkt mee te vallen, die twee kilo die er laatsts opeens bij aan was, is er ook al weer af, ik zit weer op 80. Dat is trouwens nog een kilo meer dan in mijn regeltje, maar in ieder geval geen drie kilo meer
Carpe diem
pi_28560951
quote:
[b]Op woensdag 6 juli 2005 17:19

*knip*

Dus ja, het is enorm motiverend. Lekker zwemmen:

* het is saai
ik ga vanavond kijken of trimzwemmen een beetje leuk is
quote:
* het is duur (bij ons 2,90 voor 1 a 1.5 uur)
Jah helaas wel
quote:

* je moet nog bijbetalen voor een kluisje (30 eurocent per keer)
hier 20 cent
quote:

* het is propvol hangbejaarden
heb geen bejaarde gezien, wel een bataljon huisvrouwen
quote:
* ik kan bijna niet omdat ze zo weinig open zijn, en de enige keer dat ik kan is zondagochtend tussen 7 en 8.30 (Welke randmongool heeft die tijd bedacht?)
tijden zijn hier wel goed, en bovendien ben ik binnenkort een maand vrij
quote:

* het water is te warm
mm hier is het best wel frisjes, wordt beter als je zwemt
quote:
* er werkt een exklasgenoot die ik niet wil zien
geen bekenden gezien hier
quote:
* de moeder van die exklasgenoot werkt er, en die wil ik ook niet zien
ook geen last van
quote:
* ik durf niet in een badpak
ik wel, kan me geen worst schelen en ik zie er beter uit dan 80 % van de mensen daar
quote:
* je kleren plakken na het zwemmen
ik droog me meestal eerst af voordat ik me aankleed
quote:
* je haar voelt vies na het zwemmen
dan heb je zeker nog nooit gedoken ik was trouwens wel altijd mijn haar met shampoo na het zwemmen (of duiken)
quote:

* iedere keer als ik ging was er een of andere vrouw die dacht dat ze goed kon zwemmen en ofwel borstcrawl deed waarbij ze het bad veranderde in een golfslagbad, ofwel rugcrawl deed schuin over drie of vier banen en je dus zonder het te merken overzwom =S
That would be me
gaat aan gewerkt worden

ik heb trouwens geen enkele waardigheid....
quote:
Jeetje, ik krijg er gelijk zin in =P Je hebt hier in de buurt alleen geen andere veilige zwembaden. Een heleboel in de buurt zijn al dicht, en ik vertik het om half Rotterdam door te crossen naar een of andere achterbuurt waar nog een zwembad staat.
In Delft hier zijn er wel 3 (!!) zwembaden. En in ieder geval 1 daarvan is fatsoenlijk en anders is de Schilp in Rijswijk een prima zwembad
quote:
Maar inderdaad, zwemmen met iemand anders is ook niet echt een optie want dan ga je praten en als je praat zwem je niet. Of wel natuurlijk, maar dan verzuip je iedere keer half. Maar op vakantie ga ik wel zwemmen hoor, want ik wil niet zoals gebruikelijk twee kilo zwaarder terugkomen. En volgens mij is dat zwembad daar wel degelijk.

op vakantie ga ik lekker in zee zwemmen tussen de witte haaien enzo (Kroatie)
quote:
Edit: ik kijk net op de site, en ze hebben wel de openingstijden veranderd. Je kunt nu twee keer per dag en ook nog eens twee avonden, maar die avonden zijn dan tegen het tarief van recreatiefzwemmen wat ze verhoogd hebben tot 3,50. =S

Zoals je ziet heb ik behalve de kosten geen enkel excuus om het niet te doen
Dit is dan ook bedoeld als een schop onder mijn eigen kont...
pi_28561439
Ik wil weer proberen af te vallen
heb alleen een probleem dat ik niet op de weegschaal wil
pi_28565759
Ik was http://overgewicht.eigenstart.nl/ aan het aanvullen met informatie over alle (bij mij bekende) dieten en ik was aangekomen bij de B. In dit geval de B van bijbeldieet. Ik wist niet dat het zó serieus was Het is namelijk een enorm populair dieet in Amerika (waar anders). Ik heb me er wel even mee vermaakt, met name de Bible Diet Quiz was een eyeopener (God houdt niet van vegetariërs). Daarbij is de bijbel erg Atkinsminded (veel vlees en veel vet).

Ik had er nog nooit van gehoord
  woensdag 6 juli 2005 @ 21:41:45 #140
79212 kaputwiehund
einfach irre
pi_28565911
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:52 schreef Miss_S het volgende:
Ik wil weer proberen af te vallen
heb alleen een probleem dat ik niet op de weegschaal wil
Om af te vallen hoef je ook niet op de weegschaal te gaan staan.

Minder en gevarieerd eten en veel bewegen will do the tric
Zu hause ist alles besser
pi_28568807
veel minder zal niet gaan
maar ja wil wel meer gaan sporten
zal alleen niet goed kunnen bijhouden of het wat helpt
pi_28570070
Je kleren gaan vanzelf losser zitten
pi_28571534
Je kan toch door middel van centimeters te meten bij arm / bovenbenen / taille / borstomvang / heupen zien of je bent afgevallen? Dus je ziet dat je afvalt doordat je in kg's afvalt. je broek van je kont afzakt (tip: neem altijd een riem mee, zonder riem ben je de pineut is mijn ervaring ) en aan de gemeten centimeters. Dus je kan best zien zonder te wegen dat je afvalt .
pi_28578667
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:41 schreef octopussy het volgende:

Ik ook
wanneer ga je?
  donderdag 7 juli 2005 @ 08:59:02 #145
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_28578785
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 19:41 schreef octopussy het volgende:
[..]

Zoals je ziet heb ik behalve de kosten geen enkel excuus om het niet te doen
Dit is dan ook bedoeld als een schop onder mijn eigen kont...
Haaien? Hmmm... lijkt mij genoeg reden om alvast weer te gaan oefenen met zwemmen, je moet toch flink door kunnen zwemmen om een haai voor te blijven

Mijn ervaring is dat je de eerste keer even over een drempel moet om te gaan zwemmen, maar daarna heb ik het zsm een gewoonte gemaakt... net als naar je werk gaan en tandenpoetsen. Ik moet gewoon van mezelf.

Maarja, vanochtend ben ik lekker het zwembad voorbij gefietst met het idee "ik ga vanmiddag wel". Nu moet ik vanmiddag wel even doorzetten, anders fiets ik er weer net zo hard langs met het idee "ik ga morgen wel"... Ken mezelf
***Levi was here***
  donderdag 7 juli 2005 @ 10:04:05 #146
67399 marchien
Wijze vrouw
pi_28580074
quote:
Op woensdag 6 juli 2005 21:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik was http://overgewicht.eigenstart.nl/ aan het aanvullen met informatie over alle (bij mij bekende) dieten en ik was aangekomen bij de B. In dit geval de B van bijbeldieet. Ik wist niet dat het zó serieus was Het is namelijk een enorm populair dieet in Amerika (waar anders). Ik heb me er wel even mee vermaakt, met name de Bible Diet Quiz was een eyeopener (God houdt niet van vegetariërs). Daarbij is de bijbel erg Atkinsminded (veel vlees en veel vet).

Ik had er nog nooit van gehoord
En ook veel melk en honing zeker en olijfolie
Ik denk dat dit dieet volkomen automatisch wordt toegepast door een groot aantal mensen die rond de middellandse zee wonen
Carpe diem
pi_28580444
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 08:50 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ik ook
wanneer ga je?
ik ga 13 augustus en dan met de auto en tentje en duikspullen richting Kroatie voor 2 weekjes
pi_28580628
quote:
Op donderdag 7 juli 2005 08:59 schreef Levitation het volgende:

[..]

Haaien? Hmmm... lijkt mij genoeg reden om alvast weer te gaan oefenen met zwemmen, je moet toch flink door kunnen zwemmen om een haai voor te blijven

Mijn ervaring is dat je de eerste keer even over een drempel moet om te gaan zwemmen, maar daarna heb ik het zsm een gewoonte gemaakt... net als naar je werk gaan en tandenpoetsen. Ik moet gewoon van mezelf.

Maarja, vanochtend ben ik lekker het zwembad voorbij gefietst met het idee "ik ga vanmiddag wel". Nu moet ik vanmiddag wel even doorzetten, anders fiets ik er weer net zo hard langs met het idee "ik ga morgen wel"... Ken mezelf
Nou gelijk heb je, die drempel is best hoog.

Ik heb dus gisteren 'mee gedaan' met trimzwemmen. Men, is me dat even tegengevallen...

Ik dacht dat je er ook wat betere zwemtechnieken kon leren, maar daarvoor moest ik naar 'zwemles' volgens de instructrice. Lekker genant zeg

Dus ik heb zo goed en zo kwaad als het ging zo veel mogelijk baantjes gezwommen (de rest heeft 66 baantjes gedaan) en een beetje de slagen afgekeken en proberen niet het halve zwembad in te slikken. Ik wil wel een zwembrilletje hebben voor de volgende keer want het deed op een gegeven moment echt pijn. Iemand zei dat het echt ontzettend scheelt als je zo'n brilletje hebt, omdat je dan ook wat gemakkelijker onder water kan met de schoolslag bijvoorbeeld. Als je continue je hoofd boven moet houden is dat aardig vermoeiend.

En nu heb ik dus spierpijn

enne, ik wil die haai juist zien, maar dan wel als duiker en niet als zwemmer
pi_28581894
Mijn nieuwe regeltje:
Was:
mallemeid(1.80) (43.2) was 145 weegt nu 140 en wil graag 125 kg wegen -5

Is:

mallemeid(1.80) (42) was 145 weegt nu 136 en wil graag 125 kg wegen -9

Mijn buikomtrek was 134 (of 136, dat weet ik niet meer) cm, dat is nu 128 cm .
  donderdag 7 juli 2005 @ 11:21:23 #150
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_28582280
Ik vond zwemmen ook altijd erg leuk, maar sinds ik me dood ging ergeren aan de kwebbelende huisvrouwen die hele banen versperden ga ik niet meer. Geloof dat mijn laatste x badenkaart nog een guldenprijs heeft. Bovendien zie ik tegenwoordig zonder lenzen zo slecht dat ik het niet meer kan doen.

* Jojogirl houdt het dus maar bij softballen, geocachen en de sportschool.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')