abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:58:08 #201
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_29785015
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Misschien omdat na wetenschappelijk onderzoek is aangetoond dat het weight watchers dieet het beste resultaat geeft op de langere termijn? Omdat sommige mensen de hulp van een groep juist nodig hebben en dat prettig vinden?
Op de langere termijn, bedoel je dan dat mensen beter blijven afvallen of dat ze beter hun streefgewicht kunnen vasthouden?
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
pi_29785132
Het doel van de weight watchers is voor een belangrijk deel het aanleren van goede eetgewoontes en dat helpt bij het handhaven van het gewicht op de langere termijn. Je kan daarbij bij de WW ook gratis blijven terugkomen zolang je op je streefgewicht blijft (of iets daar omheen).

Ik moet het artikel opzoeken om te kijken wat precies de conclusie van het onderzoek was. Ik weet alleen nog dat de WW als beste methode werd beoordeeld.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:35:38 #203
73209 dnzl
Minimalist.
pi_29786248
Dan pakken ze dat vrij goed aan, iets te snel geoordeeld.

SlimFast blijft troep imo.
pi_29786299
Ik denk dat elk dieet waarbij je niet je eetgewoontes verandert (iedereen weet wel ongeveer wat wel en niet gezond is) en waarbij je niet meer gaat bewegen weggegooid geld is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_29786599
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 16:35 schreef dnzl het volgende:
Dan pakken ze dat vrij goed aan, iets te snel geoordeeld.

SlimFast blijft troep imo.
SlimFast ed zijn handig voor een "kickstart", verder zul je het toch op eigen kracht moeten doen... Zonder het veranderen van je gedrag zal niets blijvend zijn.
Maar dat weet volgens mij iedereen hier heel goed, zover ik hier de reacties heb gelezen weten de mensen erg goed waar ze mee bezig zijn en hoe het moet.

Je komt nogal betweterig over als je hier steeds open deuren komt intrappen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  † In Memoriam † vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:17:22 #206
43556 miss_dynastie
pi_29787428
Gewoon nieuwsgierig, dnzl ... waarom kom je met zulke oordelen als je niet eens weet wat die dingen doen?
pi_29787504
Ik gebruik trouwens slimfastrepen als 'snelle en makkelijke lunch' als ik weet dat gezond lunchen die dag geen optie is. Altijd verantwoord, alleen krijg ik wel snel na zo'n reep weer zin in eten terwijl ik dat met gewoon eten lang zo snel niet heb.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:22:06 #208
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29787537
ik denk dat je het best pasta en groente kan eten tijdens een intensief fysiek trainingsprogramma.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:32:34 #209
73209 dnzl
Minimalist.
pi_29787756
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Gewoon nieuwsgierig, dnzl ... waarom kom je met zulke oordelen als je niet eens weet wat die dingen doen?
Omdat ik van mening ben dat gewicht verliezen een vorm van levensverberting is.
En ik zie de massa nou niet meteen heel hun leven op SlimFast en WW leven, maargoed whatever.
pi_29787879
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:32 schreef dnzl het volgende:

[..]

En ik zie de massa nou niet meteen heel hun leven op SlimFast en WW leven, maargoed whatever.
Daar is Slimfast ook niet voor bedoeld.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:38:52 #211
73209 dnzl
Minimalist.
pi_29787894
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef Dementor het volgende:

[..]

Daar is Slimfast ook niet voor bedoeld.
Goed dat jij dat weet
pi_29787999
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef dnzl het volgende:

[..]

Goed dat jij dat weet
Duh het staat op alle verpakkingen je moet wel een enorme domme koe zijn wil je dat niet zien.
pi_29788111
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:43 schreef Dementor het volgende:
Duh het staat op alle verpakkingen je moet wel een enorme domme koe zijn wil je dat niet zien.
Ze zijn bij wet verplicht dat te vermelden

Maar ik ben in deze topicreks zèlden iemand tegengekomen waarbij ik dacht dat diegene op een dusdanige wijze bezig was dat er echt gezondheidsrisico bestond. Bijna iedereen hier is juist super gezond bezig en zit niet te wachten op dooddoeners als "gewoon minder eten en meer bewegen, simpel".
pi_29788917
ik moet eigenlijk wel zeggen dat ik bij de WW het idee heb dat je wel erg weinig mag eten hoor. een meisje wat ik ken die is er toen mee begonnen, veel afgevallen, maar een groot deel zit er nu alweer aan. Zij is nu ongeveer evenveel kwijt als ik, en ik heb toch veel meer kunnen eten het afgelopen half jaar....

Dus ergens ben ik er niet zo weg van eerlijk gezegd....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:00:42 #215
73209 dnzl
Minimalist.
pi_29789682
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze zijn bij wet verplicht dat te vermelden

Maar ik ben in deze topicreks zèlden iemand tegengekomen waarbij ik dacht dat diegene op een dusdanige wijze bezig was dat er echt gezondheidsrisico bestond. Bijna iedereen hier is juist super gezond bezig en zit niet te wachten op dooddoeners als "gewoon minder eten en meer bewegen, simpel".
Beter eten en meer bewegen, dat is het.
pi_29794613
Helaas,
voor mij geen update deze week...
Weegschaal sloeg de verkeerde kant uit...Alweer...

Ilse
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 21:58:41 #217
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29794792
meer eten is meer bewegen, werkt ook andersom. gebalanceerd eten, dus vermijden van vetten en koolhydraten tegelijkertijd, is prima... ook voor de stofwisseling en de engergieopname.
pi_29795381
Het hele verhaal van beter eten en meer bewegen is prachtig maar het duurt veels te lang om 20 kilo op die manier te verliezen.
Met de slimfast maak ik zoals hier al eerder is vermeld een kickstart en eet daarnaast bewuster en beweeg meer.
  Moderator vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:30:16 #219
5428 crew  miss_sly
pi_29795907
Op zich is het niet erg als het lang duurt om 20 kilo kwijt te raken. Ik ben er nu 13 kwijt, en daar ben ik in november ofzo mee begonnen. Het gaat rustig, maar ik hen ook niet echt het idee dat ik er heel hard voor moet werken. Ik let gewoon op wat ik eet en drink, maar eet ook regelmatig toch een frietje of een stuk chocolade of een klein busje pringles bij de film
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_29796260
ik ben sinds december ongeveer 7.5 kilo kwijt, en ik doe het ook erg langzaam..
Het is juist goed als je 20 kilo over een jaar of 2 verdeeld verliest..
Met dingen als Slimfast zie je sneller resultaat, maar het zit er ook zo weer aan....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_29796421
Ik ben in levensgevaar als ik te lang op dit gewicht blijf zitten (20 jaar,1,85 cm /110KG).
Er moet eerst gewicht af voordat ik intensief kan gaan sporten en dat lukt nu aardig heb ik het gevoel.
Ik weet waar ik mee bezig ben ik heb namelijk nu echt de kracht om serieus af te vallen die ik eerder niet had.
De komende weken zal ik hier regelmatig updaten hoe het ermee staat en wat ik zoal eet

[ Bericht 19% gewijzigd door Dementor op 19-08-2005 22:51:56 ]
pi_29797069
Als je die kilo’s blijvend kwijt wilt raken is het verstandig om je eet- en beweegpatroon aan te passen omdat zonder je eetpatroon ed aan te passen je dan weer in gewicht aankomt.
Zelf ben ik nu alweer 3 jaar bezig en ben alweer 25 kilo kwijt. Bij mij gaat het ook rustig en ik eet ook gewoon op zijn tijd een patatje oid.

Maar ik weet nu wel dat alleen maar meer bewegen en minder eten niet zo makkelijk gaat als dnzl zo lekker zegt. Maar goed, we hebben hier met een man te maken en we weten van mannen dat die gewoon snel afvallen. Bij vrouwen is dat niet zo simpel helaas. Dus dnzl, nee! we wisten niet dat we meer moeten bewegen en minder moeten eten..

En Dementor, je hoeft niet intensief te sporten om af te vallen hoor. Kwestie van gezond eten en meer bewegen. Dat kan al bijv een stukje wandelen zijn of een stukje fietsen. Maar als jij weet waar je mee bezig bent dan lijkt het mij dat je vooral moet doen wat je zelf het beste voor je vindt . Als je er maar aan denkt door dat eet- en beweegpatroon op den duur te veranderen.

Hier gaat het weer aardig, ik ben weer op het gewicht wat in de lijst staat. Ik ben van die snoepbuien af die ik vaak na mijn lunchpauze had op werk. Dat het ik opgelost door geen drop meer te kopen maar een pakje tictac te kopen of een perenijsje te eten op werk.
Ik heb besloten om een nieuwe sportfiets te gaan kopen. Ik vrees d at hardlopen er voorlopig niet in zit doordat ik nog steeds last heb van die spieren. Ik ga in september weer proberen (dan heb ik mijn 6 weken hardlooprust gehad) maar wil het afwisselen met fietsen en skaten. Ik ben ook maar weer eens aan spieroefeningen begonnen want dat buikje, de flubberige armen en dikke bovenbenen moeten maar eens minder en steviger worden (en ik word ook alweer wat ouder ).
pi_29797254
Ik wil cardio training gaan doen in september is dat aan te raden?
pi_29797271
Bij mij duurt het al best lang, maar in totaal is er toch al wel 10 Kg af
Toch voel ik mij absoluut niet dunner

edit: op het moment is de knop trouwens weer even helemaal uit, moet even het gevoel weer terug hebben.
  Moderator vrijdag 19 augustus 2005 @ 23:09:57 #225
5428 crew  miss_sly
pi_29797430
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 23:05 schreef freecell het volgende:
Bij mij duurt het al best lang, maar in totaal is er toch al wel 10 Kg af
Toch voel ik mij absoluut niet dunner
Ik begin me nu echt dunner te voelen
En ik begin het ook te zien! Dat is zo fijn. Ik heb afgelopen zondag een shirtje gekocht van O'Neill. Ik vind dat zij zo'n mooie dingen hebben, maar daar pas ik al heel lang niet in. En zondag dacht ik: ik pas het gewoon, het zal wel niet mooi zijn, maar ik ga het toch proberen. En het paste!! Ik was zo gelukkig

En ik heb deze week ook zo'n vrouwenboxershort gekocht, zo'n strakker broekje met een klein pijpje en dat staat gewoon al best leuk
pi_29797556
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 23:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik begin me nu echt dunner te voelen
En ik begin het ook te zien! Dat is zo fijn. Ik heb afgelopen zondag een shirtje gekocht van O'Neill. Ik vind dat zij zo'n mooie dingen hebben, maar daar pas ik al heel lang niet in. En zondag dacht ik: ik pas het gewoon, het zal wel niet mooi zijn, maar ik ga het toch proberen. En het paste!! Ik was zo gelukkig

En ik heb deze week ook zo'n vrouwenboxershort gekocht, zo'n strakker broekje met een klein pijpje en dat staat gewoon al best leuk
Dat heb ik dus ook wel dat ik dingen opeens pas.
Ik heb van mijn vriend anderhalf jaar een shirtje gekregen dat ik niet eens aankreeg
Gisteren deed ik hem zo aan. Helaas was hij een beetje kort, maar niet meer te strak.

En toch, als ik in de spiegel kijk. ik zie het niet.
Ik zie het verschil in de spiegel gewoon niet. Vind het nog steeds niet mooi zo. Mijn buik hangt meer en ik voel me dan gewoon heel dik......
pi_29798603
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:30 schreef dnzl het volgende:
Ja, waarom geef je daar dan extra geld aan uit?
wie zegt dat ik er geld aan uitgeef
pi_29798738
Ik ben nu Oprah aan het kijken en Kirstie Alley is er als gast om te praten over haar overgewicht, het is een herhaling, maar ik vond hem best leuk om te zien over haar ervaring als dikke actrice in Hollywood en hoe de media achter haar aanzaten om maar de meest onflateuze foto's te kunnen maken.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 01:27:11 #229
73209 dnzl
Minimalist.
pi_29801668
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Ik let gewoon op wat ik eet en drink, maar eet ook regelmatig toch een frietje of een stuk chocolade of een klein busje pringles bij de film

Laat dat dan ook lekker staan! Is patat en chocolade nou echt zo lekker?
Nee! Het is moddervet!!
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 01:33:43 #230
73209 dnzl
Minimalist.
pi_29801788
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 19:00 schreef dnzl het volgende:
Beter eten en meer bewegen, dat is het.
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 22:59 schreef Pandorah het volgende:

Maar ik weet nu wel dat alleen maar meer bewegen en minder eten niet zo makkelijk gaat als dnzl zo lekker zegt. Dus dnzl, nee! we wisten niet dat we meer moeten bewegen en minder moeten eten..

Dementor, je hoeft niet intensief te sporten om af te vallen hoor. Kwestie van gezond eten en meer bewegen.
pi_29801806
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 01:27 schreef dnzl het volgende:

Nee! Het is moddervet!!
Ga eens lekker ergens anders onbekende mensen vertellen wat ze moeten doen met hun leven.

zaterdag 20 augustus 2005 @ 03:51:02 #232
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29803873
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 23:13 schreef freecell het volgende:

[..]
En toch, als ik in de spiegel kijk. ik zie het niet.
Ik zie het verschil in de spiegel gewoon niet. Vind het nog steeds niet mooi zo. Mijn buik hangt meer en ik voel me dan gewoon heel dik......
Ik zie het ook niet hoor :S. En ik ben 10kg kwijt, op mijn eigen manier (t'ja, veel mensen zijn er niet mee eens, maar ik ben toch gezond bezig ) - ik at al veel (2400kcal per dag), maar dat zit nu rond de 2700kcal per dag - ik heb 3000kcal nodig). Zo, ik kan met wat minder moeite de laatste 5+kg kwijt

Als ik in de spiegel kijk zie ik nog steeds flubber! Maar, als ik aan mijn benen voel en mijn armen, dan zie ik dat het er wat strakker uit ziet. Ik ben nu 85kg. Maar, ik ben van plan om onder de 80 te komen voordat ik blij ben.

Ik pas nu wel in maat L shirt (2 jaar geleden was dat XXL), en mensen zeggen dat ik slanker ben. Ik heb een meisje mijn buik vandaag laten zien, en zij zei dat het niet eens dik was. Maar, ik vind het zelf nog te dik - ik wil van die bandjes af!!!

Ik ben eergisteren ook begonnen met buik oefeningen om mijn spieren te 'tonen' zodat het er niet zo erg uithangt. Over een paar dagen krijg ik ook een training van een van de mensen bij mijn gym zodat ik ermee verder kan - het deed wel pijn gisteren.

Oh, ik ben zo laat bezig omdat ik net terug kom van uit gaan . Slanker zijn helpt in iedergeval niet de meisjes versieren, hahahaha. Maarja, ik was eigenlijk gegaan voor een 'work out' vanavond. Morgen weeer!!!! YAY!

T'ja, voor de rest niets van mij, eigenlijk . Dooei
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 03:54:44 #233
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29803893
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 03:51 schreef Plonky het volgende:

[..]

Ik zie het ook niet hoor :S. En ik ben 10kg kwijt, op mijn eigen manier (t'ja, veel mensen zijn er niet mee eens, maar ik ben toch gezond bezig ) - ik at al veel (2400kcal per dag), maar dat zit nu rond de 2700kcal per dag - ik heb 3000kcal nodig). Zo, ik kan met wat minder moeite de laatste 5+kg kwijt

Als ik in de spiegel kijk zie ik nog steeds flubber! Maar, als ik aan mijn benen voel en mijn armen, dan zie ik dat het er wat strakker uit ziet. Ik ben nu 85kg. Maar, ik ben van plan om onder de 80 te komen voordat ik blij ben.

Ik pas nu wel in maat L shirt (2 jaar geleden was dat XXL), en mensen zeggen dat ik slanker ben. Ik heb een meisje mijn buik vandaag laten zien, en zij zei dat het niet eens dik was. Maar, ik vind het zelf nog te dik - ik wil van die bandjes af!!!

Ik ben eergisteren ook begonnen met buik oefeningen om mijn spieren te 'tonen' zodat het er niet zo erg uithangt. Over een paar dagen krijg ik ook een training van een van de mensen bij mijn gym zodat ik ermee verder kan - het deed wel pijn gisteren.

Oh, ik ben zo laat bezig omdat ik net terug kom van uit gaan . Slanker zijn helpt in iedergeval niet de meisjes versieren, hahahaha. Maarja, ik was eigenlijk gegaan voor een 'work out' vanavond. Morgen weeer!!!! YAY!

T'ja, voor de rest niets van mij, eigenlijk . Dooei
jij verwoordt precies wat het is, het is namelijk fijn om gewicht kwijt te raken. inplaats van dat je er iets voor moet laten staan, kan je beter positief denken. en gewoon rustig aan is het best.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 03:59:19 #234
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29803924
Ik ben wel 10kg kwijt in ongeveer 6 weken :S. Heel gek. Maar ik verlies gewicht als een gek.. maar 2 jaar geleden woog ik wel 104kg. Nu 85lg ... En ik ben nog wel van plan om door te gaan - ik heb ook een 'gym buddy' gevonden, en ik zal tot december iniedergeval 2x per week 1.5 uur door blijven gaan.

En nu moet ik naar bed, en morgen vroeg weer op . Stomme scriptie - ik heb vandaag uitgevonden dat een week werk (van de 2.5 weken) verspild is . Dat is zeker niet leuk!!!, maar dat haal ik wel weer in!
(To make me sick)....
pi_29804245
Wat grappig, ik vind zomaar de site die ik voor de fokdieetclub heb gemaakt terug op de site van Limburg Live Ik ben sowieso wel verbaasd met 675 hits op 'onze' site voor de maand augustus alleen al

Maar goed. Ik was lekker weer op weg met lijnen, maar plots kreeg ik een kleine tegenslag te verwerken en hoppa... gezond eten, dieet. Het is me nu wel heel erg duidelijk dat ik een emotionele eter ben in tijde van 'crisis'. Heel frustrerend hoor. Maar ik wil het gewoon weer gaan oppakken (alhoewel dat wel moeilijk zal worden bij de huisarts waar ik nu co-schap doe aangezien ik tussen de middag gewoon mee-eet en ze altijd allemaal lekkere dingen op tafel zetten en zelf brood bakken ).

En freecell: je kan het wel zien hoor dat je bent afgevallen, alleen heb je wijdvallende kleren die niets laten zien. Als je echter een beetje een strakke broek draagt dan zie je het juist wel heel erg goed Gewoon doorgaan hoor!
pi_29804260
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 06:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat grappig, ik vind zomaar de site die ik voor de fokdieetclub heb gemaakt terug op de site van Limburg Live Ik ben sowieso wel verbaasd met 675 hits op 'onze' site voor de maand augustus alleen al

Maar goed. Ik was lekker weer op weg met lijnen, maar plots kreeg ik een kleine tegenslag te verwerken en hoppa... gezond eten, dieet. Het is me nu wel heel erg duidelijk dat ik een emotionele eter ben in tijde van 'crisis'. Heel frustrerend hoor. Maar ik wil het gewoon weer gaan oppakken (alhoewel dat wel moeilijk zal worden bij de huisarts waar ik nu co-schap doe aangezien ik tussen de middag gewoon mee-eet en ze altijd allemaal lekkere dingen op tafel zetten en zelf brood bakken ).

En freecell: je kan het wel zien hoor dat je bent afgevallen, alleen heb je wijdvallende kleren die niets laten zien. Als je echter een beetje een strakke broek draagt dan zie je het juist wel heel erg goed Gewoon doorgaan hoor!
Verkapt"zie mij eens met mijn homepage" topic
pi_29804266
Welnee, we hadden gewoon veel te veel links in de openingspost. Mijn homepage is een heel andere pagina
  Licht Ontvlambaar zaterdag 20 augustus 2005 @ 08:58:56 #238
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_29804831
quote:

[..]

Nee! Het is moddervet!!
Ja, chocola en friet zijn écht zo lekker. Denk je nou werkelijk dat je het continu vol kunt houden om je alles te ontzeggen? Da's wachten op een echte vreetkick... Dan kun je dus beter af en toe genieten van dat stukje chocola of bakje friet.

Ga er maar niet van uit dat ik mijn glas Sjoes laat staan vanavond bij de straatbbq Wil ook nog een beetje kunnen leven...

Ow en als je wilt weten of het werkt... Ik ben sinds april bezig met beter op mijn eten te letten en meer te sporten (ja, inderdaad een beter levenspatroon aangenomen, maar niet alles ontzeggend) en ben inmiddels bijna 17 kilo kwijt... Mag niet klagen toch
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 10:13:50 #239
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_29805518
quote:

[..]

Nee! Het is moddervet!!
Maar wel deel van een gezond eetpatroon, mits je het maar af en toe eens eet.
En verder vind ik dat je mag ophouden met je hoofdletters, uitroeptekens en andere wijze adviezen, zolang je zelf fatburners gebruikt, want als er iets troep is...

En ff over hoe het met mij gaat:
* Jojogirl kan weer gewoon lopen en fietsen, maar heeft nog wel moeite met haar been helemaal strekken (ik kan het wel doen als ik het bewust dus, maar als ik gewoon loop (onbewust dus) dan loop ik nog steeds niet helemaal normaal). Ik ga wel morgen weer naar de sportschool zodat ik mijn bovenbeenspieren weer kan versterken.
En verder ben ik deze week dus maar extra voorzichtig geweest met wat ik at omdat ik dus zo weinig kon sporten.
pi_29806253
Hmmmzzz, zat vanmorgen weer op 79,1...
Misschien waren die spare-ribs gisteren toch geen goed idee
Maar ik was een dagje uit met de verloofde, dan mag het toch?

Vandaag moet ik hier als een torpedo het huis opruimen en schoonmaken. Mijn twee huisgenoten komen terug van vakantie en ik heb intussen niet zoveel uitgevoerd in huis.
Ben al met de afwas bezig en nu ongeveer halverwege.
Wel goed voor de lijn, dit soort dagen
pi_29807550
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 06:06 schreef Isabeau het volgende:

Ja, freecell, dat was ik vergeten: ik heb ook nieuwe kleren gekocht, allemaal wat maten kleiner uiteraard, maar ook niet meer de wijde spullen. Als je namelijk wat meer strakzittende kleding of shirts draagt, zie j eook vele beter dat je er slanker uitziet. Het is niet zo dat alleen de weegschaal dat zegt en je er niets van kunt zien hoor!
pi_29807970
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, freecell, dat was ik vergeten: ik heb ook nieuwe kleren gekocht, allemaal wat maten kleiner uiteraard, maar ook niet meer de wijde spullen. Als je namelijk wat meer strakzittende kleding of shirts draagt, zie j eook vele beter dat je er slanker uitziet. Het is niet zo dat alleen de weegschaal dat zegt en je er niets van kunt zien hoor!
Weet ik, ik koop tegenwoordog ook meer strakkere dingetjes. Spijkerbroek+shirtje enzo, maar ik heb nog zo veel van die comfortabele slobberdingen in mijn kast en die zitten vaak zo lekker
Ik ben het afgelopen jaar toch wel veel meer strakkere kleren gaan dragen
In de zomer draag ik nu ook hemdjes en dergelijke
In de winter zijn mega-truien zo lekker warm en knuffelig
  † In Memoriam † zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:24:42 #243
43556 miss_dynastie
pi_29809215
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:32 schreef dnzl het volgende:

[..]

Aha, oke. Ik ben van mening dat je uit je nek lult.
Je hebt geen flauw idee wat WW inhoudt, maar je blaat wel.
Niet meer doen, ga meer bewegen of zo
  † In Memoriam † zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:27:11 #244
43556 miss_dynastie
pi_29809283
O ja, ik weet niet of ik het hier gemeld heb, maar ik heb sinds kort een kettler trainingsapparaat
Uiteraard kwam ik de eerste week 2 kilo aan (is bij mij om de een of andere reden het effect ), maar ik kon wel merken dat ik wat strakker in mn vel zit. Ik ga binnenkort weer wegen, heb nu bewust besloten het ff niet te doen
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:45:22 #245
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_29809715
Wat voor trainingsapparaat is het miss_dynastie? Iets cardio-igs, of een krachttrainingsding?

En spieren wegen meer dan vet, maar zien er wel strakker uit, dus tel uit je winst.
  † In Memoriam † zaterdag 20 augustus 2005 @ 18:24:09 #246
43556 miss_dynastie
pi_29817796
Een crosstrainer. De KCal vliegen er echt af, als je dat ding mag geloven dan Ik weet niet of het zo is, maar het stimuleert wel ontzettend als je dat gekke ding ziet tellen (zo'n 100 KCal per 2 min, tel uit je winst )
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:04:15 #247
76500 Spyder
pi_29818830
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Een crosstrainer. De KCal vliegen er echt af, als je dat ding mag geloven dan Ik weet niet of het zo is, maar het stimuleert wel ontzettend als je dat gekke ding ziet tellen (zo'n 100 KCal per 2 min, tel uit je winst )
Weet je zeker dat er geen Joule staat want ik ken geen sport waarmee je 3000 kcal per uur (of iets dat ook maar in de buurt komt) kunt verbranden.
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
pi_29824499
Mijn update komt a.s maandag weer. Heb afgelopen weekend en afgelopen maandag geleefd van bier, patat, bier, burger king, bier, chocolade... en ohja, had ik al bier gezegd? Kortom, durfde er niet op afgelopen week. Maargoed, maandag horen jullie weer van me .

Succes everyone
... an asskicking fatboy!
  † In Memoriam † zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:32:54 #249
43556 miss_dynastie
pi_29824622
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 19:04 schreef Spyder het volgende:

[..]

Weet je zeker dat er geen Joule staat want ik ken geen sport waarmee je 3000 kcal per uur (of iets dat ook maar in de buurt komt) kunt verbranden.
Nope, volgens mij niet hoor, ik zal nog eens in het boekje kijken anders. Aan de andere kant, een uur hou ik toch niet vol
pi_29837302
Deze week doe ik nog ff geen update. Er is wel ietsjes af, maar niet veel. Gisteren hier een housewarming gehad, maar heb me netjes ingehouden. Ik was ook veel te druk met heen en weer lopen, dus had geen eens tijd om te snoepen Gelukkig hebben we ook niet al te veel overgehouden

Aankomende week zit ik weer in de nachtdienst en dan gaat het afvallen vaak wel goed
pi_29837547
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:44 schreef Meimeltje het volgende:
Deze week doe ik nog ff geen update. Er is wel ietsjes af, maar niet veel. Gisteren hier een housewarming gehad, maar heb me netjes ingehouden. Ik was ook veel te druk met heen en weer lopen, dus had geen eens tijd om te snoepen Gelukkig hebben we ook niet al te veel overgehouden

Aankomende week zit ik weer in de nachtdienst en dan gaat het afvallen vaak wel goed
Overhouden van feestjes is wel een probleem hè? Dan zit je daar met nog allemaal lekkere dingen Ben blij voor je dat je niet zoveel iver hebt
  zondag 21 augustus 2005 @ 14:22:18 #252
73209 dnzl
Minimalist.
pi_29838359
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Klopt niets van hoor!
Met crosstrainen (@80rpm) op 'heuvel'-stand verbrand je ~140 kcal per 10 minuten.
  † In Memoriam † zondag 21 augustus 2005 @ 14:23:27 #253
43556 miss_dynastie
pi_29838395
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 14:22 schreef dnzl het volgende:

[..]

Klopt niets van hoor!
Met crosstrainen (@80rpm) op 'heuvel'-stand verbrand je ~140 kcal per 10 minuten.
Oh, daar heb je ook verstand van
Nou ja, goed, ook daar ben ik blij mee, fijn he?
pi_29838591
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 14:22 schreef dnzl het volgende:

[..]

Klopt niets van hoor!
Erg plezierig om iemand te hebben die ALLES weet.
Als jij het allemaal zo goed weet, waarom sta jij hier dan nog steeds in het lijstje???
pi_29839894
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 13:53 schreef freecell het volgende:

[..]

Overhouden van feestjes is wel een probleem hè? Dan zit je daar met nog allemaal lekkere dingen Ben blij voor je dat je niet zoveel iver hebt
Ik zag er ook enorm tegen op en ben wel blij dat het feessie weer over is hehe. Heb vanmiddag al wat overige 'zooi' meegegeven aan mn vriend die ergens anders ging klussen

Ligt nu nog slagroomtaart, maar daar hou ik gelukkig toch niet van
  zondag 21 augustus 2005 @ 16:32:24 #256
73209 dnzl
Minimalist.
pi_29841859
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 14:28 schreef freecell het volgende:

[..]

Erg plezierig om iemand te hebben die ALLES weet.
Als jij het allemaal zo goed weet, waarom sta jij hier dan nog steeds in het lijstje???
Okay, dus als je dit soort shit weet mag je niet meer te zwaar zijn?

Keep it real please
pi_29845013
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 16:32 schreef dnzl het volgende:

[..]

Okay, dus als je dit soort shit weet mag je niet meer te zwaar zijn?

Keep it real please
Ik heb tot nu toe alleen nog maar reacties van je gezien dat je beter weet hoe anderen iets zouden moeten doen, of hoe iets in elkaar zit. Ik dacht dat je jezelf daar ook aan hield
Ik ben eigenwijs, maar werkelijk, je overtreft me.
  † In Memoriam † zondag 21 augustus 2005 @ 18:26:10 #258
43556 miss_dynastie
pi_29845382
Het is gewoon humor, dnzl, dat iemand die zichzelf toch echt heeft laten opzwellen tot 107 kilo reageert met een simpel 'Beter eten en meer bewegen, dat is het.' Want je verwacht toch, dat iemand als jij zou weten dat het allemaal niet zo simpel is. Maar heej
  † In Memoriam † zondag 21 augustus 2005 @ 18:29:48 #259
43556 miss_dynastie
pi_29845482
Ik kwam trouwens deze post tegen: Fok!Dieetclub deel 64
Die van mij is dus blijkbaar nog enthousiaster met tellen van calorietjes Maar ik heb het dus in elk geval niet verkeerd begrepen
pi_29845506
Zeg dames niet zo katten!
  zondag 21 augustus 2005 @ 18:58:30 #261
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29846277
Ik weet dat 10 minuten lopen 130kcal verbrand, en dat ik daar doodmoe van word (wel in totaal 20 minuten).

Steppen verbrand ook redelijk snel calorien, maar, niet zo snel als rennen (ik heb dit na gekeken op de sport automaten).

Dus, het zal ongeveer 100kJ per 2 minuten zijn - dat is 500kJ per 10 minuten.. ongerekend 120kcal per 10 minuten.

En, alle kleine beetjes helpen, dus vooral door blijven gaan... het is wel belangrijk om deze aantallen goed te krijgen, omdat als je omrekent hoeveel kcal je nodig hebt en hoeveel je moet eten kan het er naar leiden dat je dus helemaal niets afvalt, en dat is niet de bedoeling!
(To make me sick)....
pi_29851282
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Het is gewoon humor, dnzl, dat iemand die zichzelf toch echt heeft laten opzwellen tot 107 kilo reageert met een simpel 'Beter eten en meer bewegen, dat is het.' Want je verwacht toch, dat iemand als jij zou weten dat het allemaal niet zo simpel is. Maar heej
Naja, zo dacht ik dus ook . Maar goed, we weten van mannen dat ze vaak rare en extreme dingen doen om af te vallen...
pi_29851408
Nieuwe update !

Week 33:

Asskicking-fatboy (1m86) (25,7) was 125 kg, weegt nu 89,0 kg en wil graag 76 wegen -36
Babbelzz (1m78) (27) was 90,6 kg, weegt nu 85,6 kg en wil graag 69 kg wegen -5
babyfeet (1m72) (28,4) was 91,5 kg, weegt nu 84 kg en wil graag 75 kg wegen -7,5
Beessie-jen (1m85) (29,7) was 115,5, weegt nu 101,4 en wil graag 85 kg wegen -14,1
Bolletje (1m78) (28,6) was 94,5 kg, weegt nu 90,5 kg en wil graag 75 kg wegen -4
Cutie (1m87) (26,4) was 108,0 kg, weegt nu 91,5 kg en wil graag 75 kg wegen -16,5
Droeke (1m70) (29,2) was 92,5 kg, weegt nu 84,5 kg en wil graag 75 kg wegen - 8
dnzl (1m88) (25,5) was 107 kg, weegt nu 90,2 kg en wil graag 85 kg wegen -16,8
Eefje2602 (1m65) (27,2) was 105 kg, is nu 74 kg en wil graag 68 kg wegen -31
Faithy (1m75) (26,8) was 85 kg, weegt nu 82 kg en wil graag 70 kg wegen -3,0
Fannetje (1m75) (26,8) was 100,8 kg, weegt nu 82,1 kg en wil graag 76 kg wegen -18,7
Freecell(1m74) (25,76) was 87 kg, weegt nu 78 kg en wil graag 65 kg wegen -9
Gaoxing (1m72) (26,7) was 94,5 kg, weegt nu 80 kg en wil graag 70 kg wegen -14,5
Glimworm (1m75) (28,4) was 98 kg, weegt nu 87,0 kg en wil graag 70 kg wegen -11
Iksje (1m71) (25,48) was 79,5 kg, weegt nu 74,5 kg en wil graag 70 kg wegen -5I
IlseV (1m69) (27,8) was 81 kg, weegt nu 79,5 kg en wil graag 70 kg wegen -1,5
Jojogirl (1m72) (29,6) was 91,0 kg, weegt nu 87,5 kg en wil graag 80 kg wegen -3,5
Jolene (1m58) (34,6) was 89 kg, weegt nu 86,5 kg en wil graag 85 kg wegen -2,5
Koningin (1m70) (28,4) woog 84,8 kg, weegt nu 82,0 kg en wil graag 75 kg wegen -2,8
Kaputwiehund (1m73) (25,2) was 114,5 kg, weegt nu 75,5 kg, en wil graag 75 kg wegen -39
Knuppelhout (1m89) (29,4) was 114 kg, weegt nu 105,4 kg en wil graag wegen <100 kg -8,6
Kroeltroel (1,83) (25,7) was 90,0 kg, is nu 86,0 kg en wil graag 73,0 kg wegen. -4,0
Ladybos (1m61) (28,8) was 76,5 kg, weegt nu 75 kg en wil graag 60 kg wegen -1,5
Levitation (1m70) (32,1) was 102,7 kg, weegt nu 92,7 kg en wil graag 80 kg wegen -10,0
m@x (1m65) (30,9) was 88 kg, weegt nu 84 kg en wil graag 65 kg wegen -4
Maeghan (1m67) (29,6) was 93,6 kg, weegt nu 82,5 kg en wil graag 65 kg wegen –11,1
Malchevia (1m87) (26,1) was 100,3 kg, weegt nu 91,2 kg en wil graag 85 kg wegen -9,1
Mallemeid (1m80) (42) was 145 kg, weegt nu 136,4 kg en wil graag 125 kg wegen -8,6
Meimeltje (1m64) (29,4) was 92,5 kg, weegt nu 79 kg en wil graag 65 kg wegen -13,5
miss_dynastie (1m70) (38,5) was 114 kg, weegt nu 111,3 kg en wil eerst eens <100 kg -2,7
Miss_S (1m67) (31,9) was 96 kg, weegt nu 89 kg en wil graag 70 kg wegen -7kg
miss_sly (1m65) (26,4) was 84,5 kg, weegt nu 72,0 kg en wil graag 70 kg wegen -12,5
Octopussy (1m76) (30) was 107,8 kg, weegt nu 92,8 kg en wil graag 70 kg wegen -15
Pandorah (1m68) (25,01) was 95 kg, is nu 70,6 kg en wil graag 65 kg wegen –24,4
Plonky (1m84) (25,1) was 95 kg, weegt nu 85,0 kg en wil graag 80 kg wegen -10
Riann (1m72) (25,4) was 102 kg, weegt nu 75 kg en wil graag 70 kg wegen -27 kg en 163 cm
Sjeen (1m70) (30,7) was 105 kg, weegt nu 88,6 kg en wil graag <85 kg wegen -16,4
Stoopkind (1m76) (27,6) was 92 kg, weegt nu 85,5 kg en wil graag 70 kg wegen -6,5
Stout (1m70) (32,3) was 106,8, weegt nu 93,5 en wil graag 70 kg wegen -13,3
Teigan (1m60) (34,6) was 96,1 kg, weegt nu 88,5 kg en wil graag <85 kg wegen -7,6
ThAzOnE (1m98) (27) was 110 kg, weegt nu 107,1 kg en wil graag 99/100 kg wegen - 2,9
Vogue (1m70) (29,2) was 85,4 kg, weegt nu 84,8 kg en wil graag 66 kg wegen -0,6
Zusje (1m77) (27,9) was 107,3 kg, weegt nu 87,3 kg en wil graag 80 kg wegen -20

Updatelijstje:
Week 34: miss_S
Week 35: Sjeen
Week 36: Pandorah
Week 37: Teigan
Week 38: miss_dynastie
Week 39: miss_sly

Let op!!! Als je je nieuwe regeltje post, denk dan ook even aan het aanpassen van je BMI.... Ik zie toch te vaak dat het niet is aangepast, en het is voor de updater best veel werk om dat elke keer weer uit te moeten rekenen...

[ Bericht 0% gewijzigd door Pandorah op 21-08-2005 22:12:21 ]
  zondag 21 augustus 2005 @ 21:49:55 #264
76500 Spyder
pi_29852839
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 18:58 schreef Plonky het volgende:
Ik weet dat 10 minuten lopen 130kcal verbrand, en dat ik daar doodmoe van word (wel in totaal 20 minuten).
Hoe heb je dat gemeten? Ik kwam deze pagina tegen, http://www.runinfo.nl/energieverbruik.htm en dat komt aardig overeen met wat mijn hartslagmeter na een uur hardlopen voor calorieverbruik aangeeft.
  Moderator zondag 21 augustus 2005 @ 21:57:40 #265
5428 crew  miss_sly
pi_29853063
Ik weet da tik met de vorige update al ernstig verstek heb laten gaan, maar de volgende die van mijn hand moet komen, moet ik zeker overslaan, omdat ik dan op vakantie ben
pi_29853364
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 21:57 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet da tik met de vorige update al ernstig verstek heb laten gaan, maar de volgende die van mijn hand moet komen, moet ik zeker overslaan, omdat ik dan op vakantie ben
Ik ben ook lekker wakker, die week dat ik moet updaten ben ik misschien op vakantie . Ik wissel ons even om van updateweek!
  zondag 21 augustus 2005 @ 22:32:08 #267
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29853898
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 21:49 schreef Spyder het volgende:

[..]

Hoe heb je dat gemeten? Ik kwam deze pagina tegen, http://www.runinfo.nl/energieverbruik.htm en dat komt aardig overeen met wat mijn hartslagmeter na een uur hardlopen voor calorieverbruik aangeeft.
Ik hardloop 9.1km/h voor ongeveer 18 minuten op een gradient van 1.0% (dus omhoog) totdat ik het opgeef - ik kan langer als ik moet, maar ik ga daarna ook andere cardio dingen doen.

Als ik klaar ben verteld de machine aan mij hoeveel kcal ik heb verbruikt.

Dus, als ik mijn info invoer:
Duur: 18min
Gewicht - 85kg
Hardlopen - 10kmph (ja, het heeft geen 9.1!!)
- energie verburik --> 255kcal
(To make me sick)....
pi_29860579
Wederom laat ik mijn update even voorbij gaan.
Na mijn melding dat ik de eerste 10kg kwijt was, zit er weer 0.9kg aan.

Ik moet -denk ik- dus maar weer meer gaan sporten, vanavond ga ik voor het eerst met een collegatje spinnen... ben benieuwd.
***Levi was here***
pi_29861134
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 09:43 schreef Levitation het volgende:

Ik moet -denk ik- dus maar weer meer gaan sporten, vanavond ga ik voor het eerst met een collegatje spinnen... ben benieuwd.
Neem een grote bidon met water mee.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_29861362
Heb net 4 weken vakantie achter de rug. Wordt weer tijd om op de lijn te gaan letten dus.
Ben nog niet op de weegschaal gaan staan, doe ik ook niet, durf ik nl. niet.
  maandag 22 augustus 2005 @ 12:13:13 #271
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_29862935
Het verbruik van calorieen bij sporten kan je volgens mij het beste meten aan de hand van de apparaten in de sportschool. Je kan ze namelijk op verschillende niveaus instellen (in ieder geval steppers en crosstrainers) en daarbij je gewicht kan het nogal verschillen hoeveel kcal je verbruikt... (al lijkt 100 kcal per 2 minuten me wel errrrg veel!)

Levitation, succes! Laat je even weten hoe het gegaan is? Ik ben ook wel benieuwd, ik zie altijd superbezwete mensen uit de spinning-les komen maar heb zelf nog nooit meegedaan...

Mijn nieuwe regeltje (was gisteren vergeten te updaten)
't is niet veel, maar 't is in ieder geval iets....
Kroeltroel (1,83) (25,6) was 90,0 kg, is nu 85,8 kg en wil graag 73,0 kg wegen. -4,2
Op naar de 73!!!!
pi_29864082
Oud:

Asskicking-fatboy (1m86) (25,7) was 125 kg, weegt nu 89,0 kg en wil graag 76 wegen -36

Ah fijn, deze was dus van twee weken geleden. Vorig weekend helemaal uit mn dak gegaan met bier en junkfood, waardoor ik vorige week dus 90,0 kg was op de weegschaal. Maar weer goed op de lijn letten dus! Nou het resultaat is er !

Nieuw:

Asskicking-fatboy (1m86) (25,15) was 125 kg, weegt nu 87,0 kg en wil graag 76 wegen -38

Mijn BMI is bijna onder de 25 . Good luck everyone. Ik blijf wel nog even hier totdat ik echt onder de 25 zit!
  maandag 22 augustus 2005 @ 13:53:39 #273
73209 dnzl
Minimalist.
pi_29864503
Mooi resultaat Asskicking! (Y)

Heb je niet erg veel vel over?
Zoja, wat ga je hiermee doen?
pi_29864788
Eerst al het vet op m'n buik en borstkas wegtrainen. Daarna kijken we wel weer verder . Mijn benen en de rest zijn iig mooi strak dus
pi_29865437
erg mooi resultaat ass...
- wat heb je hiervoor gedaan?
- hoelang ben je in totaal bezgi geweest?

1 woord respect!
pi_29867094
Even een tussendoor tip voor degenen die (beginnen met) hardlopen: start to run gaat weer beginnen. Erg leuk programma waar Pandorah en ik in het voorjaar aan hebben meegedaan. Het is in het hele land: www.starttorun.nl
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_29874510
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 14:54 schreef ThAzOnE het volgende:
erg mooi resultaat ass...
- wat heb je hiervoor gedaan?
- hoelang ben je in totaal bezgi geweest?

1 woord respect!
Wat ik er voor gedaan heb? Nou ik heb eerder dingen er voor gelaten

- Geen frisdrank (dikmaker nummer 1 in mijn geval). Maar gewoon (kraan)water drinken.
- Niet meer snoepen. Een paar snoepjes op z'n tijd moet je jezelf gewoon gunnen, maar doe het één keer in de twee weken ofzo. En laat vooral de chocolade staan, haha.
- Bewegen. Als was het maar even een blokje om na het eten, wat maar een half uurtje hoeft te duren. Fietsen doe ik ook nog steeds en is ook heel fijn.
- Verder gezond eten enzo. Je kent het wel, magere melk/yoghurt ipv halfvolle en dat soort shit allemaal.

Ik ben 1 september a.s precies een half jaar bezig .
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:03:33 #278
73209 dnzl
Minimalist.
pi_29878431
Netjes, frisdrank is inderdaad rotzooi, zouden ze moeten verbieden.

Heb je nog voor en na pic's of doe je daar niet aan .
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:10:01 #279
76500 Spyder
pi_29878519
En het word tijd voor een nieuwe naam, Asskicking-slimboy
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 09:46:21 #280
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_29879063
oud
babyfeet (1m72) (28,4) was 91,5 kg, weegt nu 84 kg en wil graag 75 kg wegen -7,5

nieuw
babyfeet (1m72) (28,2) was 91,5 kg, weegt nu 83.5 kg en wil graag 75 kg wegen -8

snel gaat het nog steeds niet maar dat hoeft niet blijf gelukkig afvallen,,,
iedereen succes weer
pi_29879076
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 12:13 schreef Kroeltroel het volgende:
...
Levitation, succes! Laat je even weten hoe het gegaan is? Ik ben ook wel benieuwd, ik zie altijd superbezwete mensen uit de spinning-les komen maar heb zelf nog nooit meegedaan...
...
Bedankt! Succes kon ik gisteren zeker gebruiken. Nooit geweten dat het zó zwaar zou zijn... je zweet echt als een otter, lijkt wel of je in een sauna zit. Halverwege dacht ik dat ik het einde van de les niet levend zou halen, zat er helemaal doorheen. Maar ja, afstappen staat zo dom en dus ging ik toch maar (rustig) door... en na een tijdje ging het eigenlijk wel weer. Heb netjes het einde van de les gehaald, al heb ik het wel een beetje rustiger aan gedaan dan de rest.

Het is wel belangrijk om te zorgen voor goede kleding en schoenen (en een fles drinken). Ik had een gewoon sportbroekje aan met een string er onder, géén aanrader! <<auw, auw >> Als ik het weer ga doen, koop ik een wielrenbroek met zeem, dat schijnt veel beter te zitten. Ook mijn schoenen waren niet zo geschikt, waren echt aerobic-schoenen, veel te groot lomp en hoog. Die foutjes maak ik volgende keer niet meer. Scheelt in de pijn. Na de les had ik wel een heerlijk voldaan gevoel, ik had lekker hard gewerkt!

Vooral leuk er aan is dat ik in 45 minuten 750 kcal heb verbrand, dat schiet lekker op!
Volgende week ga ik met m'n collegaatje eerst 'ns even kijken bij de les "body shape" van die sportschool, daarna kijken we wat we het leukste vinden...
***Levi was here***
pi_29882823
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 00:39 schreef Asskicking-fatboy het volgende:

[..]

Wat ik er voor gedaan heb? Nou ik heb eerder dingen er voor gelaten

- Geen frisdrank (dikmaker nummer 1 in mijn geval). Maar gewoon (kraan)water drinken.
- Niet meer snoepen. Een paar snoepjes op z'n tijd moet je jezelf gewoon gunnen, maar doe het één keer in de twee weken ofzo. En laat vooral de chocolade staan, haha.
- Bewegen. Als was het maar even een blokje om na het eten, wat maar een half uurtje hoeft te duren. Fietsen doe ik ook nog steeds en is ook heel fijn.
- Verder gezond eten enzo. Je kent het wel, magere melk/yoghurt ipv halfvolle en dat soort shit allemaal.

Ik ben 1 september a.s precies een half jaar bezig .
hmm dan moet het bij mij ook goed gaan, doe nu het zelfde

Ga zo door!
pi_29884672
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 09:46 schreef Levitation het volgende:

[..]

Bedankt! Succes kon ik gisteren zeker gebruiken. Nooit geweten dat het zó zwaar zou zijn... je zweet echt als een otter, lijkt wel of je in een sauna zit. Halverwege dacht ik dat ik het einde van de les niet levend zou halen, zat er helemaal doorheen. Maar ja, afstappen staat zo dom en dus ging ik toch maar (rustig) door... en na een tijdje ging het eigenlijk wel weer. Heb netjes het einde van de les gehaald, al heb ik het wel een beetje rustiger aan gedaan dan de rest.

Het is wel belangrijk om te zorgen voor goede kleding en schoenen (en een fles drinken). Ik had een gewoon sportbroekje aan met een string er onder, géén aanrader! <<auw, auw >> Als ik het weer ga doen, koop ik een wielrenbroek met zeem, dat schijnt veel beter te zitten. Ook mijn schoenen waren niet zo geschikt, waren echt aerobic-schoenen, veel te groot lomp en hoog. Die foutjes maak ik volgende keer niet meer. Scheelt in de pijn. Na de les had ik wel een heerlijk voldaan gevoel, ik had lekker hard gewerkt!

Vooral leuk er aan is dat ik in 45 minuten 750 kcal heb verbrand, dat schiet lekker op!
Volgende week ga ik met m'n collegaatje eerst 'ns even kijken bij de les "body shape" van die sportschool, daarna kijken we wat we het leukste vinden...
Als je doorgaat met spinning lessen is speciale kleding zeker geen overbodige luxe. Probeer het in ieder gevak vol te houden, mede door spinning is mijn vetpercentage echt snel gedaald
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 13:50:02 #284
73209 dnzl
Minimalist.
pi_29886044
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:07 schreef Sjaak-Banaan het volgende:

[..]

Als je doorgaat met spinning lessen is speciale kleding zeker geen overbodige luxe. Probeer het in ieder gevak vol te houden, mede door spinning is mijn vetpercentage echt snel gedaald
Jup ik ben de eerste keer ook zonder zeembroek gegaan. Drie dikke bloedblaren op de plek waar bovenbenen en zadel elkaar raken
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:04:51 #285
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_29888550
Goed dat je toch hebt doorgezet levitation! Ik zou me ook niet zomaar laten kennen...
In ieder geval een wijze les geleerd alvast; als ik van plan ben een keer een lesje spinning mee te doen, zorg ik wel dat ik goed voorbereid ben
Bloedblaren 'daar', iekkk, moet er niet aan denken!
Op naar de 73!!!!
pi_29889180
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 13:50 schreef dnzl het volgende:

[..]

Jup ik ben de eerste keer ook zonder zeembroek gegaan. Drie dikke bloedblaren op de plek waar bovenbenen en zadel elkaar raken
Wat me op viel was dat eigenlijk niemand daar een zeembroek aan had... snap ik toch eigenlijk niet. Het voelde echt niet lekker... Gelukkig heb ik niet echt blaren opgelopen, alleen een beetje een "geraspt" gevoel... aiaiai...

Maar ondanks de ongemakken vond ik het wel erg leuk en uitdagend! Ik dacht gisteren dat ik wel hele erge spierpijn zou hebben, maar ik moet zeggen dat 't me tot nu toe 100% meevalt.
***Levi was here***
pi_29889820
Zolang je maar genoeg blijft drinken, na de les ligt er gewoon letterlijk een plas zweet onder me
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 15:54:10 #288
73209 dnzl
Minimalist.
pi_29889940
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:26 schreef Levitation het volgende:

[..]
Ik dacht gisteren dat ik wel hele erge spierpijn zou hebben, maar ik moet zeggen dat 't me tot nu toe 100% meevalt.
Meestal is de 2e dag erger heh
pi_29890246
Ik heb na heftige krachttraining de 2e dag altijd het ergste spierpijn ja

vorige week kon ik tot donderdag mn bovenlijf niet bewegen, terwijl ik maandag getraind had

Heerlijk
pi_29890463
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:54 schreef dnzl het volgende:

[..]

Meestal is de 2e dag erger heh
Weet ik, maar aangezien ik alleen een beetje stijf ben en van pijn geen sprake is neem ik aan dat het morgen nooit heel erg kan zijn. En ik ga vanmiddag weer lekker baantjes trekken in 't zwembad, komen m'n spieren wel mooi los mee... Heb vandaag ook al gefietst (naar m'n werk) en in m'n pauze gewandeld, spieren krijgen dus genoeg beweging... komt helemaal goed!
***Levi was here***
pi_29890519
quote:
Op dinsdag 23 augustus 2005 15:26 schreef Levitation het volgende:
Wat me op viel was dat eigenlijk niemand daar een zeembroek aan had... snap ik toch eigenlijk niet. Het voelde echt niet lekker... Gelukkig heb ik niet echt blaren opgelopen, alleen een beetje een "geraspt" gevoel... aiaiai...
Maar ondanks de ongemakken vond ik het wel erg leuk en uitdagend! Ik dacht gisteren dat ik wel hele erge spierpijn zou hebben, maar ik moet zeggen dat 't me tot nu toe 100% meevalt.
Als ik naar spinning ga, heb ik geen last van bloedblaren enzo? Maar als ik mijn nieuwe sportfiets eenmaal heb (donderdag ) dan ga ik toch maar zo'n broek aanschaffen. De een kan wel last hebben van zijn kont en de ander dus niet. Mbt schoenen: ik doe mijn oude hardloopschoenen aan als ik ga spinnen. Dat werkt voor mij weer het beste.
En spierpijn kan evt nog komen. Een vriendin van mij heeft een keer een week spierpijn van gehad...
Vanavond ga ik weer !
pi_29893731
Nu het toch over nieuwe sporttakken gaat: heeft iemand ervaring met aquagym?
Het lijkt me wel fijn om te doen, gewoon omdat ik ook van zwemmen hou en het niet te belastend is voor de spieren. En de andere dag zou ik gewoon conditie/krachttraining doen in dezelfde club.
Komt waarschijnlijk dwaas over, maar ik aarzel alleen maar omdat ik alleen moet gaan sporten. Terwijl ik dit vroeger (op hetzelfde gewicht) wel deed dus, dat was in de sportclub van mijn school.
  dinsdag 23 augustus 2005 @ 19:14:26 #293
56198 Kroeltroel
Kroelt heel wat weg ;)
pi_29895970
Aquagym heb ik een flinke tijd gedaan. Het is echt heerlijk, alleen heb ik er nooit, maar dan ook nooit spierpijn van gehad. Dat vind ik dan wel weer jammer, heb dan het idee dat er best nog meer in had gezeten
Alleen sporten doe ik ook altijd! Als je afspreekt met zijn 2en te gaan (omdat dat makkelijker en gezelliger is) en de ander kan niet, is de stap om zelf wel te gaan alleen maar moeilijker!
Op naar de 73!!!!
pi_29899713
IlseV (1m69) (27,8) was 81 kg, weegt nu 79,5 kg en wil graag 70 kg wegen -1,5
w
IlseV (1m69) (28,5was 81 kg, weegt nu 81,5 kg en wil graag 70 kg wegen + 0,5

HELP...Ik weet het niet meer...maar zit er even onderdoor...

Ilse
  Licht Ontvlambaar woensdag 24 augustus 2005 @ 09:13:59 #295
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_29911689
Update

Oud:
Sjeen (1m70) (30,7) was 105 kg, weegt nu 88,6 kg en wil graag <85 kg wegen -16,4

Nieuw:
Sjeen (1m70) (30,4) was 105 kg, weegt nu 87,8 kg en wil graag <85 kg wegen -17,2
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_29912140
IlseV

balen joh, maareh, wat eet je nu op een dag? En wat doe je aan beweging?
Als je dat hier neer zet dan kunnen we misschien nog wat tips geven...
  woensdag 24 augustus 2005 @ 09:55:14 #297
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29912223
Een tip voor wie spier pijn heeft!! - in het begin had ik ook altijd spier pijn... maar nu helemaal niet meer, terwijl ik veel intensiever bezig ben. Wat is er veranderd?

5 minuten opwarmen - (dit kan zelfs 5 minuten een beetje snel lopen zijn)
Stretch oefeningen - hamstrings, quadriceps, kuitspieren, armen
VOLLEDIGE WORK-OUT
5 minuten afkoelen (zelfde doen als voor opwarmen dus)
Stretch oefeningen - rug, buik, hamstrings, quadriceps, armen, kuitspieren

Ik weet niet waar ik stretch oefening beelden online kan vinden, maar die zullen er heus wel zijn. Veel plezier allemaal en blijf vooral doorgaan (ik weeg nog steeds 85kg, maar ik hou mij niet zo goed aan mijn dieet - alcohol, chips, en smeerkaas... yuuumm... ik ga wel nog steeds naar de gym.. het gaat alleen nu wat slomer!)
(To make me sick)....
pi_29912273
Zucht, Sjeen hoe doe jij dat toch? Je gaat zo hard! Ik sta al weer een week of 2 stil... Ondanks dat ik veel sport gaat het zo ontzettend langzaam... zou zo graag onder de 90kg zakken.

IlseV: gewoon volhouden, het komt goed... iedereen heeft ups-en-downs. Als je door gaat komt 't allemaal goed. Ik ga nu ook helemaal niet snel en soms kom ik weer een kilootje aan... het gaat er wel weer af, maar soms vind ik het wel echt hard werken.
***Levi was here***
pi_29912352
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 09:55 schreef Plonky het volgende:
Een tip voor wie spier pijn heeft!! - in het begin had ik ook altijd spier pijn... maar nu helemaal niet meer, terwijl ik veel intensiever bezig ben. Wat is er veranderd?

5 minuten opwarmen - (dit kan zelfs 5 minuten een beetje snel lopen zijn)
Stretch oefeningen - hamstrings, quadriceps, kuitspieren, armen
VOLLEDIGE WORK-OUT
5 minuten afkoelen (zelfde doen als voor opwarmen dus)
Stretch oefeningen - rug, buik, hamstrings, quadriceps, armen, kuitspieren

Ik weet niet waar ik stretch oefening beelden online kan vinden, maar die zullen er heus wel zijn. Veel plezier allemaal en blijf vooral doorgaan (ik weeg nog steeds 85kg, maar ik hou mij niet zo goed aan mijn dieet - alcohol, chips, en smeerkaas... yuuumm... ik ga wel nog steeds naar de gym.. het gaat alleen nu wat slomer!)
Warming-up en cooling-down zijn inderdaad belangrijk, maar als je bijvoorbeeld spinning of aerobics doet zit het gelukkig gewoon in de les meegenomen...

Hihi, ik heb gewoon echt geen spierpijn van het spinnen... Lijkt me niet dat dat nu nog gaat komen. Ok, behalve dan in mijn nek... Maar dat is zo'n stomme plek.
***Levi was here***
pi_29914962
Levitation, hier gaat het ook niet zo hard hoor, ik weeg hetzelfde als 2 weken geleden, en toen zat ik ook net boven mijn updateregeltje, dus weer geen update van mij....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')