Hoe lang ga je dat gebruiken?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:33 schreef Dementor het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met slimfast.
Die shakes zijn absoluut niet lekker maar na het drinken krijg ik wel een volgevoel.
Ik beweeg nu ook meer dan normaal vandaag 1,5 uur gewandeld.
Meer mensen aan de slimfast hier?
Maar je laagste gewicht voelt zo verschrikkelijk lekker dat het een felicitatie waard isquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:03 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik ben er nog lang niet hoorMaar nu de verhuizing enzo achter de rug is heb ik geen excuus meer om niet te lijnen
Daarom weeg ik iedere dag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:29 schreef Miss_S het volgende:
ik ben niets afgevallen deze week
begrijp er niets van
Er zijn natuurlijk heel veel soorten sportschoenen... hardloopschoenen hebben vooral veel demping in de hak om de klap om te vangen wanneer je voet de grond raakt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:15 schreef Miss_S het volgende:
ik ben in een maand 3cm kwijt geraakt op mijn taille maar dat is ook niet echt heel geweldig
zijn gewone sportschoenen heel anders dan hardloopschoenen?
...90 euro?!? Ze zijn bijna 2 uur alleen met mij bezig geweest. Oude schoenen bekijken, ik moest op een loopband lopen en dat werd gefilmd. Looppatroon beoordeeld. Schoenen passen, elke keer ook weer op die loopband en dan gingen ze kijken of het verbetering gaf etc etc. Gratis. Nou ja, de schoenen waren prijzig (ik heb Brooks), maar de rest was allemaal service.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:53 schreef glimworm het volgende:
Ik heb mijn hardloopschoenen gekocht bij runnersworld.. Daar moest je van te voren op een loopband lopen, wat ze filmden en zo voor jou de juiste soort schoen uitkozen. Was wel redelijk duur, geloof 90 euro, maar dan heb ik kan het echt aanraden.
Toen ik van gewone sportschoenen ben overgestapt naar hardloopschoenen ging het lopen stukken lekkerder (moet het nu alleen vaker doen).. Dus behalve dat het beter is voor je gewrichten gaat het ook nog is fijner!
Ja, bij de PK runningshop in Dodewaard is zo'n "onderzoek" 30 euro, maar als je meteen ook schoenen koopt is het gratis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:12 schreef Isabeau het volgende:
...90 euro?!? Ze zijn bijna 2 uur alleen met mij bezig geweest. Oude schoenen bekijken, ik moest op een loopband lopen en dat werd gefilmd. Looppatroon beoordeeld. Schoenen passen, elke keer ook weer op die loopband en dan gingen ze kijken of het verbetering gaf etc etc. Gratis. Nou ja, de schoenen waren prijzig (ik heb Brooks), maar de rest was allemaal service.
Wow, goed zeg!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:17 schreef Sjeen het volgende:
Alleen even snel updaten...
oud:
Sjeen (1m70) (31,1) was 105 kg, weegt nu 89,8 kg en wil graag <85 kg wegen -15,2
nieuw:
Sjeen (1m70) (30,7) was 105 kg, weegt nu 88,6 kg en wil graag <85 kg wegen -16,4
Misschien omdat na wetenschappelijk onderzoek is aangetoond dat het weight watchers dieet het beste resultaat geeft op de langere termijn? Omdat sommige mensen de hulp van een groep juist nodig hebben en dat prettig vinden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:30 schreef dnzl het volgende:
Ja, waarom geef je daar dan extra geld aan uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |