Na 30 min AL af?? Nou, dat vind ik best goed hoor, ik zou dat niet volhoudenquote:Op maandag 15 augustus 2005 10:26 schreef ThAzOnE het volgende:
heb tot nu toe 1x de basics gedaan....was na 30 minuten al bekaf
Tja die tijd en zin... Ik heb dat ook wel hoor. Het is best zwaar om jezelf op te peppen. Wat ik meestal doe is ook al heb ik geen zin me toch al gaan omkleden om te sporten. Dan kijk ik vaak nog even tv of zo en dan ga ik me vanzelf schuldig voelen omdat ik met mijn sportkleren op de bank zitquote:Op maandag 15 augustus 2005 12:04 schreef ThAzOnE het volgende:
ik had, toen ik nog fitnessde, altijd mijn twijfels bij dit soort dvd's...maar sinds ik het geprobeerd heb. Damn het is af en toe echt zwaar. Inderdaad die armoefeningen zijn te erg, je voelt ze erg gauw verzuren
Die abs zal ik ook een keer proberen...eerst afvallen dan gladtrekken
Grootste probleem vind ik alleen tijd en zin...
zo een paar x doorgaan, je zult zeker zien dat het na 4/5 keer echt een stuk makkelijker gaat!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:20 schreef Miss_S het volgende:
ik heb vandaag voor het eerst proberen hard te lopen
1 minuut wandelen
1 minuut rennen
2 minuten wandelen
2 minuten rennen
2 minuten wandelen
1 minuut rennen
1 minuut wandelen
dit ging wel maar veel meer zit er volgens mij niet in
iemand advies hoe ik het beter kan doen?
Goed schema! Je zult merken dat het iedere keer makkelijker gaat!quote:Op maandag 15 augustus 2005 18:20 schreef Miss_S het volgende:
ik heb vandaag voor het eerst proberen hard te lopen
1 minuut wandelen
1 minuut rennen
2 minuten wandelen
2 minuten rennen
2 minuten wandelen
1 minuut rennen
1 minuut wandelen
dit ging wel maar veel meer zit er volgens mij niet in
iemand advies hoe ik het beter kan doen?
Ik denk volgende week bij de updatequote:Op dinsdag 16 augustus 2005 07:37 schreef ThAzOnE het volgende:
btw wanneer sta ik in het in het lijstje als officieel Di-Eetteam lid?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:42 schreef Meimeltje het volgende:
Na een aantal maanden stil te hebben gestaan qua gewicht (schommelde zo'n 2 kilo naar boven en beneden) ben ik vorige week weer actief begonnen met een poging tot de volgende 10 kilo.
Mijn regeltje met beginstand van vorig jaar april:
Meimeltje (1m64) (29,4) was 92,5 kg, weegt nu 79 kg en wil graag 65 kg wegen -13,5
Afgelopen week 2,5 kilo afgevallen, dus het begon al lekkerZit nu weer op mn laagste gewicht wat ik gehad heb.
Ik ben er nog lang niet hoorquote:
Hoe lang ga je dat gebruiken?quote:Op maandag 15 augustus 2005 19:33 schreef Dementor het volgende:
Ik ben vandaag begonnen met slimfast.
Die shakes zijn absoluut niet lekker maar na het drinken krijg ik wel een volgevoel.
Ik beweeg nu ook meer dan normaal vandaag 1,5 uur gewandeld.
Meer mensen aan de slimfast hier?
Maar je laagste gewicht voelt zo verschrikkelijk lekker dat het een felicitatie waard isquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:03 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ik ben er nog lang niet hoorMaar nu de verhuizing enzo achter de rug is heb ik geen excuus meer om niet te lijnen
Daarom weeg ik iedere dag.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 11:29 schreef Miss_S het volgende:
ik ben niets afgevallen deze week
begrijp er niets van
Er zijn natuurlijk heel veel soorten sportschoenen... hardloopschoenen hebben vooral veel demping in de hak om de klap om te vangen wanneer je voet de grond raakt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:15 schreef Miss_S het volgende:
ik ben in een maand 3cm kwijt geraakt op mijn taille maar dat is ook niet echt heel geweldig
zijn gewone sportschoenen heel anders dan hardloopschoenen?
...90 euro?!? Ze zijn bijna 2 uur alleen met mij bezig geweest. Oude schoenen bekijken, ik moest op een loopband lopen en dat werd gefilmd. Looppatroon beoordeeld. Schoenen passen, elke keer ook weer op die loopband en dan gingen ze kijken of het verbetering gaf etc etc. Gratis. Nou ja, de schoenen waren prijzig (ik heb Brooks), maar de rest was allemaal service.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 17:53 schreef glimworm het volgende:
Ik heb mijn hardloopschoenen gekocht bij runnersworld.. Daar moest je van te voren op een loopband lopen, wat ze filmden en zo voor jou de juiste soort schoen uitkozen. Was wel redelijk duur, geloof 90 euro, maar dan heb ik kan het echt aanraden.
Toen ik van gewone sportschoenen ben overgestapt naar hardloopschoenen ging het lopen stukken lekkerder (moet het nu alleen vaker doen).. Dus behalve dat het beter is voor je gewrichten gaat het ook nog is fijner!
Ja, bij de PK runningshop in Dodewaard is zo'n "onderzoek" 30 euro, maar als je meteen ook schoenen koopt is het gratis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 19:12 schreef Isabeau het volgende:
...90 euro?!? Ze zijn bijna 2 uur alleen met mij bezig geweest. Oude schoenen bekijken, ik moest op een loopband lopen en dat werd gefilmd. Looppatroon beoordeeld. Schoenen passen, elke keer ook weer op die loopband en dan gingen ze kijken of het verbetering gaf etc etc. Gratis. Nou ja, de schoenen waren prijzig (ik heb Brooks), maar de rest was allemaal service.
Wow, goed zeg!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 11:17 schreef Sjeen het volgende:
Alleen even snel updaten...
oud:
Sjeen (1m70) (31,1) was 105 kg, weegt nu 89,8 kg en wil graag <85 kg wegen -15,2
nieuw:
Sjeen (1m70) (30,7) was 105 kg, weegt nu 88,6 kg en wil graag <85 kg wegen -16,4
Misschien omdat na wetenschappelijk onderzoek is aangetoond dat het weight watchers dieet het beste resultaat geeft op de langere termijn? Omdat sommige mensen de hulp van een groep juist nodig hebben en dat prettig vinden?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:30 schreef dnzl het volgende:
Ja, waarom geef je daar dan extra geld aan uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |