abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29797556
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 23:09 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik begin me nu echt dunner te voelen
En ik begin het ook te zien! Dat is zo fijn. Ik heb afgelopen zondag een shirtje gekocht van O'Neill. Ik vind dat zij zo'n mooie dingen hebben, maar daar pas ik al heel lang niet in. En zondag dacht ik: ik pas het gewoon, het zal wel niet mooi zijn, maar ik ga het toch proberen. En het paste!! Ik was zo gelukkig

En ik heb deze week ook zo'n vrouwenboxershort gekocht, zo'n strakker broekje met een klein pijpje en dat staat gewoon al best leuk
Dat heb ik dus ook wel dat ik dingen opeens pas.
Ik heb van mijn vriend anderhalf jaar een shirtje gekregen dat ik niet eens aankreeg
Gisteren deed ik hem zo aan. Helaas was hij een beetje kort, maar niet meer te strak.

En toch, als ik in de spiegel kijk. ik zie het niet.
Ik zie het verschil in de spiegel gewoon niet. Vind het nog steeds niet mooi zo. Mijn buik hangt meer en ik voel me dan gewoon heel dik......
pi_29798603
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:30 schreef dnzl het volgende:
Ja, waarom geef je daar dan extra geld aan uit?
wie zegt dat ik er geld aan uitgeef
pi_29798738
Ik ben nu Oprah aan het kijken en Kirstie Alley is er als gast om te praten over haar overgewicht, het is een herhaling, maar ik vond hem best leuk om te zien over haar ervaring als dikke actrice in Hollywood en hoe de media achter haar aanzaten om maar de meest onflateuze foto's te kunnen maken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 01:27:11 #229
73209 dnzl
Minimalist.
pi_29801668
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Ik let gewoon op wat ik eet en drink, maar eet ook regelmatig toch een frietje of een stuk chocolade of een klein busje pringles bij de film

Laat dat dan ook lekker staan! Is patat en chocolade nou echt zo lekker?
Nee! Het is moddervet!!
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 01:33:43 #230
73209 dnzl
Minimalist.
pi_29801788
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 19:00 schreef dnzl het volgende:
Beter eten en meer bewegen, dat is het.
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 22:59 schreef Pandorah het volgende:

Maar ik weet nu wel dat alleen maar meer bewegen en minder eten niet zo makkelijk gaat als dnzl zo lekker zegt. Dus dnzl, nee! we wisten niet dat we meer moeten bewegen en minder moeten eten..

Dementor, je hoeft niet intensief te sporten om af te vallen hoor. Kwestie van gezond eten en meer bewegen.
pi_29801806
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 01:27 schreef dnzl het volgende:

Nee! Het is moddervet!!
Ga eens lekker ergens anders onbekende mensen vertellen wat ze moeten doen met hun leven.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 03:51:02 #232
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29803873
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 23:13 schreef freecell het volgende:

[..]
En toch, als ik in de spiegel kijk. ik zie het niet.
Ik zie het verschil in de spiegel gewoon niet. Vind het nog steeds niet mooi zo. Mijn buik hangt meer en ik voel me dan gewoon heel dik......
Ik zie het ook niet hoor :S. En ik ben 10kg kwijt, op mijn eigen manier (t'ja, veel mensen zijn er niet mee eens, maar ik ben toch gezond bezig ) - ik at al veel (2400kcal per dag), maar dat zit nu rond de 2700kcal per dag - ik heb 3000kcal nodig). Zo, ik kan met wat minder moeite de laatste 5+kg kwijt

Als ik in de spiegel kijk zie ik nog steeds flubber! Maar, als ik aan mijn benen voel en mijn armen, dan zie ik dat het er wat strakker uit ziet. Ik ben nu 85kg. Maar, ik ben van plan om onder de 80 te komen voordat ik blij ben.

Ik pas nu wel in maat L shirt (2 jaar geleden was dat XXL), en mensen zeggen dat ik slanker ben. Ik heb een meisje mijn buik vandaag laten zien, en zij zei dat het niet eens dik was. Maar, ik vind het zelf nog te dik - ik wil van die bandjes af!!!

Ik ben eergisteren ook begonnen met buik oefeningen om mijn spieren te 'tonen' zodat het er niet zo erg uithangt. Over een paar dagen krijg ik ook een training van een van de mensen bij mijn gym zodat ik ermee verder kan - het deed wel pijn gisteren.

Oh, ik ben zo laat bezig omdat ik net terug kom van uit gaan . Slanker zijn helpt in iedergeval niet de meisjes versieren, hahahaha. Maarja, ik was eigenlijk gegaan voor een 'work out' vanavond. Morgen weeer!!!! YAY!

T'ja, voor de rest niets van mij, eigenlijk . Dooei
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 03:54:44 #233
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_29803893
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 03:51 schreef Plonky het volgende:

[..]

Ik zie het ook niet hoor :S. En ik ben 10kg kwijt, op mijn eigen manier (t'ja, veel mensen zijn er niet mee eens, maar ik ben toch gezond bezig ) - ik at al veel (2400kcal per dag), maar dat zit nu rond de 2700kcal per dag - ik heb 3000kcal nodig). Zo, ik kan met wat minder moeite de laatste 5+kg kwijt

Als ik in de spiegel kijk zie ik nog steeds flubber! Maar, als ik aan mijn benen voel en mijn armen, dan zie ik dat het er wat strakker uit ziet. Ik ben nu 85kg. Maar, ik ben van plan om onder de 80 te komen voordat ik blij ben.

Ik pas nu wel in maat L shirt (2 jaar geleden was dat XXL), en mensen zeggen dat ik slanker ben. Ik heb een meisje mijn buik vandaag laten zien, en zij zei dat het niet eens dik was. Maar, ik vind het zelf nog te dik - ik wil van die bandjes af!!!

Ik ben eergisteren ook begonnen met buik oefeningen om mijn spieren te 'tonen' zodat het er niet zo erg uithangt. Over een paar dagen krijg ik ook een training van een van de mensen bij mijn gym zodat ik ermee verder kan - het deed wel pijn gisteren.

Oh, ik ben zo laat bezig omdat ik net terug kom van uit gaan . Slanker zijn helpt in iedergeval niet de meisjes versieren, hahahaha. Maarja, ik was eigenlijk gegaan voor een 'work out' vanavond. Morgen weeer!!!! YAY!

T'ja, voor de rest niets van mij, eigenlijk . Dooei
jij verwoordt precies wat het is, het is namelijk fijn om gewicht kwijt te raken. inplaats van dat je er iets voor moet laten staan, kan je beter positief denken. en gewoon rustig aan is het best.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 03:59:19 #234
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29803924
Ik ben wel 10kg kwijt in ongeveer 6 weken :S. Heel gek. Maar ik verlies gewicht als een gek.. maar 2 jaar geleden woog ik wel 104kg. Nu 85lg ... En ik ben nog wel van plan om door te gaan - ik heb ook een 'gym buddy' gevonden, en ik zal tot december iniedergeval 2x per week 1.5 uur door blijven gaan.

En nu moet ik naar bed, en morgen vroeg weer op . Stomme scriptie - ik heb vandaag uitgevonden dat een week werk (van de 2.5 weken) verspild is . Dat is zeker niet leuk!!!, maar dat haal ik wel weer in!
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
pi_29804245
Wat grappig, ik vind zomaar de site die ik voor de fokdieetclub heb gemaakt terug op de site van Limburg Live Ik ben sowieso wel verbaasd met 675 hits op 'onze' site voor de maand augustus alleen al

Maar goed. Ik was lekker weer op weg met lijnen, maar plots kreeg ik een kleine tegenslag te verwerken en hoppa... gezond eten, dieet. Het is me nu wel heel erg duidelijk dat ik een emotionele eter ben in tijde van 'crisis'. Heel frustrerend hoor. Maar ik wil het gewoon weer gaan oppakken (alhoewel dat wel moeilijk zal worden bij de huisarts waar ik nu co-schap doe aangezien ik tussen de middag gewoon mee-eet en ze altijd allemaal lekkere dingen op tafel zetten en zelf brood bakken ).

En freecell: je kan het wel zien hoor dat je bent afgevallen, alleen heb je wijdvallende kleren die niets laten zien. Als je echter een beetje een strakke broek draagt dan zie je het juist wel heel erg goed Gewoon doorgaan hoor!
pi_29804260
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 06:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat grappig, ik vind zomaar de site die ik voor de fokdieetclub heb gemaakt terug op de site van Limburg Live Ik ben sowieso wel verbaasd met 675 hits op 'onze' site voor de maand augustus alleen al

Maar goed. Ik was lekker weer op weg met lijnen, maar plots kreeg ik een kleine tegenslag te verwerken en hoppa... gezond eten, dieet. Het is me nu wel heel erg duidelijk dat ik een emotionele eter ben in tijde van 'crisis'. Heel frustrerend hoor. Maar ik wil het gewoon weer gaan oppakken (alhoewel dat wel moeilijk zal worden bij de huisarts waar ik nu co-schap doe aangezien ik tussen de middag gewoon mee-eet en ze altijd allemaal lekkere dingen op tafel zetten en zelf brood bakken ).

En freecell: je kan het wel zien hoor dat je bent afgevallen, alleen heb je wijdvallende kleren die niets laten zien. Als je echter een beetje een strakke broek draagt dan zie je het juist wel heel erg goed Gewoon doorgaan hoor!
Verkapt"zie mij eens met mijn homepage" topic
pi_29804266
Welnee, we hadden gewoon veel te veel links in de openingspost. Mijn homepage is een heel andere pagina
  Licht Ontvlambaar zaterdag 20 augustus 2005 @ 08:58:56 #238
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_29804831
quote:

[..]

Nee! Het is moddervet!!
Ja, chocola en friet zijn écht zo lekker. Denk je nou werkelijk dat je het continu vol kunt houden om je alles te ontzeggen? Da's wachten op een echte vreetkick... Dan kun je dus beter af en toe genieten van dat stukje chocola of bakje friet.

Ga er maar niet van uit dat ik mijn glas Sjoes laat staan vanavond bij de straatbbq Wil ook nog een beetje kunnen leven...

Ow en als je wilt weten of het werkt... Ik ben sinds april bezig met beter op mijn eten te letten en meer te sporten (ja, inderdaad een beter levenspatroon aangenomen, maar niet alles ontzeggend) en ben inmiddels bijna 17 kilo kwijt... Mag niet klagen toch
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 10:13:50 #239
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_29805518
quote:

[..]

Nee! Het is moddervet!!
Maar wel deel van een gezond eetpatroon, mits je het maar af en toe eens eet.
En verder vind ik dat je mag ophouden met je hoofdletters, uitroeptekens en andere wijze adviezen, zolang je zelf fatburners gebruikt, want als er iets troep is...

En ff over hoe het met mij gaat:
* Jojogirl kan weer gewoon lopen en fietsen, maar heeft nog wel moeite met haar been helemaal strekken (ik kan het wel doen als ik het bewust dus, maar als ik gewoon loop (onbewust dus) dan loop ik nog steeds niet helemaal normaal). Ik ga wel morgen weer naar de sportschool zodat ik mijn bovenbeenspieren weer kan versterken.
En verder ben ik deze week dus maar extra voorzichtig geweest met wat ik at omdat ik dus zo weinig kon sporten.
pi_29806253
Hmmmzzz, zat vanmorgen weer op 79,1...
Misschien waren die spare-ribs gisteren toch geen goed idee
Maar ik was een dagje uit met de verloofde, dan mag het toch?

Vandaag moet ik hier als een torpedo het huis opruimen en schoonmaken. Mijn twee huisgenoten komen terug van vakantie en ik heb intussen niet zoveel uitgevoerd in huis.
Ben al met de afwas bezig en nu ongeveer halverwege.
Wel goed voor de lijn, dit soort dagen
pi_29807550
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 06:06 schreef Isabeau het volgende:

Ja, freecell, dat was ik vergeten: ik heb ook nieuwe kleren gekocht, allemaal wat maten kleiner uiteraard, maar ook niet meer de wijde spullen. Als je namelijk wat meer strakzittende kleding of shirts draagt, zie j eook vele beter dat je er slanker uitziet. Het is niet zo dat alleen de weegschaal dat zegt en je er niets van kunt zien hoor!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_29807970
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, freecell, dat was ik vergeten: ik heb ook nieuwe kleren gekocht, allemaal wat maten kleiner uiteraard, maar ook niet meer de wijde spullen. Als je namelijk wat meer strakzittende kleding of shirts draagt, zie j eook vele beter dat je er slanker uitziet. Het is niet zo dat alleen de weegschaal dat zegt en je er niets van kunt zien hoor!
Weet ik, ik koop tegenwoordog ook meer strakkere dingetjes. Spijkerbroek+shirtje enzo, maar ik heb nog zo veel van die comfortabele slobberdingen in mijn kast en die zitten vaak zo lekker
Ik ben het afgelopen jaar toch wel veel meer strakkere kleren gaan dragen
In de zomer draag ik nu ook hemdjes en dergelijke
In de winter zijn mega-truien zo lekker warm en knuffelig
  † In Memoriam † zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:24:42 #243
43556 miss_dynastie
pi_29809215
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 17:32 schreef dnzl het volgende:

[..]

Omdat ik van mening ben dat gewicht verliezen een vorm van levensverberting is.
En ik zie de massa nou niet meteen heel hun leven op SlimFast en WW leven, maargoed whatever.
Aha, oke. Ik ben van mening dat je uit je nek lult.
Je hebt geen flauw idee wat WW inhoudt, maar je blaat wel.
Niet meer doen, ga meer bewegen of zo
  † In Memoriam † zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:27:11 #244
43556 miss_dynastie
pi_29809283
O ja, ik weet niet of ik het hier gemeld heb, maar ik heb sinds kort een kettler trainingsapparaat
Uiteraard kwam ik de eerste week 2 kilo aan (is bij mij om de een of andere reden het effect ), maar ik kon wel merken dat ik wat strakker in mn vel zit. Ik ga binnenkort weer wegen, heb nu bewust besloten het ff niet te doen
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 13:45:22 #245
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_29809715
Wat voor trainingsapparaat is het miss_dynastie? Iets cardio-igs, of een krachttrainingsding?

En spieren wegen meer dan vet, maar zien er wel strakker uit, dus tel uit je winst.
  † In Memoriam † zaterdag 20 augustus 2005 @ 18:24:09 #246
43556 miss_dynastie
pi_29817796
Een crosstrainer. De KCal vliegen er echt af, als je dat ding mag geloven dan Ik weet niet of het zo is, maar het stimuleert wel ontzettend als je dat gekke ding ziet tellen (zo'n 100 KCal per 2 min, tel uit je winst )
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 19:04:15 #247
76500 Spyder
onweerstaanbaar onuitstaanbaar
pi_29818830
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Een crosstrainer. De KCal vliegen er echt af, als je dat ding mag geloven dan Ik weet niet of het zo is, maar het stimuleert wel ontzettend als je dat gekke ding ziet tellen (zo'n 100 KCal per 2 min, tel uit je winst )
Weet je zeker dat er geen Joule staat want ik ken geen sport waarmee je 3000 kcal per uur (of iets dat ook maar in de buurt komt) kunt verbranden.
Deze post wordt U aangeboden door: Audi, Bosch, Corel, Davilex, Eneco, Friki, G-Star, Hak, Intertoys, Johma, Kia, Lada, McDonalds, Nike, Ohra, Pepsi, Quantum, Radio 3FM, Sony, Toyota, Uncle Ben's, V&D, Wasa, Xerox, Yokohama, Zeeman
pi_29824499
Mijn update komt a.s maandag weer. Heb afgelopen weekend en afgelopen maandag geleefd van bier, patat, bier, burger king, bier, chocolade... en ohja, had ik al bier gezegd? Kortom, durfde er niet op afgelopen week. Maargoed, maandag horen jullie weer van me .

Succes everyone
... an asskicking fatboy!
  † In Memoriam † zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:32:54 #249
43556 miss_dynastie
pi_29824622
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 19:04 schreef Spyder het volgende:

[..]

Weet je zeker dat er geen Joule staat want ik ken geen sport waarmee je 3000 kcal per uur (of iets dat ook maar in de buurt komt) kunt verbranden.
Nope, volgens mij niet hoor, ik zal nog eens in het boekje kijken anders. Aan de andere kant, een uur hou ik toch niet vol
pi_29837302
Deze week doe ik nog ff geen update. Er is wel ietsjes af, maar niet veel. Gisteren hier een housewarming gehad, maar heb me netjes ingehouden. Ik was ook veel te druk met heen en weer lopen, dus had geen eens tijd om te snoepen Gelukkig hebben we ook niet al te veel overgehouden

Aankomende week zit ik weer in de nachtdienst en dan gaat het afvallen vaak wel goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')