Dat heb ik dus ook welquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik begin me nu echt dunner te voelen
En ik begin het ook te zien! Dat is zo fijn. Ik heb afgelopen zondag een shirtje gekocht van O'Neill. Ik vind dat zij zo'n mooie dingen hebben, maar daar pas ik al heel lang niet in. En zondag dacht ik: ik pas het gewoon, het zal wel niet mooi zijn, maar ik ga het toch proberen. En het paste!! Ik was zo gelukkig
En ik heb deze week ook zo'n vrouwenboxershort gekocht, zo'n strakker broekje met een klein pijpje en dat staat gewoon al best leuk
wie zegt dat ik er geld aan uitgeefquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:30 schreef dnzl het volgende:
Ja, waarom geef je daar dan extra geld aan uit?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Ik let gewoon op wat ik eet en drink, maar eet ook regelmatig toch een frietje of een stuk chocolade of een klein busje pringles bij de film
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:00 schreef dnzl het volgende:
Beter eten en meer bewegen, dat is het.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:59 schreef Pandorah het volgende:
Maar ik weet nu wel dat alleen maar meer bewegen en minder eten niet zo makkelijk gaat als dnzl zo lekker zegt. Dus dnzl, nee! we wisten niet dat we meer moeten bewegen en minder moeten eten..
Dementor, je hoeft niet intensief te sporten om af te vallen hoor. Kwestie van gezond eten en meer bewegen.
Ga eens lekker ergens anders onbekende mensen vertellen wat ze moeten doen met hun leven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:27 schreef dnzl het volgende:
![]()
Laat dat dan ook lekker staan! Is patat en chocolade nou echt zo lekker?
Nee! Het is moddervet!!
Ik zie het ook niet hoor :S. En ik ben 10kg kwijt, op mijn eigen manier (t'ja, veel mensen zijn er niet mee eens, maar ik ben toch gezond bezigquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:13 schreef freecell het volgende:
[..]
En toch, als ik in de spiegel kijk. ik zie het niet.
Ik zie het verschil in de spiegel gewoon niet. Vind het nog steeds niet mooi zo. Mijn buik hangt meer en ik voel me dan gewoon heel dik......
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 03:51 schreef Plonky het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet hoor :S. En ik ben 10kg kwijt, op mijn eigen manier (t'ja, veel mensen zijn er niet mee eens, maar ik ben toch gezond bezig) - ik at al veel (2400kcal per dag), maar dat zit nu rond de 2700kcal per dag - ik heb 3000kcal nodig). Zo, ik kan met wat minder moeite de laatste 5+kg kwijt
Als ik in de spiegel kijk zie ik nog steeds flubber! Maar, als ik aan mijn benen voel en mijn armen, dan zie ik dat het er wat strakker uit ziet. Ik ben nu 85kg. Maar, ik ben van plan om onder de 80 te komen voordat ik blij ben.
Ik pas nu wel in maat L shirt (2 jaar geleden was dat XXL), en mensen zeggen dat ik slanker ben. Ik heb een meisje mijn buik vandaag laten zien, en zij zei dat het niet eens dik was. Maar, ik vind het zelf nog te dik - ik wil van die bandjes af!!!
Ik ben eergisteren ook begonnen met buik oefeningen om mijn spieren te 'tonen' zodat het er niet zo erg uithangt. Over een paar dagen krijg ik ook een training van een van de mensen bij mijn gym zodat ik ermee verder kan - het deed wel pijn gisteren.
Oh, ik ben zo laat bezig omdat ik net terug kom van uit gaan. Slanker zijn helpt in iedergeval niet de meisjes versieren, hahahaha. Maarja, ik was eigenlijk gegaan voor een 'work out' vanavond. Morgen weeer!!!! YAY!
T'ja, voor de rest niets van mij, eigenlijk. Dooei
Verkapt"zie mij eens met mijn homepage" topicquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 06:06 schreef Isabeau het volgende:
Wat grappig, ik vind zomaar de site die ik voor de fokdieetclub heb gemaakt terug op de site van Limburg LiveIk ben sowieso wel verbaasd met 675 hits op 'onze' site voor de maand augustus alleen al
Maar goed. Ik was lekker weer op weg met lijnen, maar plots kreeg ik een kleine tegenslag te verwerken en hoppa...gezond eten,
dieet. Het is me nu wel heel erg duidelijk dat ik een emotionele eter ben in tijde van 'crisis'. Heel frustrerend hoor. Maar ik wil het gewoon weer gaan oppakken (alhoewel dat wel moeilijk zal worden bij de huisarts waar ik nu co-schap doe aangezien ik tussen de middag gewoon mee-eet en ze altijd allemaal lekkere dingen op tafel zetten en zelf brood bakken
).
En freecell: je kan het wel zien hoor dat je bent afgevallen, alleen heb je wijdvallende kleren die niets laten zien. Als je echter een beetje een strakke broek draagt dan zie je het juist wel heel erg goedGewoon doorgaan hoor!
Ja, chocola en friet zijn écht zo lekker. Denk je nou werkelijk dat je het continu vol kunt houden om je alles te ontzeggen? Da's wachten op een echte vreetkick... Dan kun je dus beter af en toe genieten van dat stukje chocola of bakje friet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:27 schreef dnzl het volgende:
[..]
![]()
Nee! Het is moddervet!!
Maar wel deel van een gezond eetpatroon, mits je het maar af en toe eens eet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:27 schreef dnzl het volgende:
[..]
![]()
Nee! Het is moddervet!!
Ja, freecell, dat was ik vergeten: ik heb ook nieuwe kleren gekocht, allemaal wat maten kleiner uiteraard, maar ook niet meer de wijde spullen. Als je namelijk wat meer strakzittende kleding of shirts draagt, zie j eook vele beter dat je er slanker uitziet. Het is niet zo dat alleen de weegschaal dat zegt en je er niets van kunt zien hoor!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 06:06 schreef Isabeau het volgende:
En freecell: je kan het wel zien hoor dat je bent afgevallen, alleen heb je wijdvallende kleren die niets laten zien. Als je echter een beetje een strakke broek draagt dan zie je het juist wel heel erg goedGewoon doorgaan hoor!
Weet ik, ik koop tegenwoordog ook meer strakkere dingetjes. Spijkerbroek+shirtje enzo, maar ik heb nog zo veel van die comfortabele slobberdingen in mijn kast en die zitten vaak zo lekkerquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, freecell, dat was ik vergeten: ik heb ook nieuwe kleren gekocht, allemaal wat maten kleiner uiteraard, maar ook niet meer de wijde spullen. Als je namelijk wat meer strakzittende kleding of shirts draagt, zie j eook vele beter dat je er slanker uitziet. Het is niet zo dat alleen de weegschaal dat zegt en je er niets van kunt zien hoor!
Aha, oke. Ik ben van mening dat je uit je nek lult.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:32 schreef dnzl het volgende:
[..]
Omdat ik van mening ben dat gewicht verliezen een vorm van levensverberting is.
En ik zie de massa nou niet meteen heel hun leven op SlimFast en WW leven, maargoed whatever.
Weet je zeker dat er geen Joule staat want ik ken geen sport waarmee je 3000 kcal per uur (of iets dat ook maar in de buurt komt) kunt verbranden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 18:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Een crosstrainer. De KCal vliegen er echt af, als je dat ding mag geloven danIk weet niet of het zo is, maar het stimuleert wel ontzettend als je dat gekke ding ziet tellen (zo'n 100 KCal per 2 min, tel uit je winst
)
Nope, volgens mij niet hoor, ik zal nog eens in het boekje kijken anders. Aan de andere kant, een uur hou ik toch niet volquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:04 schreef Spyder het volgende:
[..]
Weet je zeker dat er geen Joule staat want ik ken geen sport waarmee je 3000 kcal per uur (of iets dat ook maar in de buurt komt) kunt verbranden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |