abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 augustus 2005 @ 15:12:11 #51
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_29423970
Wauw Faithy!!! Tjongejonge ga zo door!!!

* Droeke groen van jaloezie ziet
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_29429244
Hai mensen Hij gaat lekker hier

Khad wel nog een vraagje. Ik heb regelmatig in verschillende dieëtonderwerpen zien voorkomen dat mensen 's ochtends water met citroensap erin achterover slaan. Wat doet dit eigenlijk nou met ons lichaam? En waarom is het juist dan zo goed om te gebruiken als je aan het afvallen bent? Heb wel gezocht maar kon het antwoord eigenlijk niet vinden dus misschien dat jullie me daar iets meer over kunnen vertellen. Want ik heb er wel oren naar eigenlijk.

Voor diegene die zijn afgevallen: Keep up the good work
... an asskicking fatboy!
pi_29429316
(Eetmetergebruikster:) Bij mij zijn mijn eiwitten meestal geel en och, who cares. Voldoende eiwitten eten is belangrijk en ze geven een goed gevoel van verzadiging. Mijn koolhydraten zijn altijd groen en mijn vetten groen of geel, verzadigde vetten altijd groen. Vitamines moet ik altijd wel aanvullen met 1 vitaminepil, ik haal het domweg zelden zonder zo'n pil (met name de vitamines B1 en B2 zijn een probleem, vitamine C en calcium altijd wel voldoende).

Faithy wat lekker! Viel het mee of tegen?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 4 augustus 2005 @ 21:21:55 #54
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_29430225
Wow Faithy, mooie update.

* Jojogirl heeft ff een dipje. Ik wilde eik gaan sporten vanavond, maar ben dus niet gegaan en nu voel ik me onwijs slecht omdat ik m'n hardloopschema dus niet doe vandaag (stom want ik had dinsdag een softballtraining, gisteren een wedstrijd en morgen weer één, dus het is niet alsof ik geen beweging krijg). Pfff ben even overdreven pessimistisch geloof ik.
pi_29439124
Het voordeel van een prive hardloopschema, is dat je het zo een dag op kunt schuiven. Gewoon een dagje of paar dagen later gaan. Je sport genoeg, dus een totale ramp is het niet.

Drie kilo is een hoop Faithy, nu volhouden, dan gaat er nog meer af!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_29439242
Iksje (1m71) (26,16) was 79,5 kg, weegt nu 76,5 kg en wil graag 70 kg wegen - 3
wordt
Iksje (1m71) (25,65) was 79.5 kg, weegt nu 75 kg en wil graag 70 kg wegen - 4,5

joepie! toch bang dat ik wat te snel ga, 1,5 kg op een week??
pi_29439625

Het viel heel erg mee, maar nu ik een getal heb, kijk ik ook weer heel anders in de spiegel

Vanavond een leuke date
Hoop dat hij niet struikelt over mn kiloos teveel

En idd, we gaan gewoon door YPPY
Dit is iig heel erg bemoedigend
Alleen voel ik mezelf nog steeds niet in hardloopbui.. heb sportschoenen, heb een boulevard, alleen durf ik niet al die mensen die me zien sjokken
Doei.
pi_29440536
Ga je 's morgens hééél erg vroeg, Faithy

Ik zag er in het begin ook enorm tegenop; was doodsbang dat mensen moesten grinniken om dat waggelende dikkertje dat denkt te kunnen hardlopen met haar rode kop en ademhaling als een stervend paard. Bleek reuze mee te vallen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_29440627
pffff, ik baal...

Ik heb minder last van mijn verstandskies dan vorige keer, maar soms dan doet het ineens zoveel pijn als ik wat wil eten of drinken..... Dan kan ik echt wel gillen...
En dan heb ik ook nog van die ibuprofen die je eerst op moet lossen.....
Ik hoop dat dit snel weer over is...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_29440712
*aait teigan*

voordeel is wel dat je nu afvalt als het goed is

Doei.
pi_29441382
quote:
Op vrijdag 5 augustus 2005 10:16 schreef teigan het volgende:
pffff, ik baal...

Ik heb minder last van mijn verstandskies dan vorige keer, maar soms dan doet het ineens zoveel pijn als ik wat wil eten of drinken..... Dan kan ik echt wel gillen...
En dan heb ik ook nog van die ibuprofen die je eerst op moet lossen.....
Ik hoop dat dit snel weer over is...
Die oplos-ibuprofen werk wel lekker snel Veel sneller dan tabletten... en da's dus wel zo fijn. Zeker als je van die felle pijn hebt.

Heel veel sterkte ermee!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  vrijdag 5 augustus 2005 @ 11:05:09 #62
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_29441503
quote:
Op donderdag 4 augustus 2005 12:45 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Het is nu 29,8!!! Goed zeg
zo dat is mooi ik zit dus onder de 30

*trots!!!*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_29441930
Ik erger me eigenlijk al een tijdje aan het begin gewicht dat ik had opgegeven... zucht...
Om een of andere reden kreeg ik het niet voor elkaar om nu 'ns helemaal eerlijk tegen mezelf te zijn, **schult bekent** ik heb 7 ons gelogen
Is zo gek, hè? Dat je op 102kg 7 onsjes verzwijgt... Alsof dat 't is wat me dik maakt...

Anyway, voor de volgende update zal ik mijn "was"-gewicht aanpassen:
102.7 ipv 102... Ben dus ook al meer afgevallen dan ik hier kon melden, 7 ons om precies te zijn

* Levitation is een beetje een doos...

Mijn update -met nieuw "was" gewicht volgt maandag... (wordt wel weer 'n goeie update!).

Ik weeg me trouwens iedere dag na het opstaan (en plassen), ik vergeet anders echt welke dag mijn 'weegdag' is. Nu kan ik iedere dag mijn vorderingen zien en dat hou ik bij in een excel-sheetje (ik ben gek, ik weet het). Is wel grappig om te zien hoe je gewicht op en neer slingert, terwijl er wel een duidelijke lijn omlaag in zit...
***Levi was here***
pi_29445227
teigan: meestal is de tweede dag na het trekken van de verstandskies het allerergst, dus het zou nu beter moeten gaan Kop op! Ik heb meer dan een week pijn gehouden aan die kant, ik hoop dat het voor jou minder lang duurt.

Levitation: volgens mij liegt iedereen over zijn gewicht als er direct naar wordt gevraagd. Ik heb er altijd minstens een kilo en hoogstens 3 onder gezeten als ik zei hoe zwaar ik was Alsof het verschil maakt of je nu 97 of 96 weegt Hier heb ik wel mijn juiste begingewicht opgegeven: dan zag je lekker goed hoeveel ik was afgevallen Ik weeg me trouwens ook dagelijks, en je gewicht schommelt idd als een idioot. Ik denk dat dat te maken heeft met je vochtbalans en met hoeveel voedsel er nog in je darmen zit, of er een glycogeenvoorraad is of niet, of het warm weer is, hoeveel zout je hebt gegeten etc. Maar de grote lijn is omlaag, dus dat is goed (ik heb als 'vaste week weegdag' de dinsdag en soms was ik de hele week keurig afgevallen, en toevallig op dinsdag veel zwaarder....als ik dan alleen op dinsdagen had gewogen dan was dat best demotiverend geweest omdat het dan leek of ik niets was afgevallen, op woensdag was dat er dan vaak weer allemaal af...soms tot wel 1,5 kg miner in 1 dag!)
pi_29445737
Nog een nieuwtje: Fructose lijkt voor overgewicht te zorgen

Dit artikel: http://www.sciencedaily.com/releases/2005/07/050730093432.htm beschrijft een experiment waarbij muizen op fructose in gewicht toenamen in vergelijking met muizen die geen fructose kregen (maar wel evenveel kcal uiteraard). Dit is een zoveelste onderzoek in de richting van het verband tussen overgewicht en frisdrank, in frisdrank zit vaak veel fructose.

Stukje uit het artikel:
quote:
“We were surprised to see that mice actually ate less when exposed to fructose-sweetened beverages, and therefore didn’t consume more overall calories,” said Dr. Tschöp. “Nevertheless, they gained significantly more body fat within a few weeks.”
Nederlands artikel over hetzelfde: http://www.ergogenics.org/

Het meeste fructose zit trouwens in corn syrope (is dat maissiroop?) wat gebruikt wordt voor limonades en frisdrank. In fruit zit ook fructose, maar lang zo geconcentreerd niet.
pi_29445784
Nog iets over corn syrup:
quote:
AHigh-fructose corn syrup is an inexpensive byproduct of corn used to sweeten foods, from sodas to hot dogs. Processors treat corn starch with acids or enzymes to create high-fructose corn syrups.

"Corn syrups can depress freezing to prevent crystal formation in ice cream and other frozen desserts," according to the Corn Refiners Association. "Salad dressings and condiments pour at manageable rates because of corn syrups' effect on viscosity. In lunch meats and hot dogs, corn syrups provide the suspension to keep other ingredients evenly mixed."

I don't think high-fructose corn syrup is dangerous, but it isn't a good idea to eat lots of it, because it has few nutrients and tends to be found in processed foods that are less healthy.

In large amounts, like anything else, high-fructose corn syrup could be bad. When a group of men followed a diet including a drink sweetened with high-fructose corn syrup, and another group ate the same foods but ate corn and rice instead of the drink, the high-fructose group lost bone mass, suggesting too much high-fructose corn syrup could make people vulnerable to osteoporosis. The United States Department of Agriculture did the preliminary study in 2000.

Another small study suggested that high-fructose corn syrup could raise triglycerides in the blood, suggesting large amounts might not be good for the heart.

Moderation is the key, in my mind. An occasional food with high-fructose corn syrup won't hurt you, but I think you are wise to limit the amount you feed your family. Eat whole fruits more than fruit drinks and soda, fresh meats more than hot dogs, and so on.
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 10:55:21 #67
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_29461834
Ik weet inmiddels zeker dat ik afgevallen ben. Weet alleen niet hoeveel. Ik merk het aan m'n kleren. Er begint wat ruimte in te komen zeg maar...

Ik dus, geheel tegen mijn voornemen in de weegschaal er toch bijgepakt. Wilde ik de batterijen wisselen bleek dat de oude aan het lekken waren! Kun je nagaan hoe lang ik dat ding al niet meer heb aangekeken

Is dus compleet naar de knoppen nu. Doet niets meer, zelfs niet nadat ik de boel schoongemaakt had... Nu moet ik wel wachten tot ik volgende week bij m'n afvalchinees op de schaal mag. Heb nog ff geen geld voor een nieuwe.

Die kruiden hebben trouwens goeie bijwerkingen. Ik voel me overall een stuk fitter en beter in m'n vel. Was al gezegd dat m'n yin en yang beter zouden worden, maar ik begin het dus ook te voelen. Ben ook al de hele week hoofdpijnloos en dat terwijl ik daar dus wel vaak last van had. Op m'n eten heb ik nog niet echt gelet. Heb minder honger en ook de tussendoortjes hoefde ik niet. Ging dus helemaal vanzelf. Nu ik nog zo zwaar ben denk ik dat de kruiden uit zichzelf al goed werken. Als het nu een beetje goed lukt de eerste twee weken ga ik er ook eens écht bij lijnen.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_29465795
IlseV (1m69) (28,0) was 81,0 kg, weegt nu 80,0 kg en wil graag 70 kg wegen -1
wordt
IlseV (1m69) (28,0) was 81,0 kg, weegt nu 79,9 kg en wil graag 70 kg wegen -1,1

Ik heb echt bewondering voor diegene die al zoveel zijn afgevallen...
Ilse
  zaterdag 6 augustus 2005 @ 17:51:14 #69
83103 yvette1982
Respect is slechts een trend.
pi_29469404
Ik wil weer een goede conditie krijgen, wat kilo's kwijt en een stuk fitter worden. Dan leek het me wel een goed idee om een bokszak ofzo te kopen en een paar dagen per week daarop te trainen met stoot- en trapoefeningen. Dit is zeer intensief en goed voor je toch?
In het dagelijks leven is iedereen een acteur.
  zondag 7 augustus 2005 @ 19:35:26 #70
122050 Plonky
boe, zegt de koe
pi_29490340
Ik moest gisteren lachen. Ik kijk op een Mars en daar zit ruim 200kcal in. Dan denk ik tegen mezelf: "zal ik er een kopen of niet". Ik heb dan gewoon het gevoel dat ik mijzelf *pijn* doe als ik het koop, omdat ik weet om die hoeveelheid te verbranden moet ik een kwartier op 9km/u hardlopen, en daarna ben ik dood op! (dus, ik nam het niet!).

Verder. Ik weet dat ik meer ben afgevallen. Maar, de meeste is van mijn benen af, denk ik. Ik kan geen verschil in mijn bovenlichaam en buik zien. Maar, ik blijf iniedergeval nog 3 weken door gaan (t/m 2 september) en over een weekje ga ik wegen, en dan zie ik hoeveel ik kwijt ben!
....And just the scent of you is enough
(To make me sick)....
pi_29491612
Die dieetmeter hebben jullie die van elkaar of allemaal via die site gekocht? (intresse heeft)
En ik lurk hier dagelijks mee en ik bewonder jullie echt stuk voor stuk.
Ik ben een eeuwige lijnster en haal dat ster maar weg
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_29494727
Die van mij is al van jaren geleden, jessie maar je hebt de cd niet nodig bij het toepassen van het programma, dus 1x installeren en klaar! (heb 'm dus al heel vaak uitgeleend ) Misschien is er iemand in je buurt die de cd-rom een uurtje wil uitlenen
pi_29498864
update :

Stout (1m70) (32,01 ) was 106,8 weegt nu 92,5, wil graag 70 kg wegen -14,3

of wel -8 ons deze week.

maandag 8 augustus 2005 @ 09:37:05 #74
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_29499567
Op mijn weegdag 1 ons eraf... Maar ja, eraf is eraf!!!

Droeke's nieuwe update:

Oud:
Droeke (1m70) (29,34) was 92,5 kg, weegt nu 84,8 kg en wil graag 75 kg wegen -7,7

Nieuw:
Droeke (1m70) (29,31) was 92,5 kg, weegt nu 84,7 kg en wil graag 75 kg wegen -7,8

Niet echt om naar huis te schrijven, maar ja, beter iets dan niets!
pi_29499825
Update-time:
Met nieuw "was" gewicht

**oud**
Levitation (1m70) (32,9) was 102,7 kg, weegt nu 95,0 kg en wil graag 80 kg wegen -7,7

**nieuw**
Levitation (1m70) (32,6) was 102,7 kg, weegt nu 94,3 kg en wil graag 80 kg wegen -8,4

En we gaan weer lekker. Lig weer netjes op schema...

Wel balen dat ik altijd op maandag nèt even zwaarder ben, gisteren woog ik 93,6 , maarja dat zie ik dan volgende week waarschijnlijk wel weer terug
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar maandag 8 augustus 2005 @ 10:28:35 #76
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_29500237
Wat heb ik toch een gruwelijke hekel aan ongesteld worden/zijn... Ben gewoon een hele kilo zwaarder En dus weer boven de 90 kilo... Dat doet niet veel goed aan mijn toch al hormoonovergoten humeur
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_29500470
Gewoon wat chocolade eten Sjeen! Pure chocolade met meer dan 70% cacao is dan het beste naar het schijnt. En van chocolade word je blij, dat is toch ook wel wat waard?
ik probeer natuurlijk geen dieet om zeep te helpen, maar ik ken het gevoel! Je moet jezelf af en toe gewoon even belonen!
  maandag 8 augustus 2005 @ 10:56:46 #78
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_29500642
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 10:28 schreef Sjeen het volgende:
Wat heb ik toch een gruwelijke hekel aan ongesteld worden/zijn... Ben gewoon een hele kilo zwaarder En dus weer boven de 90 kilo... Dat doet niet veel goed aan mijn toch al hormoonovergoten humeur
zelfde probleem hier... maar zal er over een paar dagen wel weer af zijn.. gister nog gewogen was toen 101.7 ... maar woensdag volgt pas mijn update.

allemaal suc6
  maandag 8 augustus 2005 @ 11:44:50 #79
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_29501321
oud
babyfeet /b][(1m72) (28,9) was 91,5 kg, weegt nu 85,5 kg en wil graag 75 kg wegen -6
[b]nieuw

babyfeet (1m72) (28,6) was 91,5 kg, weegt nu 84,5 kg en wil graag 75 kg wegen -7

ben blij en dat ondanks dat ik ongesteld ben
en de rest ga zo door
  Licht Ontvlambaar maandag 8 augustus 2005 @ 12:17:28 #80
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_29501633
Chocolade, dat ga ik zo even halen Ga vanavond wel weer rennen dan... En vanaf volgende week donderdag weer volleybaltraining
pi_29501664
Even een update

Oud:
Asskicking-fatboy (1m86) (26.3) was 125 kg, weegt nu 91,5 kg en wil graag 76 wegen. -33,5

Nieuw:
Asskicking-fatboy (1m86) (25.73) was 125 kg, weegt nu 89 kg en wil graag 76 wegen. -36

Hell yeah baby

Ik zit onder de 90! Mede doordat ik deze week dus 2,5kg kwijt ben geraakt! En dat gezonde gewicht komt voor mij steeds dichter bij. Ik ben zo happy !!!

Veel succes voor de rest van de afvallers!
... an asskicking fatboy!
pi_29501835
quote:
Op maandag 8 augustus 2005 12:17 schreef Sjeen het volgende:
Chocolade, dat ga ik zo even halen Ga vanavond wel weer rennen dan... En vanaf volgende week donderdag weer volleybaltraining
Ik wil ook rennen! Maar mn enkel wil niet!
Nouja, dan ga ik zo maar weer een stukje fietsen.
pi_29503061
oud: Freecell(1m74) (26,09) was 87 kg, weegt nu 79 kg en wil graag 65 kg wegen -8
nieuw: Freecell (1m74) (25.76) was 87 kg. weegt nu 78 kg en wil graag 65 kg wegen -9

WOEHOE!
En dat op de ochtend na een feestdag gemeten
pi_29503148
Ik eet elke maand een keer chocolade. Dat heb ik gewoon nodig en dan kan ik er weer 3,5 weken vanaf blijven.

Wat een goede resultaten weer allemaal!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 09:52:38 #85
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_29516443
Gisterenochtend was ik vergeten te wegen, dus vandaar nu pas m'n update. Het gaat niet zo hard, maar wel naar beneden gelukkig, weer een halve kilo kwijt.

Jojogirl (1m72) (29,6) was 91,0 kg, weegt nu 87,5 kg en wil graag 80 kg wegen -3,5
pi_29517948
Shit, ik bedenk me dus net dat ik afgelopen week de update had moeten doen...

Die komt er vanaovnd wel aan dan...

Ik kom gelukkig niet verder aan ofzo, ik hoop heel stiekem zelfs dat ik morgen een update kan geven dat het weer minder is....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_29518688
ben deze week maar een halve kilo afgevallen
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 13:28:38 #88
40077 Jay_Leno
Deadman's walking
pi_29519364
Kan iemand mij het ook uitleggen hoe het kan dat ik (man) naar een weekend feesten (Sneekweek) BBQ'en, veel bier, snacken, toch 2 kilo lichter ben dan vrijdag. Ik ben eigenlijk in tijden niet zo licht geweest ben altijd rond 97/98 kilo nu vanochtend opeens 95,7
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 13:50:21 #89
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_29519620
oud:
Beessie-jen (1m85) (29.8) was 115,5, weegt nu 102,1 en wil graag 85 kg wegen -13,4

nu:
Beessie-jen (1m85) (29.7) was 115,5, weegt nu 101,5 en wil graag 85 kg wegen -14.0

gister bij de dietiste geweest. deze was ook tevreden dus mooi zo doorgaan
en nog twee weken en dan beginnen de volleybaltrainingen weer. Dus dan zal het wel weer wat sneller gaat met gewicht verliezen.

Op naar de 100!!!
pi_29520264
Jay_Leno, het enige wat ik kan verzinnen is dat alcohol behoorlijk vochtafdrijvend is. Als je bijv. 500 ml bier drinkt dan kan je sosm met gemak een liter plassen, is dus een pond lichter dan voor het bier drinken. Aangezien dat allemaal vocht is komt het ook zo weer terug.

Ik heb trouwens een vreetkick en heb al een halve zak dropjes/winegums op. Mijn verstand roept steeds STOOOOOP!!!!! maar ik eet gewoon door
pi_29520400
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 14:34 schreef Isabeau het volgende:
Jay_Leno, het enige wat ik kan verzinnen is dat alcohol behoorlijk vochtafdrijvend is. Als je bijv. 500 ml bier drinkt dan kan je sosm met gemak een liter plassen, is dus een pond lichter dan voor het bier drinken. Aangezien dat allemaal vocht is komt het ook zo weer terug.

Ik heb trouwens een vreetkick en heb al een halve zak dropjes/winegums op. Mijn verstand roept steeds STOOOOOP!!!!! maar ik eet gewoon door
ISABEAU! STOOOOOOOOOOP!
Dat helpt vast
Ik ben vanmorgen naar de dokter geweest en blijk allergisch te zijn voor tarwe Ik at de laatste tijd zo goed alles volkoren, en maar verbaasd zijn dat ik buikpijn krijg.
Ook voor chocolade, maar dat wist ik eigenlijk al wel, dus dat is niet zo'n drama.
Nu moet ik dus Spelt-brood eten...... dus.... elke week naar de reformwinkel om daar belachelijk duur brood te halen.....
  Licht Ontvlambaar dinsdag 9 augustus 2005 @ 15:25:50 #92
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_29520830
STOPPEN ISABEAU!!!

Freecell, misschien een idee om een goedkope broodmachine aan te schaffen en je eigen brood te bakken? Bij de boerenbond (Aveve) krijg je ook speltmeel.

Beessie-Jen, leuk dat jij ook volleybalt Ik heb er ook echt zin in! Ben net het neiuwe clubblad aan het lezen.
pi_29520950
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 15:25 schreef Sjeen het volgende:
STOPPEN ISABEAU!!!

Freecell, misschien een idee om een goedkope broodmachine aan te schaffen en je eigen brood te bakken? Bij de boerenbond (Aveve) krijg je ook speltmeel.
Misschien wel een goed idee ja. Ik zie mezelf er absoluut voor aan om na een tijdje te roepen dat ik er vast wel weer tegen kan.
Dan begin ik rustig weer met het eten van tarwe en krijg met een beetje pech weer dezelfde problemen
Nou, we zien wel. Ik ga eerst kijken of speltbrood werkt voor mij, voordat ik zelf ga bakken.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 17:01:02 #94
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_29521950
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 14:44 schreef freecell het volgende:

[..]

ISABEAU! STOOOOOOOOOOP!
Dat helpt vast
Ik ben vanmorgen naar de dokter geweest en blijk allergisch te zijn voor tarwe Ik at de laatste tijd zo goed alles volkoren, en maar verbaasd zijn dat ik buikpijn krijg.
Ook voor chocolade, maar dat wist ik eigenlijk al wel, dus dat is niet zo'n drama.
Nu moet ik dus Spelt-brood eten...... dus.... elke week naar de reformwinkel om daar belachelijk duur brood te halen.....
Of in de broodbakmachine brood met polenta maken (= maismeel!). Ook erg smakelijk!!!
pi_29522947
Update week 31:

Asskicking-fatboy (1m86) (25,7) was 125 kg, weegt nu 89,0 kg en wil graag 76 wegen -36
Babbelzz (1m78) (27) was 90,6 kg, weegt nu 85,6 kg en wil graag 69 kg wegen -5
babyfeet (1m72) (28,6) was 91,5 kg, weegt nu 84,5 kg en wil graag 75 kg wegen -7,0
Beessie-jen (1m85) (29,7) was 115,5, weegt nu 101,5 en wil graag 85 kg wegen -14,0
Bolletje (1m78) (28,6) was 94,5 kg, weegt nu 90,5 kg en wil graag 75 kg wegen -4
Bubsel (1m71) (43,5) was 143,3 kg, weegt nu 127,3 kg en wil graag 72 kg wegen -16
Cutie (1m87) (26,4) was 108,0 kg, weegt nu 91,5 kg en wil graag 75 kg wegen -16,5
Droeke (1m70) (29,3) was 92,5 kg, weegt nu 84,7 kg en wil graag 75 kg wegen -7,8
dnzl (1m88) was 107 kg, weegt nu 90,2 kg en wil graag 85 kg wegen -16,8
Eefje2602 (1m65) (27,2) was 105 kg, is nu 74 kg en wil graag 68 kg wegen, -31
Faithy (1m75) (26,8) was 85 kg, weegt nu 82 kg en wil graag 70 kg wegen, -3,0
Fannetje (1m75) (26,8) was 100,8 kg, weegt nu 82,1 kg en wil graag 76 kg wegen -18,7
Freecell(1m74) (25,76) was 87 kg, weegt nu 78 kg en wil graag 65 kg wegen -9
Gaoxing (1m72) (26,7) was 94,5 kg, weegt nu 80 kg en wil graag 70 kg wegen -14,5
Glimworm (1m75) (28,4) was 98 kg, weegt nu 87,0 kg en wil graag 70 kg wegen -11
Iksje (1m71) (25,65) was 79,5 kg, weegt nu 75 kg en wil graag 70 kg wegen -4.5
IlseV (1m69) (28,0) was 81,0 kg, weegt nu 79,9 kg en wil graag 70 kg wegen -1,1
Jojogirl (1m72) (29,6) was 91,0 kg, weegt nu 87,5 kg en wil graag 80 kg wegen -3,5
Jolene (1m58) (34,6) was 89 kg, weegt nu 86,5 kg en wil graag 85 kg wegen -2,5
Koningin (1m70) (28,4) woog 84,8 kg, weegt nu 82,0 kg en wil graag 75 kg wegen -2,8
Kaputwiehund (1m73) (25,2) was 114,5 kg, weegt nu 75,5 kg, en wil graag 75 kg wegen -39
Knuppelhout (1m89) (29,4) was 114 kg, weegt nu 105,4 kg en wil graag wegen <100 kg -8,6
Ladybos (1m61) (28,8) was 76,5 kg, weegt nu 75 kg en wil graag 60 kg wegen -1,5
Levitation (1m70) (32,6) was 102,7 kg, weegt nu 94,3 kg en wil graag 80 kg wegen -8,4
m@x (1m65) (30,9) was 88 kg, weegt nu 84 kg en wil graag 65 kg wegen -4
Maeghan (1m67) (29,6) was 93,6 kg, weegt nu 82,5 kg en wil graag 65 kg wegen –11,1
Malchevia (1m87) (26,1) was 100,3 kg weegt nu 91,2 kg en wil graag 85 kg wegen -9,1
Mallemeid (1m80) (42) was 145 weegt nu 136,4 en wil graag 125 kg wegen -8,6
miss_dynastie (1m70) (38,5) was 114,0, weegt nu 111,3 en wil eerst eens <100 kg -2,7
Miss_S (1m67) (32.1) was 96 weegt nu 89.5, wil graag 70kg wegen -6.5kg
miss_sly (1m65) (26,4) was 84,5 kg, weegt nu 72,0 kg en wil graag 70 kg wegen -12,5
Octopussy (1m76) (30) was 107,8 kg, weegt nu 92,8 kg en wil graag 70 kg wegen -15
Pandorah (1m68) (25,01) was 95 kg, is nu 70,6 kg en wil graag 65 kg wegen –24,4
Plonky (1m84) (27,1) was 95 kg, weegt nu 89,8 kg en wil graag 83 kg wegen -4,6
Riann (1m72) (25,4) was 102 kg, weegt nu 75 kg en wil graag 70 kg wegen -27 kg en 163 cm
Sjeen (1m70) (31,1) was 105 kg, weegt nu 89,8 kg en wil graag <90 kg wegen -15,2
Stoopkind (1m76) (27,6) was 92 kg, weegt nu 85,5 kg en wil graag 70 kg wegen -6,5
Stout (1m70) (32,01) was 106,8 weegt nu 92,5 en wil graag 70 kg wegen -14,3
Teigan (1m60) (34,6) was 96,1 kg, weegt nu 88,5 kg en wil graag <85 kg wegen -7,6
Vogue (1m70) (29,2) was 85,4 kg, weegt nu 84,8 kg en wil graag 66 kg wegen -0,6
Zusje (1m77) (27,9) was 107,3 kg, weegt nu 87,3 kg en wil graag 80 kg wegen -20

Updatelijstje:
Week 32: miss_dynastie
Week 33: Miss_S
Week 34: Pandorah
Week 35: Sjeen
Week 36: miss_sly
Week 37: Teigan
Week 38: Miss_S
Let op!!! Als je je nieuwe regeltje post, denk dan ook even aan het aanpassen van je BMI.... Ik zie toch te vaak dat het niet is aangepast, en het is voor de updater best veel werk om dat elke keer weer uit te moeten rekenen...

Miss_S, ik heb je opgenomen in het updatelijstje..
Thafella, in het vorige topic zette je een regeltje neer, maar je BMI is onder de 25, dus je kan beter naar het andere topic gaan...

[ Bericht 0% gewijzigd door teigan op 09-08-2005 22:13:25 ]
pi_29523540
quote:
Op dinsdag 9 augustus 2005 17:01 schreef Droeke het volgende:

[..]

Of in de broodbakmachine brood met polenta maken (= maismeel!). Ook erg smakelijk!!!
Ik ben nu met mijn handen een Spelt-brood aan het bakken.
Ziet er tot nu toe best smakelijk uit
Ik zie wel wat het verder wordt.
Beetje jammer dat Tarwe ook in alle pasta zit en dat ik ook geen rogge mag...
edit: ik zie trouwens dat mijn update nog is meegenomen in de update.
Complimenten voor de snelheid
  † In Memoriam † dinsdag 9 augustus 2005 @ 20:40:50 #97
43556 miss_dynastie
pi_29525114
freecell, het speltbrood van oerbrood is niks voor je? Op de site van oerbrood staan de ingrediënten en het is helemaal niet zo heel duur.
pi_29525542
Hm, ik ga na 't weekend wel weer wegen

Maar als ik nu in de spiegel kijk zie ik er al weer een stuk beter uit, maar dat komt ook door doorgehakte knopen.
Maar toch zie ik al in mn gezicht dat ik aardig ben afgevallen
Doei.
pi_29531446
ff dom doen
welke week is het nu?
ik ga namelijk de 19e een week op vakantie
pi_29534445
quote:
Op woensdag 10 augustus 2005 01:24 schreef Miss_S het volgende:
ff dom doen
welke week is het nu?
ik ga namelijk de 19e een week op vakantie
Het is nu week 33, de 19de (aug) is dus in week 34.
***Levi was here***
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')