Toen was ie al goedquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:52 schreef Frey het volgende:
Hier dan
[afbeelding]
Ik vind deze echt geweldig![]()
![]()
![]()
Alleen jammer dat ik de openingspost niet kan editen, nu moeten we het zonder de 140e link doenquote:
Iwanquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/gtst_2995_24-06-2005_0005.jpg]afbeelding][/url]
♫ The Winner Takes It All ♫ (GTST #2995, VR. 24-06-2005)Cliffhanger seizoen 15 (♫ MP3 / 2,24MB)
Je bent SUPERquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/gtst_2995_24-06-2005_0005.jpg]afbeelding][/url]
♫ The Winner Takes It All ♫ (GTST #2995, VR. 24-06-2005)Cliffhanger seizoen 15 (♫ MP3 / 2,24MB)
Wilde je niet passeren hoor mijn waarde Dizerquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
Ik heb de OP-textfile geupdate.. dus volgende die hem gebruikt is gewoon vooledig
Goed in understatements ook: Valerie ziet alle goede momenten met Ludo in haar hoofd voorbijkomen en beseft dat het echt over is, en dan "you have a bad day" van Daniel Powter op de achtergrond...quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:47 schreef Frey het volgende:
Geweldig![]()
De muziekkeuze in GTST vind ik trouwens een van de grote pluspunten. Vooral de achtergrondmuziek is vaak meesterlijk![]()
FOK!'s roddelnicht weet altijd alles als eerste.quote:
Oké.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:59 schreef BVO het volgende:
[..]
FOK!'s roddelnicht weet altijd alles als eerste..
Ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:28 schreef Airelle het volgende:
Ik mis de Karel, Isabella en Martine lijn.
Ik nietquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Veel uitleg zal wel niet nodig zijn
Ludo-fundamentalist!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Veel uitleg zal wel niet nodig zijn
Ik heb je mailtje gekregen en de laatste week ONM gaat goedkomen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:17 schreef Dizer het volgende:
Iwan, is je mail in je profiel goed? Ik heb je namelijk gemailed
Thanksquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:29 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb je mailtje gekregen en de laatste week ONM gaat goedkomen.
Wat gaat ze daar doen dan?quote:
Ze zal een van de gezichten worden van "Thuis".quote:
Een van de beste afleveringen ooitquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:19 schreef Frey het volgende:
Donderdag 25 december 2003
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee die heb ik nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:30 schreef digispeed het volgende:
Frey
Heb je ook caps van de bijna castratie scene van nick en martine, die vond ik geweldig.
een filmpje hiervan zou ik echt cool vinden, kan je het regelen.
Ciao
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juli 2005 11:04 schreef DarcMarc het volgende:Nou, ik ben er niet rouwig om, alhoewel.. ooit was ie/zij wel een leuk personageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
ik vind 't een beetje een typisch bericht, maar als 't waar is: whoehoe!!!!!quote:Op zondag 3 juli 2005 12:46 schreef Dizer het volgende:
Nou, ik ben er niet rouwig om, alhoewel.. ooit was ie/zij wel een leuk personage
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:13 schreef babette21 het volgende:
precies..... toen was ze nog stoer en werkte ze in 'n paar maanden de halve cast af
maar die fucking Stefano moest haar zo nodig verzieken.... dat vergeef ik 'm nooit....
Nou, dat zie ik dus totaal andersomquote:Op zondag 3 juli 2005 13:13 schreef babette21 het volgende:
precies..... toen was ze nog stoer en werkte ze in 'n paar maanden de halve cast af
maar die fucking Stefano moest haar zo nodig verzieken.... dat vergeef ik 'm nooit....
Nee sorry, dat was de enige scène met Roxy die ik nog hadquote:Op zondag 3 juli 2005 14:32 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
[..]
moi aussi![]()
Enne Frey, heb je nog screenshots van Roxy???![]()
![]()
Okay, toch bedanktquote:Op zondag 3 juli 2005 14:36 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee sorry, dat was de enige scène met Roxy die ik nog had
Ze hebben elkaar verpestquote:
Wat Stefano echt verpest heeft, is die broer verhaallijn. Hij had gewoon de zoon van Ludo moeten blijven.quote:
Wow.. Sven! Echt.. meest waardevolle post ooit in de GTST reeks!!quote:Op zondag 3 juli 2005 15:26 schreef Svensational het volgende:
GTST
Ik vond em zelf ook vrij sterk.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wow.. Sven! Echt.. meest waardevolle post ooit in de GTST reeks!!
zat.quote:Op zondag 3 juli 2005 15:43 schreef miki het volgende:
'Tracey' zit toch ook op Fok ? Kunnen we haar niet eens uitnodigen wat inside-stories te vertellen? Of gewoon om haar mening? Altijd leuk, een GTST-ex lid in dit topic!
Jawel...quote:Op zondag 3 juli 2005 16:28 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Maar nou snap ik het dus niet meer(kom vaker voor, maargoed)
Gaat Stefano nou wel uit GTST of niet??
Daarom, ik denk ook nog wel dat Stefano tot het einde van dit kalenderjaar te zien isquote:Op zondag 3 juli 2005 19:43 schreef Frey het volgende:
Er is eigenlijk nog niets zeker dus.
Winston Post zei ook dat Benjamin dood ging in de grot en toen ie bezweek dachten we allemaal dat het gebeurd was. Maar hij stond weer op. Had hij mooi iedereen te pakken.
Ah, op die manierquote:Op zondag 3 juli 2005 17:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zij ZAT hier.
Yoka Verbeek... daar had je het over.
dat waren nog eens tijdenquote:Op dinsdag 5 juli 2005 22:57 schreef Frey het volgende:
Dian en haar vriendin Bowien vallen Ludo lastig, maar hij heeft totaal geen zin in de 2 dames.
Oh, dan heb ik er niets aanquote:Op donderdag 7 juli 2005 09:47 schreef babette21 het volgende:
Suzanne Balk was walgelijk.... grootste zeikwijf in 15 jaar GTST..........
Frey, iets minder foto's mag best [of minder foto's per pagina], ivm op hol slaande browsers enzo:)
daar heb je 'n puntquote:Op donderdag 7 juli 2005 12:08 schreef Frey het volgende:
Als de mensen hier meer en sneller zouden posten, dan zouden de plaatjes verdeeld zijn over meerdere pagina's
mja dat was wel aardig van d'r, om ons nog even van Simon af te helpenquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:21 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Hier haalt Ludo Linda terug, in de hoop om zo Simon eindelijk kwijt te raken.
Toen kwam Simon juist weer voor 1 week terug ofzo, hij was 2 jaar weggeweest, hoe kon je hem nou zeurderig vinden?quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat was wel aardig van d'r, om ons nog even van Simon af te helpen
vond Simon de eerste jaren wel tof hoor, maar later werd ie wat zeurderig
Ey frey wees dan lief en post het hele verhaalquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:21 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Heb alleen wat stukken uit die aflevering, maar die zal ik wel eens een keertje posten.quote:Op donderdag 7 juli 2005 22:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ey frey wees dan lief en post het hele verhaal
Jij vindt dat iedereen zeurt in GTSTquote:Op donderdag 7 juli 2005 21:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja dat was wel aardig van d'r, om ons nog even van Simon af te helpen
vond Simon de eerste jaren wel tof hoor, maar later werd ie wat zeurderig
Linda... mijn schatjequote:Op donderdag 7 juli 2005 13:21 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Inderdaad, die heb ik nietquote:Op vrijdag 8 juli 2005 11:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jij vindt dat iedereen zeurt in GTST![]()
[..]
Linda... mijn schatje![]()
![]()
Zeg Frey, jij hebt zeker niet het verhaallijn van Linda en Erik gevangen, drugs blabla... ???![]()
de meeste kunnen er wel wat van ja...quote:
die heeft Wup vorig jaar helemaal neergezet, als 6-delige aviquote:Zeg Frey, jij hebt zeker niet het verhaallijn van Linda en Erik gevangen, drugs blabla... ???![]()
Dit viel me ook op in Dizers lijstje:quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze schittert anders wel door afwezigheid in jouw lijstje![]()
quote:01 Nick van der Heijden
02 Victoria Koblenko
03 Martine Hafkamp
04 Dian Alberts
05 Bowien Galema
06 Ludo Sanders
07 Barbara Fisher
08 Janine Elschot
09 Suzanne Jacobs (2) (Betje Koolhaas)
10 Bernard (Bing) Mauricius
dat soort acties kwamen vaker voor....quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:26 schreef Frey het volgende:
Dit viel me ook op in Dizers lijstje:
Wat doet Bing in mijn lijst??quote:Op vrijdag 8 juli 2005 12:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ze schittert anders wel door afwezigheid in jouw lijstje![]()
quote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/gtst_roos-arnie_01.jpg]afbeelding][/url]
Huwelijk Arnie & Roos (1994)Download hier het fotoalbum... (13,8 MB)
Misschien zet ik binnenkort wel een paar fragmenten online. Ik heb ook nog wat leuks liggen uit seizoen 3.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 19:25 schreef Frey het volgende:
![]()
![]()
![]()
Was voor mijn tijd, zou ik best nog eens in beelden terug willen zien![]()
Ik moet nog even nadenken hoe ik je op een gemakkelijke manier op weg kan helpen. Waarschijnlijk a.d.h.v. een voorbeeldbestand. Nog even geduld.quote:En Iwan, ik heb je nog steeds nodig![]()
Mooi gedaan Iwanquote:Op zaterdag 9 juli 2005 17:32 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/gtst_roos-arnie_01.jpg]afbeelding][/url]
Huwelijk Arnie & Roos (1994)Download hier het fotoalbum... (13,8 MB)
Aflevering 749 werd uitgezonden op donderdag 19 mei 1994. Een dag later was de zomercliffhanger, waarin de Koen Heeze verhaallijn z'n hoogtepunt bereikte, Janine te horen kreeg dat Simon vermist was in IJsland en Robert z'n vrouw zag zoenen met Tessel.quote:Op zondag 10 juli 2005 01:40 schreef Neuralnet het volgende:
Dat is nogal een tijd geleden!
Moet dat?quote:Op zondag 10 juli 2005 10:56 schreef pberends het volgende:
Komt er ook nog een moslim in GTST volgend seizoen?
Als je een moslim wil in een soap ga je maar ONM kijkenquote:Op zondag 10 juli 2005 10:56 schreef pberends het volgende:
Komt er ook nog een moslim in GTST volgend seizoen?
Amen..quote:Op zondag 10 juli 2005 10:57 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als je een moslim wil in een soap ga je maar ONM kijken![]()
Kan het me ook niet meer herinneren, hoor.quote:Op donderdag 7 juli 2005 21:02 schreef mark_03 het volgende:
Wist niet dat Linda en Ludo elkaar ook kenden
Ja ik wel, ook toen Janine brandwonden had opgelopen, stonden zowel Linda als Ludo aan haar ziekenhuisbed.quote:Op zondag 10 juli 2005 11:10 schreef Annemiek78 het volgende:
[..]
Kan het me ook niet meer herinneren, hoor.
Dit is het filmpje wat erbij hoortquote:Op donderdag 7 juli 2005 13:21 schreef Frey het volgende:
[afbeelding]
Zoals ik al eerder zei, mooiste verhaallijn ooitquote:Op zondag 10 juli 2005 14:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dus verzonnen ze dat Thailand-gevangenis verhaallijn dat op zicht best goed was, maar daarna was het echt over.
Haar huwlijk was trouwens wel een gedenkwaardig moment, haar grootste rivale Roos werd haar getuige en zowel Robert als Laura besloot er naar toe tegaan omdat Linda daarna zo emigreren.
Laura en Linda praatten daarbij hun geschillen enigzins uit, toch wel een historisch moment![]()
Je kan het topic ook bookmarkenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 15:40 schreef _ELMaikel_ het volgende:
*Effe een schopje anders vind ik dit topic straks niet meer terug
Gaaf man superquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:28 schreef Iwan1976 het volgende:
Nog ruim 6 weken totdat seizoen 16 begint.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:39 schreef edje34 het volgende:
Komen er verder nog nieuwe personages bij het nieuwe seizoen??
Gelukkig nog 3,5 week dan is het weer zover.
Verander het dan in een link, naab.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 11:03 schreef pberends het volgende:
-edit het is hier geen B&H en gebruik thumbnails als je zo'n groot plaatje post--
1,6mb
Wauwwwwwwwwwwww, echt super!!!quote:
hij gleed uit over de stoepkrijtjes van Guusje en donderde vervolgens van 't dak van 'n parkeergarage afquote:Op zondag 17 juli 2005 13:19 schreef Heleen17 het volgende:
Hoe zat dat ook alweer met die Wassenaar? Wie had hem wel vermoord? Ik kan mij die verhaallijn wel herrinneren, maar geen idee meer hoe het in elkaar zat.
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 13:48 schreef Frey het volgende:
Joehoe, BVO! Nu staat je filmpje er eindelijk en dan ben je er niet
En Dizer, breng het topic eens tot leven
ben ik ook benieuwd naarquote:Op zondag 17 juli 2005 00:09 schreef Missy-B. het volgende:
Weet iemand misschien of al de oude seizoenen op dvd te verkrijgen zijn, in een leuke box ofzo???
Zie je het voor je? Per week 1 dvd.quote:
quote:DE PARTY OVER HET NIEUWE GTST SEIZOEN
Het blad Party heeft deze geen blad voor hun mond genomen, want ze doen de ene na de andere onthulling over de populaire soap, sommige dingen waren al bekend gemaakt op deze website, maar sommige dingen nog niet. Het wordt weer een spannend GTST-seizoen want Dian Alberts keert terug in Meerdijk. Martine Hafkamp kan trots op haar volgelingen zijn, want Dian Alberts, Jack Woods en Sjors Langeveld gaan de strijd voortzetten tegen Ludo. Dit zal gepaard gaan met bloed, zweet en tranen. Ludo Sanders en Dian Alberts staan volgend seizoen loodrecht tegenover elkaar, en maken elkaar helemaal kapot. Ook blijkt Sjors Langeveld op haar moeder te lijken, als zij in de ban raakt van Jack Woods. Bing weet niet wat hij moet doen, zal de bruiloft nog doorgaan?
Jef en Dorothea hebben even een relatie, maar gaan al snel uitelkaar als Jef uit het bedrijf A&A stapt, wat hij samen met Robert runde. Dat bedrijf wordt overgenomen door de familie Sanders. Ludo wordt machtiger dan ooit, ook Janine trekt met de kinderen weer bij hem in, en ze gaan in een nieuw villa wonen. Hoeveel problemen de familie Alberts ook te verwerken krijgt, Robert en Barbara gaan trouwen! Ook Ray vindt een nieuwe liefde, en gaat in het huis van Janine wonen, maar dit krijgt een dramatisch einde. Ook maken een hoop nieuwe personages hun opwachting, en verlaat het ene na het andere personage de serie. Tijd voor de nieuwe tijden voor de soap dus, die vanaf 29 augustus terug is op de buis.
BRON: Party / Interactieve GTST Club
veel te veel Ludo in dat verhaal.... en Sjors wordt bitchy?! eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 21 juli 2005 11:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Party
Als dit waar is, dan zijn mijn dromen eindelijk waarheid geworden over GTSTquote:
Ik geloof er niet veel vanquote:
Het is donderdag, dus verras het topic maar eensquote:
Met Koos Postemaquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:04 schreef Rodney1988 het volgende:
Zou het misschien mogelijk zijn om de GTST "kerstfilm" ik dacht uit 1997 ofzo in kleine stukjes online te zetten??:)die vond ik echt zooo mooi, helaas heb ik hem zelf niet op band. ik heb wel de GALA uitzending op dvd..uit 1995
zat die daarin?!?!? heb ik zeker verdrongen.... wat een drama was dat zeg....quote:
Vanavond... denk ikquote:Op donderdag 21 juli 2005 13:39 schreef Frey het volgende:
[..]
Het is donderdag, dus verras het topic maar eens
Ik dacht dat Iwan die post maaktequote:Op donderdag 21 juli 2005 14:04 schreef Rodney1988 het volgende:
Zou het misschien mogelijk zijn om de GTST "kerstfilm" ik dacht uit 1997 ofzo in kleine stukjes online te zetten??:)die vond ik echt zooo mooi, helaas heb ik hem zelf niet op band. ik heb wel de GALA uitzending op dvd..uit 1995
De kerstfilm wil ik zelf ook hebben, waarom komt die nou niet op DVDquote:
Ik heb hem op videobandquote:Op donderdag 21 juli 2005 14:58 schreef Frey het volgende:
[..]
De kerstfilm wil ik zelf ook hebben, waarom komt die nou niet op DVD![]()
En Iwan, ik heb je teruggemaild
Screenshots en Filmpjesquote:
Ik wil hem ook eropzetten, maar mijn videokaart is niet zo uber. Denk dat ik dat even op het werk ga doen of zoquote:Op donderdag 21 juli 2005 15:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Screenshots en Filmpjes!
Ik heb mijn nieuwe dvd's binnen en binnenkort krijg ik er nog zo'n 100. Genoeg dus voor GTST materiaal![]()
Ik zal kijken of ik er iets moois van kan maken, zodat ik hem kan verkopen op dvdquote:
Snap ik ook welquote:Op donderdag 21 juli 2005 16:12 schreef Neuralnet het volgende:
Psst, copyrighted materiaal verkopen is niet helemaal netjes.
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:33 schreef LeBeau het volgende:
Dian terug?
Als het Chris Jolles niet is kan ze wat mij betreft gelijk weer oprotten.
Woei!quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2005 16:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Woei!![]()
Jammer dat Bowien dood is, die twee samen waren echt super.
Ja, ik dus ook. En als Ludo nou weer failliet gaat, dan gaan ze echt te ver. Ach, gewoon afwachten.quote:Op donderdag 21 juli 2005 17:02 schreef Dizer het volgende:
[..]Dian
Jack
Sjors
Alleen vrees voor een Ill Figlio verhaallijn look-a-like
Welkom in de GTST topics, je hoort er helemaal bijquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:58 schreef Rodney1988 het volgende:
Ludo is THE man !!!
ooooooooh pleeeeeaaaassssssse.....quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:58 schreef Rodney1988 het volgende:
Ludo is THE man !!!
Sorry Babette, maar Ludo is een toffe kerel! Ik was voor Ludo toen Martine hem kapot maakte ! Maar hij moet wel de "Albertjes" met rust laten anders is die niet meer zo TOF! En dan word het zijn tweede keer al dat die hun bedrijf in pikt!!! Maar ze hebben versterking van Dian !!quote:Op donderdag 21 juli 2005 19:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ooooooooh pleeeeeaaaassssssse.....
quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
alleen blinde puberjongetjes kunnen die man nog adoreren........
Nou ja.. en wie adoreer jij dan wel niet??quote:Op donderdag 21 juli 2005 22:52 schreef babette21 het volgende:
oh come on, Ludo is het meest uitgescheten figuur wat in die serie rondloopt...
niet grappig, niet sexy, niet stoer en zéker niet origineel....
alleen blinde puberjongetjes kunnen die man nog adoreren........
dat ga ik jou niet aan je nieuwsgierige neusje hangen.....quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:02 schreef Rodney1988 het volgende:
Nou ja.. en wie adoreer jij dan wel niet??![]()
Hmm.. merk ik daar een schaamte bij Babette?? Ben jij soms een beetje bang dat die acteur of actrice door iemand anders de grond in word ge"fokt" ...quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat ga ik jou niet aan je nieuwsgierige neusje hangen.....
jij bent duidelijk nieuw hier.......quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:12 schreef Rodney1988 het volgende:
Hmm.. merk ik daar een schaamte bij Babette?? Ben jij soms een beetje bang dat die acteur of actrice door iemand anders de grond in word ge"fokt" ...![]()
![]()
Ik ben hier al een aantal maantjes, dus inderdaad een beetje nieuw , maar Babette het valt mij wel op dat jij heel veel acteurs te min vind enz.. maar misschien moet jij maar een baan bemachtigen bij de SOAPSquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij bent duidelijk nieuw hier.......
a] de cast van gtst bestaat al jaren uit miskleumen; zelfs als ze dat niet zijn dan worden ze dat binnen no time wel onder invloed van een andere eerste klas debiel...
b] de enige die een beetje tof is, is Marnix [die kale], en die hoef ik lekker met niemand te delen, want hij schijnt niet in de smaak te vallen bij de kuddedieren.....
ik leg de lat graag hoog..... maar: degene die bij mij in de + staan, krijgen dan ook alle lof!!quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:23 schreef Rodney1988 het volgende:
Ik ben hier al een aantal maantjes, dus inderdaad een beetje nieuw , maar Babette het valt mij wel op dat jij heel veel acteurs te min vind enz..
misschien????? uiteraard, zul je bedoelen....quote:maar misschien moet jij maar een baan bemachtigen bij de SOAPSmisschien word het uiteindelijk alleen maar beter
![]()
je moest eens weten wat wij [als zijnde Iwan, Wup en mijzelf] allemaal al voor elkaar hebben gekregen bij ONM... ontslagen, recasts.... we staan zelf nog steeds verbaasd van onze enorme invloedquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:29 schreef Rodney1988 het volgende:
Echt jammer , dat je niet bij je huidige baan gemist kan worden hoorhaha
En sommigen mogen terugquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
je moest eens weten wat wij [als zijnde Iwan, Wup en mijzelf] allemaal al voor elkaar hebben gekregen bij ONM... ontslagen, recasts.... we staan zelf nog steeds verbaasd van onze enorme invloed
wordt tijd dat ik die bij gtst ook eens in ga zetten: dag Stefano, dag Ludo..... [to start with]
Dat is waar... maar het was een tof personage.quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:36 schreef babette21 het volgende:
neehee, wat hadden we nou gezegd: voor Victoria is het beter dat ze eruit is*,
en bovendien moet voorkomen worden dat Isabella aan het Ludo-syndroom gaat lijden......
blijven opletten he....
* zie shockdoc
Ja, bedankt voor de moslims als vervanging. Laat GTST alsjeblieft met rust.quote:je moest eens weten wat wij [als zijnde Iwan, Wup en mijzelf] allemaal al voor elkaar hebben gekregen bij ONM
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Hoop dat ze wel net zo tof blijft als de eerste keer.quote:
Mijquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:02 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Nou ja.. en wie adoreer jij dan wel niet??![]()
Amenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:04 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Ja, bedankt voor de moslims als vervanging. Laat GTST alsjeblieft met rust.
Ik merk het. Je hebt Sander Foppele terugquote:Op donderdag 21 juli 2005 23:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
je moest eens weten wat wij [als zijnde Iwan, Wup en mijzelf] allemaal al voor elkaar hebben gekregen bij ONM... ontslagen, recasts.... we staan zelf nog steeds verbaasd van onze enorme invloed
wordt tijd dat ik die bij gtst ook eens in ga zetten: dag Stefano, dag Ludo..... [to start with]
Scheer je weg! Helen Helmink was coolquote:Op vrijdag 22 juli 2005 09:48 schreef Rodney1988 het volgende:
Maar die verrimpelde oude taart van een Bruni Heinke wil ook terug in de soap! en hilde de mildt, maar die zouden ze toch niet aannemen .. hoop ik...
![]()
Dat was leuk! Lisette met der voodoo poppetjesquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:08 schreef Rodney1988 het volgende:
En dan komt die lisette cker ook weer terug om Helen af te slachten??ik weet nog wel dat Rik en Anita toen opgesloten waren in de flat van Helmink en toen aten ze hondenkoekjes hahaha
![]()
maar helmink moet dan niet DAT ARROGANTE broertje meenemen, maar dat mens zou wel nooit terug komenquote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat was leuk! Lisette met der voodoo poppetjes
Bennie de Haan?quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:21 schreef Rodney1988 het volgende:
Trouwens... Dian back in town...een reden om Bennie de Haan weer terug te sturen naar Meerdijk![]()
![]()
Nee, Koos presenteerde de gala uitzending in 1995quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
zat die daarin?!?!? heb ik zeker verdrongen.... wat een drama was dat zeg....
iedereen was ineens hartstikke soft, incl. miss Dekker!!!!![]()
en 't had nog een suf eind ook: oh jee, 't was allemaal maar 'n droom........![]()
Sorry, het is Bennie den Haan.. en ik gebruikte ze echte naam.. maar ik bedoel eigenlijk dat Remco Terhorst wel weer terug mag keren..quote:Op vrijdag 22 juli 2005 10:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
Bennie de Haan?
Heb nog geen koffie gehad.. vertel..??
Aaah!! Remco is gaafquote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:00 schreef Rodney1988 het volgende:
[..]
Sorry, het is Bennie den Haan.. en ik gebruikte ze echte naam.. maar ik bedoel eigenlijk dat Remco Terhorst wel weer terug mag keren..
da's alweer teruggedraaid..... bij ONM hebben ze al moslims genoegquote:Op vrijdag 22 juli 2005 00:04 schreef Neuralnet het volgende:
Ja, bedankt voor de moslims als vervanging. Laat GTST alsjeblieft met rust.
Ik vind ook wel dat Jef, Dian en Remco.. het mogen opnemen tegen Ludo..quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2005 11:10 schreef Rodney1988 het volgende:
Ja waarom hebben ze die "Ami " geen vaste rol gegevendie past eigenlijk wel goed bij , dorothea
Die jongen heet Frey. Of bedoel je Iwan?quote:Op zondag 24 juli 2005 12:05 schreef Tammymara het volgende:
Ik lees hier al geloof ik een jaar of zo mee, en nu wilde ik even iets vragen aan die persoon die altijd filmpjes ed heeft van gtst.
Heb jij toevallig een filmpje of plaatjes of iets anders van de állereerste keer dat Ludo in beeld kwam?
Degene die echt alles van gtst weet, als iemand ook maar om de vaagste kleine bijrol vraagt heeft ie daar een plaatje of een filmpje vanquote:Op zondag 24 juli 2005 12:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die jongen heet Frey. Of bedoel je Iwan?
Once again, Frey of Iwanquote:Op zondag 24 juli 2005 12:24 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Degene die echt alles van gtst weet, als iemand ook maar om de vaagste kleine bijrol vraagt heeft ie daar een plaatje of een filmpje van
Ik heb écht geen flauw ideequote:Op zondag 24 juli 2005 12:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Once again, Frey of Iwan
Heeft ie een vossen avatar of een ONM avatar?
de 1e keer ludo was toch op het kantoor van Van Houten International.quote:
Moet je 1 keer proberen!quote:Op donderdag 21 juli 2005 23:32 schreef babette21 het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die hetzelfde zegt als ik!!! Luo en Frits hebben erlkaar gekend en dat hebben we als kijker ook gezienquote:Op zondag 24 juli 2005 17:06 schreef digispeed het volgende:
[..]
de 1e keer ludo was toch op het kantoor van Van Houten International.
daar hebben ludo en janine volgens mij ook voor het eerst gezoent op het buro van frits,
als ik mij niet vergis.
ben benieuwd hoe ludo reageert als hi hoort dat dian weer terug is.
Ludo kwam toch pas ná de dood van Frits?!quote:Op zondag 24 juli 2005 19:24 schreef Dizer het volgende:
Eindelijk iemand die hetzelfde zegt als ik!!! Luo en Frits hebben erlkaar gekend en dat hebben we als kijker ook gezien![]()
![]()
Wij hebben eerder deze discussie gehad... jij zegt dat en ik zeg het anderequote:Op zondag 24 juli 2005 20:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ludo kwam toch pas ná de dood van Frits?!
hij werkte toen nog voor de bank en omdat Frits plotseling dood was kwam hij puin ruimen....
haha is dat zo? grappigquote:Op zondag 24 juli 2005 20:17 schreef Dizer het volgende:
Wij hebben eerder deze discussie gehad... jij zegt dat en ik zeg het andere
Charlie....quote:Op zondag 24 juli 2005 21:05 schreef Frey het volgende:
Van seizoen 8 naar seizoen 15 - Wie is het meest veranderd?
JA hij kwam pas na de dood van Frits.quote:Op zondag 24 juli 2005 20:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
Ludo kwam toch pas ná de dood van Frits?!
hij werkte toen nog voor de bank en omdat Frits plotseling dood was kwam hij puin ruimen....
kan natuurlijk dat hij ooit contact heeft gehad met Frits, maar lijkt me zeer onwaarschijnlijk.....quote:Vrijdag 2 februari 1996 (afl. 1060)
Arnie is geschokt wanneer hij van Robert hoort dat Roos en kind van hem verwacht. Hij gaat naar haar op zoek. Dian is bang dat Sanders, de controleur van de bank, een puinhoop aantreft. Ze vraagt of Jef haar wil helpen. Jef vindt en boodschap van Remco.
dat ze elkaar gekend hebben, moet ik je tegenspreken. ludo kwam pas later toen hij als interim manager van de bank, puin kwam ruimen bij van houten international. dian kon het alleen niet aan en vroeg remco haar te helpen, dat hij de zaak voor miljoenen ging tillen, kon ze toen nog niet weten. ludo's eerste scene was in ieder geval by van houten international, dat weet ik nog wel.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die hetzelfde zegt als ik!!! Luo en Frits hebben erlkaar gekend en dat hebben we als kijker ook gezien![]()
![]()
OOOOOH... want ik kon me herinneren Ludo in Frits zijn kantoor... maar das dus wel waar maar dan zonder Frits!!! Vandaaaar!!!quote:Op zondag 24 juli 2005 22:36 schreef digispeed het volgende:
[..]
dat ze elkaar gekend hebben, moet ik je tegenspreken. ludo kwam pas later toen hij als interim manager van de bank, puin kwam ruimen bij van houten international. dian kon het alleen niet aan en vroeg remco haar te helpen, dat hij de zaak voor miljoenen ging tillen, kon ze toen nog niet weten. ludo's eerste scene was in ieder geval by van houten international, dat weet ik nog wel.
geeft niks schatquote:Op zondag 24 juli 2005 22:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
OOOOOH... want ik kon me herinneren Ludo in Frits zijn kantoor... maar das dus wel waar maar dan zonder Frits!!! Vandaaaar!!!
quote:
speciaal foto van Koos !quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
zat die daarin?!?!? heb ik zeker verdrongen.... wat een drama was dat zeg....
Frits is op Vrijdag 10 November 1995 vermoordquote:Op zondag 24 juli 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
kon het niet laten, heb even zitten snuffelen op Soapvision...
Frits is in november 1995 vermoord, Ludo werd pas in feb. 1996 voor het eerst genoemd
waarom gedwongen.... heeft ze met Robin Rienstra in de poederdoos gezeten?!??!?quote:Op maandag 25 juli 2005 12:12 schreef la.femme.nikita het volgende:
Na Fajah Lourens (gedwongen)
hoevaak moet ik het nog zeggen: Yasmin is niet dood.....quote:Er zou binnenkort ook een begrafenis plaatsvinden, het zal waarschijnlijk om Fajah Lourens (Yasmin) gaan,
Dat was toch al paar maanden geleden gezegd bij Lijn 4 ??quote:Op maandag 25 juli 2005 12:12 schreef la.femme.nikita het volgende:
gelezen op: http://www.zijonline.nl/ecNews.asp?ID=4861&page=ZIJ_SOAPS
LEEGLOOP DUURT VOORT: Ook Christophe Haddad (Nick) verlaat GTST
Na Fajah Lourens (gedwongen) en Victoria Koblenko (vrijwillig) verlaat ook Christophe Haddad (Nick) GTST !
Het vertrek van Haddad werd vanmorgen wereldkundig gemaakt in het RTL ochtendmagazine Lijn 4 en zou uit een betrouwbare bron komen.
Er zou binnenkort ook een begrafenis plaatsvinden, het zal waarschijnlijk om Fajah Lourens (Yasmin) gaan, aangezien die ontslagen is bij GTST en een grote rol met Stefano in de cliffhanger zou gaan spelen.
Overigens zijn er met Bas Muijs nog onderhandelingen, die te kennen heeft gegeven GTST ook te willen verlaten.
- - - - - - - - - - - - - - -
Neeejjjj... het ZOU toch niet?! Nick is juist GOEEEDDD
quote:Dubbele afleveringen voor Goede tijden
Goede tijden, slechte tijden is op maandag 15 augustus weer terug op de buis. Twee weken lang worden herhalingen van de soapserie uitgezonden, maar vanaf maandag 29 augustus zijn weer nieuwe afleveringen te zien.
De soap komt de septembermaand spetterend binnen met twee dubbele afleveringen. Op donderdag 1 en vrijdag 2 september is GTST van 20:00 tot 21:00 te zien op RTL 4. Op de betreffende vrijdagavond brengt RTL 4 aansluitend tevens het programma Typisch Goede tijden, slechte tijden.
BRON: mediakrant.web-log.nl
die mannen zongen een saai lied over varen, mèn wat duurde dat langquote:Op maandag 25 juli 2005 16:23 schreef Rodney1988 het volgende:
Iwan, heb jij ook die mp3's van toen der tijd "de GTST quiz" want toen zongen de gtst acteurs halverwege de uitzending een lied. Zo zongen zoals ik me nog wel ken herrineren Bartho, Wilbert en Wik een lied. en Guusje zong een lied op een schommel.. enz..
ben je daarvoor in therapie?!quote:Ik ben liedjes fan van gtstik draai de cd uit 1995 ook dagelijks
nog ..
Is dat je advies??quote:
ik ken 'm, heb 'm op cassette [je weet wel, de voorloper van de cdquote:Op maandag 25 juli 2005 16:32 schreef Rodney1988 het volgende:
Is dat je advies??dat ik in therapie moet??
Nou kijk ik weet niet meer hoe Bartho enzo zongen maar weet wel dat ze zongen ..en die cd daar staan best leuke nr's op zoals van Paul Groot en Bennie den Haan
Die muziek van L,R,J heb ik al zovaak gehoord.. als ik dat lied van Ademnood hoort word ik al gek!quote:Op maandag 25 juli 2005 16:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ken 'm, heb 'm op cassette [je weet wel, de voorloper van de cd]
vreselijke muziek, alleen L, R & J is leuk, maar da's vanwege de herinnering aan 'n fout feestje
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 25 juli 2005 17:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Bartho Braat was net te zien als verhuizer in de NCRV comedy 'Rust Roest'.
Ik bedoelde natuurlijk dat ik nog nooit van die comedy heb gehoordquote:Op maandag 25 juli 2005 20:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
tssssss en dat noemt zichzelf een fan.....
Bartho speelt Jef in GTST.....
klikquote:Op maandag 25 juli 2005 20:28 schreef Rodney1988 het volgende:
Maar jij vind Ludo weer niet lief,, ik ben blij dat ze je bij jou werk niet kunnen missen .. straks was je nog bij soap gaan werken .. en dan hadden we geen Ludo meer
Oke de "Hint" is aangekomenquote:
Benjaminquote:Op maandag 25 juli 2005 22:26 schreef Frey het volgende:
Home heeft de webspace vergroot van 25 naar 50 MB. Daarom kan ik nu meer of langere filmpjes online zetten
Dus zet ik nu de Cliff Clip neer
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/filmpjes/benjaminklein.JPG]afbeelding][/url]
quote:Babette van Veen keert terug in de RTL4 soap Goede tijden, slechte tijden! Dat meldt SBS shownieuws vandaag. Babette Speelde de rol van Linda Dekker vanaf het begin van GTST. In 1997 vertok Babette uit de serie. RTL ontkent een eventuele terugkeer van Babette. Babette zelf mag echter geen uitspraken doen van Endemol. Dat zou toch een teken zijn dat de terugkeer geloofwaardig wordt. Wanneer Babette de rol van Linda Dekker op zich neemt is tot op heden nog onbekend. RTL4actueel houdt je uiteraard op de hoogte - rtl4actueel.web-log.nl
Oh, dank je wel!quote:Op maandag 25 juli 2005 22:26 schreef Frey het volgende:
Home heeft de webspace vergroot van 25 naar 50 MB. Daarom kan ik nu meer of langere filmpjes online zetten
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/filmpjes/benjaminklein.JPG]afbeelding][/url]
quote:NIEUW IN GTST: SIETSE REMMERS
FOTO
De RTL 4 soap 'Goede Tijden, Slechte Tijden' krijgt er binnenkort weer een nieuw gezicht bij namelijk Sietse Remmers. Sietse gaat een belangrijke rol spelen samen met Nina Sanders (Marly van der Velden). Binnenkort keert ook de school weer terug in GTST en daar zal een hoop gaan afspelen tussen de twee vriendinnen.
BRON: rtlnl.web-log.nl
Lijkt me sterk, maar goed, we zullen vanzelf wel zien of het waar is.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 16:45 schreef Rodney1988 het volgende:
Babette van Veen keert terug in de RTL4 soap Goede tijden, slechte tijden!
Leuk!!! Wie weet wordt Meneer Harmsen weer congiergequote:
Dian is 100% bevestigt hoor! Het was zelfs in de Metro gepubliceerdquote:
Wil dat soms zeggen dat de schrijvers hier met ons meelezen of zo? Dian en Linda terug in GTST. Ik kan het gewoon niet geloven, mijn stoutste GTST dromen komen uit! Nu nog Ludo voor een jaar de bak inquote:
Arnie is in principe ook terug, ... maar dan in de vorm van Dennis, dus dat zou wel een leuk lijntje kunnen wordenquote:Op woensdag 27 juli 2005 09:13 schreef Dizer het volgende:
Wil dat soms zeggen dat de schrijvers hier met ons meelezen of zo? Dian en Linda terug in GTST. Ik kan het gewoon niet geloven, mijn stoutste GTST dromen komen uit! Nu nog Ludo voor een jaar de bak in
Trouwens, Linda moet Erik wel meenemen hoor!! Dat waren wel een leukkoppeltje
quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:01 schreef mark_03 het volgende:
Arnie is in principe ook terug, ... maar dan in de vorm van Dennis, dus dat zou wel een leuk lijntje kunnen worden. Linda
da's oud nieuws.... en hoe vaak moet ik nog zeggen dat je mijn invloed niet moet onderschatten?!quote:Op woensdag 27 juli 2005 09:13 schreef Dizer het volgende:
Wil dat soms zeggen dat de schrijvers hier met ons meelezen of zo?
quote:Nu nog Ludo voor een tien jaar de bak in
nee hij mag wegblijven, hij maakt haar tam....quote:Trouwens, Linda moet Erik wel meenemen hoor!! Dat waren wel een leukkoppeltje
de link tussen Linda en Nieuwe Arnie zie ik niet, lijkt me sterkt dat ze denkt:quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:01 schreef mark_03 het volgende:
Arnie is in principe ook terug, ... maar dan in de vorm van Dennis, dus dat zou wel een leuk lijntje kunnen worden. Linda
Ticho... Ik had hem al uit mijn geheugen gewist en nu breng je dat weer terug...quote:Op woensdag 27 juli 2005 12:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's oud nieuws.... en hoe vaak moet ik nog zeggen dat je mijn invloed niet moet onderschatten?!![]()
[..]
[..]
nee hij mag wegblijven, hij maakt haar tam....
* Babette lijdt nog steeds aan Ticho-syndroom... brrrrr *
mja sorry daarvoor.... maar je begrijpt wél meteen wat ik bedoel!!quote:Op woensdag 27 juli 2005 13:03 schreef Dizer het volgende:
Ticho... Ik had hem al uit mijn geheugen gewist en nu breng je dat weer terug...![]()
Natuurlijk... ik bedoel. Hoe suf kan je zijn, en het werkt ook nog eens aanstekelijk op je collega'squote:Op woensdag 27 juli 2005 13:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja sorry daarvoor.... maar je begrijpt wél meteen wat ik bedoel!!
Benjaminquote:Op maandag 25 juli 2005 22:26 schreef Frey het volgende:
Joh, dat is pas de echte GTST sylequote:Op woensdag 27 juli 2005 12:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
de link tussen Linda en Nieuwe Arnie zie ik niet, lijkt me sterkt dat ze denkt:
'oh jíj bent 't kind van Laura, nou dan ga ik weemoedig aan jóu zitten denken'....
de kijkers onderschatten?!?!? ja, da's wel een beetje waarquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2005 12:57 schreef pberends het volgende:
Echtgenote smeekt Jef Alberts om overgave
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |