Toen was ie al goedquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:52 schreef Frey het volgende:
Hier dan
[afbeelding]
Ik vind deze echt geweldig![]()
![]()
![]()
Alleen jammer dat ik de openingspost niet kan editen, nu moeten we het zonder de 140e link doenquote:
Iwanquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/gtst_2995_24-06-2005_0005.jpg]afbeelding][/url]
♫ The Winner Takes It All ♫ (GTST #2995, VR. 24-06-2005)Cliffhanger seizoen 15 (♫ MP3 / 2,24MB)
Je bent SUPERquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:28 schreef Iwan1976 het volgende:
[[url=http://members.lycos.nl/soapupdate/pic/gtst_2995_24-06-2005_0005.jpg]afbeelding][/url]
♫ The Winner Takes It All ♫ (GTST #2995, VR. 24-06-2005)Cliffhanger seizoen 15 (♫ MP3 / 2,24MB)
Wilde je niet passeren hoor mijn waarde Dizerquote:Op donderdag 30 juni 2005 22:49 schreef Dizer het volgende:
Ik heb de OP-textfile geupdate.. dus volgende die hem gebruikt is gewoon vooledig
Goed in understatements ook: Valerie ziet alle goede momenten met Ludo in haar hoofd voorbijkomen en beseft dat het echt over is, en dan "you have a bad day" van Daniel Powter op de achtergrond...quote:Op donderdag 30 juni 2005 22:47 schreef Frey het volgende:
Geweldig![]()
De muziekkeuze in GTST vind ik trouwens een van de grote pluspunten. Vooral de achtergrondmuziek is vaak meesterlijk![]()
FOK!'s roddelnicht weet altijd alles als eerste.quote:
Oké.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 16:59 schreef BVO het volgende:
[..]
FOK!'s roddelnicht weet altijd alles als eerste..
Ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:28 schreef Airelle het volgende:
Ik mis de Karel, Isabella en Martine lijn.
Ik nietquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Veel uitleg zal wel niet nodig zijn
Ludo-fundamentalist!quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:37 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Veel uitleg zal wel niet nodig zijn
Ik heb je mailtje gekregen en de laatste week ONM gaat goedkomen.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 22:17 schreef Dizer het volgende:
Iwan, is je mail in je profiel goed? Ik heb je namelijk gemailed
Thanksquote:Op vrijdag 1 juli 2005 23:29 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik heb je mailtje gekregen en de laatste week ONM gaat goedkomen.
Wat gaat ze daar doen dan?quote:
Ze zal een van de gezichten worden van "Thuis".quote:
Een van de beste afleveringen ooitquote:Op zaterdag 2 juli 2005 16:19 schreef Frey het volgende:
Donderdag 25 december 2003
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee die heb ik nietquote:Op zaterdag 2 juli 2005 22:30 schreef digispeed het volgende:
Frey
Heb je ook caps van de bijna castratie scene van nick en martine, die vond ik geweldig.
een filmpje hiervan zou ik echt cool vinden, kan je het regelen.
Ciao
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juli 2005 11:04 schreef DarcMarc het volgende:Nou, ik ben er niet rouwig om, alhoewel.. ooit was ie/zij wel een leuk personageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
ik vind 't een beetje een typisch bericht, maar als 't waar is: whoehoe!!!!!quote:Op zondag 3 juli 2005 12:46 schreef Dizer het volgende:
Nou, ik ben er niet rouwig om, alhoewel.. ooit was ie/zij wel een leuk personage
quote:Op zondag 3 juli 2005 13:13 schreef babette21 het volgende:
precies..... toen was ze nog stoer en werkte ze in 'n paar maanden de halve cast af
maar die fucking Stefano moest haar zo nodig verzieken.... dat vergeef ik 'm nooit....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |