wees er maar trots op......quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:06 schreef Svensational het volgende:
Heb ik toch maar mooi weten te voorkomen dat Claire gewonnen heeft!
Dat ben ik ookquote:
Dan zijn we hem allemaal alweer lang vergeten.quote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
mail dat ook meteen maar even door naar BNN.....
er zijn 'n paar verrassende stijgers & nieuwkomers, maar heer en meesters zijn idd niet te verslaanquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:12 schreef BVO het volgende:
Mooi babet..
Niet echt heel verrassende lijstjes. Leuk dat Isa gewonnen heeft.
jaja Miss Dekker did it againquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:42 schreef BVO het volgende:
Oh, ook leuk natuurlijk dat good old Linda Dekker weer in de top 10 staat..
Oh nee, dat komt helemaal niet door mij.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:06 schreef Svensational het volgende:
Heb ik toch maar mooi weten te voorkomen dat Claire gewonnen heeft!
LOL... hoeveel punten heb je Arthur gegeven???quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:51 schreef Svensational het volgende:
Oh nee, dat komt helemaal niet door mij..
.
zij heeft Aukje eruit gegooid......quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:53 schreef LeBeau het volgende:
Lieke van Lexmond's Charlie in de top 10, netjes.![]()
Dat maakt het alleen maar beter! Irritant kind.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
zij heeft Aukje eruit gegooid......
Ja, maar het lag niet aan mijn tegenstem.quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
LOL... hoeveel punten heb je Arthur gegeven???
klopt, behalve wanneer je Arthur minder dan 3 punten had gegeven,quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:56 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar het lag niet aan mijn tegenstem..
quote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:41 schreef babette21 het volgende:
vind 't helemaal leuk dat Arthur op 1 staat
quote:Arthur: "Bedankt meid. It must have been a hell of a job!"
Nee dan is iedereen Isabella vergeten daarom wint Nick dan ookquote:Op zaterdag 2 juli 2005 15:19 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan zijn we hem allemaal alweer lang vergeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |