kan natuurlijk dat hij ooit contact heeft gehad met Frits, maar lijkt me zeer onwaarschijnlijk.....quote:Vrijdag 2 februari 1996 (afl. 1060)
Arnie is geschokt wanneer hij van Robert hoort dat Roos en kind van hem verwacht. Hij gaat naar haar op zoek. Dian is bang dat Sanders, de controleur van de bank, een puinhoop aantreft. Ze vraagt of Jef haar wil helpen. Jef vindt en boodschap van Remco.
dat ze elkaar gekend hebben, moet ik je tegenspreken. ludo kwam pas later toen hij als interim manager van de bank, puin kwam ruimen bij van houten international. dian kon het alleen niet aan en vroeg remco haar te helpen, dat hij de zaak voor miljoenen ging tillen, kon ze toen nog niet weten. ludo's eerste scene was in ieder geval by van houten international, dat weet ik nog wel.quote:Op zondag 24 juli 2005 19:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die hetzelfde zegt als ik!!! Luo en Frits hebben erlkaar gekend en dat hebben we als kijker ook gezien![]()
![]()
OOOOOH... want ik kon me herinneren Ludo in Frits zijn kantoor... maar das dus wel waar maar dan zonder Frits!!! Vandaaaar!!!quote:Op zondag 24 juli 2005 22:36 schreef digispeed het volgende:
[..]
dat ze elkaar gekend hebben, moet ik je tegenspreken. ludo kwam pas later toen hij als interim manager van de bank, puin kwam ruimen bij van houten international. dian kon het alleen niet aan en vroeg remco haar te helpen, dat hij de zaak voor miljoenen ging tillen, kon ze toen nog niet weten. ludo's eerste scene was in ieder geval by van houten international, dat weet ik nog wel.
geeft niks schatquote:Op zondag 24 juli 2005 22:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
OOOOOH... want ik kon me herinneren Ludo in Frits zijn kantoor... maar das dus wel waar maar dan zonder Frits!!! Vandaaaar!!!
quote:
speciaal foto van Koos !quote:Op donderdag 21 juli 2005 14:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
zat die daarin?!?!? heb ik zeker verdrongen.... wat een drama was dat zeg....
Frits is op Vrijdag 10 November 1995 vermoordquote:Op zondag 24 juli 2005 21:55 schreef babette21 het volgende:
kon het niet laten, heb even zitten snuffelen op Soapvision...
Frits is in november 1995 vermoord, Ludo werd pas in feb. 1996 voor het eerst genoemd
waarom gedwongen.... heeft ze met Robin Rienstra in de poederdoos gezeten?!??!?quote:Op maandag 25 juli 2005 12:12 schreef la.femme.nikita het volgende:
Na Fajah Lourens (gedwongen)
hoevaak moet ik het nog zeggen: Yasmin is niet dood.....quote:Er zou binnenkort ook een begrafenis plaatsvinden, het zal waarschijnlijk om Fajah Lourens (Yasmin) gaan,
Dat was toch al paar maanden geleden gezegd bij Lijn 4 ??quote:Op maandag 25 juli 2005 12:12 schreef la.femme.nikita het volgende:
gelezen op: http://www.zijonline.nl/ecNews.asp?ID=4861&page=ZIJ_SOAPS
LEEGLOOP DUURT VOORT: Ook Christophe Haddad (Nick) verlaat GTST
Na Fajah Lourens (gedwongen) en Victoria Koblenko (vrijwillig) verlaat ook Christophe Haddad (Nick) GTST !
Het vertrek van Haddad werd vanmorgen wereldkundig gemaakt in het RTL ochtendmagazine Lijn 4 en zou uit een betrouwbare bron komen.
Er zou binnenkort ook een begrafenis plaatsvinden, het zal waarschijnlijk om Fajah Lourens (Yasmin) gaan, aangezien die ontslagen is bij GTST en een grote rol met Stefano in de cliffhanger zou gaan spelen.
Overigens zijn er met Bas Muijs nog onderhandelingen, die te kennen heeft gegeven GTST ook te willen verlaten.
- - - - - - - - - - - - - - -
Neeejjjj... het ZOU toch niet?! Nick is juist GOEEEDDD
quote:Dubbele afleveringen voor Goede tijden
Goede tijden, slechte tijden is op maandag 15 augustus weer terug op de buis. Twee weken lang worden herhalingen van de soapserie uitgezonden, maar vanaf maandag 29 augustus zijn weer nieuwe afleveringen te zien.
De soap komt de septembermaand spetterend binnen met twee dubbele afleveringen. Op donderdag 1 en vrijdag 2 september is GTST van 20:00 tot 21:00 te zien op RTL 4. Op de betreffende vrijdagavond brengt RTL 4 aansluitend tevens het programma Typisch Goede tijden, slechte tijden.
BRON: mediakrant.web-log.nl
die mannen zongen een saai lied over varen, mèn wat duurde dat langquote:Op maandag 25 juli 2005 16:23 schreef Rodney1988 het volgende:
Iwan, heb jij ook die mp3's van toen der tijd "de GTST quiz" want toen zongen de gtst acteurs halverwege de uitzending een lied. Zo zongen zoals ik me nog wel ken herrineren Bartho, Wilbert en Wik een lied. en Guusje zong een lied op een schommel.. enz..
ben je daarvoor in therapie?!quote:Ik ben liedjes fan van gtstik draai de cd uit 1995 ook dagelijks
nog ..
Is dat je advies??quote:
ik ken 'm, heb 'm op cassette [je weet wel, de voorloper van de cdquote:Op maandag 25 juli 2005 16:32 schreef Rodney1988 het volgende:
Is dat je advies??dat ik in therapie moet??
Nou kijk ik weet niet meer hoe Bartho enzo zongen maar weet wel dat ze zongen ..en die cd daar staan best leuke nr's op zoals van Paul Groot en Bennie den Haan
Die muziek van L,R,J heb ik al zovaak gehoord.. als ik dat lied van Ademnood hoort word ik al gek!quote:Op maandag 25 juli 2005 16:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik ken 'm, heb 'm op cassette [je weet wel, de voorloper van de cd]
vreselijke muziek, alleen L, R & J is leuk, maar da's vanwege de herinnering aan 'n fout feestje
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 25 juli 2005 17:02 schreef Iwan1976 het volgende:
Bartho Braat was net te zien als verhuizer in de NCRV comedy 'Rust Roest'.
Ik bedoelde natuurlijk dat ik nog nooit van die comedy heb gehoordquote:Op maandag 25 juli 2005 20:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
tssssss en dat noemt zichzelf een fan.....
Bartho speelt Jef in GTST.....
klikquote:Op maandag 25 juli 2005 20:28 schreef Rodney1988 het volgende:
Maar jij vind Ludo weer niet lief,, ik ben blij dat ze je bij jou werk niet kunnen missen .. straks was je nog bij soap gaan werken .. en dan hadden we geen Ludo meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |